Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valvontakamera

Lähettäjä: Jepu 
Päivämäärä:   18.4.25 07:24:07

Nyt olis tarve hommata kamera. Varsomiseen, tarhoille, laitumille. Yksi mitä voi näissä kaikissa hyödyntää. Eli sään kestävä, SIM kortilla, että käännettävä ja akku.
Sen verran Uuno oon näiden kanssa, et tuntuu etten saa vastauksia tuotetiedoista.

Tp-link tapo c501gw
Näissä kai hyvä pimeänäkö, mutta akku?tai saako ladattua jollain virtapankilla? Saako aurinkopaneelit? Mikä on riittävä liittymä?

Nedis smartlife 4g
Tässä aurinkopaneeli, aika vähän pimeänäkö, akun kestävyys? Mikä riittävä liittymä?

Reolink go pt plus
Aika hintava. Mikä liittymä riittää

Re: Valvontakamera

Lähettäjä: Tamma 
Päivämäärä:   18.4.25 07:37:08

Reolink: saat myös aurinkopaneelin, jolla lataa kun lämpötila plussan puolella. Erittäin hyvä kuva pimeällä, on liitetty langattomaan verkkoon. Helppo käyttää sovelluksen kautta.

Lähettäjä: lop 
Päivämäärä:   18.4.25 09:21:16

Liittymäksi riittää ihan riista-/valvontakameroille suunnitellut liittymät, halvin taitaa olla Moin laitenetti, 4 e/kk.

Mulla on Tapolta eri malli (wifi), on ollut tosi hyvä hinta-laatusuhde, jos on verkkovirta käytössä, mutta en tiedä onnistuisko virtapankkiin liittäminen.

Verkkovirran ja wifin ulottumattomissa mulla on sitten tuo Reolink, joka tuntuu tosiaan kalliilta, vaikka onkin kaikki toivotut ominaisuudet. Huono puoli tosiaan se, ettei lataa pakkasella, jolloin hevoskäytössä akku kuluu nopeasti, kun videota tulee yleensä paljon. Akun loputtua ei myöskään käynnisty itsestään, vaikka saisi taas virtaa esim. aurinkopaneelista. Meilläkin kesällä laitumella välillä ehtii akku tyhjentyä yön aikana ja aamulla täytyy kiivetä laittamaan kamera taas päälle. Kannattaa siis mahdollisuuksien mukaan sijoittaa niin, että on helppo irroittaa, jotta voi välillä ottaa lämpimään lataukseen.

Lähettäjä: tintti 
Päivämäärä:   18.4.25 22:50:36

Tapo

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   19.4.25 00:23:56

Nedis omalla sim-kortilla

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.