Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hippos ja FWB

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.4.25 12:05:53

Suomessahan ei kannata kasvattaa. Euroopassa hevoskasvatus on valovuoden edellä ja hevosen kasvatukselle suotuisampaa alueellisesti on keski-eurooppa.
Miksi hippos tai FWB ei maksa esim havenia jotta kasvattajat voivat seurata oripäiviä. Hyvävelikerho pyörittää molempien toimintaa ei kehitä kasvatus eikä halua muuttua nykyaikaiseksi.

Re: Hippos ja FWB

Lähettäjä: Verkko 
Päivämäärä:   2.4.25 12:11:10

Oripäivillä on Haven kuvaamassa. Maksaa kympin. Siihenkö suomalaisten kasvattajien kasvatustyö kaatuu?

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   2.4.25 12:14:43

Aamu kasista olen katsonut livelähetystä Ypäjältä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.4.25 13:54:11

Itse seurasin Zangersheiden, Sosathin ja Schockemöhlen orishowt, koska ne näkyi clipmyhorsesta ilmaiseksi. Paremmat orit ja parempi palvelu.

Lähettäjä: Kaulina 
Päivämäärä:   2.4.25 14:06:28

Juurikin näin! Saisi olla sponsoroitu

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   2.4.25 14:43:34

Kuka mistäkin palvelusta sitten tykkää. Itse olen pitänyt aina Havenia laadukkaampana. Viime kesänä jotain Cmh kuvaamaa pohjolakisaa katsoin missä hevonen ei pysynyt millään kuvassa ja ääni, equipe sekä kuva kulkivat kaikki eri tahtiin. Oli ”kiva” nähdä virhepisteistä ja kuulla kuulutuksesta jo valmiiksi että esim tulee hylky tai mitä ikinä… Lisäksi mainokset tulivat miten sattuu, suoritusten päälle. Mutta tosiaan onneksi meille kaikille löytyy se oma palvelu josta tykätä :)

Lähettäjä: Tamma 
Päivämäärä:   2.4.25 14:50:53

Olen maksanut molemmista vuosimaksun eikä tartte kitistä. Saa katsoa nyt ratsuoripäivät ja viikonloppuna wc finaalin. Ihan kuinka haluaa ja milloin haluaa. Molemmissa on puolensa. CmH toimii paremmin kun haluat etsiä jonkun tietyn suorituksen jälkikäteen. Havenin kotimaisuudesta ja laadusta maksan myös mielelläni mutta äärimmäisen vaikea hakea suorituksia jälkikäteen ellei toisessa kädessä ole lähtölista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.