Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponille kuskia

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   14.8.19 14:39:59

Etsinnässä russille kuskia 25.8 Kouvolaan. Pistäkää yhteystietoja esille ja pystyisittekö vaikka kokeilemaan ponia ennen Kouvolan starttia.

  Re: Ponille kuskia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.19 15:02:26

Laitatko sähköpostin tai numeron esille?

  Re: Ponille kuskia

LähettäjäPinja Puustinen 
Päivämäärä:   14.8.19 16:52:16

Hei! Minä olisin innokas ponikuski ajamaan.
Startteja on yli 50 ja myös lainakuski hommat ovat alkaneet hienosti. Kokemusta löytyy paljon erinlaisista poneista ja hevosista.
Valmennuksessa on ollut raviponeja mutta nyt on ravihevosia.
Laita sähköpostia tai facebookissa viestiä, kerron mielelläni lisää itsestäni ja mielelläni kuulen ponista myös lisää.

  Re: Ponille kuskia

LähettäjäSalli Kotiranta 
Päivämäärä:   14.8.19 19:10:10

Moikka! Jos kuskille on vielä tarvetta, niin minä olisin innokas. :) Asun Kouvolassa, joten pääsisin helposti itse tulemaan radalle. Pääsen myös kokeilemaan ponia jos se asustaa Kouvolassa tai Kymenlaakson sisällä. Täytän lokakuussa 22 vuotta eli olen aika "mummo" jo, mutta ponit ovat silti ihan parhaita! Kilpaa en ole ajanut ponilla vuoden 2015 jälkeen, mutta oma poni on vielä kotona ja sillä tulee ajettua melkein joka päivä edelleen. Ajoin kuitenkin viime joulukuussa ekan hevosstarttini, joten hepoista löytyy jonkun verran myöskin kokemusta. :)

Mulle voi laittaa viestiä sähköpostiin (salli.kotiranta@hotmail.fi) tai vaikka Facebookkiin. :)

  Re: Ponille kuskia

LähettäjäVilma Lepistö 
Päivämäärä:   15.8.19 01:37:17

Moi! Täälläkin olis yks innokas kuski! Kokemusta löytyy monenlaisista poneista ja yksi treeniponikin löytyy vielä kotoa. Kova hinku olis ajaa kilpaa kun ei noilla pienemmillä voi enää itse ajaa. Auto löytyy joten pääsen kyllä kokeilemaan ponia ja tutustumaan etukäteen helposti :) sähköpostilla tai facebookissa tavoittaa!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.