Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Selvennyksiä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   24.10.15 22:58:02

1.) Tietojen luovuttaminen ulkopuolisille

Hevostallinet Oy ei luovuta mitään tietoja kirjoittajista kuin vain poliisille tai tuomioistuimelle heidän sitä meiltä pyytäessä. Tietoja ei siis luovuteta kennellekkään muulle. Hevostallinet Oy voi kuitenkin lähettää omia tai yhteistyökumppaneiden markkinointiviestejä sähköpostitse mikäli käyttäjä on hyväksynyt tämän rekisteröityessään markkinoille.

2.) Kirjoittajan IP-osoitteen näkyminen.

Vain Hevostallinet Oy:n henkilökunta tai Hevostallinet Oy:n alihankkijat kun parantavat foorumin tai markkinoiden toimintaa näkevät kirjoittajan IP-osoiteen. Tällä hetkellä ainoa, joka IP-osoitteen näkee on allekirjoittanut. IP-osoitetta eivät näe edes moderaattorit.

3.) Ylläpito kirjoittaa salanimellä keskustelufoorumiin

Ei kirjoita. Minä en osallistu keskusteluihin kuin hyvin harvoin ja silloinkin omalla nimelläni. On myös väitetty, että ajan omia intressejäni salanimellä. Niinkuin pitkäaikaiset kävijät tietävät, niin minulla ei ole mitään kytköksiä hevosmaailmaan muuta kuin tämä Hevostalli.net. Eikä tämä asia ole siitä miksikään muuttunut. En harrasta minkäänlaista hevosurheilua. En ratsastusta missään muodossa, enkä raviurheilua. Enkä ole sidoksissa siten mihinkään sidosryhmään.

Mahdollisesti moderaattorit voivat kirjoittaa omilla nimimerkeillään omia henkilökohtaisia asioita. Seniorit- ja Raviurheilu-alueella ainoa joka voi moderoida viestejä olen minä.

4.) Rekisteröityneet nimimerkit

Oman nimimerkin voi rekisteröidä ja kirjautuneen nimimerkin tunnistaa siitä, että se on lihavoitu. Mikäli joku toinen kirjoittaa samalla nimimerkillä, niin nimimerkki näkyy silloin tavallisena. Tästä on nyt tullut vuoden aikana hieman häslinkiä ja pyrimme korjaamaan tämän tilanteen tulevaisuudessa siten, että kukaan muu kuin omistaja ei voi käyttää nimimerkkiä.

5.) Lainmukaisuus

Hevostallinet Oy noudattaa kaikessa toiminnassaan Suomen Lakia eikä Hevostallinet Oy ole koko 16 -vuotisen olemassa olon aikana ollut oikeudessa tai viranomaistarkkailussa mistään syystä. Toimimme poliisin ja viranomaisten kanssa erittäin hyvässä yhteistyössä mikäli he meidän apuamme tarvitsevat.


Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   8.2.16 19:35:00

6.) Miksi johonkin ketjuun voi tulla enemmän kuin 100 viestiä?

Tähän on hyvin yksinkertainen vastaus. Oletetaan, että viestiketjussa on 99 viestiä. Ja 10 henkilöllä on viestiketju auki. Jokainen 10 näkee sitten, että viestiketjussa on 99 viestiä ja pystyvät näin ollen kirjoittamaan. Jos jokainen kirjoittaa siinä viestin, niin viestiketjun määrä on tämän jälkeen 109.

Siinä ei ole sen ihmeellisempää mysteeriä. Ja joskus yleisessä keskustelussa kirjoittajat kokeilivat kuinka monta viestiä he saavat yhteen ketjuun :).

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: plaaplaa 
Päivämäärä:   8.2.16 21:32:58

Valtteri
Silti tuntuu ihmelliseltä ellei yliluonnolliselt mutta ehkä ja_näin on hidas kirjoittamaan.
Kirjoitukseni jälkeen siihen tuli toiselta henkilöltä vastaus kahden minuutin kuluttua ja
sen jälkeen ilmoitus oli sadasta viestistä oli paikallaan. ja_näin vastaus tuli kahdeksantoista
minuuttia myöhemmin, vastaus jossa oli 29 sanaa toisin sanoen jokaista sanaa piti kirjoittaa
lähes 40 sekuntia ja tämä henkilöltä jolta tekstiä tulee niin paljon että hitaammat eivät ehdi
lukemaan. Mutta jos Valtteri noin sanot niin paha minunkaan on muuta väittää.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   9.2.16 14:16:31

Hei Plaaplaa

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta ehkä nyt ilmaisin itseni vähän huonosti. Eli merkittävää on se ladataanko viestiketju silloin kun siinä on alle tai yli 100 viestiä. Mikäli viestiketjussa on yli 100 viestiä, kun viestiketju ladataan, niin silloin tulee ilmoitus, että siihen ei voi vastata, mikäli alle 100 niin viestiketjuun ladataan vastauslomake ja se ratkaisee sen pystyykö viestiketjuun kirjoittamaan.

Oletetaan, että avaat tänään jonkun viestiketjun luettavaksi, jätät koneen ja selaimen auki ja katsot sitä vasta seuraavan kerran huomenna. Viestiketju täyttyy ja siihen tulee 100 tai yli viestiä tänään. Kun sitten katsot itse huomenna sitä viestiketjua (jonka olet siis jättänyt auki) niin pystyt siihen kuitenkin vastaamaan.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   9.2.16 21:42:59

7.) Pystyykö moderaattori selvittämään kirjoittajan sijainnin.

Joku kysyi, että voiko evästeiden avulla selvittää kirjoittajan sijainnin. Tähän vastaus on, että ei. Sijainti selvitetään IP-osoitteen avulla. Jokaisesta kirjoittajasta jää IP-osoite ylös ja tätä ei käytetä mihinkään muuhun kuin moderointiin. Kuka sen näkee on selvitetty kohdassa 2.

En ole kuitenkaan asentanut tai tilannut mitään GeoIP-osoitepalvelua joten jos minä haluaisin selvittää käyttäjän sijainnin niin sen joutuisin tekemään käsin. Eikä minua se kiinnosta pätkääkään.

Ulkopuoliset palvelut

Myös ulkopuoliset palvelut käyttävät evästeitä ja käyttäjän IP-osoitteita.

Hevostalli.net käyttää kävijämääräanalyysiinsä Google Analytics ohjelmaa ja tämä myös kerää IP-osoitteet. Kuitenkin palvelu ei näytä mitään yksittäisiä IP-osoitteita ja yksittäisiä käyttäjiä ei sitä kautta pysty näkemään. Siellä tiedot ovat vain massatilastoja. Ennenkuin sitten joku alkaa epäilemään Google Analytics ohjelmaa, niin voin sanoa, että se on asennettu noin puolelle maailman www-palveluista.

Myös Hevostalli.netin mainospalvelut käyttävät evästeitä ja IP-osoitteita profiloidakseen käyttäjän jotta he voivat kohdentaa mainoksia käyttäjälle. Hevostalli.net käyttää Googlen, Emediaten ja Tradedoublerin mainosverkkoja. Googlen mainosverkko on yksi maailman suurimmista ja emediate pohjoismaiden suurimpia.

Lisäksi voin sanoa, etä IP-osoitteella pystyy selvittämään sijainnin noin kaupungin tarkkuudella ja silloinkin se on kohtuullisen epäluotettava varsinkin kun puhutaan mobiiliverkkojen IP-osoitteista.

Polliisi voi sitten kysellä tarkemmin operaattorilta, että kuka kirjoitti ja saa siitä sitten sen osoitteen.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Selvennyksiä

LähettäjäPeukku 
Päivämäärä:   10.2.16 23:05:44

Valtteri, jälleen kiukkuista palautetta; poistat keskusteluja ilman että lukisit ketjun läpi ja arvioisit itse onko häröilmoitus aiheellinen. Äsken katosi erittäin mielenkiintoinen topa Suomen uusista kertausharjoitus menetelmistä ja yleisestä sotilaallisesta turvallisuudesta Suomessa.

Luitko ketjun ennen poistoa? Jos luit niin mikä siellä oli poistamiseen oikeuttavaa?

Ellet lukenut niin miksi poistit?

Vastaa nyt kerrankin jos sinulla on perustelut toiminnallesi.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   11.2.16 18:17:42

8.) Luetaanko viestiketjuja ennen kuin ne poistetaan.

Kyllä minä ne luen, mutta voin sanoa, että olen aika nopeaksi siinä kehittynyt. Ei ne ihan arvalla lähde.

9.) Millä perusteella ja logiikalla Valtteri poistaa viestejä.

Tähän olen vastannut toisaalla, mutta kopion vastaukseni tähän.

Ja mitä tulee sitten moderointilinjaan noin yleisesti, niin sehän perustuu täydelliseen sumeaan logiikkaan ja loogisuuden puutteeseen. Joidenkin mielestä se on näinä 16 vuotena ollut hyvä ja joidenkin mielestä, kuten sinun, täydellisen aivotonta. Siitä voi sitten tehdä jokainen täysin omat johtopäätöksensä. Mutta sanotaanko, että kyllä varmaan jotain logiikkaa voi havaita siitä mitä keskusteluketjuja poistan ja mitä en poista.

10.) Poistuuko viestit automaattisesti jos niistä on tehty häirikköviesti-ilmoitus?

Eivät poistu.

11.) Oletko homo?

Tämä kysymys askarruttaa huomattavasti tuolla Raviurheilu-puolella ja nyt ikäväkseni täytyy todeta, että olen täysin tylsä umpihetero. Siis aivan tylsä. Pahoittelen, jos jotakin tämä järkyttää.


Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Peukku 
Päivämäärä:   13.2.16 18:25:49

Kiitos vastauksesta, mutta hieman epäilen luetko ketjuja kuitenkaa? Nykyään katoaa jopa Suomen politiikka, Venäjän suhteet ja kertausharjoitukset.

Noissa aiheissa nyt ei kertakaikkiaan ole mitään laitonta ja keskustelut ovat enimmäkseen myös olleet asiallisia.

Onko näin, että moderointi orjallisesti noudattaa häröttäjän tahtoa oli aihe mikä hyvänsä? Jos näin on niin silloin ht.net on ulkoistanut vallan päättää keskusteluaiheista häröttäjille mikä ei palvele ketään millään tavalla.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Urputi 
Päivämäärä:   13.2.16 20:09:42

Perusta Peukku oma foorumi, jos noin mättää.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: heh heh 
Päivämäärä:   14.2.16 09:55:07

"Onko näin, että moderointi orjallisesti noudattaa häröttäjän tahtoa oli aihe mikä hyvänsä? Jos näin on niin silloin ht.net on ulkoistanut vallan päättää keskusteluaiheista häröttäjille mikä ei palvele ketään millään tavalla."

Ainahan se noin on ollut. Ei tää munaton vässykkä uskalla olla mies ja moderoida reilulla tavalla. Tää luuseri myötäilee kuin mikäkin pikkulapsi niitä jotka ihan kiusallaanki tekee häirikköilmotuksia.

Sit ku jotain henkilöä haukutaan tai jotain firmaa mollataan ni topikit ei lähe millään pois. Oonki miettiny et onkohan tää kaveri ihan terve ku sallii tollasen.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   28.2.16 20:39:46

12.) Poistuuko viesti automaattisesti jos siitä tulee paljon häirikköviestejä?

Ei poistu. Poistamispäätöksen teen kyllä minä ihan omien kriteerieni mukaan. Ja mitkä ne kriteerit ovat selviää kohdassa 9.

13.) Poistetaanko viestejä ilman, että niistä olisi tehty häirikköviesti-ilmoituksia?

Kyllä minä poistan viestejä ihan muutenkin samalla kun lueskelen foorumia.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   16.5.16 11:56:57

14.) Näkeekö kukaan kirjoittaja kuka on tehnyt viestistä häirikköviesti ilmoituksen?

No ei näe. Koska ylläpitäjäkään ei näe sitä. Häirikköviesti-ilmoituksesssa on vain kyseinen viesti ja perusteluteksti.

15.) Olen tehnyt monta härötystä ja viesti ei poistu.

Tähän on oikeastaan kaksi syytä. Ensimmäinen syy on yleensä se, että kukaan ei ole kerinnyt häirikköviestiin reagoimaan. Minäkin nukun välillä vaikka ei aina siltä tuntuisikaan.

Toinen syy on yksinkertaisesti se, että viestissä ei ole minun mielestäni mitään asiatonta.

16) Moderaattori kyttää / kiusaa minua tai levittelee tietoja muille mitä viestejä olen kirjoittanut.

Hevostalli.net on nyt yli 16 -vuotta vanha ja nämä väitteet ovat ehkä yhtä vanhoja. Myönnän, että yli 10 vuotta sitten oli tapaus, jossa moderaattori ylitti valtuutensa ja ei sen jälkeen olekaan toiminut moderaattorina. Uskon, että tästä tapauksesta on sitten syntynyt nämä huhut jotka vieläkin elävät.

Mikäli joku tuntee, että joku moderaattori toimii näin pyydän ehdottomasti olemaan minuun yhteydessä. Tähän päivään mennessä ei ole paljastunut yhtään väärikäytöstä kuin vain se yksi yli kymmenen vuotta sitten. "Aina nämä ovat olleet, tyyliin, että naapurin jaska kertoi minulle, että hän oli kuullut joltain joka kertoi sen ja sen.."

Toki Foorumilta löytyy henkilöitä jotka näitä huhuja levittelevät tarkoituksella.

17) Missä on Hannu?

Hannu on poistunut jo vuosia vuosia sitten uusiin haasteisiin, mutta hän kuulemma käy välillä hevostalli.netissä lukemassa viestejä. Tosin ei ole Hannullakaan moderointi oikeuksia

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   16.5.16 18:06:03

Miksi joittenkin kirjoittamat viestit poistuvat vaikka eivät sisällä mitään asiatonta? Valehdellaanko perusteluissa etkä viitsi lukea itse mitä on kirjoitettu vai mikä on syynä? Entä miksi tiettyjä henkilöitä saa vapaasti herjata ja nämä viestit eivät häirikköilmoituksista huolimatta poistu? Oletko mielestäsi puolueeton ja oikeudenmukainen viestien poistossa?

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   16.5.16 21:49:36

Terveisiä Hannulle, Hannu oli kiva! Ja Valtterille tsemppiä, en laita nimmariani tähän ettei haukuta nuoleskelijaksi. Ihan paras foorumi tää on.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   17.5.16 09:26:29

-->Kysymys

Ensinnnäkin olenko puolueeton ja oikeudenmukainen viestien poistossa? No en ole. Minä en ole Jumala vaan ihminen. Toki minä pyrin olemaan puolueeton ja oikeudenmukainen viestien poistossa. Ihmisenä se ei aina tietenkään onnistu. Toki puolueettomuus ja oikeudenmukaisuus ovat vielä subjektiivisia käsitteitä ja se mikä on minun mielestäni näin ei välttämättä ole sinun mielestäsi.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä-Ansku- 
Päivämäärä:   17.5.16 11:40:13

Minkälaisista asioista saa bannit? Miten se selviää käyttäjälle? Pystyykö kukaan muu kirjoittamaan kys. nimimerkillä eli onko bannit henk.kohtasia ja/tai nimimerkkikohtaisia?

Kysymystulva siitä, että hetki sitten en pystynyt muutamaan minuuttiin kirjoittamaan mihinkään millään nimimerkillä. Eli sainko siis bannit? Jos, niin miksi?

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.16 12:17:16

Valtteri siis stalkkeroi tiettyjen kirjoittajien kommentteja IP-osoitteen perusteella ja poistelee niitä vaikka niissä ei mitään asiatonta ole ollutkaan. Käsittämätöntä touhua. Olisiko sinun jo aika siirtyä itse jotenkin sivuun ja palkata joku järkevä aikuinen moderoimaan, miksi ei vaikka useampiakin.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.5.16 21:34:58

Koeta Valtteri kestää kaikkia pisteitä! Kiitos kivasta keskustelupalstasta.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Kysyn 
Päivämäärä:   31.5.16 23:20:40

Nolottaako sinua koskaan kun huomaat nuoleskelua mutta tajuat myöhemmin että kyseessä on kuitenkin häirikkö?

  Re: Selvennyksiä

LähettäjäMinority 
Päivämäärä:   10.6.16 01:04:11

Tätä on varmaan puitu maailman tappiin asti, mutta miksei nimimerkin rekisteröintiä voi tehdä pakolliseksi? Loppuisi jatkuva nälviminen ja kiusaaminen. Just tänään joutui seuraamaan virtuaaliheppaharrastajan ulostyöntöä anonyymien toimesta. Ei tunnu oikein reilulta.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.6.16 20:24:05

Tällainen topikki poistui. Miten tämä häiritsi?

Tuleeko kotiapulaiset takaisin

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 17.6.16 20:19:35

Aika hieno homma, jos koko maassa tajuttais hankkia koteihin kotiapulaisia auttamaan perheen arkea.

http://urly.fi/DgG

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Jannica 
Päivämäärä:   29.9.16 00:28:44

Minorityn kanssa samoilla linjoilla, suurin osa käyttäjistä siirtynyt virtuaaliheppailemaan muualle koska pelkäävät anoja.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   4.10.16 23:35:19

Hei Valtteri,

Miksi kaikki minun asialliset kommenttini on poistettu?

Miksi sallitaan muilta provoaminen, haukkuminen, mollaaminen ja vaikka ja ties mitä, mutta itse en saa tehdä mitään?

Jos aloitan asiallisen topan (kuten joku aika sitten tein), niin se poistettiin.

Miksi?

Millä perusteella kaikki saa täällä kirjoittaa minusta tunnistettavia (etu- ja sukunimeni oikein kirjoitettuna sekä väärin kirjoitettuna) tietoja?

Kirjoitin moniin topiceihin asiallisia viestejä, kuten isoin riitasi miehesi kanssa, mitä koirarotuja sinulla ja perheenjäsenillä on?, laita kuva koirastasi tms.., niin miksi kyseisitä topiceista on kommenttini poistettu?

Miksi saan jatkuvalla syötöllä bannit, vaikka en olisikaan käyttäytynyt epäasiallisesti?

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Mr.P 
Päivämäärä:   5.10.16 13:56:07

Sanna, kun saat bannit ja sitten kierrät ne kirjoittaen uudestaan, se on asiatonta.

Siis vallun mielestä ja hänhän on täällä laki ja epäjärjestys.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   5.10.16 15:09:37

Mr.P, kun saan IP-estot, niin minä en osaa sellaisia edes kiertää, eli en edes tiedä miten kierretään, jos saa IP-estot vaikkapa nyt tänne hevostalli.net:iin.

Tämä Valtteri / Vallu mikä lie, voisi kyllä olla tarkkaavaisempi minun kohdallani.

Yleensä kun minun IP-osoite estetään, niin se saattaa kestää muutaman tunnin. Toisinaan päivän tai muutaman päivän. Toisinaan viikon jos ei pidempäänkin.

Pakko sanoa, että Valtteri / Vallu mikä lie käyttää väärin omia oikeuksiaan.

Jos muut saavat provota minua, haukkua, mollata tms.. minua ja heille ei tule mitään, mutta jos minä provosoidun, haukun, mollaan tms.. muita niin minä saan kaiken.

Kohtuus kaikissa ja kaikille, eli siis samat säännöt kaikille.

Sitten tämä minua ihmetyttää myös suuresti:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.

Nyt kyllä puhutaan niin puuta heinää, kuin olla ja voi.

Onkohan Valtterilla / Vallulla tms.. oikeus johdattaa käyttäjiä harhaan?

Kun lukee näin: Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä, niin se tarkoittaa sitä, ettei ylläpito / moderaattori puutu siihen mitä ihmiset kirjoittaa. Ainoastaan siihen, jos mennään henkilökohtaisuuksiin, kuten haukutaan jotain tiettyä henkilöä taikka mollataan jotain tiettyä henkilöä tai hänestä levitellään valheellisia tietoja, tunnistettavia tietoja, häntä provotaan tms.., mutta muuten ei.

Jos kaikkiin pitää puuttua, silloin koko lause johtaa käyttäjät harhaan.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: banneja ei 
Päivämäärä:   5.10.16 16:20:49

Sanna, olen huomannut saman. Asiallisesti tällä palstalla kun kirjoittaa ja ketään hauku kuin yleisesti asioista mainitsen, saa valtavan haukkuryöpyn ja syytöksiä päälle. Olen usein pyytänyt poistamaan kommentoijien viestejä, koska he eivät kirjoita ao asiasta vaan haukkuvat minut ihmisenä. Se on asiatonta kenen kohdalla tahansa, eikä tule sallia. Aivan ruokotonta käytös täällä joillain. Täällä on paljon mielenpahoittajia.

Kun kerran asiallisesti kirjoitat ja kommentoit, en ymmärrä miksi sinulle banneja.

Ohjaako tämä valtteri muka keskusteluja täällä? Mistä tiedätte? Eikö se ole outoa....

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   5.10.16 16:34:57

banneja ei, täällä taitaa olla samat ylläpitäjät, kuin lemmikkigalleria petsiessä tai sitten ne tuntee toisensa.

Petsiessä on ollut monia vuosia sama juttu, muut saa käyttäytyä miten haluaa, mutta sinä et. Jos käyttäydyt samalla tavalla, kuin muut, siitä seuraa bannit.

Minuakin ihmisenä haukutaan.

Milloin olen vajakki, milloin olen sekopää, milloin olen mt-ongelmallinen jne..

Sitten kun kirjoitat, ettet ole vajakki, vaan täysijärkinen ihminen, et ole sekopää, mt-ongelmallinen, niin kimppuusi hyökätään koko ajan että olet, koska he tietää sen.

No okei. Minua voi moni pitää sekopäänä, koska hermostun monesti ja alan kirjoittamaan capslock päällä. Mutta mikään vajakki taikka mt-ongelmallinen en ole.

Tästäkin ilmoitin monesti ilmoita häirikköviestistä-kohdasta, eikä kukaan saanut mitään.

Jos erehdyit itse haukkumaan haukkujaa h**ran pennuksi tai vastaavaksi sait heti bannia.

Miksi muitten haukkumiset katsotaan läpi sormien, mutta ei sitten sinun (tässä tapauksessa puhun itsestäni)?

Valtteri voisi kyllä tulla tänne valaisemaan asioita.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.16 16:48:38

"Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä."

Käytännössä tuo lause tarkoittaa sitä, että viestejä ei esimoderoida. Viesti tulee muiden näkyville heti, kun kirjoittaja painaa lähetä-nappia. Muuten moderaattori joutuisi lukemaan jokaisen viestin ennen julkaisua ja poistamaan asiattomuudet.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   5.10.16 17:27:10

., Kiitos selvennyksestä.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: hop 
Päivämäärä:   20.3.17 15:40:04

Kyllä minullakin joskus ihmetyttää tämän palstan moderointi.

Täällä menee huomattavan moni ketju ohi aiheen, ja vaikka kuinka häröttää asiattomia kommentteja ja perustelee hyvin miksi joku kommentti on asiaton, sitä ei poisteta ikinä.

Joskus oli ketju jossa alettiin yhtä ihmistä jahdata täysin syyttä, vängättiin ja jankutettiin että kuka on kyseessä, ja ketju täyttyi viesteistä "kuka tämä ihminen on? :D", eli mentiin täysin ohi aiheen. Tämä henkilö ei edes mitenkään liittynyt ketjun alkuperäiseen aiheeseen, mutta joku keksi sotkea hänet siihen.

Moni kertoi tunnistaneensa että kuka tämä aiheeseen liittymätön ihminen on, ja muut sen kun innostuivat inttämään "Kuka kuka, kertokaa nyt jo! :DDD"
Ketjun alkuperäinen aihe unohtui siis täysin. Joku jossain vaiheessa sitten paljasti kuka tämä aiheeseen liittymätön ihminen on jota syyttä tuossa ketjussa räävittiin ja joka ei mitenkään liittynyt alkuperäiseen aiheeseen.

Vaikka niitä asiattomia ja aiheeseen liittymättömiä kommentteja kuinka härötti ja perusteli miksi ne pitäisi poistaa, niitä ei poistettu. Ketjuun tehtiin jopa jatko-osa, eikä moderaattori puuttunut siihenkään mitenkään.

Minulle siis laitettiin linkki tuohon ketjuun ja tuossa vaiheessa ensimmäinen ketju oli jo lähellä 100 kommenttia, ja meno oli aika järkyttävää. Meni pari päivää ennen kuin mode poisti ne kaksi ketjua.

Joten Valtteri, eikö sinua edes hävetä?

Minä en ainakaan nauttinut tuosta saamastani huomiosta! En ole julkkis enkä pidä edes blogia, mutta äitini on laajasti tunnettu ja sitä myötä puoli Suomea tietää myös minut nimeltä, sillä minulla ei ole kaimoja. Ainakin hötönetissä olen nykyään julkkis, kiitos siitä!

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Mirra 
Päivämäärä:   21.3.17 23:10:41

Mulla ei ainakaan ole aavistustakaan, kuka julkkis on hop, vaikka täällä melkein joka ilta käväisen.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.17 20:34:04

käväiset = stalkkaat

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Mirra 
Päivämäärä:   22.3.17 21:16:13

.: ketä? Jotain pistettäkö? :D Se on muuten suomeksi kyylätä. - Kuka mahtaa kyylätä ketä?

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: selvennys 
Päivämäärä:   25.3.17 13:14:41

"käväiset" = kyyläät
kyllä tää mirra (nipo) on ihan kuuluisaksi tullut kyylääjähäirikkö vaikka nykysin koittaa nuoleskella valtteria ettei saisi bannia

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   16.4.17 08:50:47

Hyvin menee: seniorit palsta, kirjoitettuja kommentteja 16.4.2017 1500

Jatkakaa samaan malliin vaan.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: Mielenkiintosta 
Päivämäärä:   16.4.17 22:55:57

Huomasin ja samalla varmistuin tänään, että se onkin moderaattori joka lietsoo paskaa ilmapiiriä seniorit-puolella. Alotin keskustelun ja tämä oli ainakin kolmas kerta kun siellä alettiin herjaamaan toisia henkilöitä. Aina aiemminkin kun tiettyä persoonaa on haukuttu niin koko topsu poistuu. Nyt näin taas menemällä sivuja taakseppäin että missä vaiheessa topsu poistu ja on se aika outoa että ensin aivan takuulla mode tulee haukkumaan jotain henkilöä ja jos tää henkilö vastaa niin koko topsu lähtee haneen. Mitenkähän selität herra omistaja?

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.17 22:34:39

Seniorit puolella on nykyään yksi moderaattori, Valtteri. Eikä ole osallistunut mihinkään keskusteluihin.

Laita korkki kiinni.

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: outoa touhua 
Päivämäärä:   22.4.17 17:38:24

Kuka moderoi Tallielämää-palstaa? Homma siellä haiskahtaa hieman, kun joku hyökkäilee tietyissä aiheissa parin kommentoijan kimppuun? Joku tallinpitäjä/ lähipiiristä oleva?

  Re: Selvennyksiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.5.17 10:27:54

Älä viitsi valehdella. Joko Herra Vuorinen on itse sekaisin tai hänellä on palkkalistoillaan sekaisin oleva moderaattori.

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 21.4.17 22:34:39

Seniorit puolella on nykyään yksi moderaattori, Valtteri. Eikä ole osallistunut mihinkään keskusteluihin.

Laita korkki kiinni.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.