Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ylläpito, vihdoin bannit ammattiräyhääjille?!

LähettäjäKukka 
Päivämäärä:   22.6.10 15:17:05

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=2202581&t=2202581

Re: Ylläpito, vihdoin bannit ammattiräyhääjille?!

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   24.6.10 07:29:54

Eiköhän itse moderoijatkin osallistu välillä aivan samalla tavalla ko touhuun.

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   10.7.10 22:35:54

Miksi haluat bannit itsellesi?

Lähettäjä: juhuu 
Päivämäärä:   11.7.10 02:15:18

mun kaverit sanoo että kun koittavat kirjoittaa ht-nettiin
niin tulee: kirjoitit liian pitkän tai lyhyen viestin (mikä ei pidä paikkaansa.... toim.huom.) kirjoittamisenesto poistuu XXXXXXXX . onko nämä tietsikat/nimimerkit bannattu ? mikä on syy, joku ilmoittanu vai huvikseen ylläpitäjä kattonu et ei tykkää jonku mielipiteistä ? mun mielestä muilla on paljon rankempia mielipiteitä ku mun kavareilla... vai onko siis koko viestiketju ja siihen osallistuneet bannattu ?
toivottavasti mua ei ny bannata tän takia....

LähettäjäJymis 
Päivämäärä:   10.8.10 14:21:24

Lähettäjä: Merviläinen
Päivämäärä: 10.7.10 22:35:54

Miksi haluat bannit itsellesi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.8.10 00:30:37

Itse ihmettelen miksi ht-netin vakiohäirikkö kokki333 ei vieläkään ole saanut banneja. Kun kuitenkin niitä banneja jaellaan, on outoa ettei niitä anneta henkilölle joka käyttää jatkuvasti toisista ihmisistä (ts. naisista) äärimmäisen halventavaa ja loukkaavaa kieltä. Eräässäkin ketjussa tämä nimimerkki vitsailee perheväkivallasta mikä mielestäni on jo käsittämättömän julmaa ja loukkaavaa pilantekoa vakavasta asiasta.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   12.8.10 10:58:33

?, pää kiinni jo. Ellei sinulla ole kykyä puhua kipeistäkin asioista, niin työnnä pääsi perseeseen, ettet vahingossakaan näe maailman julmuutta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.8.10 01:47:46

"?, pää kiinni jo. Ellei sinulla ole kykyä puhua kipeistäkin asioista, niin työnnä pääsi perseeseen, ettet vahingossakaan näe maailman julmuutta. "

Anteeksi MITÄ? Siis sanoinko että perheväkivallasta ja muista kipeistä asioista ei saisi PUHUA? Kun sanoin että niistä niistä ei saisi PILAILLA (mitä kritisoimani nimimerkki kokki teki), NIMENOMAAN siksi että OVAT niin kipeitä ja vakavia asioita! Niistä saa, ja pitääkin puhua mutta vakavalla tasolla, ei pilaillen. Käsittämätöntä luetunymmärryksenpuutetta jälleen...

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   21.8.10 17:08:45

Jos banneja annettaisi sillä perusteella, että halventaa ja loukkaa sukupuolta, niin suurin osa sennulan porukasta kärsisi banneista.:)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.