Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko ht netissä mitään valvontaa enään?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.2.10 10:01:43

Hyvä Valtteri ja muut valvojat. Poistetaanko häiriö ilmoitusten perusteella enään topikkeja vai onko mahdollisesti henkilöt lomalla?

Re: Onko ht netissä mitään valvontaa enään?

LähettäjäShimmer 
Päivämäärä:   2.2.10 16:49:49

Ei ne modet täällä sentään 24/7 ole kyttäämässä.

Lähettäjä: Aijaa 
Päivämäärä:   2.2.10 18:34:49

Onko täällä joskus ollut jotain valvontaa? Eihän täällä tarvitse olla, kun kukaan ei vastaa sisällöstä.

Lähettäjä: radish(eikirj.) 
Päivämäärä:   13.2.10 05:29:44

Itse ennen valitin kun mielestäni häirikkötopikit eivät poistuneet viiden minuutin sisään häirikköilmoituksestani.
Totuus ei kuitenkaan ole se, että laiskuutta emme jaksa moderoida täällä, vaan on meilläkin elämät. Emme me ole robotteja, jotka pystyisivät olemaan huomioimatta muuta maailmaa ja keskittymään yhteen annettuun tehtävään.
Olemme ihan tavallisia ihmisiä.

Ja vaikkakin minulla olisi kone, netti ja hevostalli.net auki, se ei tarkoita ettenkä tekisi koneellani, netillä tai hevostalli.netillä muutakin kuin jatkuvasti päivitellä foorumia josko sinne tulisi häirikköilmoituksia tai muuta potentiaalista bannitettavaa/poistettavaa.

Minulle saa toki ostaa uuden tietokoneen, jos haluaa lisää valvontaa :)

Lähettäjä: Lady 
Päivämäärä:   20.3.10 21:59:09

wauu radish sori jos oon pöntössä kasvanu mut ootsä mode..? oon ylpee susta :DDDD

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.7.10 12:45:23

Se on enää, ei enään...
Mut eipä täällä tunnu toimivan mikään, keskustelut karannu käsistä ja on ihan muuta kuin hevosteluun liittyvää, markkinoilla ilmoituksia missä sattuu jne.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.