Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valvontakamera

Lähettäjä: Ostelija 
Päivämäärä:   10.5.24 08:02:22

Mietinnässä valvontakamera niin varsomisen, kuin laitumille sekä tallin piha-alueille.

Onko kellään suosituksia? Pitäis siis toimia akulla, mielellään myös verkkovirralla. Joku aurinkopaneeli vois olla kiva lisä, etänä käänneltävä ja toimia gsm liittymällä, eli sim kortillinen ja tietty ip68 et ulkona voi pitää

  Re: Valvontakamera

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   10.5.24 11:47:43

Mulla reolink go pt plus 4G kamera. Toimii liittymällä, on ladattava akku ja aurinkopaneeli. Itse en kyllä ole akun varassa pitänyt vaan verrkovirrassa niin en osaa akun kestävyydestä sanoa. Aurinkopaneelia en ole asnetanut vielä kun taövella sse olis ollu melko turha

Kääntyy 360 astetta, eläs alas säätö myös. Hyvä kuvanlaatu, kestää puhelimesta zoomatakkin kuvaa ja näkee viel. Hyvä yökuvaus.

  Re: Valvontakamera

Lähettäjä: Ostelija 
Päivämäärä:   11.5.24 12:29:53

Millanesen liittymän tuo reolink vaatii..

  Re: Valvontakamera

Lähettäjä: +? 
Päivämäärä:   11.5.24 16:28:22

Ostelija;
Laitenetin.

  Re: Valvontakamera

Lähettäjä: Kirsti 
Päivämäärä:   12.5.24 12:51:04

Reolink go plus ja voin todella suositella :) mulla siinä Elisan laitenetti maksaa 10€/kk, niitä on myös elisallakkin halvempia mutta itse otin varuiksi sen nopeimman. Akku kestää kamerassa viikkoja-kk mikäli sitä käyttää vain niin että välillä vilkaisee mitä tapahtuu. Varsomisen yhteydessä kun kamera oli paljon jatkuvassa kuvayhteydessä akku kului nopeammin ja tällöin laitoin verkkovirtaan. Aurinkopaneeli on tosi hyvä lisä, se lataa akun ihan hetkessä täyteen ja toki se saa olla myös koko ajan kiinni. Kannattaa huomioida että reolink go plus kameraa on sekä uutta että vanhaa mallia sekä vastaavasti myös aurinkopaneelia. Vanhassa on mini USB liitin ja uudessa c-liitin, eli varsinkin lisävarusteita ostaessa tarkkana että tulee oikeat :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.