Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: Utelias 
Päivämäärä:   2.4.24 19:34:53

Kysyn nyt tältä kun ratsastus puolella huomautettiin että kuuluu tänne.
Minkä luonteisia Celantuslaiset ovat?

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: Talli 
Päivämäärä:   2.4.24 19:44:24

Itsellä 4v tamma, aika sähäkkä ja pukitteli kuuluu arkipäivään, muuten kiltti ja sosiaalinen

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: Mellu 
Päivämäärä:   2.4.24 20:09:51

Oma 5v on aika vahvoilla mielipiteillä varustettu eli kertoo heti jos joku asia ei miellytä. Sapsäkkä kaveri, meilläkin pukittelu kuuluu arkipäivään. Kuvattu kaula, selkä, jalat ja maha, missään näistä ei mitään sanomista eli oletan pukittelun olevan vaan tapa. On kiltti tutuille ihmisille. Vieraita saattaa testailla.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   2.4.24 20:18:28

Kiltti ja utelias, mutta vaikea ratsastettavuus. Pukittelu arkipäivää

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: Cc 
Päivämäärä:   2.4.24 23:02:37

Todella laadukas iso tamma. Nyt 6v ja pikkuhiljaa aloittanut hyppäämisen, on lupaava. Luonne hieman kovapäinen juntti joissain asioissa, toisaalta taas tosi herkkä myös. Rohkea, luotettava, toimiva

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.4.24 09:10:13

Eikö Mellu ja Talli nimimerkit saaneet samaan viestiin tekstiään kun sama kirjoittaja.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: Cc 
Päivämäärä:   3.4.24 10:02:45

Lisään vielä omasta et tää ei pukittele. Hypätessä kyllä kuumuu mutta muuten ei tee tuhmuuksia. Tasainen ratsastaa, ei kuuma eikä eteenpäin potkittava. Iso on, melkeen 180cm mutta ketterä kokoisekseen.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.4.24 22:45:39

Iso ja vähän villi tamma. Kiltti ja on helppo käsitellä, mutta ratsastaessa pukittelee myös helposti ja isosti. Ei mitään rodeota eikä yritä tiputtaa ratsastajaa, mutta välillä vaan täytyy ojentaa takajalat suoraksi :D
Korrekti rakenne, kaunis ja terve hevonen. Tyytyväinen olen.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: PP 
Päivämäärä:   4.4.24 10:35:28

Minulla risteytystamma 2v.
Erittäin järkevä, ihmisrakas, sosiaalinen, ei potki eikä pure, utelias, peloton, tykkää lähteä tekemään (käsihevosena ja ohjasajoa aloiteltu). Kaunis ja mielestäni rakenteellisesti onnistunut. Myös isohko, reippaasti 147cm emäänsä kookkaampi ja tätä toivoinkin kun alulle laitettiin.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   4.4.24 22:00:34

Mulla 2v ruuna Celantuksesta. Kiltti ja lupsakka tyyppi, mutta on välillä vähän juntti. Toistaiseksi ollut kuitenkin aika simppeli tapaus.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.4.24 23:00:59

Yhden olen tavannut ja oli ihan hirveä yksilö. Reaktiivinen, pukitteli, ryösti, ym. Kaunis oli ja lupaavan oloinen, mutta ratsutus oli vielä aikuisenakin vaiheessa.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: Oh 
Päivämäärä:   7.4.24 20:16:39

Vähän raskaita ja juntteja.Hypätä ilmeisesti osaavat.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.4.24 09:46:34

Jättää isoa kokoa, laukkaa ja hyvää hyppyä. Sinänsä kilttejä, mutta ei kaikkein miellyttämisen haluisimpia. Pääsääntöisesti hyvät jalka-asennot.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   8.4.24 16:09:56

Kaikki näkemäni ovat emäänsä laadukkaampia. Ovat selkeästi keskivertoa parempia hyppääjiä, ei taida sopia harrastajille/aroille. On verta ja sydäntä, kilpahevosia.

  Re: Celantuksen jälkeläiset

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.4.24 15:10:15

Ihan lupaavia jälkeläisiä, mutta vaikea luonne tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Reaktiivisia ja vahvatahtoisia. Itse jättäisin käyttämättä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.