Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilaukkajaos // 13

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   2.7.10 09:49:37

Tierra ei vissiin huomannu TAASKAAN, että oli viiminen, joten tässä tää kuitenkin. :p

Vanha http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=944656&t=944656

Ponilaukkajaos http://www.bittiponit.net/~ponilaukat/

sori, laiska linkittäjä olen edelleen

Re: Ponilaukkajaos // 13

Päivämäärä:   2.7.10 12:48:27

Nosto ihmisten ilmoille.

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   2.7.10 12:50:55

Tuliskohan meidän laukat kalenteriin pian. :> Ellei sitten kutsussa ollut jotain ihan päin seiniä..

Päivämäärä:   2.7.10 13:06:46

Nyt on kyllä todella kivasti ollu kalenterissa laukkoja! :)

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   2.7.10 14:51:19

Menin sitte luomaa virtuaalihömpötyksille oman sähköpostinsa ku alko ärsyttää ku normaalissa oli kaikkee saibaa (:

nostetaanpa kaikkien keskuuteen tääki

Päivämäärä:   2.7.10 15:10:54

Nohnoh, taas täällä vaan odotellaan tuloksia Micramin laukkoihin, vaikka onhan niihin vielä aikaa. ;)
Hohhoi.

Lähettäjä: Ode 
Päivämäärä:   2.7.10 15:59:48

Täällä istuskelen raivona ja yritän tehä näille laukkaponeilleni sivuja mutta ei meinaa onnistua sitten millään. Aina mää unohan täältä jonkun välistä tai joku menee pieleen ja sitten tuunailen näitä raivopäänä. Tällähetkellä olen onnistunut tekemään sivuja 1/15, eli näillä mennään ja tuskin maltan odottaa että pääsisin joskus osallistumaan edes ensimmäisiin laukkoihini.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   2.7.10 17:36:48

Päivitin kalenterin.. = ) (ja en mie ikinä huomaa jos oon viimenen.. = D)

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   2.7.10 17:52:16

Anffilassa laukataan ensimmäistä kertaa 10.7., kaikki tervetuloa osallistumaan. :)

Päivämäärä:   2.7.10 21:15:36

Nosto. Tierra täällä?

Päivämäärä:   2.7.10 22:05:25

ihmisten ilmoille.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   2.7.10 22:27:20

En ollu täällä mutta nyt oon ^^

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   2.7.10 22:31:37

Tierra, mailissasi on luonne (ainaki muistaakseni sen lähetin) (:

Päivämäärä:   2.7.10 22:34:07

http://hengenvaara.webs.com/H/Anni.htm

Tollane roikale siitä syntyy (joo, sivut kesken, eikä neiti oo ees vielä syntyny). Toivottavasti tykkäät. ;)

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   2.7.10 22:39:16

Hapero, kivan näköinen kaveri (:

Päivämäärä:   2.7.10 22:49:19

Kiitokset Kynttiläkyttä, itekin tykkään kovasti. :)

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   2.7.10 22:51:25

Hapero, siltikään en tunnusta tykkääväni shettiksistä :D

yäh pitäs yrittää jotain ulkoasua värkätä 8<

Päivämäärä:   2.7.10 22:56:55

Kyllä mä sut vielä joskus pehmitän ottamaan pikkusen suloisen naminami shetun. :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   2.7.10 23:04:31

Kynttiläkyttä, on juu, kiitos! ^^ En ole ehtinyt katsella tarkemmin sitä vielä. = )

Hapero, ihana <3 ^^ Mua niin naurattaa vaan tuo kasvattajaliite xD

Päivämäärä:   3.7.10 11:56:56

Tierra, saa naurattaakin. ;)

nostoo

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   3.7.10 14:31:34

nostetaampas nyt (:

Lähettäjä: Jaya 
Päivämäärä:   3.7.10 15:44:43

Hei, miten nämä "foorumikisat" on lähes kokonaan kuolleet sukupuuttoon ponilaukkapuolelta? LJ:ssähän iso osa porukasta järjestää kisansa foorumeilla, eikö tämä tapa olekaan tullut ponipuolelle? Miehän pidin iison osan Holm Oak Farmin kisoista sen omalla foorumilla, jota tosin ei enää ole... Nyt oli allowanceday Deadlinessä ja kisa pidettiin foorumilla, osallistujia oli tosi niukasti...? :/

Se on ihan oikeesti ihmiset tosi huikean kätevää pitää ne kisat foorumissa, osallistuminen on helppoa ja tulosten/osallistujien päivittäminen myöskin tosi simppeliä! Helpompaa kuin sähköpostin ja file managerin käyttäminen samaan aikaan kun lisäilee niitä osallistujia sähköpostista. :D Lisäksi ei tarvitse murehtia siitä paljonko tilaa ja kaistaa kisakutsut vievät vaikka sieltä websistä. Suosittelen lämpimästi niille jotka kisoja tiuhaan järjestävät.

Kaiken huippuna; kun kisat pitää foorumilla, voi pyytää osallistujia vain copypasteamaan osallistujalistan edellisestä viestistä ja lisäämään omat poninsa mukaan suoraan. Näin ei tarvitse itse koota edes osallistujalistoja, kun osallistujat itse tekevät ne. ;) Vain arpoa tulokset sitten ajallaan. Helppoa kuin mikä!

LJ:n suurkilpailufoorumi on myöskin semmonen juttu jonka toivoisin tulevan tännekin puolen. :) Harmi kun tuo PLJ:n foorumikin on niin kuollut, kaikki pyörii vaan täällä höttönetissä. :/

Päivämäärä:   3.7.10 15:48:38

Sekoilen taas. Siis eihän Deadline kisojaan pidä foorumissa, vaan Criminal Raceponies.

Päivämäärä:   3.7.10 15:52:49

hmm, ite en henk. koht. jotenkin vaan tykkää foorumikisoista, emmä edes tiedä miks:D

Päivämäärä:   3.7.10 16:01:41

Olet vain ennakkoluuloinen. ;D

Päivämäärä:   3.7.10 16:03:21

No sekin on kyllä mahdollista. :DD

Lähettäjä: vrieng. 
Päivämäärä:   3.7.10 22:49:03

Mä en oo ikinä tajunnu niitä foorumien luomisia, liian monimutkasta mulle, et muuten varmaan keskittäisin Deadlinenkin kilpailutoiminnan foorumille, ja jaksais varmaan aktiivisemmin kilpailuja järjestää, ko ei välttämättä ois niin paljoa vaivaa kutsujenkaa tekemises. (: (Jos vaan ymmärtäs niitten foorumien luomisen..:D)

Päivämäärä:   3.7.10 22:58:01

Tehkää ihmiset kimpassa kisaboardi jonne kaikille omat alueet? Proboards.com on tähän käyttöön sopivin ja helpoin ilmaisfoorumi, sen luominen ja käyttö on helppoa verrattuna muihin foorumeihin. ;)

Ai miten niin mulla on oma lehmä ojassa, oon laiska raahautumaan sähköpostiin ilmoittautumaan kisoihin ja ehkä jos pääsis kimppaboardille, niin voisin järkkäillä kisojakin. ^^

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   3.7.10 23:02:02

"pyytää osallistujia vain copypasteamaan osallistujalistan edellisestä viestistä ja lisäämään omat poninsa mukaan suoraan"

Tässä vain voi käydä niin, että jonkun osallistumiset jää välistä, kuten on "monesti" paikoitellen käynyt. Ja lisäksi kuten Virginia/Sirpa LJ:n foorumilla sanoi, mahdollisista osallistumisvirheistä voi kysäistä, kun osallistumiset tulevat mailitse. Foorumilla niiden perään on vaikea huudella, jos (ja kun) sähköpostia ei ole.

Mutta kyllähän niissä on hyviäkin puolia, että ei sen puoleen. Mutta minulla ei kuitenkaan ole mitään tarvetta käyttää foorumia, kun tilasta ei ole ongelmaa enkä näe "normi"kisojen järjestämisessä mitään kovin suurta "työtä" (:

Päivämäärä:   3.7.10 23:10:51

Tuire, niin, omat ongelmansa foorumikisoissakin on, ihan oikeassa olet. Tosin myös kun kisajärjestäjä lisää osallistujat itse, inhimillisiä virheitä sattuu. Poneja menee vääriin lähtöihin, joku jää välistä, joku menee useampaan eri lähtöön jne. Kaikenlaista on nähty. Ja onpa se sähköposti mennyt joskus suoraan roskaposteihin ja ponit jääneet kokonaan lisäämättä mukaan. :D

Minua vaan houkuttaa (ilmaispalveimilla kun majailen) tilan ja kaistan säästö ja helppo osallistuminen ja tulosten/osallistujien päivitys. Mutta makunsa kullakin. Joillakin foorumeilla osallistuminen tosin on niin vaikeaa ilman rekisteröitymistä, että tuskanhiki kihoaa otsalle. ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.7.10 02:18:27

Mua tympii monesti foorumeilla, että jos et ole rekisteröitynyt, täytyy sitten alkaa kirjoittelemaan jotain ******* koodeja (joilla varmistetaan ettei tule spämmiä) joista ei saa mitään selvää! -.- Kyllähän ne foorumit on käteviä laukkapuolella kun ilmoitetaan vain yksiin laukkoihin kerralla, mutta kun ole ravureilla tottunut sähköpostikäyttäytymiseen jonka avulla on helpompi seurata minne on osallistunut, ei oikein osaa käyttää noita foorumeita = D Ja siistimpiä tulee kutsuistakin kun tekee ne sivuille. Vaikka onhan sitä tullu mietittyä että laukat järkkäisi foorumeilla. Pitäisi vain jaksaa (ja ehtiä) tehhä se foorumi ja opetella käyttämään sitä ^^

Päivämäärä:   4.7.10 15:17:23

noustaan taas ihmisten ilmoille.

Päivämäärä:   4.7.10 15:50:02

Jokohan noita tuontiponeja rupeaisi kauppailemaan teille että saisin tuoda uusia tilalle... :D Nämä saa oikeesti ostaa itselleen ilman muita myyntiehtoja kuin se, että tahdon sivujen osoitteen. En säilytä mitään oikeuksia myytyihin poneihin.

Gradetasoilla olisi tarjolla esimerkiksi:

5v she-tamma Vadelmatarhan Pieni Pilkahdus
6:4-0-0-0, 15000v€, G2 (kilpailee G1), 67-v%, 67-s%

5v dart-tamma Pop Pop
9:3-1-0-0, 14400v€, G3 (kilpailee G2), 33-v%, 44-s%

5v rp-tamma Pensaikon Balleriina
6:3-0-0-2, 9100v€, G3 (kilpailee G2), 50-v%, 83-s%

Lisäksi löytyy muitakin lupauksia, jotka ei vielä ole ehtineet tasoilla edetä, mutta sijoittuneet liki kaikissa lähdöissään:

cas-tamma Petit Somni, statistiikka 3:2-0-1-0, 100-s%
rp-tamma Westforest's Chilly, statistiikka 4:1-2-1-0, 100-s%
rp-ori Pensaikon Taideaarre, statistiikka 6:2-2-1-0, 83-s%

Tehkääpä tarjouksia, myisin mielelläni näitä pois. ;)

Päivämäärä:   4.7.10 23:57:38

Ää, Tessa etsii edelleen itselleen sulhoa!
Varsa myyntiin. :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.7.10 07:53:13

Minulle tuo shetutamma! Prestaan lähtisi koittamaan G1-voittoa ja myöhemmin sitten siitoskäyttöön (:

Päivämäärä:   5.7.10 11:26:32

Toki tuo shetutamma voi Prestaan lähteä. Tamman tiedot ja kisat löytyy sivulta, jonka osoitteen heitän tänne vasta seuraavassa viestissä bottien takia. Poni on ilmoitettuna 06.07.2010 Presta Racing Centerin ja 09.07.2010 Micram Raceponiesin laukkoihin G1-lähtöön.

Heittele sitten sivujen osoitetta tänne tai säpoon?

Päivämäärä:   5.7.10 11:28:18

Täällä on sen shettiksen tiedot ja miun säpo ja muuta tarpeellista. :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.7.10 16:56:16

Tässä olisi sivu, haluatko vielä mailiin? Laitoin maahantuoja-linkkiin nyt tuon sinun poniesi osoitteen, mutta voin sen kyllä vaihtaa (esim. sähköpostiisi). Oletin että myös luonne tulee mukana?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.7.10 20:39:48

Heei, miksei Hiekkamyrskyn ensimmäisessä karsinnassa ole kuin yksi osallistuja..? :( Itselläni olisi kaksi G3-tason juuri voittanutta ponia, mutta en mie niitä viitsi mukaan laittaa. Noh, Harald pääsee vissiin aika helpolla jatkoon, vaikkei lähtöä (kaiketi) olla juoksemassa :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   5.7.10 21:34:58

Mua himottaisi nuo Jayan myytävät mutta pitää ensin saada kaikille huutokaupasta ostetuille ehtiä tehä sivut. = )

Tuire, laitan juuri mailia. = ) Piti ensin laittaa omista laukoist tulokset ^^

Päivämäärä:   5.7.10 21:45:11

Tessalle sulhoa! ;)

Päivämäärä:   5.7.10 21:49:56

Tierra, auts, nyt ei ollu hyvät tulokset. :( Eeli vika ja Addun luokka peruttu. Aijai.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   5.7.10 21:52:57

Tuire, huomasin että meilläpä on huono tilanne 1 ryhmäläisten kanssa.. Neljä kilpailevaa ja niistäkään yksikään ei g3, vaikka muita kyllä löytys xD

Päivämäärä:   5.7.10 23:13:13

Tuire, ihan oikein oletit kaiken, mutta mieluummin se säpo sinne maahantuojan kohdalle. Ja tällä ponilla on tosiaan ne kaksi vielä juoksematonta lähtöä, joihin ehdin sen aiemmin ilomoittaa. Voin toki vetää sen pois niistä jos tahdot. :) Kaikkea hyvää teille jatkoon!

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   6.7.10 06:33:28

Jaya: Vaihdoin sähköpostin sinne ja eiköhän neiti voi noihin kisoihin osallistua, eli ei tarvitse sitä vetää pois. Minulla lisäksi on "vain" kaksi muuta G1-ponia, joten minulle ei edes tule liikaa poneja lähtöön (:

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   6.7.10 10:59:37

Tarjolla jalostukseen kaksi G1-tason evm-shetlanninponioria!

Hampus on 92 senttinen, ruunikonkirjava suloisuus, jonka voittosumma on melkein 32 tuhatta virtuaalieuroa. Voittoprosentti on huimat 38,46% eikä sijoitusprosenttikaan ole lainkaan huono: 76,92%.

Rickey on mustankirjava, 97 senttinen komistus, joka tienasi urallaan 35 tuhatta virtuaalieuroa. Prosentit tällä orilla ovat todella hyvät: 38,46% ja 84,62%.

Etsitään shetlanninponioreja!

May Clover ja Arial OM etsivät itselleen sulhoja.

Varsat jäisivät Prestaan kisaamaan ja uran jälkeen siitoskäyttöön, jos menestystä vain saavat. Orien tulee olla evm-sukuisia ja mielellään edes hieman kisanneita laukassa.

Päivämäärä:   6.7.10 11:37:04

Tuira, Hampus x Teensy Teeth ?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   6.7.10 11:41:01

Hapero: Sopii varsin hyvin (: Jos aiot myydä varsan, olen siitä enemmän kuin kiinnostunut!

Lisäyksenä edelliseen mainokseen: Otan mieluusti myös orieni varsat omistukseeni, jos tamman omistaja ei halua jälkikasvua pitää ja suostuu varsan minulle myymään (:

Päivämäärä:   6.7.10 12:02:20

Juu myyntiinhän se tulee, kun kerta Tessasta mulla yks pikkuinen on jo. :)

Aikaistan astutuspäivää --> varsa syntyypi loppu viikkoon mennessä.

Päivämäärä:   6.7.10 14:57:45

Huutokauppa poneilla, enään 5 ilman sivuja, sitten olen saanuty finaaliin kaikki ja sitten suunnitelmissa kisojen kokeileminen. Yritän väsätä vielä tänään sivut valmiiksi.

Häiritsee vaan edelleen, että vaikka omaa ikääntymistäni käytän, niin haluaisin tajuta kyllä tuon CAS ikääntymisen. Murf..

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   6.7.10 20:19:27

Ode: En tiedä tökkiikö sinulla joku tietty kohta/asia vai koko ikääntyminen, joten tämä selityksen tapainen voi olla turhaa "toistoa". Jollet ole tutustunut Pinkin CAS-kalenteriin, kannattaa vilkaista.

CAS-vuosihan siis pitää sisällään kaksitoista oikeaa viikkoa, jolloin yksi viikko vastaa yhtä CAS-kuukautta.

Tietyt viikot kuuluvat tiettyyn CAS-vuoteen. Eli sinä et voi aloittaa esimerkiksi CAS III -vuotta esim. ensi viikon alusta, vaan sinäkin elät CAS XVI -vuotta, joka alkoi 17.05.2010.

Nythän me oikeassa elämässä elämme viikkoa 27 (05.-11.07. välinen aika), joka edellä mainitusta kalenterista katsomalla on CAS XVI -vuoden elokuu.

CAS-ikääntymisessä kaikki hevoset täyttävät vuosia samana päivänä eli jokaisen CAS-vuoden ensimmäinen päivä. Täten kaikki CAS-ikääntymistä käyttävät hevoset täyttivät lisävuoden 17.05.2010, koska se oli nykyisen CAS-vuoden ensimmäinen päivä.

Niin hassua kuin se on, myös 16.05.2010 syntynyt täytti yhden vuoden tuolloin 17.05.2010. Tällaisia tapauksia (tuskin) tapahtuu CAS-ikääntymistä käyttävillä talleilla, koska he ajoittavat varsojen syntymiset sopivaan aikaan.

CAS-vuodessa noudatetaan myös tammojen normaalia kantoaikaa, joka on 11 kuukautta. CAS-ikääntymisessä tämä on siis 11 viikkoa, koska 1 oikea viikko on yksi virtuaalinen kuukausi.

Lähettäjä: Kynttiläkyttä 
Päivämäärä:   8.7.10 15:56:32

Nostetaanpas (:

vähän olen ollu epäaktiivisella tuulella mutta ehkä tää tästä paranis :D

Päivämäärä:   8.7.10 16:55:54

Okei.. Nyt alkaa pikkuhiljaa hahmottua tuo ikääntyminen ja enköhän tässä pikkuhiljaa perillekkin siitä pääse (:

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   9.7.10 14:34:56

Töitä ja töitä, jos sitä sunnuntain sitten saisi ihan vaan olla kotona (ja tehhä kaikki rästihommat). Yritän saada illalla tulokset raveista, mutta ne tulee joskus yhdentoista ja kahdentoista aikaan. = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   11.7.10 01:06:55

Pahoittelen erittäin paljon noiden tulosten viivästymistä! Laitan ne huomisaamuna, nyt pakko mennä nukkumaan että ehtii edes jossain välin nukkua. = S

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   12.7.10 09:30:33

Tulokset tulleet. Pahoittelen erittäin paljon tätä, ei ollenkaan minun tapaista. = S

Päivämäärä:   12.7.10 11:42:53

Ihmiset, kipittäkääpä ostamaan taas pari uutta grade-tason ponia! Haluan saada nämä kaupaksi. ;)

5v dartm-t Pop Pop (kilpailee G1, statistiikka 10: 4-1-0-0)
5v dartm-t Bonnie Likes Me (kilpailee G2, statistiikka 10: 3-0-1-2)
5v rp-t Pensaikon Balleriina (kilpailee G2, statistiikka 7: 3-0-1-1)

Lähettäjäronya. 
Päivämäärä:   12.7.10 12:05:13

Hmm, mä oon miettiny laukkaponin hankkimista. Tarttisin kyllä kilpailuttamisessa ym apua. Oisko ketään joka suostuis lisäämään meseen ja auttaan ongelmissa vähän pidemmälläkin aikavälillä?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.7.10 12:56:14

Jee, huomenna olevaan karsinta-lähtöön on tullut jopa kolme osallistujaa!

Mie oon niin kovin laiska kirjautumaan tuonne meseen (taas vaihteen vuoksi), joten minusta ei välttämättä ole apua. Mutta jos miut haluat silti lisätä (yritän muistaa kirjautua sinne useammin :D), niin osoitteeni on voihan_kuusi@hotmail.com. Muutkin saavat halutessaan lisätä.

Lähettäjäronya. 
Päivämäärä:   12.7.10 13:30:12

Tuire, lisäsin sut.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   12.7.10 23:58:40

ronya, voihan tässäkin kysellä niin vastauksia kyllä saa = )

Lähettäjäronya. 
Päivämäärä:   13.7.10 11:14:58

Nii muttaku osa on nii hölmöjä etten välttämättä kehtaa :p

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   13.7.10 19:56:18

Mutta sitähän sanotaan, että tyhmiä (eli hölmöjä) kysymyksiä ei ole olemassakaan (:

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   13.7.10 21:31:57

Prestasta löytyy taas uusia siitosponeja!

Syötävän suloinen Buster on G3-tasoinen, rautiaankirjava ori. Voiton tämä poni vei joka kolmannesta lähdöstään (33,33%) ja sijoituksetkin ovat ensimmäistä lukuun ottamatta kolmen parhaan joukossa (91,67%)! Voittorahoja Buster kahmi 26 000 virtuaalieuron verran.

Milly More on mustankirjava kaunotar, joka on saanut voiton G2-tasolta. Voittoprosentti on 36,36% ja sijoituksia löytyy 81,82%:n verran. Voittosumma on lähes 28 tuhatta virtuaalieuroa.

Hieman erikoisemman värinen Chrissy on mustanpäistärikkö neitokainen, joka voitti viimeisessä lähdössään G2-tason. Vauhtia tältä tammalta on löytynyt: Voittoprosentti on upeat 50% ja jokaisesta lähdöstä tuotiin sijoitus kotiin! Rahasumma on tasan 27 000 virtuaalieuroa.

Kaikki tarjolla evm-sukuisille, edes hieman laukoissa kisanneille shetlanninponeille. Varsat (myös orin) otan mielelläni Prestaan kisaamaan ja myöhemmin myös siitoskäyttöön.

Tutustuthan myös muihin siitosponeihin.

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   13.7.10 22:21:57

oujee Kynttiläkyttä yrittää tääl korvessa pärjäillä _todella_ nopean netin kanssa ;)

nostona tämäkin vaikkapa :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   13.7.10 22:59:50

Kynttiläkyttä: Hyvä että yrität, parempi se varmasti on kun ei mitään :D

Ai niin, Millyltä puuttuupi sukulaiset kokonaan, joten pitääkin mennä laittamaan ne heti (:

Päivämäärä:   14.7.10 20:09:28

nosto, netti oli rikki, mutta täällä taas.

Tuire, Hampuksen ja Tessan varsaa yritän saada tänään/perjantaina myyntiin.

Päivämäärä:   16.7.10 17:33:17

nosto...

Päivämäärä:   16.7.10 18:29:24

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=976453&t=976453

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   16.7.10 18:36:14

Laukat 22.7., vip 21.7., ryhmät 2 ja 3, sileät sekä risut, maiden ja allowance. :)

Päivämäärä:   16.7.10 21:53:29

Missäs kaikki on?

LähettäjäVivi 
Päivämäärä:   17.7.10 01:02:21

Vietin pientä hiljaiseloa, kun oli vanhemmilla- ja isovanhemmilla samaan syssyyn kesälomat ja tuli matkusteltua sinne ja tänne. ^^) Toin kesän kunniaksi (tekosyitä, tekosyitä..) muutaman connemaran ja pääsevät juoksemaan heti ensikauden alusta lähtien.

Tulipa muuten tänään myös Jowanin ensimmäisistä laukoista tulokset, pakko on ihmetellä missä ne risujuoksijat oli. Jouduin perumaan yhdeksän 16:sta lähdöstä, mutta maidenit saatiin kaikki pidettyä ja se on erinomainen asia tulevaisuutta ajatellen. (: Kiitokset osallistujille!

Päivämäärä:   17.7.10 01:14:15

Tuntuu että kaikki ponilaukkailijat kadoksissa. :O mulla HUOMENNA laukat ja YKSI osallistuja. Aijai. Nojoo, edelliset peruttiin kokonaan, kaikki kymmenen lähtöä.... Ei kiva, pistää henk. koht. mun laukkaharrastusinnon aikast matalalle.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   17.7.10 16:35:15

Hapero, älä nyt noin pienestä masennu, kaikilla kesäloma ja tulee mentyä vähän enemmän kuin syksyllä ^^ Omista laukoista tulokset (taas) myöhästy, nyt netin takkuilun takia. = S

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   17.7.10 16:37:02

Meidän laukoista tulokset, huomenna lähen viikon leirille, joten päivityksiä / kisoja ei tule

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   17.7.10 16:39:59

Kheh, kerrankin poni josta varmaan kärsii olla ylpeä? ^^ Idiootti on nimenä vähän halventava mutta joo... = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   18.7.10 15:46:17

Meidän laukoista tuli tulokset. Nyt kun katon niin näköjään arvontakone suosinut turhan paljon omia poneja mutta en enää ala kyllä vaihtamaankaan kun ehdin julkaista = S

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   18.7.10 16:03:55

No nyt katkes mun suosikkiponin sijoitusputki, viides.. pyh! :<

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   18.7.10 16:27:37

Osallistumaan vaan. Ponilaukat vip 21.7., ryhmät 2 ja 3, risut sekä sileät, maiden ja allowance.

Päivämäärä:   19.7.10 12:50:18

Pieni pakollinen tauko sivutilan kenkkuilun takia. :P Nyt se taas toimii ja pystyi päivittämään sivut.

Tehkääpä nyt ihmiset tarjouksia näistä minun ponskeista, tahtoisin pikkuhiljaa saada niitä kaupaksi. :D Löytyy poneja joka ryhmästä, maidenista G2-tasoisiin asti. Myyntiehtoja ei ole, ponin omistusoikeus ihan oikeasti siirtyy uudelle omistajalle kun kaupat lyödään lukkoon.

Päivämäärä:   19.7.10 12:51:10

Myytävät ponit - menkääpä valikoimaan omanne pois ;)

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   19.7.10 13:30:50

Jaya: mulle kelpaisi shettikset Anffilaan, vaikka kaikki mitä sulla tuolla oli. :) Parit kisat vielä ja ensi CAS-vuodelta siitoskäyttöön.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   19.7.10 13:53:27

Mie olin keskiviikosta tähän päivään asti vanhempien luona, niin sen takia jäi kaikki kisat siltä ajalta pois :/

Päivämäärä:   19.7.10 15:48:25

sandi, eli she-t Wanda v. Bloemvallei, she-o Polaris X ja she-t Simsalabim. Ori on tosi surkeasti pärjännyt vaikka vaihdoin sen sileältä risuille, eivätkä tammatkaan mitenkään hyvin ole pärjänneet. Mutta jospa niistä olisikin siitokseen, kuka tietää. Kaikki tiedot, tekstit yms. saa kaapata mukaan jos kelpaavat. Koko she-lauma on ilmoitettuna huomisiin Prestan laukkoihin, käyhän poimimassa kisan osoite talteen. Ilmoittele ponien sivuja tänne tai säpoon (löytyy sivulta) piakkoin niin kaikki on selvää. :)

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   19.7.10 16:02:47

Jeps, teen ne tällä viikolla vielä. :)

Lähettäjä: Tierra (ei oma) 
Päivämäärä:   20.7.10 16:32:11

Tekisi kyllä niin mieli tarjota mutta ensin huutiksesta ostetuiden sivut. Muutkin voisi niitä pikkuhiljaa lähettää ;)

LähettäjäTytti S. 
Päivämäärä:   20.7.10 16:37:48

En tiedä onko tämä joku inside-keskustelu, jos on niin pahoittelut tungettelusta. :') Laukkaponit on kiinnostaneet jo hetken, mutta itse en tiedä tuon taivaallistakaan niistä, ajattelin kysellä, olisikohan täällä joku, joka olisi mahdollisesti kiinnostunut perustamaan pienen ponilaukkatallin ja perehdyttämään minut laukkaajien ihmeelliseen maailmaan? :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   20.7.10 16:43:11

Ei tämä todellakaan ole inside-keskustelu vaan tasan tarkkaan kaikille ponilaukkaajista/ponilaukoista enemmän tai vähemmän kiinnostuneilla tarkoitettu (:

Helpoin tapa luultavasti olisi ostaa/tuoda/pyytää jotakuta tuomaan poni ja kokeilla sen kanssa laukkoja, mutta tottahan toki sitä voi heti kokonaisen tallinkin pystyyn laittaa (:

LähettäjäTytti S. 
Päivämäärä:   20.7.10 16:47:03

Tuire > hyvä niin. :) Menisihän se tietysti niinkin, mutta ei ole oikein mitään paikkaa mihin laukkaponin tökkäisin sitten, yksityistalleille en halua laittaa konejani, ja toinen tallini on estetalli, johon ei myöskään laukkaponi sovellu. :'D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   20.7.10 16:54:25

Mie en ymmärrä miksi ponin tavallaan edes tarvitsee missään asua :D Monet minunkin yksityisistä ei asu missään ja loput sitten siskon tallilla, vaikkeivat sinne tavallaan edes sovi :D

Tietysti ymmärrän, jos haluaa realistisuutta ja siten asuttaa hevosensa jonnekin. Kukin harrastakoon miten haluaa (kohtuuden rajoissa tietty).

Halutessasi voit tuoda ponin Prestaan, vaikkei siellä ole mitään varsinaista yksityismajoitusta.

LähettäjäTytti S. 
Päivämäärä:   20.7.10 16:58:30

Tuire > kiitoksia kovasti tarjouksesta, pitää katsella jos jostain kävelisi mukava poni vastaan. :)

LähettäjäTytti S. 
Päivämäärä:   20.7.10 17:22:26

Olisikos jollakin jo kilpailuikäistä ponia mahdollisesti vailla kotia? :)

Päivämäärä:   20.7.10 21:40:49

Tytti S., Ehdottomasti mukaan porukkaan, lisää porukkaa kaivataan, harmi kun mulla ei ole myynnissä yhtään ponia.

Josta mieleeni tulikin, että taas peruuntui Hengenvaaran laukoista kaikki kymmenen lähtöä. Kannustavaa.

Nojuu, asiasta kolmanteen, ketään halukas tuomaan mulle kahta/yhtä shetlanninponilaukkaajaa? Tamma ensisijaisesti mutta orikin kelpaa.
Vielä mahtavampaa olisi kun jollain olis kaupata suvullinen ponski. (tilausvarsa ;))

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.7.10 21:41:35

Kyllähän mulle ainakin tuonnit kelpaa kun tarkoitus olisi viimeistään kun loma alkaa (enää 9 aamua \o/) päivittää kalenterit ja sitten lähtee taas muutamia kuoppaan tai jonnekin. = ) Pitäisi vaan ensin saada miljoona hommaa tehtyä ennen kuin uusia otan = D

Päivämäärä:   20.7.10 21:46:15

Tierraa, onks sulla mulle ponivarsan vanhempia? ;)

LähettäjäTytti S. 
Päivämäärä:   20.7.10 22:15:55

Hapero > hienoa että mukaan mahtuu:)

Tuontiponikin kyllä kelpaisi, ja sen lisäksi vielä auttava käsi ikääntymisiin, kilpailuihin sun muihin. ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.7.10 22:30:24

Hapero, riippuu rodusta, voisi kohta ollakin ;) Ensi kauden alkuun suunnitteilla muutamalle tammalle varsoja kun jäävät radoilta.. = ) Muun muassa meiltä she Vanessa (kilpailee g1), nf Ur mine, ha? (kilpailee G1), nf t Idiot, ha? (g1), welara Faster than BEM (kilpailee g1) ja ehkä muitaki.. = ) Kaikki tuonteja. Orejakin saattaa löytyä mutten ehdi nyt kattelemaan niitä sen tarkemmin. = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.7.10 22:32:57

Ohops, nf Idiot, ha? on siis ori.. = ) Siitä ja Ur mine, ha?sta tulisi hieno pari. = )

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.