Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loppukesän startit

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.6.26 18:19:28

Oonko ainut joka sitä mieltä että heinä-elokuussa vähän startteja poneille? Vai sattuuko meillä päin nyt vaan olemaan huonosti sarjoja ponille. Paljon tullut kyllä vastaan avoimen tason ja niitä nopeempia startteja. Kesäkuussa oli kyllä vaikka kuinka paljon.

  Re: Loppukesän startit

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.6.26 21:28:38

Samaa mieltä.

  Re: Loppukesän startit

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.6.26 20:42:54

Samaa mieltä. Tänä vuonna lähtöjä vähemmän kuin aiemmin. Tai sitten sattuu samalle alueelle samantyylisiä lähtöjä ryppäässä. Ei tasaseen ripoteltuna.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.