Lähettäjä: Varsa
Päivämäärä: 5.6.25 16:43:53
Ottamatta kantaa tähän tapahtumaan, mutta yleisesti kasvattamiseen ja FWB kantakirjattuihin varsoihin.
Minulla on nyt 1 vuotias varsa, rekisteröity FWB. Varsa tuskin on tuleva kansainvälinen huippu, mutta toivottavasti suorittaa tulevaisuudessa alemmalla kansallisella tasolla, kuten suurinosa Suomessa olevista "kilpa"hevosista.
Mitä hyötyä olen saanut siitä, että rekisteröin hevoseni FWB:hen? Valitettavasti en sitten yhtikäs mitään.
Luulisi olevan nykyään helppoa seurata vaikka Hippoksen kautta FWB:hen rekiströidyt varsat ja lähettää kaikille kasvattajille infoa, jos ei muuta, niitä edes mainos FWB yhdistyksestä ja siihen liittymisestä.
Tietoa tulevista tapahtumista ja ilmoittamisesta Breeders Pricen yms.
Toki voin kaivaa kaikki tiedot itse netistä, mutta miksi vaivautua, kun ketään ei tunnu oikeasti tällainen harrastaja kasvattaja varsoineen kiinnostavan.
Pienilläkin kasvattajilla saattaa vahingossa se helmi syntyä. Jos näin kävisi, retosteltaisiinko sitten, että kyllä Suomessa osataan hienoja hevosia kasvattaa vai vaiettaisiinko tyystin, kun ei ole aiemminkaan kiinnostunut.
|