Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suur-Hollolaan

Lähettäjä: !@! 
Päivämäärä:   25.6.26 12:08:48

Nyt kaikki ilmoittamaan poneja Suur-Hollolaan, kun niitä ajetaan ensi kertaa niin A- kuin B-poneille ja vielä tuplapalkinnoin ! Jokimaalla nuorisourheilua arvostetaan, hienoa.

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   25.6.26 12:32:43

Taitaa laskuopissa olla puutteita...ei ole tuplapalkinnot vaan 150e ykkönen.
Mutta hienoa että sarjat molemmille poneille.

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.6.26 12:40:34

Höhhille ja muillekin tiedoksi: poniraviyhdistys yms. on itse määritellyt maksimitason palkinnoille ponilähdöissä Suomessa. Miksi on näin, en mene siihen, mutta todellakin tuolla nyt maksetaan palkinnot tuplana, mutta ”kiertäen” tämä hassu sääntö maksamalla toinen puolikas lahjakortteina. Sitä ei säännöt kiellä, (ainakaan vielä). Kannattaa käydä tutustumassa Jokimaan mediakanaviin, niin pysyy ajan tasalla tapahtumista.

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   25.6.26 12:52:19

https://www.facebook.com/share/p/17kVcq6L3m/?mibextid=wwXIfr

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.26 12:57:45

ei ole enää vanhan suurkilpailuin arvoinen vaikka minkälaisen lahjakortin mukana saisi

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   25.6.26 13:02:49

Niinpä, jokunen vuosi sitten voittaja kuittasi peräti 500€, mutta poniväen oma järjestö tämän lopetti säännöillään. Erikoista omaan jalkaan ampumista.

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   25.6.26 17:10:25

Olisi kiva ilmoittaa kun on hieno tapahtuma mutta kenellekkään ponille ei yhtään sarjaa, ovat joko liian nopeita tai liian hitaita

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   25.6.26 17:39:37

No hieno ele ltoi lahjakortti kuitenkin lisänä. Vaikkei se rahapalkinnon määrää varsinaisesti nostakaan mutta luulis käyttöä löytyvän. Ja palkintona hyvä,kelpais

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   26.6.26 09:06:58

Onko voittajille valjaat tänä vuonna?

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   26.6.26 09:17:13

Ei valjaita tänä vuonna. Kaikille palkinnoille sijoittuville annetaan lahjakortit palkintojen suuruisina, niin useampi saa ekstraa kuin vain voittaja. Ne ovat käytettävissä rwharness-nettikauppaan, koska RW Harness sponsoroi ja mahdollistaa tämän.

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 14:40:57

Mistä tiedät ettei valjaita? Ja eikö siinä ilmoituksessa sanottu kaikille Rahasijoille yltävät. Eli ei edes kaikki lähdössä tai vaan 3 parasta.

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   26.6.26 15:25:03

Jos tulee täydet lähdöt, eli 16 ponia, niin eikös puolet saa rahaa, ja näinollen ole palkinnoilla ? Silloin kahdeksalle maksetaan, eli nyt vaan ilmoittamaan poneja viivalle !

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 17:41:10

Mutta mistä kuulit ettei tulisi valjaita?

  Re: Suur-Hollolaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 10:43:27

ketä haluaisitte näkevän tässä lähdössä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.