Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset 75

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   29.12.09 21:08:05

Edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=677125&t=677125

Harvinaisten Rotujen Ystävät

:)

Re: Harvinaiset 75

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   29.12.09 21:12:32

No, aluksi. Rotu on peräisin 1800-luvulta, kun ranskalaissukuiset siirtolaiset ja heidän hevosensa saapuivat amerikkaan. En ole ihan varma, mitä rotuja. Kuitenkin, siirtolaisratsut risteytyivät cayuse-heimon ponien kanssa ja tuloksena oli cayuse-poni. Ihanteellinen säkäkorkeus 140 cm kieppeillä ja luonteeltaan usein lempeä. 1900 luvulla yksi Californian suosituimmista länkkäriponeista ja on sitä siellä edelleen. Eli etenkin länsirannikolla kerännyt suosiota. Jossain välissä linjoihin lisättiin vähän quarteria, mutta sitten siitä luovuttiin kun hyviä jalostusponeja löytyi rodun itsensä edustajista. Amerikoissa yllättävän tuntematon muuten, mutta länkkäripiirit pitävät ponikannan kunnossa.

Rodun edustajista ei taida hirveästi löytyä kuvia, mutta jotku rp'n tai nyffinki kuvat voi käydä kivasti...Mut ei mitää welshejä tai shetuja ;D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.12.09 21:59:00

Mä teen nyt teille listan mitä Amelieen on tulossa/tullut, ainakin.

- shire
- american cream draft
- hollannintyöhevonen
- clydesdale
- muita työhevosia<3
- hackney
- hackneyponi
- berberi (laukka)
- tersk (laukka)
- angloarabi (laukka)
- kaspianponi (laukka)
- amerikanminiatyyri
- american walking pony (ehkä)
- friesian sport horse
- muita mukavia, MITÄ?

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:02:58

vvenla: camargue, kalliovuortenponi

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   29.12.09 22:04:13

kalliovuortenponit on mukavia :)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:10:28

Alkoi nyt kyllä kiinnostaa tuo cayuse, voisin niitä Djoehemiin ottaa, katson ensin vaan kuvatilannetta :>

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   29.12.09 22:15:02

Shira, hyvä sinä <3

Argh, mulla menee hermot näiden sivujen siirtoo :< Ja sit pitäs viel ne sijotukset ettii kaakeille... No kunnon massaoperaatio edessä vasta parin viikon kuluttua, tän vkon omistan Retrolle :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.12.09 22:21:16

Camargue vois kyllä olla iha jees. :> Onks kalliovuortenponi = rocky mountain horse ?

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:24:17

vvenla, jep.

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   29.12.09 22:25:40

Tunkeilen teidän topaanne nyt näin mielenkiinnolla kysellen, että kasvattaako kukaan konik-ponia?

Olen vähän kiinnostunut kyseisestä ponirodusta, sillä IRL vuokrahevosellani on kaverina konik, mikä on kerrassaan aivan valloittava (joskin ärsyttävä!) poninketale. Vaikuttaisi varsin monikäyttöiseltä pikkuponilta, niin ajattelin kysellä täältä jos joku kenties kasvattaa kyseistä rotua niin voisin kurkkia tallia. En nyt jaksa googlaillakaan, vaikka sieltä kyllä varmaan myös löytäisi talleja.

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   29.12.09 22:27:02

Juli, ei tää suljettu keskustelu. Mäki vasta edellisessä tulin juttelee :D

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   29.12.09 22:28:26

Hahah ei toki, mutta tuntuu itsestä hölmöltä välillä tulla sekoittamaan keskustelut ihan hölynpölykysymyksillään :---D

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   29.12.09 22:29:44

Mäki alotin ihan röyhkeesti mainostamalla mahdollisuutta saada cayuse-tilaria mun poneista :D Ja yhen sain myytyäki ;D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:30:17

Juli, meillä on.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.12.09 22:31:57

Nii just mukaa vaa, ei me oikeesti olla inside vaikka siltä kuulostaaki. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 00:01:50

Nostellaanpa. Onko kukaan enää hereillä ? <:

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 00:02:49

Mä oon :D

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   30.12.09 00:17:24

Minä kanssa :D

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 00:21:08

Mikä teiän mielestä ehdoton maksimi jälkeläisten määrässä orille? Entäs tammalle? Ku rupesin miettii Retron tulevaisuutta...

Päivämäärä:   30.12.09 00:21:29

Mä en tosin tee mitään järkevää. Juttelen mesessä ja rimputan noita samoja biisejä :D. Ja pidättelen kusihätääni kun en jaksa raahautua 10m vessaan.

aijooo. Pällistelen naamakirjassa miten fb on niin ihana keksintö :D. Mun järki loppuu kohta.

Päivämäärä:   30.12.09 00:25:02

Mä en ole asettanut maksimimääriä mun hevosille. Tammoille ehkä se kuusi, riippuu tosin suvusta. Orilla sama homma, eli riippuu suvusta mutta määrä voisi olla ehkä joku kymmenen?

Joo, ei hajuakaan :D. Mä en ikinä jaksa pitää tarkkaa lukua.

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 00:26:37

Sillee mä oon miettiny kahdeksaa kaikille, mut sit jos tuon uusia, nii ne sotkee kuviot... En kuitenkaa haluu mitää 17 jälkeläistä ponskeille, ees oreille. Nii ehk se kahdeksan on ihan hyvä :P

Päivämäärä:   30.12.09 00:33:34

kaheksan on hyvä luku :D

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 00:42:20

Niin on. :D

Hassua, miten seuran sivut inspaa paljon enemmän kuin ponien siirtäminen...

Lähettäjä: Luciana 
Päivämäärä:   30.12.09 00:48:00

Mistä sä ton luvun 17 oikein satuit repäisemään. Mun hevosella oli yhteensä 17 jälkeläistä... :D Okei joo, vähän liikaa koska näistä 13 on puhtaita friisejä.

Mulla ei oo periaatteessa mitään tiettyä määrää kuinka paljon jälkeläisiä teetän, yleensä kuitenkin käy niin että mitä parempi hevonen ja sen suku niin sitä enemmän jälkeläisiä. Jotain noin viittä olen kuitenkin pitänyt keskiarvona.

Ja esimerkiksi friisien kanssa mä en todellakaan näe mitään syytä laskea puhtaita ja risteytysjälkeläisiä yhteen, jos joku ei tykkää niin harmin paikka :) Eli saattaa hyvinkin tulla jollekin hevoselle kuusi friisiläistä ja neljä friesian sport horsea, toiselle sitten vain ne kuusi friisiä.

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 00:52:13

Tein joku päivä sitten sukuselvitystä hepalle, jolla siellä vanhemmassa päässä hepoilla paljon jälkeläisiä. Ei siinä mitään, että oreilla oli, mutta kun tammoillakin.

En haluu mitää cayusetehdasta, vaan laadukkaita ja sellasia keskiyleisiä sukuja :D

Päivämäärä:   30.12.09 01:15:06

harvinaisia hillumas täällä vielä?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 01:15:30

Mulla oreilla maks. 6, tammoilla joku 3-4.

Laskin Amelien hevoset :
nyt 185 otusta
reilu kaks viikkoo sitten 142 otusta.

Eniten
21 akhal tekkeä
15 friisiläistä
14 andalusialaista
14 walkeria
13 saddlebrediä

ja sen jälkeen tulee pvt, quarterit, morganit. :D
HMMMM! :D

Päivämäärä:   30.12.09 01:18:44

sun pitää hankkia saddleja ja walkereita enemmän :D

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 01:19:38

Ja sit ne cayuset ;D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 01:20:47

Eikäku mun listalla on ekana kaikki ihanat työhevoset. ;> Ja jos joskus jaksas niin saddleja ja walkereita. :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 09:47:02

Minä pyrin yleensä saamaan hevosista itselleni kaksi jälkeläistä (ori ja tamma). Tämän jälkeen sitten ehkä jotain varsoja myyntiin, mutta kun en tätä myyntitoimintaa niin kauheasti harrasta niin joillain hevosilla jää se jälkeläismäärä tuohon kahteen. Tavoitteena kun on saada mahdollisimman monia erisukuisia (suvullisia) hevosia, niin en viitsi samoilla hevosilla kauhean montaa varsaa tehdä.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 12:55:47

No nyt tuli sitten niitä cayuseja :D

Agasga
Genessee
Dowanhowe

Kuvat tulossa sitten kun pääsen omalle koneelle. Että nuo intiaaninimet on sitten hauskoja :D

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 12:58:09

Shira, ne on <3, ainaki nimien osalta. Varo vaan, etten joskus tuu hakee noist tilarii ;>

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 12:59:13

Webbenia, mistä osoitteesta ne sinun ponit löytykään?

Noita tulossa muutama lisääkin kunhan tässä saan aikaiseksi tehdä :P

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 13:02:11

Tuolta löytyvät, mut en oo viel läheskää kaikkien sivuja siirtäny nii kaikki linkit ei viel toimi... 14 ponii jäljellä :/

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 13:06:02

Pitäisköhän järjestää parit villit western-kisat... osallistuiskohan kukaan? :P

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 13:06:50

Emmä tiiä, mä en varmaa jaksais.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 13:09:37

Western-kisoja ei kai kauheasti ole ollut edes virallisina, vai muistanko väärin?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 13:10:26

Minä osallistuisin kyllä villeihinki westerneihi.

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 13:10:59

joo, ne on ihan alamäessä. mut nyt ku vrl nousee uudestaa mietin, et pitäsin jotaki kisoi ku omatki kaipaa kisoi... mut mun kisois on se miinus, et vaan barrel racing ja pole bending luokkia :/ mut toisaalt voisin ottaa kaks muuta luokkaa mukaa, vait trailin ja reiningin.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 13:17:45

Webbenia, miks sun pitäis pitää vaan pole bending / barrel racing -luokkia? :> Jos luokkia saa järjestää 12 per kisa niin eikö mukaan vois tosiaan ottaa niitä muitakin, että saisit enemmän osallistujia. Vai haetaanko tässä nyt vaan omaa etua ?

Ja tuskin se VRL:n nouseminen mitään auttaa, WRJ:hän se on mikä kusee. Kutsut hyväksytään kerran kuussa niin oikei @!#$ pitää niitä.

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 13:29:53

vvenla, oma etu. Mun ponit menee niit luokkia ja sillä sipuli. Ku sillo ku laitoin retroa pystyyn, en muista kenen kanssa juttelin siit et ku westishepat menee kaikkia luokkia sekasin eikä niil oo mitää sellasta painopistettä. Nii sit mietin, et jatkossa mun ponit ei oo mitää sekasikiöitä vaan niillä on tietyt luokat joita ne kisaa ja piste. :>

WRJhän se kusee, mut jos vrl ei oo pystyssä nii ei niit kisojakaa oikein voi anoa...

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 13:41:57

Joo mulla on osa westernhevosista all-roundereita, osa kisaa vaan tiettyjä luokkia, osalla vaan yks kaks luokkaa. :b Päätän ne vanhempien mukaan. Ja niillä mennään.

Miks oma etu on aina paras etu ? Minä en pyri (tarkotuksella) NJ-näytteyissäkään pitämään sellasia luokkia et aina saisin omat hevoset sijoille. :B

ps. alotin kirjottamaan blogia, ihan täyttä kuraa koko setti :D

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 13:46:16

Mä en pidä NJ-kisoja, ku mun hepat ei niissä tunnu muutenkaa pärjäävän. En pidä ylipäänsä mitään näyttelyitä.

Mä pidän estekisoja, luokat heittää 50-160 cm välillä, koulussa tällä hetkellä tarvetta lähinnä hec-vab luokille, joten järkkään niitä.

Kun se on lähinnä se oma napa :D (tutustun blogiin)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 13:51:52

Virtuaalimaailma on nykyisin vähän sellainen paikka, että ei siitä sinun edustasi pidä huolta kukaan muu kuin sinä itse. Jos jotain haluaa itselleen, se täytyy joko tehdä itse tai sitten maksaa jollekkin hurjia siitä, että se tekee sen puolestasi. Mutta ilmaiseksi täällä ei juurikaan toisten etuja ajeta :D Kisoissahan se on näkynyt jo kauan; avoinna vain rodulle x, avoinna vain tallin x hevosille/kasvateille jne. Kaipa niitä kaikille avoimiakin kisoja silti vielä järjestetään edes jonkin verran, en tiedä kun en ole virallisten kisojen maailmaa aikoihin seurannut. Juurikin tuosta syystä :P

Päivämäärä:   30.12.09 13:56:02

Miten se vahingoittaa sun omaa etuasi järjestää muutama sellainenkin luokka, joihin et itse osallistu? Ihan outo ajatustapa o.o Niihin kun tuskin hirveästi olisi muutenkaan tulossa osallistumisia niin ei varmaan kamalaa lisätyötä tulisi.

Järjestän minäkin ARJ:ssa luokkia muillekin, vaikkei mulla ole kuin vain kaksi sdb:tä joilla itse niissä kisaan. Toki toki muita vatuttaa se, että katson oman etuni perään sillä että luokkakoot on pieniä eikä niihin voi tuoda kuin 3 hevosta. Mutta silti järjestän ne muutkin luokat, ihan hyvin voisin olla järjestämättä. Tai kai mun sit pitäis vaan jättääkin ne järkkäämättä, nimittäin jos en niitä luokkakokoja nosta siihen maksimiin niin aiai kun siitä sitten valitetaan kiittämättöminä ;)

No joo, älkää ottako liian tosissanne :D

Mä en NJ-näyttelyitä jaksa järjestää kuin nyt noille yhdistysten roduille ja satunnaisesti myös pidän luokat sellaisille roduille, joista mulla sattuu olemaan ehkä menestyvä hevonen. Voisinhan ehkä pitää muut harvinaiset/hevoset -luokat jne, mutta näyttelyissä se vaiva on vain miljoona kertaa suurempi kuin tavallisissa kisoissa, koska esimerkiksi nykyisiin näyttelyihini en meinaa millään saada viimeisiin luokkiin tuomareita. On raivostuttavaa lähetellä viestejä ja odottaa, odottaa, odottaa ja sitten taas laittaa jollekin toiselle ja toivoa, että sieltä tulisi edes se kieltävä vastaus. Mutta ei, taas joutuu odottamaan ennen kuin viitsii laittaa uudelle henkilölle viestin.

Ähh, sekavaa..

vvenlalla kiva blogi :)

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   30.12.09 14:00:18

Ei se vahingoita ei, mutta turhauttaa. Ja juuri tuo mitä mainitsit, että ei paljon tulijoita, niin sekin on se juttu. Alkas vähä vtuttaa jos oisin järkänny esim luokan trail ja sinne tulis vaa 10 osallistujaa ja luokkakoko 70... sit rupeis miettii, et vitsi, oisin saanu omat hepat tonne kisaa jos toi ei trail :<

Selitän sekvasti, ku oon valvonu koko viime yön ;D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 14:24:04

Hei omistaako joku sennimisen hevosen kun Quicksand d'Amelie ? Jotenkin on ihan semmonen mielikuva et oon myyny sen jollekin.

Löytyiskö Amelien kasvattisivuilta jotain mielenkiintosta ostettavaa teille ?

http://showbiz.tuima.net/amelie/kasvatit2008.html
http://showbiz.tuima.net/amelie/kasvatit2009.html

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 15:27:41

Nosto.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 18:16:33

20 kasvattia syntyis tammikuussa... kai siinä on tarpeeksi? :D

Päivämäärä:   30.12.09 18:30:21

Kauheasti teillä noita kasvatteja xD

Mitäs mulla on... hmm... Tänä vuonna kaksi friisiläistä (pirhana, toiselle en ees voinut laittaa kasvattajanimeä :/), seitsemän fsh:ta. Viime vuonna kuusi friisiläistä. Huimat lukemat :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 18:31:35

Luciana, ota toki huomioon että kasvatettavia rotujakin on päälle 10, hevosmäärästä yleisesti puhumattakaan... :D

Päivämäärä:   30.12.09 18:34:01

Niin no joo, ehkä se vähän vaikuttaa asiaan :D

No ei mutta tosiaan mä oon aina muutenkin ollut huono kasvattamaan. Aionkin muuttaa Stal Lycanin virallisesti pääosin oriasemaksi (sitten kun jaksaa ja ehtii) ja vain siinä ohella sitten syntyisi silloin tällöin muutamia varsoja :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 19:55:39

Tänä vuonna syntynyt 45 kasvattia, vuonna 2008 24. :> Että ihan hyvä. Nyt syntyy varmaan se 20 jo tammikuun/helmikuun aikana.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.12.09 19:59:14

Djoehemissa syntyi viime vuonna 122 kasvattia... tänä vuonna toivottavasti ylittyy tuo luku, laskenta on tammikuun alussa :>

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 20:01:52

http://showbiz.tuima.net/amelie/kasvatus.html
Amelien kasvatussivu uudistui, mitäs tykkäätte? :> Omasta mielestä kasvatit ainakin nyt on vähän loogisemmin.

Plus ostakaa noita myytäviä, etin niille kuvatki Bobilta.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 21:05:11

Hei c'mon missä kaikki on ?

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   30.12.09 21:27:20

Piti käydä juoksuttamassa kevyesti ongelmalapsen ylimääräiset energiat, mutta miten kävikään. Oli melko toivoton olo, kun kaveri vaan juoksee ympyrää yhä uudestaan ja uudestaan niin lujaa kuin jaloistaan pääsee välittämättä mitä siellä keskellä teet :P Hidasti kyllä kun kunto loppu.

Virtuaaliheppoihin innostus 0,01.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 22:09:46

Mulla on innostus joku 75% ku sain Amelien noi melkein kaikki sivut kondikseen. Hevosilleki jaksais tehä sivuja mut ei puhettakaan, että jaksais jotain tekstejä kirjotella. :D

Päivämäärä:   30.12.09 22:15:23

Mä haluaisin uudistaa Lycania, vaihtaa ulkoasunkin jne. Mutta pläh... Olisi vielä sen lisäksi se juttu arj:ta koskien jota en vielä oo kirjustellut, noh, jaksaahan sitä odottaa. Jollain tapaa ainoa mitä jaksan v-hommia tehdä just tällä hetkellä on noi yhdistykset.

Pidän tällä hetkellä hauskaa piirtämällä fri-oria. Pyh ja pah mun alkeellisilla väritystaidoilla tästä tulee iso musta möykky, johon laitan ehkä vaaleampaa viivaa sun muuta tuhrua sinne tänne... Kamalaa :D Mutta silmään oon ihmeen tyytyväinen, vähän se on ehkä pieni ja outo mutta mä en yleensä osaa niitä piirtää lainkaan, joten siinä mielessä mahtava suoritus.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   30.12.09 23:10:57

Plöpperööööö.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   31.12.09 11:56:25

Hirveesti te ootte muun puhellu, yhen päivän olin poissa.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   31.12.09 12:41:14

Sitä se teettää :D

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   31.12.09 13:00:37

Kellään myynnissä friisiläispoikaa? Tulisi kisakäyttöön Wonderfull Stallionsiin..

Ja sitten tuosta WRJ'stä.. Mitä luokkia kisoissa halutaan? Nyt vuonna 2010 KK Bailador tulee järjestämään enemmäm myös WRJ'n ja ARJ'n kisoja perinteisten lajien rinnalla..

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   31.12.09 19:00:00

Jenna, kaikki mahdolliset vaan mitä saa järjestää. :)

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   31.12.09 19:32:20

Oi Bailador vieläkin hengissä? Hienoa. :)

Mulla täytyis kanssa aloittaa suunnittelemaan tulevia kasvatteja.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 00:56:27

VUOSI 2010, HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKELLE KANSALLE <333

Ja nyt voin alkaa tehdä kasvatteja hienolle uudelle Kasvatit 2010 -sivulle!

Päivämäärä:   1.1.10 13:02:06

Olenko mielestänne aivan kamala ihminen kun en linkitä Parkin sivuille ollenkaan kasvatteja vaan ne löytyvät pelkästään VRL:n kasvattisivuilta?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 14:11:57

aavistus - et ole, mutta rekataanko kaikki sun kasvatit jos myyt niitä muualle? :>

nyt pitäs tehä niitä heppoja mutta eipä jaksais..

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   1.1.10 14:14:48

Tij, mä haluun teiltä jonku kasvatin sit joskus myöhemmin, ku säki otit meikäläisen kasvatin. Plus et mulla ei oo ku neljä askellajiakopukkaa ;P

Päivämäärä:   1.1.10 14:15:41

Tijuana, yleensä olen rekisteröinyt kasvatit itse ennen myymistä ja tehnyt niille sivut, jotta ne ovat sitten valmiit jos hevonen ei menekään kaupaksi. Yleensä vain itseäni ajatellen teetänkin kasvatteja. :P

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 14:23:01

Webbenia - sopii! :3

LähettäjäSakkura 
Päivämäärä:   1.1.10 14:27:02

Ketään kiinnostaisi ylämaanponi? Mulla olis kaksi kasvattia myytävänä. (:
http://sakkis.net/sm/kasvatus.php

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   1.1.10 14:28:21

aavistus, onhan Bailador toki elossa.. Vuoden 2009 lopulla vaan ei ollut intoa järjestää kisoja, mutta nyt kunhan VRL palailee tauoltaan tulee kisoja kyllä.

Onko ARJ'n kisoihin halukkaita? Lähinnä näihin muiden kuin issikoiden luokkiin?

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   1.1.10 14:28:58

Sakkura, mä joskus mietin tollasen ottamista, mutta nykyään osaan vastustaa kiusausta ostella kaikkia jokeriheppoi talliin ;P

Päivämäärä:   1.1.10 14:30:12

Hei keksikää jotain mitä voisin järjestää Frieshyssä ja VEY:ssä! :D Mä en nyt keksi muuta kuin valmennukset, enkä oikein viitsisi toisia villejä kisoja järjestää, joten... Mitä muuta? o.o

Jenna, ehdottomasti! Multa löytyy vain kaksi sdb:tä, mutta muilla niitä onkin vähän enemmälti... :D Sekä muitakin rotuja toki.

LähettäjäSakkura 
Päivämäärä:   1.1.10 14:32:51

Webbenia, kannattaa ostaa. (: Ylpit on kivoja.
Noiden sukupuolia/nimiä pystyy muuten vielää muuttamaan.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   1.1.10 15:18:44

Jenna, kaikki muutkin mahdolliset luokat, saddlebredeille ja walkereille (tai siis niiden luokille) on ainakin kysyntää, ja sekakäynti ja sekamonikäyntiluokat kannattaa heittää. Ja mieluiten joku 10 hevosta per naama, niin viittii osallistua, itse en viitsi edes heittää ilmottautumista jos on vaan 3 hevosta per naama...

Ostakaa nyt pois nämä
http://showbiz.tuima.net/amelie/myytavat_kasv.html

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   1.1.10 15:37:24

Hienoa, että osallistujia löytyy! Täytyykin heti tehdä kutsut, kunhan VRL palaa.. Saa sitten ainakin(jos oikein muistan) seitsemän kutsua kerralla..

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   1.1.10 18:57:49

vvenla, ota rotuvalikoimaan cayuse ja tee kasvatti nii mä pöllin sen nopeammin ku sä ehit myyntitopicin tehä ;>

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   1.1.10 20:44:55

Mulla menee hermot näiden sivujen siirtoon jälleen kerran >:I

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 21:46:36

hömmnn. mun pitäs nyt alkaa tehtailemaan kasvatteja ja niinpäs alankin!

Tämmöisiä voisin ostaa:
1-2 -polvinen missouri foxtrotter
2-3 -polvinen saddlebred

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 21:50:26

no johan on helveette, kun mä en muista mistään mun suunniltelmista mitään... pitiköhän Tijuana's Second Chance x Satisfaction BRN:stä tulla ori- vai tammavarsa. :>

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   1.1.10 22:01:11

Tijuana, varhainen dementia on kovin yleistä... ;D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 22:24:43

tamma siitä tuli, olin ladannut sille jo kuvan photobuckettiin. :D

Päivämäärä:   1.1.10 22:24:50

Tijuana, tuo mulle lisää missourifoxtrottereita ja mangalargoja. >:D

Ei vaan...

Täytyisi ihan tosissaan alkaa nyt suunnittelemaan ihan muistilapun kanssa noita astutuksia. Mulla alkaa hevoskanta hupenemaan. Kaikkea laidasta laitaan kyllä löytyy, mutta kaikki alkavat olemaan melko vanhoja jo. :|

Jenna, ehdottomasti!
Minulta löytyy sekaluokkien kävijöitä sekä foxtrottereita. :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 22:31:00

aavistus - eiku sä saat myydä mulle kasvatit niistä sun nykyisistäs!

Päivämäärä:   1.1.10 22:33:32

Tijuana, niin mä aionkin, mutta tarvitsen niitä LISÄÄÄÄÄÄ! Mulla on varmaan joku riippuvuus. :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 22:40:47

http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/secondcentury.html

TK, tässä satisfactionin varsan sivut. jos vaikka huomaisit tästä ni ei tarttis pistää säpöä. :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 22:44:58

Tiju - no jos saan varsan voin tuua :D vaihtokauppaa niinku

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 22:55:10

oho siis tarkotin "aavistus -
no jos saan varsan voin tuua :D vaihtokauppaa niinku"

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   1.1.10 22:58:37

Lähettäjä: Tijuana
Päivämäärä: 1.1.10 22:44:58

Tiju - no jos saan varsan voin tuua :D vaihtokauppaa niinku

Mä jo mietin et sekosko toi täysin :P

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 23:04:19

Freudilainen lipsahdus — kertoo mitä ihminen oikeasti ajattelee, elikkäs Tiju on hyvin itsekeskeinen henkilö. :DD

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 23:17:51

http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/juvenilesymphony.html tämmönen tulee seuraavaksi. :3

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 23:32:30

onks kaikki jo nukkumassa :<

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   1.1.10 23:46:41

Ei oo :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 23:51:00

jeijj :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 23:57:43

kohta tulee täyteen!

oon päässy hyvään vauhtiin kasvattien tehtailussa, kolmas menossa.

http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/federica.html

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   1.1.10 23:59:23

Hienoa, Tij. :) Mun tekis mieli tehtailla kasvatteja retroon, mutta mutta ensin pitäs saada kaikki sivut siirrettyä :/

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   1.1.10 23:59:49

mikäs on hei uus osoite

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.