Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilaukkajaos // 8

Lähettäjä: Tierra (koulu) 
Päivämäärä:   26.2.10 08:39:38

Ponilaukkajaos
Laukkakalenteri
Foorumi

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=772921&t=769286 edellinen

Re: Ponilaukkajaos // 8

Päivämäärä:   26.2.10 15:13:07

1

Lähettäjä: Paula K. 
Päivämäärä:   26.2.10 15:26:24

Haluun Tierralta tuloksia noihin eilisiin laukkoihin, niin tietää meneekö meidän toinenkin poni makkaraksi.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.2.10 21:14:09

Nyt on tulokset. Anteeksi kun viipyi tämän verran, ollut irl kiireitä joita en etukäteen tiennyt niin nyt vasta sain sitten aikaa istua ja laittaa ne :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.2.10 22:50:02

4

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   26.2.10 22:53:30

Otetaanko tänne uusia tulokkaita ollenkaa vastaan, vai pureeko täällä kaikki?;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.2.10 23:02:12

Kukaan ei pure ketään, tervetuloa Hapero vaan :) Vähän hiljasta sakkia mutta jos se ei haittaa niin :D

Päivämäärä:   26.2.10 23:13:20

Etsä sattuis tietää mistä mä saisin laukkaponiks shetikan? Ku kiinnostais ruveta tätäki puolta kokeilemaan, ni ponihan siihe tarvitaan!

Päivämäärä:   26.2.10 23:17:55

No ei mitään anteeksipyyntöjä, mulla vaan ei ole vissiin taaskaan muuta elämää. :D Noh, eipähän vissiin tota ponia ihan vielä tarvii makkaraks laittaa..

LähettäjäMiltsu 
Päivämäärä:   26.2.10 23:30:03

Haa mäkin voisin tänne tulla pulisemaan nyt kun laukkaponeja on...

LähettäjäMiltsu 
Päivämäärä:   26.2.10 23:30:43

Tierra, saitko sä muuten ne mun huutokaupasta ostamien laukkaponien sivut?

Lähettäjä: Tuire 
Päivämäärä:   26.2.10 23:48:46

Lähettäjä: Tierra
Päivämäärä: 25.2.10 17:20:34
Kalenteri päivitetty, toivottavasti ei lisää virheitä.. :D Ja sitten töihin ->

No sellainen "virhe" siellä on, että Prestan kisat eivät ole aikajärjestyksessä mukana :D Tai tiedä sitten oletko luopunut siitä ja tunget kisat vain ilmoitusjärjestyksessä sinne nykyään (: Eikä tuolla niin väliä, sieltä ne kuitenkin löytyy ja varmaan immeiset näkevät ne päivämäärät ihan hyvin muutenkin.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.2.10 23:56:44

Tuire // kyllä ne on tarkoitus aikajärjestykseen laittaa... :D Mietin tässä että kannattaisiko nukkua enemmän ja hankkia jostain aikaa töiden ja koulun lisäksi vai mitä tekis... ^^ Noh, ens viikolla helpottaa :)

Miltsu / sain, mutta unohdin tietty vastata. :) Sivut ok ^^ Ainoa on vain, että tuojan kohdalla pieni typo käynyt linkityksessä.. :)

Hapero // Tuomalla.. :D

Jos Paula on makkaraksi laittamassa jotain, käskee auton ajaa Micramin kautta... :D

Päivämäärä:   27.2.10 00:08:40

Okei, tuokaa mulle joku shetutamma laukkuriksi, ei tuu muuten ikääntymään CAS:in mukasesti, koska oon niin out kokojutusta. Onks se kauhee onkelma?

Päivämäärä:   27.2.10 00:22:22

Ehkä mä koitan tota viel risuesteis ja katon sit vast haluunko sen mielummin leivän päälle. :D Kun oon kovalla vaivalla kuvankin piirtäny, ni ei viittis heti luovuttaa... :P

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   27.2.10 00:35:57

Hapero: Se ei todellakaan ole ongelma, vaikka ei käytä CAS:ia. Miekään en sitä käytä, koska minulle sopii paremmin tämä "oma" ikääntyminen. Ja poneilla kun ei hevostan tapaan ole mitään CAS-vuosittaisia suurkisoja, joten niidenkään suhteen ei ole "ongelmaa".

Päivämäärä:   27.2.10 00:43:29

Hyvä juttu! Mutta kukaan halukas tuomaan mulle ponia?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   27.2.10 11:24:40

Hapero, PLJ:n huutokaupassa jäi poneja "yli" ja olen ne sitten ottanut ja juoksuttanut laukoissa. Siellä nuo "Jää Tierralle" on käytännössä myytävänä :) Kaikilla on muutamiin laukkoihin osallistuttu mutta en ole sivujakaan jaksanut tehdä :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   27.2.10 22:27:18

nostellaan.. Huomenna yritän korjata kalenterista loputkin virheet, niitä kun ite olen huomannut mainittujen lisäksi muitakin. Nyt nukkumaan ->

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   27.2.10 22:58:30

Löytyykö joltain russlaukkaajaa, jolta voisi saada varsan? ;D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   28.2.10 11:16:27

Suvi, Ei kovin montaa russilaukkaajaa ole näkynyt :) Eli siitä vaan sitten tuomaan.. :D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   28.2.10 12:00:44

hohhoi multa meni edellinen topa ihan ohi taas :(

muttamutta. hertjekker on saatu taas pelittään, oli kuulemma jotain ongelmia palomuurin kanssa. jos oikein tajusin niin serverillä menee domain lukkoon sillä IP:llä millä on yritetty viis kertaa kirjautua sisään väärin tunnuksin/salarein. mää en vaan jaksa tajuta missä kohtaa oon tehny väärin notta se meijän koneilla meni tukkoon, mulla on tunnukset ja salarit kunnossa eikä täs talos oo/oo käyny muita ihmisiä joilla olis hinkua tunkeutua hertjekkerin tunnuksille :P
nojaa, nyt se toimii ja nyt ollaan happy.

nojoo. meinasin alkaa kirjottaan romaania meijän koirasta ja marsusuunnitelmista mut taidan jättää väliin kun ei mun angstaukset kuitenkaan ketään kiinnosta eikä ne eres kuulu tänne :P

pitäis hardcoree jaksaa herätellä ja päivitellä ponien statistiikkoja ja plaaa, ei jaksa kiinnostaa yhtää.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   28.2.10 12:04:42

Eipä nuo munkaan selitykset aina oo kuulunu tänne mutta otetaan uppina.. :D

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   28.2.10 12:20:53

Piitu lopettaa kisaamisen sileillä ensi kuun lopussa ja sitä ennen se olisi tarkoitus astuttaa.
Varsa tulee myyntiin ja koska oria en ole vielä valinnut voi ostaja vaikuttaa siihen. Tänne tai mailiini voi laittaa ostopyyntöjä sekä oriehdotuksia!

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   28.2.10 12:31:18

Vähän olisi kiinnostusta ponilaukkoja kohtaan, mutta enpäs tiiä, et onko mun ponit sitten sopivia. Vai sopisivatko amerikan- ja australianponit laukkoihin?

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   28.2.10 12:45:54

Cin: Sopiisopii :) Kaikki mitkä menee rajotusten mukaan on iha hyviä laukkoihi.

LähettäjäMiltsu 
Päivämäärä:   28.2.10 22:28:59

http://miltsun.blogspot.com/2010/02/missa-virtuaaliset-ponilaukkaharrastaja.html

päätinpä tehdä blogiini jutun nyt sitten ponilaukoistakin... Mielipiteen saa kertoa :)

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   28.2.10 22:33:35

Miltsu: Aika perusihmettelyä, ei mitään erityistä ajatuksia herättävää ja mielipiteitä jakavaa tekstiä :D

LähettäjäMiltsu 
Päivämäärä:   28.2.10 22:35:47

Jep, väsyneenä ei jaksa kirjottaa oikeen mitään kauheen mielenkiintosta (ratsastustunti vei kaikki voimat, hoh hoijaa...) koitan kattoa huomenna jos saisin tota jotenki kivasti muokattua :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.3.10 23:22:57

Virtuaalikoomailen irl kiireiden vuoksi hieman. Kahtena peräkkäisenä päivänä pitänyt lopettaa irl eläimet ja kumpikaan ei varoittanut etukäteen. Haettu eilen yksi ja tänään kaksi uutta eläintä. Koulu vie osan ajasta ja kavereiden kanssa ollut säätöä. Onneksi tämä on vain väliaikaista ja ensi viikko on sitten lomaa että saa ladata akut rauhassa ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   2.3.10 16:46:11

nosto

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   2.3.10 18:47:00

Hieman tulee talliin täytettä kun omiin laukkoihin olen aina keksinyt lisää poneja maidenlähtöihin jos ne on meinanneet jäädä tyhjiksi.. :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   2.3.10 21:52:11

Tallia päivitetty hieman... Huomisen raveista laitan ehkä kohta tuloksia mutta vain yksi osallistuminen tullut.. :S

Päivämäärä:   3.3.10 13:27:47

Nosto

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.3.10 18:30:24

nostellaas.. voisi kohta ilmoitella poneja laukkoihin taas muuallekin ja laittaa tuloksia noista omista tämän päivän. Niihin tosin vain ihan muutama hassu osallistuminen vasta tullut :(

Päivämäärä:   3.3.10 18:54:59

Tierra//Voisin olla kiinnostunut ykkösryhmän ponista nro 10, she tamma S.R. Sparrow (VH-48298).
Luonteet (plus tuo kamala lempinimi) menis uusiksi, mutta voisin luvata kodin vielä kesken olevasta Hengenvaarasta, poni pääsisi laukkailemaan melkoaktiivisesti, vaikken mitään huippukisausta voi tietenkään luvata, sillä ainut laukkaponini on, joten siihen on hyvä panostaa. ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.3.10 19:49:44

Hapero // taffel ehti ensin kysellä noita shetuja jotka vapaana, mutta jos (ja kun vähän suostuttelen) ei sitä ota niin eiköhän se teille lähde :)

Fenella ja taffel ootteko ilmoittaneet mulle huutokauppaponien sivuja? :) Kun on muistikuva että toinen olisi muttei ainakaan mailissa näy ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.3.10 20:29:20

Tulokset tämän päivän laukoista. Vain yksi lähtö pystyttiin juoksemaan. :D

Lähettäjäcraky 
Päivämäärä:   3.3.10 20:30:38

Osallistujia Townsend Acresin kilpailuihin

vink vink :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.3.10 20:44:37

Eikun kolme xDD

Mie en tykkää TA:n laukoista kun ne on vaan 1 ja 3 ryhmille.. :D

LähettäjäJenna.S 
Päivämäärä:   3.3.10 20:44:39

Muakin kiinnostaa tää laukkaponi homma! :) Mites, osallistutaanko laukkakisoihin samalla tavalla maililla kuin esimerkiksi estekisoihin?
Katsookohan kukaan pahalla jos osallistuisin pareihin laukkoihin yleispainotteisella shettiksellä, joka pääasiassa kisaa koulua ja esteitä?

Sori jos kyselen tyhmiä, oon ihan uuno. Vois illalla tutustua oikein kunnolla ton ponilakkajaoksen sivuihin.

Lähettäjäcraky 
Päivämäärä:   3.3.10 20:45:42

Tierra >> valitan :D mutta kun itsellä ei ole shettiksiä eikä ratsuponeja :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   3.3.10 20:50:24

Jenna.S: Juu, laukkoihin osallistuminen tapahtuu ihan samalla tavalla kuin muihinkin kisoihin. Jotkut tietty voivat käyttää vieraskirjaa (kuten "normikisoissakin") ja (ainakin) hevospuolella joillakin on käytössä myös foorumi, johon osallistumiset lähetetään. Mutta täällä ponipuolella taitaa osallistumiset kyllä kaikki toimia juuri sähköpostitse (en ainakaan tule nyt mieleen, että olisi muuta tapaa).

Ja siitä vain osallistumaan yleispainoitteisella shetlanninponilla, ei se niin tarkkaa ole ja eihän sitä tiedä vaikka siitä tulisi kunnon laukkatähti! (:

LähettäjäJenna.S 
Päivämäärä:   3.3.10 20:53:58

Tuire, kiitos paljon! Pitääkin tutustua jaoksen sivuihin oikein kunnolla ja käydä kokeilemassa onneaan :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.3.10 21:15:29

craky voi silti järkätä muilleki laukkoja.. :D oon niin laiska osallistumaan jos ei ole kaikille kerralla lähtöjä. :D

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   3.3.10 21:48:36

Osallistukaa PLJ:n alaisiin !
Kaikille ryhmille lähtöjä, tasoina maiden & allowance. Ensi kisoissa sitten kovatasoisemmat lähdöt jos näihin tulee tarpeeksi osallistujia. :-)
Osallistua voi tähän topaan: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=796571&t=796571
Tai kutsun kautta: http://huoleton.webs.com/plj01.htm

LähettäjäJenna.S 
Päivämäärä:   4.3.10 13:43:26

Kysäisempäs vielä: Jos ponin vanhemmat eivät ole kisanneet laukkoja, eteneekö poni taso tasolta eteenpäin?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   4.3.10 15:00:14

Jenna.S: Juurikin näin, koska silloinhan vanhemmat voi luokitella maiden-tasoiseksi (:

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   4.3.10 17:26:25

Tierra: Ei multa saa aina viedä kaikkia poneja! :(

Pitäis miettiä teenkö Hardcoreen vielä toistamiseen uuden leiskan vai koitanko vaan pakottaa itteni kirjottaa uusia tekstejä. Yks päivä sain hirveen inspiraation ja aloin tekee ponilistausta, mihinkää muuhun ei sit innostusta riitäkkää.
Nyt olis taas hirvee valokuvausbuumi ja sellane fiilis et tahtoo harjotella ja opetella kuvaamaa kunnolla ja plaa. Huomenna jos on kiva keli ni vois mennä kiusaan naapurin shetupalloja + varmistaan mun oletukset että yks nuori ori ei oo tuol enää..

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.3.10 09:08:39

Mukavasti löytyi osallistujia sileän maidenista, joka sitten olikin ainoa joka voitiin pitää. Toivottavasti osallistujamäärät eivät siis tule aina olemaan tällaisiä.. Noh, tuleepahan sitten varmoja voittoja, kun löytyy vain omia poneja lähdöistä :/ Sitten joskus kun maidenilaiset saavat voittoja.

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   5.3.10 12:34:11

eilen sain Hardcoreen heppalistauksen kuntoon, vielä puuttuis sadanviidenkytämiljoonan ponin sivut + uudet tekstit + kisatilanteen päivitys :D
katotaan uudestaan ensvuonna miltä näyttää... tuun tänne kahen vuoden päästä "vielä tarvis parit ponin sivut ni alkais olee valmista. mut oon jo kyllästyny kyl toho leiskaa.."

Päivämäärä:   5.3.10 18:34:45

Mites ton ponin kanssa?

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   5.3.10 20:35:14

Hapero: Mää tahtojasin pitää sen kyl itelläni.

Tierralle unohtu sanoo että sivuja en oo laittanu sulle tulemaan etkä niitä oo luultavasti ihan hetkee saamassakaa... mut jos tää ei oo suuri ongelma ni hyvä, jos on ni teen noille jokkut pikasivut

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   6.3.10 10:49:56

Ei muilla, mutta niillä jotka ei oo mun tuonteja, on itse asiassa tosi kiire. Mun tuonneilla ei niin, mutta olisi kiva jos niillekin tulisi tässä kohta sivut.

Vielä tämä päivä niin ettei ehdi istua koneella, mutta jospa sitä huomenna sitten olisi vaan. Ihania nämä hiihtolomaviikonloput kun pääsee töihin mutta ei oikein jää aikaa virtuaalikopuille sillon ^^

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   6.3.10 11:02:58

eäh :l mää voisin sit melkei sanoo et palautan kaikki huutoponit ku täl hetkel ei oo mitää intressejä tehä minkäännäkösiä sivuja + huomasin pari päivää huutiksen jälkee et ei hardcore _shetlandsis_ voi olla isoja poneja :D

aloin täs käymää PLJ:n kalenteria läpi ja kerään ponien startit ja sijotukset uudestaa ylös, täl hetkel Nintsu tietää mun ponien tason paremmin kun mie ite..

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   6.3.10 11:07:08

Tierralle vielä sen verran et se Booster-welara ehti jatkaa matkaa Nintsulle, välitän sulle sivuja kun saan tietoo

Päivämäärä:   7.3.10 16:41:13

Nostellaanpa taas.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   7.3.10 17:10:17

Prestan fsh:t (muutamaa lukuunottamatta) ovat myynnissä.

Päivämäärä:   7.3.10 17:35:27

Aaaam, muuten voisin tollasen ottaa, mutta mää tahdon shettiksen...

Päivämäärä:   8.3.10 16:24:41

Nostellaan.

Päivämäärä:   8.3.10 17:00:17

Ylös.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   9.3.10 15:32:31

Huutokaupassa kaikki jotka on "Jää Tierralle" tai "Myyty taffel" on vapaana ja niitä saa kysellä. Lähtevät ensimmäisen kysyvän matkaan. Ainoastaan Booster BEM on jota ei voi saada, mutta muut kaikki kaupan ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   9.3.10 17:19:39

Haperolle ainakin löytyy sieltä shettis tai pari :)

Päivämäärä:   10.3.10 16:44:00

Mahtaisko tolla aikasemmalla tarjouksella sittenki lähteä Teensy Teeth, (http://siittolask.webs.com/Shetlanninponit/Tessa.htm) eli Tessa laukkailemaan mun toimesta?

Päivämäärä:   10.3.10 16:59:34

nostan.

Päivämäärä:   10.3.10 17:21:31

Pitää pitää ylhäällä tämä!

Päivämäärä:   10.3.10 17:39:22

Ylhäällä pysyy

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   10.3.10 20:08:41

Hapero // juu, voi lähteä :) Jos saan sivuja 2 vk kuluessa?

Ella // eipä taida olla lyhyemmin missään... :D Peruasiat on että ponit kilpailee taso tasolta ja tavoite on hyvällä statistiikalla Grade I taso. Statistiikka kertoo eniten ponin "laadusta", huonolla ponilla huono stat ja hyvällä hyvä. Ja statistiikkahan on ponin kilpailut esim. 10:5-1-2 meinaa että kymmenen kilpailua, joista 5 voittoa, 1 toinen sija ja 2 kolmatta sijaa :)
Mitä muuta siellä on tärkeää..? :D Ryhmät. Eli pitää tietää mihin ryhmään oma poni kuuluu että sen voi ilmoittaa :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   11.3.10 11:57:00

nostellaan

Kuvittelin että lomalla olisi enemmän aikaa netissä oleskeluun mutta kaverit pitäneet huolen ettei oo ollu liikaa vapaata.. :D

Päivämäärä:   12.3.10 19:37:10

Ylös vaan.

Päivämäärä:   12.3.10 20:43:08

Teen noita sivuja muuten pian..

Päivämäärä:   12.3.10 21:38:01

Köpsköps poni laukkaapi.

Päivämäärä:   12.3.10 22:09:59

Ei saa pudota näin nopiasti, missä kaikki immeiset täältä on?

Lähettäjä: Ellu 
Päivämäärä:   12.3.10 22:11:46

Tierra ookoo... En tiedä ymmärsinkö kunnolla.. Mutta ehkä jotenkin 8D Katsotaan nyt sitten, josko sopivaa ponia löytyisi...........

Päivämäärä:   12.3.10 22:17:40

Ellu, osta ny sinäkin poni, mulle on jo kaks:D

Lähettäjä: Tierra (kaverilla) 
Päivämäärä:   12.3.10 22:27:14

Ellu, PLJ:n sivuilla löytyy linkki huutokauppaan. Siellä kaikki jotka on että jää tierralle tai myyty taffel, on vapaana ja niitä saa kysellä :) Yksi poni on varattu Haperolle ja toinen Nintsulle mennyt mutta muut ^^ En muista nyt mitkä oli nuo noille menevät kun en ole omalla koneella mutta kysele jos joku kiinnostaa niin katon oliko ne ne :)

Lähettäjä: Ellu 
Päivämäärä:   12.3.10 22:30:52

Hjmm. Pitänee katsoa.

Päivämäärä:   12.3.10 22:35:50

Mulle ainaki tulossa Teensy Teeth. Yritän saada sivut tänään aikaseksi.

Päivämäärä:   13.3.10 11:53:32

Aamuja.

Päivämäärä:   13.3.10 20:05:50

nostetaan.

Päivämäärä:   13.3.10 23:42:31

Nousee.

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   14.3.10 00:01:12

Tierralle tulee piahkoin ponien sivuja :)

Päivämäärä:   14.3.10 11:19:38

nostellaan taas

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   14.3.10 20:12:17

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=813001&t=813001 Ostelkaas pois pieni laukkaponinalku :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   14.3.10 20:25:25

eipä näy mailissa laukka-anomuksia... :)

Lähettäjä: vrieng. 
Päivämäärä:   14.3.10 20:38:40

Ei kellään myynnissä oisi 1-polv. risuesteponia, 2 tai 3 ryhmiin kuuluvista roduista? Deadlineen tulossa ois, todella hienolaatuisia sivunäyttöjä voi sieltä tsekata.

Ootas vaan Tierra, kohta näkyy yks anomus, kunhan saan sen viimeisteltyä..:D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   15.3.10 23:04:13

kalenteri päivitetty

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   16.3.10 19:15:47

nostellaan

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   16.3.10 22:36:59

Heh, mäkin vihdoin viimein ostin ensimmäisen ponilaukkurin.. Oonkin sitä jo pitkään miettinyt :D Ja tämä poni on Boety Cre

Voisinkin pitää jotkut ponilaukat..Ois vähän vaihtelua ravien järjestämisestä :D Eikä kai olis edes yhtä työlästä kuin ravitulosten laittaminen ?

Lähettäjä: Heltsu 
Päivämäärä:   16.3.10 23:15:23

Nyt lähti lomakkeella kisa-anomus.. Saa nähdä onko kutsussa paljon virheitä :P

Päivämäärä:   17.3.10 14:10:57

Heltsu // ei se vaikeaa ole :) Tulokset on vain arpomista, osallistujia vähän ja näin pois päin :)

Kattelen illalla mailin läpi ^^

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   17.3.10 15:52:46

Näytelkääpä orejanne, jotka voisivat astua Piitun. Etsinnässä jotain ponirotua edustava ori, jota voidaan käyttää ratsuponijalostukseen.

Päivämäärä:   20.3.10 16:49:29

Oho, meikäläisen pikkuponi tempas heti maidenista voiton :o *halkee ylpeydestä*

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   20.3.10 16:55:41

Hanna, Remyä voisin tarjota.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   21.3.10 10:34:12

nostellaan..

Lähettäjä: vrieng. 
Päivämäärä:   21.3.10 11:23:48

..mihinköhän kaikki osallistujat maiden, allowance, ungrade ja grade3 luokkiin ovat oikein piiloutuneet, kun ei enää missään näy, vai onko kaikkien ponit hypänneet grade2 ja 1..? :D (Vai yksinkertaisesti, järkyttääkö kaikkia Deadlinen kutsusivut kaikkia...)

Muttajoo, tulin tänne jotakin jutustelemaan, kun ei muuta tekemistä oikein ollut. Deadlinen laajentamista ja parempaa ulkoasua olen alkanut harkitsemaan, ilmeisesti kovin käyttäjäystävällinen tuo ulkoasu ei ole..

Sitten vielä fiksu kysymys, onko lähtö pakko ns. puolittaa, jos siinä on vain kaksi osallistujaa? Eli lähtöön osallistuneille puolitetut rahasummat, eikä etenemisoikeutta? Itse kun en näin ainakaan tehnyt Deadlinen ensimmäisten laukkojen tulosten suhteen, mutta...

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   21.3.10 19:51:54

Minulla on kyllä kasapäin maiden- ja allowance-shetukoita, mutta pyrin niiden kanssa hieman realistisempaan kisaukseen, joten ihan joka kisaan ei välttämättä tule yhtään osallistujaa. Vaikka toisaalta, aina välillä yksinkertaisesti tuon lisää poneja, jos maiden-lähtöön tulisi muuten "vain" 0-2 ponia.

Muuten kyllä pyrin siis osallistumaan jokaiseen mahdolliseen kisaan, mutta edellä mainitusta syystä sitä ei välttämättä tule - ainakaan niihin allowance-lähtöihin, koska sen tasoisia poneja on vähän vaikea tuoda :D Toinen syy on se, että esim. tämänkin viikonlopun olin vanhempieni luona, joten en olisi "päässyt" osallistumaan, jos olisi ollut kisoja.

Hmmh, minulla on tainnut tulla joku ihme ajatuskatkos, kun en ollut tuota Deadlinen huomista kisaa laittanut kirjanmerkkeihin. Lähtöjä katsoessa nimittäin ajattelin koko ajan, että minulla on vain yksi kakkosryhmäläinen esteillä ja sekin kisaa jo G2-tasolla - Olin siis kokonaan unohtanut nämä minun shetu-risuesteilijät :D

Mutta hyvä että tuli puhetta ja vasta tänäänhän se vip muutenkin on, joten päästään vielä mukaan (: Toivottavasti :D

---

"-- onko lähtö pakko ns. puolittaa --"
En usko että voittosummia on pakko puolittaa, koska säännöissä tätä ei minusta ainakaan mainita. Itse en ainakaan ole puolittanut. Nykyään kylläkin vaadin jokaiseen lähtöön ainakin sen kolme ponia, koska en yksinkertaisesti halua poneille "turhia" lähtöjä.

Etenemisoikeutta ei kuitenkaan tule ja näin tosiaan säännöissäkin lukee: "- Mikäli lähdössä on yksi (1) tai kaksi (2) ponia, lähdön saa juosta, mutta tasolähdöissä voitto tällaisesta lähdöstä ei oikeuta etenemään tasoilla."

Itse kylläkin ymmärrän tuon säännön niin, että tasolla tarkoitetaan grade-lähtöjä, koska grade-sanahan on englantia ja tarkoittaa tasoa. Ja minkä ihmeen takia siinä pitää mainita sana taso, jos puhutaan kaikista lähdöistä? *

Mutta koska jaoksen ylläpitäjä aka Tierrakaan ei anna etenemisoikeutta maiden- ja allowance-lähdöissä, jos osallistujia on vain 1-2, niin kaiketi tällä säännöllä siis tarkoitetaan kaikkia lähtöjä.

Aikaisemminkin tästä tänne jo puhuin ja silloinkin sanoin, että juu, maiden- ja allowancekin ovat kyllä "tasoja" siinä missä muutkin, mutta minusta ne eivät ole niin "tärkeitä" kuin nämä grade-tasot. Ja minusta olisi parempi, että ponit päästettäisiin hieman helpommin kisaamaan sinne grade-tasolle ja tämähän onnistuu siten, että kahdenkin ponin lähdöstä saa etenemisoikeuden.

Ja yhden ponin lähdöt ovat minusta kyllä yhtä tyhjän kanssa. Onhan se tosi kiva saada statistiikkaan ykkössijoituksia, mutta ei ne minusta ole oikeasti minkään arvoisia, jos poni on saanut ne jaksaessaan ylittää sen maalilinjan jossain vaiheessa.

* Ungraded-lähtöjän on aivan oma lukunsa, koska sehän ei nimensä mukaan ole mikään taso. Eikä se muutenkaan oikeuta etenemään mihinkään.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   23.3.10 14:20:20

Nyt lähti kolmet laukat anottaviksi. Tällä kertaa lähtöjä on joka ryhmälle niin sileiltä kuin risuilta ja tasoina ovat maiden, allowance ja G3. Nyt olisi siis parempi kaikkien myös osallistua, ettei sieltä taas löydy kasapäin minun poneja ja sitten muutama hassu muun omistama.

Voipi ilmoittaa täällä, jos todella haluaa myös G2 ja/tai G1-lähdöt, niin otetaan ne sitten seuraavalla kerralla mukaan myös. Nyt en niitä ottanut mukaan, koska lähtöjä on muutenkin niin paljon (24 kipaletta) eikä niihin välttämättä tule kovin paljon osallistujia muutenkaan. Itseltänikin löytyy tasan kaksi G2-tasoista ponia.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   24.3.10 20:46:11

Heei, mihin kaikki ovat kadonneet?

Lähettäjäcraky 
Päivämäärä:   24.3.10 20:56:05

Jos jollain on laukkapainotteinen ja mielellään evm-sukuinen nf-tamma, niin nyt olisi ori tarjolla.

Tamman omistaja voi itse pitää varsan tai jos ei halua pitää eikä saa varsaa myytyä, niin huolin varsan kyllä Townsend Acresiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.