Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesän -19 oripohdintaa, Vieterin kertaus

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   17.8.18 21:39:32

Kiva tamma ja suku muuten erilainen mutta vieteri löytyy. Tuttu ori, kiva ja erilainen suku mutta vieteri. Onko ihan hullu ajatus yhdistää tamma jolla vieteri 3 polvessa oriin kanssa jolla 4 polvessa. Sukusiitos yhdistelmällä 4.8

  Re: Kesän -19 oripohdintaa, Vieterin kertaus

Lähettäjä: lo 
Päivämäärä:   17.8.18 21:42:46

Ei ole hullu idea. Ss% on kohtuullinen ja varsalle Vieteri tulee 4+5 eli aika kauas menee. Ja mieluummin ottaa sinne Vieterin kahdesti kuin muita valtaoreja lisää.

  Re: Kesän -19 oripohdintaa, Vieterin kertaus

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   17.8.18 22:32:22

Ei ole haitaksi Vieterin kertaus vaikka kohta tänne hyökkääkin kommentoijia, jotka haukkuu sun suunnitelmat lyttyyn :D

  Re: Kesän -19 oripohdintaa, Vieterin kertaus

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   17.8.18 23:00:20

Liikettä tulee, mutta myös luonnetta saattaa tulla ihan omiksi tarpeiksi asti. Mun hevosessa on 3+4 ja oli viimeinen kerta kun kertaan Vieteriä tällä lailla. Mulla on piiiiitkä hevoskokemus ja siitä huolimatta välillä on meinannut keinot loppua tämän kanssa. Hieno hevonen, muttei todellakaan helpoimmasta päästä.

  Re: Kesän -19 oripohdintaa, Vieterin kertaus

Lähettäjä: liina 
Päivämäärä:   17.8.18 23:10:12

Mulla on Vieteriin (5+5+7)+(5+5) kerrattu varsa ja on kyllä niin oman maun mukainen, ettei paremmasta väliä. Liikettä on ja runkoa. Hyppyä mestaruustasolle asti, jos vaan ihmisen kanssa hyppää yhtä hienosti kuin irtona. Luonnettakin on, muttei pahalla tavalla. Kaukanahan tällä toki tuo kertaus alkaa olla.

  Re: Kesän -19 oripohdintaa, Vieterin kertaus

Lähettäjä: Pakkopullaa 
Päivämäärä:   18.8.18 12:39:50

Ei kai niitä muita enää montaa ole olemassakaan, kuin Vieteriin linjattuja.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.