Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sikiövakuutus

Lähettäjä: Mietiskelijä 
Päivämäärä:   27.1.26 13:35:45

Oletteko ottaneet sikiövakuutusta ja jos niin mistä yhtiöstä? Kokemuksia kaipailen, risut ja ruusut?

Re: Sikiövakuutus

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   29.1.26 11:22:49

Meillä ollut If,kallis, mutta korvaa hyvin ja nopeasti.Meillä ollut viidellä,suositus.Sikiövakuutus voimassa 30 vrk syntymästä,ja saa suoraan jatkaa hevosvakuutuksena,ei ole erillistä ns voimaan tulo päivää.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   29.1.26 12:40:47

On ollut kahdesti Lähitapiolasta ja korvasi asianmukaisesti.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.1.26 15:21:39

Mulla oli if. Koska oli vain sille tiineysajalle plus varsa 1kk ikään (muistaakseni) niin ei se suht kallis hinta haitannut. Kun tiesi itsensä, että pikkuvarsaa olis koitettu hoitaa, ja ne maksaa. Ei onneks tarvittu kuin johonkin pikkujuttuun tammalla. Se korvattiin se mitä pitikin.

Minusta hinnan lisäksi pitää tarkasti katsoa ne ehdot. Mitä korvaa, mikä on katto jne. Mun mielestä ei ollut hyötyä ottaa sitä joka olis ollut halpa mutta max korvaus tosi pieni.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.1.26 17:36:15

Paljonko teillä oli vakuutusmaksu ja paljonko korvaussumma?

Päivämäärä:   29.1.26 22:48:49

En missään nimessä ottaisi enkä ole ottanutkaan.

Lähettäjä: lilla 
Päivämäärä:   30.1.26 07:51:06

Järjetön juttu. Joskus pikkuvarsaa -vastasyntynyttä- piti nesteyttää alkuun 2 kertaa päivässä. Jokaiselta eläinlääkärin käynniltä omavastuu. Siihen loppui meidän vakuuttelut.

Lähettäjä: Armi 
Päivämäärä:   30.1.26 08:28:48

Viime vuonna vertailin ja ehdot todella huonot. Jäi ottamatta.

Lähettäjä: Taika 
Päivämäärä:   30.1.26 08:35:36

Minä olen myös jättänyt ottamatta. Todella huonot ehdot hintaan nähden.

Päivämäärä:   30.1.26 08:40:09

Muutaman kerran olen hintaa ja ehtoja kysellyt ja hinta olisi ollut suunnilleen saman verran tai enemmän kuin mahdollinen korvaussumma. Olen jättänyt ottamatta. Ainoa syy, miksi vakuutusta olisi voinut edes harkita, oli se että sairaallekin vsrsalle olisi sikiövakuutuksen jatkoksi saanut hevosvakuutuksen, mitä muuten ei olisi myönnetty.

Päivämäärä:   31.1.26 14:30:02

Ottaisin, kunhan kattaa myös tamman kulut. Tammaa viime kerralla tonneilla elävien kirjoihin hoitanut, varsaa ei hengissä saatu uloskaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.