Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ulkonäkö kysely

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.23 17:32:50

1. Mihin vartalossasi olet tyytyväinen?
2. Kuinka usein sheivaat/ajat ?
3. Posliini, kiitorata vai luonnontila? a) itsellä b) vast. sukupuolella
4. Millaiset hiukset: suorat? pitkät? lyhyet? kiharat? kalju? a) sinulla? b) ihannekumppanilla Kuvia saa liittää.
5. Kuvaile hyvä perse vast. sukupuolella.
6. Olet komea/ kaunis? Anna itsellesi numero ulkonäöstä asteikolla 4-10.
7. Kiinnitätkö huomiota ihmisten varpaisiin? Millaiset ovat kauniit varpaat? Millaiset ovat omat varpaasi?
8. Kiinnitätkö huomiota ihmisten käsiin? Millaiset ovat kauniit kädet? Millaiset ovat omat kätesi?

  Re: Ulkonäkö kysely

Lähettäjä: Jennica 
Päivämäärä:   6.4.23 17:40:08

1. Mihin vartalossasi olet tyytyväinen? Kokonaisuus
2. Kuinka usein sheivaat/ajat? En ikin ku käyn laseroinnis
3. Posliini, kiitorata vai luonnontila? a) itsellä b) vast. sukupuolella - Itellä posliini ja vast. sukupuolel siistitty
4. Millaiset hiukset: suorat? pitkät? lyhyet? kiharat? kalju? a) sinulla? b) ihannekumppanilla Kuvia saa liittää. - Mul on itellä pitkät ja melko suorat ja ihannekumppanilla paksut ja taipusat tai vähän kiharaa
5. Kuvaile hyvä perse vast. sukupuolella. - Treenattu
6. Olet komea/ kaunis? Anna itsellesi numero ulkonäöstä asteikolla 4-10. - Ehkä 9 hyvänä päivänä
7. Kiinnitätkö huomiota ihmisten varpaisiin? Millaiset ovat kauniit varpaat? Millaiset ovat omat varpaasi? En ny tavallisesti arkena kiinnitä huomioo mut jos jollain on jalat esillä niin kyl mä sit ne huomaan. Kauniit varpaat on sopusuhtasuuden rajoissa pienet ja sirot, ja sit huolitellut kynnet ja muutenki siisti ja puhtaan näköne kokonaisuus
8. Kiinnitätkö huomiota ihmisten käsiin? Millaiset ovat kauniit kädet? Millaiset ovat omat kätesi? Joo kyl mä välillä kiinnitän huomioo. Naisilla kauniit kädet on neki sopusuhtasuuden rajoissa pienet ja sirot, sirot sormet ja huolitellut kynnet. Ei ryppyset tai kuivat kädet. Mun mielest mulla on ihan nätit kädet

  Re: Ulkonäkö kysely

Lähettäjä: Eve 
Päivämäärä:   6.4.23 21:17:20

1. Mihin vartalossasi olet tyytyväinen? Kasvot ja sormet
2. Kuinka usein sheivaat/ajat? talvikaudella vaan pari kertaa vk
3. Posliini, kiitorata vai luonnontila? siistitty molemmilla
4. Millaiset hiukset: pitkät ja kiharat, ihannekumppanilla puoli pitkät ja kiharat
5. Kuvaile hyvä perse vast. sukupuolella. Treenattu, mutta kuitenkin luonnollinen
6. Olet komea/ kaunis? 7
7. Kiinnitätkö huomiota ihmisten varpaisiin? Millaiset ovat kauniit varpaat? Millaiset ovat omat varpaasi? Ihan kamalat kun kuivat ja halkeilee jalat, en kiinnitä huomiota toisella
8. Kiinnitätkö huomiota ihmisten käsiin? Millaiset ovat kauniit kädet? Millaiset ovat omat kätesi? Kiinnitän yleiskuvassa huomiota käsiinkin, kauniit kädet sopivat kantajalleen ja on puhtaat sekä kynnet leikattu

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.