Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Poniraviurheilun tiimit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.1.26 20:22:03

Ketä on hyviä tiimejä/duoja poniraviurheilussa? Esim hevosenvalmentaja ja hoitaja yms?

Re: Poniraviurheilun tiimit

Lähettäjä: alli 
Päivämäärä:   1.2.26 09:27:03

ei ole ulkopuolisia tiimejä, oma perhe/talli porukka/ aktiiviset taustajoukot on ainoa "tiimi"..

Lähettäjä: xxdd 
Päivämäärä:   1.2.26 09:37:11

Tämä kysyjä haki kerttu + mili vastausta, noloa kokoajan heidän hehkuttaa itseään. Eivät ole ketään muita parempia 😂

Päivämäärä:   1.2.26 10:23:46

En usko että Mili ja Kerttu hakisi itsensä täällä, eivät omasta mielestä vaikuta siltä. Oisko se tyyppi joka tiktokissa tekee niitä videoita kysynyt täälläkin että sais vastauksia

Päivämäärä:   1.2.26 10:29:20

joo mustakin kuulostais hassulta jos mili ja kepsu haluais nyt välttämättä tänne tulla hehkuttamaan itteään vaikka toimivatkin hyvin tiiminä!

Päivämäärä:   1.2.26 10:30:54

Mili ja Kerttu on kyllä tosi hyvä tiimi ja heillä toimii yhteistyö todella hyvin, mutta en usko että he itse täällä olisivat hehkuttamassa omaa tiimiään ja eikä todellakaan yritä olla muita parenpia, ollaanko täällä nyt kateellisia kun heillä toimiva yhteinen tiimi työ ja teillä ei? vai onko jotain vihaa heitä kahta kohti?

Päivämäärä:   1.2.26 10:40:46

-Oisko se tyyppi joka tiktokissa tekee niitä videoita kysynyt täälläkin että sais vastauksia-

Se tyyppi on kerttu

Päivämäärä:   1.2.26 11:03:29

Miksi olisi? Onko muka "todisteita"

Lähettäjä: Kerttu 
Päivämäärä:   1.2.26 11:15:36

Hei! Se tili on kyllä minun ja oon tehny videoita omaksi ilokseni, EN HEHKUTAAKSENI ITSEÄNI TAI KAVEREITANI! Olen pitänyt tiliä tarkoituksella anonyyminä. Kyselin tilin stoorissa video ideoita ja joltain henkilöltä tuli omasta mielestäni hyvä video idea tehdä näistä tiimeistä video! Kyselin täällä tätä asiaa siksi että tiktokissa sain tosi vähän vastauksia ja halusin kuitenkin tän videon tehdä! Minä en pidä itseäni millään tavalla parempana kuin muut tai muutavastaavaa! Mun mielestä poniraviurheilussa on monia muitakin hyviä tiimejä esim kopalaisten sisrukset ja Josefiina. Katson monia ihmisiä ylöspäin ja koen ja tiedän olevani vasta suht aloittelia! Jos jollekin jäi vielä paha maku suuhun voi tulla vaikka puhumaan mun kanssa yksityisesti, käyn oikein mielelläni keskusteluja omasta käytöksestäni ja viestinnästäni jos siitä jää jollekkin pahamieli!

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   1.2.26 15:27:35

Vähän noloa, killerin parhaat versiossa vuoden b-poni ja vuoden monteponi Lils Lotus. Sitten vielä kerttu itse kommentoinut Oi joi, kova työ palkitaan:DDD

Päivämäärä:   1.2.26 15:32:44

Jos haluaa pitää tilin anonyyminä, ja kaverinsa siihen tägänneet, niin mitäs vikaa siinä on kommentoida. Ja nehän on ilmeisesti ihan tilastollisia

Päivämäärä:   1.2.26 17:39:49

Ihan tilastollisia ovat nuokin lil’s Lotuksen tittelit siinä videossa, eli ei ole kyllä siinäkään ketään suosittu. Tuohan on vaan kiva tuo tiktoktili, paljon raviurheilijoita seuraa sitä:)

Lähettäjä: Kerttu 
Päivämäärä:   1.2.26 18:36:00

Olen tietoinen että lotuksesta siellä on paljonki asiaa ja esim killerin vuoden parhaista pitkään mietin kehtaanko ponia sinne itse laittaa! Oon ne kuitenkin tilastoista ottanut eli EN OLE AJANUT OMAA ETUANI tuolla käyttäjällä! Olen tiliä tosiaan yrittänyt pitää anonyyminä sen takia esim ettei minua kiusattaisi ja juuri ettei tilastoja aleta kyselen alaistaa! Olen sinne kommentoinut juuri sen takia ettei henkilöllisyyteni jää kiinni oon tykännyt tuota tehdä koska näkee kun muille tulee hyvä mielid omasta mielestä on vähän noloa anonyymina täällä huudella tämmösestäkin pikku asiasta! Kuten oon jo monta kertaa sanonut voin keskustella mielelläni itse omasta käytöksestäni esim tuon käyttäjän DM:ssä voin ihan mielelläni myös kertoa kaikista perusteluista miksi joku tietty poni on otettu videoon yms asioista! Mä en ota pahalla jos tulee kysymään! Ja ymmärrän myös sen että se on vähän kyseinalaistettavaa että olen oman ponini sinne laittanut mutta se on tosiaan ihan Hippoksen virallisista tilastoista otettu!

Päivämäärä:   2.2.26 07:17:33

Täällä taitaa huudella nyt vaan ne joita harmittaa kun oma poni ei oo menny tarpeeks hyvin että pääsis videoille.

Kivoja videoita teet jotka lisää positiviisutta lajille, eteenpäin vain ja unohda nämä ilkeät puheet.

Kivaa kevään alkua kaikille, keskittykää nauttimaan poneista ja lajista ja haukkukaa täällä vähemmän.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   2.2.26 07:34:35

Juuri näin niinkuin edellinen kirjoitti, hienoa työtä Kerttu, jatkaa samaan malliin, älä välitä mitä kateelliset naukuu. Olet kiva ja tsemppaat hienosti myös muita!

Päivämäärä:   2.2.26 15:55:15

Jep! Eihän tolla käyttäjällä jaella muutakun hyviä mieliä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.2.26 14:28:26

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.