Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 16:00:31

Peistarihevosinnostuksen levittämistä, keskustelua aiheesta ja niin edelleen et cetera et cetera :)

--

Mikä ihmeen peitsari?

Vastaus tähän löytyy ainakin Virginian peitsarioppaasta.
Myös VRER:n sivuilta löytyy sananen peitsareista.

Myös Unicornin tekemä sivu peitsarien aikataulukko- voi olla hyödyksi mm. kilpailuja järjestellessä.
Peitsarien ME maililla on 1.06,3a, eli kilometriajaksi muunnettuna noin 1.04,1a.

--

Miksi hommaisin peitsarin?

Itse sanoisin tähän, että koska peitsareita on vähän :) Kilpailu ei ole yhtä hysteriistä kuin ratsuilla tai ravureilla.
Lisäksi uusia harrastajia kaivattaisiin kovasti lisää! Peitsarien taso on vielä hyvin matalalla, joten uusia oreja, tammoja ja sukulinjoja kaivataan kipeästi! Kasvateille olisi siis varmasti ostajia ;)
Kilpailuiden löytäminen on toki hankalaa, ja jo vuoden ajan eräillä ravihenkilöillä on ollut suunnitteilla peitsariliiton tmv tekeminen. Saas nähdä, nouseeko se ikinä pystyyn. Toistaiseksi mm. ravikeskustelussa (@ ht.net) ja nyt mahd. täällä peitsarikeskustelussa voisi ilmoitella kilpailuissa.
Ja mainittakoon vielä, että myös VRER raveissa juostaan peitsarilähtöjä, eli VRER:nkin kalenteria kannattaa selailla.

--

Miten järjestän kilpailut?

Ensin sinun tulee päättää, haluatko järjestää kilpailut VRER:n alaisina vai et. Se on periaatteessa se ja sama, VRER:n rankingpisteillä kun ei oikeastaan mitään tee.

Helpoin tapa on järjestää villit, ja näissä järjestää avoin kutsu, jolloin voit itse tehdä haluamasi tasoiset lähdöt.

Esimerkiksi kutsuun laitettaisiin "lähtö 1, ryhmäajo 1609m, avoin peitsareille" jolloin lähtöön ilmoittautuisi kaikentasoisia peitsareita. Osallistujia voi tulla vaikkapa 100, mutta saat järjesteltyä ne helposti ctrl + x ja ctrl + v:n kanssa vaikkapa wordissa ensin aika/ ikäjärjestykseen (ainakin kaksi vuotiaille kannattaa tehdä oma lähtö) ja tadaa - sitten vaan katselet, että lähdöissä olisi mahdollisimman samantasoisia hevosia.
Kaikkiin lähtöihin tuskin tulee 12 osallistujaa, mutta 5-6 osallistujaa per lähtö on sellainen sopiva minimi.

Unicornin peitsarien aikataulukko auttaa aikojen antamisessa. (Katso hevosen ikää + aikaisempaa ennätystä. Ennätyksen ei aina tarvitse parantua, eikä sitä kannata usealla sekunnilla parantaa kerralla, vaan jopa sekunnin sadasosien parannukset ovat ok :))

Muutoin VRER:n ravikilpailuiden järjestämisohjeet ja Derekan ravioppaasta löytyvät säännöt ja ohjeet ovat voimassa peitsarienkin kanssa.

--

Että näin. Löytyykö peitsareita keltään? Tiedän ainakin, että Simolla, Sulolla, Hessillä ja Akella on.

Nyt kaikki vaan hommaamaan hienoja amerikanravureita USA:sta, kisojen järjestämisestä yms. saa kysyä multa apua :)Voin auttaa myös msn välityksellä.

  Re: Peitsarit

LähettäjäKemiina 
Päivämäärä:   7.1.10 16:03:07

Itseltäni löytyy tuo yksi tamma R.K. Heather, Ravitalli Kirin kasvatteja. :-) Heta viettää nyt tosiaan vuokraelämää Tatjanan luona, mutta palailee pian kotiin kunhan on varsonut hänelle yhden peitsarin sekä kilpaillut muutamat startit.

Kovasti tekisi mieli hankkia lisää näitä yksilöitä, mutta koitetaan nyt ensin saada tuo Reaver kuosiin!

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 16:08:55

Kemiina, hienoa kuulla, että olet kuitenkin kiinnostunut peitsareista! ;)

Itse olin kauan näitä vastaan mutta sitten mietin että hitot - kyllä minäkin haluan näitä talliin ja nyt niitä alkaa olla jo lähempi 20 yksilöä, jahka haen vielä pari uutta yksilöä amerikan mailta Suomeen... :D

  Re: Peitsarit

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   7.1.10 16:11:29

http://huoleton.webs.com/vrer03.htm
http://huoleton.webs.com/vrer04.htm

Peitsaritkin ravaamaan ! :-)

Minulla on aina ollut raviponeja, mutta kiinnostus hankki myös ravihevonen on suuri. Peitsari on mielestäni lv'tä tai kv'tä houkuttelevampi. Täytyy tarkkaila jos tänne topaan ilmestyy varsoja myytäväksi.

  Re: Peitsarit

LähettäjäKemiina 
Päivämäärä:   7.1.10 16:11:36

Siinäpä on sitten kasvattamista! ;-D

Meillä alkaa pian viisitoista paikkainen talli olemaan täynnä, joten saa nähdä mihin nämä ylimääräiset sijoittaa mikäli oikein innostuu.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: elliot 
Päivämäärä:   7.1.10 16:16:54

Nonii, täällä sit yks hurahti nyt tähän lajiin. Aikaisemmin ihmettelin et miksi ihmeessä on peitsarihevosia kun itse tosiaan tottunut tähän, että siitä hylätään (ravipuolella IRL), mutta nyt kun luin tuosta Virginian peitsarioppaasta tästä kiinnostuin lajista heti :'D

Kaipa se kolmas talli pitää pystyttää, jos näiden kanssa meno olisi hiukan rennompaa kuin tuola ratsu puolella. Kenties saatte uuden kasvattajan?

  Re: Peitsarit

LähettäjäKemiina 
Päivämäärä:   7.1.10 16:18:30

Omasta mielestäni uudet kasvattajat ovat aina tervetulleita Elliot. :-) Enempi pyörin näiden "normaalien juoksijoiden" parissa, mutta en näe mitään mahdottomuutta ottaa meille toistakin peitsaria.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 16:25:15

Andiee, täytyykin ilmoittautua noihin raveihisi :)

Kemiina, tottavie on :D Mutta päätin, että VHKR ikääntymisellä kanta vaihtuu nopiaan ja näin, niin saa sitten kasvatustoiminnan kunnolla pyörimään.. :)

elliot, hienota hienota! :D Ehdottomasti kolmastallia pystyyn. Kilpailuiden löytäminen voi olla vähän hankalaa, jos ei tiedä mistä etsiä, mutta kyllähän noista ainakin täällä ht.netistä huudellaan aina välillä, kuten Andiee tuossa ylhäällä :D

Minulla on vanhimmat tammat valitettavasti viisivuotiaita, eli meiltä ei kasvatteja vielä ole tulossa vähään aikaan myyntiin.

Magnetielta ja Unicornilta saattais kisanneista varsoista löytyä varsoja, mutta kumpikaan ei ole tällä hetkellä kai koneella, kun eivät ole vielä tähän topicciinkaan eksyneet :D

  Re: Peitsarit

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   7.1.10 16:31:59

Hitot. Mie hankin 10 peitsaria. Ne saavat nimet, syntymäajan ja kilpailukalenterit. Parhaat voisivat tehdä jotain tulevaisuudessakin. Se olisi aika hienoa.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 16:32:26

Totta tosiaan, uudet kasvattajat ja harrastajat ovat ehdottomasti tervetulleita! :)

Itse tiedän seuraavista talleista löytyvän peitsareita: (jos tietää muita, saa ja pitää linkittää! ;))
Vaski
Savitaival
Blue Bronx Pacers
Kerystonin Kartano (William Tempo tietääkseni tosin tallin ainokainen)
Aken ravitalli (Devin Stain tietääkseni tallin ainokainen)
Noble Pacer Stud (en tiedä onko enää toiminnassa, uskon että ei)

Ionicissakin näitä kai oli, mutten löytänyt Ionicia googlella xD

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 16:33:17

sparrow-mind, mainiota mainiota :) Linkkiä heitetään tänne sitten kehiin heti, kun on valmista *wirn*

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: elliot 
Päivämäärä:   7.1.10 16:36:02

Shavo, kovasti alko suunnittelu, joten eiköhän tässä josaai vaiheessa esitellä kolmas talli :'D
Onneksi kuvia on helpompi saada kuin noille ratsuille, huomenna taitaa enon tallilla kaikki joutua linssin eteen :D

Voihan niitä hevosia aina itsekkin muutaman tuoda jotta alkuun päästää ja sitten ostaa kasvatteja kun sellaisia eteen tulee! :D

  Re: Peitsarit

LähettäjäKemiina 
Päivämäärä:   7.1.10 16:38:40

Tiedän yhden!
Narrilaivan

Taisi unohtua Shavon listasta? ;-)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 16:44:47

elliot, haha! :) Innolla odottelen tallisi julistusta! :D

Kemiina, niin noh. Meinaan laittaa peitsareilla ihan oman siiven/ tallin pystyyn, enkä kehtaa vielä linkittää sitä kun on niin pahasti kesken :)

  Re: Peitsarit

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   7.1.10 16:57:55

Ihan muuten vain kyselen, että onko peitsi periaatteessa sama asia kuin passi, tai samantapainen askellaji? =D

  Re: Peitsarit

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   7.1.10 17:05:53

Mulla oli peitsari! Pistin sen yhteen koelähtöön, tuloksia en muista... Sitten tuli virtuaaliheppailuun tauko ja se ehti vanheta, myin sitten pois jollekin. Nimi oli Donnie Brasco.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   7.1.10 17:13:14

"-- ja jo vuoden ajan eräillä ravihenkilöillä on ollut suunnitteilla peitsariliiton tmv tekeminen. Saas nähdä, nouseeko se ikinä pystyyn."

Mie saan ens viikolla todennäköisesti hajonneen koneen kiintolevyltä tiedostot -> laitetaan vipky pystyyn mahdollisimman pian.

On siis vähän kaatunut mun koneen hajoamiseen, mut vieläkin tulossa.

Ja Savitaival siis mun + miulla muutamia peitsareita "listan" ulkopuolella, jos varsat kiinnostaa niin voin kyllä lähipäivinä jotain esitellä (osalla ei vielä ollenkaan sivuja)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Unicorn 
Päivämäärä:   7.1.10 17:18:55

Peitsi vastaa enemmän ehkä ravia, koska se on tehty juoksuun. Ravissa vaan ristikkäiset jalat liikkuu yhtä aikaa (oikea etu ja vasen taka), mutta peitsatessa liikkuu sitten saman puolen jalat yhtä aikaa (oikea etu ja oikea taka).

Ja Vipky on nousemassa pystyyn. Miulla on aikomus saada viimeistään helmikuussa kilpailusarjat pyörimään kunnolla, vaikkei sitten sivuja saataisi siihen mennessä kunnolla pystyyn. Johan sen pystyttämistä on suunniteltukin...

Varsoja ei ole miulta nyt saatavilla, kun otin nyt peitsarieni jälkeläiset omaan katraaseen. Vasta 26 peitsaria on siis Vaskessa. Tosin Vaskesta tulee hyvin hitaasti kasvatteja, koska käytän hidasta ikääntymistä.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: elliot 
Päivämäärä:   7.1.10 17:31:59

Minulle saa peitsi/ravivarsoja lykätä mikäli joltain löytyy joskus :D

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   7.1.10 17:38:16

Aimie, Passi ja peitsi on käytännössä sama asia.

  Re: Peitsarit

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   7.1.10 17:51:57

Mullakin on peitsareita! :) Kaksi kappaletta, Eri ja Weeli. Voisihan noita hankkia lisääkin jos vaan joku toisi ne xD

RAVIT joissa myös peitsarilähtö! :)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 17:54:00

Hyvä Magni ja Uni, johan sitä VipKyä on odoteltukkin =)

  Re: Peitsarit

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   7.1.10 17:55:19

Mulla ei ole enään, tarkoituksena on ollut hankkia jo kauemmin, sitten tuli tauko ja ainakaan vielä en ole aikaiseksi saanut. Katsotaan josko meillekkin niitä tulisi. ;)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   7.1.10 18:10:06

Meiltä Kerystä löytyy itse asiassa Williamin lisäksi myös Seena Oxide. :D Saa nähdä mitä tammasta tulee. Itse asiassa rehellisesti sanottuna hommasin Seenan ihan vain Williamin neidiksi, buahahahaa! Mut niiden kahden rakkauden tuotoksia tulee vasta hamassa tulevaisuudessa, sitte ku Seenakin on päässyt starttamaan. :)

(olisin linkittänyt Seenan ossan, mut tää ht.netti ei halunnu enkä jaksanu botti viestii laittaa, mut kyllähän te tamman myös sivuilta löydätte :))

  Re: Peitsarit

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:37:51

Vanilla Trottersissa on peitsarien ryhmärämä! :)

Tarkotus olis järkätä piakkoin ravit, joissa lähtöjä peitsareille kanssa. Hienoa nähdä, että myös hitaampia on alkanut tulla enemmän, kun yhdessä vaiheessa kaikki tuppasivat olla alle kympin menijöitä. Harmittaa, että omista hevosista hitain on noin 13-aikainen, vaikka kuinka yrittää laittaa sarjoihin, joissa mahdollisuudet parantaa ennätystä sekuntikaupalla on minimaaliset. :D

  Re: Peitsarit

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   7.1.10 20:00:25

nostellaas ^^

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 20:35:21

Lokki, ehdottomasti hankit muutaman peitsarin! ;)

Hessi, vilkaisin todella nopeasti vaan hevoslistoja, enkä muistaakseni ole muita nähny teiltä starteissa, siksi tämä väärä tieto meikäläisellä ^-^'

veya, en ole ikinä tiennyt, että Vanillassa on peitsareita :D

Minäkin nyt sitten linkitän tähän Fool Pacersin. Hevosten sivut vielä päivittämättä.

Osallistukaa muuten raveihin! Rajattomat, ja 30.1. luvassa karsintakisat suurilla kilpasummilla.

Kutsu löytyy ravit linkistä ;) Viiminen ilmo peitsariraveihin 10-27.1. on 27.1, ja 30.1. raveista loppuu ilmo 29.1. :)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 22:38:22

Nostellaanpas :)

  Re: Peitsarit

LähettäjäKemiina 
Päivämäärä:   7.1.10 22:40:24

Kylläpä tuo Fool Pacers on hieno paikka! Täytyykin tässä tutustua oikein kunnolla. :-)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 22:43:36

Kemiina, hihii, kiitos vaan :D Kauhealla kiireellä ja väsäämisellä olen tehnyt sivuja tänään, ja huomasinpa että siellä on kauheasti kirjoitusvirheitä.. No, kirjoitan ne sitten oikein joskus ;)

Jokohan sitä kohta puoliin vois mennä nukkumaan, viime yön 1,5h yöunet oli jätti patterit vähän vajaalle.. :x

  Re: Peitsarit

LähettäjäVirginia 
Päivämäärä:   7.1.10 22:44:17

Joo, Ionicissa on ollut peitsareita ja jonkinlaista peitsarikasvatustakin vuosina 2006-07, mutta siitä luovuttiin ravihomman karattua käsistä ja innon loputtua. Enää meiltä niitä ei siis löydy, mikä on harmi että vanhat sukulinjat tuli hukattua siinä samalla...
Jos jollain on suvullisia peitsareita, joiden suvusta löytyy Iostream-hevosia tai muita Ionicista lähteneitä hevosia, kuulisin näistä mielelläni. Ioniciin keksittiin ainakin oriit Deadman Bay, Iron Miler ja tammat Velvetia, Streamline Phasor ja Enemy In Red.

Tekisi taas mieli lähteä mukaan tuohon peitsarijalostukseen, jos pysyttelisi vain niissä peitsareissa ja yrittäisi pitää homman pienenä. Tosin en tiedä pystyykö tällä hetkellä kilpailuttamaan peitsareita tai ylipäänsä mitään ravureita mitenkään järkevästi.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.1.10 22:52:02

Ai siitä on niin kauan noista Ionicin peitsareista. Muistelin, että olisin paaljon myöhemmin niihin vielä teillä törmännyt, muistin sitten ihan väärin :D

Icengardin Noble Pacer Studilla törmäilin ainakin Iostreamiläisiin, mm. Dealer löytyi.
En vaan yhtään tiedä, aikookohan Icengard vielä jatkaa peitsaritallinsa kanssa tai onko talli hengissä.
Futurist Iostream löytyi myös... :)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   7.1.10 23:25:22

Virginia: Eivät ole aivan sinun sukulinjasi kadonneet, muistaakseni Wereyoubittenillä (Savitaival) ja Noblettella (Vanilla Trotters) on suvussaan Ionicin peitsareita. Ja Freak Wannabellakin (Vanilla Trotters) ehkä myös, mut en mene vannomaan...

  Re: Peitsarit

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   7.1.10 23:59:24

Pitäisköhän munkin pari peitsaria talliin hommata..
hmm

  Re: Peitsarit

LähettäjäKemiina 
Päivämäärä:   8.1.10 00:10:50

Heltsu, Ota Hetasta jälkeläinen. :-) Onhan se sentään sun vanha kasvatti!

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: lenssu 
Päivämäärä:   8.1.10 00:12:59

Osallistujia voi tulla vaikkapa 100, mutta saat järjesteltyä ne helposti ctrl + x ja ctrl + v:n kanssa vaikkapa wordissa ensin aika/ ikäjärjestykseen

Siis saako ne hevoset tuolla tavalla automaattisesti järjestykseen vai pitääkö ne itse järjestää..? Kamala työ jos täytyy itse siirrellä hevoset oikeaan järjestykseen.. :o

  Re: Peitsarit

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   8.1.10 00:15:06

Piirrettyä peitsaria kattoni alle olen alkanut nyt vahvasti harkitsemaan, vaikka ravitouhuihin en ole oikein virtuaalimaailmassa onnistunut vielä tutustumaan. :-D Katsotaan.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   8.1.10 09:10:18

lenssu, laita kutsuun sellainen pyyntö, että "järjestä hevoset hitaimmasta nopeimpaan" tai jotain vastaavaa, niin on aina ilmoittautujan hevoset järjestyksessä, sitten vaan järjestelee ne eri ilmoittautujien hevoset oikeaan järjestykseen. Vaikeasti selitetty, toivottavasti tajusit.

Virginia, meiltä löytyy ainakin nämä kaksi:
http://einherji.net/savitaival/Wereyoubitten.htm
http://einherji.net/savitaival/Lazer.php

Kia K., loistava ajatus :) Toivottavasti tulee sanoista teoksi.

Pitäisikin tehdä miun peitsaritalliin päivityksiä, kehtaisi sitten taas sen nostaa esille. Ehh, olen ehkä vähän jäljessä kun peitsareita on sen 15-20 kipaletta tallissa ja niiltä 14 puuttuu sivut. Kööhhh.

  Re: Peitsarit

LähettäjäVirginia 
Päivämäärä:   8.1.10 12:42:18

Juu, tiedänkin että Noblessa on ionicilaisia peitsareita, niitä tuli sinne myytyä juoksu-uran jälkeen ja olimme oikein iloisia, että pääsivät kiinnostuneelle kasvattajalle. Ja sieltähän nuo suvut ovat ilmeisesti levinneet muuallekin.
Magnetie, kannattaa linkittää ihan vain Ionic Lazer Iostreamin kasvattajaksi, on tutumpi kaikille ja tuo Iostream jäi epäonnistuneeksi kokeiluksi.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   8.1.10 14:12:25

Lähettäjä: lenssu
Päivämäärä: 8.1.10 00:12:59

"Osallistujia voi tulla vaikkapa 100, mutta saat järjesteltyä ne helposti ctrl + x ja ctrl + v:n kanssa vaikkapa wordissa ensin aika/ ikäjärjestykseen"

Siis saako ne hevoset tuolla tavalla automaattisesti järjestykseen vai pitääkö ne itse järjestää..? Kamala työ jos täytyy itse siirrellä hevoset oikeaan järjestykseen.. :o


Jos osaa tietokoneen kanssa pelailla siinä ei nokka tuhise kun pari minuuttia niin hevoset on jo jaettu luokkiin.

Tottakai voi tehdä myös sarjat, mutta itse tykkään rajattomasti, koska silloin saan just nappisarjat tehtyä eikä yksikään p09 aikainen juokse esim. p15 aikaisen kanssa kilpaa, eli tasaväkiset lähdöt ^^

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   8.1.10 17:43:13

Peitsarit on hianoja mut en mie omia uskalla ostaa.. Kun ei ole kuviakaan..

Seliseli, ehkä minäkin vielä joskus :D Tai sitten voin tukea peitsariharrastajia järkkäämällä peitsarilähtöjä (mites ois peitsariravit? Tuliskos osallistujia tarpeeksi?)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   8.1.10 19:01:05

Peppi, joo peitsarilähtöjä kiiitoooos <3

Ja on mullakin "ihan normaalien" lämminveristen kuvia peitsareillani :)

  Re: Peitsarit

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   8.1.10 20:25:35

Virginia, Dealer Iostream löytyy meiltä Nobletelta ja tämän tyttäreltä Coronetilta, Iron Devil isänä MF Uniq'lle ja Enemy In Redin puolisisko samasta emästä on Freak Wannabe, jolla on isänä tuo Kirveltäjän Hakkeri :D

Shavon raveihin vois pistää ilmoittautumista illan aikana :>

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   9.1.10 15:18:47

veyan kanssa täytyy kyllä jutella varsoista sähköpostitse - sulla on hienoja peitsareita! Miksen mä tiennyt niistä aiemmin?? ;)

  Re: Peitsarit

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   9.1.10 15:30:21

Shavo, Olin melkeen koko viime vuoden hiljaiselolla ravihevosten kanssa ja en jaksanu pistää mitään mekkalaa pystyyn, kun innostus taas palasi. Peitsareita mulla on kuitenkin ollu vuodesta 2006/2007.. :D

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   9.1.10 15:35:13

veya, niin kai :) Onhan sulla kuitenkin multa russkasvattikin, että kyllä mun ois pitäny Vanillaa vähän katsella x)

  Re: Peitsarit

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   9.1.10 16:34:23

De Pacers

Mun projekti, saas nähdä mitä tästä tulee. :D
Sivuilla on jonkun verran keskeneräisiä osia.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   9.1.10 16:41:21

HIENOA LOKKI! ;D

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   9.1.10 19:40:34

Hypytetään :)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   13.1.10 00:04:22

Hyppy loikka koikkanen~

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   13.1.10 00:38:04

Kyllä noita peitsareita aika monesta tallista löytyy, tosin täytyy sanoa, että Shavolla, Unicilla ja Magniksella on ehdottomasti niitä kaikista eniten. xD Mut mä en kyl sotkeennu noihin peitsareihin yhtään enempään, eikös juu?

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   13.1.10 17:45:08

Hessi, ei kun hankit 202040320429594 peitsaria tässähetinyt.

(hops)

  Re: Peitsarit

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   13.1.10 17:51:52

Mainostetaan nyt täälläkin.

Peitsariravit 25.01.2010
Peitsariravit 26.01.2010
Peitsariravit 27.01.2010

:)

  Re: Peitsarit

LähettäjäVirginia 
Päivämäärä:   14.1.10 15:15:00

Tekisi NIIN mieli hankkia peitsareita itsellekin kilpailtavaksi. Mutta mihin ne sitten saisi kisauran jälkeen jalostuskäyttöön? Haluaisin pysytellä tuosta kasvatuspuolesta erossa, kun siihen se kaatui viimeksikin.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   14.1.10 15:27:58

Hessi, ehdottomasti muutama peitsaava hevonen olis aika hieno näky Pölypunkkimaassa! ^^

Lokki, uujee osallistun 8D

Virginia, eiköhän niille jonkunlainen koti löytyisi? Minua ei ravihevosten kasvatus kiinnosta (vähän sama tilanne kun sulla peitsarien kanssa :)) mutta peitsarien jalostus jostain kumman syystä kiinnosta... :D

  Re: Peitsarit

LähettäjäVirginia 
Päivämäärä:   14.1.10 15:34:53

Voisin yrittää tietysti tehdä sopimuksen jonkun peitsarikasvattajan kanssa, että ottaisimme hevosen tai pari Ioniciin ja kilpailisimme niillä kuin omillamme. Ja sitten kun on sopivasti startteja takana tms. palauttaisimme ne takaisin kasvattajalle. Laukkapuolella tällaisia hevosia on muutama ollut ja se on mielestäni ihan hyvä systeemi.

  Re: Peitsarit

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   14.1.10 15:47:37

Virginia, ainakin meille voi tuoda jalostukseen sitten kilpailleita peitsareita, jos ei oma into siihen puuhaan riitä. ;)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   15.1.10 17:43:41

Hyppy :D

  Re: Peitsarit

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   15.1.10 21:22:21

Loikkapomppimus ^^

Meillekin voi tuoda peitsareita uran jälkeen, pitäisi vaan saada Stain ensin kuosiin ja kuriin..

  Re: Peitsarit

LähettäjäIcengard 
Päivämäärä:   21.1.10 10:13:14

aw harmittaa niin kovasti kun täällä ei ole hirveästi ylimääräistä aikaa. Tekisi niin kovin mieli herättää edes NPS takaisin eloon heti paikalla. Toisaalta ei tuo ihan mahdoton ajatus ole, oon nyt saanut järkättyä työhommia siihen tyyliin, että on hieman enemmän vapaa-aikaa...joten, katsotaan, mutta liikoja en lupaile.

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   2.2.10 01:52:20

Icengard, ois hienoa jos NPS palailisi toimintaan :)
Mutta tottakai - työ ennen huvia! ;)

PEITSARIRAVIT x 6
p14.htm - p20.htm, helmikuussa. Tulokset tulevat sitten taas helmikuun loppu puolella, ja näiden jälkeen saattaa tulla vielä parit ravit peitsareille helmikuulle.

Toivottavasti muutkin järkkäis peitsareilleraveja, ettei kaikki mun peitsarien ravit ole kotona juostuja.. :)

Linkitän vielä Fool Pacersin, koska en muista, olenko sen jo linkittänyt... :)

  Re: Peitsarit

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   2.2.10 19:00:01

Kopoti hoi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.