Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 17:00:50

Cheval Delamer 4 v.


Jo on aika kulunut nopeasti, eikö teistäkin? Neljä vuotta olen jaksanut katsoa tuotakin tallia, eikä vieläkään loppua näy. Ja mielestäni tämä neljä vuotta on melko saavutus, mutta ei nyt mitään suurempia juhlia olla järjestämässä... Ehkä sitten ensivuonna, kuka tietää. :) Tällä topikilla ei kuitenkaan ole mitään tarkoitusta, kunhan ihmisille tietoon tämäkin talli ja mielipiteitä koko paikasta. Ala myös pienimuotoinen kysely, johon olisi mukava saada vastauksia. :)

Historiaa
Talli on kauan ollut pystyssä, mutta siltikään ei mitään radikaalia ole tapahtunut. Toki kasvatusrodut muuttuneet arabialaisista suomenpuokkeihin, tallin koko kasvanut kolmestakymmenestä karsinasta sataan jne... Pieniä muutoksia, mutta ei mitään sen radikaalimpaa. Tai no, lopetin tallin kun oli ollut kuukauden pystyssä, mutta sitten vähän ajan päästä perustin uudestaan, kun olikin niin kiva projekti ja mieli teki jatkaa. :) Siihen aikaan kukaan ei kuitenkaan tallia vielä tiennyt - jos joku sanoo muistavansa, niin en usko kyllä. Käy myös katsomassa muuta-sivultamme vanhoja ulkoasuja ja lukemassa vähän pidempi historiikki-kohta, mutta pahoittelut, että noin miljoona ulkoasua on kadonnut domainmuutosten ja geon mukana. :(

Nykyään
Nyt talli on ainakin omasta mielestä mukava, vaikka pakko myöntää, että omasta mielestä harmittavan vähän ihmisiä muistaa koko tallin olemassaolosta, mutta silti yllättävän paljon kun olen kerran tainnut mainostaa tallia... :D No silti, ehkä tämä topik ajaa taas sen mainostuksen asiaa. Nyt tallissa kuitenkin on hevoset todella kisaamattomat, mutta siihen tulee muutos kun VRL tulee takaisin. Kasvattajat ei hyökkää siiten kimppuun.. Nyt kasvatus on jäänyt vähän pienemmälle, mutta syksyllä olisi nyt tarkoitus ryhdistäytyä ja tilausvarsoja saa (ja pitää!) kysellä. Toiminta on myös hiipunut, mutta tuon tulevan syksyn aikana olisi tarkoitus saada valmennuksiakin (ja mahdollisesti kisoja) saada järjestettyä, katsoo nyt miten uudessa lukiossa menee ja sen kiireiden mukaan.

Kysymyksiä
Tässä vielä muutama kysymys, voi valita jotain mieleisiä kysymyksiä mihin vastata tai ei vastaa ollenkaan. Miten mieli tekee vastailla, ja voi myös jotain ihan muuta kysymyksistä piittaamatta selittää, ei tarvitse vain näihin vastailla! :D

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
3. Nyt kun (toivon mukaan..) olet tutustunut talliin, mitä mieltä? Vapain sanoin.
4. Ja sitten vielä joku numero tallista, yleisjuttu tai tarkemmin arvosteltuna.
5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D

Valmennuksia
Kyllä sitä vähän koulun alun kunniaksi täytyy käydä valmentautumassa, mutta erityisen ovela ihminen kun olen, olen nyt tässä kivan ehdon miettinyt osallistumiselle. :) Elikkäs, sinun täytyy (osallistuit sitten alle tai mailiin) vastata vähintään kahteen ylläolevaan kysymykseen, ja vastausten tulee olla vähän enemmän kuin 1. hattara 2. en ole ja en tykkä, että vähän panostusta olisi mukava huomata... No ei, kilometrivastauksia ei tarvitse vastata, mutta vähän jotain, että näkee että siihen valmennukseen haluat. Osallistua voi muuten alle tai mailiin normaalisti, mutta kunhan muistaa vastata vähintään pariin kysymykseen. :)

Estevalmennus 14.08.2010
Kouluvalmennus 15.08.2010

Suomenpuokit huom, osallistukaa vain siihen omaan ryhmään, kaikille avoimeen ei saa osallistua sitten!

Jotain muuta
Ainahan tarvitaan jotain randomia hölinää loppuun? No, nyt ainakin on. Mutta näin, linkkilistalle ilmoitelkaa tallejanne, ja päätyvät sitten tänne listattuna. Vastalinkitys enemmän kuin suotavaa, ja näin loppuun voisi ilmoitella, että kasvattien kuulumisia on kiva kuulla ja kyselkää niitä tilausvarsoja ja osallistukaa valmennukseen ja nyt, hyvää viimeisiä lomapäiviä kaikille!

Cheval Delamer

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäMellie. 
Päivämäärä:   29.7.10 17:05:30

kysymys: muistinko ilmoittaa sen tilaamani varsan sivut sulle? (:

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   29.7.10 17:10:51

Lähetin osallistumista valmennuksiin, mutta vastaan noihin kysymyksiin tässä, jos vain sopii :) seuraavassa viestissä siis >

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   29.7.10 17:14:36

PALJON ONNEA!!!!!

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
jostain syystä mulla tulee mieleen joku ranskalainen nimestä, tiedä sitten, että miksi ;D

2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
Olen useasti :) Ensivaikutelma hyvä ja ulkoasusta tykkään <3
3. Nyt kun (toivon mukaan..) olet tutustunut talliin, mitä mieltä? Vapain sanoin.
TYKKÄÄN! vielä kerran :D miinusta siitä, että siellä on vain yksi WAS kasvatti *mrr* tosiaan, ei mitään suurempaa miinusta nyt jakseta tässä repiä :)

4. Ja sitten vielä joku numero tallista, yleisjuttu tai tarkemmin arvosteltuna.
hmn.. numero.. sanotaan vaikka 9, eihän kukaan ole kuitenkaan täydellinen ;)

5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
Hankkisin ehdottomasti sen toisen WAS kasvatin ensimmäisenä! ja kasvattaisin estepainotteisten hevosten määrää *muahaha* vakavasti otettuna hmn.. Ehkä jotain pientä infoa voisi tallin henkilökunnasta löytyä, jos nyt jotain muuttamista/parantamista pitäisi löytää :)

6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
siisti, selkeä jaa.. hmn.. IHANA! :D

7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
Ei ole ;P

8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
En tietenkään ole kuullut koskaan kyseisestä tallista, omasta tallista vain löytyy neljä Chevalin kasvattia ;) ja tietenkin tässä nyt ilmaista valkkaakin kalastellaan ;)

Valmennus36
Ryhmä 1
Hamzi - <a href="http://halipula.net/wasbaar/hev/abby.html">Eucarya Abelyna</a><br>

Valmennus37
Ryhmä 1
Hamzi - <a href="http://hamzin.webs.com/virt/trixie.html">Rose-Like Pixy</a><br>

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 17:15:17

Mellie, jep, menin nyt vasta mailiin kun tulin juuri sieltä reissusta, joten nyt lisäilen sivuille. :)

Juli, ehdin jo vastailla siihen sun osallistumiseen, mutta käyppä sieltä myös yksi asia korjaamassa.. Mutta vastauksia saa laitella tässä joo. :)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   29.7.10 17:16:14

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
Jokin arvokas ja upea talli, missä on paljon hienoja puoliverisiä - eikä kauheasti paljon ohi mene. Cheval Delamerin nimi on erilainen, mieleenpainuva ja mielestäni hyvin kiva. Se on helppo, vaikka kuitenkin omalaatuinen.

2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
Olen. Ensivaikutelmani oli sellainen, että talliin on panostettu ja sitä varten on nähty vaivaa. Tekstit on kirjoitettu ajatuksella ja talliin on käytetty aikaa.

3. Nyt kun (toivon mukaan..) olet tutustunut talliin, mitä mieltä? Vapain sanoin.
Entinen ulkoasu oli ehkä hieman parempi kuin tämä nykyinen, jos nyt ihan totta puhutaan. Ei sillä, että tässä nykyisessäkään olisi vikaa. Värisävyt ovat pysyneet kutakuinkin samana, joten sama tallihan tämä kuitenkin on! ;) Edelleen tallista saa oikein positiivisen kuvan ja tekee mieli vierailla useamminkin.

4. Ja sitten vielä joku numero tallista, yleisjuttu tai tarkemmin arvosteltuna.
Numerona antaisin 9. Ainahan miltei kaikissa paikoissa on jotain pikkuviilaamista, mutta Cheval Delamerissa on monet asiat kyllä täysin hyvin. Hevosten listaukseen ehkä kaipaisin vähän eloa, mutta muuta naristavaa en nyt tähän hätään löytänyt!

5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
No tuossahan se tulikin mainittua :D

6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
puoliveriset, suomalainen ja rento

7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
Ei mitään. No, tekstin riviväli voisi olla ehkä aivan inan pienempi, nyt teksti on toisinaan raskasta lukea.

8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
Olen kuullut, omistanhan teidän kasvatinkin Virus Grip Merin, joka on muuten ilmoitettu YLA-tilaisuuteen - näin ohimennen kuulumisia kertoen ;) Ja talli on yksi ehdottomasti lemppareistani noin muutenkin.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   29.7.10 17:20:22

Puoliverinen ei olekaan adjektiivi, ahaha :D no voi sen niinkin ottaa!

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 17:34:47

Hamzille suurkiitokset, mukana valmennuksissa olet ja jesjes, hyvä että chevali miellyttää! :) Mutta sitä WAS kasvattia tarvii kattoa, sen täpläponin voin ottaa kyllä! :D Mutta näin, kiitoksett ja kattoo jos jotain henkilökuntainfoa vääntäis, mutta ei siinä nyt niin suurta vaivaa ole... :D

Juli, jess nyt sinut myös valmennuksiin otettu mukaan. :) Ja suurkiitokset myös sinulle näistä vastauksista, mutta tosiaan tuo riviväli on melko suuri.. alkoi nyt vähän omaan silmään pistämään myös, kattoo jos sille saisi joskus tehtyä jotain.. Mutta sittenkin vain kaikkialta muualta kuin hevosten sivuilta - niitä on liikaa. : D Ja hevosten listausta tarvii kattoa, en meinaan ole fiksumpaa saanut aikaiseksi. >: Ja voi sen puokin ottaa adjektiiviksi, ja oikeastaan tarkoitus oli kirjoittaa tuohon että mitä sanoja tulee mieleen, mutta adjektiiviksi se muuttuikin... :D

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjärobyn. 
Päivämäärä:   29.7.10 17:35:42

Mitä ilmeisimmin teidän sivut saa poistaa kummajaiset.netistä?

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   29.7.10 17:41:01

Joo tosiaan, simppeli ja fiksu se hevosten listaustapakin on, varsinkin kun teilläkin on melko paljon kuitenkin noita hevosia joten sikälimikäli se on ihan hyvä :)

Ja hyvä ettei sitten suurempaa vahinkoa tuossakaan sattunut :'D

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   29.7.10 17:44:10

Oi waaaau, te ootte ehtiny jo aika hienoon ikään! :)
Myönnän kiltisti etten jaksa talliin tutustua, joten skippaan pari kysymystä.

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
- Siitä tulee mieleeen iiiiiso ja superhieno maneesi, musta iso kouluheppa valkosiin pinteleihin käärittynä menemässä kavaletteja ja Kyra K keskellä ohjaamassa :DD Eli tiivistettynä korkeen luokan kouluhevoset ja hienot tilat.

2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
- Oon mää tän joskus nähnyt, mutta tarkemmin en oo kyllä tutustunu.. Nyt "uutena ensivaikutelmana" vois sanoo että oon yllättyny: ei tää ookkaan super high quality siittola :D Nätti leiska!

5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
- Se vois pysyä tollasena HQ-puskapleissinä, mut koulupainotteisena! Nimi on ihan koulufiiliksiä mieleen tuova.

6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
- Syrjäinen, sivistynyt, siisti.....? :D

7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
- Kisakuvat otsikosta nevadaan ja sivistynyttä puskailua tilalle!

8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
- En myönnä mitään... :D
Ulkoasu ainakin on tuttu jos ei muuta.

Ja sit ne valkat ;) Tullaan koulupellen kanssa säätään ja näyttään piffit ja paffit esteiden välii.

Valmennus36
Ryhmä 1
taffel - <a href="http://hertjekker.net/pojat/jay.html">RF Jayjacama Greenbay</a><br>

Valmennus37
Ryhmä 1
taffel - <a href="http://hertjekker.net/pojat/jay.html">RF Jayjacama Greenbay</a><br>

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 17:44:44

robyn, ainiin unohdin kokonaan poistella, kun taisin lupailla viime jouluna poistella.. mutta saa poistaa kummajaisista joo. :)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 17:51:48

taffel, njaah kouluponit... :D Niiden ostelua miettinyt että lopettelis ja näin, esteisiin siirrytään vallan! :D Mutta näin, te olette mukana valmennuksissa! :)

Juli mie ihan ignoorasin Venlan! Mutta vähän kivaa ja loistavaa, että toinen YLAssa. :) Toivottavasti pärjää, mutta toisaalta, tamma on niin hieno nykyään että kyllä pärjäämään tulee. :) Innolla sitten vain odottamaan niitä tuloksia..

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   29.7.10 18:20:53

Nonni Donnaki tulee ny sanomaan pari painavaa sanaa. (Jotta pääsee valmennuksiin.) Ja skippaan osan jos en jaks kaikkii ja jos oot keksiny huonoi kysymyksii.

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
No Chevali. Siitä tulee mieleen tää mun söpö IRL-kaveri alias Ziki. Ja siitä tulee mieleen suomenpuokit ja Antoisan Mer-hepat. Ja tietysti paljon muuta mut tää on vaikee koska mähän vierailen Chevalissa useemmin ku sää ite. :''D. Ja ei, se ei kerro siitä ettäkö sä hoitaisit tallias huonosti ja viettäisit sen sivuilla liian vähän aikaa, vaan pikemminkin siitä kuin paljon mulla on ylimääräistä aikaa (ja rakkautta Chevalia kohtaan tietysti).

2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
Joojoo tää skipataan tuli jo selväksi että oon aina siellä, ja ensivaikutelma... ei miiiiitään muistikuvaa.

- skippaa arvostelukysymykset -

5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
Mä pistäisin sen omistajan ruotuun ja pistäsin sen _vastaamaan vieraskirjaan_ tai sit poistamaan sen pirun kirjan. Mikä on inhottavanpaa ku Ziki joka mainostaa joka puol että kirjottakaa vieraskirjaamme ja sit se kuitenkaa vastaa jos joku hyväsydämine kirjottaa. Voisinhan mä kirjottaa sinne joka päivä ku käyn Chevalissa mut em mä tahro enää koska sä et kuitenkaa vastaa mulle angst nyyhk mur.

6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
Zikimäinen, Zikityylinen, Chevalimainen

7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
No tietysti toi vieraskirjajuttu josta valitin jo, mut tosiasiahan on se, että et sä mua Chevalista häädettyy saa noin vaa.

8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
Ilmaisten valmennusten perässä tietysti, mitä sä musta oikee luulet? Mut kyllähän mä Chevalista kuullutkin oon.

Ja hyvää synttärii teil ny si vaa, vaiks kyl mä jo oon onnitellu. (Ku sä etusivulla melkee käskit mut sit et kuiteska huomaa vaiks joku oikeesti onnitteli.) D'8 (Angst.)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäSumppi. 
Päivämäärä:   29.7.10 18:24:30

Valmennus36

Ryhmä 2
Sumppi. - <a href="http://fionan.webs.com/svea.htm">Svea Express</a><br>

____________

Valmennus37

Ryhmä 1
Sumppi. - <a href="http://vauhdikas.net/fiona/roisto.htm">Etulinjan Ristiriita</a><br>

Ryhmä 2
Sumppi. - <a href="http://fionan.webs.com/svea.htm">Svea Express</a><br>

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 18:44:28

Donna, lupaan vastata jos oikeesti kirjotat joka päivä jotain. :D Mutta täytyy varmaan alkaa pikkuhiljaa mennä vastailemaan, mutta on ollut kiirettä jne.... :) Mut mikä vika arvostelukysymyksissä? :( Tosin, sieltä saattais tulla aika järkyttävän pitkä lista vioista jne.... :'D Joten ihan hyvä että skippasit. Ja laitoin että saa onnitella, en käskeny. Mut hieno kakku on silti<3 :)

Sumppi lukee vähän noita valmennusten sääntöjä ja rajoituksia...

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   29.7.10 18:46:31

joojoo. Kehuit mun kakkuu ni saat kaikki synnit anteeksi. Ja mikä vikalista... mä oon nii sinisilmäne jo Chevalin suhtee. Sillon joskus kyttäsin kaikki virheet mut nykyisin oon vissii joko kyllästyny tai niin pihkassa et en mä mitää vikoja nää. (: <3

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjämeym. 
Päivämäärä:   29.7.10 18:50:11

valmennus36

Ryhmä 2
meym. - <a href="http://ulapalla.net/sph/wekkuli.html">Rökin Wekkuli</a> <br>

valmennus37

Ryhmä 2
meym. - <a href="http://ulapalla.net/sph/ajaton.html">Meren Ajaton</a> <br>

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjämeym. 
Päivämäärä:   29.7.10 18:56:34

Laitoin nämä tälleen perässä ^^

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
Jotain kaunista ja glamouria :D

2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
Kyllä olen, en vaan muista että miksi ja milloin.. Eri ulkoasu mielestäni tallilla ainakin oli.

3. Nyt kun (toivon mukaan..) olet tutustunut talliin, mitä mieltä? Vapain sanoin.
Siisti, yksinkertainen ja viihtyisä talli, jonka ulkoasusta tulee mieleen ratsastuskoulu ja hoitajatoiminta.

4. Ja sitten vielä joku numero tallista, yleisjuttu tai tarkemmin arvosteltuna.
9 - hieno kokonaisuus, panostettu on, mutta täydellinen ei mikään voi koskaan olla ;)

5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
Ulkoasun. Jos et nyt sitten kuitenkin halua pitää tunnelmaa maalaishenkisenä ratsastuskouluhtouhuna.. Hieno ulkka on, en yritä muuta väittää :>

6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
Avara, hieno, ikäloppu?

7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
Ei nyt tullut vastaan kuin nuo koristekuvat joita ei voi klikata isoiksi :'(

8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
Ilmaisten valmennustan? Ei ny vaan, aina kun Cheval Delamerin nimi tulee vastaan, ajttelen että "ainiin, se oli se" - harmittaa tosin myöntää, että omistajan nimi jää kyllä helposti unholaan - vaikka nimen kuullessani tosin muistan, että sinulla on joku puokkitalli :)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 19:05:25

Donna, noni loistavaa, semmosia ei siis toivonmukaan enää tule... :D

meym, suomenpuokki, ei suomenhevonen... osallistumiset kuntoon niin mukaan lisäilen. :) Mutta täytyykö nyt oikeasti muuttaa tuota ulkoasua... :D Tykkään siitä kyllä, mutta jos talli nyt ihan puskatallilta ja muutenkin tällaiselta vaikuttaa, niin täytyy harkita sen muuttamista... :D No ei, tuo on tuollainen rento maalaistallijuttu jossa hevoset silti kisaa reippaasti. :D

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Oresama/Reita/Ban 
Päivämäärä:   29.7.10 19:08:01

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
- Minulle on aina tullut siitä mieleen liukuhihna, jolla menee hevosia. Niille sitten joku maalaa kuvat, joku kisaa ne ja joku lyö takapuoleen leiman, että valmis. Sellainen tehdas. Anteeksi - mutta se on mielipiteeni pelkästä nimestä. :)

2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
- Olen käynyt muutaman kerran, mutta vain etusivulla ja kisakutsuissa. Ulkoasu ahdistaa minua tuntemattomista syistä.
- Kirjoitustyylistä sen verran, että vaikka oikeinkirjoitus on suurin piirtein hallussa, teksti on tönkköä ja teennäistä. Ei ole todellakaan huonoa tekstiä, kun vertaa yleiseen tasoon, mutta ei kyllä tee mieli enempääkään lukea
- Jos tallisi olisi novelli, se kertoisi yhdestä ainoasta päivästä, ja yhden päähenkilön tekemisistä. Se ei alkaisi mistään, eikä erityisesti päättyisi minnekään. Se olisi hyvä novelli - mutta minua ottaisi päähän se, että lopussa ei vain tapahtu mitään. Jotain siis jäi puuttumaan.

3. Nyt kun (toivon mukaan..) olet tutustunut talliin, mitä mieltä? Vapain sanoin.
- Kuten sanoin, en erityisesti rakasta tekstejä
- Keskimääräistä mukavampi talli silti
- Jos olisi yksityistalli, harkitsisin tätäkin muiden mukana. Ei kuitenkaan pomppaisi silmille niin, että RAKASTAN SINUA.
- Tämä on niiiiin tavanomainen. Onko tässä oikeastaan mitään, oli oma ajatukseni. Kaikki tallit ovat kopioita toisistaan, mutta tämä on jotenkin niin täysin peruskamaa
- Vieläkin sanon, että ei todellakaan paha!

4. Ja sitten vielä joku numero tallista, yleisjuttu tai tarkemmin arvosteltuna.
- Keskimääräistä hieman parempi, kasi.
- Jos arvostellaan vain 4v tai yli toiminnassa olleet tallit ja verrataan niitä toisiinsa, arvosana on totaalinen keskimääräisyys, seiska.
- Siisti kuori tallilla, mutta sisältäpäin tunnelma on liian viileä minun makuuni
- Jotkut pitävät juuri tällaisesta - ja rakastavat juuri tätä tallia

5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
- Kirjoittaisin tekstit uudelleen. Kirjoittaisin niin monesti, että ne olisivat edes hyvät. Nyt ne ovat melko muovisen hajuiset ja kuulostavat teennäiseltä sanahelinältä.
- Hevoslistaus. Voi jesus että ärsyttää, kun rodut ovat eri sivuilla. On jotenkin hienostelevaa, ja täysin turhaa.

6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
- Kylmä
- Soma
- (lievästi) huolittelematon

7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
- Tekstit. Mitä tekisin, kun en lue niitä? No lähden pois, tietenkin.
- Mikään ei häiritse niin paljoa, mutta silti nuo tekstit eivät vaih HOUKUTTELE lukemaan lisää

8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
- Olen kuullut, enimmäkseen kisojen kautta
- Olen vieraillut muuallakin, kuin kisakutsusivuilla.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjämeym. 
Päivämäärä:   29.7.10 19:08:11

ups ;> siinä meni sitten ne valmennukset, mutta sainpahan taas arvostella :)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 19:35:46

Oresama, hmm teksteistä ennenkin valitettu, täytyy nyt oikeasti käydä läpi ja korjailla... :D Mutta suurkiitokset, tämmöstä on niin kiva lukea kun tietää että joka sana on niin totta ja sanottu suoraan. :D Mutta hevosille en keksinyt järkevämpääkään tapaa, täytyy kattoa jos tekisin jotain muita listausjuttuja, mutta kun on noita sen verran ettei yhdelle sivulle viitsi laittaa... No, suurett kiitokset! :))

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäMellie. 
Päivämäärä:   29.7.10 19:38:24

aahh, no hyvä homma! (:

ja ONNEA TEILLE!!! :D

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 23:10:50

Mellielle kiitokset! :D

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.7.10 23:26:22

! ONNEA <3

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
Joku juusto-mietiskelijä. Joo moi

2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
Olen vieraillut hyvinkin monta kertaa. Ensimmäinen mietteeni silloin joskus kauan sitten taisi olla, että hitsi, kun koodi pissii. (tästä sitten sanoin, ja olit juuri ulkoasua vaihtamassa, joten et enää korjaillut) Silloin oli sellainen oranssihtava ulkka. Tuosta uudesta ulkoasusta oli, silloin kun sen ensi kertaa näin, oli, että: missä hitsissä ne linkit on? Nyt ne olen jo sherlockina löytänyt.. 8)

3. Nyt kun (toivon mukaan..) olet tutustunut talliin, mitä mieltä? Vapain sanoin.
Chevalihan on chevali, ei siitä osaa olla oikein mieltä eikä toista. No, hienohan se on! ;)

4. Ja sitten vielä joku numero tallista, yleisjuttu tai tarkemmin arvosteltuna.
Yää, en mie mitään numeroa osaa teille antaa. Se olis sellane Cheval+.

5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
Ehkä etusivun kuvista voisi olla yksi jostain muustakin kuin estekentältä, tulee ihan estetalli-fiilis :D

6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
Juusto, beige, kasvattikeräily

7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
Joo siis tota, kaikki. :< ! (Ei mitää)

8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
Onhan tuota tullut kuultua, kokoelma löytyy jo noita kasvattejakin :--D

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.7.10 23:48:01

Maijunen senkin chevalinkasvattihamsteri. >: No ei sillä, että minua haittaisi... :D No kuitenkin, suurett kiitokset ja kuules valmennuksiin osallistumaan siitä! :D Siellä vielä suomenpuokeilla vaikka kuinka paljon tilaa, hophop osallistumaan! Ja esteisiin nyt tavallaan panostetaan, mutta voisi sitä jonkun kouluun viittaavamman kuvan laittaa kun sellaisia kuitenkin tallista löytyy niin... :D Mutta enemmän kyllä estepuokkeihin alan nyt panostaa. :)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.7.10 23:52:05

No minäpä juoksen ja osallistun valmennuksiin :>

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.7.10 23:57:40

valmennus 36 & valmennus 37
Ryhmä 2
Maijunen - <a href="http://savisiipi.net/miitsu/hevoset/sara.html">Zara Mer</a><br>

Pistetääs nuorikko rääkkiin! >:) (Parhaillaan rustaan miniluonnetta hänelle :--D)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   30.7.10 00:04:06

Nopee vastaus :)

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
- no nykyään tulee mieleen kaikki vanhat muistot<3

2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
- en ole koskaan käynyt. pidin edellisistä ulkoasuista enemmän, toi jotenki.. ei sopiva.

3. Nyt kun (toivon mukaan..) olet tutustunut talliin, mitä mieltä? Vapain sanoin.
- pidän! erityisesti tekee hyvää katsella vanhoja heppatuttuja :)

4. Ja sitten vielä joku numero tallista, yleisjuttu tai tarkemmin arvosteltuna.
- ulkoasu miinustaa eli hmm.. 7½ tai 8-

5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
- ulkoasu! (se ei sovi chevalille) ja etusivulle kirjottaisin että SNNIIF ON IHANA JA PARAS

6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
- en mä osaa sanoo..

7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
- Dyfran puuttuminen :(

8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
- valmennusten, joihin en osallistu :)

tylsyys iskee aina iltasin ja sillonki se on täysin ei-kontrollissa.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   30.7.10 00:52:02

Snniif, hm et taida oikein ulkoasusta tykkäillä... :( Mutta Dyfra laukkailee siel vihreimmillä niityillä ja kattelee kun koitat saada Dyfran jälkeläisiä ja muita kuriin. :) Ja Snniif menee nyt kattomaan Chevalin etusivulle, kirjoittelin tallipäiväkirjaan meinaan niin meneppä kattomaan... :D Ja kyllä nyt jotain kolme adjektiivia saa keksittyä, mitkä vain mieleen tulee. :)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   30.7.10 13:35:45

31.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   30.7.10 14:55:51

32.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   30.7.10 16:20:28

33.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   30.7.10 23:13:39

34.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   31.7.10 01:19:30

35.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   31.7.10 23:00:46

36.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   1.8.10 00:34:13

37.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   1.8.10 00:43:39

Onnee! :)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   1.8.10 23:39:30

Troyalle kiitokset! :)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   2.8.10 12:04:39

JEEE!! :D nyt on täydellistä ;DD

mutta kyllä toi ulkoasu on nätti, mutta ehkä Cheval nyt saa sitä pitää, kai se vaihtelu virkistää :)

Ja tosiaan onnea!

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjäheiskä 
Päivämäärä:   2.8.10 12:10:33

Rascally Shawin sukutauluun ilmoittelen uusia osoitteita kun pisti silmään siellä omat kasvatit ja hevoset :)

e. Genova http://savisiipi.net/miitsu/hevoset/nova.html
ee. Tanyah http://107steps.net/vasterby/Tanyah.html

Onnea synttäreiden johdosta!

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   2.8.10 17:30:02

Snniif, nooh no kyllä tuo ainakin jonkin aikaa vielä sivuilla näkyy, mm. ulkoasunvaihtorumba-juttujen takia... :D Ja kiitokset vielä sinullekin! :)

heiskä, jeejes, kiitokset. :) Muuttelinkin nuo linkit heti sivuilta, ettei sitten vain unohdu...

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   2.8.10 17:53:32

Valmennus37

Ryhmä 2.
Hanna - <a href="http://roscoe-06.webs.com/charles.htm">MF Charles</a><br>

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   2.8.10 17:59:31

Ja vastaukset kysymyksiin:

1. Mitä tulee mieleesi tallin nimestä?
-No nyt tulee mieleen itse talli. Eli hienoja hevosia ja kiva, siisti ulkoasu.
2. Oletko koskaan vieraillut sivuilla, ja millainen oli ensivaikutelmasi tallista?
-Tänään vierailin ensimmäistä kertaa tietääkseni. Talli vaikutti asialliselta, olematta kuitenkaan liian "tehdasmainen".
3. Nyt kun (toivon mukaan..) olet tutustunut talliin, mitä mieltä? Vapain sanoin.
-En sen enempää tutustunut, katselin vain vähän läpi. (Liian vähän kouluhevosia. :c :D)
4. Ja sitten vielä joku numero tallista, yleisjuttu tai tarkemmin arvosteltuna.
-Jonkun 8:n voisin antaa.
5. Jos nyt jotain muuttaisit tallista, niin mitä?
-En mitään. Tietysti vaihtaisin estehevoset kouluhevosiin jos tuo oma tallini olisi, mutta koska jokainen tykkää eri asioista, niin se on hyvä noin. :D
6. Kolme adjektiivia tallista, jotka tulee mieleen
-En osaa nyt sanoo mitään adjektiiveja. :D
7. Asioita, jotka tallissa häiritsevät niin paljon, ettet kykene enää olemaan sivuilla.
-En sen tarkempaan katsellut, en osaa sanoa.
8. Oletko koskaan kuullut edes koko tallista, vai tulitko vain ilmaisten valmennusten perässä? :D
-Oon kyllä kuullut nimen monestikin sen enempää tutustumatta. Ja ofc valmennukset houkutteli. ;)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   2.8.10 18:38:16

smossi, jess, kiitokset osallistumiset ja mukana olet! :) Ja kouluhevoset on tyllsiä, estehevoset rules! :DD

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   2.8.10 19:07:59

Koulu on kivempaa. ;D

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   3.8.10 09:08:40

smossi, phahh, elä yritä, kummiskin olet syvällä sisimmässäs sitä mieltä et esteet on paljon kivempia. :)

(47..)

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   3.8.10 12:42:22

48.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   4.8.10 09:31:48

49.

  Re: Cheval Delamer 4 v. (+ kysymyksiä ja valmennuksia)

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   4.8.10 23:16:10

No ehkä se esteratsastaja sit on jossain tooosi syvällä sisimmässä. :D Jossain mistä sitä ei huomaa, esteet on kivoja sit kun pääsee hyppäämään ponilla (140cm) jotain metriä. Tulee edes jotain jännitystä, varsinkin kun poni on sellanen joka 'vähän' innostuu (ja kyttää jok'ikistä estettä) ja mättää penskoja ihan 6-0. :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.