Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 20:01:18

joulu on ohi joten ei tarvitse olla enää mukava. mulla on ihan paska päivä en tajua miten täälläpäin voi asua niin säälittäviä ihmisperseitä sisäsiittoisia rottia.

se joka haluaa saada ihan hirveästi piiskaa saa ilmoittautua alle tallien kanssa, lokaa saa niskaansa ken sitä haluaa. koitan myös lueskella tekstejä, jos huvittaa. ainakin ulkoasut saavat kuulla kunniansa.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   27.12.09 20:02:32

Anna tulla oikeen urakalla, Hetukka on tauolla ja kesken

http://www.kauhumieli.net/heathermoor/

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   27.12.09 20:02:44

http://showbiz.tuima.net/amelie

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: veikka 
Päivämäärä:   27.12.09 20:05:34

http://siskokset.net/jewel_ponies meille kelpaa ;)

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Frida 
Päivämäärä:   27.12.09 20:08:34

http://www.fridan.webs.com

Meille kyllä kelpaa :D

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: komppa 
Päivämäärä:   27.12.09 20:08:44

Annen ideaa ehkäpä matkittu tässä, mutta eipä se mitään :D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   27.12.09 20:09:47

^ Annen idea tehdä kritiikkiin painottuva arvostelutopic? Huoh.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Eeva 
Päivämäärä:   27.12.09 20:10:10

http://www.freewebs.com/kivihaka/index.htm

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   27.12.09 20:11:51

http://tikkaripuisto.net/stables

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjätiia. 
Päivämäärä:   27.12.09 20:18:21

http://www.freewebs.com/niilamo1

Piiskaa niin kovasti kun sielu sietää :>

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 20:19:02

"HETUKKA"

oikein tauolla ja kesken, good for u! voi mikä nössykkä vässykkä, ulkoasu ja nimi ja kuva ja kaikki. etelä-irlanti... et sitte muuta keksiny? etusivun teksti on aivan liian pitkä ja booooring nostan hattua sille joka oikeesti jaksaa lukee noin tylsää ja turhaa tekstiä. otsikko on muutenkin aivan liian iso, meikäläisen näytöllä teksteistä ei näy kun yläkulma ja scrolli on paskan. kivat sulle.

hevosista pisteet kotiin. yllättävää kyllä noin hirveän alun takaa löytyi noin kivoja hevosia. kannattaa laittaa etusivulle ihan ylänurkkaan, että jos haluat jotain näkemisen arvoista mene suoraan hevoset -sivulle.

"tallin arjesta ja perjaatteesta" nauroin tolle perjaatteelle. etelä-irlannin slangia? kuinka kaikki alkoikaan kohdan kuvankaan ei näy... ja taas lisää turhaa hölynpölyä jostain tallin historiasta...

ja toinen hieno sivu - news! oon ylpee susta. turpiin olisit sietänyt saada jos olisit osannut munata ton yhteys-sivun... ja se kammottavan yli-iso otsikon alla oleva kuvakin on jäänyt pois etusivun jälkee. tosi kiva.

- värit ovat aivan surkeat ja mitäänsanomattomat
- etusivu ja infosivu ovat täynnä jotain aivan sietämätöntä löpinää
- etelä-irlanti.......

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Minka 
Päivämäärä:   27.12.09 20:19:25

http://maukan.net/minka/d

8>

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 20:21:17

ja komppa saa piiskaa turhasta kommentista, näitä topicceja löytyy joka viikko, mua ei kiinnosta onko annella jo samanlainen topicci, en tajua miten ketään muutkaan kiinnostaa. minä haukun täällä.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: komppa 
Päivämäärä:   27.12.09 20:30:45

En mä sitä että sama idea, vaan ku hieman pervohtava tää "piiskaa"-juttu, vielä samana päivänä.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjäwilberi 
Päivämäärä:   27.12.09 20:37:22

http://www.oravan-pyora.webs.com/

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 20:43:01

"AMELIE"

taas joku nössykkänimi. mikä toi ulkoasu on olevinaan? taiteellinen? ensinnäkin, miksi ihmeessä linkkien alla on valkosta? miksei se jatku punaisena? sulle pisteitä räväköistä väreistä. miksi ihmeessä sivuilla on laskuri? miksi oi miksi? kuka siitä kostuu? minä kun saan laittaa sulle sinne yhen kävijän lisää jee<33

nojoo esittelyyn olen tyytyväinen, paitsi että hiphurraa ollaan taas kauniissa ja rauhallisessa ja parhaassa paikassa keskellä parasta maata parhaitten olosuhteittenkaa ja isoimpien lainojenkaa. ei mitään uutta. hevoset on listattu HYVIN!!!

myyntiehdot ovat mun makuun liian tiukat, vaikka ei pahimmasta päästä. kasvatteja syntyy ihan liikaa, minne luulet tunkevas noita? pysytkö perässä?

toimintaa ollut lähiaikoina paljon. se on vain plussaa. toivottavasti pysyt silti kasvattilistan perässä, mikään ei ole niin ärsyttävää kun etsiä mulle sopivaa hevosta hirveästä listasta joka on ihan jälessä.

eikös tämä talli ole ollut useamman vuoden pystyssä? muistan tämän kyllä. olen ollut kohta 4 kuukautta taas täällä. kuinka moni edes tietää kyseistä tallia? itse en olisi mitenkään osannut kaivaa esille vaikka mieli olisi tehnyt.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Jutta 
Päivämäärä:   27.12.09 20:44:15

Saanenko kysyä oletkos kännissä tai jotain? :D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   27.12.09 20:44:19

Piiskaa @!#$ ;D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 20:44:57

pervot on kivoja. mä tykkään.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   27.12.09 20:45:01

http://kauhumieli.net/troya/vegas/ Arvosteleppa siitä, ni on tosiaankin jotain mitä dissata! :)))) :D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 20:46:04

: D minähän se ikikänni olen. vastaus -> en ole, olen vihainen.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäAkvarelli 
Päivämäärä:   27.12.09 20:48:10

Bri <3 mun talli ei halua piiskaa, mä aloin just haluamaan piiskaa.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   27.12.09 20:55:32

Kuution Ratsutalli kaipaa tunnin mittaista turparulla sessiota. Joten näytä mistä kana pissii!

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   27.12.09 20:57:33

http://hertjekker.net/hardcore/
huoh linkityskää varmaa toimi kyynel.
Hardcore Shetlands

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 20:59:47

"JEWEL PONIES"

odotin näkeväni turkoosilla taustalla oikein karkkimaisen ulkoasun täynnä kaikkia kivoja erilaisia poneja. ja sain jonkun masentavan haljun shettistallin. pojoi sulle iskulauseesta, kerrankin joku mieleenjäävä.

mietin kauan noita muhkuroita tuolla kyljessä. ruskeita kasoja jotka liikkuu. jännää. sun pitäs laittaa noitten ponikuvien tilalle sellanen iso nuoli ja kissankokosil kirjaimil et linkit on tos. veis paljon kallista aikaa. silmäilin etusivun tekstin ja se vaikutti mielenkiintoiselta, mutta ei tarpeeksi mielenkiintoiselta että kiireessäni olisin jättänyt joitain muita asioita tekemättä ja halunnut välttämättä lukea sen.

infosivu oli kiva. oikeesti kiva. en lukenut sitäkään. edes silmäillyt. paitsi linkit, mitä kivaa voisin saada tietoon siltä sivulta. jo siitä ja kuvista päättelin tekstinkin olevan kiva. mä luotan suhun, älä petä mua.

miks noita poneja on noin paljo? herranjestas joku 40 samannäköst ponii yhes tallis. hmm?

teillä on oikein seura! kurkkasin sinne ja ulkoasu oli kiva, miksei tallin ulkoasu ole yhtää niin kiva? jopa poni siinä otsikossa oli kiva! luojan kiitos teillä on myytävien ponien lista. toiset ei ole sellasta kaikkia helpottavaa pikkujuttua keksiny. myyntiehdot näytti tosi ilkeiltä, oli listattu yhtä pahan ja virallisen näkösesti kun laki. uskaltaako edes lukea? ei ollu nekään mitkään pahimmat. mutta ei kyllä hyvätkään. hellitä vähä.

eli teille neuvoksi - ulkoasu vaihtoon ja poneja vähemmän.

btw onko veikka ensimmäinen nimimerkkisi? vai jewel ponies ollut ennen jonkun muun omistuksessa?

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 21:01:36

akvarelli on niin vinksahtan et sen tallille en ois uskaltan piiskaa antaakkaa. viha alkaa pikkusen laantumaa ja musta tulee ärsyttävä oma itteni - nyt piiskaa saavat vain ne jotka oikeasti sitä tarvitsevat.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 21:20:10

KIVIHAKA

otsikko lataantui liian kauan mun hermoille, mutta se oli tosi soma. miks vatussa kaikkien tallien pitää olla somia???? muistan ens kerralla, ku teen tallia että siitä tule rupikonnan näkönen ja hevosetki näyttää mahollisimman raiskatuilt.

piirretyt hevosethan on ihan perseestä, johtuen siitä et mä en osaa piirtää ku banaaneja omenoineen ja leppäkerttuja ilman pisteitä. (HEHE) kiva jos osaa piirtää. tosiaan hevosia oli sopivasti ja en jaksanut niihin tutustua. ikääntyminen oli ihan reiästä.

toimintasivulla luki että kisoja ja teemapäiviä on mutta en nähnyt niitä missään. koitatsä huijata? jos niitä kisoja on niin koittaa esitellä, jos ei ole niin älä sano että niitä on. foorumillahan ei tee tosiaankaan mitään.

TIJUANAJOKU

tosta näki heti että on iso talli. fontti on ihan liian pientä ja outoa, risusta sietäsit saada. kusenkeltanenhan on aina yhtä miellyttävä väri...

jos kaikki roina on tollee yhellä sivulla niin miksi pitää talliesittely olla noin iso?

hevoset on ihan umbamanegruja. en voi sietää sitä, että hevosilla on tosi mageet näyttelykuvat. en tajua miten voit kiinnostua tollasista roduista ja kasvattaa niitä. ostaaako kukaan kasvatteja? ite oon saattan joskus kuulla, että tollanen talli on mutta ikinä sivuille en ole eksynyt. koittaa mainostaa.

en tiiä muuta. ei ihan mun juttu.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   27.12.09 21:23:00

Kiitos. Mielenkiintosta kommenttia.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   27.12.09 21:24:39

http://www.siipirikko.net/belvine/
puuttuvista luonteista ei saa välittää, olen niitä kokoajan kirjoittamassa, syksyllä ollut niin kiire koulun yms. kanssa ettei niitä ole ehditty kirjoittaa. muuten saa keksiä ihan mitä haluaa.-

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 21:31:28

ja Fridan talli jäi tietenkin välistä...

FRIDAN IHMELANDIA

ulkoasu... se on niin normitylsä tollasii näkee joka toisel tallil. mitä on tapahtunut, miksi otsikon ja tekstin välissä on tommonen rekkamiehenvako? Hox hoitajat! -repeilin tolle. hei sinä tuntematon tai tuttu ja tervetuloa - toi hevohimskattiin ja äkkiä! ikinä en lähde tutustumaan talliin jolla on noin hirveä tervetuliaistoivotus. miksi pitää edes olla mitään toivotusta? ei pidäkkään! se on turhaa ja tyhmää ja vanhanaikasta ja kaikki jotka haluavat tulevat tuijaamaan tallia välittämättä toivotuksesta. haloo???

miks noille hevosille otetaan hoitajat? miksi?? hoitajat on ratsastuskoulun juttu, unoha se tai tee ratsastuskoulu. ja miksi koirille otetaan hoitajat?? kuka pässi oikeesti haluu hoitaa jotaa koiraa? millainen tarina olisi? "silitin koiraa ja se heilutti häntää. lähin koti." vitujee.

kivasti on kerrottu kaikki maneesien koot ynnä muuta. tarpeellinen tieto. ja oli myös hyvä tietää mitä pesuboxit sisältää, muuten olisin voinut luulla että sinne hoitajat jättävät hikiset sukkansa ja koirat käy syömässä ne kun nälkä yllättää.

"Hoitajat
Oletko vailla sitä omaa mussukkaa?" ei oo kaikki murot kulhossa...

hei c'moon.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: veikka 
Päivämäärä:   27.12.09 21:35:32

Bri: Hah kiitti ;) ulkoasu tosin ei tule vähään aikaan vaihtumaan vaikka kuinka paljon kritiikkiä siitä saisin :p (eikä etenkään mihinkään turkoosiin ällötykseen O.o')

poneja on yli 60 ja määrä vain kasvaa ;) tämä siksi, etten raaski luopua vanhoista ennen kuin ne on jättäneet riittävästi jälkeläisiä (meillä rajana se 6-8) ja uusia on "pakko" hommata, kun en halua "ylikisata" poneilla (eli sijoituksia kerätään vain laatisten vaatima määrä, ei satoja niin kuin joillain on tapana ;>)

Ja olen juu veikkana liikkunut aina ja Jewel Ponies on periaatteessa ensimmäinen tallini ;) sisko (snifffe/suvitsu) tuossa on välillä mukana ollut ja Havering hetken aikaa avustamassa, mutta muuten on kyllä pysynyt valta omissa kätösissäni :>

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 21:42:29

NIILAMO

niilamo on varmasti kaikille tuttu, musta tuntuu että aina siitä on täällä topicci etusivulla ja se löytyy kaiken maailman "etsitään linkkilistalle täytettä" ynnä muista topiceista. ei siinä mitään väärää, mulla alkaa vaan jo tulla joka reiästä koko tallia.

"pientä mutta toisaalta niin suurta" okei? kiva? mulle jäi tosta vaan kysymysmerkki käteen. taas yksi söpöläistalli. oot saanu jo oikein 4 hevosta ja varmaan 8 esittelytopicceja. hieno homma!

talli on ainakin huolella tehty, mutta siitä ei ole iloa kun sinulle itsellesi. en kostu ollenkaan kun saan nähdä söpön huolella tehdyn tallin. ihmiset vain haluavat hyötyä ja ainakin minä hyödyn siitä että tallilla on kisoja ja toimintaa ja paljon ja jatkuvasti.

btw joulu meni jo, ala kehittelemään uutta ulkoasua.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäCery 
Päivämäärä:   27.12.09 21:48:06

http://cerppa.net/barrier/

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   27.12.09 21:49:02

KIITOS :D <3

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: riella. (eo) 
Päivämäärä:   27.12.09 21:55:23

http://kujakatti.net/rajaton - piiskaa nyt niin paljon ku huvittaa!

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäArmi 
Päivämäärä:   27.12.09 22:07:13

Vaivero

Arakoti
^^Juuh, ei ole virtuaalitalli mutta kuiteski. Ulkkaa ei sitten ole on vaan toi otsikkokuva. =)

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   27.12.09 22:09:37

http://107steps.net/aavistus/park/ :)

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 22:21:43

kiva kun tuli lisää talleja kivitettäväksi. menin tekemään äsken kilttinä äitintyttönä kana ja riisivuokaa. kanassa oli vika marinadi jonka huomasin juuri kun olin aloittanut pilkkomisen. kun sain kanat pilkottua, huomasin riisin olevan loppu. makaroonia ja spagettia oli vähän, joten laitoin niistä molemmista loput. kohta on siis ruokana kana, makarooni ja spagettivuokaa. oikeen happymeal.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 22:45:56

DWIGHTGHTGHT

kuka kasvattaa hollantilaisia puoliverisiä suomessa? ulkoasu oli ihan kiva. mutta joulu meni jo joten kiire tulee. kaunis kiitos lyhyestä etusivutekstistä - luin sen kokonaan! lyhyet alkutekstit kannattaa.

joo ja hevosilla on taas näyttelykuvat. jollekin kisatallille ehkä sopii, mutta ei tuonne. ei sitten ollenkaan. ja vieläkin ihmettelen miksi hollantilainen puoliverinen? ai koska niillä on niin hieno lyhenne? oikeesti, miks just se? ei mitää järkee. tallillinen niitä suomessa. ei oo kaikki hyvin.

kauheen mitäänsanomaton talli. tollasta ei voi mitenkään muistaa, se niin hukkuu muitten sekaan. yritä edes, vähä erilaisuutta peliin.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   27.12.09 23:30:20

oravanpyörässä ei ollut mitään mollattavaa

vegas öö?

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   27.12.09 23:52:53

Hitsi kun mulla ei ole vielä valmista tallia annettavana piiskattavaksi ;)

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjätiia. 
Päivämäärä:   28.12.09 12:03:54

hah, kiitoos Bri <3 Ulkoasu on menossakin vaihtoon (;

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   28.12.09 19:44:24

mä oon tänää siivon kahest asti poikaystävän ja sen siskon huoneita. ku ne vaihto niitä keskenään. urpot. ja minä vielä urpompana menin auttamaan - poikaystävä auttoi tunnin ja on siitä lähtien pelannu wowia. sen sisko lähti kaverinkaa leffaa pari tuntii sit. joten täält tulis taas paskaa joka reiäst.

KUUTIO

kuka vttu antaa tallille nimeks kuutio? kuutio? öö? sulle myös - joulu meni jo. ei enää sinisiä ulkoasuja. se ei nyt vaan käy. toi päivitysboksi on ihan hirvee. oisit pistän ees pikkusen cellpaddinkii ja spacingii. ja noi reunat vois olla toisenlaiset. ja sinne saa myös kirjottaa?

etusivun teksti oli ehkä maailman tylsin. iha oikeesti. huhuh. sitte nauroin ehkä eniten. muil sivuil otsikon alla oli törkeen iso kuva. ja hevoset sivul hevosten listaukses niitten kuvat oli epäselvii ku ne oli niin pienii. must tuntuu et se ei muutenkaa ollu ihan sen näkönen ku sen pitäs olla - ainaki toivon.

tällasta kivaa löyty erään hevosen sivult :

"Varusteet kouluratsastukseen
Joo satulaa ja sen semmosta sälää

Varusteet esteratsastukseen
Joo satulaa ja sen semmosta sälää"

joo no satula ja muu sälä on ihan kivoi kavereit. kisoissaki katotaa varmaa vähä paremmal jos laittaa satulan tms. ja jonkun hevosen päiväkirjas oli sana "arse" lol?

HARDCOREE

tää oli siisti juttu!! toisin ku edellinen... sellast massapaskaa. kiva idea, ulkoasu ei ollut kiva. onks toi ees ulkoasu? jos on nii se on tosi surkee. pitäis olla joku tosi harcore-ulkoasu. salamanmuotoinen. vähintään. mielikuvitust pelii.

myyntiehdot oli ihan perseestä. kiva talli ja noin kauheat myyntiehdot. masennuin heti. pidä ite kasvattis jos ne on noin tärkeitä. tai miten ois jos aina syntyis 2 varsaa kerral? sitte voisit aina myyä toisen ja toisen pitää itel et ainakii toinen niist onnistuis jos toisen omistaja kusis koko homman.

ponien sivut oli aika hardcoret. mut niillä ei ollu luonteita ja niille merkittii pelkät rahasijotukset. tosi kuivaa. ja statistiikat oli jäljessä...

jaksaa jaksaa!

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Piimer 
Päivämäärä:   28.12.09 20:07:14

haha muhahhah

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Eve 
Päivämäärä:   28.12.09 20:12:39

harmi ei oo valmista tallia ;/ suoraa tekstiä näyttää tulevan ;)

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäAnne 
Päivämäärä:   28.12.09 20:32:24


Arzila:

http://www.virtuaalitalliseppele.com/art

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   28.12.09 21:22:35

Bri, tänks mä ikuistan ton ehdottomasti tallin sivulle <3

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   28.12.09 21:40:48

8)

illalla varmaan vielä saan loput aikaseksi. jos saan fiiliksen päälle.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   28.12.09 23:31:25

:DD joo kattellaan. en tykänny kyl itekkää kirjottaa noit myyntiehtoja :(

laitan sun mieliks leiskaan jonku salaman (kerro toki jos keksit miten tehdä salaman muotonen leiska, i'm interested...)

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäJenna.S 
Päivämäärä:   28.12.09 23:41:17

http://truria.webs.com

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Charanya 
Päivämäärä:   28.12.09 23:55:33

Tosta saa tunkea kommenttia. Ja mä tiedän, että oon sekopää.

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 18:25:23

tänää on hyvä päivä! oon saanu niin paljo tehtyy hyvii tekoi. tasapainon vuoks voisin taas kertoa aika rohkeasti, mikä talleissanne mättää... kyllä, olen luultavasti tulossa miittiin joten pesarit mukaan.

BELVINE

voi räkä oot menny vaihtaa ulkoasun : ( no kumminkin, se entinen oli ihan älytön. se oli tylsä ja ruma. tosi ruma. fontist ei saanu mitää selvää ja se oli muutenki iha hirvee. toi uus on hieno. saatan toistenkin vierailla. en jaksanut lukea tekstejä enkä usko että kukaan muukaan, joten toivottavast oli ees kiva kirjottaa niitä, että joku sentään saa niistä (tyhmille vielä neuvoksi = hän itse on varmaan ainut joka on ne lukenut). kivoi kuvii!

tää on jostaa syyst jääny mun mielee konikomiajoilt. muistan ku olit perustaas tätä. mietin jo silloo et mitä vttua? brandenburgeja? haloo? miksei voi kasvattaa ihan normei puoliverisii vaa pitää olla joku supadupasiisti nimi rodul. huoh...

ja nyt julkistan kaikille - viivuska on tammasyrjiä : ( orit saa makeet esittelyt ja tammat just ja just mainitaa. julmaa sukupuolirasismia, uskois sunki naisihmisenä aattelevan naisten syrjinnän olevan pahasta. rotupetturi.

okei mä myönnän et toi sivu ois iha vtu täyn jos kaikil ois tollaset esittelyt... mut siks ne vois luetella vaik polvittain? katsoin sattumalta parin hevosen luonteita. 3/5 hevosella ei ollut. ja toisel niist joil oli ei ollu omakirjottama. niil joil sellanen oli se oli sivun kokonen?! jos vaik tekisit lyhyemmät luonteet nii sit kaikki sais...? näilläkii oli kivoja kuvia! hyvä että panostat johonki.

oon aina luullu et teil on iha ybermyyntiehot. yllätit ilosest. siel oli käytetty sanaa 'toivomme'

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Iinska (Iina) 
Päivämäärä:   12.1.10 18:28:43

Hoitopaikkasi Routasalmi haluaa piiskaa ;) :D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   12.1.10 18:28:48

http://realityrebel.net/haamulehto

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 18:41:02

mä skippaan routasalmen! :D

laitanpa listaa nii helpompi kattoa piiskattavia

Barrier - http://cerppa.net/barrier/index.php
Rajaton - http://kujakatti.net/rajaton/
Vaivero - http://vaivero.webs.com/
Arakoti - http://arakoti.webs.com/
Immortelle - http://107steps.net/aavistus/park/
Marcius - http://vtmarcius.webs.com/
Artsin ravitalli - http://www.virtuaalitalliseppele.com/artsintalli/etu.htm>
Ramsey - http://ramseytbs.webs.com/index.html
Haamulehto - http://realityrebel.net/haamulehto/>

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 18:42:35

no voeee. on se helpomp joo linkitykset päe honkee

Barrier - http://cerppa.net/barrier/index.php
Rajaton - http://kujakatti.net/rajaton/
Vaivero - http://vaivero.webs.com/
Arakoti - http://arakoti.webs.com/
Immortelle - http://107steps.net/aavistus/park/
Marcius - http://vtmarcius.webs.com/
Artsin ravitalli - http://www.virtuaalitalliseppele.com/artsintalli/etu.htm
Ramsey - http://ramseytbs.webs.com/index.html
Haamulehto - http://realityrebel.net/haamulehto/

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: moar 
Päivämäärä:   12.1.10 18:45:34


Barrier - http://cerppa.net/barrier/index.php
Rajaton - http://kujakatti.net/rajaton/
Vaivero - http://vaivero.webs.com/
Arakoti - http://arakoti.webs.com/
Immortelle - http://107steps.net/aavistus/park/
Marcius - http://vtmarcius.webs.com/
Artsin ravitalli - http://www.virtuaalitalliseppele.com/artsintalli/etu.htm>
Ramsey - http://ramseytbs.webs.com/index.html
Haamulehto - http://realityrebel.net/haamulehto/
Liigajoukko - http://veritiara.org/liigajoukko

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 18:48:04

uuh kiitti!"

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Iinska (Iina) 
Päivämäärä:   12.1.10 18:49:14

Haah :D
No skippaa vaan, ihan huumorilla laitoin

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäJette 
Päivämäärä:   12.1.10 18:50:20

http://realityrebel.net/kirmaus/r

Talli Kirmaus :DD

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäCilla 
Päivämäärä:   12.1.10 18:58:50

http://107steps.net/lacrisia/
sana on vapaa =D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 19:05:25

huhu aikamoine lista täs menee kauan

Barrier - http://cerppa.net/barrier/index.php
Rajaton - http://kujakatti.net/rajaton/
Vaivero - http://vaivero.webs.com/
Arakoti - http://arakoti.webs.com/
Immortelle - http://107steps.net/aavistus/park/
Marcius - http://vtmarcius.webs.com/
Artsin ravitalli - http://www.virtuaalitalliseppele.com/artsintalli/etu.htm
Ramsey - http://ramseytbs.webs.com/index.html
Haamulehto - http://realityrebel.net/haamulehto/
Liigajoukko - http://veritiara.org/liigajoukko
Kirmaus - http://realityrebel.net/kirmaus/r
Lacrisia - http://107steps.net/lacrisia/

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   12.1.10 19:06:27

mut nytkun alottaa ni on pian valmis ;)

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 19:07:03

joopa :D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 19:14:49

BARRIER

miks title on tollasis hakasis? en ymmärrä? onpas kiva kuva otsikossa! otsikon alla olevasta tekstistä saa melkein selvää, mutta se on ehkä turhin teksti ikinä niin en sakota. hyvä että sijaitsee saksassa, turpiin olis tullu muuten.

tämäpä mukavaa! täältä löytyy vallan vaihteeksi rakennekuvilla varustettui huippumuotovalioi!!11! ihanaa ja yllättävää! ei oo vaan iha perseest. mut niihin on panostettu, löyty luonteet ja elämänkäänteet :o siistii.

kasvatteja paljon vuosien varrelta hyyyvä.. ja jopa toimintaa :o ei ollu kiva talli...

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.1.10 20:01:49

Kiitos paljon :)
Kuten viestissäni laitoin: "puuttuvista luonteista ei saa välittää, olen niitä kokoajan kirjoittamassa, syksyllä ollut niin kiire koulun yms. kanssa ettei niitä ole ehditty kirjoittaa. muuten saa keksiä ihan mitä haluaa.-"
Tosiaan sen takia vain oreille kuvat, että ois ihan hirveesti sivulla kuvia ja se ois kilometrin pitkä. Vois toki tehdä niin, että laittaa puokkiorit, puokkitammat ja muut sitten omille sivuilleen ja laittaa silloin kaikille kuvat. Mutta toi on jotenkin mulle helpompi.
Toivomme on kiva sana :)

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 22:13:26

selityksiä löytyy ; ) toivomme on hyvä sana, voisit opettaa sitä muillekin!

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   12.1.10 22:16:54

mä rakastan tätä sun topikkia, nää sun arvostelemiset on ihan mahtavia! :D

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   12.1.10 22:17:18

nyt sitä piiskaa mullekki >: !

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 22:55:08

juki > mä rakastan sua

jos riella ei oo hiljaa nii kehun vaa sun talliis.

no okei... RAJATON

tää oli ilonen yllätys jo heti alkuun... 'myö taietaa nyt ottaa hiukka lomaa' good for u! harmi, ettet laittan ilmotuksen jättämispäivämäärää, ois ollu tosi kiva tietää kuin monta kuukautta toi oikeesti on ollu tauol. ootsä laiska vai laiska? jos mä oisin sä nii häpeisin itteeni niin paljo et häviäisin vähin äänin. ja mitä sä oot oikeesti tehny tauon aikan tallis etee? en varmaa hirveen mettää heitä jos veikkaan ettet paskaakaan.

syrjitsä muit automerkkei ku asukkaat linkkin onki ooppelit? kaikenlisäks se on tosi harhaajohtavaa, siin ja siin et uskalsin painaa, aattele jos sielt oiski paljastun hirveitä vanhoja ja ruosteisia opel-merkkisiä autonruoskia, jotka ois järkyttän mun mieltä niin pahast etten enää ikin ois voinu kuullakkaa sanaa virtuaalitalli. saatikka rajaton. eikös se ole bändiki? sinne ois loppun bändinki taru.

voi ku kivaa, sielt löytyy suokkei ja shetui<3<3313131 ihquu! niit ei viel monel tallil kasvatetakkaa. mä en kaikenlisäks meinan millää päästä valikost eteepäin, painelin ties kuin kauan shettiksen kuvaa ja sitte vast tajusin et sinnehä pääsee vaa siit shettiksen nimest. mulle tuli taas hirmu paha mieli, kiitti sulle. vihdoin ku pääsin sinne, ilokseni löysin taas sukupuolisyrjintää!! olisin olettanu et sinäki naisihminen arvostaisit vähä enemmän omaa rotuas, etkä tekis tota pahaa virhettä - oreille tosi mahtavat kuvalliset esittelyt ja tammat saatetaan juuri ja juuri muistaa mainita nimeltä. hirveetä!!

katoin kolmea ponia. 2/3 kolmella oli luonteet joista kumpikaan ei ollut kirjoittamasi. nyt häpeänurkkaan viimeistään. miten sä kehtaat?! ja poneilla tietenki on ihanat rakennekuvat, joka ei yllättänyt. onkoha sulle liikaa hevosia? onko ikin päässä käyny.

toimintaa oli, tilasta oli kerrottu. mahdatko kirjoittanut edes niitä tekstejä itse. saat sarkastisen taputuksen jos oot. myyntiehdot kyllä löyty. hyvä homma, ku olitki niin ison työn tehny - haalinu hirveest hevosii ja pitän tallii tauol. tosi hyvä. ei nuo ollut pahimmasta päästä. ota pois tuo, että saatat ottaa kasvatin takas jos uus koti ei miellytä nii oon niihin tyytyväinen.

siin sulle ku niin kovast vinguit. 8)

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   12.1.10 23:07:35

hihhei kiitoksia kovasti piiskaamisesta, sen ansaitsin! sarkastisen taputuksen olen kyllä ansainnut myös.. B) ja tiiäkkö, vähän meni mehtään toi arvaus "en varmaa hirveen mettää heitä jos veikkaan ettet paskaakaan" sillä koko ajan tälläkin sekunnilla teen hevosille sivuja ja kirjotan luonteita. kiitos silti tosi paljon piiskauksesta, anto pientä motivaatiota tohon tallin pitoon ja voishan sitä ton ulkoasunki vaihtaa :)

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.1.10 23:08:32

http://kilkatus.net/sprode
hihii KERRANKIN SAAN KUNNON KRITIIKKII :D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   12.1.10 23:17:45

riella. > hyvä! oon ylpee 8)

namusetäki saa joskus.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   12.1.10 23:25:49

http://vaskikellot.net/syndur/

Ollut tauolla jo monta kuukautta, mutta toki saa arvostella :D. Paljon puutteita onkuten englanninkieliset linkit ja luonteettomia kaakkeja mutta mikäs sen parempaa, saa enemmän irti!

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäCiska 
Päivämäärä:   12.1.10 23:36:04

nyt saan yöllä kunnolla unta ! <3

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäMaija J. 
Päivämäärä:   12.1.10 23:40:34

Ja Riikinneva !

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   12.1.10 23:49:03

voi ei maija, meijä pitää uusii etusivunteksti äkkiä ennenkö jos Bri joskus piiskaa meitä :D !

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäMaija J. 
Päivämäärä:   12.1.10 23:53:09

riella, hähähähähähähä. Totta. :D

  Re: Piiskaa kaikille

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   13.1.10 18:12:07

VAIVERO

ikinä kuullutkaan. tulee mieleen joku vammasten vaivaiskoti, mis separit asuu ja valittaa. mikä olisi parempaa ku valmisulkoasu ja hirveen näköset ulkoasun kuvat. tajuutsä miten hirveelt noi näyttää? nii olikos tää ratsikoulu? jos oli ni niin alkeellinen ku voi olla. hevosia oli 4, miten niittenkaa saa mitää tuntei aikaa?

talli oli iha kuopatun näkönen, en jaksa sanoa tästä enää mitään. tee jotaa. ei ollu toimintaa, yks päivitys löyty. mitä arvostelemist tos on?

ARAKOTI

tää oli paljo parempi, vaik en nääkkään mitää ulkoasua. miksi? olis paljo viihtysämpi, jos olis ulkoasu? mainostus on sallittua ja toimintaa ja päivittelyä paljon lisää...

IMMORTELLE PARK

nyt löyty sellanen talli josta keksin varmaan sanottavaa, tääl sentää on jotaa.

mä ihmettelen aina vaan, miks vtus noit osioit pitää olla noin monta? eiks se ois kaikinpuolin parempi pitää noi yhes? en tajuu sun ajatusmaailmaa, mikä kumma on saanu sut tekemää noin? wtf? toi parkin etusivu on muutenki iha hirvee. joku kuva ois paljo makeempi.

kisakeskuksen ekat kisat on ollu vuon 2006. oot sä oikeesti noin laiska ja saamaton, etten ton enempää oo saanu kisoi mones vuodes? sain melkee shokin. miten sä ees kehtaat kutsuu tot kisakeskukseks? kuoppaa toi sietäs päästä, ei mitää oikeutta olla enää olemas.

oritallin hevosista 0/4, joita katsoin sattumanvaraisesti, oli luonteet. wtf? ottaisit ees noi luonteiden paikat pois, jos et meinan hommata niille luonteita. pliis. tai tee ne luonteet. vrl on ollu tauol, mitä oot tehny sen ajan? ryypänny ja tuonu lisää hevosia vaik vanhatki on ilman tietoja jipii.

tammatallissa hevosista 1/4 oli luonteet. yhellä oli kyl kerrottu luonne -kohassa, miten sen emä sai kaksosvarsat. hieno luonne hei! ponit jatkavat samaa kaavaa, ei luonteita, sukuselvityksiä ja hyväl tuuril ei kisan kisaa. kyllä kasvattajat on varmaan ylpeitä, jos kasvateil ei oo tehty mitää. 'hevosia on niin paljon' on paskin selitys ikinä, jos ei pysty huolehtimaan niistä, miks niitä pitää haalia noin vtu paljo noin vtu monee tallii?!

ratsutallist voisin sanoo jotaa hyvääki, siel oli tapahtunu jotaa tai ainaki se eros muista. koko ajan paranee, ratatalli oli taas hieman parempi. hyyvä, toivottavast tää jatkuu tällee.

joo en jaksa kattoo enempää. luuletko et joku muu jaksaa? ei tosiaankaan. no mut ehkä toi on sellanen paikka, vähä niiku varaosakauppa - sinne tullaa jos on ihan hätätapaus ja otetaa äkkii mitä tarvitaa. sulle ohjeeks: tee jotaa!1

-------------------------------------------------

tällänen välihuomautus. huomasin olevani hirveän jyrkkä ja haukkuvani tosi paljon, joten:

EN OIKEESTI AATTELE TOLLAST TEIÄN TALLEIST, VOISIN KERTOO SAMANTIEN ASIAT, MIKS MÄ PIDÄN NIIST.

ah, heti helpotti sydänt.

  Re: Piiskaa kaikille

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   18.1.10 20:57:53

Bri, kiitoksia. :D Odotinkin jotain tämän kaltaista. ;) Kisakeskus on tosiaan ollut pystyssä vuodesta 2005, mutta tämä on enemmän tällainen minun mielikuvitusmaailmani. Kuvittelen tämän paikan oikeaksi, ja hirveän vilinän ja vilskeen tallin pihalle. :D Parkilla on ollut pari pidempää taukoa olemassa, joten kisojen järjestäminen on jäänyt vähäiseksi joiltain osin, vaikka siitä hommasta tykkäänkin.

"hevosia on niin paljon". Tuo ei ole minun selitys, vaan se, että teen niille hevosille luonteet jotka mielestäni sen tarvitsevat eikä luonne tai kisat ole hyvän hevosen edellytys. Luonteiden kirjoittaminen ei ole minua varten, ihan liian työlästä touhua. :D Miksi poneillani pitäisi olla kisoja? Ne ovat siitosponeja, kisaavat kyllä, harvakseltaan. Ennen viimeisintä taukoani tällä uudemmalla sukupolvella ei ollut tarpeeksi ikää kisoihin, ja nyt kun ikää olisi, en pääse kilpailemaan. :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.