Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   2.2.16 09:31:10

Hei,
Olen tässä parin päivän aikana huomannut selatessani ht.nettiä, että silmilleni pomppaa jatkuvasti WINNERWINNERWINNER/ 500tuhattamiljoonaa euroa/iphone mikälienee mainos, joka on todennäköisesti tietoturvariski. Eikä se mokoma edes poistu kauniisti.

Tehkää tälle jotain, pliis.

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   3.2.16 13:52:38

Hei!

Voisitko lähtettää meille palautetta omalla sähköpostillasi, niin katsotaan yhdessä tämä asia.

http://www.hevostalli.net/palaute

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.2.16 19:15:48

Kyse on tällaisesta mainoksesta:
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-14543

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.2.16 19:18:19

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   4.2.16 10:48:42

Hei!

Niinkuin * linkittämä iltasanomien uutinen kertoo, niin nämä ovat mainoksia. Ja vielä korostan, että nämä ovat niin meidän Hevostalli.netin kuin mainosverkon kieltämiä mainoksia. Eli niitä ei ole sallittu. Hevostalli.net käyttää mainoksissaan Googlen mainosverkkoa, joka on yksi maailman suurimmista sekä muutamia suomalaisien toimijoiden mainosverkkoa.

Varsinkin Googlen mainosverkko on hyvin automaattinen ja mainokset tulevat Googlen Adwords palvelusta, josta tuhannet yritykset voivat itse ostaa mainostilaa. Suomalaiset mainosverkot ovat suljettu ja käytännössä vain määrätyt henkilöt voivat laittaa sinne mainoksia.

Kun tälläisiä mainoksia tulee niin olisin hyvin kiitollinen jos siitä minulle ilmoitettaisiin mahdollisimman pian. Näin pystyn laittamaan viestiä eteenpäin, että nyt on sääntöjen vastainen mainos mainosverkossa ja se saadaan sitten sieltä pois. Ei ole todellakaan minun intresseissäni, että tuollaisia mainoksia pyörii hevostalli.netissä. Itse en hyödy siitä yhtään. Päin vastoin! Täydellisessä maailmassahan ei kyllä noita mainoksia tarvitsisi yhtään, mutta jollain on tämäkin palvelu kustannettava.

Hankaluutta vielä lisää se, että näitä "roskamainoksia" ei sitten näytetä kaikille ja itsekään en ole noita nähnyt :(. Vaikka voin sanoa olevan hyvinkin ahkera Hevostalli.netissä kävijä.

Jos/Kun näette näitä mainoksia pyydän siis lähettämään meille siitä palautetta. Ja olisin hyvin kiitollinen jos saisin tietää:

1.) Mikä on osoite mihin sivulle mainos vei. (Tämä on tärkein tieto)
2.) Minkälainen mainos on (kuvaus)
3.) Missä kohdassa se näkyi (ylälaidassa, alalaidassa, missä?)

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.16 21:48:56

http://snag.gy/fLbKN.jpg

Tämmöistä tarjoaa vasen sivupalkki paljon, mutta en tiedä mihin osoitteeseen se vie, enkä tietoturvasyistä halua ko. mainosta klikata auki. Ei myöskään anna klikata hiiren oikealla korvalla vaihtoehtoa kopioi linkin osoite. Nuo omenat tuossa liikkuvat kokoajan kiertäen mainosta hurjaa vauhtia.

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   25.2.16 11:40:55

Heips!

Noita "voita miljoona samantien" mainoksia on kyllä joskus rasittavuuteen asti ja aina kun itse niitä näen, niin ne pistän banniin. Tätä mainosta en ole nähnyt, mutta kiitos kuvasta. Saan siitä sen verran kiinni, että voin yrittää laittaa tuonkin mainoksen banniin.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.2.16 09:44:47

Taas loikkaa sennuista tuo värisevä "voita iphone" -mainos. Ei anna kopioida osoitetta, eikä juuri ollut kynää ja paperia tarjolla. Osoite oli nyt kuitenkin eri kuin tuo aikaisempi.

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   27.2.16 11:05:05

Jep, iphonen mainos pomppii sennupuolelta esiin, ja selaushistorian poisto oli ainut millä sain sen pois.

Avast-virustorjunta herjasi, että kyseessä on tietojenkalastelusivu. Huoh. Tiedetään Valtteri, ettei vika ole sinussa!

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   28.2.16 13:25:55

Heips!

Kyseessä on siis ns. "shady ads" ja nämä ovat kiellettyjä mainoksia. Olen tästä pistänyt viestiä eteenpäin Googlelle. Tästä nykyisestä mainoksesta sain onneksi eräältä käyttäjältä ruudunkaappauksen jossa oli mainoksenosoite.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.2.16 15:49:49

Tuonne http://premium.jobform.com se kakkakikkare vie, kun tänne on tulossa.

  Re: Ht.netissä raivostuttava mainonta

Lähettäjä: ......... 
Päivämäärä:   9.5.16 10:37:14

Raivostuttavan mainonnan piikkiin menevät myös nämä nyt ilmestyneet "tapaa paikallisia tyttöjä" -herutusmainokset, voisiko ne saada poistettua. Tuollaiset mainokset tarjoilevat korkeintaan virusta toisensa jälkeen, mikä ei ole jees mobiililla selatessa kun harhaklikkauksia tulee väistämättä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.