Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset #69

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   2.12.09 13:46:10

Jatkuu taas.

Edellinen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=631906&t=631906

Re: Harvinaiset #69

LähettäjäJulianne 
Päivämäärä:   2.12.09 13:54:26

Ensimmäisen norikerinhevosen toin nyt sitten :) Tulevaisuudessa tarkoitus tuoda tammakin sekä ehkäpä muista roduista lipizza, andalusialainen tai akhalteke.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   2.12.09 13:58:20

Lisää linkkejä näin topicin alkuun:

ARJ-kisat
NJ vielä kerkee!
LJ ryhmä 4
VMJ
Myytäviä kasvatteja mm. at, pre, psl, sp

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   2.12.09 14:06:54

multa tulee varmaan tänään tohon NJ'hin yks heppa ainakin kuhan teen vaan sivut loppuun :)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   2.12.09 14:17:52

Djoehemissakin vielä kasvatteja myynnissä
http://www.safiiri.net/djoehem/myynti.html

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   2.12.09 15:08:31

EP, jos lukee tätä niin haluaisin saada tän yhdistelmän http://www.freewebs.com/southern_e_arabs2/uuno.htm x http://www.freewebs.com/southern_e_arabs2/bimu.htm suvun selville. Isällä ei ainakaan toi suku-sivu toiminu ollenkaan. :b

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   2.12.09 16:11:29

Hevosmaailma.netissä sanottiin että American Bashkir Curlyillä on joku erikoisaskellaji (ns. gaited curly), mutta eihä tuo gaited curly oo mikään askellaji, eikös se vaan tarkota askellajeja taitavaa curly-hevosta. :s

Päivämäärä:   2.12.09 16:27:03

noniin, ulkoasu hepoille on jo valmiina ja ainakin kahdelle tekke orille kuvat 8) pitää vaan tiedot keksiä ja vóila.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   2.12.09 16:29:58

Amelieen tulee taas rotujen lisäys, oon löytäny kivoja uusia rotuja joita meinaan ruveta kasvattamaan. ^^ Saatte nähdä myöhemmin. :>

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   2.12.09 16:32:16

vvenla, noille en vielä ole edes keksinyt sukua...sen takia suku-sivut ei toimi...<:

Päivämäärä:   2.12.09 16:49:30

mitä korkeutta teijän tekit hyppää korkeimmillaan kisoissa ?

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   2.12.09 16:52:57

Kiinnostaisiko jotain ostaa morganori? KTK-I isä
http://www.viimakuura.net/raadelma/jami.php

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   2.12.09 16:55:50

EP, saanko sit ite keksiä ? :D

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   2.12.09 16:58:23

vvenla, ole hyvä vaan! voin sitte napata keksimäs suvun noiden sivuille :D

Päivämäärä:   2.12.09 17:02:30

noniin, ensimmäinen tekkeni viper :--)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   2.12.09 17:05:18

Kya, kyllä kiinnostaisi, ehdottomasti. Minä voisin tuon itselleni napata Amelieen morgan-jalostukseen.

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   2.12.09 17:15:16

vvenla, oles hyvä vain! :) Hienoa että jamille löytyi parempi koti.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   2.12.09 17:41:23

vvenla: Senkus viet sen paintin minulta :>

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   2.12.09 19:29:06

Missä taas kaikki on kun meikäläinen on täällä? :/

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   2.12.09 19:36:49

No mie tässä ainakin olen, mutta ei mulla ole mitään sanottavaa :D Ja mitä mulla olisikaan, kun ei mulla sillee ole mitään überharvinaisia tai muutenkaan sellaisia rotuja, joista työ enimmäkseen puhutte.

Tuli tossa aikaisemmin päivällä kiinnostus hankkia jotain andalusialaisia tai vastaavia :D Mutta tunnetusti mun hetken mielijohteet ei lopulta kanna kovin pitkälle enkä mie muutenkaan tiedä mitä mie noillakaan tekisin.

Kisaaminen on kyllä kivaa, mutta kun en mie jaksais mitään tekstejä kirjoittaa ja en mie tiedä miten mie kykenisin sellaisenkaan, että hankkisin vain tallin täyteen vaikka kaikkia harvinaisuuksia ja sitten teen jalostustyötä. Niin kuin Ionicissa ja Djoehemissa, ja varmaan on muitakin mutta eipä nyt tähän hätään tule mieleen (anteeksi heille!) :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   2.12.09 20:07:55

Kohteliaisuushan se on jos Djoehemin jostain muistaa :D

Minä en nyt saa aikaiseksi mitään. Mikä siinä on vaikeaa avata tuota ohjelmaa ja päivittää sivuja?

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   2.12.09 20:45:48

Shira, mullakin on ollut aivan työn ja tuskan takana tehdä niille sun lewitzereille sivut. Aaargh, mistä ihmeestä kuvatkin niille. Miten muuten on tuon RBSHY:n laita nykyään?

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   2.12.09 20:55:07

Se safiiri.net:issä oleva RBSHY ei ole varsinaisesti koskaan ollut mikään aktiivinen yhdistys, vain paikka jossa säilytettiin rotumääritelmää ym tietoja häviämästä. Niitä aktiivisia yhdistyksiä RBSH:lle (ja muille venäläisille) olikin sitten pari muuta aikoinaan...

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   2.12.09 21:00:32

Shira, minulla oli se virtuaaliset venäläishevoset -yhdistys, jota en kokonaan ole oikeastaan haudannut, mutta en oikeastaan sellaisenaan aio jatkaa sen toimintaa enää. Vivehellä oli melko paljonkin toimintaa suunnattuna venäläisille hevosille, mutta sellaisenaan en tahdo enää yhdistystä pitää. En sitten tiedä, millaista haluaisin.

Sitten oli se Taru K:n RBSH-liitto, joka ei koskaan saanut oikein tuulta purjeisiin, mutta joka oli kuitenkin tosi hyvä idea.

Harmittaa kun itse ei osaa tehdä sellaista liittoa / yhdistystä joka vetäisi porukkaa. Minä en vielä tänäkään päivänä tajua miten esim Asta R. ja Maria S. saivat kaiken mitä tekivät, kuulostamaan niin upealta, että kaikki innostuivat. Esimerkkinä nyt vaikka Nétts, joka oli silloin tosi kova sana ja sen pienen hetken, kun Nétts palasi, oli se taas tosi kova sana. Ja RBSHY painui minun mieleeni tosi lujasti etenkin silloin kun Asta sitä piti, vaikka siellä ei minkäänlaista toimintaa ollutkaan..

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   2.12.09 21:05:24

Se on ehkä suurimmaksi osaksi vain se, miten paljon asiaa jaksaa tuoda ihmisten tietoisuuteen (eli mainostaa).

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   2.12.09 21:14:03

Kävinpä pitkästä aikaa Sárgassa ihmettelemässä hevosia. Se oli juuri sellainen kuin muistinkin. <3 Kenellä muilla on vielä RBSH'ta?

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   2.12.09 21:25:59

aavistus, Knoxdalessa edelleen RBSH:ja, mutta vähän kuihtunut, kun en tykkää noista mun ratsutammojen emälinjasta yhtään. Laukkahevosissa rypäs (laukka)nuoria tulossa. Kasvatustyö ei vaan oikeen edisty.. :o

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   2.12.09 21:54:45

Veya, Knoxdalen kyllä muistan. :) Se kävi mielessä heti kun painoin lähetysnappia. Samoin Zeni, joka nyt kyllä taukoilee, Yélna, Allu Express, Ionic.. Onhan noita. Ja tuo uusi paikka, jonka nimi alkoi V:llä mutten muista enää mikä.

Mulle tuli joku mielenhairahdus äsken. Mä näin silmissäni tallin jossa oli vain massapuoliverisiä ja kaikkien harvinaisten sivuilla luki RIP. Mutta sitten menetin taas järkeni. :D

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   2.12.09 21:56:30

Mikä vika veya noissa sun emälinjoissa on? :O

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   2.12.09 22:12:40

aavistus, Ei vaan jotenkin sytyä mua ollenkaan. Mutta saa lillua tallissa, kun Cherrykin pärjännyt niin hyvin. :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   2.12.09 22:52:25

KATSO MYYTÄVÄT QUARTER & PAINT VAAVIT:

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=635185&t=635185

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   2.12.09 23:02:30

Plöö... tiettekös missä mun aika on alkanut menemään. :DD pleikkari on vallannu mun sielun..

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   2.12.09 23:06:56

tiju, pleikkari on kiva kapine :D. En vain ole pelannut sitä pitkään aikaan, en halua koukkuuntua siihen.

(jee, The Sims 3 lisäosa latas :D. Täytyy varmistaa vielä että se on toimiva ja löytää joku ohjelma jolla sen saisi suomenkieliseksi. Netistä kun latasin.)

Lähettäjä: Luciana 
Päivämäärä:   2.12.09 23:09:30

Tijuana, otan osaa... Mun sielun valtas aikanaan WoW, ei kiva... :D

Ja nyt mun sielun, tai siis kropan, valtaa flunssa. Prkl...

Päivämäärä:   2.12.09 23:14:34

Kiva, väärä tiedosto. Eli täytyy ladata taas joku uusi ja odottaa muutama päivä :D. Toikin latas vaan maanantaista äsken ja tiedosto oli virheellinen.. Mutta mä en ala maksaan siitä pelistä mitään. Oon liian köyhä opiskelija (joka säästi juuri parin kuukauden ruoka- ja bussirahat) :D

Päivämäärä:   2.12.09 23:56:41

"Free Teen Bible Browser on erinomainen raamattu työkalu joka on tarkoitettu lähinnä teini-ikäisille. Käyttöliittymällä on trendikkäät painikkeet ja tyylikäs teksti. Tämä ilmainen ohjelma auttaa teini-ikäisiä lukemaan Raamattua. Sen tarkoitus on auttaa kasvuikäisiä lähestymään Jumalan Sanaa käyttäen tietokoneella toimivaa Raamattua. Ohjelma on siisti ja trendikäs, ja mikä parasta se on ilmainen!"

Tuota joo. En revennyt :D. Että oikeen tyylikäs teksti. Ja sen tarkotus on auttaa teinejä lukeen Raamattua. "Sen tarkoitus on auttaa kasvuikäisiä lähestymään Jumalan Sanaa"

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   3.12.09 01:17:11

Onks kellään bashkir curlyja ? :> tai hackneyita ?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   3.12.09 07:59:15

vvenla - eiks nuuhkun tallilla oo hackneyitä? :D

Mä en sit osaa mitään tehdä kohtuudella...

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   3.12.09 10:32:33

Minulla on yksi curly, jolta on näköjään vanhempien sivutkin kadonneet...
http://safiiri.net/djoehem/hevoset/jimena.html

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   3.12.09 12:35:08

Voi luoja että meinasin hieman säikähtää!
Mulla oli just FTP auki tuossa ja latailin yhen hevosen sivua nettiin, niin poika tuli tuohon ja läppäsi hiirestä ja koko parkin kansio katosi tuolta palvelimelta. :O Onneksi se pikakuvake vaan siirtyi toiseen kansioon, mutta pikkasen meinasin pojalle ärähtää.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   3.12.09 12:57:37

Se oli selvästi sitä mieltä, että äidillä on tyhmä harrastus joka loppuu nyt :D

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   3.12.09 13:02:28

Joo niin ilmeisesti oli. Onneksi mulla on koneella aina kaikesta varmuuskopiot kun FTP:tä käytän. Mä kuolisin ja tappaisin itteni jos park katoais taivaan tuuliin. :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   3.12.09 14:17:53

mun pitäs saada kans käyteltyy FTP:tä, nyt käytän file manageria ja varmuuskopioiden ottaminen jää kyllä unohduksiin. Jos tijuanas nyt häviäis, mulla ois koneella tallessa ehkä joku 10 walkeria, eestinhevosia ja kladrubeja 8DD

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   3.12.09 15:04:55

Mäkin olin wowiaddikti joskus niin virtuaalitouhut meni ihan kackaks. :< Mutta oon saanut sieluni takasin.

Ja koeviikko loppu joten voin VIHDOIN tehdä loputkin sivut valmiiksi ja hankkia niitä ihania andalusialaisia ja lipizzoja.<3

vvenla, jepjoo mulle käy kumpi tahansa nimistä eli valkkaa itse mieluisesi. :) Myös syntymä- ja astutuspäiväksi voi laittaa minkä vaan. :'D

Päivämäärä:   3.12.09 18:10:15

Mikä siinä Wowissa on niin koukuttavaa? :P

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   3.12.09 18:12:17

Huhhuh, tää päivä meni studiamessuilla. Tulipahan hankittua taas parin vuoden kuulakärkikynät. :D

Jännää, huomenna pääsee näkemään miltä meidän koulu näyttää. Se on ollu remontissa melkein vuoden. Luokkien värimaailma on kuulemma mielenkiintoinen, limenvihreästä vaaleanpunaiseen...

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   3.12.09 18:39:36

tangerinelle tulossa lipizzoja? :o <3

TK, No parempi tuo kun mun entinen koulu näytti lähinnä sairaalalta. :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   3.12.09 18:40:50

Sairaala olis jännä. :D

Ainiin mun pitikin kysellä että kuinkas paljon tyypeiltä löytyy lipizzoja? :)

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   3.12.09 19:24:55

JEE olen ollut kerrankin ahkera! Siivosin lämpösten NK:n listat ja nyt on hyvä ottaa taas uusia tulokkaita vastaan, joten mikäli sinulla on hevonen jolla sertit riittävät arvonimeen, nyt on paras aika laitella anomuksia tulemaan :)

KAIPAA TUOJIA
Tarvisin seuraaville roduille tuojia: tennesseen walker, paint horse, appaloosa & quarter. Sukua tulisi olla kolme polvea mutta jos ei millään riitä into kolmanteen polveen niin kaksikin kelpaa. Chinét Ranchille kaipailisin uusia linjoja, mutta itselläni ei nimipää riitä :/ Eli jos on tylsää, tässä teille tekemistä :>

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   3.12.09 20:07:37

Joo aattelin hankkia lipizzoja. :D Oon ihalluit niitä koko pienen ikäni ja ihailua vaan vahvisti käynti espanjalaisella ratsastuskoululla Sloveniassa. Aivan mahtavan upeita eläimiä!<3

En vaan oo oikein koskaan saanu potkastua käyntiin niiden kasvatusta virtuaalisesti vaikka varmaan 3 kertaa aikaisemmin olen yrittänyt.

Myös nuo andalusialaiset kiehtoo. Tykkään hirveästi siitä kun ne hepat on tosi elegantteja mutta paksumpia kun vaikka puoliveriset. :D Jos olis rahaa hankkisin jomman kumman rodun edustajan kouluratsukseni.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   3.12.09 20:13:22

Minun täytyy tunnustaa, että pelasin vielä viime vuonna tosi aktiivisesti WoWia, mutta onneksi en enää. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   3.12.09 20:20:07

aavistus, mä pelasin vielä kolme kuukautta sitten tosi aktiivisesti. :D Tai no en hirveän aktiivisesti enää sillon, mutta about 3 kuukautta sitten.

Oon kyllä pitänyt enemmänkin taukoja. Ei sitä viittä vuotta putkeen kestäisi plus lisäosat on aina hiukan latistaneet sitä mun mielestä.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   3.12.09 20:27:55

Sorel, poistitko sieltä ne joiden osoitteet ei toimineet?

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   3.12.09 22:34:36

aavistus: Hevoset joiden sivut eivät toimineet, siirsin muistolistalle jotta ihmisten on helpompi katsoa kenellä on mitkäkin kuvat arvonimeä anotessa. Mikäli muistolistalla on hevosesi nimi ilman osoitetta, laittele säpöllä osoite mikäli sellainen löytyy, niin hevosen sivuja pääsee sitäkautta tutkimaan ken haluaa :)

Vaikka hevosia siirrettiin muistolistalle, tämä ei tarkoita sitä etteikö heidän arvonimet säilyisi. Helpotan vain meidän kaikkien työtä, kun sivuttomat/kuvattomat/kuolleet hevoset löytyvät nyt sieltä :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   3.12.09 22:46:20

Oho oho, täällä on enemmänkin wowin "pelaajia"! :D Meitsikin on sitä pelannut muutaman vuoden. Kerran se miehen kanssa jo lopetettiin viime vuoden loppupuolella, mutta sitten yksi kaveri tuli meille viikoksi pelaamaan WOTLK:kia, niin me sitten vähän niin kuin alettii pelaa uudellee :D Mutta nyt lokakuussa loppu taas kiinnostus ja sillekin rahalle on parempaakin käyttöä, niin lopetimme - toivottavasti lopullisesti :D Kovasti kyllä kiltalaiset toivottivat meidät tervetulleeksi takaisin sitten, kun saamme arjen taas pelittämään (hmmh, miten loistava sanavalinta..) vauvan tulon jälkeen :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   4.12.09 08:16:34

Mä en oo ikinä wowiin tutustunut, veli terrorisoi vielä kesällä mun virtuaaliheppailua WoW-pelaamisellaan niin että jäi sen verran huono kuva koko pelistä ettei huvita edes kokeilla. :---D Tyydyn pelaamaan ihan vaan pleikkarilla.

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   4.12.09 08:51:12

Kiva herätä ensin kauheella vaivalla ja väsymyksellä ja painella tuolla kylmässä puolijäisellä pyörällä kouluun. Ja vaan sitä varten että sai kuulla ettei opettaja ole koulussa ja tunnit on peruttu. No, sit takas kotiin ja pitäis kymmeneltä lähtee taas koululle noin tunniks. Sit kotiin ja viel yhdeks takas koululle.

Olipahan kivoja ovia ilmestyny, yhdessäki kerroksessa ovet ihan kirkkaan oransseja. :/

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   4.12.09 11:24:00

mulla on koeviikko, pääsinki jo tunti sitten kotiin. nyt oottelen kaveria että päästään leipomaan jättikasa muffinsseja

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.12.09 13:03:54

Hitto kun mun ox-tamma ei yltäny laukkakisoissa kun allowance-tasolle, ei sitä viitti jalostukseen laittaa. :b vois varmaan siirtää matkaratsastukseen.

Päivämäärä:   4.12.09 13:19:57

Kertokaa mulle miten koira voi olla niin tyhmä, että syö sukan? Saku justiinsa oksensi aamuruokansa: nappuloita ja puolikkaan kinkunviipaleen ja näiden seassa sitten oli mun vanha sukka :D

Heidille vielä vastaus tohon wowiin: kun se vain on niin perhanan hyvä peli :D Sen monipuolisuutta ei ees voi kuvitella jos ei itse ole pelannut jonkin aikaa. Mulla oli just niin ton kanssa et kun oli peliaikaa niin sitten sitä tuli oikeasti pelattua ihan "koko ajan", mutta onneksi mulle ei oo tullut mitään "vieroitusoireita" kun on sen lopettanut :D Pari kertaa oli nimittäin pieni tauko ennen kuin nyt kokonaan lopetin (hehe, kun ei oo rahaa), eikä se pelaamattomuus oikeastaan edes harmittanut yhtään.

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   4.12.09 14:00:52

Meidän koira söi tiskirätin. :D
Sillä tosin oli pyyhitty lihaliemiä. Taisi haista hyvälle.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.12.09 14:06:32

Mä katoin Jimiltä joskus dokumentin jossa koira söi leipäveitsen. :D Että teiän koirat kuulostaa vielä ihan normaaleilta. ;)

Amelien uusia rotuja :
american bashkir curly
berberi
budjonny
islanninhevonen
quarab
hackney
turkmeeni

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   4.12.09 16:35:21

Miksi kukaan ei halua tuoda mulle ponskeja :(

Päivämäärä:   4.12.09 16:46:59

Kaipa sitä Wowia täytyy kokeilla joskus :D.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.12.09 17:20:09

Sorel, mähä toin ;>

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   4.12.09 17:21:03

Ku ei jaksa itelleenkään tuoda. :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   4.12.09 17:30:11

vvenla: Niin toit ja kiitos siitä! <3

Lähettäjä: tangerine 
Päivämäärä:   4.12.09 18:08:04

Heidi M, jos haluat pitää elämäsi, älä kokeile. :D
Niin kuin Luciana sanoi niin jos vaan on mahdollisuus pelata niin sitä kanssa sitten pelaa koko ajan.

Ei mullekkaan kyllä mitään erityisiä vierotusoireita tullut vaikka kaverit yrittää kovin kinua takasin pelaamaan. :) Mutta sille rahalle tosiaan on parempaakin käyttöä.

Jaaha, Eclipselle uus leiska. TAAS.

Päivämäärä:   4.12.09 18:30:42

Tulipa taas vaihteen vuoksi lievästi järkytyttyä kun katsoin eräitä nj-tuloksia. Joko joillain on vähän hakusessa friisiläisten rakenne tai sit mun rakennevirheiden tuntemus on überhuono... :/ Ehkä mun pitäisi ihan oikeasti nyt hakea tuomariksi, niin siinähän se selviäisi, hmm... :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   5.12.09 11:44:45

Luciana: Olen samaa mieltä että NJ:n näyttelyihin alkaa pikku hiljaa mieli hiipua kun katselee joitakin tuloksia. Luojan kiitos harvinaisilla roduilla on vielä mennyt kivasti nää arvostelut paitsi että joskus huomaa ettei tuomari ole oikeen perehtynyt kys rodun ominaisuuksiin ja rakenteeseen. Itseäni ihmetyttää esimerkkinä tämä arvostelu. Järjestäjä tallin hevoset ovat joka luokassa vähintään irtoSERT sijoilla ja kyseessä kaksi eri tuomaria, jotka tuntuvat olevan ainoat NJ-tuomarit näissä perus sh/pv/sh yms yleisissä luokissa. MURR!

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.12.09 12:45:00

vvenla: Kattelin noita NJ-näyttelyitäsi ja huomasin, ettet ollut linkittänyt erästä irtoSERT-ehdokasta, luokan neljä kakkoshevosta nimeltä Payasada.

Katselin muidenkin luokkien tuloksia ja nähtävästi olet siis linkittänyt LKV-hevoset eikä siinä muuten mitään, mutta kaikki irtoSERT-ehdokkuuden saaneet hevoset tulee linkittää. Eihän päätuomari muuten voi katsoa mitkä niistä ovat irtoSERTin arvoisia.

Eipä sillä että asia minulle kuuluu, kun ei se ole edes minun hevonen, mutta ajattelinpa nyt vain huomauttaa, koska en itse ainakaan haluaisi että oma hevoseni tuollaisen takia menettäisi mahdollisen irtoSERTin.

---

Olisipa mullekin noin aktiivinen tuomari. Kolmea olen nyt kysynyt, yksi vastasi melkein heti mutta eipä ole kyllä vielä tuomaroinut ottamaansa luokkaa. Kaksi seuraavaa eivät edes vastanneet :/ Noh, onneksi noiden kanssa tosiaan on se kolme kuukautta aikaa, niin ei siinä mielessä vielä mikään hätä.

Päivämäärä:   5.12.09 16:05:35

Osallistukaapa muuten vielä näihin a-kisoihin :)

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   5.12.09 18:03:12

Jee sain parin uuden tuonti quarterin sivut tehtyä, saa tutustua oripoikiin ;)

- Far Away Ringo
- Cawell Ownet
- Golden Jewel
- A'Rebours

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   5.12.09 22:08:21

Tuire, ei mulla ole ollut harmainta hajuakaan että kaikki irtoSERTin saaneet pitää linkittää, eipä ole kukaan ennemmin sanonu enkä nähtävästi ole lukenu sääntöjä aikasemmin. :> Aika jännä että nyt vasta tuli esille, on kuitenki kymmenennet nj-näyttelyt mitä pidän. ;>

Sorel, varsin komeita kavereita. ;>

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   5.12.09 22:19:11

vvenla: Thanks! Chinéttiin on tulossa aika kasa uusia tuonti otuksia <3

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   5.12.09 22:24:22

Sorel, mullakin tulossa miljoona uutta paintia, quarteria, appaloosa ja quarabia kun toin laukkahevosia. Et muuten sinä olis kiinnostunu noista laukkaquartereista, appaloosista, painteista ja quarabeista? Kisaaminen helppoa ja hevosia tarvittas. :/

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   5.12.09 22:29:38

vvenla: Oon pari kertaa kokeillu tota laukkaurheilua mutta totesin ei minun juttuni :/

Oltiin avomiehen kanssa hetki sitten todistamassa ehkä kuolontapaturmaa, kun Bemarilla ajaneet nuoret oli rajusti kalauttanut puuta päin. En tiedä selvisikö kukaan vaiko kuoli mutta palomiehet joutu irrottaan katon ja muita auton osia saadakseen nuoret pois autosta. Nähtiin se viimenen henkikö joka ihme kyllä saatiin sieltä pois ja vietiin paareilla ampulanssiin. No, huomenna lukee iltalehden sivulta, kuoliko kukaan vaiko ei. HYI oli kauheen näköstä :(

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   6.12.09 02:34:17

Kaikki nukkumassa, miten ihmeessä tähän aikaan? :DD

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   6.12.09 02:43:11

En ole. :b Mutta en vaan jaksa puhua täällä mitään. :b Kiva kun mummo sai aivoverenvuodon ja joutu sairaalaan. Tuskin se selviää.......................

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   6.12.09 03:46:42

oho :) harvinaiset vielä elossa :) Tämäkin tyttönen palailee kunhan domain aukeaa kun tuo laskun makasu myöhästyi aika kivasti ;/ mutta kyllähän se siitä jos se nyt ei kerennyt vanhentua... :( toivottavasti ei kerinnyt... Hitto kun on kaamea hinku päästä tekemään kaikkea kivaa virtuaalitallien parissa :/

Mitens teillä on mennyt täällä muuten?

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   6.12.09 11:06:59

Minulla menee enemmän kun hyvin v-touhuissa :D Lisää wrj/arj kisoja vaa sais tulla...

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   6.12.09 13:07:04

Yritin järjestää niitä wrj-kisoja, mutta eikai niitä enää hyväksytä kun vrl menee tauolle. :b että villejä sitten vaan :D laukkakisat on kyllä mun ykkössuosikki <3

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   6.12.09 13:08:54

vvenla: Ei niitä kai nii ny hyväksytä, mulla kans kolmet kisat siel ollu jo jonkin aikaa jonossa :/

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   6.12.09 19:41:33

Hellou kaikille! :)

Päivämäärä:   6.12.09 22:06:05

Miksei mulle ole tullut kuin vasta kaksi osallistumista noihin uusiin ARJ-kisoihin? o.o Osallistukaa perhana :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   6.12.09 22:17:58

Kai sitä vois vähän ryhdistäytyä ja raahautua osallistumaan. :D

Koko viikonloppu meni laiskotellessa. Jospa VRL:n tauon aikana saisin kisalistatkin kuntoon, niistä puuttuu vaikka mitä.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.12.09 13:42:02

Luciana, mä laittelen vaikka tänään ilmottautumista. ;>

Lähettäjä: onniina 
Päivämäärä:   7.12.09 15:13:29

kuka mappaa mulle :( Onniinalla pääse kohta itku :'<

eli siis mapattava olis http://www.freewebs.com/onniinan/extras/index.htm

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.12.09 15:16:05

onniina, http://koti.mbnet.fi/winuus/imagemap.php

Päivämäärä:   7.12.09 15:17:54

onniina, EEEEIII mitään tollaisia grafiikkakasoja o.o Saisinko mä koodata sulle ton koko ulkoasun alusta lähtien? :D

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   7.12.09 15:21:15

Shira!
http://107steps.net/aavistus/park/rinne/joelyn.html
http://107steps.net/aavistus/park/rinne/leo.html
En ole muistanut ilmoittaa. Teen sivut loppuun kunhan taas jaksan poneihin panostaa enemmän. Onko noita kumpaakaan muuten rekisteröity?

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   7.12.09 15:22:59

Ja Joelynille tulee kuvat kunhan löydän jostain, en oikein pidä omista piirtelyistäni. :/ Ainakin Leo oli näköjään rekisteröity, voisiko ne kummatkin siirtää minun VRL-tunnukselleni, että pääsen ilmoittamaan kisoihin, VRL-01354 siis. :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   7.12.09 15:30:27

plööö. mulla tuli nyt joku tahaton tauko. Oon sentään anonut NJ-näytskät harvinaisille 83

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.12.09 15:30:41

onniina, http://showbiz.tuima.net/amelie/nana.html

+ jos tangerine ja veya liikkuvat täällä niin:
http://showbiz.tuima.net/amelie/ami2.html veya
http://showbiz.tuima.net/amelie/sessa.html tangerine

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   7.12.09 15:45:11

aavistus, ok :>

Päivämäärä:   7.12.09 17:30:05

onniina, mä vähän innostuin... Jos et tykkää niin ei se mitään :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   7.12.09 18:26:24

Wööwöö... Vähäks jännää, mun buuri Yorkoo on saanu näköjään irtoSertin Amelien näyttelyissä. Ilmotin sen vaan huvikseen, tais olla ainoa jolla on edes rakennekuva. 8DD oon saanu kyl kivat kuvaluvat buureille, vois taas vähän mietiskellä niitäkin.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   7.12.09 18:28:47

Huooh. Voi video että löysin kivoja kuvia RBSH:ta ajatellen, kakka jos en saa lupia tuonne. :D Semmosen työn ja tuskan takana oli, että pääsin ylipäätään lähettämään mailia kun gmail uudelleenohjautui loputtomasti kun yritin kirjautua ulos toiselta tililtä jotta pääsen toiselta tililtä lähettämään mailia.. Että olis parempi irrota luvat! :D

Lähettäjä: onniina 
Päivämäärä:   7.12.09 18:48:04

luciana ; LOOOVE you <3 ihanaa. Mie rakastan sua jajaja kaikkee :D

tahdotkos sie jottai vaivanpalkkaa?

Päivämäärä:   7.12.09 18:51:54

Ollaan kohta seittemänkymppisiä mummoja

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   7.12.09 18:54:10

Bubabuba. :P

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.