Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mainonta

Lähettäjä: Tiuku 
Päivämäärä:   24.11.25 10:39:29

Taas on lähetetty useille yrityksille jotka täällä mainostava Madnessin ilkeily kirjoituksia.

Re: Mainonta

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   24.11.25 18:36:16

Samoin, viime viikolla tuli yllättävän monta vastaustakin. Jatketaan tätä tarvittaessa vaikka noiden solvausviestien määrä on selvästi vähentynyt, eli jotain on ylläpito tehnyt.

Päivämäärä:   27.11.25 19:52:23

Ettei asia unohtuisi niin myös ylläpidolle tiedoksi:

Hei ******,

Kiitos palautteestasi ja huomiostasi ❤️

Keskustelemme kumppanuusmarkkinoinnista vastaavan yhteistyökumppanimme kanssa asiasta ja selvitämme tätä asiaa.

Ystävällisin terveisin,

Metsolan tiimi"

Tämä oli siis vastaus lähettämääni viestiin:

- Oletteko tietoinen siitä, että käyttämänne mainossivusto hevostalli.net sallii keskustelusivustoillaan ihmisten solvaamisen nimeltä, kiusaamisen, syyttelyn pedofiliasta ja muista rikoksista doping ja eläinrääkkäys mukaan lukien. Niin kauan kuin sivuston ylläpito ei korjaa tuota asiaa olen päättänyt etten käytä yhdenkään sivuilla mainostavan yrityksen palveluita, ja tämä päätös on alkanut hevosurheilun harrastajissa levitä jo laajemminkin.

Brändinne on hyvä, se ei sovi tuollaiselle keskusteluympäristölle ja toivonkin teidän antavan palautetta solmimastanne mainos sopimuksesta ko. yhtiölle.

Yst.Terv. ****** *****

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   28.11.25 14:16:07

Minulle ainakin tulee niiden sivustojen mainoksia missä olen juuri käynyt eli en usko että edes tietävät missä kaikissa paikoissa niiden mainoksia on ja eivät oikein voi siihen vaikuttaa.

Päivämäärä:   28.11.25 15:38:13

Saamieni vastausten perusteella voivat ja haluavat vaikuttaa, sinne vaan tietoa millaisilla sivuilla heidän mainoksessa pyörivät

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.