Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä bannit johtuvat? Valtteri?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   18.12.19 11:31:07

Sain sennulaan jokin aika sitten bannit ja minulla ei ole harmainta hajuakaan mitä sääntöjen vastaista olen tehnyt?
Olisi kiva, jos syyn saisi itsekin tietää, niin osaisi jatkossa välttää.
Mistä tietää kauan bannit kestävät? Nyt kestänyt n. kk verran ainakin.

  Re: Mistä bannit johtuvat? Valtteri?

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   19.12.19 23:25:02

Ei kukaan saa tietää syytä banneille. Ärsyttävää. Minun asialliset viestit katosivat varmaan kolmen kuukauden ajan.

  Re: Mistä bannit johtuvat? Valtteri?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.12.19 23:43:51

Ihan mielivaltaista puuhaa. Eikö Valtteri tajua, että mitä enemmän kirjoitettuja viestejä, sitä enemmän mainostajia tämä palsta kiinnostaa? Ja mainostajat rahoittavat tämän foorumin olemassa olon.
Onneksi on muitakin foorumeja, mutta täällä nyt olen vaan viimeiset 15 vuotta käymään ja nyt jostain käsittämättömästä syystä napsahti bannit.

  Re: Mistä bannit johtuvat? Valtteri?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.12.19 12:33:31

Mihinkään kysymyksiin ei vastata, ihan mahtavaa. Veikkan, että täällä on automaatti joka reagoi tiettyihin sanoihin ja jos sellaisen erehdyt kirjoittamaan niin ko ip numerosta ei voi koskaan enää kirjoittaa, viestin ei tarvitse olla millään tavalla edes asiaton niin ikuisuusbannit napsahtaa. Tehokkaasti ajetaan tätä forumia alas kyllä se näin onnistuu.

  Re: Mistä bannit johtuvat? Valtteri?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.12.19 01:17:46

http://www.hevostalli.net/faq/index.php?id=11&k=0

Tuon mukaan minun ei pitäisi olla mustalla listalla, mutta olen silti, miksi??

En ole kirjoittanut mitään rikollista, koska silloinhan voin joutua siitä oikeuteen. En ole myöskään häiriköinyt toistuvasti foorumilla, vai onko se, että on eri mieltä jostain jonkun kirjoittajan kanssa häiriköintiä?? Silloinhan vähintään puolet kävijöistä pitäisi bannata!

  Re: Mistä bannit johtuvat? Valtteri?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.12.19 12:55:27

"Hevostalli.netissä on kaksi "mustaa listaa".

Ensimmäiseen joutuu väliaikaisesti (max 7 pv) ja syynä on yleensä häiriköinti foorumilla.

Toiselta listalta ei sitten pääse mitenkään pois. Joskus satunnaisesti siivoan vanhoja osoitteita pois listalta, silloin voit päästä pois.

Jälkimmäiseen listaan pääsee jos häiriköi jatkuvasti foorumilla tai sitten kirjoittelee selkeästi rikollista tekstiä."

Kummallekin "listalle" pääsee ihan vain sillä, että olet eri mieltä jonkun esim. seniorit-palstan päivystävän stalkkerihullun kanssa. Valtteri on selvästi aivan munaton vässykkä ja antaa raivohullujen muijien määrätä, ketkä foorumilla saa keskustella.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.