Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  VRL:n tauko

Lähettäjä: tr 
Päivämäärä:   19.3.10 18:00:21

VRL:n tauko on kestänyt jo reilun kolme kuukautta, eli yhden neljäsosavuoden. Aika kauan siis. Eikö sen olisi jo aika palata toimintaan? Kyse kun ei ole mistään yhden henkilön omistamasta puljusta, vaan koko virtuaalimaailman yhteisestä paikasta. Olisi kiva, jos tauon etenemisestä edes viitsittäisiin infota VRL:n etusivulla.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäkuusnelonen. 
Päivämäärä:   19.3.10 18:02:57

eivät nämä topicit oikein auta :< mun puolesta feanaro sais vaikka omistaa tuon puljun, niin paljon kuitenkin sen eteen hommia ja koodia tehnyt. feanaro on itse päättänyt ettei tauon etenemisestä juuri ilmoitella. tosin itse olen vähän pettynyt kun näinkin pitkäksi venähtänyt, mutta sille emme vaan voi mitään.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: tr 
Päivämäärä:   19.3.10 18:07:17

"feanaro on itse päättänyt ettei tauon etenemisestä juuri ilmoitella"

Minua ihmetyttää, että miksi? Miksi siitä ei voi infota?

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäEilowy 
Päivämäärä:   19.3.10 18:07:37

Ainahan sitä voi perustaa oman VRL:on, jos se, miten joku muu hommaa pyörittää, ei miellytä. :)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäkuusnelonen. 
Päivämäärä:   19.3.10 18:08:46

tr, sen kun tietäisi :s sylki tuo nyt liikaa sanoja suuhun että taida poistua takavasemmalle.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: tr 
Päivämäärä:   19.3.10 18:11:14

Ah, aina joku viisas tulee ja vetää esiin tuon "perusta-itse-jos-ei-miellytä"-kortin.

Minun kritiikkini koskee lähinnä tuota salamyhkäisyyttä ja sitä, ettei voida antaa minkäänlaista infoa siitä, miten sivujen uudistus etenee. Sivuilla lukee edelleenkin viime vuoden jäljiltä, että "palataan toimintaan ensi vuonna".

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäEilowy 
Päivämäärä:   19.3.10 18:17:33

Se on ihan oikeasti se paljon parempi ratkaisu kuin jatkuva narina. Jokainen kerta, kun VRL:on ollaan historiassa oltu tyytymättömiä, ihmiset ovat ryhtyneet suunnittelemaan kilpailevaa liittoa tai yhdistystä. Nyt kaikki vain valittavat. Liian hyvään on helppo tottua. Ei kenelläkään ole oikeutta olettaa, että joku muu tekee asiat hänen puolestaan. Feanarolla olisi täysi oikeus kadota koodeineen. Tietysti sitä soisi, että siitä ilmoitettaisiin ihan rehellisesti, että näin on näreet. Mutta siinäkin tapauksessa jonkun muun olisi tartuttava ohjiin, eikä vain itkeskeltävä perään.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: tr 
Päivämäärä:   19.3.10 18:20:06

No ei kyllä tasan olisi mitään oikeutta kadota. Koko systeemi kun on useamman ihmisen koko virtuaalimaailman olemassaolon aikana ideoima, ei pelkästään Feanaron. Kantakirjat, jaokset jne. (Enkä puhu nyt php-koodeista ja tietokannoista.)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   19.3.10 18:20:16

Se on muuten ihan varma, että jos joku edes yrittää perustaa sen kilpailevan VRL:on, niin tulee narinaa siitä, että "toi on ihan feikki, naurettava kakka, huono, ei tuu pysymään pystyssä, mitä järkee kun VRL on jo olemassa" jne. ;)

Että eiköhän anneta Fean koodailla rauhassa. Keskittykää johonkin muuhun välillä.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäEilowy 
Päivämäärä:   19.3.10 18:22:10

Jokainen meistä varmasti muistaa jaosten ja kantakirjojen peruskonseptit ja ne olisi kohtalaisen helppo laittaa uudelleen pystyyn. Vanhoja sivuja löytyy googlettamalla ja webarchivella varmaan lisää. Tietysti olisi mukavaa, että VRL:n sivuilla ollut tieto saataisiin talteen, mutta laitoksen pyörittämistä on turha vaatia yhdeltä ihmiseltä.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: tr 
Päivämäärä:   19.3.10 18:23:16

Onhan tässä jo kolme kuukautta annettu koodata rauhassa, alkaisi olla jo korkea aika VRL:n hallituksen taholta ilmoittaa edes jotakin. Entä sitten, kun on mennyt toiset kolme kuukautta? Neljäsosavuosi? Vuosi? Onko sitten sama ääni kellossa?

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: tr 
Päivämäärä:   19.3.10 18:24:17

(Joo, menee jo laskutkin sekaisin, siis kolme neljäsosavuotta piti tietenkin sanoa)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   19.3.10 18:44:57

Mulla on sellanen periaate, että jos menee vuosi ettei oo mitään infottu mistään, niin tämä tyttö pärjää siitäkin eteenpäin ilman VRL:ää.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: akseli 
Päivämäärä:   19.3.10 18:55:31

Mie oon miettinyt tässä, että minkä takia jaoksille ja kantakirjoille (ainakin niille toimiville) ei voitu pykätä pystyyn väliaikaisia sivuja?
Ok, ei ranking-pisteitä, mutta siihen ei maailma kaadu.
Jaosten alainen toiminta olisi päässyt jatkumaan kutakuinkin samanlaisena ja tuskin siitä nyt suurta hulabaloota olisi tullut kun oisi tullut aika vaihtaa takaisin VRL:n omaan systeemiin.
Ja minkä ihmeen takia laatiksia ja ktk-tilaisuuksia piti pistää joulukuulle pystyyn kun varmaan aika selkeästi on ollut tiedossa, että niistä ei tuloksia ennen taukoa saada (kyllä, oma lehmä ojassa).

Mutta, VRL jatkaa kun jatkaa. Mun virtuaalihevostelut ei onneksi tähän kaadu ja jos lafka toimivana palaa jossain välissä niin kiva juttu. Jos vaikka löytyisi kaikille jaoksille ja kantiksillekin pitäjät, taisi olla huonoissa kantimissa ne ennen taukoa :?

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäwolverine 
Päivämäärä:   19.3.10 18:57:33

Tää on kun virtuaalimaailmanlaajuinen tupakkalakko, kauheet vierotusoireet.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäjuicy 
Päivämäärä:   19.3.10 18:59:51

Oon varma et vielä koittaa päivä kun koodaukset on valmiita ja sivut avataan, niin jo tulee narinaa kuinka asiat on perseellään ja jäkätijäkäti :D

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Tharadan 
Päivämäärä:   19.3.10 19:02:33

Mua ei oikeestaan muuten mitenkään haittaa VRL:än tauko, mutta kun ei pääse polleja, talleja tms. rekisteröimään.

Edes jonkinlainen pieni info olisi kivaa, kuten vaikka joku print screeni etusivusta tms. Siis edes jotain, että onko mitään vielä kasassa ja mitä puuttuu jne.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   19.3.10 19:03:44

Tai edes arvio valmistumisesta, jota sitten kanssa päiviteltäisiin.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Päivie 
Päivämäärä:   19.3.10 19:05:31

Huoh, maailma tuskin kaatunee siihen, vaikka VRL oli tauolla kuinka kauan tahansa. Itse olen saanut VRL:n tauon aikana taukoilla itse ilman paineita ja samalla kerännyt uutta puhtia. Olen saanut nostettua lähes haudasta yhden vanhan tallini, joka on ollut projektina pitkään. Olen saanut valmiiksi laukkaprojektini, jota olen suunnitellut viimeisen vuoden. Olen aloittanut morganhevosprojektia, joka on pyörinyt mielessäni myös vuoden päivät ja ensimmäisen kerran joskus 2002-2004.

Se, että VRL ei toimi, ei tarkoita automaattisesti sitä, että koko virtuaalimaailman tarvitsisi olla horrostilassa. Kisaamisen/kisojen rooli on muutenkin noussut liian suureksi, ihan hyvä tähän paikkaan sellainen tasaus. Mutta voin vaan kuvitella, millainen tunku on tauon jälkeen ensimmäisiin KRJ:n & ERJ:n kisoihin, eikä muut jaoksetkaan ole aikaisemmin sellaista piikkiä kisaajamääriin saanut, mikä tulee olemaan tällöin, kun kisakalenterit taas palautuvat toimintaan :D Itse odotan tällä hetkellä kisojen osalta ainoastaan tulosarkistoa, kun jäi päivittämättä kisakalenterit ennen taukoa ^__^

Itse odotan oikein mielelläni valmista, ehyttä koodia, jonka jälkeen kaikki tähän mennessä toimimattomat sivut & palvelut tulisivat käyttöön. Myös mahdollisia uudistuksia odotan innolla :) "VRL palaa silloin"-ilmoittelu vain lisäisi valituksia, jos tauko venyisi ilmoitetusta päivästä, tilannekatsauksista puhumattkaan ("no sehän sanoi silloin ja silloin, että homma on melkein valmis niin miksei se sit oo vielä??!?!")

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: jywa 
Päivämäärä:   19.3.10 19:11:57

Minustakin edes pieni infoaminen tauon edistymisestä olisi hyvä. Ainakin sivuilla nyt näkyvä ilmoitus "Olemme tauolla. Palaathan tarkistamaan tilanteen ensivuoden puolella." on suorastaan naurettava, todella taidan tulla tarkistamaan tilanteen vasta 2011.

En oikein ymmärrä tätä logiikkaa: "VRL palaa silloin"-ilmoittelu vain lisäisi valituksia, jos tauko venyisi ilmoitetusta päivästä, tilannekatsauksista puhumattkaan", koska jos Feanaro lupaisi että tauko loppuisi vaikka 1.4, niin silloin tauon on loputtava 1.4. Jos se ei loppuisi, kävijöiden hämmästykselle ja pettymykselle ja valituksille olisi todellakin aihetta. Jos tauon päättymispäivämäärä annetaan, siitä pidetään kiinni. Mielestäni on outoa olettaa automaattisesti, ettei annetusta päiväyksestä kuitenkaan pystyttäisi pitämään kiinni.

Ei sillä etteikö VRL:n tauko olisi ollut ihanaa, kun villit kisat ovat päässeet paremmin näkyviin ja saaneet osallistujia. ;)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   19.3.10 19:23:20

Aina nää samat ihmiset on vinkumassa näissä topikeissa "fealla menee just niin kauan kuin haluaa". Ei se nyt ole reilua, että menee kuukausitolkulla aikaa. Ja samat ihmiset vinkuu kun KRJ'n tai hevos-ktk'n tuloksissa menee viikko VIPin jälkeen! :DD

Kyllä te olette järkyttävän tekopyhiä.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjävegasi 
Päivämäärä:   19.3.10 20:34:36

VRL on iso projekti ja sen koodaamiiseen menee yhdeltä ihan tavalliselta ihmiseltä hirveästi aikaa. Ja uskon että koska feakin on vain ihminen, niin ihmeelliseltä kuin e kuulostaakin, on tälläkin muutaelämää vapaa-ajallaan kuin jotkut virtuaalitouhut.
Ja olen täysin sitä mieltä, että fean tehtävään ei todellakaan kuulu mikään ilmoittelu muille henkilöille. Se lisäisi vain valitusta ja kitinää entisestään. Fealla on myös täysioikeus sanoa, että vrl ei enää palakkaan.
VRL on kuitenkin aikaa vievä projekti ja sen koodit ovat paljon monimutkaisempia ja vaikeampia kuin moni teistä luuleekaan ja niiden koodaminen oikeasti vie aikaa.
Olen täysin feanaron kannalla ja jos olisin tämä pidentäisin viikolla julkaisu aikaa jokaisesta tälläisestä topiikista. Kyllä vain ottaa päähään minuakin tälläiset, joka ei edes feaa tunne.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.3.10 20:46:35

Minkä takia virtuaalimaailma on ylipäätään päästetty liiaksi yhden ihmisen harteille? Mistä kuitenkaan tietää kuinka kauan yhden ihmisen mielenkiinto virtuaalihevosia kohtaan kestää? Sitten kun innostus lopahtaa, tässä tapauksessa romahtaisi suurimman osan virtuaaliharrastajien harrastuskin. Eikö olisi muutenkin ollut ylipäänsä järkevämpää jakaa vastuuta VRL:stä useammalle ihmiselle ja pitää koodit sun muut sellaisina perustasoisina, että kaikilla VRL:n ylläpitäjillä olisi ollut mahdollisuus hallita koodeja. Eipä olisi tällaista sotkua siitä hyvästä syntynyt eikä myöskään Feanarolla olisi tällaisia paineita kestettävänään. Mahtaa v*tuttaa, kun puolet foorumilaisista kyselee lähes joka päivä sitä, kuinka VRL edistyy. Tästä tosin lähtisin itse ihmettelemään sitä, miksei VRL:n sivuilla ylipäänsä ole ilmoitettu sitä, kuinka kauan tauko oletettavasti kestää.

Okei, eihän kaiken tarvitse pyöriä VRL:n ympärillä, mutta siltä kyllä pahasti näyttää. Itse en menettäisi omassa harrastamisessani mitään sillä, jos rankingpisteet eivät toimisi sillä tavalla kuin VRL:ssä ennen taukoa toimi, vaan asioita hoidettaisiin enemmän käsipelillä. Mennyt virtuaalihevosharrastuskin vähän turhan hienosteluksi tältä osin, kun kaikki pitää olla ihan viimeisen päälle helppoa, hienoa ja tosi upeaa muutenkin. VRL takaisin yksinkertaisemmalle koodipohjalle, useamman ylläpitäjän pidettäväksi.

Tämän kirjoituksen siis ei ollut tarkoitus haukkua Feanaroa - hän on tehnyt hyvää työtä VRL:n kanssa, mutta sitä mukaa kun koodit ovat monimutkaistuneet on hommat luisuneet yhä enemmän yhden ihmisen harteille. Mulle olisi ainakin tullut jonkunlainen burnout tuossa vaiheessa...

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   19.3.10 20:55:29

Hahah, mitäpä jos fealla onkin jo kaikki valmiina mutta onkin asettanut itselleen vitutusmittapuun; julkaisee sivut vasta kun ei ole viikkoon tullut valittelutopikkeja ja vitutusprossat näinollen nollassa. ;D

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: jerry 
Päivämäärä:   19.3.10 21:02:18


Hahah, mitäpä jos fealla onkin jo kaikki valmiina mutta onkin asettanut itselleen vitutusmittapuun; julkaisee sivut vasta kun ei ole viikkoon tullut valittelutopikkeja ja vitutusprossat näinollen nollassa. ;D


Minusta tuo olisi lapsellista käytöstä ja melkoisen epäreilua VRL:n paluuta odottavia ihmisiä kohtaan. Varsinkin kuin vain piei murto-osa asiasta kyselee.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäjuicy 
Päivämäärä:   19.3.10 21:03:26

Otetaanpa sitä asioita tosissaan :D

Voi herttileeri, rankingpisteet käsin, päivän naurut.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   19.3.10 21:04:37

Ei tainnut nyt jerry olla ihan huumorimiehiä. Mutta kaipa sinulla oli pointti; voisihan se olla lapsellista jos niin tosissaan tekisi.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   19.3.10 21:09:12

Tytöt tytöt.. Menkää ulos, laihduttakaa liikakilonne, hankkikaa poika/tyttöystävät ja todetkaa että virtuaalihevoset on vammasia.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: jerry 
Päivämäärä:   19.3.10 21:10:02

Yogi, en mitenkään viitannut sinuun vaan tuohon ajatukseen, että jos tosiaan tapahtuisi noin. Kun on monet muutkin sitä, että "kyllä minä ainakin venyttäisin julkaisemisaikaa niin kauan, ettei kukaan kitisisi"

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   19.3.10 21:11:53

Kati puhuu asiaa ;) Nyt vain niitä poikaystäviä (ja liikakiloja) etsimään marsmars!

Ehkä kaiken takana onkin salaliitto feanaron ja lastensuojeluviranomaisten välillä; projekti ulkoistaa lapset internetistä?

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäKikkinen 
Päivämäärä:   19.3.10 21:22:28

Muistan jossakin mesekeskustelussa kuulleeni, että joku olisi nähnyt valmiin etusivun!

mielestäni fea. saisi alkaa ilmoittelemaan enemmän. ei muutaman sanan kirjoittaminen vie paljoa aikaa TAI edes päivittää tuo "palataan ensi vuoden puolella".

Muistan myös kuulleeni Joulukuussa, että koko hela hoito palaisi jo(pa) tammikuussa, mikä aiheutti myös jonkin näköistä narinaa "turha pitää noin kiirettä, että tulee kerralla kunnollista jälkeä". Moninaisia mielipiteitä siis kuulee.

Musta olis vastuullista ilmoitella!

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   19.3.10 21:24:59

Tuo palataan ensi vuoden puolella on kätevä, kun toimii vuodesta toiseen eikä tarvii käydä vaihtamssa Palataan 2010 tai Palataan 2011...

Ja tosi reilua, jos joillekkin Fean kavereille näytetään etusivua ja niin edelleen, kyllä sen pitäisi olla ihan yhtä julkista KAIKILLE.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäKikkinen 
Päivämäärä:   19.3.10 21:26:31

Tämä oli siis jonkun ylläpitäjä(siis tuo joka oli nähnyt etusivun).

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   19.3.10 21:27:24

Olen ihan samaa mieltä että VRL:n pääjehu voisi hieman ihmisiä valaista, että missä vaiheessa sitä sivujen kanssa mennään... näin saisimme hetkellistä rauhaa näistä topiikeista! :)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   19.3.10 22:02:57

Nyt miettikää miks siel on se ip osote esillä etusivulla, ja mimmosta sivua näyttääkään niille ekiden ip onkin hyväksytty, wooooooo :oooo

Yogi, ehkä niitä liikakiloja ei kannata kuitenkaan etsiä XD

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   19.3.10 22:16:07

"Voi herttileeri, rankingpisteet käsin, päivän naurut."
Siis nauratko sä sille että rankingpisteet kirjoitetaan ylös käsin? :>
Ei ole neljää vuottakaan kuin näin tapahtui, herttileijaa! \o/

sori kati, mul on poikaystävä, ei pahemmin liikakiloja ja mun virtuaalihevoset on vammasia.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäAkvarelli 
Päivämäärä:   19.3.10 22:19:45

Nää VRL ää koskevat topikit kerää aina ennätysmäärän uusia virtuaaliheppailijoita kasaan.

Vai onkohan sittenkin niin, että ei uskalleta puhua omalla nimimerkillä?

Ihme touhua.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.3.10 22:21:06

Iuh, ei enää ikinä rankingeja käsin. Se on ehdottomasti paras uudistus ikinä... nimim. ERJ:n ja ARJ:n rankingeja käsin laskeskellut...

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   19.3.10 22:22:09

mä oon muuten miettinyt myös sitä, että miksette esiinny omalla nimellä? :D Enemmän te multa ainakin saatte rispektiä kun sanotte omalla nimellä asiat. :P

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäKikkinen 
Päivämäärä:   19.3.10 22:27:43

mutta yhtä hyvä tapa on jättää nimimerkin taakse sähköposti, jonka kautta tietää ihmisen välittömästi :D

FEILL!

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.3.10 22:44:48

Koska mulla ei ole enää omaa nimeä koska lopetin tän touhun kun ei jaksa kiinnosta mitkään puskaponit iloiset hoitajat ja järvimaisemat vaan kisahevoset joiden rankinit päivittyy automaattisesti.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäparanoiac 
Päivämäärä:   19.3.10 22:49:56

On se kumma kun aina näillä viivoilla ei ole nimimerkkiä syystä tai toisesta.

Mut joo, mulle on suoraansanottuna ihan sama jos VRL ei palaisi. Tottakai harrastaminen muutuisi aika radikaalisti mutta jos ei miellytä niin se on vaan heipat v-heppailulle ja lähtisin hankkimaan oikeeta elämää.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   19.3.10 22:51:40

---, miten tämä asia sitten liikuttaa sinua?

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   19.3.10 22:55:53

mutta yhtä hyvä tapa on jättää nimimerkin taakse sähköposti, jonka kautta tietää ihmisen välittömästi :D

FEILL!


missä näin on tapahtunut. XD

ps. se kirjotetaan aalla > fail. :D

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.3.10 23:00:39

Pohdin maukkasen kanssa ihan samaa.

(Psst, täältäkin löytyy liikakilottomuus ja oma miekkonen, mutta "harmikseni" bittiponit jaksavat yhä kiinnostaa!)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: juicy 
Päivämäärä:   19.3.10 23:03:05

Shonna, kyllä. :D veikkaan että heppailijoita ja heppoja on niistä ajoista tullut paljon lisää. Eikä silloin varmaan tiedetty paremmasta ja ennen kaikkea vähemmän työläästä tavasta :D

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   19.3.10 23:03:24

(Psst, täältäkin löytyy liikakilottomuus ja oma miekkonen, mutta "harmikseni" bittiponit jaksavat yhä kiinnostaa!)

sama juttu täällä. :P ja mun ponit on ainakin ihan terveitä, eikä vammasia. :(

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäKristian Laine 
Päivämäärä:   19.3.10 23:06:05

Kai se on niin, että aika moneltakin löytyy parempi puolisko ja normaali määrä kiloja (itseltänikin), vaan se ei taida lohduttaa suurinta osaa. Enkä minäkään kyllä vammasia poneja haluaisi, kun kerran saan päättää, millaisia ovat :)

Minun toimintani ei ole häiriintynyt VRL:on tauosta. Tosin ilmeisen monen muun on. En kuitenkaan näe syytä näihin jatkuviin valituksiin tai varsinkaan siihen, että uusia topikkeja aiheelle pitää perustaa viikottain.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäKikkinen 
Päivämäärä:   19.3.10 23:37:10

No en oo ainakaan ikinä nähny tollasta nimimerkkiä, mut sähköposti lähentelee tuttavuutta.

en paljasta :D

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäjuicy 
Päivämäärä:   19.3.10 23:41:36

Mäkään en ihan tajunnut Kikkisen pointtia?

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäAkvarelli 
Päivämäärä:   19.3.10 23:42:51

Kikkinen, en mäkään kyllä löytänyt tästä topikista yhtään anonyymiaasianharrastajaa, jolla olis säpo jäänyt näkyviin.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   19.3.10 23:58:16

Kikkinen, meinaatsä aksua aka akeyaa? :D

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   20.3.10 00:09:14

maukka, mä mietin ihan samaa :P Sit kuitenkin ajattelin, että eikö se nyt oo ihan loogista että akeya lyhennetään aksuksi eikä ole suinkaan yritys "piiloutua"? :P ja voin kertoo, että ake vääntyy myös akseliksi, ravipuolella on niin kivaa että oksat pois ^^ (pitäis vaan oppia olemaan aksu tai ake täälläkin, tuo akseli on vaan niin tarttunut... :D)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   20.3.10 00:21:10

aksu, no ravipuolel on kyl kieltämättä kivempaa ku ratsupuolel, rennompaa meininkiä. Mut silti joku vaa vetää enemmä ratsupuolel. on mul tosin kaks ravaajaaki! :D yareninkaa joskus heitettii mun nimeks neiti m. ja si tporukka ihmetteli mulle mesessä et joku neiti m. kirjottelee sun nimellä ht'netis! aijaa, kas ku en ookka huomannu. ;) ja sit pitää taas selittää kaikille se sama juttu. >.<

argh. nyt nuq. yöt!> :D

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   20.3.10 00:23:55

Muakin kiinnostais repäistä yks raviheppa talliin, mut en ole toistaseksi tutustunut vielä yhtään virtuaaliseen ravipuoleen. Vaikka periaatteessa mun pitäis varmaan ymmärtää siitä jotain oikean ravitamman omistajana ja muutenkin.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   20.3.10 04:40:06

"Lähettäjä: hyena
Päivämäärä: 19.3.10 21:09:12

Tytöt tytöt.. Menkää ulos, laihduttakaa liikakilonne, hankkikaa poika/tyttöystävät ja todetkaa että virtuaalihevoset on vammasia."

Aw tää oli ihana winkki <3
Paitti et elämä on hanurista. Yhdyskunta kusee, hoitohevosen terveys kusee, koulu kusee, ihmissusteet kusee, nii on helpompi tunkea pää pensaaseen ja elää ilosena, tai vähemmän ilosena, ja datailla virtuaaliheposten parissa ja kuunnella hyvää musiikkia 24/7 ^-^
Kuoleekin sitte nuorempana (jos vaik tos parin vuoden päästä...) pois sydämmen vajaatoimintaan liikakilojensa kera, eikä tartte miettiä mitä elämällään haluaa tehdä ^-^

Joke, tää oli vaan joke hanit :'D

Mut joo. VRL:n tauko on miustakin aika pitkäksi venähtänyt, tosin hyvä et tekevät sitten kaiken kunnolla ja heti kuntoon ^-^

Minuunhan tämä ei ravipuolen harrastajana tosin juurikaan vaikuta, meillä kun ei rankingeja tunneta. Eikun siis, onhan meillä ranking, mutta villit ravit jyrää yhtä vahvana ku vee är ärrän alaisetkin~ :)

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   20.3.10 21:00:48

aarghhh :D

koittakaapa kitisijät itse koodata VRL:n kokoinen laitos parissa viikossa. siinä ei paljon kerkiä töissä/koulussa käydä tai muutakaan tehdä.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäjeanne. 
Päivämäärä:   20.3.10 21:17:47

Tijuana, mutkumutkumutku. Tauko on kestänyt jo hieman kauemmin kuin kaksi viikkoa, toiseksi, oli fealla kuinka paljon töitä koodauksessa ja muissa hommissaan, edes pieni valaistus siitä milloin VRL tulee takaisin ja yksinkertasesti _tuleeko se enää takaisin_ olisi helpotus. Myönnän että olisi mukava tietää odottaako turhaan virtuaalimaailman keskustaa enää takaisin.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäMinority 
Päivämäärä:   20.3.10 21:25:54

Jos te ihmiset olisitte 24/7- foorumilla, näkisitte ihan hyvin että Feanarolla on VRL:n toimintaan viittaavia topiceja siellä pystyssä. Kysellään kasvattajaklubiin ja kisatoimintaan vähän mielipiteitä jne.

Joten todellakaan VRL ei ole vielä valmis. Lopettakaa jo se kitinä, Feanaro on ihminen eikä robotti ja hänellä ei varmastikaan ole koko päivää aikaa istua tietokoneen ääressä.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjädaihj 
Päivämäärä:   20.3.10 21:31:45

Olen samaa mieltä Minorityn kanssa. Olisiko jo aika lopettaa se kitinä ja keskittyä johonkin muuhun tässä virtuaalimaailmassa ja pitää tätä VRL:än taukoa lomana ja aikana jolloin voi suunnitella ja parannella omaa talliansa.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   20.3.10 22:05:21

Kitinä ja kitinä. Kukakohan tässä kitisee? Te kaikki kolme edellä kirjoittanutta.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Johku 
Päivämäärä:   20.3.10 22:16:50

Huono homma VRL:än taukoilussa on se, et sit ku se aukeaa kaikki rynnistää sinne ja kestää KAUAN et kaikki uudet hevoset ja ihmiset rekataan, siinä taas kestää...

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäSafir 
Päivämäärä:   20.3.10 22:18:41

Mua tää tauko ei oikeestaa haittaa muutenku kova hinku ois päästä jatkaa kisausta ja muutaman hepan sivut kadonnu, enkä ees tiiä oonko myyny ne (VRL'stä sen sais selville)... Mut kumpikaa ei nyt kauheesti haittaa, ratsuhepat taukoilee ja hankin tässä pienen ravitallin ja siirryin ravipuolelle ainakin nyt väliaikaisesti. Mustaki ois ihan kiva tietää miten se koodaus sujuu, mutta omasta kokemuksestaki tiiän, ettei aina yksinkertaisesti kiinnosta... Antaa vaan fean koodata rauhassa, kyllä se vrl sieltä palaa kun ehtii. Vähän positiivista ajattelua peliin :)

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.3.10 08:57:12

Mua ei ainakaan innosta paskaakaan kun VRL on tauolla. Hevosia olen vain palautellut ja sitä rataa.

Mutta kyllä, minulla ei ole liikakiloja, on poikaystävä ja mielestäni virtuaaliponit ovat vammaisia ;)

Tosin komppaan sitä, ettei miksi ole infottu tauon pituudesta mitään. Ei tuskin olisi suuri vaiva ilmoittaa etusivulla että tauko jatkuu vielä muutaman kuukauden. Jos annetaan päivämäärä, siitä pitäisi pitää kiinni tai sitten juuri ilmoittaa aikataulun muutoksista.

Muuten olen VRL'n tyytyväinen, ainoastaan tuo tauko nyt alkaa risomaan.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Temu 
Päivämäärä:   21.3.10 09:06:03

voi olla että on aika hankala sanoa tauon pituutta. koodaamisessa ja kaikessa muussa menee kauan. :P

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Oresama/Reita/Ban 
Päivämäärä:   21.3.10 09:13:46

VRL on aika jättikokoinen ja monimutkainen systeemi, eikä sen parantelun valmiiksi saattaminen varmasti ole yhden illan juttu. Antakaa siis olla hetken - ja kokeilkaa tarinatoimintaa, raveja, laukkoja tai vaikka virtuaalikoiria. Takaan, että kaikki ne ovat aivan yhtä hurmaavan vammaisia asioita, kuin VRL'oon rekisteröidyt virtuaaliheppanne. :)

Kenellä on kaikilla hevosillaan aivan täydellinen luonne ja mahdollisesti myös sukuselvitys, nostaa kätensä ylös ja jatkaa lukemista seuraavaan kappaleeseen!

Kuka on osallistunut Zurückin tarinamuotoiselle minivaellukselle ja sille pääsiäisleirille, jota mainostettiin? Entäs se varsatapahtuma? Jos olet, jatka!

Kuka on mukana raveissa, villeissä ja alaisissa hevosineen ja poneineen, ja on päivittänyt kisakalenterit? Hyvä, jatka lukemista. :)

Kenen laukkahevoset ovat tällä hetkellä joka ikinen sopivan ikäinen ja terve mukana jossain lähdössä? Mainiota, siirry viimeiseen asiaan.

Tästä ei kukaan enää voi edetä, koska tätä ei vain voi tehdä tarpeeksi. Auttakaa muitakin saamaan asiat tälle tolalle.

Hei, tekemistä on edelleen jossain muodossa ihan kaikille - ja jos ei halua uutta, on aina VPA. Tällä kestää edes tauon yli, jos ei koko elämäänsä. :)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäterroristisieni 
Päivämäärä:   21.3.10 10:04:12

Kyse kun ei ole mistään yhden henkilön omistamasta puljusta, vaan koko virtuaalimaailman yhteisestä paikasta.
Joo, koko virtuaalimaailman yhteinen paikka jonka koodaa se yksi ihminen.

VRL takaisin yksinkertaisemmalle koodipohjalle, useamman ylläpitäjän pidettäväksi.
Jos tajuaisit edes PHP:n alkeita niin sulle tulis varsin selväksi että pelkkä HTML-pohjanen VRL olisi täysi mahdottomuus näillä käyttäjämäärillä :D

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 10:48:47

"Jos te ihmiset olisitte 24/7- foorumilla, näkisitte ihan hyvin että Feanarolla on VRL:n toimintaan viittaavia topiceja siellä pystyssä. Kysellään kasvattajaklubiin ja kisatoimintaan vähän mielipiteitä jne."

ompa sinänsä epäreilua käytöstä Fealta. Kysellä inside foorumilla neuvoja, niin että vaan nää parhaimmistokaverinsa pääsee sanoon eikä muilla oo mitään asiaa kertoa omia mielipiteitään. ties vaikka kuinka hyviä nekin olisi, ellei parempiakin. noh virtuaalimaailmahan on diktatuurinen, ja tuskin siitä tulee muuttumaan.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäjeanne. 
Päivämäärä:   21.3.10 10:54:52

Olen samaa mieltä -.- Luulisi ettei ole ihan megasuuri vaiva jos ilmoittaisi tauon jatkumisesta täälläkin eikä vain ihkuinside-foorumilla. Hrajumala, tällä foorumilla pyörivät kaikki virtuaalihevostelijat. 24/7'lla vain ne joita sinne kiinnostaa liittyä :>

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:00:58

"24/7'lla vain ne joita sinne kiinnostaa liittyä :>"

tai no ne, kenestä hyena ei oo keksiny sanoo mitään negatiivistä.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäjeanne. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:01:57

:DD

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäNina. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:05:28

tuleepa suoraa tekstiä :''D
minun mielestäni on hyvä, että VRL on tauolla, koska saan ulkat ja hevosten sivut päivitettyä :--D
Mutta kun nekin on kohta jo tehty, niin alkaa potuttaa kun ei pääse kisaamaan VRL:n alaisia... Itse en pidä jostain syystä villeistä, mutta sehän on mielipidekysymys.
En ymmärrä, miksei Fea voi nähdä sitä vaivaa että käy ilmoittamassa tänne, edes sen että VRL palaa vielä.
ihme sisäpiirimeininki :D

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäRoosw 
Päivämäärä:   21.3.10 11:07:22

Eikä! Tosi reilua Fea'lta kun itse en edes aika vieraana kasvona pääse 27/7'kaan sisään. Näistä ei tule hyvämieli ei... ;//

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: ViiviL. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:10:41

Roosw, ei Feanaro yksin päätä 24/7'sta.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:10:54

no miks suotta kiertään aihetta jos se meneen niin että hyena keksii mahdollisimman monesta henkilöstä pskaa tai sitten kaivaa vanhat jutut ja suurentelee asioita, jottei vahingossakaan sen "vihamiehet" pääsis sisään. reiluako? no ei todellakaan. Huomaa kuinka virtuaalimaailma pyörii muutaman henkilön navan ympärillä, eikä "ulkopuolisemmilla" oo oikeutta sanoa mistään mitään. KENELLEKKÄÄN. van siitä vedetään semmonen naapurin parin tuhanen hehtaarin maissipelto sinne nenäänsä. jos sanoo kritiikkiä, PITÄIS myös osata ottaa sitä vastaan. kaikki kun ei osaa.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:15:48

Viivi, ei päätä joo. mutta tuntuu et hyena on siellä se joka päättää ketkä tulee mukaan ja ketkä ei. sillä on muka suunnilleen jokaisesta ihmisestä joku mielikuva ja jos sen persettä ei nuoleskella niin ne on paskoja ihmisiä..

hyena voi haastaa kenen kanssa tahansa riitaa > katotaan sormienvälistä, go kati go.
jos joku muu tekee niin > oot virtuaalimaailmassa vihattu

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: ViiviL. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:16:26

maukka., virtuaalimaailma ei taida olla ihan sama asia kun 24/7. 24/7 on suljettu, yksityinen foorumi, jonka perustajat saa ihan itse päättää ketä sinne otetaan sisään - ihan samalla tavalla sä voisit perustaa foorumin? 24/7 ei oo mikään VRL-foorumi, vaan ihan erillinen, tosin virtuaalimaailmaa käsittelevä foorumi. En näe mitä ongelmaa tässä on.

Eikä tauon jatkumisesta oo ollu mitään ilmotusta 24/7'lla. Ei se sinne kuulu. Se mainittiin tässä yhteydessä alunperin sen takia, että Feanaro luonnollisesti keskustelee siellä virtuaaliasioista, kuten jalostuksesta jne JA ne on sellasia asioita, jotka nyt automaattisesti liittyy VRL:ään, ja joita saatetaan ottaa uudelleenkoodauksessa huomioon.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäNina. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:17:44

:o Oon paljon just kuullu juttua et virtuaalimaailmassakin on tämmöstä riitaa ollu, ja nyt oon kyllä huomannu et hyena ainakin on aika hyökkäävä ;s
Ihan jees tulla purkamaan IRL elämän paskat muitten päälle...

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Asl 
Päivämäärä:   21.3.10 11:21:18

Pitäiskö jonkun käydä Fealla kylässä ja keittää pullakahvit ja se toisi motivaatiota.

Oma motivaationi on yleensä aina hyvin alhainen, mutta kun sen joku kyläilemällä nostaa koulu jututkin maistuu. : ))

(Itsellä ei kiire vrl:n aukeamiseen, kun ennen vrl:n paluuta pitäisi ulkoasu päivittää uuteen ja hevosten sivuille kirjoitella. En ole tehnyt vrl:n tauon aikana mitään virtuaali juttuja. Saattanut pikaisesti silmäillä täällä otsikoita ja katsoa vrl tauko topia.)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Emma 
Päivämäärä:   21.3.10 11:26:56

Mä haluun nähdä Fean kahvittelemassa jonku random v-heppatyttö 12v kans sen luona.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.3.10 11:28:58

Itse en ole 24/7:ään rekisteröitynyt, enkä edes haluaisi. Idea jostain inside-foorumista, jossa pitäisi toisten perseitä nuolla, ei itseeni iske ollenkaan. Luultavasti en edes pääsisi, vaikka kyllä täällä nyt jotenkin mun hevoset / talli muistetaan :D

Go maukka., komppaan ;)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:43:56

viivi, missä vaiheessa olen sanonut että virtuaalimaailma on sama asia kuin 24/7? en tietääkseni missään. Miksei fea voi samantien kysyä myös täällä mielipiteitä joihinkin asioihin? miksi virtuaalimaailman pitää olla niin hemmetin diktatuurinen? on vain muutamat ihmiset jotka päättävät keskenään suurimmanosan asioista, miksei kanssaharrastajien mielipiteitä oteta huomioon?

Ja myös se, että katilla taitaa olla jotain IRL ongelmia kun pitää väkisin yrittää provosoida mua, että jos vaikka hermostuisin ja alkaisin @!#$. Eikö neiti vaan voi käsittää että en harrasta sitä enään? Alkaako sitä vituttaan, vai meneeks elämä pilalle ku ei saa uusia asioita kerrottua kavereilleen kun vastaankin ystävällisesti tai asiallisesti. Pitäisköhän takoa päähän jollain rautakangella se asia, etten aio leikkiä katin kanssa mitään vittuiluleikkejä.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Asl 
Päivämäärä:   21.3.10 11:48:53

Lähettäjä: Emma
Päivämäärä: 21.3.10 11:26:56

Mä haluun nähdä Fean kahvittelemassa jonku random v-heppatyttö 12v kans sen luona.

Noo ajattelin ihan, että joku vanhempi. :D

Ainahan joku voi mennä Fealle sähkärin laittamaan ja tarjoamaan apua. Ainenkin minusta kuullostaisi järkevältä jos joku kyvykäs ihminen tarjoaa auttavaa kättä.

Tuo foorumi on jännä. En tiedä uskallanko edes kokeilla pääsyä sinne, kun taidan olla liian tuntematon sinne. Ehkä joskus rekkaan. ^^

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:50:02

Ab, niin, ei pääse ei, kun kati keksii kaikkee paskaa jokasesta ihmisestä joka sille on sanonut jotain vastaan. Mikä siinä on vaikeeta ottaa kritiikkiä vastaan jos kerta sitä ollaan aina antamassa. niin ja mähän oonki niiiiiiiiiin paljo pahempi ihminen ku hyena. XDD salli mun nauraa. hyena kun itse on se maailman napa ja itsekäs "prinsessa", ainiin mutta mähän oonkin virtuaalimaailman johanna tukiainen. ;)

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjäjeanne. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:50:38

Virtuaalimaailmassa - ja etenkin hevospuolella - on aina ollut jonkinlainen "arvoasteikko". Sillä on eniten vaikutusvaltaa ja perseennuoleskelijoita jolla on kalliimmalla ostettu ulkoasu, 500 sijoitusta joka hevosella ja yksinkertaisesti eniten numeroita sisältävä ikä. Kyllä @!#$ kun tulee tauon jälkeen toisella nimimerkillä ja kohdellaan kuin paskaläjää, koska daaa-ahh talli on uusi ja kooditaidot hieman hakusessa.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäNina. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:54:29

maukka puhuu täyttä asiaa :--D

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.3.10 11:54:40

Joo on aika kummallista että muutamat ihmiset on jatkuvasti kurkussa kiinni vaikka ei ole mitään sanonut. Ei kuulu mun taktiikkaan alkaa haukkumaan muita vaan olla ystävällinen kaikille. Ihmettelen vaan että miksi ei osata oikeesti vastata ystävällisesti jos toinen henkilö ei ole sulle alkanut vttuilemaan.

Mutta menee vähän ot.ks ;p Tosiaankin olen tyytyväinen normi ht.nettiin jossa jokainen saa sanoa mielipiteensä.

Toisaalta mielestäni VRL:n johto on hyvin ottanut ihmiset huomioon, en ainakaan itse ole mitään diktatuuria huomannut ;D

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.3.10 11:59:04

Komppaan edelleen maukkaa!

Kuka hitto sua on haukkunut Tuksuks? :'DD

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:00:25

Diamonte, mä ainakin oon huomannut välillä diktatuuria. vai oonko mä ainoo johon sitä kohdistuu? :D

jeanne, näinhän se menee. mä ainakin oon pyrinnyt sillontällön auttelemaan näitä palanneita/uusia harrastajia. :)

Nina, miks puhuisin paskaa asiasta joka on mielestänikin asiaa. =DD tosin toiset ottaakin sen vittuiluna. huoh. -.-

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäNina. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:01:12

Siis mun mielestä puhut asiaa :--D

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:02:30

Diamonte, =DDD

Nina, just sitä mä tarkotinkin. =DD

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:04:26

Mä elän vissiin jossain virtuaalimaailman sateenkaarella ja parilla pilvenhattaralla, kun mua ei ole ehditty vielä täysin teilaamaan ja mulla on ollut aina niin yleismyönteinen kuva ht.netin virtuaaliporukasta. :-(

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:06:36

Voi luoja teidän kanssa.. Nää töpöt on niin kliseitä. Joskus tekis mieli perustaa oma foorumi niille joita kiinnostaa tapella ihan urakalla. :D

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäNina. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:08:02

hyvä idea, dissausfoorumi :--D puhutaan paskaa kaikista ht.netin käyttäjistä ;DD

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.3.10 12:08:41

Joo dissausfoorumi olis jees :DD

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:09:03

aavistus, en mä ainakaan oo tappelemassa. ilmasen oman mielipiteeni ja jos joku sitä tappeluks luulee, niin ihmettelen kovasti.

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjä: Heidi M. (eo) 
Päivämäärä:   21.3.10 12:10:29

Kannattaa välillä tulla seurailemaan tätä foorumua taukoilun lomassa :D. Hyvää viihdettä.

Mä en välitä milloin vrl palaa. Saa kestää vaikka miljoona vuotta. Perustakaa kilpaileva liitto jos se tauko teitä noin paljon jyrsii.

  Re: VRL:n tauko

LähettäjäNina. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:10:33

täytyy tehdä jo uus topikki vai? :D

  Re: VRL:n tauko

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   21.3.10 12:12:42

dissausfoorumi. XD ei kiitos. siitä syntyis vaan enemmän tappeluita. miks me niitä haluttais? eiks virtuaalimaailman pitäis olla yhteisöllinen eikä niin että joku on vähän väliä jonkun kurkussa kiinni?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.