Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  FWB

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.7.10 15:28:01

Niin, mitä kuuluu tämän rodun piireihin? Jotenkin vaikuttaisi, että on nyt sitten alkuvuoden yleistynyt? Upeaa. :--)

Ja toinen syy tälläisen topan pystyttämiseen: pitäähän suokkipuokeillakin olla oma höpinätopa..

Näytelkää tallejanne, tarjotkaa myytäviä, ilmoittakaa jos etsitte jonkinlaista hevosta, kaikkea! (:

Toivottavasti tällaista topaa ei vielä ollut, en ainakaan löytänyt.

Ja viimeinen tekee uuden.

---

Itselläni tosiaan tämä Miitsu, ja siellä 21 kyseisenrotuista virtsaa sisällä.<3

Re: FWB

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.7.10 15:50:05

Mulla olis kaksi fwb:tä myynnissä
http://www.freewebs.com/jenza-/toiminta.htm

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   9.7.10 15:55:48

mulla on lähinnä vanhalinjaisia ja pitkäsukusia fwbeitä pari, mut tosiaan yks lyhytsukunen Miitsun kasvatti löytyy :)

Lähettäjämaxi 
Päivämäärä:   9.7.10 15:57:50

Haukkamäen Tilalla kasvatetaan suomenpuokkeja estepainoituksella. Itseasiassa meillä olisi ostoslistalla yksi estepainoitteinen väh. 3-polvisesta suvusta oleva estetamma, jos jollakin sattuu olemaan myynnissä? :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   9.7.10 15:59:17

Multa löytyy reilu 20 fwb:t ja lisää on tulossa ;D Wasbaar Showjumpers on siis talli :) On pakko vähän hehkuttaa, sain vihdoin elämäni ensimmäisen PB kasvatin :DD hannover ori joka tulee näkymään sitten myöhemmin WAS hevosissakin ;)

Mua harmittaa kun nää topat aina kuolee loppuen lopuks kasaan ku porukka ei kirjottele.. :(

Onkos muual suomes kuuma? Mua alkaa pikku hiljaa kyrsii tää helle, paahdun himaa, vois vaik ukostaa oikein kunnolla. Eilenki kyl vähän jyris, mut sopivasti kiers ettei tullu tähän kohalle.. -.- Ja helsingis siis asustelen.

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   9.7.10 16:09:10

Mulle on noita fwb'itä jostain kumman syystä kertynyt. :')

Hamzi, kyl täällä länsisuomessa paahdutaan kanssa, älä huoli et oo ainut. Onneks pääsee pian taas viikonlopuks meren äärelle ja sitten ens viikolla veneilee. Tosin mun tuurilla ens viikolla sataa ja tulee äkkinäinen kylmyys.

Niin ja hei ostakaa kolmepolvinen koulu- tai yleisratsu isä xemä, kun ei varsan ekasta kodista nyt oo mitään kuulunu.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.7.10 16:22:47

Hamzi, jospa otetaan nyt itteemme niskasta kiinni ja tehdään sellanen sopimus että nää ei kaadu :--D

Meiltä saa kans ostaa tälläsiä poikia:
http://savisiipi.net/miitsu/kasvatus.html

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   9.7.10 16:24:38

Mix&Act Mi on ♥ tosin mun pitäis varmaan ostaa toinen ykspolvinen joka olis tamma, jotta saisin Kickylle muijan :D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.7.10 16:28:42

yukitora., no meiltähän niitä saa<3 Tosin estepainotteinen on tuo Mix&Act. :--D

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   9.7.10 16:36:55

Mäkin kattosin jo tuossa aiemmin että Mix&Act Mi on aikas söpöläinen. (: Täytyy vaa hillitä ittensä nyt kaikista ostoksista. (Saitko muute Maijunen Mix&Act'n entistä omistajaa tuota Nooraa jostain kii ku mullaki on ollu sen kanssa jotain ja muistin justiinsa et pitäis taas yrittää selvittää et onko ylipäätään hengissä tai vähääkään kiinnostunu :D)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.7.10 16:38:48

Donna, en saanu, ei vastaillu sen parin viikon sisällä sähköposteihin nii pistin ponskin myyntii. :--) Ostakaa nyt tuo pallero! :--D

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   9.7.10 16:43:25

oisko toi Corcovado Mi mahd. ehkä muuttaa tammaks? :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   9.7.10 18:56:46

Maijunen miksi sulla on yksipolvisia estetyyppejä myynnissä *murr* me tarttetaa Wasbaarii 3-polvinen tai pidempi, noille pitkäsukusille tammoille.
En kyl tiiä kantsiiko ostaa uusii orei ku vast tullu kaks ja kolmas toivottavasti tulos jos saadaa yks ori sulhoks meijä omalle tammalle ;D

Pitää yrittää ettei nää täl kertaa kaatuis.. Jotenki vaa muistuis mielee et viime topis on vaa tapeltu ja siks ne on kaatunu, viimeks tapeltii fwb yhdistyksest
-.-, jollane ois kyl ihan hirmu kiva saada :)

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   9.7.10 19:29:21

Yritetään pitää pystyssä.
Ja oih fwb-yhdistys. Onhan niitä ollu mutta kaikki aina kuolleet ennemmin tai myöhemmin. Näin muuten vähän aikaa sitten unta fwb-yhdistyksestä. O__o ainakin luulen nii, ellei se sit ollu joku muu rotu kuitenki mut en usko. :'D Olishan se kiva juu.

Nyt pääsee lähtee viilentymään meren rantaa -->
pitäkää täällä jotain keskustelua yllä. (:

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   9.7.10 19:40:50

Päärotuna Nencen kasvatuksessa on juurikin fwb :) Löytyy tosin vain 1 ori ja 4 tammaa, mutta muita puoliverirotuja on tallilla joita nimenomaan fwb-n jalostukseen tarkoitus käyttää. Ja hankkia näitä sitten lisää kun/jos VRL alkaa pelittämään tai vastaavasti jokin muu jaos/yhdistys :)

Lähettäjä: nica 
Päivämäärä:   9.7.10 20:00:34

Meikän tallista löytyy tällä hetkellä varmaan enemmän fwb:eitä ku muita rotuja :D
Ja siis Mêl Serenhän miulla on
http://www.freewebs.com/melseren/

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   9.7.10 20:17:36

Pitää varmaan alkaa miettimään joskos perustaisi fwb yhdistyksen, fwb:ten oma laattiskin olisi tosi kiva, mutmut, kuka jaksaisi pyörittää niinkin isoa yhdistystä.. :/ mä voisin tulla toiseks omistajaks :D Yogi mun mielest on viimeks puhunu fwb yhdistyksen perustamisest, ja sit se katos :s

Lorion, JEEE!! sekasikiö fwb:t ;D

Kuin moni teistä kasvattaa este suomalaisia, vai onks koulupuokit edellee hienoses enemmistös?

Lähettäjä: Eve 
Päivämäärä:   9.7.10 20:36:12

multa löytyypi yks pitkäsukunen koulusuomipuokki (http://www.rangre.webs.com/andeledes.htm) =) Oon miettiny jos varsaa siittä laittas, ja ku saa tallin kunnolla pyörimään ja hevosia enempi sinne nii varmaan tulleepi lisää suomipuokkeja ;)

..tammoja saapi näytellä andelle ;)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.7.10 20:36:33

yukitora., joo, mikäs siinä :--D pallit vaan pois ^^

Hamzi, haha :--D Ja joo, meillä on nii este-, koulu-, kuin kenttäkonejakin :)

Lorion, Breden Nence löytyy multa tämmösestä osoitteesta: http://savisiipi.net/miitsu/hevoset/breden.html

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   9.7.10 20:38:29

no jos mä saisin sen sitten saman nimisenä kumminki meille Kickyn kaveriks? :D

Lähettäjä: Maiju 
Päivämäärä:   9.7.10 20:39:40

http://virtuaali.strangled.net/

Täällä on pari, kaikista muista mahd. saada varsa paitsi Deathchain ja Maendhros.

Jos kiinnostaa niin maendhros@gmail.com mailia vaan.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.7.10 20:41:35

Jukka on hyvä ja vie vaan :--D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.7.10 22:01:49

Heihei, mikäs tänne tuli? :--D pyhpah.

Kertokaas, millasia hevosten listaus-tapoja kannatatte?

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.7.10 22:03:59

haluuks joku tehdä Ginger:lle uuden ulkan tai pohjan. Oma tekemät ei oo onnistunu...

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.7.10 22:14:53

Jenza, mulla ei ainakaan nyt inspis riitä sellaseen. Jostain syystä on nyt mun mielikuvitus ulkoasujen suhtee jossain kaukana, kaukana.. :D

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.7.10 22:19:44

Maijunen, oon jotain ite yrittäny väsäillä. (xx). Jos tohon tulis joku kiva otsikko kuva niin vois olla ok, mut ei oo inspistä tehä siihen mitää ku en ottais kuitenkaan käyttöön ku ite oon kuvan tehny.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   9.7.10 23:09:03

jenza mä voisin muuten auttaa, mut mä en osaa tehä ulkoasui :(

kiroon maxin ja Zikin ku ne ei oo löytäny tietään tänne *mrr*

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   9.7.10 23:28:33

Jenza, mä voisin kokeilla jotain pohjaa. Otsikko, alaotsikko, linkit, kuvat?

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.7.10 23:45:16

yukitora. > hienoa :) Otsikoksi tulisi Ginger Dressage. Alaotsikoksi: ...taitavia kouluratsuja. Linkeiksi tulisi Etusivu, Orit, Tammat, Toiminta. Väreinä ehkä viininpunasta/ruskeaa/harmaata ja tehoste värejä voi käyttää esim. oransia jne. Kuvia voi ottaa http://www.hengstenstation.com/uytert/ POISTAindex.php/hengsten.html ja http://www.zelichow.pl/news.html. Älä käytä estekuvia sillä talli on koulupainotteinen.
Olisi hienoa jos kokeilisit jotakin, edes pohjaa =)

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   10.7.10 00:25:35

Tällästä sain aikaan, en tiiä kelpuutatko. En sitten osaa koodata :)

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   10.7.10 00:34:22

yukitora. > pidän otsikosta todella paljon mutta on aika yksinkertainen. Mutta jos vain itse sen koodaisin ja laittaisin teksteihin jotakin niin vois saada todella kivan näköisen. Haluatko palkkaa? Onnistuu kaikki paitsi rahan ja kuvien antaminen.
(nyt kyl nukkuun)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 00:40:48

tää lähtee kans nukkuu, öitä FWB immeiset :D *vilkuttaa*

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   10.7.10 09:24:33

Maijunen - juu Bredenin sivut löysin sattumalta ja kasvattilistaan olenkin tainnut päivittää :)

Meidän fwb-t on tosiaan pää-asiassa estepainotteisia. Kenttäpainotteisia löytyy kaksi joista toinen on kisannut toistaiseksi vain esteillä xP Yhtään koulupainotteista ei ainakaan vielä ole.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 10:58:45

Lorion jei lisää estepuokkei :D

Wasbaaristakin löytyy muutama kenttääkin kisaava otus, ja nyt myös maastoesteitä. Esteitä ne kisaa lähes kaikki, paria tyyppiä lukuunottamatta. Osa esteponeista tekee toista uraa sitten kentässä tai maastoesteillä :)

Haluiskos joku kivan 3-polvisen fwb este orin :) sukupuoleen ja nimeen voi vielä vaikuttaa kun ei ole syntynyt.

fwb-o Way Cool WAS
i. Shadow's Wizard (http://halipula.net/wasbaar/hev/wille.html)
e. Chicken Little WAS (http://halipula.net/wasbaar/hev/chicku.html)

Lähettäjä: Yogi 
Päivämäärä:   10.7.10 11:12:50

Hamzi, yhä hengissä ollaan. :) Ollaan odoteltu että VRL palailisi tauolta kun ei ihmisillä tuntunut olevan kiinnostusta villeihin kisoihin :S
http://www.kummajaiset.net/VSPY/

Vain pari ihmistä imoittautuivat sillon kun yritin saalistaa lisäporukkaa VSPY:n ylläpitäjiksi ja heidän kanssaan meilailtu mahdollisesta toiminnasta ennen VRL:n paluuta, lähinnä nyt sitten laatiksesta. Näyttelyt TAI kasvattajapäivät olisi ajatus pistää pystyyn ihan tässä piakkoin, kun itsellänikin alkoi pitkä kesäloma töistä perjantaina niin kerkeää taas kunnolla satsata ^^ (parhaillaan tehnyt 200h/kk viimeaikoina -.-')

Mutta lisää väkeä otetaan enemmän kuin mielellään mukaan järjestämään toimintaa!
Ja listoille lisää linkkejä:
http://www.kummajaiset.net/VSPY/jalostusorit.htm
http://www.kummajaiset.net/VSPY/siitostammat.htm
http://www.kummajaiset.net/VSPY/kasvattajalista.htm

Laatikset ovat järjestämistä vailla valmiit kutsua myöten, eli ainoa josta kiikastaa on että hommaan tarvittaisiin pari tuomaria lisää!
http://www.kummajaiset.net/VSPY/rekrytointi.htm

Ja IHANAA että fwb keskustelu taas herännyt henkiin, en ole vähään aikaan kunnon fwb topiin törmännyt vaikka täällä yrittänyt selailla. :) Mutta hienoja fwb kasvatteja tuntunut olevan myynnissä alkukesästä! ;>

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 11:19:10

Yogi, JEI!!! ihanaa, yhdistys :DD mä meenkin heti ettimään ittelleni jotain hommaa tuolta ;P
Syntyyks muuten Solo:s miten varsoi nyt kesäl? ehkä olis vielä hakuses uutta fwb verta, pitkäsukusena ;D hamstraan Wasbaarii kasan uusii heppoi ja oon sit ihan pulas ku VRL aukee ja pitäs alkaa kisaa, no mut se on sen ajan murhe sitte se :DD

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 11:26:13

Yogi kysymys, mitäs kun WAS liite ei oo vielä rekisteröity VRL:n kun kasvatteja oli rekisterissä liian vähän silloin, mutta toki siis rekisteröidään heti kun VRL palaa. Saanko silti hakea meijät kasvattajalistalle? *puppy face* :)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 11:26:19

Heipähei, tiettekö mul on tosi ylipirteeinnostunut olo, kokista vaa tyhään mahaan jes.. :))) Mut niin, mie kävi tääl jo kerra ko oli aika just laitettu mut en koskaa saanu aikaseks kirjottaa. :'D Onneks nyt kuitenki törmäsin tähä ni kirjotettua saan. ^^

Eli siis mie ole Cheval Delamerin omistaja, ja siellä siis on kaikenlaisia poneja ja hepoja - 36 fwb'tä kuitenkin koko porukasta. Ulkoasu saatiin just kans vaihdettua, ja niin siis siitä saa tosiaan antaa palautetta ja näin, jos jonku virheen jostain sivulta keksii, nii ilmoittakaa. Etenkin hevosten sivuilla voi olla jotain virhettä, esim. sukutaulu 100 pikselin levyinen.... Mie teen tälle kyllä sitten jossain heinäkuun loppupuolella esittelytopan (kattokaakin et olette siel sitte kans!), ko tää täyttääkin jo 4 vuotta.. :))

Niin siis ja näin, sitten jotain tärkeetäkin asiaa. Eli kaikki joilla on joku Cheval Delamerin kasvatti - näille on valmennuksia tarjolla! Este ja kouluvalmennus, porukka menee osallistumaan vain. :) Ja siis huomatkaa, että on oltava luonne. Ja nuoremmat ja kisaamattomat vois mennä näihi matalempiin ryhmiin kans, ei 5 vuotias vielä grand prixin tasolle yllä.. :)(ei muuta, mutta ettei molemmista jälkimmäinen ryhmä mene hetkessä täyteen : D)

Vielä jotain asiaa on. ^^ Eli olisi myynnissä neljä kipaletta Chevalin kasvatteja, suomenpuokkeja kaikki ja näin, ja olisi estepainotteinen, kenttä(/yleis)painotteinen ja kaksi koulupainotteista tarjolla. :) Näitä voi mennä katteleen täältä, ja Maijunen tekee tuolle Zaralle sivuja.. :)

Hamzi taisi kysellä myös ylempää, että onkos esteponien omistajia ja kasvattajia ja joo, täällä siis yksi. :) Toki niitä muita otuksia myös löytyy, mutta koulupainotteisia päätin, etten osta enää yhtäkään. :D Niiden kasvatus loppuu siihen, kun viimeinenkin näistä nykyisistä kuolee. Eli este, kenttä ja vähän myös yleispainotteisiin panostetaan, vaikka ei kasvattajien tarvi huolestuu, kyl ne kouluponit saa silti kisata ja laatiksiin mennä, en ihan heitteille ole näitä jättänyt sentään. :)

Yogi oli reippaasti nostelemassa VSPY'tä pystyyn jo, mutta taitaapi olla kadonnut. >: Mutta jos joku nyt lähtee perustamaan yhdistystä, voin tosiaan tulla mukaan siihen toisena ylläpitäjänä ym, tai no, tulee siihen muutenkin osallistuttua osaltaan, kun kuitenkin kisoja ja tällaisia tulen järjestämään + tuomarointihommiin.. Muuta nyt taitaa olla jo pulistu aivan liikaa, joten jos jotain jäi nyt sanomatta (ihan sellainen olo, että jotain jäi kyllä..), niin löydän kyllä tieni sitten takaisin tänne. :)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 11:36:40

Todih olisi pitänyt päivittää ehkä ennen lähetystä. :D Eli jeejee, yhdistyss. ^^ Mie siis voin tosiaan tulla auttamaan ja näin, mie taisin tarjoutuakin mukaan joihinkin hommiin? Mutta voin tulla kans enemmän tekemään, tai sitten on nyt sellainen olo vain, kun on tylsää ja tarvi tekemistä.. :D Mutta mihin hommiin tarvii vielä tuomareita? Kun kaikkeen muuhun löytyy edes jonkin asteen taitoa kuin rakenteiden arvosteluun, kun aina kun jostain rakenteesta tykkään niin se lytätään ihan ja kun en oikein tiedä miten pärjäisi, tulee kunniaa ja ylistystä.. eli en välttis ihan hyvä siihen hommaan olis. :D

Lähettäjä: Jessi/JeN 
Päivämäärä:   10.7.10 11:38:20

AAA!!! Mun tekis mieli saada ittelleni FBW ku luin tätä topaa mutta koneja on nyt jo liikaa... Jos yhen ottais....

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 12:09:40

Yogi, mihis osa-alueelle tarttettas tos laattikses tuomarii ja miten menee sit se homma et jos ja kun itsekin haluan puokkini esille tuoda, niin joku sitten varmaan tuomaroi ne mun puolesta(?)
Voisin perjaatteessa rakennetuomariksi ilmottautua, mutten usko olevani siihen ihan kaikkein pätevin, vaikka ERJ:n laattiksissa rakennetuomarina olenkin, noi vaatimukset mitä rakennetuomari SPL laattikses kattoo oli liia vaativii mulle :( Mut sukutaulu tai luonne, miksei jälkeläis tuomariksi voisin ryhtyy, ilmottele :D

Ziki sun viestis kuullosti iha joltai 12vee kirjottamalt ;D oot salee vetäny jotain LSD:t siel sen cokiksen lisäks *reps*

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 12:16:45

Ehheh :D Miten en ihmettele (hm kiinni jäin D: )... Mut mää ole iha adhd täl hetkel ett... Mut hei hillitsin mie vähä, teki mieli tulla tänne vetää capsil jtn randomii.. :'D Mut hei valmennuksiin osallistumaan. :) Ja sie varmasti haluat yhden uuden chevalin kasvatin, vai mitä? :D Muutamahan niitä vasta on... Ja Willen jälkeläine Nao Mer sivut täsä, ei ilmesesti tullu koska ilmotettu.. hm sun pitäny tul tökkii niist. :D Mut tuo sinu kauppaama varsa olis nii kiva, ellei olis täynnä Shadow sukulaisia + mie ole ostolakos, että saan vähän kauemmin nauttia tästä ettei ole YHTÄKÄÄN (yhtä lukuunottamatta tosin..) luonnetta kirjoitettavana.. Mut näi joo.. öö.. eheheh adhd..

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 12:20:05

Ziki mä ota enää yhtään Chevalaist, ei niit oo ku neljä Wasbaaris *ahahaha* päinvastion sä tarttet lisää WAS heppoi, niit ei oo ku yks vast Chevalis *murr*
säki vaa syrjit Shadow's heppoi *menee viiltelemään villasukalla*
ja mä osallistuin just Kalypson kans valmennukseen :D

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 12:26:54

Mie ole ostolakos.. :)) Ja niitä Shadow poneja on kaikkien suvussa, mutta kivoja ne on kyl mut yleisiä.. :D Elä sinä nyt viiltelemään mene, villasukasta tulee tosi pahaa jälkeä. >: Mut hyvähyvä, meen lisäileen teiät myös sivuille jossain vaiheessa, kun mailiin jaksan raahautua.... :D

Päivämäärä:   10.7.10 12:37:25

Hamzi, en ollut ajatellut astuttaa ennenkuin vasta syksyllä kun haluan käyttöön noita nuorempiani muttakun niillä ei ole kisakokemusta tarpeeksi kun vrl loimailee :< Mutta sulle tietysti voin tilarilla antaa, pistä vaan sähköpostia ja valkkaa pari yhdistelmää niin katsotaan mitä voin tehdä ;)

Ja pistä nyt ihmeessä sitä sähköpostia kasvattajalistalle, ei sitä tiedä milloin vrl palaa :D
Ja rakennetuomarille olisi suurin pula, sillä itse en osaa sitä hommaa kun taas kaikkea muuta voin tehdä. Lähetän sulle s-postia aiheesta!

Ziki, ihanaa kun löytyy aktiivisia :) Pistän sullekin s-postia hommiin liittyen! En jaksa tässä kirjotella x)

Ja tässä on muuten rotunäyttelyn kutsu joka menee nyt anontaan! ;> Jäittekö kaipaamaan jotain luokkaa siihen vielä?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 12:41:15

ahahah, mäki just anoin NJ:t wasbaarille, sinne kyl saa tulla kaikki puokit, mut FWB:lle tietenki omat luokat :D

Yogi, mun mielest noi luokat on just hyvä :) Ehkä maitovarsat vois olla, mutta sinne ei kyllä sitten tulis varmaan kamalasti osallistujia, joten noi on hyvät, meki saadaa mahd. monta heppaa noihi JEIJ :D Ja menen heti pistämään säpöä kasvattajalistalle ;) ja mietin niitä SOLO:n heppoja tilarille ;P

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 12:43:51

ziki, en mä tiennykkää et Shadow's hepat on yleisii o_O muutaku omis linjois ja ehkä sun xD mutmut, kyl mä sulle viel uuden WAS hepan tungen, usko tai älä ;)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 12:53:00

Yogi hieno juttu. :) Mut hei btw, täytyykö noissa erikoisluokissa olla kaikilla rakenteet, vai arvostellaanko hevoset kokonaisuudessaan kisoineen teksteineen ja kuvineen, vai pelkät kuvat, mutta rakenne ei pakollinen/on pakollinen..? Meni pahasti ohi, jos jossain luki.. :D

Hamzi, no joka paikassa niitä näyttäis olevan. : D Etenkin näissä estepuokkien piireissä... Mutta joo kyl joskus voin wasbaariponin ottaa, mut ei tosiaan vielä.. :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 12:58:54

ziki, olen onnistunut siis :D saanut hevoseni estepuokkien sukuihin, WUHUU! *menee korkkaamaan pullon shampanjaa*
Me ostettii just ihQ hanno ori Skurvashist jonka sä iha varmasti haluut sun uuelle was fwb varsalle isäks ;)
Itekki muute koitetaa ny saada flanun kans noit Shadow's heppoi vähä pois suvuist siks hamstrataa uusii orei täl hetkel ja Enjoy It Mer, voi että oon ni ylpee siit ;D siin suvus on kaikki mitä haluun, ei yhtää tuttuu nimee ja emänki rotu semmone ettei varmasti fwb:st viel löydy ;P et tollasen jos saat teetettyy toisen ni mä oon heti ekana sit ostamas ;D

Päivämäärä:   10.7.10 13:04:19

Sähköpostia lähti molemmille, Hamzille ja Zikille :)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 13:05:47

Hamzi, toi sun hannoverori.... aaa mie ole iha rakastunutt<3 Tuollainen olisi meillekin kiva lisä... mut niin joo kyl tosiaan, tuo olisi TODELLA kiva sen tulevan varsan isäks. :D Ja oijj, mie menenki täst takas saksalaisia kiusaamaan ja hankin sieltä oreja. :D Mut hei siehä kirjotit Askon luonteen (jos en iha vääri muist..), ko mul ei oo siin mitää copyi laitettu meina. :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 13:15:22

ziki, kirjotin joo :D hei meille saa sit tunkee yhen saksalais isäsen varsan jos saat hamstrattuu niit isiks :) oldeburg ois kaikki namiskukkeleisin ;P

MUTTA! tämä lähtee nyt rantsulle piknikille, pitäkääs naikkoset lippu korkeel ja jutut siistein ;D

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 13:58:07

Hamzi, kai mie jossain vaiheessa uskaltaudun taas niiden saksalaisten pariin. :) Ja Hamzi pitää myös kivaa piknikillä. :D

+ Yogille vastailin :)

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   10.7.10 14:37:48

Aloiteltu puokkinen kasvatus. Outoa, että mulla on kaikki FWB:t koulupainotteisia... Jos joku ihana ihminen suostuisi myymään mulle esteFWB:n, niin olisin iloinen.

Täällä pari pitkäsukuista myynnissä.

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   10.7.10 14:44:28

Mulla on tällaset kolme fwb:tä
http://roscoe-06.webs.com/rimpu.htm
http://roscoe-06.webs.com/charles.htm
http://roscoe-06.webs.com/karo.htm

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   10.7.10 14:56:35

Meiltä löytyy pari kipaletta fwb'tä ja trakehnereita.
Jutta on myynnissä kuvineen ja muista hevosista on mahdollista saada tietyin varauksin tilausvarsoja.

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   10.7.10 15:13:16

MF Charles olis nami <3

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   10.7.10 15:19:22

Miivi, hienoo että joku muukin tykkää. :D

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   10.7.10 15:43:09

Jenza, en tartte palkkaa :D tossa vielä ilman noita tekstijuttuja.

te ootte puhunu paljo.

LähettäjäMaijunen (ei omal) 
Päivämäärä:   10.7.10 19:01:55

YÄÄSD diudiu miniläppärillä kirjottaminen on pyllystä : < Ja mulla on jotenki vähän DIUAUDIUAIDUA.

Yukitora, et saakkaan sitä Corcovadoa, kun sen omistaja ilmoittautu just nyt mailiin, että "kun näin että myyt sitä ponskia sivuillas ja näin" :--D Mutta voithan sä jonku toisen saada.. :--D

DIPPADAA

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   10.7.10 19:06:38

yukitora. > kiitos, otan tuon ehkä käyttöön jos tämä toine ulkka ei toimi.

AUTTAKAA muo. En tajua mikä täs koodis on vikana kun toi valkonen kohta ei toimi.
http://jenza-.webs.com/2.htm

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   10.7.10 19:08:23

Maijunen, ELÄ KIRJOTA MUN NIKKII ISOL :( näyttää pällilt. mut sit keksit mulle jonkun toisen kivan :D

Päivämäärä:   10.7.10 19:10:20

jukka, en : > Jos saan sanoo siuu jukaks :-P Ja jöö, hetki, hommaan sulle jonkun muhaha DIUPPADAA oikeesti mulla on kivaa : >

Päivämäärä:   10.7.10 19:17:02

Jukka, jos haluut tosta samasta yhdistelmästä varsan, niin homma ok

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   10.7.10 19:24:57

jukka käy oikein hyvin :D okei, samasta yhdistelmästä. oisko sul nimiehotuksii?

Päivämäärä:   10.7.10 19:39:48

Jukka, tamma? Pääni on tyhjä : D

Jade Mi
Candie Mi
Wine Mi
Swirl Mi

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   10.7.10 19:40:58

tamma joo. siit vois tulla vaik Candie Mi :D

Päivämäärä:   10.7.10 19:43:39

Jukka, jeps, saat kyl vaihtaa, mulla tosiaan on vähän mielikuvitukseton olo nyt :D Mutta, sivuja joskus jossain sit.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 19:45:31

Miivi jos haluaa estepuokkia, niin myynnissä olisi ori Way Cool WAS i. http://halipula.net/wasbaar/hev/wille.html e. http://halipula.net/wasbaar/hev/chicku.html

Tehä ootte kivasti saanu juttua täällä aikaseks :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 19:48:00

shonnan jutal kiva suku :) en vaa ite ostele enää koulupuokkei :/ muuten oisin ollu heti kimpus ;P

Voi mä niin tykkään noista KWB hepoist, taidanki olla ainoo, mut eipä sillä väliä :D ittelläki ollu kinshipist(en osaa varmaan ees kirjottaa oikei.. :/) tamma, ehkä se vaikuttaa tähän tykkäämiseen :DD

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 20:36:53

immeiset muuten! mitäs mieltä te ootte kaks värisist puokeist? Mua himottas wasbaariin semmonen tobiano värinen puoliverinen, joko fwb tai sitten joku muu, mutta sitä käytettäisiin fwb jalostuksessa ;P

Päivämäärä:   10.7.10 20:44:32

Hamzi, ihan olen itse suunitelut jossain vaiheessa samaa, mut en oo saanut aikaseks :D Nami ois<3

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   10.7.10 20:54:26

Scandinavian Warmbloods (http://scandinavianwbs.webs.com/) kasvattaa DWB:n ja SWB:n lisäksi suomi-puokkeja :)

Tällä hetkellä meillä tuo tamman kanta vielä melko vähäinen, mutta eiköhän se vähitellen korjaannu!

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 21:17:33

Hmm mie en tiedä miten suhtautua kaksvärisiin puokkeihin. :D Kun ei ne sitten tunnu yhtään puokeilta... Mutta olis semmone kyl hieno, tiedä kyl tosin et väriperiytymisjuttuja noudattaen ja näin, pitäs olla väh jompikumpi sit kans täpläponi? Ellei sitten tee puokista kaksväristä vaikka vanhemmat minkävärisiä. :D Mutta olis semmone hieno, olis jopa kuvat! :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 21:24:28

ziki katos mä mietin et vois hankkii 1-polvisen kaksvärisen kwpn orin meille Wasbaariin sitä vaa sit kaikki vapaasti käyttää fwb tammoille, ja VOLA! siinä teille kaks värisii varsoi ;P siis jos suvullist haluu, ja mähän haluun ;P
Mä etin just täst farmei joil on kaksvärisii orei, et jos kyselis vähä lupii ja näin ;P

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 21:31:16

Hamzi huomasiko et kaikki kolme hymiöö mitä käytit oli ;P. :o Okei joo niin, joo, mutta jos lähtis siitä kakspolvisesta tekemään viispolvista kaksväristä, et olis sit suku täynnä kaksvärisii!! :DD Oke joo, tai sit ei, mut olis kiva. :) Vähän tulis ehkä massa tuosta suvusta, mutta.. ^^ Mutta joo, mie ole sit hankkimassa niitä kaksvärivarsoja. :D (ainii ostolakko...... no ei se oo sillon enää voimassa... :))

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   10.7.10 21:41:48

Divan ja Accordin varsa syntyy 19.7 paikkeilla. 1-polvinen ja estepainotteinen FWB.
Emän ulkoasulle on vaihdos edessä siksi kököt Not Found-jutut sivun ylälaidassa.

Kiinnostuneet saa vinkata, en nyt ole varma vielä tahdonko myydä mutta jos hyvä koti tulee eteen, siksi en topsua pistä pystyyn.
Jonkin verran ERJ-in alaisia tulee kisata jos/kun VRL palailee. Mutta aktiivisuutta tulee ilmetä sitten jollain muulla tavalla jos VRL ei jostain syystä palaakaan.

o/t. Edison/Edena Nence (nimi muutettavissa, kunhan alkaa E-llä ja kasvattiliite tulee perään ;) ) Mahdollista ruunata kunhan edes yhden astutuksen verran pakasteita ottaa talteen :P

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 22:04:26

Ziki, eikä *ahahahaha* ;P <- taitaa olla yleisin hymiö mitä käytän ainaki meses ;D Justha mä sanoin et hankkisin 1-polvisen kwpn orin, eli et sen vanhemmat ois evm sukusii, siit sit lähtis rakentaa täysin kaks värist sukuu :D tartteis kyl sit kans kaks värisen tammanki.. tai no ei kyl onnistu täysin kaksvärine suku, ei niit kaksvärisii puokkei oo ni paljoo varsinkaa semmosii joil ois sukuuki netis.. :s mut kaikkee voi aina haaveilla :DD

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 22:36:41

Hamzi, siul muutenki tosi paljon ; silmäsiä hymiöitä. :'D Nyt men kyl vähä turha hymiöpainotteiseks.. kuitenkin niin, mie ole sit ostamassa varsaa. : D Mut pitäisi olla kyllä jotain muitakin kuin tuo sinun yksi tuleva täpläponi, ei siitä saa kuin yhden polven tyyliin jatkettua.. Kun sitten kaikki täpläponit on sukua tosilleen ja kun kaikki innostuu täpläponeista tulee kauheasti uusia evm sukuisia kun tarvitaan lisää linjoja ja normaaliset hevoset jää ihan varjoon mun evm sukuiset täpläponit valtaa v-maailman ja sitten on tuosta yhdestä sun kwpn orista polveutunut tosi pitkä sukujuttu ja on lopulta yhdeksännessä polvessa tyyliin, mutta kun ei löydy enää tammoja sellaiselle, niin täpläinnostus kuolee ja samalla kuolee koko v-maailma, kun kaikki niin innoissaan täplistä oli eikä välitä enää muusta. >: (on ihan mahdollista et tapahtuu joo :'D ja mie ole taas nukkunu liika vähä..... ja juonu kokista :) (selitys kaikkeen))

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 22:41:13

ziki, joo menikö sul vähä yli noi täplät nyt :DD koitat vaa kokista syyttää, hyi häpeä!

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.7.10 22:48:09

Hamzi mitesnii.. :'D Oke joo, vois sitä nyt yrittää jotenkin ryhdistäytyy ja koittaa sanoo jotai fiksua kans.. Mutta näin. Mutta eikö sulla ole yhtään koulupainotteista meiltä.. :o kun et kouluvalmennuksessa kert ole ni mietin. :D

Kaikki Cheval Delamerin kasvatin omistajat menee osallistumaan valmennuksiin.. :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.10 22:51:37

ziki ei, oon hamstrannu vaa noit estetyyppei teilt :D Wasbaarin koulupainotteiset on oikeestaa kaikki mun vanhoi kasvattei, löytyy kyl joo yks O'Polo kasvatti, High kasvatti ja evm sukunenki ;D

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   11.7.10 00:49:47

Hamzi, noni asia täytyy siis korjata... :) Siellä niitä pari myynnissä.. :D

Lähettäjä: Veno. 
Päivämäärä:   11.7.10 12:05:17

Meiltä löytyy kaksi koulupainotteista pitkäsukuista Emä (jolta tosin puuttuu luonne) ja ensimmäinen kasvatti. Kaksi olen kasvattanut ja molemmat shetlanninponitallin kasvatusnimen alle 8))

Päivämäärä:   11.7.10 14:30:56

Hamzia ja Zikiä kaivataan! Onko teillä muuten meseosoitteita niin voisi helpommin kommunikoida kuin säpöllä? :>

LähettäjäRiella 
Päivämäärä:   11.7.10 14:55:25

Rajattomasta löytyy muutama fwb-rotua edustava hevonen. :>

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   11.7.10 15:28:20

Yogille lähettelin vastausta ja mese siinä mukana. :)

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   11.7.10 18:36:27

huikauhia ku tällä on aktiivista ollu. (: Hyvä hyvä! Ja Zikirakas löysi paikalle kans. (kyl sä vielä oot mun rakas et sä sittenkää pilannu mun elämää tänään päiväl vaiks sanoin nii.)

Ja Yogi onkin tehnyt hyvää työtä! Täytyykin ottaa yhteyttä jos meikäläinenkin voisi jossain olla avuksi... (:

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   11.7.10 18:52:27

Yogi mä meen ny heti lukee ton säpön :) Ja mun mese on sama ku toi hotmailin sähköposti :D

Lähettäjävaapu. 
Päivämäärä:   11.7.10 18:58:52

Minulta löytyy muutama FWB nykyään myös, kun tallin vanhoilla sivuilla tein hieman heppalöytöjä. Majailevat uudella tallillani Kaunistossa, katsotaan innostunko pitkästä aikaa myös puoliverisiä kasvattamaan enemmänkin, ainakin hakusessa olisi yksi tamma lisää. :)

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   11.7.10 19:48:34

Kiva että fwb'itä ihmisiltä löytyy. (:
Meikäläinenkin tajus että tarviin uuden esteratsun. Nuo nuoret kun on tupannut viime aikoina painottumaan vaan koulun puolelle. Noh, enköhän mä jotain keksi. Nyt luonteita kirjoittamaan samalla kun odottaa että se jalkapallo sieltä alkais<3

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   11.7.10 19:49:38

NOOU!! vaapu prkl.. -.- nyt mun on varmaan pakko sittenki teettää Wasbaariin viel pari kouluvarsaa, noi sun oris oli nimittäi aika namskei <3 et haista kukkane!
Paitsi et kai se munki on kisattava vähä KRJ:t ku ERJ:s pursuu noit heppoi jo yli äyräide *ahaha*

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   11.7.10 19:54:51

mul o vaa koulufwbeit :D mun estepeeveet rajottuu vaan traksuihin.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   11.7.10 19:59:51

yukitora hyi sinä, häpeä!

FWB:st muihin aiheisii, paljos muual suomes oli tänää lämmint? jossai päin hesaa oli kuulemma jopa +34, ite olin karjaal lähes koko päivän koiranäyttelyis mut oli sielki joku +30, hyi kamala.. joku villakoira sai kesken kehän lämpöhalvauksen, kaatu suorilt jaloilt vaa maahan.. :s

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   11.7.10 20:16:52

Huikamala.
Meikäläinen pyöri onneks päivän Turun saaristossa. Mut kyl lämpöö +30 oli, meriveteen toki oli mukava mennä viilentymää. (Tosin näillä ilmoilla oli vaikeempi välttää sinivelää, hyi, että kanattaa olla juomatta.) Takasin tänne mantereelle tultaessa käytiin myös uudeskaupungis tutun luona pistäytymäs järven rannalla, ja siellä oli sekä järvivesi että ilma varjossa +31. O__o Ei paljon viilentäny siellä uiminen. (Matala järvi, joten ei ihme että lämpee noin. Ei kuitenkaan sinilevää. (:)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   11.7.10 20:32:41

Donna, oho, hassu ajatella et vesi ois +30 asteist, ei toki ihme jos matala järvi mut silti.. o_O Pitää varmaa itekki lähtee taas merenrannalle alkuviikost jos nää helteet vaa pahenee..

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   11.7.10 20:44:34

Hamzi, kyllä mekin katottiin sitä mittaria vähän pitkään että 'mitää?' ja pistettiin se oikeen syvällekin syvälle jos vähän viileempää näyttäis. :D Ei auttanu. Kyllä sen siinä uidessa huomas et se oikeesti on lämmintä. Piti keskelle järveä uida ja sukeltaa että löysi jotain viileempää kohtaa. (keskellä sentään sen verran syvää että ei jalat yllä pohjaan, aika pitkälle kun siellä ihan kävellen pääsee)

Onneks tuo meri on edelleen ihan kohtuullisen virkistävissä lämpötiloissa. (:

Ja nyt katsomaan sitä jalkapalloa loppuillaks.

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   11.7.10 21:18:26

Täällä kauniissa kaakossa lämmintä jtn. 26 astetta, jos tietokone väittää oikeaa.

Eikö kukaan myisi mulle kaunista esteFWB:tä? Tilaritkin oikeasti kävisi, kunhan on estepainotteinen ja vähintään 3 polvea sukua. Ja onhan meiltä mahdollisuus myös saada tilari, tai jo syntynyt pitkäsukuinen kouluFWB.

Ja Lilla - sen Scandin tilarin sivut ois tässä, Kwokin teen huomenna.

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   11.7.10 21:20:15

Miivi, tuolla se toinen fwb lähti sulle.

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   11.7.10 21:57:31

Donna joo mie löysi tänne. ^^ Mut vaiks olisin pilannu sun elämän ni et sie musta eroon olis silti päässy, muhah. :)) (+ meiltä saa estepuokin... :'D)

Hmm nyt on jo ilta viilentynyt alle kolmenkymmenen asteen, mutta vastataan nyt kuitenkin. :) Eli Turun suunnalla oli +33-34 varjossa sitten meni jo reippaasti yli neljänkymmenen paikkeille kun mittari siihen laitettiin..

Miivi sait meiltä sen estepuokin kans. :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.