Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  young Power gaala

Lähettäjä: !!! 
Päivämäärä:   18.1.17 14:17:29

Onko young Power gaalaan jo tullut kutsut? Olis kiva tietää et pääseekö sinne koska pitää viel ostaa vaatteet ja kaikki!

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.1.17 18:55:01

Kai sinä nyt itse tiedät tuletko pääsemään sinne vai et? Tilastoja kun pystyy heposti hippoksesta katsomaan. Ne jotka sieltä osaavat katsoa niin ovat jo varmasti vaatteetkin hankkineet.

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: Käläkälä 
Päivämäärä:   23.1.17 00:18:01

Kai sinä pistepistepiste nyt itse myöskin tiedät ettei kaikki palkittavat mene pisteiden mukaan?

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: :€ 
Päivämäärä:   12.2.17 11:48:27

Tosi hyvän gaalan Jyväskylä järjesti! Ei ollut todellakaan moittimisen varaa. Viivi ja Juha hoitivat haastattelut hyvin ja taikuri oli hauska, ruokakin oli tosi hyvää. Ehkä paras gaala jossa olen ollut! Kiitos Jyväskylä

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.2.17 11:50:54

Poistettu se viesti täältä joka oli muuten ihan totta :D mutta eiköhän kaikki sen sanomattakin tiedä että sillä pikku prinsessalla noussut kusi aika pahasti päähän, eikä muuten saanut kuin yhden palkinnon itse :) luuli putsaavansa pöydän

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   12.2.17 16:30:50

Voin sanoa että yksi yli muiden "enemmän pärjänneiden" kuskien joukosta. Niin nöyrä eikä ole yhtään noussut kusipäähän!:)Todella fiksu tyttö.

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: Ju 
Päivämäärä:   12.2.17 16:32:04

Kukas on tämä pikku prinsessa

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   12.2.17 16:37:55

No onko vaikea arvata kuka, taitaa olla p.i'stä kyse

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.2.17 16:41:53

Onko täällä nykyisin prinsessoja?

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.2.17 08:31:26

huippugaala takana, jkl onnistui erinomaisesti! inhottaa vaan nämä jälkipuheet kun nuorista pitää alkaa jauhaa shittiä. no omaa pahaa mieltä tuodaan esille tällä tavoin! sen verran pitää kysyä ylläolevilta että jos omistaja ei pääse paikalle , onko parempi että palkinto jätetään noutamatta vai se että kuski hakee sen? on kuitenkin tehnyt ison työn pärjäämisen eteen. eikö näin?

  Re: young Power gaala

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   15.2.17 08:49:36

Gaalassa oli hyvät ja maittavat ruuat, juontajat olivat hyviä ja olivat ottaneet ennakko tietoja poneista/ohjastajista! Paikka oli sopiva tilaisuuten!
Minä ainakin viihdyin hyvin seurueeni kanssa!
Kiitos Jyväskylä!
Onnea vielä kaikille palkituille !!!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.