|
Lähettäjä: Shh
Päivämäärä: 26.6.10 21:44:56
Rehellisesti, kuinka montaa miestä olet suudellut? - kuka noita ny laskee. :D Aika montaa.
Rehellisesti, minkä väriset alusvaatteet sinulla on ylläsi? - ei oo rintsikoit tällä hetkel, alushousut on valkoset.
Rehellisesti, mikä on mielessäsi? - kaikki pyörii sekamelskana. :s
Rehellisesti, mitä teet juuri nyt? - dataan ja kuuntelen Musee.
Rehellisesti, oletko omasta mielestäsi viehettävä? - joskus, joskus en.
Rehellisesti, oletko tehnyt jotain pahaa tänään? - emmä mitään kovin pahaa mut vähän pahaa joo. :D
Rehellisesti, katsotko joskus Disney Channellia? - tosi harvoin ku meil ei näy se enää. :s :D mut joskus kavereilla. :D
Rehellisesti, oletko kateellinen jollekin? - en, se on niin turhaa etten viitti vaivautuu.
Rehellisesti, mikä tekee sinut onnelliseksi? - toosi monet asiat, mm. ystävät, mun koira, ratsastus, musiikki, matkustelu, hyvät leffat, liikunta, rentoutuminen.
Rehellisesti, puretko kynsiäsi? - en.
Rehellisesti, haluatko nähdä jonkun juuri nyt? - juu.
Rehellisesti, onko sinulla salaisuutta mitä kukaan muu ei tiedä? - ei, parhaat kaverit tietää kaiken musta.
Rehellisesti, milloin viimeksi olet käynyt pikaruoka-ravintolassa? - noin viikko sit.
Rehellisesti, oletko lojaali? - oon.
Rehellisesti, missä sinun pitäisi olla juuri nyt? - ei missään.
Rehellisesti, oletko ihastunut? - ehkä, tavallaan. Se on monimutkanen juttu.
Rehellisesti, miten teillä menee jos olet ihastunut? - huonosti koska oon niin idiootti. Enkä ees tavallaan oo ihastunu. ÄÄ!
Rehellisesti, mitä sanoit viimeksi ja kenelle? - jotain äipälle.
Rehellisesti, milloin viimeksi harrastit seksiä? - noin kuukaus sitte.
Rehellisesti, jos suutelet jotakuta miestä, kerrotko siitä heti parhaille ystävillesi? - vähän riippuu merkkaaks se suudelma mitää.
Rehellisesti, mitä teet kun olet todella vihanen? - huudan kaikkee mitä en tarkota, paiskon tavaroita, pidän mykkäkouluu, lähen lenkille, kuuntelen musaa, itken. Oon ihan kauhee riitakaveri.
Rehellisesti, mikä on pahinta mitä olet tehnyt kun olet ollut todella vihainen? - riehunu veitsen kans, vaik siis en todellakaan käyttäny sitä. Ja samalla huusin kaikkii niin hirveitä juttuja ettei mitään rajaa. Mut täst on jo vuosia, joskus teinivuosina.
Rehellisesti, oletko saanut jonkun itkemään koska olet ollut vihainen? - oon.
Rehellisesti, oletko sinkku, ihastunut, kiinnostunut tai suhteessa? - sinkku, EHKÄ ihastunu tavallaan, mut se on niin vaikee juttu et tuskin tulee koskaan onnistumaan. :s
Rehellisesti, oletko onnellinen tällä hetkellä? - suurimmaks osaks oon, vaikka kyl pari juttuu ahdistaa ja pahasti.
Rehellisesti, ihastutko helposti? - joskus, joskus en.
Rehellisesti, onko sydämesi joskus särkynyt? - on.
Rehellisesti, oletko säätänyt ystäväsi kundin kanssa? -en.
Rehellisesti, haluatko lapsia ja olisitko valmis äidiksi? - en ois vielä valmiks äidiks enkä tiiä haluunko koskaan lapsia. Ehkä haluisin joskus yhen tai kaks, tai sit en haluu yhtään.
Rehellisesti, kuinka monta? - ehkä yks tai max kaks.
Rehellisesti, voisitko edes harkita adoptiota? - voisin.
Rehellisesti, jos joku olisi ihastunut sinuun, haluaisitko tietää? - haluisin.
Rehellisesti, tykkäätkö leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa? - pakko myöntää et tykkään.
Rehellisesti, oletko deittailut yli kolmee miestä yhtä aikaa? - en.
Rehellisesti, uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä? - ihastumiseen kyllä mut en ehkä kuitenkaan rakkauteen.
Rehellisesti, oletko romanttinen? - oon.
Rehellisesti, luuletko voivasi muuttaa ihmistä? - en, enkä ees haluis. Jokanen on sellanen kun on.
Rehellisesti, voisitko mennä naimisiin rahan takia? - en.
Rehellisesti, onko seksisuhde hyvä vai huono asia? - joillekkin ne sopii, toisille ei. Ite oon joskus kokeillu mut ei pidemmän päälle ollu mun juttu. Käyn liian tunteelliseks.
Rehellisesti, oletko koskaan toivonut saavasi jonkun miehen itsellesi mutta pilasit itse kaiken? - voi todellakin oon, ja se kaduttaa niiiin paljon!
Rehellisesti, oletko koskaan särkenyt jonkun sydämen? -oon.
Rehellisesti, onko sinulla salaa hankittuja lävistyksiä/tatuointeja? - ei.
Rehellisesti, mitä tekisit jos näkisit ihmisen jota rakastat sängyssä toisen naisen kanssa? - juoksisin pois.
Rehellisesti, oletko koskaan kilpaillut jostakin miehestä jonkun kanssa? - oon.
Rehellisesti, millainen oli viimeisin suudelmasi, kenen kanssa ja milloin? - jonku baarisäädön kanssa, noin kuukaus sitte. Oli ihan ok.
Rehellisesti, onko sinulla ollut seksisuhde jonkun kanssa? - on.
Rehellisesti, voisitko lyödä jotakuta ihmistä juuri nyt? - en.
Rehellisesti, oletko harrastanut seksiä julkisella paikalla? Jos olet, niin missä? - oon. Uima-altaassa. :D
Rehellisesti, onko sinulla rikosrekisteri? - kai se ylinopeussakko siel näkyy.
|