Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  B-ponihiittiä Teivo / Turku / Forssa?

Lähettäjä: Mei^ 
Päivämäärä:   16.2.12 13:13:11

Meillä ei ole pahemmin hiittiseuraa ja Forssan poniharkkareiden peruuntuessa olisi kiva päästä kuitenkin kokeilemaan miten tuo mun neiti toimii porukassa. Onko innokkaita B-poni-ihmisiä, jotka tulisivat esim. maaliskuun puolen välin tienoilla (tai jälkeen) jollekin yllämainituista radoista? Teivo on meille mukavimman matkan päässä, mutta myös Turkuun tai Forssaan voidaan lähteä jos saadaan porukkaa kasaan. Poriinkiin saa tietty tulla meidän seuraksi ;D

Jos muille osallistujille sopisi, ajettaisi hiitti pitkän kaavan mukaan eli ensin lämmitys yhdessä, sitten 30-45min odottelu ennen itse hiittiä eli vähän kilpameiningillä :) Mulla ei ole mitään hajua mitä Kurre ajattelee porukassa juoksemisesta, mutta olisi kiva päästä saman kokoisten kanssa harjoittelemaan.

Re: B-ponihiittiä Teivo / Turku / Forssa?

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   16.2.12 15:49:22

Me voitais Monsun kanssa ainakin päästä turkuun ja oliskin kiva jos olis seuraa...En vaan tiiä miten saan meidät sinne , kun tartten kopin jostain ja sille vetäjän..mut täytyy kattoa .)

LähettäjäVerna. 
Päivämäärä:   16.2.12 16:42:19

Millasta vauhtia olis tarkotus mennä? (: Meki voitais olla tulossa mutta ei kauheen kovaa päästä ;)

Päivämäärä:   16.2.12 17:17:42

Mennään kaikille sopivaa vauhtia :) Jos hiitti vaikka 2100m, ajetaan muuten porukassa hitaimman tahdissa ja viimeiset 500m vapaavauhtisena olis varmaan kivointa kaikille.

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   16.2.12 17:35:32

Kuulostaa hyvältä. Tätyy ruveta reenaa vähän pitempää matkaa et toi punkero jaksaa juosta ton 2100m :D. Mutta käviskö kaikille vaikka sitten viikonloppu? ettei arki-iltana kun toi koulu vähän haittaa arki-iltoisin...

Lähettäjä: Fanny 
Päivämäärä:   16.2.12 18:48:15

Me voitaisiin Ehkä päästä joku viikonloppu ton Hugon kanssa! Ihan mikä rata noista vaan käy, mutta Forssa ja turku/pori olisi ne lähimmät... :) Mutta kivan kuulosta, joten voidaan kyllä tulla jos päivä saataisiin sitten kaikille sopivaksi:)

Lähettäjä: Ida S. 
Päivämäärä:   16.2.12 19:10:08

Meiltä vois olla myös innokkaita tulossa puolessa välissä kuukautta Turkuun tai Forssaan. Tosi hitaita kavereita näillä näkymin ja harjoittelisivat nimenomaan porukassa olemista. :) Tällä hetkellä suunnitteilla 1-2 ponia.

Päivämäärä:   16.2.12 19:13:22

Kuulostaa siltä, että Turku olis kaikille sopiva rata, sovitaanko siis sinne hiitti?

Viikonloppua pyydän mäkin, sen verran pitkiä koulupäiviä tässä. Mulla on tilipäivä niin (eli auton tankkaus onnistuu) että käykö tyyliin 17. tai 18. päivä tai sitten siitä seuraava viikonloppu, 24. tai 25. päivä?

LähettäjäVerna. 
Päivämäärä:   16.2.12 19:59:24

Meille olis ainaki hyvä päivä tuo 25. (: Kaks opettelevaa olis tulossa(:

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   16.2.12 20:04:07

Turku käy meille ja 25.pvä.niin kumpaa kuukautta? helmi vai maaliskuuta?

Päivämäärä:   16.2.12 20:09:35

Elina, maaliskuuta. Mun finanssipuoli on kulutettu loppuun tän kuun osalta :)

Päivämäärä:   16.2.12 20:36:36

Joo Turku voisi olla ja 25. päivä ?! :) Ilmottakaa tänne jos jotain muutoksia yms.

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   16.2.12 20:39:48

Okei , hyvä. Ehitään reenailee (toivottavasti) siihen mennessä sitten kuntoakin :). Niin mitäs vauhtia mentäisiin? kuinka nopeita teijän muitten on?

Päivämäärä:   16.2.12 20:46:03

Mä en tiedä jos totta puhutaan :) En oo ajanut kellon kanssa ja Kurre on starttaamaton. Mun on tarkotus ajaa sitä vauhtia mitä menee helpon olosesti, mulle on tosiaan arvotus kuumeneeko kuinka paljon porukassa ja käykö laukkaherkemmäksi esimerkiksi.

Mä olisin tosiaan sitä mieltä, että ajetaan yhdessä ryppäässä se ekat 1,5 kierrosta ja siitä sit lasketellaan omaa vauhtia ne jotka haluaa. Ponit oppis nimenomaan sitä porukassa juoksemista ja ei ne nopeammat varmaan kuole, vaikka menevät ensin sitä hitaampien tahtia :) Vauhtia vaikea arvioida etukäteen, kun ei tiedä mitä muut menee.

Tällä hetkellä näyttäis mun mielestä siltä, että hyvä hiitti saatais aikaseksi jos kaikki nyt sitä mieltä olevat tulis paikalle! Sais kunnon volttiharjotuksenkin siinä kaiken päälle :)

Päivämäärä:   16.2.12 21:49:03

Meille ei tuo 25pvä sovi, kun luultavasti olen itse silloin toisella puolen eteläsuomea valmistautumassa pian ruotsin reissuun.. :/

Päivämäärä:   16.2.12 21:51:52

Voi höh. Mikä päivä Idalle sopisi paremmin? Jos ei saada aikatauluja sopimaan niin ajetaan vaan toiste uutta hiittiä :)

LähettäjäVerna. 
Päivämäärä:   16.2.12 21:54:52

Meidän ponit kanssa sitten ihan starttaamattomia (: Toinen on ollut harkkareissa mutta ei kauheen kovaa mennyt.. :DD Toinen ei meillä ollessaan ole ollut radalla, saa kilpailuoikeuden tänä vuonna :) Että hiljasta vauhtia me ainakin varmaan mennään..

Elikkäs nyt ollaan näillä näkymin menossa Turkuun 25. päivä, vai ? (:

Päivämäärä:   16.2.12 23:58:00

Meille sopis ymmärtääkseni se aikaisempi viikonloppu päivät 17, 18.
Myöhemmin ei ainakaan hetkeen kun tosiaan ruotsiin lähden reiluksi kuukaudeksi. Sen jälkeen toki taas :)

Meillä olisi toinen ainakin vielä starttaamaton, hidas nelivuotias :) Kaverin kanssa on ajettu, mutta porukassa ei.

Päivämäärä:   17.2.12 07:12:14

Mein ponin enn. on sinne 2.30 pintaan, mutta nyt ei ainakaan ole vielä niin hyvässä kunnossa:) Kyllä varmaan käy toi aikaisempikin vkl. !

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   17.2.12 07:32:31

Kyllä mä luulen et meillekkin kävis toi aikaisempi viikonloppu...Mä en tiiä yhtään mitä toi menee , kun on ollu mun kiireitten takii vähän aikaa reenaamatta , mutta kattellaa sitten :).

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.2.12 07:36:47

Oisko Forssaan suunnitteilla mitään hiittiraveja?

Päivämäärä:   17.2.12 08:48:09

Mulle käy kanssa aikaisempikin viikonloppu, käviskö teille silloinkin sunnuntai eli 18. päivä? Olis kiva saada mahdollisimman paljon porukkaa paikalle :)

Elina, ei me verenmaku suussa aiota ajaa missään nimessä ;)

Lähettäjä: lila 
Päivämäärä:   17.2.12 13:40:43

me oltais voitu tulla teivoon..... poni menee n 2.30 vauhteja ois kiva jos pääsis ajaan kavereitten kanssa mutta turkuun aika pitkä matka teivoon voitais tulla :)

LähettäjäVerna. 
Päivämäärä:   17.2.12 14:56:36

Me ei sitten ainaka noihin päästä jos meettekin hiitille päivinä 17 tai 18 (: Lapissa ollaan niin sieltä ei oikein pääse ;)

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   17.2.12 16:49:10

Kyl mä luulen et toi sunnuntai 18pvä kävis..Meijän auto&koppi kuski ei osannu viel sanoo onko sillä jotain menoa tuolloin niin en voi viel varmistaa meijän tuloa , mutta yritetään ainakin ja näillä näkymin ollaan tulossa :)

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.2.12 17:01:03

hei siis millon nää on?
ja turussa siis?

meillä olis yks hidas russi ketä tarttis kans reeniä porukassa ajoon..

lähin rata olis forssa..

Päivämäärä:   17.2.12 17:54:19

Mikä päivä olisi mahdollisimman monelle sopiva? Itse me päästään luultavasti ihan kumpina vaihtoehtoina vaan. Toivottavasti saataisiin kaikille sopiva päivä, että kaikki pääsee harjoittelemaan! :)

LähettäjäVerna. 
Päivämäärä:   17.2.12 19:22:22

Meille tuo 25. päivä sopiva (: Mutta jos suuremmalle osalle joku muu päivä sopivin niin ei voi mitään :):)

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   18.2.12 06:46:19

Voimme tulla Teivoon viikonloppuisin koska vain. Rauhallisia vauhteja ja ajoseuraa vailla.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   18.2.12 13:14:53

Eli missä nää nyt on, ku toiset puhuu teivosta ja toiset turusta.
Ite päästäs forssaan.Ehkä ehkä jopa tuuun tai teivoonkin..

Tosi kiva jos nää onnistuis :))

Lähettäjä: HENNUSKA ! 
Päivämäärä:   19.2.12 01:49:35

meiltä vois kesemmällä tulla teivoon reenikaverit tosin shettiksiä molemmat jos jotain kiinnostaa (:

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   19.2.12 08:35:32

Turkuun on sovittu joku päivä. Teivoon olisi myös tulijoita joten sovitaanko sinne joku lauantai-sunnuntai. Rauhallista ajoa porukassa. Viikko 9 on täällä suunnalla hiihtolomaviikko, olisiko silloin tulijoita?

Lähettäjä: lila 
Päivämäärä:   19.2.12 09:09:19

hanna vois tullakin täytyy vielä katsoa :)

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   19.2.12 09:50:43

Suunnitellut B-ponihiitit:

Turku 18.3.
Mei
Ida S
Elina
Fanny

Turku joku muu päivä (25.3??)
Verna

Teivo (viikko 9??)
Hanna
lila?

Päivämäärä:   19.2.12 10:47:21

Me lähdetään mielellämme myös Teivoon hiitille, mutta tässä kuussa ei mahdollista. Muutin juuri ja kalliiksi käy :)

Jos Turun porukka ajaa 18.3. ja koitetaan vaikka huhtikuun alkuun saada uus hiitti kasaan, sellanen että Vernakin pääsee paikalle? Ida olisi Ruotsissa edelleen huhtikuun alussa(?) mutta saisi Vernankin ponit ryhmäkokemusta :)

Päivämäärä:   19.2.12 11:29:42

Juu olen Ruotsissa toukokuun alkuun asti, mutta tullaan kyllä mielellään sen jälkeen jos joku vielä menossa hiittailemaan.
Yritän vanhemmilta saada vielä varmistusta tiosta 18pvä, mutta eivät osanneet vielä ihan varmaksi sanoa. Itsellä kun ei vielä autokorttia ole.... :D

Päivämäärä:   19.2.12 17:55:41

Joo päästään varmaankin tulemaan 18. päivä Turkuun ! :)

LähettäjäOttiilia 
Päivämäärä:   19.2.12 19:10:49

Täälläkin olisi yksi russi, joka juuri tarvitsisi kokemusta porukassa juoksemisesta. Meille myös sopisi tuo Turku 18.3. hyvin!

Päivämäärä:   19.2.12 19:28:09

Hyvä, tulkaa vaan kaikki mukaan, niin saadan hyvä hiitti!! :)

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   20.2.12 10:02:22

Jos joku kaipaa Teivoon hiittiseuraa niin täällä olis! On vähän nopeampi poni, mutta eiköhän se osaa hitaampiekin seurassa jolkotella. Eritoten jos ohituksia voisi treenata niin olisi mahtava juttu.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   20.2.12 10:35:41

Turku 18.3.
Mei
Ida S
Elina
Fanny
Ottiilia

Turku (huhtikuun alku?)
Verna

Teivo (viikko 9?)
Hanna
lila?
misery

Päivämäärä:   20.2.12 11:18:43

Turku 18.3. meillä varmistunut. Mukaan tulee siis hidas russi, starttaamaton, treenaamaan nimenomaan porukassa juoksemista, se kun tuolle hieman ongelmia on tuottanut. :)
Kaveriksi mukaan otetaan näillä näkymin meidän nopea russi hitaalle hiitille ja porukkaan lisäykseksi. :)

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   20.2.12 12:50:58

En osaa vieläkään sanoa mutta ainakin yritetään päästä tuolloin 18pv turkuun...Eli tällähetkellä ainakin hidas russi tulossa...en tiiä yhtään mitä menee , joten harjottelemaan lähetään...lähinnä siks et ite opin ajaa kans porukassa :)

LähettäjäOttiilia 
Päivämäärä:   20.2.12 18:53:18

Meidän russi on myös hidas ja laukat sotkee erityisesti, kun porukassa mennään, joten ihan täydellistä harjottelua tällanen:)

Lähettäjä: Ht-lääkärit 
Päivämäärä:   21.2.12 07:38:55

Turku 18.3.
Mei
Ida S
Elina
Fanny
Ottiilia

Turku (huhtikuun alku?)
Verna
Mei?

Teivo (viikko 9?)
Hanna
lila?
misery

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   22.2.12 00:10:30

Jos vaan sopii niin tulisin mielellään shettiksellä teidän perään ennätys 2.30 pintaan mutta pitkältä tauolta kun on palannut ja ruvettu treenaamaan niin voi olla että ei vielä yllä noihin aikoihin mutta tultais vaan koittamaan miltä meno maistuu kun on muita mukana ja koitettais vaan pysyä perällä mukana?(:

Päivämäärä:   22.2.12 12:48:57

Sanna, mulle ainakin käy :) Omani kohdalla toivon vaan, ettei Kurre ajattele päässeensä paratiisiin kun on paljon poneja ympärillä ja heitä ihan lekkeriksi ellei pääse pussailemaan kaikkia.

Multa siis tulossa otus, joka rakastaa kaikkia... Ja häpeän silmät päästäni jos se alkaa hirnua. Sitä ininää ei kestä kukaan :)

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   22.2.12 13:03:32

Kyllä mullekkin käy :).
Mei: mulla on kans otus , joka ei liiemmin nää muita poneja ja joka todennäkösesti pitää siellä ihan järkyttävää meteliä :D

Päivämäärä:   22.2.12 13:29:26

Hyvä että soppii kun yksin joudun ponilla ajelemaan enkä yhtään tiedä miten käyttäytyy porukassa... ite oon tuolloin 18.3 saksassa mut seuraavalla kerralla voimpi tulla perään ajelemaan :)

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   25.2.12 09:11:16

Mihin aikaan ootte suunnitellu et sitten hiitattais...Näillä näkymillä ollaan tulossa jos saan sitä ajettua kelien puolesta ja iskä suostuu vetämään koppia :)

Päivämäärä:   25.2.12 14:37:04

Käviskö kellonajaksi tyyliin 13? Voisin kokeilla saada satula-autoa Paimiosta käymään samalla...

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   25.2.12 15:23:10

13 kuulostaa hyvältä...:)kauheen paljon aikasempaan me ei ainakaan päästä..

Päivämäärä:   26.2.12 09:04:27

Sopii meillekkin hyvin :)

Päivämäärä:   26.2.12 11:30:01

Juu eiköhän 13 oo meillekkin passeli. :) Jää sitten koko ilta hyvin aikaa muuttaa takaisin Ypäjälle :)

Lähettäjä: Ninnu 
Päivämäärä:   26.2.12 19:47:22

Täältäkin vois ehkä yksi russi tulla hiittaamaan Turkuun 18.3 (2.27-aikanen) kun se porukassa juokseminen menee välillä siihen ylikuumentumiseen ja sähläämiseen. Ja kokeilen sitten vielä yksin kierroksen, että mitä nopeutta se menee tällä hetkellä :)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   27.2.12 15:10:03

18.3. on Kokemäen harkkareissa russeille sarja. 2.25 muistaakseni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.12 15:50:46

:) / OK ?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   5.3.12 09:37:02

Toivottavasti tuonne Kokemäen harkkareihin riittää russeja, kivat palkinnotkin :)

Päivämäärä:   5.3.12 12:50:11

Mä valitsen tässä tapauksessa mieluummin tämän meidän yhteishiitin Turussa - p. 2.25 on aika kova kuitenkin, jos tuo neitokainen ei oikein diggaa porukassa juoksemisesta. Myöhemmin sitten rehelliset harkkarit :)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.3.12 13:03:44

harkkarit ja järkätty yhteinen ponihiitti on aika eri asia. Harkkareissa yleensä ajetaan sitä mitä ponista irti lähtee. Yhteishiitissä ajetaan kuten sovitaan, yleensä porukassa hitaimman mukaan joku kierros ja sitten sen jälkeen voi nopeammat revitellä, jos haluavat.

Palvelee nuoria paremmin tämmöinen yhteishiitti, kun ajetaan porukassa ja nuori poni joutuu paineen alle. Varsinkin kun poneja usein treenataan yksin, saattaa se porukassa juokseminen olla shokki osalle poneista.

Päivämäärä:   8.3.12 10:14:13

Pistepistettä komppaillen. Nyt meni vielä Kokemäki peruihinkin.

Mua on alkanut jännittää koko hiitti. Mentiin viimeisin treenilenkki kiljuen koko ajan kavereiden perään (Kurre näki ihmisen lenkillä...) eli mitäköhän tästä tulee. :D

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   8.3.12 14:12:56

Ajattelin tulla katsomaan, kun omia ei nyt ole tuoda mukaan. Toivottavasti pääsette menemään, eikä itselle tule ylivoimaisia esteitä, kun olisi mielenkiintoista nähdä aloittelevia poneja.

LähettäjäSonja 
Päivämäärä:   9.3.12 00:08:11

Eli 18.3. olette menossa? Voihan mähmä kun olen itse silloin ponigaalan jäljiltä Levillä... Olisi meidänkin tammalle tehnyt hyvää päästä juoksemaan tauon jälkeen porukassa ennen virallista starttia, vaikka onkin "jo" viisivuotias. (Herranjumala että aika muuten rientää...)

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   9.3.12 07:46:09

Mä joudun valitettavasti näillä näkymin perumaan meijän tulon :(. En oo päässy kahteen viikkoon ollenkaan ajamaan , koska tiet on ihan peilijäässä niin en uskalla lähtee :(.Ette tiiä kuinka paljon mua ärsyttää noi kelit! mut toivottavasti tällänen voitais järjestää sit uudelleenkin tässä keväällä :)

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   9.3.12 09:23:16

Turku 18.3.
Mei
Ida S
Fanny
Ottiilia

Turku (huhtikuun alku?)
Verna
Mei?
Elina?
Sonja?

Päivämäärä:   9.3.12 09:35:34

Viikko olisi enää aikaa - toivottavasti ei tule montaa peruutusta Elinan lisäksi! Huonot ajopaikat ymmärrän hyvin, tää keli on aika kauhea kyllä.

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   9.3.12 15:55:58

Jep , mä vihaan kelejä...ja tää olis kyl ollu niin passeli mulle ja ponille...Mutta huuhtikuun alkua vois kyllä kattella..

Päivämäärä:   9.3.12 17:23:08

Joo me kyllä näillä näkymin päästään. Täällä on ollut ihan suht hyvät kelit ajoon. Toivottavasti muutkin pääsee, mutta ei niille keleille mitään voi...:)

Päivämäärä:   9.3.12 20:02:20

Meiltä ollaan myös edelleen tulossa, ainakin yhden ponin voimin. :) Kelit on ollu kyllä aika surkeita, mutta ajettu on siinä missä on pystynyt.. Huomaa kyllä, että vähän vähmmän on pystynyt ajamaan, kun virtaa on sitten oikein kunnolla :)

Päivämäärä:   9.3.12 21:04:49

Yritetään sit jättää ne vaaralliset tilanteet kotiin, vauhtia saa olla ;D

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   10.3.12 13:54:10

Onkos Teivoon nyt tulossa jonkinlaista yhteishiittiä? Meillä on tallilla oleva rata onneksi ollut hyvässä kunnossa läpi talven!

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   10.3.12 21:03:45

Turku 18.3.
Mei
Ida S
Fanny
Ottiilia

Turku (huhtikuun alku?)
Verna
Mei?
Elina?
Sonja?

Teivo?

Pori 1.4.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=16&i=689029&t=689029

Päivämäärä:   14.3.12 07:25:56

Noniin! Mä näin jo unta tästä hiitistä viime yönä. Jos meitä odottaa lähtökarsinat Teivossa, voitte kaikki syyttää mun alitajuntaa...

(lähtökarsinat raviradalla... juu-u.)

Päivämäärä:   15.3.12 21:47:06

Olen pahoillani,mutta emme pääsekään tänne:( Koska vanhemmat eivät voi muka viedä "noin kauas" hiitille.
Toivottavasti te muut saatte kunnon hiitin aikaiseksi!
Harmillista, että joutuu perumaan tulon, mutta ei nyt voi mitään...

Päivämäärä:   17.3.12 09:50:57

Fanny, sille ei voi mitään kun on muiden kyydeistä riippuvainen :/ Voisin tulla vaikka koukkaamaan kyytiin, mutta taidatte asua sen verran pitkällä kuitenkin ettei onnistu.

Miten Ida ja Ottiilia? Myönnän, että haluaisin varmistuksen teidän tulosta, en haluaisi kuitenkaan ajaa Turkuun todetakseni olevani yksin siellä.

Päivämäärä:   17.3.12 14:39:49

Kyllä, tulossa edelleen :)

Lähettäjä: up 
Päivämäärä:   17.3.12 14:55:55

up

LähettäjäOttiilia 
Päivämäärä:   17.3.12 16:55:16

Kyllä, tulossa ollaan:)sisko saa ajaa, josko vaikka laukkaamiset vähenisi kuskin vaihdolla:p Eli yhden aikoihinko olisi tarkoitus ajella? Entäs tietääkö kukaan onko Turun rata minkälaisessa kunnossa, että onkohan sinne kengättömällä mitään asiaa? Meillä on kyllä russilla kengät, mutta olisi voinut tuon shettiksenki napata mukaan vähän testailemaan, josko ravi maistuis...

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   17.3.12 18:54:19

Eilen oli ihan "kesärata", varikosta en sitten tiedä se taisi olla jäässä.
Valitettavasti en taida ehtiä katselemaan mutta toivottavasti hiitti sujuu hyvin.

Päivämäärä:   17.3.12 22:15:26

Jos ajellaan tosiaan yhden maissa? Mä ehdin vähän nukkua yötöiden päälle ennen lähtöä...

LähettäjäOttiilia 
Päivämäärä:   18.3.12 06:19:22

Selvä juttu, nähdään :)

Päivämäärä:   19.3.12 11:06:29

Kiitos vielä Idalle ja Ottiilialle hiitistä! Tulin paljon viisaammaksi Kurren suhteen :)

Ajatellaanko jo seuraavaa? Kurren ilmoitin 8.4. mätsäreihin ja havittelen sille Ypäjän starttia 22.4., mahdetaanko ehtiä ennen sitä jossain välissä?

Päivämäärä:   19.3.12 14:52:41

Kiitos teille !! :)
Mä en tosiaan pääse huhtikuussa kun en näillä main ole, mutta toukokuussa tai siitä edespäin päästään kyllä meiltä päin tulemaan. :)
Meillä olis Kuutin kanssa myös tavoitteena mennä Ypäjälle 22.4. mutta varmaan mennään myös muiden pöllyjä maistelemaan 1.4. Forssaan :D Ihan vain rutiinia hakemaan, vaikka vauhtia ei oikein ole, kuten varmaan Turussa olleet huomasivat ;D

Päivämäärä:   19.3.12 15:08:37

Ida, kyllä se vauhti sieltä sit tulee! Mä ainakin sain Kurreen uskoa just siks, että se tosiaan yrittää edes hiukan kun saa kavereita :)

Lähettäjä:   
Päivämäärä:   19.3.12 15:22:53

Fakta on myös se että kaikille ei tule vauhtia ikinä :)

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   19.3.12 15:30:47

Mei. suunnitellaan vaan :) mulle kävis aika hyvin pääsiäisloma , mut sillon taitaa olla just noi teijän näyttelyt. mut kyllä ainakin huuhtikuun alkupuolella päästään viikonloppunakin...mut parhaiten kävis just toi 6.4.-9.4...

Päivämäärä:   19.3.12 16:43:49

tyhjä, me ollaankin ennemmin positiivisia kuin negatiivia ja ajatellaan, että sitä vauhtia tulee ennemmin kuin ettei tule. :)

Elina, hurr... Mulle olis varmaan aina kiva päivä toi 6.4., eikö se ole perjantai? Olis vapaa koulusta kaikilla ja ehtis Kurre huilailla yhden päivän ennenku pitää yrittää esiintyä edukseen.

Päivämäärä:   19.3.12 16:44:19

Paitsiiiii että Turussa on 6.4. pääsiäisravit alkaen kello 14.

Päivämäärä:   19.3.12 19:17:09

Joo, jos saan joskus vanhemmat ylipuhuttua voitaisiin keväämmällä EHKÄ päästä joskus tulemaan. Olisi tosi hyvä päästä samanaikaisten ponien kanssa harjoittelemaan :)Mutta tosiaankin en lupaile vielä mitään ennen kuin kaikki on varmaa...

Päivämäärä:   19.3.12 19:20:16

me voitais meijän shettiksen kanssa tulla seuraaviin mukaan ?:) mulle ei oo kyyti mikään ongelma kun kotoota pääsen ajamaan radalle ja pelitkin taitaa mun osalta tuolloin olla loppu joten pääsisin varmaan koska vaan :)

Päivämäärä:   19.3.12 23:17:17

Tosiaan me ollaan positiivisia, fakta on se ettei kaikille tule kovia vauhteja, mutta kaikki menee edes jotain vauhtia. :) Oli se sitten vaikka hidasta, kunhan poni tykkää :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.3.12 11:34:57

ja kun taitaa olla nuoresta ja aloittelevasta ponista kyse, yleensä sitä vauhtia tulee ainakin jonkin verran kun kasvaa, kehittyy ja saa kokemusta. Sitähän ei kukaan sitten tiedä paljonko sitä vauhtia lisää tulee, mutta yleensä ainakin jonkin verran ;)

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   21.3.12 07:37:08

Pahus , mä unohdin ihan noi ravit :(.

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   23.3.12 18:34:10

Käviskö jonkulle toi pääsiäisestä seuraava viikonloppu? kun toi pääsiäinen täytyy varmaan lahottaa...mulla ei ainakaan pitäis olla vielä sillon koerumbaa päällä...

LähettäjäElina 
Päivämäärä:   1.4.12 18:44:14

Pääsiskö ketään hiittailemaan 7.4 turkuun...? Mä saan sillon kyydin sinne ja ollaan Monsun kanssa menossa ja olis kiva jos jokin muukin pääsis messiin :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.