Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  FWB 3

Lähettäjä: Yogi 
Päivämäärä:   16.7.10 10:49:40

Ja homma jatkuu :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=970943&t=970943

Re: FWB 3

Lähettäjärobyn. 
Päivämäärä:   16.7.10 10:50:35

hetkonen onko VSPY siis hengissä :o

Lähettäjärobyn. 
Päivämäärä:   16.7.10 10:51:22

antaa ton mun tekemän vaan pudota ku mä jo ehdin tänne tulla kyselemään :D

Päivämäärä:   16.7.10 10:57:12

Okei :)
Ja vastatakseni kysymykseesi niin kyllä on hengissä, vihdoin alkaa olemaan porukka kasassa todellista toimintaa varten. Laatuarvostelu on hienosäätöä vailla valmis pyöräytettäväksi käyntiin, vielä muutamia arvosteluperiaatteita täytyy hioa tuomareiden kesken, mutta jos hyvin käy voimme pitää ensimmäisen tilaisuuden elokuussa. Valmennustoimintaa tulossa ihan lähiaikoina (vain rodun edustajille) ja kilpailutoiminnan puolella on odotettu VRL:ää palaavaksi mutta on ruvettu kallistumaan nyt villien kisojen puolelle, tietysti VPA:n kalenteriin anottavat jotta porukka voisi osallistua VPA:n laatikseen (jotain hauskaa sentään näinä pimeinä aikoina ;>). Lisäksi on rotunäyttelyt anottu.
Käy ihmeessä tutustumassa sivuihin:
http://www.kummajaiset.net/VSPY

Ja jos siltä tuntuu, niin etusivulla on linkki jossa haetaan porukkaa mukaan tiimiin, kaikki halukkaat ovat enemmän kuin tervetulleita!

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   16.7.10 10:59:25

robyn jees onhan se :)

Yogi saanut minu mailia silloin joskus, kun meseosotetta kyselit ja näin, niin mites on tullut perille kun ei tämä ole ilmoittanut mitään mesepyynnöistä tmv.. Mutta yllä tuo mun meseoso vielä. Ja lisäileppä nyt jos et vielä ole saanut lisäiltyä! :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   16.7.10 11:05:21

Ziki, Tuhon isukki ei mee vielä YLA:n, menkööt sitten kun lopettaa kisaamisen, piti noi eläkeläiset pojat heittää sinne eka. Ja ihan varmasti Tuho tonne YLA:an mahtu, vastaha ne eile myöhää illal teki sen topan mis julkastii et se tilaisuus on :)

Robyn, mä muistan hämärästi sut ja tallin, mut siis joo, welcome bäk :)

Yogi, kyyyl mä jaksan ehkä oottaa, jos ne valkat tulaa enne 30.7. ku se YLA tilaisuus on, tosiaan kaks fwb:t ilman valmennuksii, molemmat kyl ilman luonteitaki, et sen puoleen, pitää ahertaa niille ne sivuille jaja hmn, jebs <: mites onko sitä vara rakennetuomaria löytynyt? :/

Lähettäjärobyn. 
Päivämäärä:   16.7.10 11:05:37

Jes, hiukan upeaa! Mä oonkin moneen kertaan miettiny kun oon noita domainin kansioita selannut että tapahtuuko VSPYn kansiossa mitään mutta hienoa kuulla että on pystyssä :) Ja oon ihan ylpeä että mun domain saa toimia hostaajana. Pitääkin tutustua tarkemmin noihin sivuihin.

Lähettäjärobyn. 
Päivämäärä:   16.7.10 11:07:19

kiitti Hamzi :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   16.7.10 12:32:56

ähg.. mun pitäs pakkaa ja lähtee lahteen tänää.. huome kuvaa nyffejä messilään ;)

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   16.7.10 12:37:55

mä kelasin kans mennä kuvaa nyffei mut en taida jaksaa ku en niiden kuvil mitää tee..

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   16.7.10 22:09:49

Mitäs tänne meille ähveepeille näin illasta? :--)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   16.7.10 22:20:41

Oon virossa ja dataan tääl vaa itouchil D:

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   16.7.10 22:24:43

Troya, hyihyyi :--D Ei pitäis datistaa jos on fiksumpaaki tekemistä. Tosin mulla ainakaan harvemmin on mitään fiksumpaa tekemistä.

http://savisiipi.net/miitsu/hevoset-orit.html
Onko tuo liian tyhmä listaustapa? (Viisaasti sanottu, viisas kun olen :--D)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   16.7.10 22:35:56

No mut mun vanhemmat koittaa pitää meille jotain perheiltaa... Mielummin dataan!

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   16.7.10 22:37:07

No okei, ehkä siinä tapauksessa. :D

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   16.7.10 22:42:30

Maiju, on toi hyvä listaustapa, mut tost kuvast pitäis kans päästä hevosen sivulle :D ois kivempaa.

Troya, fffuu koeta pärjäillä :D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   16.7.10 22:45:02

jukka, joo, hyvä idea : > toteutanpa sen sitte (vaikka kaikki muut oliski vastaan koko listausta :-D)

Aivan masa, tyksin siitä ite.

Lähettäjä: hamzi (eo) 
Päivämäärä:   17.7.10 18:43:22

ahahahah, poltin sit itteni pikkase eka kerra tänä kesän, ja kaikille oon kehunu kuinka en pala koskaa :DDD *reps*

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   17.7.10 19:39:13

Wo-hoo, jo kaksi wizardilaista kasvattia myyty :)

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   17.7.10 19:50:31

hahaa, vietin synttäreitäni hengailemalla Treellä miitissä. oli siistii ja läppä lensi.

nyt takas bittiponeilun ihmeelliseen maailmaan. hevosten sivujen päivitys alkakoot 8)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   17.7.10 21:30:47

Ja hevoslistausta vääntämään taas -->

Mitäs teidän iltaan tänää?

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   18.7.10 10:37:25

Nostellaas tätäkin ettei taas unhotuta.

yukitoralle myöhäset synttärionnittelut. (:

Ja nyt kirjottamaan (taas) luonteenpätkää. Inspiraatio tuli takas -->

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   18.7.10 16:22:30

Missäs äfveebeeporukat viettää sunnuntaita?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   18.7.10 20:04:40

tää tuli takas ihanaan harmaaseen helsinkiin :) Ysilt kattoo star warsii ja haukkuu sitä, siit kakkosest en jotenki tykänny, tai no odotukset oli korkeemmal.. ja tosiaan en oo siis näit enne nähny ni ny aattelin kattoo kaikki mitkä vaa telkast tulee :)
Huome vika autokoulu teoria WOHOO!! *bileet*
Ja oli ihana lukea tänään NJ tuloksia, kolme Wasbaarin hevosta mukana kaks BIS sijaa ja yks irtoSERT ja seki varsalle, joten ei ois kyl voinu paremmi mennä ;D plus tamma valioitu samal, ny vaa kuumeisesti ootan et tulokset tulee BIS-listalle ni saan tamman virallisesti valioks ;) Troya kantsii siis ottaa se Tepi x Alegra varsa, Tepi on koht viralline Ch ja Alegra se uus valio :DD aijoo ja se toinen BIS sija ja MVA-SERT tuli Wizardille ;) koht leivotaa varmaan toivottavasti siitäki sitten valio :D
Että jaksan kyl intoilla näist valioitumisist, se ku on kuitenki mulle aika harvinaist herkkuu :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   18.7.10 20:37:58

up we go

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   18.7.10 20:47:48

Hehee. Onnittelut Hamzille valioitumisist, kyl niist saa intoilla. (:
Sain äskö kodin yhdelle varsalle jonka edellinen ostaja tyystin unohti ja katos. Jaksan intoilla siitä ku meinas jo epätoivo tulla että mihi mä hänet pistän. <3 :D
Mutta mitä, star warsseja haukut vai!? No okei, mä myönnän että viimeks ku katoin ne ni tota... tais olla vuosia sitten. Enää en tiedä mitä oisin mieltä. Mut kyl ne joskus oli hyviä!

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   19.7.10 10:11:06

tippuu :<

Uusi viikko käyntiin. Mihin aikaan lehtimyyjät ja vastaavat saa muuten alkaa soittamaan? Kello oli varmasti vaille kaheksan ku soitti! Tai sit katoin ihan väärin... hmh. No mut joka tapauksessa ne kysy sitten että onko sen ja sen niminen paikalla, eli minä. Oisivat jotain mediatutkimusta halunnu tehrä. Olin hetken silleen että 'mitä, ne soittaa mulle ja kysyy sitten oonko paikalla? Harvoin mun kännykkään kukaan muu vastaa'. No, sanoin sitten vaan että ei kun se on vielä nukkumassa. "Ei sitten mitään, hyvää päivänjatkoa." O__o

Päivämäärä:   19.7.10 10:36:27

Donna, haha :D Ihan oikein vastasit, ei nyt tollasiin epäinhimillisiin kellonaikoihin tartte soittaa ja häiriköidä ihmisiä.. Tää nous just ylös, tappava väsymys. Kämpässä niin kuuma öisin ettei pysty nukkumaan, olin kaks kertaa viime yönä kylmässä suihkussa. -.-'
Mul ei muute täl koneel oo meseä Donna mut pistän sulle kohta sähköpostia taas niistä meidän jutuista :>

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   19.7.10 10:58:15

Yogi, seelvä. (: Odottelen.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   19.7.10 12:04:45

Huh, oon puhisanu nyt kyllä niin paljon mansikoita, että näkyy noita marjoja kun laittaa silmät kiinni. >.< Toissapäivänä, eilen, ja tänään, yhteensä yheksän sellasta valtavaa pahvilaatikollista kolmeen pekkaan.

On niitä kyl sit syötykki.. :--D

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   19.7.10 12:34:59

Maijunen, sama täällä. Mä en tajua miten meidän parista pienestä rivistä voi tulla noin paljon mansikoita tänä vuon. Oon tunkenu niitä pakastimeen nyt kokonaisena ja survottuna, on keitetty hilloa ja on viety tuttaville. Tulee ulos korvistakin. Tosin, ei saa valittaa kun kerrankin tulee hyvä sato. Maistuuhan ne hyvältä kuiteskin. (;

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   19.7.10 15:05:40

Maijunen ja Donna meillekki saa tuua mansikoit ;)
Se on kyl jo huolestuttavaa jos mansikat tulee hyppii teijä uniinki o_O
Mä muistan yhes vaihees ku pelasin ihan hirveesti miinaharavaa, olin just oppinu miten sit pelataa ni jotenki jäin koukkuun ja pelasin ih törkeesti sitä, ja siinä sitten lopputuloksena ku menin nukkumaan ni ne miinaharavan jutut vilis uniski *ahahahha* sit jäi kyl pelaamine hetkeks ;P

HEI NYT JOKU! on hyvä ja tuo fwb orinsa Wasbaarin näyttelyihin :D ;) Yks fwb ori vielä mahtuis ni olis sitte fwb luokat täynnä :) Kamalasti noita muita kyllä tuli, varmaan suurinosa niistäkin holsteja.. vaikkei mulla mitään holsteja vastaan ole, tallissa niitä kolme, 2 evm sukusta ja niitte jälkeläine, mutmut silti, olis toivonu enemmä fwb varsoja :)
Se näyttelyn kutsu jos joku haluaa tuua vielä orinsa ;) http://halipula.net/wasbaar/toiminta/NJ1.html

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   19.7.10 15:28:21

Haha, et saa kyl Hamzi yhtään mansikkaa meiltä, niissä oli semmonen puhistaminen.. No ei, kyllä sä saat, jos tuut hakemaan :>

Ja mä laitoin fwb orilla osallistumisia, toivottavasti kerkesin. MITEN en oo huomannu tollasia aikasemmin..? :D

Ja Donna, tosiaan maistuuhan ne sitte talvella, nyt ei kyl tekis yhtään mieli. Leivoin kyl mokkapaloja tässä eilen nii niitä voi sitten popsia.<3

Ajattelin, jos tekis sellasia mokkapalamuffinseja, et sitä taikinaa muffinsivuokiin ja kuorrutus päälle?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   19.7.10 22:48:59

Maijunen, pistäs postissa tänne niitä mansikoita, ja pakettiin tietenkin sitten tarra 'helposti särkyvää', muuten vois tulla perille pelkkää mansikkamuhennosta ;D
Mailin tyhjensin tänään aamulla noista NJ jutuista, ja kyllä uskon että mahdut orisi kanssa luokkaan, kun siis se paikka on vielä luokassa auki :)

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   19.7.10 22:52:07

Donna, kiitokset :)

ooteen puolesta mä kävin tänään team monkeyn (kolme jätkää) ja Qween kanssa Serenassa.. :D oli ihan mukavaa, ajomatka Lahesta suju rattosasti musiikkia kuunnellen ja navigaattorille vittuillen. Serenassakin oli ihan kivaa, veetun kallista vaan :D huomenna pitäs sunistella kotio.

v-konien suhteen en oo kerinny tänään tehä mitään. ehkäpä sitä nyt ennen nukkumaan menoa jaksas tehä ja päivitellä sivuja ja tutkia fwbeiden sukuja..

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   19.7.10 23:27:02

MUSEEEEEEEEEEEEEEE <3 OLI KYL NIIN JEES KEIKKA <3

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   20.7.10 00:08:15

TROYA EPISTÄÄÄÄÄÄÄ :(

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   20.7.10 00:22:15

MUAHAHAHAHAHAHA!!!!

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   20.7.10 00:36:23

OOT ILKEE!!

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   20.7.10 01:23:47

Harmittaa niin sairaasti että jäi pokkari kotiin... noi mun kännykän kameralla otetut kuvat ei kauheesti sydäntä lämmitä.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   20.7.10 11:28:30

ai Troya oli tsekkailemas Musee kaisaniemes eile ;)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   20.7.10 21:04:07

Hamzille laitoin nf varsan omistajan lähettämiä sivuja mailiin. :--)

MITÄS FBI-KANSA?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   20.7.10 21:37:51

Maijunen mähä vastailinki ;) tälle FBI:lle kuuluu hyvää <: Oli aiheuttaa tänään peräänajon ajotunnil ja yritti lähteä liikkeelle kahesti jarrul xD

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   20.7.10 22:25:15

Hienoa, Hamzi : D Kyllä se siitä lähtee (Y)

Tää on tosiaa sylny noita mokkapalamuffinsseja ainaski 10(0), etet.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   21.7.10 00:12:07

Että mä oon NIIN ylpee ittestäni, ettette ees uskokkaa!! Kirjotin kaks sukarii ja kaks luonnet illan aikan ;) ai miten ni Willen luonteest tuli vähän pitkä ;D mul tuppaa luonteet aina vähän venähtää ;)

Ja nyt voikin tyytyväisenä mennä nukkumaan, kun tietää, että jotain tuli taas tehtyä virt. heppojenki hyväks :D ÖITÄ muksu poksut <3!

Lähettäjä: Donna (eo.) 
Päivämäärä:   21.7.10 13:34:41

Maijunen, ei saa puhuu tommosista herkuista!
Ja Hamzi tulee hakemaan vaa mansikoita. :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   21.7.10 15:08:55

mennääs takaisin etusivulle :) Mihis on kaikki FBI:t kadonnu :'(

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   21.7.10 16:04:33

Yogi, mikset kertonu et VSPY:n rotunäyttelyt oli hyväksytty *mrr* niin, tai näin, kävin kuitenkin osallistuma :D ja oon tosi pettyny ku en saanu kahta jalostusryhmää muodostettua :(

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   21.7.10 16:54:27

Täytän vaa yksinäni tätä topaa, kuinka ssälittävää *hahaha* :DD

Pakko hehkuttaa nyt näitä, vihdoin sain kaikille Wasbaarin nuorillekkin sivut ;)

Kuolatkaas rauhassa, tässä on Wasbaarin fwb jalostukseen käytettävät tulevaisuuden jalostusorit Enjoy It Mer, ihan vieras suku virtuaalimaailmas fwb puolel!
Mortal Remains PB, taas vieraampaa verta fwb puolella
Crash Boom Bang WAS, sieltä tulee viidennestä sekä Alté, että skyé, ja ihan vahingossa vielä ;D
ja vilautetaan nyt koulupuolen ihmettäkin Reinhold WAS:ia.

Että oon ylpee pojista, vaikkei kukaa muu tykkäis, ni mä tykkään, se riittää :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   21.7.10 16:58:18

Crash Boom Bangil on ihan semikiva suku! :D Mua kyl vähä inhottaa tuol toi Nefertari's Evelutioner, se on aina ollu jotenki sellanen hevonen jota oon vähän karsastanu vaikka sil onki ihan tajuttoman kiva suku... en tajuu mikä siin on. :D Ehkä siks ku sillon joskus muinoin se oli jollain omistajalla josta en tykänny tai jotain. Niin se varmaa on.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   21.7.10 17:03:34

Troya,toi suku on ihana<3 mul ei oikeestaa oo mikään mitään noist hevosii vastaan, mut en tunnekkaa niit niinku sinä :) MUUTE! täs ois nää Tons o' Vodka Vegas:n sivut, voin pistää viel mailil jos haluut :)
http://halipula.net/wasbaar/hev/oona.html

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   21.7.10 17:10:03

Hamz, kiitoksia! :) Nätti neiti tuli. <3

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   21.7.10 17:12:48

Hamzi, ihanaa tuo teidän nuoriso<3. (:

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   21.7.10 17:22:21

Heij ja sitten. FBI ihmiset kertoo, minkä tasoisia valmennuksia haluavat. Kun nyt järjestellään pari ja vain suomenpuokeille avoinna tietenkin. ;) Niin että minkäs tason ryhmiin olis tunkua ihan koulu- ja estevalkoissa?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   21.7.10 17:28:37

mahollisimman vaativat donna tietty ;)

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   21.7.10 22:34:14

No niinpä tietysti. (;

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   21.7.10 22:43:16

Maiju komppaa Hamzia tässä valmennusasiassa :-)

Mulla on VALTAVA luonteidenkirjoitusinto, tarviinko henkistä apua? o__o

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   22.7.10 11:52:57

No joku on popsinu FBI't varmaa ku ne on iha kuolleita kaikki ):

Alan kirjottelemaan luonteita.. hihi:D

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   22.7.10 16:40:24

Nostellaan. ^^
On meitä täällä vielä. Jossain.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   22.7.10 17:19:40

Maijunen, jos sul on iha pakottava tarve kirjottaa luonteit, ni wasbaarinki hepat tarttee luonteit ;)

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   22.7.10 17:45:18

Osallistuin parilla hevosella noihin VSPYn rotunäyttelyihin :)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   22.7.10 22:33:53

Hamzi, jos valkkaat? ;D

Päivämäärä:   22.7.10 23:41:05

Pistetään tännekin linkkiä kun ei topa saanut kannatusta vielä, meni varmaan monelta ohi ;)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=984205&t=980811

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   23.7.10 00:24:22

Näyttelyihi on nyt osallistuttu :)

Päivämäärä:   23.7.10 01:17:41

Tässä teille bejbet:

http://www.kummajaiset.net/VSPY/valmennukset/

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   23.7.10 01:48:16

osallistuin kouluvalmennukseenki :D jee

Päivämäärä:   23.7.10 09:18:55

Huomatkaa muuten että yksi valmennus / hlö (= joko este- tai kouluvalmennus), ainakin näin alkuun jotta mahdollisimman moni pääsisi osallistumaan :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   23.7.10 10:54:28

Maijunen tietenkin voin valmentaa jos haluat kirjottaa luonteen :) oon kyl tooosi tarkkaa wasbaarin heppoje luonteist, mut joo ;D

Yogi, mä osallistun täs tänää vähä myöhemmi estevalkkaan ;P

Lähettäjärobyn. 
Päivämäärä:   23.7.10 12:30:15

Voisin mäkin tulla tänne häiriköimään o/

Osallistuin noihin VSPYn näyttelyihin, toivottavasti vielä mahtuis mukaan. Kertokaas mitä pidätte mun orista 8) Niin juu ja kohtapuoliin alkais olla tallikin hevosia vaille valmis.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   23.7.10 12:40:36

robyn, hieno ulkka teillä :) jokseenkin ainakin mulla taitaa vähän kusasta.. Oikeassa reunassa olevat text. hommat on ihan kiinni ensimmäisessä kappaleessa, ja lukeminen on erittäin vaikeaa.. :/ voi siis vain olla munkin resorista kiinni, muuta en tiiä ku et tää mun netti on IE :)

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   23.7.10 12:47:32

robyn. FIN-kasvattajaliite on jo käytössä täällä. ;)

Lähettäjärobyn. 
Päivämäärä:   23.7.10 13:00:35

Milja, noh sitten tuo täytyy vaan vaihtaa :) helppoa se tässä vaiheessa on kun ei oo vielä yhtään kasvattia syntynyt.

Hamzi, pahus, mun ulkoasut tuppaa aina kusemaan IE'llä :<

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   23.7.10 21:56:16

Jeps jeps, nyt on osallistuttu VSPY:n estevalkkaan :) sry Yogi, ilmotin 160cm hyppäävän, mut ei meil oo fwb:t joka hyppäis 120cm maksimissaa, tai no on toi eläkeläine joka hyppää 130cm, mut se ei tule :)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   23.7.10 22:44:44

Hamzi, no tälläsii multa tulee yleensä: http://savisiipi.net/miitsu/hevoset/ukko.html
http://savisiipi.net/miitsu/hevoset/toni.html

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   24.7.10 13:06:49

Missäs ne FBI't oikein luuraa?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   24.7.10 17:05:18

Maijunen, no jos sulla vaan olis inspistä, niin kyllä luonne aina kelpaisi :D Wasbaarin heposille yleensä teen jotain tätä luokkaa, eli aika samanpituista kuin sun luonteet, ehkä aavistuksen lyhyempiä :D Voisin vaikka kaks tai kolme valmennusta kirjottaa tommosesta luonteesta? valmennukset mulla yleensä aika pitkiä, en vain koskaan muista tallentaa mihinkään niitä, että olisi näyttöä :DD :/

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   24.7.10 17:46:55

Hamzi, joo, anna vain hevonen niin kirjustan. :) Kerro kans sit mitä kohtia siihen haluut/millanen rakenne tai jos et kerro nii kirjotan tollasen samanlaisen rakenteen kun Ukolla. :DD

Ja sit valkat voi kirjottaa joskus
- Ukolle kouluvalkka (GP:tä menee) x2
- Rosalle kouluvalkka (GP:tä mennöö)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   24.7.10 18:08:52

Maijunen, kirjottelen noi valkat varmaan jo viikonlopun aikana :D kattellaan miten inspaa ;P

Luonne tulisi tälle, pituudeltaan aika samanlainen kuin tämä http://halipula.net/wasbaar/hev/otti.html :)
Kohdat Yleisesti, Hoitaessa, Ratsastettaessa(josta kävisi ilmi, koulu, este ja maasto, sekä miten hyppää maastossa, myös hevosen liikkeistä jotain) sekä Kisoissa :)

Hevonen jolla luonne tulee, on sosiaalinen, ratsastettaessa laiskahko, maastossa voi nähdä omia pikku miehiä.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   24.7.10 21:43:26

Laittelin tosiaan sulle Hamzi jo pari tuntia sitten sen luonteen mailiin. :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   25.7.10 12:42:19

Mitäs FBI:t? hiljast on.. :s

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   25.7.10 19:07:06

Heipodei. Onkos täällä ketään? :L

Hamzi, se estevalkka olikin että _vähintään_ 120cm hyppäävä. Se olikin tossa vähän niin ja noin mainittu. Tai no tuossa tekstissä kyllä mutta kuka niitä nyt aina lukee. Mutta ei siis hätää vaikka kaksikin metriä hyppäisi, nostellaan niitä esteitä sitten. (:

Päivämäärä:   25.7.10 20:25:39

Donna vastailikin jo puolestani Hamzille ;>

Mitäs tänne tänään?
Teen muuten valmennuksille oman topan kun ei oo vieläkään luokat täynnä, mikä teitä riivaa kun ei ilmaset valmennukset kelpaa? :D

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   25.7.10 20:39:46

Hyvä Yogi. (: Ehkä sieltä ihmiset paremmin huomaa.

Mitäs mitäs, täällä on kuuma. Tulin justiinsa pyörälenkiltä ja nyt juon litroittain vettä. Meinasin ajaa pyörällä peurakolarin, mut sit lopuks pysähdyin 10m ennen sitä kohtaa mistä se peura oli menossa tien yli ja odotin että se menee ensin. Tuskin se mun päälle olis hypänny mut mistäs sitä koskaan tietää. Ja tosiaan, asun metässä. :'D Peurat ihan jokapäiväsiä kavereita. (Kaukaa suoralla kun kuitenkin näin sen viilettävän sieltä pellon reunasta päin, niin eka meinasin et naapuri sielt tulee ratsailla tai ehkä hevonen karannu. Niin, silmälasit pitäis hankkii mut en oo vielä kerenny...)

Eipä tässä muuta minun jännittävään elämääni.

Muiden sunnuntai-illat sujuu miten?

Päivämäärä:   25.7.10 20:42:59

Donna, haha :D Melko metsässä taidat tosiaankin asua jotta sulla tollaisia kavereita on. Pitäis sun varmaan alkaa keskittyä peurankasvatukseen kun sulle irl tuttu laji? ;)
Itse päivittelen VSPY:n sivuja, yritän keksiä uutta toimintaa ja mietin että tulisiko villeihin koulu- ja estekisoihin osallistujia?

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   25.7.10 20:50:42

Yogi, heei, loistava idea! Tosin en tiedä kuinka hyvin kasvatit menis kaupan.

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   25.7.10 20:54:43

mä ainaki ostaisin Donnan peurakasvatteja. oon aina fanittanu peuroja! Ring kakkosessaki oli niitä übercooleja tappajapeuroja jotka hakkas niitten päähenkilöide auton muusiks :)

en oo saanu v-hevosten kanssa aikaan mitään :( paitsi et näyttelyt järjestän, tais sinne pari ähveebeetäki tulla :D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   25.7.10 20:57:14

Jukan näyttelyitä just kurkkailin NJ:n kautta, mut täynnää on jo nuo luokat >:

Mulla on ÄHKY, hyvvää oli spagetti<3

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   25.7.10 21:03:05

Aij jukka ostaisi? No siinä tapauksessa täytyykin alkaa suunnittelemaan tätä ihan tosissaan... mut hetkinen, tappajapeuroja? Mä kun just kaavailin miten saan koulutettuu ja jalostettuu niistä hienoja yksilöitä, niinku luonteellisestikin.

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   25.7.10 21:05:51

niin täytyy! no, voishan siellä muutama tappajayksilöki olla seassa :D ja sit loput olis semmosia jaloja, upeita elukoita ulkonäöltää ja luonteeltaan :D niillehän vois kehitellä omat laatikset ja muutki. meinashan niitä GP-shettiksiäki tulla, joten miksei vaikka peuroja kasvattavia talleja...

Maiju, ne meni kyl täyteen joo aika haipakkaa :D

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   25.7.10 21:15:14

Juupa juu. Ties vaikka peurat kohta syrjäyttää hevoset virtuaalimaailmassa... tai jos ei kuitenkaan.

Päivämäärä:   25.7.10 21:26:27

Donnaseni, nyt olis luokat täynnä eli jos tylsyys vaivaa niin saa niitä etukäteenkin valmentaa ;)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   25.7.10 21:32:20

Mullekki sit sellane peura >:D

Tykkään muuten vaihtaa siirtää noitten heppasten tietoja ulkatla toiselle (koodit on eri) PAITSI et inhoon sukutaulujen laittoo.

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   25.7.10 22:01:50

Yogiseni, juu huomasin. Hyvä että saan tohon alkuviikkoon tekemistä kun se muuten näyttää niin tyhjältä. (:

Ja Maijuselle kans peuravauva varaukseen.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   25.7.10 22:21:20

>:D

Haluun sit sellasen tosi sportisen ja piukean tapauksen. Pomppii sellasta paria metriä, vääntää piaffet ja piruetit ajatuksen voimalla (ei kai niillä voi ratsastaa o:) ja supersuku, onnistuuko? :>

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   26.7.10 13:14:52

Hahaa, täytyy Maijunen kattoo... kyl mä uskoisin että onnistuu. (Joku yön pimeä tunti mä vielä oikeesti perustan kokonaisen peurasuvun ja sit teiän on pakko ottaa kasvatteja koska ootte nyt luvannu jo!)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   26.7.10 13:22:33

Näin se menee.. :--D Mulla on sukutaulujenvaihtamislakko. En jaska.

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   26.7.10 15:56:46

Jepsjeps. Musta sukutaulujen vaihtaminen uusiin koodeihin on ihan mukavaa. Tykkään penkoa niitä sukuja siinä samalla oikeen kunnolla. :D Tosin sitten se ei oo yhtään kivaa jos suvusta on tosi suuri osa kateissa, ja VRL'kin on teillä tietämättömillä joten ei auta hakemisessa. Se ei kivaa. -.-

Hmmhmm. Mitä ihmiset puuhaa näin maanantaina?
Jesjes saoin yhden varsan myytyä ja pari valmennustakin jo kirjotettuna. Nyt ois ehkä aika päivittää omien sivuja...

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   26.7.10 16:06:42

Mä kävin tänään liukkaanradalla ajotunnil ;D ope oli vähä pulas mun kans ku ei auto lähteny käsist ;D jouduin menee 50km/h sinne märälle, ku se toine kuski meni ehkä 40km/h, pakko vähän nyt leijuu :DD Ylihuome pimee, vähä jännää, mä sit varmaa siin simulaattoris keilaan näit teijä peuroi =P et sry jo valmiiks ;)

Mä mietin et voisin kirjustella valkkoi, vaik just maijuselle pari ja tehä ihan topan ku pari noist tartteis taas valkkui, myös niistä jotka menos YLA:n, mut sit myös totesin etten nyt jaksakkaa kirjottaa yhtään mitään :DD joten tyydyn vaa hengailee ja syömää herneit ;P

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   26.7.10 16:17:01

Hamzi kuule jos sielt tulee noita Jukan tappajapeuroja ni niitä ei noin vaan keilatakaan, edes simulaatorilla. ;)

Onpas kello paljon. Joku sääheppu mielestäin sanos että jotain hellettä piti taas tulla, ja mä ihan varauduinkin siihen, mut kyl tuolla nyt on vaan tommonen paksu ja synkkä pilvikerros taivaalla ja tuuleekin sen verran hyvin et ei siel kovin lämmin oo. Toisaalta, vois olla hyvä ilma lähtee lenkille. (: Jos vaan kerkee poistumaan tästä koneelta. :'D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   26.7.10 16:40:12

joo mäki aamul katoin et tääl mikää +30 helle oo, mut että siel porvoos liukkaanradal oli kuuma, ja ku koirat vein joku tunti sitte ni oli kyl taas niin kuuma niin kuuma, että.. -.- no eikai auta nyt valittaa, pitää nauttii ku viel on lämmin, tai no kuuma, ku uunis..

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   26.7.10 16:41:16

täytän

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.