Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  FWB #1

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:00:18

Edellistä en tosiaan voi linkittä, koska en sellaista etsinnöistäni huolimatta löytänyt. Toivottavasti ykkösestä lähteminen on ok :)

Ja tosiaan kuulisin mielelläni vähän kys. rodun kuulumisia täällä virt.maailmassa!

Re: FWB #1

Lähettäjäjdd 
Päivämäärä:   29.12.09 18:04:34

Jos oikein olen ymmärtänyt FWB:t ovat hiukan heikoilla, eivät virtuaalimarkkinoilla kauhean hyvin mene ja itse myyjiä/kasvattajia ei kauheasti ole. Mutta eiköhän odotella jonkin aikaa niin tulee taas suomalaisille menekkiä. (:

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   29.12.09 18:04:56

Mä en tiedä fwb'n nykytilanteesta yhtään mitään, mut voisin tarinoida tuntitolkulla sen tilanteesta 2002-2007.. :D
Tällä hetkellä omistuksessa on ainoastaan yksi puoliverinen, täydellisen suvun omaava Léandro Fawk. Jonka sivut odottaa inspiraatiota..

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:06:32

nonii! nyt päästiin asiaan. 8)

Mulla itselläni tosiaan on 8(tai 9) fwb'tä, joista 5(tai 6) on suvultaan max. 2polvisia ja _täysin puhtaita_ fwb'tä. noi loput on vähän tollasia sekasikiöitä. ;)

Olisin myös kiinnostunut kuulemaan oisko teillä tarjota mun pitkäsukuselle tammalle sulhoa ja oisko kellään tarjota sille vauvalle kotia? entä sitten oisko kellään pitkä sukuisia tammoja joita voisivat orini astua? Myös lyhyt sukuisia tammoja ja oreja kaivataan. :)

Ajattelin pistää myyntiin hieman tallin kasvatteja, kuinka moni olisi kiinnostunut ostamaan vauvan kilpailleista vanhemmista. Meriittejä niillä ei vielä ainakaan ole, mutta tavoitteena laatuarvostelut. 8)

http://maukan.net/akas/fwb.php siellä on minun fwb't, mutta kaks puokkia majailee yksityisinä ja heidät löytää http://maukan.net/pvt/orit/raco.htm & http://maukan.net/pvt/orit/duo.htm

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:08:17

shonna, mulla on sun kasvatti tamma. ;)
http://maukan.net/akas/rina.php jolla on orin kuvat kun en oo vielä löytäny sille sopivia kuvia. :D

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   29.12.09 18:09:35

ot// maukka. oon nyt laiska enkä jaksa lähettää sähköpostia, mutta Dragon Slader Luxin osoite on nykyään http://koti.terrieri.net/riiviot/sam.html ;)

Itseltäni taitaa löytyä vain ja ainoastaan kolme fwb'tä, mistä jokainen on vielä nuori raakile :D eiköhän sitten kun tästä aletaan saamaan kaikkien kanssa enemmän kisoja alle, niin ruveta myös varsapuuhiin. Sitä kuitenkin odotellessa ;D

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:09:50

Toivottavasti saamme siis pian vähän eloa tämänkin rodun puolelle ;)
Ja shonnalla on kyllä upea hevonen!!

Ja tosiaan itse olen nyt pistämässä pystyyn täysin fwb puolelle painottuvaa kilpatallia 8)

maukka / mulle saat myydä kasvatin, mutta näyttöjä ei mulla kyllä ole tällähtekellä antaa :<

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:13:28

ostakee pois

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:14:43

hehs, mulla tällä hetkellä joku neljä tai viisi fwb'tä, sivut järkyttävässä kunnossa kylläkin kaikilla ja pitäisi korjata ne oikeaksi...

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:17:14

riella / upea varsa!
corbin / sivut kuntoon ja kisakentille ;DD

Päivämäärä:   29.12.09 18:17:34

mulla olisi hurja kasa vanhasukuisia fwb'ta, mutta a) niillä ei ole sivuja, b) niiden vanhemmilla ei ole sivuja, c) ne on syntynyt 2001-2006... :D

maukka, kelpaako tällaisesta tammasta kuvat?

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.12.09 18:17:41

maukka, Chevalista löytyy monenmoisia oreja joita vapaasti jalostukeen käyttää saa. :) Orejasi katselen myöhemmin kun tammoja alan astuttamaan. Ja ostaa voisin, ellen olisi nyt tässä vähän aikaa ostokiellossa. :D Hevosia kun pursuu jo korvistakin ulos...

Ja tosiaan orit tarjolla jalostukseen, joten astutuksia kysellä saa. ;) Ja jos helpolla haluaa este/koulupainotteisen fwb'n, käykääpäs katsomassa täällä!

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:19:58

Meiltä löytyy muutama FWB:
o. Immortelle Full Epic Warrior, sukua 1 polvi.
o. Hilal Gwendur, EVM-sukuinen
t. Aprilmist, EVM-sukuinen
t. Full Slacker, EVM-sukuinen
t. Aprilia, EVM-sukuinen
t. Voiceless Screaming Mims, pitkäsukuinen
t. Duality Mims, pitkäsukuinen
t. Immortelle Screecher, pitkäsukuinen

Pakastetta tarjolla myös YLA3-orista Terrence, jolla pitkä ja vanha suku. Terrencen koko suku täällä.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.12.09 18:21:47

Joskus me oltiin menossa jossain 35:ssa, mutta sitten kaikki kuoli ja topa katos. :<

Miitsu

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:23:18

Juli, heitä mailiin, mä en tosiaan muista sitä täältä napsia. =DD

Emil, noiden fwb kasvattien kanssa en katso niin pilkun tarkkaan että niistä pitäis tulla meriittihirviöitä, kun itsekkin otan niiden kanssa tosi lunkisti, ihan sen takia kun multa loppuu muuten inspis niiden kanssa. :/ Joten kyllä sullakin on mahdollisuus saada multa fwb kasvi. ;)

shonna, wau! kelpaa paremmin kuin hyvin. 8) haluatko jotain palkkaa? ja mitä copyihin jos nuo saisin. ^^

Ziki, kunhan et kuolaa mun koneja ihan märäks. ;) Pistän Akashasta vauvoja myyntiin ja tarjoon ja etin jalostukseen noille koneille kavereita kun saan ton akashan ulkoasun vaihdos projektin valmiiks. ;)

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   29.12.09 18:24:18

Hahah, okei :--D mä laitan sen tulemaan tossa joskus kun jaksan vaivautua niinkin suureen tekoon kuin avata sähköpostin :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:24:32

Maiju, olikse muka vaan jossain 35'ssa? miten muistan et ois menty sadassa? o____________________O :D

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:24:36

maukka / kattelen noita kasvatteja kohta paremmin ;) Yritän tässä juuri tehdä viimesilauksia niin saan oman tallin avattua...

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   29.12.09 18:24:41

Multa löytyy enää vain muutama FWB, aiemmin niitä tuli ihan "kunnolla" kasvatettuakin.
Bad Touch Mims, Charad's Scanscope, C'Adessa 86, Chloetta LP ja Cesilié + Blue Moanin

Noista on mahdollista saada varsoja (paitsi Coperista ei vielä).

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:26:45

Miljan upeasta Tossu-orista on tuo yks vauva myytävänä, emänsä viimeinen. Ostakaa pois!

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.12.09 18:26:46

maukka, tosiaa eiköhän me oltu sittenki jossain 135:ssa ;D Ajattelin ittekkin mutta en uskaltanu veikata ;P

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:28:14

Nyt kyllä ottaa pannuun kun kaikilta löytyy kiinnostavia kasvatteja, mutta tässä epätoivoisesti yritän pitää hevosmäärää pienenä 8)

Päivämäärä:   29.12.09 18:30:22

maukka, laita vaan JL. :) Palkkaa en oo ikinä yhdestäkään kuvasta ottanut, joten en tarvitse näistäkään.

Milja, mä yritän muistaa tänään laittaa Léandron sivut sulle :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:31:07

Emil, et onnistu siinä. ;) Mulla tosiaan ei oo viel kasvatteja tulossa, mutta ihan piakkoin kun saan vaihdettu ulkan. ja päivitettyä kopukoiden sivut. :D

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:32:46

Sellasta kysymystä vielä heittäisin kehiin, että pyörivätkö modernin virtuaalimaailman fwb kopukat koulu- vai esteradoilla?

Lähettäjä: Minka 
Päivämäärä:   29.12.09 18:33:17

onko kaikki suomessa syntyneet puokit fwb'itä?
meinaan kun heivasin Dwightin suomeen, ja vaikka emä ja isä ois hollantilaisia puoliverisiä, niin tuleeko varsoista suomalaisia? :--D

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:33:44

mie oon enemmänki tavannu koulupuolella suomalaisia puoliverisiä, en niinkää esteitä loikkimassa.

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   29.12.09 18:35:07

shonna, jos ne on noi mitkä tossa ylempänä on, niin voin napata kyllä tostakin. ;)

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:35:21

tajusin muuten semmosen ihan pienen jutun että kun meillä on pari esteholstia tuolla Rajattomassa asustamassa ja kun me asutaan Suomen puolella, ni niiden jälkeläisistähän tulee sitten fwb'tä :oo !

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   29.12.09 18:36:37

Kyllä tuntuu noita koulupainotteisia olevan enemmän, mutta olisi mukava jos myös tuolle estepuolelle tulisi enemmän kasvattajia. :)

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:36:46

Minka / näinhän se on, mutta eihän kukaan tosiaan ole kieltänyt kasvattamasta kwpn heppoja Suomessa ;)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:41:36

No akasha kylläkin sijaitsee Albaniassa, ja silti noi meijän kopukat on fwb'tä. :D ja sillä sipuli. :D

Shonna, kiva juttu. :) tallennan ihan just kuvat koneelle.^^

Emil, mulla ainakin on pelkkiä koulukopukoita. Muuten, yks vauva mulla ois tulossa myyntiin alustavasti te saatte siihen etuoikeuden. ;) nimittäin toi Duo, http://maukan.net/pvt/orit/duo.htm
ranking pisteiden mukaan maksimit täynnä, VH-tunnus sillä on, vaikkakin unohtunu sivuille heitellä. Vaikken oo Duon kasvattaja, niin Heidin kanssa sovittiin joskus muinoin et kisaan eka duolla ja sit myyn sen etiäpäi. 8) kunhan Heidi saa sivut tietoonsa.

mietin sit ku tää topic täyttyy ni 100 tekee aina uuden ja oisko fiksua jos kaikki topicit ois FWB #nro niin löytäis ainakin helposti. :)

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:43:21

Pitäisi siis varmaan hommata tuonne takataskuun muutama evm fwb, jotka olisi tuonne hyppypuoelle. En tajua itseäni, mutta kouluhepat on jotain ylijumalia minulle täällä 8D Pitäisi sitten löytää inspistä tuonne estepuolelle...

Päivämäärä:   29.12.09 18:45:01

mä mietin et voisin kyllä vaihtaa puoleks kasvatusrodun fwb'ksi, koska hollantilaiset ei mee kaupaksi. Ja Akashan toisena omistajana mua tullaan muutenkin näkemään täällä, muaha.

Päivämäärä:   29.12.09 18:48:08

hmm, voisin itteasiassa kattella jos saisin niitten sivuja nyt fiksailtua.. Multa löytyy siis Veil of Tears PB eli Venni, Dirty Sexy Money Mims eli Dino, Dolphin Chapie eli Nukke ja Halloween 99 eli Ventti :) ei niitten sivut ollukkaan niin huonossa kunnossa kun muistin, mutta osoitteet pitää vaihtaa kingstonin osoitteseen..

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:49:24

maukka / ja minä kun olin ns "ostolakossa". Toi Duo on kyllä hieno!

minka / fwb't rules ;)

ja tosiaan maukkaa kompaten tästäedespäin topan nimi: FWB #nro koska itse olen laiska aina etsimään, jos nimeksi tulee yhtäkkiä Finlandialaiset Warmssit tms 8)

Päivämäärä:   29.12.09 18:50:29

Emil, vielkö muuten haluat sen Dwightin fwb-kasvatin?

Lähettäjä: dracey 
Päivämäärä:   29.12.09 18:53:34

Mulla on yksi FWB-tamma joka on suvullisesti täydellinen, trakehneria, hannoveria (EVM) ja täykkäreitä.

Omia FWB-kasvatteja löytyy muutama. Arvostan erityisesti vanhoja pitkiä linjoja. Lempikasvattejani ovat ehdottomasta orit Crimson Exxcalibur ja sen poika Espric joiden takaa löytyy niin Jaguarin, Startallin, Kinshipin ja Liinun hevosia. Shonna tietää miten hienoja noi on ;)

Tuontisukuiset FWB:t ei sytytä itseä yhtään, niissä ei oo mitään jännää.

shonna: :O Loganin poika on sulla, mahtavaa!

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.12.09 18:54:33

Meillä ainakin on sekä este- koulu- että kenttäpainotteisia. :>

Nyt nostetaan suokkipuokit takas rulez :D !

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 18:56:13

Minka / Tietenkin! Olin kokonaan unohtanut asian, pahoittelen. Ryhdyn tässä piakkoin sivuja väsäämään!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 18:56:15

Emil, repesin tolle Finlandialaiset Warmssit. XDD

Duo on kyllä hieno! Suuntana seuraavaks vaan pari vauvaa ja sit laatikset, joten easy. ;) kannattaa kyl tekstit eka kirjottaa ja sit myös valmennuksia tai pvä kirjamerkintöjä. :D

mun piti päivittää noit sivuja, ja kuinkas kävikään, aloin kuvaan jukalle (yukitora) kuvaa mun karkkipaperikasasta. ku toi on taiteellisesti hieno kasa! XD

Päivämäärä:   29.12.09 18:57:51

Emil, heitä ne sit tähän topaan! :)

maukka., oot aika viisas. :--D

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 19:01:45

maukka / Finlandialaiset Warmssit, toihan menis vaikka tallin nimestä 8DD Karkkipaperikasa, kuulostaa modernilta taiteelta ;D

Minka / heittelen sitten tosiaan tänne (:

Päivämäärä:   29.12.09 19:05:18

dracey, Leandrolla on täydellinen suku; Logan, Cassini Nore, Waldnymphe, Top Capricieux<3 <3 Mä kuolasin tota yhdistelmää jo silloin kun Milja päätti astuttaa Cesilian. ;) Kun sit hoksasin että ori tuli myyntiin, ei tarvinnut montaa sekuntia miettiä - minä en sentää edes harrasta enää virtuaalihevosia :D

Päivämäärä:   29.12.09 19:11:34

shonna: Unohdit Chalyénin, se on yhä mulle niin kingi.

Hehee, en mäkään pahemmin enää harrasta - kuhan hengaan vanhasta tottumuksesta, 10 yrs and addicted... Korkeintaan koitan pitää vanhoja cob-linjoja elossa ja mietin mitä teen 20+ anglon kanssa jotka on laatisvalmiita ja ihan plääh.

Saanko btw kuopata Loganin jossain vaiheessa kun oon saanu sen KRJ-laatikseen asti?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 19:15:37

Minka, oon. oota ku näytän msn sulle sen kuvan. :D Otin myös kuvan mun maailman hienoimmista tumpuista ja seksiä tihkuvista villasukista.<3

Päivämäärä:   29.12.09 19:16:14

dracey, hui hitto, miten mä onnistuin sen unohtamaan.. Se on kuitenkin hienoin traksu jonka tiedän :D Ja kuoppaa rauhassa, oot pitänyt siitä superhyvää huolta - kiitokset! :>

Mä yritin tossa kesällä vihdoin herätellä welsh-projektia henkiin, mut sain vaan etusivun tehtyä ja kaivettua 10 ponille kuvat. En osannut päättää mitä b- & d-poneja olisin ottanut kuvioihin niin se jäi..

Päivämäärä:   29.12.09 19:20:56

shonna: (Mitä poneja sulla on? :D Voin aina pelastaa talteen vanhoja welshejä :D)

Jos jollakulla olisi pitkäsukuinen trak-, xx- tai FWB-ori Breannalle niin saa esitellä!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 19:24:48

d, http://maukan.net/pvt/orit/raco.htm, http://maukan.net/akas/matti.php 8)

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   29.12.09 19:29:24

dracey, en tiiä onko yhtään mitä haet, mutta mulla ois Hantti. Kisaa porrastetuissa, eikä olla päästy edes kunnolla alkuun VRL:n tauon takia. Ylempänä jo linkitin yhen FWB:n, mutta sitä en viitti ainakaan vielä kummemmin tarjota, kun ei oo ees kisannu vielä. Ja jos koulupainotteinen käy, niin Tossukin olis.

LähettäjäIdabella 
Päivämäärä:   29.12.09 21:05:14

Minäkin huomasin tuon suomalaisen puoliverisen hämmästyttävän nykytilanteen ja järkytyksestä toivuttuani päätettiin asialle jotain tehdä, että saadaan vähän kohoamaan näiden lukumäärä

Jamestown aloittaa pikku hiljaa myös fwb-kasvatusta ja näiden osalta ainakin alkuun erityisesti koulupainotteiset, pitkät, vanhat sukulinjat ovat pääosassa - myöhemmin ehkä myös lyhytsukuiset tulossa mukaan ja ne estepainotteisetkin.

Ostettiinpa me ensimmäiset fwb't talliinkin: Jake, Roki & Mira löytyvät siis tällä hetkellä ja seuraavaksi kaivan vanhat, unohdetut kasvattini esiin, joita on 2007-08 syntynyt muutama. Ainahan VHKR'nkin ikääntymistä voi vähän mukautella hevosen syntymäaikaan nähden sopivammaksi. Ja jos vaikka itselle omista, kuolleista fwb'istäkin pari vauvaa taikoisi, kun hyvin vähäisiä ovat nuo jälkeläismäärät suurimmalla osalla.

LähettäjäIdabella 
Päivämäärä:   29.12.09 21:07:04

Ohhoh, siis Jake & Mira uusiksi.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 21:10:54

Idabella, kiva juttu. :) Itselläni tosiaan on muutama noita vanhempilinjasia (kai ne on?) ja sit suurimmaks osaks on noita lyhytsukusia ja uudempilinjasia kopukoita. 8) Lyhyt sukuset kun on enemmän meikäläisen mieleen. :)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   29.12.09 21:17:59

hassua et en oo saanu aikaseks mitään fwb-kasvatusta URL kun mulla aika vahva "fwb-tausta" IRL. Äiti on ratsujalostusliiton sihteeri ja kotona pientä fwb-kasvatusta. :D Rock oli tossa hetken lähtemässä toimiin, mutta ei sen kaa oo mitään tapahtunu... ;/ Täytyis alottaa uusiks jahka tulis inspis :P

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.12.09 21:19:55

ssintti, mä tiedätkö muistan Rockin :D Ja toivottavasti saat inspistä ;)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 21:39:42

Jee, FWB-topikki!

Multa löytyy tosiaankin näitä vanhasukusia fwbtä, ja sitten vanhasukusia muita puoliverisiä jotka ovat kuitenkin ostettu tarkoituksena käyttää niitä FWB-kasvatukseen.

Voinkin esitellä tässä pari omaa silmää eniten miellyttävää:

Bug Juice SIN, tosikiva isälinja Star Theme's Isildur - Skyé

Waterfall's Smartness, isänä Waterfall's Nesthor ja emälinja WF Smaragdétt - Waterfall's Grande Breed - Laakson Hate Breed

Vampire Lord SIN, isälinja Hoobastank - Star Theme's Joe Cool - Al Capone

Mary's van Florina, isälinja Adoro's Routinard - Routinier

Acneface 54, ihana emälinja Charlotte COS - Classic Nicotine - Waterfall's Nirnaeth

Löytyy multa sitten pari uudempisukuistakin oria, esimerkiksi Hary Poter 54 ja Pirates! FL.

Öööjoo, voisin esitellä tähän suunnilleen kaikki mun hevoset... omat ponit, parhaat ponit. ♥ Pitäs nyt vaan saada talli kuntoon, niin voisin alkaa tehtailemaan kasvatteja. :] Jos tuossa yllä näki ketään innostuttavaa oria tai mahdollisesti jotain paritusta, niin heittäkää mailia tai mainitkaa tässä topikissa niin tehtaillaan vähän varsoja. Mun hevosilla ois korkea aika päästä puksauttelemaan pari pikkuponia. :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 21:43:25

Milja muuten, mä laittelen sulle varmaan huomenissa postia (Gossip Girlissä jännät jaksot, nyt ei millään ehdi ^^'') sun parin orien jälkeläisten uusia osotteita, kun mun koko tallin osote vaihtui ja noita sun oreja löytyy parillakin isänä. Eli juu. ^^

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.12.09 21:48:26

Troya on ELOSSA! Mä en oo nähny sua missään :ooo

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   29.12.09 21:50:07

Maijunen, miten joku voi muistaa sen kun en koskaan esitelly sitä :DD

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 21:50:31

Maijunen, hädin tuskin! En vaa oo jotenki saanu pitkään aikaan mitään aikaseks. :D Sais tallille ulkoasun, ni sit ois jo aika hyvät lähtökohdat alkaa taas tekemään jotain. ^^

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 21:59:11

haha :D hei sintti, en tienny et säki pyörit puokkien puolella. :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   29.12.09 22:04:37

Mulla ois kaksi fwb:tä myynnissä. Jos kiinnostaa niin saa laittaa sähköpostia.

Eli http://www.siipirikko.net/belvine/mafi.html kisannut 2 polvinen kouluori

http://www.siipirikko.net/belvine/kasvatus.html 2 polvinen kouluvarsa

Päivämäärä:   29.12.09 22:06:52

bug juice on ihana<3 ei hää ottais meijän gazea vierailulle ?

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.12.09 22:06:54

ssintti., olisitko vilauttanu sitä sillon joskus niissä vanoissa ähveepeetopissa? :D

Troya, no hyvä että edes niin ;) Mua hävettää ton Saffronin kanssa, sillä on joko tavattoman huono tuuri tai oikeesti häntäpäänsijat vetää sitä puoleensa. Se vaan ei sijotu.. :'D Mutta kyllä se siitä nousee, lupaan.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 22:09:54

corbin, jos sen tämänhetkinen kisaamattomuus ei haittaa, niin toki... sillä on vähän samaa ongelmaa kun Maijusen Saffronilla, kisattu on mutta EI VAAN SIJOTU SITTEN MILLÄÄN :(

Maijunen, heittäisitkö Saffronin osotetta? :D

Mulla on kasvattilista niin päivittymätön että ihan hävettää, oon hukannut yli puolet omista kasvateistani :(

Päivämäärä:   29.12.09 22:14:39

Troya, ei haittaa yhtään ei :--)
laittelen sulle sivuja kuhan saan tehtyä, tässä on nyt vähän jonoa mutta saattaapa olla että vielä tänään ehdin ne tekemään :)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.12.09 22:15:34

Troya, http://savisiipi.net/miitsu/hevoset/vegas.html

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 22:18:05

corbin, great, ei kiirettä. :)
Maijunen, thanks, Saffron on ihan yyberhienon näkönen! :) Pitää lisäillä kasvattilistalle, katotaan muistanko.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   29.12.09 22:18:28

Hahaha toi on tosissaan sijottunut vaan kerran. Nauran sille ja ittelleni. Ja häpeen itteeni, ei voi oikeesti olla tämmönen tuuri.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:31:11

Troya, onks sulla Draconian Vegasin sivut talles? ne löytyy ylempää, mun ekasta viestistä toka linkki. :D ja sitä paitsi, te ette vaan osaa kisaa jossei ne sijotu. mun vegas poni ainakin on sijottunu! :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 22:41:39

Maijunen, mulla on ollut ihan sama ongelma Bug Juicen kanssa! Esim Calico, jonka kaa oon kisannut samoissa luokissa aina Bug Juicen kanssa, on sijottunu jo melkein 20 kertaa, ja sitten Buggie ei ees kertaakaa! :(
maukka, ne on joo! Kiitos hyvästä hoidosta! :) Kasvattajamamma on superylpeä!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:47:11

troya, paree ollakki! meen kyl korottaa sen krj palkinnon viel joskus. ku toi on ILMAN jälkeläisnäyttöjä saatu. :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   29.12.09 22:48:55

jes, itekki kelasin, et koht uutta fwb topaa pystyyn kun vanhoista ei ollu tietookaan :(

Wasbaar Showjumpers(täysin kesken ja kaaoksessa) panostaa juuri näihin este suomalaisiin ja me sijaitaan hollannissa!

Pahoitteluni jo näin etukäteen, mutten ole koskaan tajunnut tätä "täysin puhtaita" fwb villitystä... Was:in fwb:ssä useissa muutakin rotua seassa ja tammoja astutetaan erirotuisilla, tammikuussakin syntyy mahdollisesti holst. x fwb varsa, joka tietenkin fwb! Mutta siis kukin tavallaan ja näin :)

Itsekkään en muuten näihin fwb hyppääjiin järin ole törmännyt, meillä(mulla ja flanellilla) sekä zikillä joo, useimmat taitaa olla koulutaitureita enemmän, vaikka on Wasbaarissakin pari koulupuokkia ;D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:53:45

Hamzi, en tiiä, mun mielestä fwb't on sillon fwb'tä kun niiden sukukin on. =DDD jokaisella tietty oma mielipide mut. :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   29.12.09 22:57:33

maukka, must taas just kiva, ku fwb on vähä semmone et siihe voi sekottaa mitä vaa ja silti fwb, muil roduil sit tarkempaa tää, esim kwpn ei oo kwpn ellettei sen vanhemmatki oo ;D tai sit et toine on xx, you know.. mut siis joo, mielipiteensä kullaki ja niitä kunnioitan :D

Laukkapuolella sitä jo kyseltiinkin, joten tuli mieleen, onkos fwb porukoilla mitään uuden vuoden lupauksia tulossa? niin virtuaali puolelle kuin reaaliinkin?

Itse virtuaaliselle puolelle, helmikuuhun mennessä kaikille nykyisille hevosilleni on kattavat luonteet kirjoitettu! ja se on lupaus ;D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:59:14

ennenkö mä räjäytän pääni, niin kertokaa et missä on mun MATHIEUn kaikki varsat. vittuku ei ihmiset laita niitä maililla tuleen. en varmasti ala ite kaivaan ja vrl'ssä jos ne on rekannu jonku vauvan mist mullei oo tietookaa, ni poistan sen matin jälkeläisistä. :D oon ilkee. =DD Matti muuten kaipais sit naisseuraa!

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 23:00:38

FWB on FWB, musta on vaan ihanaa että niiden sukuihin saa sekotettua kaikkea... kuinka muuten voisit saada hevosen, jonka suvusta löytyy kaikki vanhat hienoudet? <3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 23:04:21

Troya, näimpä, mut sit pitää tehdä toisen rotunen vauva. tai sit se saa olla fwb, mut mun silmissä se on sekasikiö fwb. XDDD anteeks. :( mut kertokaa misson matin kakarat! kaks vasta löysin. toinen oltiin HIENOSTI JA ESIMERKILLISESTI laitettu mailitse ja toisen Minka just ilmotti msn, tosin en ollu ees muistanu sitä vauvaa mistä minkankaa puhuttiin. XD

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 23:06:11

maukka, en oo koskaan ees nähny tota sun Mathieuta... ai että toi ois kiva suvullisesti, jos siellä ei ois noita paria nimeä mistä en yhtään tykkää! :D

Puoliverisessä saa olla vaikka mitä... :D Mua ei yhtään haittaa, vaikka mun fwbn suku olisikin trak x holst tmv.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 23:22:01

Troya, et vai? o_O no mieti et mul on tosta Synd Matthew'ista vissiin kolme kakaraa. XDD 2 oria ja tamma. :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 23:23:21

Hahahaha, koko hevoskatras yhestä orista. :D

Lähettäjä: Cloe. 
Päivämäärä:   29.12.09 23:24:38

TJ Dion Unconcerned kaipaisi muutamia jälkeläisiä.

Tamman suvulla ei nyt niinkään väliä, kun ei geocitiesin lopettamisen jälkeen Dinonkaan sukutaulu täydellinen ole... ;DD

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 23:28:46

Troya, no jep ja @!#$ ku tajusin sen vasta kun olin masan ja sit ton yhen toisen fwb'n ostanut. arvaa vituttiko siin vaihees. mutku mä oon nössö enkä uskalla palauttaa ketää kasvattajalle. ku tiiän kui paljo se @!#$ ku kasvatteja palautetaa. :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 23:34:18

Toisaalta, mielummin palautetaan kun jätetään vaa hyödyttömänä johonki nurkkaan lojumaan. :p Musta on itseasiassa ihan kiva, että mulle palautetaan joku tosi paljon kisannut ja omaan silmään kivasukunen kasvatti, sitten saan sen hetkeks omaan jalostuskäyttöön ennenkun tungen kuoppaan. :DD

Päivämäärä:   29.12.09 23:44:30

hehhee, nyt rupeen tekee bug juicen ja gazen varsaa, sitte vois mennä nukkumaan kun ne on saanu suht kondikseen..

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   29.12.09 23:47:55

Troya oot ilkee ;D haluut vaa et tyypit ostaa sun kasvattei ja sit palauttaa ne yber kisattuin sulle jalostuskäyttöön ;) HEI aika hyvä idis ;D
Koskas me lotan kans saadaa oma Vegaslaine ku sul on(oli(?)) noit Shadowslaisii ;)

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 23:50:41

Tehän ootte täyttänyt topaa hirmusella vauhdilla ;)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.12.09 23:52:45

Troya, en mä niit hylkää, ku mä kisautan sen nopee ja sit laatiksen kautta kuoppaan. XD ette uskokkaa kui ahkera oon ollut. Enään 10 sivua muokkaamatta, ja niistä 8 on hevosten sivuja. ei paha! ku miettii et monta kaakkia tuol o. XDd

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 23:53:17

Hamzi, en oo ilkee, haluan vaa saada kivasukuset kasvatit hetkeks takasin kisattuina ni voin puksauttaa pari vauvvaa ja sit tunkee kuoppaan. :DDDD Okei, joo, käytän kasvattajien omistajia hyväkseni. ^^

Hamz voi käydä läpi Vegasin hevoslistaa ja valita sieltä mieluisen kopukkayhdistelmän ihan koska vaan haluaa, teille myydään vaikka 100000 vauvvaa! Ja edelleen ON varjoponeja, esim Periwinkleilla menee tosi hyvin ^^

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   29.12.09 23:54:14

vegasin hevoslista KRHM

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   29.12.09 23:58:03

Palkkaan kohta jonkun tekemään mulle pohjapiirustukset ennen kuin heitän tän koneen ikkunasta -.-

Katos aika moni vielä harrastaa yödataamista :)

Troya / Sitten kun päätät ryhtyä kasvatteja myymään niin tulen ensimmäisenä jonoon ;)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   30.12.09 00:00:11

Emil, kyllä mä tänne myyntitopikkeja laitan pystyyn, varmasti löytyy jotain suakin miellyttävää sieltä!

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   30.12.09 00:02:00

Emil, miks et pistä topaa jos lupaat vaik kuun taivaalt sille joka tekee sulle pohjapiirroksen ;) Vois tulla useempiki tyyppi kokailee ainaki sitä piirrosta :D

Troya, voi kiitoksia, mä jubskailen ton lotan kans ensin ennenku ostan yhtää uut hevost ;D

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   30.12.09 00:02:12

Troya / Uskon sen, pidän sitten silmäni auki :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   30.12.09 00:03:39

Troya, meilleppä syntyy Was:iin Alias varsa ;) tai no Alegra saa varsan, varsan isän isä on C'mon and love me ;D et revi siit huumorii =P sähä ni tykkäät tost aliaksest ;D tai no tykkäsit :(

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   30.12.09 00:06:38

Hamzi, miks sä lisäät kaikkien lauseiden perään "tai no JOKU IMPEFKETI" :( Tietty tykkään, Alias = omnomnom

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   30.12.09 00:07:58

Emil, montako karsinaa pitää olla? mul on meinaan yks pohjis(mitä tein valehtelematta 7 tuntia). itellä ei enään oo käyttöä sille. :/ siin on muistaakseni 16 karsinaa.

Päivämäärä:   30.12.09 00:11:10

troya, pistin sulle tulemaan sen vaavin sivuja :) nyt voisin tehä vielä ehkäpä pantheralle ja cenzolle sivut... jos jaksais vaan :<

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   30.12.09 00:11:50

maukka / näytäs, en oo mitään karsina määriä löynyt lukkoon ;D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   30.12.09 00:12:36

troya, oon negatiivine persoona :( anteeksi<3 haluutko sä sen ;P no ei, saat kyl alegrast Shadow's vauvan joskus jos haluut saat vaik ite ettii unelmien poikamiehen sille ;D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   30.12.09 00:14:00

oota ku etin sulle sen. =D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.