Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä tamman omistaja etsii orin omistajan

Lähettäjä: nimen? 
Päivämäärä:   18.3.26 11:31:03

Täällä varmaan tiedetään: Mistä tamman omistaja etsii kiinnostavan orin omistajan nimen?

Ostin loppukesästä -25 jalostusarvostellun orin, joka oston yhteydessä ruunattiin.

Nyt on usempi tamman omistaja laittanut viestiä ja kysynyt, onko hevoseni käytössä tällä kaudella.

En ole hevosella kisannut, joten mistään tulosluetteloista nimeäni ei löydy. Jos hevosen nimellä hakee, ainoat (minun tietämäni) paikat, joista näkee, että minä olen omistaja, on Hippoksen Heppa ja SRL:n Kipa. Molemmissa kuitenkin näkyy, että hevonen on ruuna.

Onko olemassa vielä joku paikka, josta hevosen nimellä näkee omistajan, mutta jossa ei välttämättä näy, että hevonen on ruunattu? Näiltä kyselijöiltä kun olen kysynyt mistä ovat saaneet yhteystietoni (ilmoitettuani, että hevonen on ruuna), osa ei vastaa ja osa on vastannut vaan ”netistä”.

Re: Mistä tamman omistaja etsii orin omistajan

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   18.3.26 11:36:05

Ootko googlannut orin nimellä mitä ”netistä” löytyy?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.3.26 12:57:19

Julkista täällä että hevonen on ruuna niin loppuu kyselyt.

Lähettäjä: Ai 
Päivämäärä:   18.3.26 13:14:04

Katso että hevonen on myös Sukupostissa ruuna. Moni käyttää sitä eikä tarkistele sukupuolia muualta. Hippoksen Heilan ei pitäisi enää tarjota ruunattuja testiparituksessa mutta sen voisit myös tarkastaa, koska sitä moni tammanomistaja käyttää.

Todennäköisesti kiinnostuneet eivät vain huomaa, että hevonen on ruunattu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.3.26 16:03:18

Olen samalla linjalla kuin AI. Todennäköisesti kiinnostuneet tammanomistajat selaavat mielenkiintoisia oreja esimerkiksi Sukupostista, eivätkä tarkasta hevosen sukupuolta. Itsekin olen etsinyt mieleisen oriin orijälkeläisiä Sukupostista jälkeläislistaa sukupuolen mukaan suodattamalla eli jos ruunausta ei ole ilmoittanut sinne, voisin minäkin luulla jotain ruunattua edelleen oriiksi ja kaivella sitten omistajan yhteystiedot Hippoksen omistajatiedon perusteella sukupuolta sieltä tarkistamatta.

Lähettäjä: Jane 
Päivämäärä:   19.3.26 10:54:51

Hepasta varmaan katsovat

ovat katsoneet orin jalostusarvosteluiden yhteydessä listoilleen, tai selanneet Supossa, eivät tule ajatelleeksi tarkistaa vielä Hepassa omistajatietoa hakiessaan että onko ori vielä ori

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.3.26 13:36:02

Mahtavaa että löytyy vielä ihmisiä jotka näkevät vaivaa yhteystietojen selvittämiseen ja saavat silläkeinoin asiansa hoidetuksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.