Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 19:38:39

Nyt uusia, kuin yksi palautettu kasvatti.
Kaikille haussa loppu elämän koti, joissa pääsisi näyttämään kykynsä kilpailuissa painoituksen mukaan.

Varsa nro 1
i. VIR MVA Ch Lakean Eevert
e. Sannin Riia
Huomaa nuoret vanhemmat. Eli tulevaisuus vielä edessä, tamman esikoinen =) 2 polvea sukua, koulupainoitus. Taipuu vaativalle tasolle.

Varsa nro 2
i. Karkuri
e. Satuneito
1 polvinen estelupaus. Tästä nätti pienhevospaketti.
Taidot myös kouluun, joten yleispainoitekkaan ei haittaisi.

Varsa nro 3
i. Koistilan Kapina
e. YLA2 Siimaviima KAT
Upeasti menestyneet koulupainoitteiset, pitkäsukuiset vanhemmat.

Varsa nro 4
i. Meren Rattopoika
e. Lakean Katariina
Tästä vaikka yleispainoitteinen, mutta kumminkin tasan kaksipolvinen otus. Hienosti monissa lajeissa sijoittuneet vanhemmat.

Plus
Meren Viuhutar
Myynnissä pitkäsukuinen koulupainoitteinen tamma, joka hakee sitä omaa kotiaan, ei välttämättä sitä maailman aktiivisinta.

älä epäröi tarjota jos vaan puhdas suomenhevonen puuttuu vielä nurkista :)!

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 19:41:24

Ja tosiaan - kaikki varsat menevät kasvattiliitteen meren alle.

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäFay 
Päivämäärä:   30.3.09 19:53:41

Meren Viuhutar ois aika nam :>

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 19:55:15

Fay, juuripa Viuhu olis eniten vailla kotia, eli tarjoappas =)

  Re: Myydään kivoja shoita

Lähettäjä*Nöpsy* 
Päivämäärä:   30.3.09 20:01:15

Varsa 2
Aww. Pienhevosoria olen jo pidempää katsellut, joten olisiko tästä meille hevonen.

Tosiaan [/url=http://www.freewebs.com/windyswinner]Vignetestä tarjoaisin hälle pysyvää kotia. Aktiivisuutta olisi välillä, mutta varoitan heti, että välillä ei. Ainakaan sivuilla.

Ori pääsisi kilpailemaan esteitä, pääasiassa. Mutta kyllähän siellä kouluradoillakin voitaisiin käydä. Tavoitteet tietysti korkealle ja laatiksiin, mutta niitä en lupaile kuitenkaan. Joten ei kannata meille myydä jos laatiksiin haluat varsan ehdottomasti.

Kisoja kuitenkin olisi tarkoitus kiertää. Lisäksi käytäisiin valmennuksissa ja kirjoitettaisiin päiväkirjaa. Jälkeläisiäkin saisi, joku kymmenisen maksimissaan. Katseltaisiin sitten mitä niille tehdään. Mutta hyviin koteihin olisi tarkoitus saada.

Muistosivu jäisi toki nettiin.

Kisanäyttö
http://www.freewebs.com/windyswinner/rontti.htm
http://www.freewebs.com/windyswinner/venna.htm
http://www.freewebs.com/onnelanmuut/sanni.htm
http://www.freewebs.com/onnelanmuut/melli.htm

Sivunäyttö
http://www.freewebs.com/windyswinner/leanna.htm

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäFay 
Päivämäärä:   30.3.09 20:03:59

Varmaan kohta tallilaajennus paikallaan, mut mitäs myytte tällasia kivasukuisia :_D

MEREN VIUHUTAR

Kivaan kotiin Kasarmitallille, jossa saisi kilpailla muutamat kisanäytöt itselleen ja sitten ehdottomasti näin hyväsukuinen helmi tulisi jalostuskäyttöön myös! Kassulta neiti saisi pitkäaikaisen ja melko varmasti myös elinikäisen kodin, jossa keskitymme 100 % hevostemme hyvinvointiin stressaavien urheiluhevosympyröiden sijasta. Olisi ilo jos lähtisi meille!

Näytöt: Keinumäen Tähtisumu, Tuikin Vadelma ja tietenkin Meren Elliriina (+ kaikki muut hevoset). Kilpakirjat ovat tässä parhaillaan päivityksen alla :)

  Re: Myydään kivoja shoita

Lähettäjä*Nöpsy* 
Päivämäärä:   30.3.09 20:08:13

* Vignette
Arvasin et joku menee pieleen

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 20:09:47

Fay, ota mukaas :P

Nöpsy, harkintaan.

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäFay 
Päivämäärä:   30.3.09 20:13:27

Kiitosh, heittelen sulle sivuja mahd. nopsaan!

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 20:16:46

Selvä =)
Viuhutar myyty!

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäJennnie 
Päivämäärä:   30.3.09 20:26:15

Varsa numero 4!

Tarjoan varsalle paikkaa meiltä, ihan loppuelämäksi. Saisi huolehtivan ja rakastavan kodin ennen kaikkea, mutta tällä kisattaisiin myös runsaasti ja pyrittäisiin saamaan paljon sijoituksia. Myös joihinkin laatiksiin voitaisiin pyrkiä jos kuvat löytyisivät.. Siitoskäytössäkään ei tämä varmaan olisi hullumpi ? Näyttöä nyt ei hirveästi ole kun Fortuna niin uusi, mutta olisi siltikin kiva saada tämä meille. Sivunäyttönä kuitenkin tämä.

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 20:31:38

Jennie, no miten paljon hevosella kisattaisiin?
Jos sukupuolena olisi tamma niin kuvat (ratsastus) voisi saada mukaan.
Tosin haluaisin varmuuden siitä että sillä kanssa kisattaisiin, sijoituksiakin, eikä niin että parit kisat ja jätetään siihen =)

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 20:47:50

12

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 21:02:08

13

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 21:12:04

14

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 21:30:59

Heijj :)

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 21:46:13

16

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.3.09 21:57:53

17

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäFay 
Päivämäärä:   31.3.09 00:10:37

Meren Viuhutar

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäFay 
Päivämäärä:   31.3.09 00:11:22

Jos vippaat Viuhun mulle VRL:ään, tunnus VRL-8451 :)

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 16:07:23

Fay, päivitin vanhempien sivuille ym uuden osoitteen ja laitoin vrlssä sut omistajaks =)

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 17:54:15

21

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäFay 
Päivämäärä:   31.3.09 18:05:02

Hienoa! =)

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 20:14:56

=)

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 20:53:25

24

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 21:11:04

25

  Re: Myydään kivoja shoita

Lähettäjäninuska 
Päivämäärä:   31.3.09 21:20:35

Varsa nro. 1.
Lähtisikös tämä asustelemaan Karmiiniin. Hänellä olisi edessä aktiivistä kisausta 40 sijoitukseen asti, kunnes olisi valmis SLA:n laatuarvosteluun ja mahdollisesti KRJn ja YLAn laatuarvostelut. Jos hänelle vielä kivat kuvat kaivan jostain niin näyttelyissä kävisimme myös. Heppa pääsisi myös siitospuuhiin myöhemmällä iällä. Varsoja ei kuitenkaan tulisi 6 kappaletta enempää.

Karmiini
http://koti.terrieri.net/talli

Sivunäyttö:
http://koti.terrieri.net/talli/Asukkaat/hessu.html

Kisanäyttö:
http://koti.terrieri.net/talli/Asukkkaat/Rempsu/rempsu.html

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 21:22:30

ninuska, perfektö koti tälle vaaville=)! Eli otas mukaasi. :)
Psst. Jomppe muuten voi hyvin ja alkaa kääntymään kolmevuotiaaksi-> kisakausi alkaa pian ;)

  Re: Myydään kivoja shoita

Lähettäjäninuska 
Päivämäärä:   31.3.09 21:27:45

Olisko muuten mitään nimiehdotusta hänelle kun itsellä niin huono nimipää...

ja kiva, että jompelle kuuluu hyvää :)

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 21:29:30

Syntymäpäivä voi sitten olla vaikkapa 27.03-09

Meren eteen, tammaa vai oria?

  Re: Myydään kivoja shoita

Lähettäjäninuska 
Päivämäärä:   31.3.09 21:33:16

tamma ehkä mielummin kun tallissa on jo muutenkin orivalta. Tuo syntymäpäivä sopii oikein hyvin.

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 21:41:39

Meren

Vinke
Mirella
Lounatuuli
Muusa
Poutapilvi
Jalava
Manuela
Marissa
Mielitietty
Malaika

  Re: Myydään kivoja shoita

Lähettäjäninuska 
Päivämäärä:   31.3.09 21:44:56

Meren Vinke kuulostaa mukavalta. Teen sivut varmaankin huomenna.

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 21:46:05

Selkkis :)! mailiini sitten voit laittaa ^^

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   31.3.09 21:56:55

34

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   2.4.09 20:41:35

35

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   2.4.09 21:24:57

36

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   2.4.09 21:46:51

37

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   2.4.09 22:14:25

38

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   2.4.09 22:46:10

39

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 10:59:44

40

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:06:16

41

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:43:17

42

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 16:06:50

43

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 16:16:40

44

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   6.4.09 18:28:05

45

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   6.4.09 19:29:24

46

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   7.4.09 17:17:51

47

  Re: Myydään kivoja shoita

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   7.4.09 17:34:44

Kakkonen myyty kans!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.