Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ekat kisat

Lähettäjä: jännittää 
Päivämäärä:   1.9.10 21:18:04

En nyt oo ihan varma uskallanko mennä ekoihin estekisoihin.. Ratsastuksen opettaja ja muutki sano että iha hyvin voisin mennäa mutta oon pomppinu tunnilla max. 2 estettä ja ihan hyvin on menny. Mutta jotenki tuntuu että kisoissa ois paljon vaikeempaa vaikka en voiton himonen ookkaan. Ensimmäiseen luokkaan tietysti sillä kohta oon ratsastanut vasta 2 vuotta. Mutta miten on kokemuksia ? =)

Re: Ekat kisat

LähettäjäJenzkuw__ 
Päivämäärä:   2.9.10 14:11:14

Ei se niin kamalaa oo =) mulle ja ponillekkin tulossa ekat kilpailut toki oon ollu leirikilpailussa. vitsi että jännittää ku ekat molemmille !

Mutta vaikka ootki pomppinu max. 2 estet nii lyödäänkö vetoa et sul menee kisoissa silti hyvin =)

onnea jos osallistut.

Lähettäjä: njaah :) 
Päivämäärä:   2.9.10 16:20:38

Ajattele kilpailuita ratsastustuntina :) Helpottaa huomattavasti. Ekoissa kisoissa munasin täydellisesti, sillä tipuin. :) Ei se niin kamalaa ole !! Seuraavissa koulukisoissa sitten He B luokassa heti 82% ja voitin :) Kannattaa käydä kisoissa !!

Lähettäjä: wwr 
Päivämäärä:   4.9.10 14:19:10

Meet siis hyppää?? Ei se oo kamalaa, se on kivaa ! Muaki jännittää aina ku mä meen kisoihi, vaik oon kisannu aika paljo ja meen silti omal ponil :D Kisaamine on parastt <3

Lähettäjä: tintti 
Päivämäärä:   13.9.10 23:28:50

Mun ekat kisat oli kun ratsastin vuoden ja menin polvenkorkusella ponilla ristikkoluokkaan ja kiellettiin joka esteelle ja viimesellä esteellä sit tipuin. Eikä ollu hirveetä, vaan hauska kokemus, joten mee vaan :D

Lähettäjä: Mörgö~ 
Päivämäärä:   14.9.10 20:41:14

No siis tuo että ajattele kuin olisit ratsastustunnilla ei tule onnistumaan en ainakaan ite pysty ajattelemaan niin. Keskityt vaan että saat hepan hyvin kädelle verkassa etkä väsytä sitä liian monella verkka hypyllä. Ite oon jo mooonissa kisoissa (tosin vaa tallikisoja. :'D) Ollu ja kokemusta on kertyny iha kunnolla. Kivaa se on! :DD

Lähettäjä: jituuu 
Päivämäärä:   16.9.10 16:29:07

kisannu oon kolmisen vuotta seura/alue tasolla, ei ne ekat kisat jännittäny yhtää. kyl ne hyvi menee, kuhan et jännittä selässä liikaa (:

Lähettäjä: iikass 
Päivämäärä:   19.9.10 11:38:52

Mua jännitti ekoissa kisoissa PALJON, sillä en ollut ratsastanut kuin puoli vuotta, ja kahdella ponilla olin menossa.. Maajoukkueessakin olleella ponilla en päässyt edes sijoituksille, 50cm puhdas rata ja 70cm yksi pudotus.. Toisella ponilla sijoituin 50cm ja voitin 70cm, ja olin nuorin ja ainoa poniratsastaja! (: Että oli talliporukka ylpeä (;

Lähettäjä: 0_0 
Päivämäärä:   19.9.10 11:49:24

ite kisaisin jos vaan ois mahkuja ;(( mee vaa ei se nii kauheeta varmaa oo=))¨

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.