Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  FVP

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   22.2.10 21:33:04

Tiedätkö mikä se on?

</nostalgiapohjainen kysely>

  Re: FVP

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   22.2.10 21:34:31

jep, "parhaiden kerho" ;D

  Re: FVP

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   22.2.10 21:35:18

Äfveepee. Finnishvoormplaad.

Jos ihan tosissaan kysytään, niin ei mtn hajua.

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 21:35:35

Joo <3 <3

Mut eikö Leandra tiedä että FVP'stä puhuminen ht.netissä on ehdottomasti kiellettyä. Ja huhhuh jos joku uskaltaa sen osoitteen iskeä pöytään! ;)

  Re: FVP

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   22.2.10 21:36:26

shonna, mut me vaan pohdittiin irkissä että tietääkö kukaan nykyharrastaja enää mikä on fvp! :'(

  Re: FVP

Lähettäjä: enuskallakertoo 
Päivämäärä:   22.2.10 21:36:34

Ihmisten jengi, foorumi, johon kuuluvat virtuaali-ihmiset, jotka luulevat olevansa muita ylempiä. En ikinä haluis liittyä. Pitikö tulla vaa kohottaa egoo? Sinne oli jotkut pääsykokeetki joskus.

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   22.2.10 21:37:13

FOORUMI VANHOILLE PIERUILLE.

ai ei muka.. :<

  Re: FVP

LähettäjäLuciana 
Päivämäärä:   22.2.10 21:37:49

Tiedän.

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   22.2.10 21:38:17

"enuskallakertoo" on tainnut joskus hakea fvp muttei ole päässyt ;D;D;DDDD

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 21:38:18

Mua ei hyväksytty sinne neljännel yrittämäl. Totesin siin vaihees et en oo tarpeeks vakuuttava virtuaaliharrastaja.

  Re: FVP

Lähettäjä: Simo 
Päivämäärä:   22.2.10 21:38:43

FVP=suuri salaisuus!

(joo miun ei pitäs tulla tänne kun olen rekkautuneena sinne ja tiedän mistä on kyse)

  Re: FVP

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   22.2.10 21:39:02

"Kukaan nykyharrastaja" Eli vissiin nykyharrastajaks lasketaan harrastaja, joka on harrastanu oman tallin pitoo vuodesta 2004 lähtien. :DD

  Re: FVP

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   22.2.10 21:39:15

Parhaiden kerho? Mua ei voi parhaimpiin luetella :D

  Re: FVP

Lähettäjä: enuskallakertoo 
Päivämäärä:   22.2.10 21:39:21

On ollut jtn. Ei sinne pääse, vaikka on ollu virt. maailmassa vuodesta -99 alkaen.

  Re: FVP

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   22.2.10 21:40:03

shonna, osoite löytyy muuten googlen haussa ekana tuloksena :DD

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 21:40:12

Hei mä en tuntenut FVP'n viime ja edellishaun tyypeistä kuin ehkä 1/10.. :D

Mut joo, enuskallakertoo on selkeästi joku vanha virtuaaliharrastaja. ;> Koska viimeisin haku on tainnut olla pari vuotta sitten.

  Re: FVP

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   22.2.10 21:40:38

:D

(ps miksei shonna irkkaa meidän kanssa?)

  Re: FVP

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   22.2.10 21:41:01

Scilla, no niinpä!

  Re: FVP

Lähettäjäsmossi. 
Päivämäärä:   22.2.10 21:41:48

Ja ihan jos totta puhutaan, niin minä pysyn mieluummin mun omassa parhaiden kerhossa Rimpun, Henkan, Danin, Lentsun ja likkojen kanssa kun ihmisten kaa. :D

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 21:41:51

No emmä uskalla? :D

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   22.2.10 21:42:01

Oon mäki sinne hakenu vaikka kuinka monesti mut en oo ikin saanu omia tunnuksia sinne, kavereitten tunnuksia saanu käyttää :DDDDDDDDDD

  Re: FVP

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   22.2.10 21:44:04

ja enuskallakertoo, tämän topicin aiheena olisi hyvin voinut olla vaikka Ceridwyn tai koululaakso, satuimme vain pohtimaan fvp:tä irkissä ja sitä, että onko täällä enää ketään joka sen muistaa. Näköjään on :P

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 21:44:30

hyena, toi olikin hyvä tietää. Koska silloin se käyttäjä on rikkonut sääntöjä ja sieltä on jo muutama aikoinaan lentänyt sillä tavalla pihalle. :)

Ootko btw menos omalla autolla oripäiville? Suunnittelin lähteväni sinne kans, jos oon Lohjalla silloin.

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 21:44:34

Hei, oon liian n00b et tuntisin mitään hienosto harrastajia. Ei sinänsä, virtuaalimaailma on taka-alal kunnes... ding 80! \,,/ Lmao.

  Re: FVP

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   22.2.10 21:45:08

shonna totta, me voitais kuolla järkytykseen jos tulisit sinne. TUU.

Huvittavaa miten ihmisillä vielä yli kuuden (vai öö seitsemän?) vuodenkin jälkeen on tällaisia kaunoja. :D

  Re: FVP

Lähettäjä: Bia 
Päivämäärä:   22.2.10 21:46:20

sparrow-mind: NYT muistin et miks olin niin pitkään taolla virtuaalimaailmasta! :D kiitosta ;P

  Re: FVP

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   22.2.10 21:46:27

parhaimpien kerho oli läppä... en ees tiedä ketä sinne kuuluu tällä hetkellä, mutta tiedän että sinne on ollut pääsykokeita ja että he valitsevat jäsenensä tarkoin. Myönnän että itsekkin olen pari kertaa hakenut mukaan, enää en sortuisi moisiin 'pääsykokeisiin'! ;)

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 21:48:35

Mä oon kans miettinyt miksei Abs ole hakenut?

elen löytyy listoilta mut miksei oo kirjoittanut mitään? :/

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 21:48:58

Bia, mä aloitin vasta taukoilun. Keksin tän kymmenen vuotta liian myöhään. Kaks vuotta mun hermoja söi Final Fantasy, sit Oblivion. Ja nyt Wow (ja GTA, Fallout ...)

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   22.2.10 21:52:53

shonna, joo oon menos omal autol ti ja ke ja la :) meen siit lohjan läpi.

  Re: FVP

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   22.2.10 21:52:57

Tottakai mä tiedän mikä FVP. Ihme utopiafoorumi, mihin ikinä en ole päässyt, vaikka monta kertaa hakenut. Mutta en kai mä ole mistään jäänyt paitsi.. vai?

  Re: FVP

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   22.2.10 21:54:49

En kyl tiiä että mitä teen taas tällä foorumilla... Mut otetaan nyt sitten kaikki ilo irti siitä! Eli...

sparrow-mind, onks Oblivion hyvä? Fallout alko vähän kyllästyttää jotenkin vaikka hyvä onkin, mietin että pitäiskö hankkia Oblivion vai kyllästynkö siihenkin sit yhtä lailla. :( Dragon Agen pelasin just läpi eikä heti perään jaksa taas uudestaan, ja Final Fantasyn julkaisuun on viel aikaa ja mulla on tylsää...

  Re: FVP

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   22.2.10 21:55:05

Hehee :D Tässä se sit on, ihan oikeesti :D

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 21:57:21

hyena, no mä pomppaan sun kyytiin ainakin parina päivänä?? riippuu miten mun oma autokoulu on täällä Lappeenrannassa suoritettuna. :) Toki maksan osani bensakuluista ja vaik vähän vaivanpalkkaakin jos viitsit mun hiljaisuutta kuunnella sen 1½h. :D
Kukakohan siel on tänä vuonna testiratsastajana koulupuolella. Jos Maarit olis taas niin pääsisi sen siivellä ilmaseks sisään..

  Re: FVP

Lähettäjä: joel 
Päivämäärä:   22.2.10 21:59:02

Ah tuo mystinen fvp :D

Hainpas itekin sinne joskus kauan aikaa sitten, enkä nyt yhtään ihmettele, ettei mua otettu inee :( Ja pakko myöntää, et oishan se ihan kiva kuuluu tohon salaseuraan, mut oon kai vähä liian nobody :( ei mua kukaan enää muista

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 22:00:48

Skills, Oblivion oli hyvä. Pelasin sen neljästi läpi ja kyllästyin. Epäonline rpg's se on ihan vtun hyvä. Lisäosat kannattaa hankkia, vaik mä ne nyt pelasin jotakuinki päiväs - paitsi Shivering Islesin. Nyt mul on turhan uus kone.

Fallouti ei oo mitään verrattuna Oblivioniin, tai no ehkä se on makuasia. Mä kyllästyin kanssa Falloutiin, mut onneks mun jätka jaksaa pelata sitä (sillon ku se ei reidaa tms).

Millon uusin FF tulee? Jätkä kyl sano sen tänään, mut olin liian innostunut selittämään FF Ysistä.

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   22.2.10 22:01:03

shonna, ti ja ke pitäs ainaki mahtuu kyytii, lauantaist en oo varma. autos on neljä paikkaa ja mä vien niistä yhden :D

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   22.2.10 22:02:45

Pääsykokeet! =D Sitä olis voinut sanoa lähinnä.. hmm, haastatteluksi? Aika jännä käsitys pääsykokeista, heh pitäisköhän hakee jonnei yliopistoon ;-)

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 22:03:08

Amar, lmao. Ooks sä jo keksinyt mun identiteetin? :o Me heppatytöt häivyttiin viikko sit, meit on pari viel tulos kirjottamaan. Pieneläinhoitajil on vissiin vähän eri lail, vois kysyy vaik Ronjalta tai Palolta :D

  Re: FVP

Lähettäjä: Oresama/Reita/Ban 
Päivämäärä:   22.2.10 22:03:26

Se on sellainen paikka, jonne pääsee vain virtuaalitalleilijoiden kerma kirjoittelemaan. Se on kuulemma Foorumi Vain Parhaille, eli toisinsanoen Foorumi Vanhoille Pieruille.

Täällä oli joskus keskustelua siitä, muutama vuosi sitten. Sen paikan porukka kehui laatukeskustelua FVP'ssa niiiiiiin paljon. Ihan harmittelen, miksen silloin kysynyt, mitä he täällä tavisten joukossa tekevät, kun kerran muualla on niin parempaa. Ja kyllä, olen katkera etten oikeastaan paremmin tiedä, mikä se sellainen FVP on, vaikka luulen, että taidan viihtyä täällä tavallisten kansalaisten joukossa. :D

Olin joskus pieni ja niin olen vieläkin, koska olen vasta seitsemäntoista ja päästäni pakkasen puolella. Silloin muutama vuosi sitten kapinoin koko FVP'ta vastaan, sellainen insidekerho kun se on. Mielikuvani siitä oli, että Virtuaalimaailman Jumalat, Hienohelmat puhuvat siellä pelkästään p*skaa meistä ruputaviksista. En tiedä, onko se totta, mutta eihän se minulle kuulukaan.

  Re: FVP

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   22.2.10 22:04:38

sparrow-mind, uus FF tulee vissiin 9.3., Japanissa se tietty tuli jo joulukuussa. Ollapa japanilainen... Mut ehkäpä hankin sen Oblivionin! Tosin tässä ajatellessa Dragon Agen uusintapeluu alko kiinnostaa... Ehkä paras rpg pitkään aikaan. <3

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 22:07:37

Scilla, mä haluaisin Kingdom of Heartsin :___:' En tiedä miks. Kirotut japanilaiset! Nyt mua vaan harmittaa se, et joudun viettämään enemmän aikaa jätkän luona. Ku sil on se pirun pleikkari, ja mul vaan Xbox360. Yhyy.

  Re: FVP

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   22.2.10 22:09:54

Tiedän.

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 22:11:11

Amar, mistäsä keksit et mie oon kasvissyöjä! Voi luoja varjele, luulin et mun identiteetti on suuri salaisuus. Vietän kai liikaa aikaa kiljuen (/ piereskellen) siel ruokasalis. Voi prkl, sä näit sen mun superseksikkään esitelmän konijalostuksesta (ei sinänsä, sain siit kolmosen! Bajsa huomautti vaan et kiroilen liikaa). Lol'd.

  Re: FVP

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   22.2.10 22:14:28

sparrow-mind, mullakin on Kingdom Hearts hankinnassa, ei vaa näy halvalla koskaan missään. Ainoo hyvä PS2 peli mikä multa puuttuu.. Tai siis, mun mieheltä puuttuu. :D Luojan kiitos asutaan yhdessä poikaystävän kanssa, en vois elää ilman tota telkkaria ja pleikkaa...

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 22:22:52

Scilla, ehkä toiki muuttais mun kanssa yhteen ... (ei taka-ajatuksia ei)

Amar, mun ruoka-annoksia ei voi kutsua ruoaks :S Datailin joskus ATK-luokas ku oli oma kone paskana, uteliaana satuin vilkasemaan sun näyttöäs ja addailit siel jtn KRJ:n osallistumisia mailistas. Meinasin pudota tuolilta, ihan oikeesti (reaktio: " OMFG OMFG SE ON AMAR!!!!111+++11 O__o WTF!!! ")

Mun konijalostusesitelmä oli katasrofi. Mulle ilmotettiin viis minuuttia ennen esitystä et se olis niinku nyt. Hyvä valmistautuminen. Olisin halunu Powerpoint presentationin!

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 22:37:00

Amar, toi koulu on katastrofaalinen. Informaatio ei koskaan kulje perille asti. Bohoo. Mul ei oo lopputyö viel valmiskaan (... lukio vie niin paljon aikaa), mut kirjotan Virheellisist jalka-asennoista ja niiden vaikutuksesta esim. liikkeisiin :D Varmaan maailman mielenkiintoisin aihe --'

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 22:45:44

Abs, no jotkut on päässy ihan omien ansioidensa perusteella. Voisin lyödä vetoa että laittamalla viestiä kalmalle (tai kuka nyt onkin Meepuun eniten yhteydessä) niin pääsisit suoraan sisään?

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   22.2.10 22:47:00

Eikös Ada C.kin päässyt suositusten perusteella ihan vaan, miksi ihmeessä Absinth ei pääsisi vaikka samalla tavalla. :) Suosittelijoita varmasti riittäisi!

  Re: FVP

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   22.2.10 22:48:31

Mä olen aina olettanut, että Absinth on sisällä :o

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   22.2.10 22:49:10

miks elen on jäsenlistalla mut en oo ikinä nähnyt kirjoittavan mitään! oon pettynyt! =D

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 22:49:11

Amar, ei ne mun kaverit jaksa kysellä. Yks mun luokkalainen on entinen virtuaaliharrastaja (svenska sidanil kyllä) ja sille mä vuodatin ihan liekeis et olin nähny " virtuaalimaailman julkkiksen " (time to grow up, Sara!) :D Lisää ihmees!

  Re: FVP

Lähettäjä: Tuntematon 
Päivämäärä:   22.2.10 22:49:45

Eikö tuollaiset paikat ole turhia, sillä se oma virtuaalitallihan ole aina paras? :DD

P.S. Aluksi mielin, olikohan aiheen aloittajalla tullut kirjoitusvirhe, että meinasiko se FWB:tä. :))))

  Re: FVP

Lähettäjä: ;) 
Päivämäärä:   22.2.10 22:51:31

FVP on ihan kuollut paikka. Ei sinne virtuaalihevospuolellekaan kukaan kirjoita ikinä mitään, hyvä jos tulee pari uutta viestiä viikossa (jos siinäkään). Ei kannata kuolata perään.

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 22:51:54

Kenen suositusten perusteella Ada pääsi sisään? Sitä mä oon tässä jo pidemmän aikaan miettinyt..
Yleensä kyllä suosittelijoidenkin jälkeen on järjestetty "arvioimistilaisuus", jolloin ihmiset on saanut esittää mielipiteensä.. Joiden ei pitäisi kantautua ulkopuolisten silmiin ja korviin!

Tuntematon, FVP ei oo virtuaalitalli vaan suljettu foorumissa, jossa ihmiset angstaa paskaa elämäänsä. :)

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   22.2.10 22:53:26

shonna - mulla olis vaan sellanen muistikuva et siitä olis ollut ilmoitus siellä ylläpitopuolella joskus tai jotain?
Jep eihän niiden pitäiSI..mut sekin niin nähty ja kuultu.. :s

  Re: FVP

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   22.2.10 22:58:58

<ot>

Amar, se rastapää! Tai ei sil enää oo rastoja. Se siis harrasti virtuaaliheppoja joskus ala-asteel, muttajoo. Sit viime vuonna siel viel oli mun rakas Apilani, joka on nykyisin virtuaalikennel puolel ^^. Meit on aina ollu vähemmistö skoles ^^

Muhun verrattuna oot kyl julkkis. Ylläpidit YLA:ki sillon joskus (ja mä olin maailman aktiivisin täysiverituomari ikinä!)

  Re: FVP

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   22.2.10 23:00:08

En tiedä miksi pääsin, kai sille on ihan hyvät syynsä. Tosin en näe sitä mitenkään epäoikeudenmukaisena että itseni valittiin. Olen pyörinyt täällä useampia vuosia ja yleensäkkin olen ollut sellainen ihminen että paljon ei ainakaan moitittavaa vielä ole kohdalleni sattunut. Tunnen myös täältä ihmisiä jotka taas tuntee vaikutusvaltaisia ihmisiä. :D

Johan oli plörinät..

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   22.2.10 23:02:14

Ada - siis mä en nyt ainakaan millään tavalla tarkoittanut moittia sua, meinasin vaan että varmasti Absinthillakin riittää suosittelijoita jos niikseen tulee. :)

  Re: FVP

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   22.2.10 23:03:33

Enni, en mä sulle vaan Shonnalle kun se epäili niin :D

Samaa mieltä, onhan Abs täällä pyörinyt koko pienen ikänsä ja hänet tunnetaan yms. Hieno lisä olisi hän joukkoon :)

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   22.2.10 23:07:10

Ada, mua ei suoraan sanottuna kiinnosta kuka sua on suositellut, vaan se että millon tää suosittelutilaisuus on pidetty. :D Koska omaan silmään ei sellasta ole sattunut.

  Re: FVP

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   22.2.10 23:09:52

Shonna, ei ollut mitään tilaisuutta, ainakaan mulle ei mistään sellaisesta ilmoitettu. Ymmärtääkseni mua vain suositeltiin ja jätettiin pääjehujen arvioitavaksi olenko tarpeeksi "hyvä" joukkoonne.

  Re: FVP

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   22.2.10 23:11:50

mä pistin jo mustan kaavun päähän ja olin valmis sulkemaa koneen ikiajoiks. mä en oo ikinä kuullukkaa moisesta.

voi miksi en ole enää siellä vanhassa ajassa, kun ei tiennyt edes muiden olemassa olosta, ellei tullut tallin vieraskirjaan laittamaan linkkiä omaan talliinsa. ei tietäis kestää muista eikä tuntis sorsimista.

  Re: FVP

Lähettäjämeym. 
Päivämäärä:   23.2.10 00:04:29

Muistelisin seuranneeni täällä jotain kauheeta purkausta FVP'n inside-meiningistä..? Tästä on tosin vähän aikaa jo kulunut. Itseä ei pahemmin ole kiinnostanut asia (muuta kuin sillon kun tällaisa topikkeja putkahtaa esiin :'D)

  Re: FVP

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   23.2.10 00:24:26

Tää oli hitti aikoinaan. Itsekin pääsin jopa ekalla yrittämällä sisään, mutta vastausviesti meni toimimattomaan mailiini. En sitten lähetellyt kyselyä perään, että "onko mua nyt sit valittu!!" ni sitten kuulin myöhemmin, että en päässytkään kun en ollut tarpeeksi aktiivinen, enkä kysellyt perään :D

Nauratti silloin ja paljon. Että sellaisia omakohtasia kokemuksia mulla on FVP: stä.

Muistan muuten semmosenkin topicin missä arvuuteltiin sitä, mitä se FVP loppujenlopuksi tarkoittaa. Mieleenpainuvimmat oli juuri nuo Foorumi Vain Parhaille ja Foorumi Vanhoille Pieruille (ja vaikka mimmosta muuta arvausta siellä oli), mutta kukaan "johdosta" ei koskaan suostunut paljastaa mikä se oikeasti oli ;) Vaikka luulen että mitään kovin maatamullistavaa se ei kuitenkaan ollut (se oli vain niin salaperäistä).

  Re: FVP

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   23.2.10 00:47:53

Mä pidän itteeni aika nobodyna.

  Re: FVP

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   23.2.10 01:25:48

Oon mäkin nykyisin aika nobody.

Ois vaan aika kiva tietää, kenen tunnareilla hyena on foorumille päässyt. Ei kai tänä päivänä ole kukaan niin idiootti, että jakelee tunnuksiaan toisille tai säästää salasanat jaetulle koneelle?

Nii. Näköjään on.

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   23.2.10 01:31:11

HeliK, parin kaverin tunnuksilla päässy, kaverin istuessa vieressä :p

  Re: FVP

LähettäjäNarie 
Päivämäärä:   23.2.10 08:01:14

Foorumi Vanhoille Pieruille? ;)

Juu eivaiskaan, jonkinsortin suljettu foorumihan se taitaapi olla.

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   23.2.10 08:19:59

Toi tunnusten jako on kiellettyä. Toivottavasti menevät itseensä tai jäävät kiinni.

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   23.2.10 10:05:33

Kukaan niist ei oo jääny kii, sori Enni. Mahtaa nyt ituttaa byhyy :<

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   23.2.10 10:06:44

Ennenpitkää niinkin käy, pienet on piirit.

  Re: FVP

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   23.2.10 10:07:37

Tuon taidan muistaa jotenkin hämärästi, mutta en koskaan sinne "hakenut" tai muutenkaan edes kiinnostunut koko paikasta.

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   23.2.10 10:16:09

Väittäisin ettei enään näin monen vuoden jälkeen tuu paljastumaan :) Ja miks tulis, kyseiset henkilöt ei tuu paljastaa henkilöllisyyttään enkä mäkään sitä tee.

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   23.2.10 10:18:49

Sellasesta on jääty ennenkin kiinni. :)

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   23.2.10 10:22:54

Jep mut täs tapaukses ei tuu jäämää ketää kii :)

  Re: FVP

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   23.2.10 10:32:03

(Onpa täällä paljon ihmisiä joiden olin jotenkin aina luullut kuuluvan FVP:hen mutta eivät ole päässeet. Mä pääsin ekalla yrittämällä vaikka olen ihan nobody :O)

  Re: FVP

Lähettäjä: Henna L. (Juel) 
Päivämäärä:   23.2.10 10:48:57

Hassua miten Erkki ja Abs ei ole mukana. Itse voisin suositella molemmat mukaan ja lisää jutun juurtakin saataisiin ehkä kehiin.

  Re: FVP

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   23.2.10 11:03:15

Juel, oikeastaan mua ei kiinnosta edes enää pyrkiä mukaan tuollaiseen. Uskon, että siellä mun "huumoria" ymmärretään väärin. Niin tehdään jo täälläkin, osa tykkää ja toiset ei... taitaa mennä enemmistö sille puolelle, että Ekin lapselliset-topiikit eivät kuulu tänne. Parempi etten sitten näitä "vanhoja pieruja" tai "vain parhaita" enää suututa!

Pitäis varmaan ryhtyy täysin asialliseksi ja katsoo mistä mua sitten torutaan! Liian tylsistä ja turhista topiikeista luultavasti. :o

  Re: FVP

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   23.2.10 11:18:02

Eihän FVP'ssä ole huumoria?

Sitä paitsi hyena, piirit on sen verran pienet että ei tarvitse paljon arvailla kuka ne tunnukset sulle on lainannut. Mä voisin nimetä tältä seisomalta kolme ihmistä ja aika lailla sata varmasti ne on juuri ne joita oletankin.

Siitä huolimatta äärimmäisen perseestä ja mä kyllä teen voitavani että tää asia etenee. Jokaikinen joka FVP'hen on päässyt on hyväksynyt suljetun foorumin säännöt. Luetun ymmärtämisessä on siis selkeästi joillakin teini-idiooteilla vaikeuksia.

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   23.2.10 11:32:19

:---------DDDDDDD

höttönetissä on kyllä kiva kusettaa ihmisiä. oon kerra nähny fvp'n ku kaveri oli koneellaan ja virtuaaliheppaili.

huomaa kyllä että ennillä ja shonnalla on tamppoonit huonosti :)

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   23.2.10 11:36:04

Luuletsä hyena et sua enää kukaan uskoo, nyt sit alkaa jännittää kun tajuaa et siit ihan aikuisten oikeesti voi jäädä kiinni? Tosin sä varmasti keksit tuohonkin jonkun oikein nokkelan ja aikuismaisen sutkautuksen.. ;)

Shonnaa komppaillen mitä ideaa on suljetulla foorumilla jos jotkut sit jakelee niitä tunnuksia pitkin kaveripiiriään, kyllä siitä jää kiinni tavalla tai toisella ennenpitkää!

  Re: FVP

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   23.2.10 11:36:34

Olen kuullut moneen kertaan, mutta en ole hakenut, enkä hae :)

  Re: FVP

LähettäjäMaria S. 
Päivämäärä:   23.2.10 11:37:58

Haha, "pääsykokeet" on kyllä erinomainen sana kuvaamaan hakutilaisuutta... Siellähän oli erilaisten kisojen järjestämisen kannattavuuslaskentaa, todennäköisyyksiä sille, että pääset eliittijengiin sisälle ja virtuaalihevosten fysiikkaa. Rankat kokeet.

HeliK, ei kukaan muista muakaan enää nykyään. Mutta eipä ne kyllä muista mitään muutakaan sieltä Vanhoilta Hyviltä Ajoilta :D

Sintti ei oo mukana kun Sintti ei kys. foorumille ollut kiinnostunut tulemaan, koitin kovasti suostutella hakemaan silloin joskus kun hakutilaisuuksia oli. Joten syyttävät sormet voi osoittaa neitiä kohden! >) Roviolle, ruoja.
(Nykyään me kaikki tunnetusti boikotoidaan Sinttiä ja valkopukuiset miehet on menossa hakemaan sitä "as we speak".)

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   23.2.10 11:39:50

:D No te voitte itte kysyä niiltä kolmelta henkilöltä. Voin auttaa sen verran, että se kenen oon nähn käyvän FVP'ssä asuu neljän sadan metrin päässä mun vanhempien kämpästä.

Miks mua jännittäisi? Se ihminen ei harrasta virtuaalihevosia ja ymmärtää mun kieroutuneen huumorintajun.

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   23.2.10 11:53:41

voisin järkyttää ennin ja shonnan mielenterveyttä viel kertomalla että mulla on tunnukset tiedossa fvp varten satunnaisia kyyläilyjä silmälläpitäen 8)

  Re: FVP

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   23.2.10 11:55:54

No jotenkin tuo ei jaksa edes yllättää. Sua ei sinne ole hyväksytty lukuisista hakemuksistasi huolimatta, mikä hinku meidän juttuja on sieltä lukea?

  Re: FVP

Lähettäjä: EO 
Päivämäärä:   23.2.10 11:56:46

Että joku ihminen voi olla hankala -.-

  Re: FVP

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   23.2.10 11:59:59

Enni hei miten jaksoit tehdä tosta oman viestiketjun :/ ja ei kannata niitä ip osoitteita ettiä. mulla vaihtuu joka kerta ip osote ku avaan netin.

  Re: FVP

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.14 17:09:08

Up

  Re: FVP

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.12.14 17:16:31

Tämä topic kertoo hyvin, mitä FVP pitää sisällään. Kuollut foorumi, jonka pieni käyttäjäkunta luulee silti hallitsevansa koko virtuaalimaailmaa ja kuuluvansa jonkinlaiseen eliittiin olemassa osa tätä mitäänsanomatonta foorumia. He luulevat, että heillä on oikeus ja varaa valikoida, kuka foorumille kuuluu ja kuka ei. Ja ne jotka eivät kuulu, ovat automaattisesti alempana.

Olin itse joskus jäsen, mutta touhu oli niin naurettavaa, että ei huvittanut jatkaa.

  Re: FVP

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   29.12.14 17:19:09

FVP = Forssan verkkopalvelu.

  Re: FVP

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   29.12.14 17:23:03

http://www.virtuaalihevoset.net/wiki/index.php/FVP

  Re: FVP

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.14 17:23:34

Toivottavasti viiva huomasi, että tämä topic on neljä vuotta vanha. Ehkä tästä voisi jo puhua ihan menneessä muodossa. hyenankin käytös on nykyään hieman erilaista :)

Ja mitä tuohon "eliittiin" tulee, niin kyllähän se oli jo ennen FVP:n perustamista selvää, että nämä kaksi tiettyä henkilöä kuvittelivat olevansa kaikkien yläpuolella. Etenkin se jälkimmäisenä harrastuksen aloittanut.... Mutta hei, ne on jo vanhoja juttuja, eikä nämä henkilöt ole harrastaneet virtuaalihevosia enää ikuisuuksiin. Ne heidän "seuraajansa" ja "faninsakin" ovat nykyään jo paljon fiksumpia, kun on ikää tullut lisää.

  Re: FVP

Lähettäjä: Leandra 
Päivämäärä:   29.12.14 17:32:33

No johan on fossiilitopic kaivettu esiin. :D

"Kuollut foorumi, jonka pieni käyttäjäkunta luulee silti hallitsevansa koko virtuaalimaailmaa ja kuuluvansa jonkinlaiseen eliittiin olemassa osa tätä mitäänsanomatonta foorumia."

En usko yhdenkään FVP:n jäsenen kuvittelevan moisia nykyään, jos virtuaalihevosia edes harrastavat, enkä itseä ainakaan tuosta lauseesta tunnista edes aiemmilta vuosilta.

  Re: FVP

Lähettäjä: Prinsessa 
Päivämäärä:   29.12.14 17:38:31

En kestä!! Mistä tällanen topa on oikeen löytyny :D

  Re: FVP

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.12.14 17:42:45

Oho, ompas vanha topic :D

  Re: FVP

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   29.12.14 17:46:20

Ihana topick :D

Mut mihin kaikki miun neljä vuotta sitten lähettämät viestit tästä ketjusta on kadonnu? :o :'(

  Re: FVP

Lähettäjä_Larza 
Päivämäärä:   29.12.14 17:46:26

:D Siis miten näin vanha topic eres löytyy, ku tuntuu ettei eres kaikki 30päivää vanhatkaa oo enää tallella.. :D

  Re: FVP

Lähettäjä: ot 
Päivämäärä:   29.12.14 17:52:00

Onko Tanja Ukkonen harrastanut virtuaaliheppoja??! :O

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.