Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset 67

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   27.11.09 17:13:47

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=622490&t=622490

Jatketaan :)

Re: Harvinaiset 67

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   27.11.09 17:16:50

NYT WALKERIT OSALLISTUMAAN

http://ninokisat.webs.com/ARJ2/01.htm - 07.htm

MYÖS MYYTÄVIÄ QH, APP, PAINT, TWH SAA NÄYTELLÄ

Nyt jos joku ei mun viestiä huomaa, niin murisen :D

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   27.11.09 17:20:55

Mulla pitäis tuoda

- akhaltekeori x2, 1 laukkakäyttöön ja toinen ratsukäyttöön
- akhalteketamma x2, 1 laukkakäyttöön ja toinen ratsuksi
- muutama xx, 1 ori ainakin laukkaradoille ja muutamia ratsukäyttöön

Sitten mua alkoi kiinnostaa nuo paintit yms. laukkureina kun niitä ei tuntunut juurikaan olevan.
Huoh, miksei noita tuonteja voi syntyä itsestään? :D

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   27.11.09 17:21:59

VF Witty Fox
VF Boy of Capacity

Tommoset mahdollista ostaa.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   27.11.09 17:24:57

http://showbiz.tuima.net/amelie/kasvatus.html
Tuolla jotain myynnissä. ainakin at ja app.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   27.11.09 17:38:42

Nyt mä kyl alan tekee noita puuttuvia sivuja.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   27.11.09 17:46:10

Mä aloin ilmottaa hevosia porrastettuihin ja inhoon sitä hommaa. :b

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   27.11.09 18:13:05

Kauhee laiskuus iski. Ostin shetlanninponiorin jo monta päivää sitten ja nyt vasta sain sivut sille tehtyä. Luonnetta ei millään jaksaisi alkaa nyt väsäämään, muutenkin nuo luonteet ovat aina vähän semmoinen juttu, että kirjoittelen niitä vasta, kun hevonen on muutoin laatisvalmis... :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   27.11.09 18:18:00

Mä en ymmärrä AHAC:ia, en luokkia tms. :b Suomentaisko joku.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   27.11.09 18:27:33

Vihihiiii, mulla on hauskaa.
http://107steps.net/aavistus/park/images/harmaa.jpg
http://107steps.net/aavistus/park/images/voikko.jpg
Tuo vika on twh, huomaattekos? :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   27.11.09 18:32:21

kylläpä osaa olla hankalaa löytää yhet kuvat saddlebredille.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   27.11.09 18:33:04

http://107steps.net/aavistus/park/images/hiirakko.jpg
Tuossa vielä yksi vanha kuva. xD

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   27.11.09 18:33:40

Tijuana, miten / millä sä yleensä teet noita piirroksiasi?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   27.11.09 18:44:48

aavistus - Adobe Photoshop CS3. :3

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   27.11.09 18:45:47

Piirrätkö sä ensin sen kuvan käsin tmv ja sitten värität vai onko sulla oikeasti noin vakaa käsi?

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   27.11.09 18:48:43

Minä en osaa koneella kovinkaan paljon piirrellä. Käsin tulee joskus tuherrettua:
http://aavistus.deviantart.com/art/Friesian-95182267
http://aavistus.deviantart.com/art/Ei-valmis-132444220
http://aavistus.deviantart.com/art/MUAHHAHHAAA-141609059
Noista ei taida yksikään edes olla valmis vielä. :d

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   27.11.09 18:48:49

Täältä harvinaisten puolelta voisikin kysellä omistaako kukaan muu skyroksenponeja? Tai olisiko jolakin kiinnostusta varsaan?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   27.11.09 18:54:24

aavistus - en jaksa piirtää käsin, vaan mulla on kynähiiri. noi mitä nyt oon näyttäny lähiaikoina on tehty silleen, että laiskasti vaan läiskin jonkun suunnilleen hevosen muotoisen väriläntin valkoselle taustalle, lisäilen eri sävyjä ja smudgella häivytän niitä toisiinsa ja muotoilen sitä länttiä... sen takia niistä tulee tolleen pöhkön sumeita kun en jaksa sit mitään yksityiskohtia tehdä tarkemmin 8D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   27.11.09 18:55:40

Suvi - mä en ainakaan tiiä ketään jolla ois. :>

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   27.11.09 18:59:42

Oon taas ihan sekasin... olin jo pari päivää eläny siinä uskos että huomen olis meidän kaveriporukat pikkujoulut, kunnes äsken tajusin että ne on vasta ens viikolla. No parempi että nyt huomasin enkä menny kaverille huomenna ihan juhlatunnelmis :D

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   27.11.09 19:00:15

Tijuana, mun mielestä ne sun piirustukset on aivan ihania. :) Tykkään niistä tosi paljon just siksi kun ne on vähän semmosia sumeita.

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   27.11.09 19:12:50

NOh, jos jollain kiinnostusta pienille valjakko / esteponeille niin minulta mahdollista saada varsa. =) Olisi kiva saada muutama muukin rodin edustaja o m i eni lisäksi.

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   27.11.09 19:14:13

Yksi poni jäi joukosta. =)

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   27.11.09 19:15:04

Josko nyt onnistuisi..

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   27.11.09 20:07:35

Suvi, mua kiinnostaa aina valjakkopainotteiset varsat :) minulla on muuten tosi vähän ponirotuja tallissa joten uudet poniedustajat olisivat tervetulleita. Minejä löytyy senkin edestä. Tilausvarsoja saa jos kiinnostaa.

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   27.11.09 20:09:10

vvenla, Iän mukaan rajatut luokat on avoinna aina tietyille ikäryhmille. Prospect (tai no ASSA:n puolella prospect-luokkia) on alle 2v, Futurity 3v, Junior 4-6v ja Senior +7v. Fillies ja colts luokat 3v ja nuoremmille, stallions ja mares vanhemmille.

AHAC Showing Guide (jos oot kirjautuneena sisään)

Voin yrittää valaista lisää, jos kerrot epäselvät kohdat. :)

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   27.11.09 22:15:29

E_P, heitä vaikka maililla jos tilausvarsa kiinnostaa. =) Taidankin katsella tarkemmin noita minejä jos kivan valjakkoponin hommaisi..

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   28.11.09 11:36:06

äyy en jaksa mitää sivuja tehä. piti eilen tehdä mutten löytäny kivoja kuvia. ><

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   28.11.09 12:03:48

Mä hukun näihin kisakalenterien päivityksiin! eiks joku kultanen ihminen haluaisi päivittää yhden kahden hevosen kalenterin jos oikeen nätisti pyydän? <=)

Lähettäjä: aav. 
Päivämäärä:   28.11.09 12:44:28

Joku on sammunut mun koneelle enkä pääse tekemään mitään. Piti tulla miehen koneelle. Tykkäisköhän tuo joku jos istuisin sen pään päälle?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   28.11.09 12:55:20

aavistus - kylhän sen siitä voi vaikka työntää kumoon...? :DD

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   28.11.09 14:49:01

Oisko kukaan kiinnostunut ostamaan maaliskuussa syntynyttä quarab-oria Don Quixote? Muuten myyn hevosen ulkomaille :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   28.11.09 15:05:34

veya, onko tuolla samat vanhemmat kuin sillä minkä ostin jo ? Mikäli ei niin voisin ilomielin ottaa tuon Amelieen, minä kun olen jo laukkapuolelle haalinut lisää noita quarabeja. ;>

plus noista AHAC-luokista, ymmärrän kyllä iät yms. mutta noiden luokkien sisältö on ihan epävarmaa, millainen hevonen voi osallistua mihinkin luokkaan jne.

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   28.11.09 15:25:01

Kattokaa nyt tämänkin orin kalenteria! meinasin jo puolessa välissä luovuttaa kun ei vaan meinannut jaksaa etsiä kaikkia kilpailuja. Mutta, koska haluan näkyviin myös ne kisat mistä ei sijoituksia ole tullut niin kalenterista tulee noin pitkä 0_o

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   28.11.09 15:35:16

vvenla, Ei oo samat vanhemmat. Tän kohdalla on kuvien suhteen pieni toive isän omistajan puolelta, hän tykkäisi jos Quixote noudattaisi värien periytymistä ja saisi noenmustan tai ruunivoikon kuvat. Mun puolesta genetiikan noudattaminen vapaaehtoista. :D

Jee! Vilauta heppojas, kun kerkeet :>>

Pistän seuraavaan viestiin AHACista.

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   28.11.09 15:37:15

Half-Arabian luokkiin saa osallistua muuten vain risteytykset, joissa on +50% arabia, ja arabiristeytykset ei saa osallistua näihin "näyttelyluokkiin", ellei oo rajattu erikseen arabiristeytyksille, mutta tietysti näihin ratsastusluokkiin saa tulla mukaan. Saddleseatluokkiin risteytyksistä saa osallistua vaan Morgan, Saddlebred, Dutch Harness Horse ja Hackneyristeytykset.

Sama hevonen ei saa kisata näissä luokissa samaan aikaan:
Western Pleasure ja English Pleasure
Hunter Pleasure ja Park
Dressage ja English Pleasure

Myöskään eri saddleseat-luokissa ei saa osallistua ristiin paitsi Park ja English Pleasure. Eli ei saa esim. osallistua Country-luokkaan ja vaikka Park-luokkaan samalla hepalla. Sama hevonen ei myöskään saa kilpailla yhtä aikaa Sporthorse ja saddleseatluokissa.

Kouluratsastusluokissa saa kilpailla korkeintaan kahdella perättäisellä tasolla samaan aikaan, esim. training ja 1st level, mutta ei esim training ja 4rd level. Lisää tietoa mitä nää luokat pitää sisällään saa kun googlettaa. Esteillä on tuo sama kahden luokan sääntö.

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   28.11.09 15:39:36

Sitten on nää Breeders Sweepstakes luokat, joissa saa +1 pistettä enemmän kuin normaaleista. Omalta alueeltaan löytyvä Breeders Sweepstakes Handbook kertoo kaiken oleellisen, eli osallistua saa vain jos jompikumpi tai molemmat hevosen vanhemmista on palkittu Nominated stallion tai mare, jolloin jälkeläinen saa osallistua Breeding Entrynä. Nominated-tittelin saaminen edellyttää Championiksi tuloa jossakin luokassa seuraavissa kilpailuissa: Arabian Breeders World Cup, U.S Nationals, All Nations Cup ja Salon Du Cheval.

Lisäks oon pyrkiny ainakin arvonimiä saaneet ja breeding entryt lisään AHAC Competitors Databaseen.

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   28.11.09 15:40:15

Jos oon ymmärtäny jotain väärin, niin viisaammat korjatkoon! :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.11.09 17:51:35

Jaaha kyllä se vaan niin on että netti menee vaihtoon. Neljä kertaa nyt ollut toimimattomana 7 päivän sisällä, eikä ole edes ensimmäinen kerta kun ongelmia tulee.

Kellään kokemuksia Saunalahden laajakaistasta? Mitenkä toimii eli reistaileeko pahemmin? Äidillä on se työkoneella ja kuulemma toiminut hyvin, mutta haluaisin muita mielipiteitä. Elisa on käytössä tällä hetkellä mutta lentää kyllä pian kuin leppäkeihäs.

Jos vaikka tänään sais kaikkien noiden ostamieni hevosten sivut tehtyä.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   28.11.09 20:14:54

tangerine, mulla oli vuosia sitten Elisa, silloin ei ollut valittamista. Täällä nykyisellä paikkakunnalla on pelkästään Sonera mahdollinen, toimii mielestäni riittävän hyvin. Taukoja ei minun aikanani ole ollut kai kertaakaan.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.11.09 21:40:20

aavistus, meilläkin toimi vielä joskus 2005-2007 ihan mainiosti tää, mutta nyt on parin viimevuoden aikana alkanut takkuilemaan pahasti. :/ Kavereilla kuulemma sama ongelma, eli tuskinpa johtuu mitenkään meidän modeemista tai koneestakaan.

Sonera oli alun perin se ykkösvaihtoehto, mutta pikkulinnut lauloivat että Sonerallakin olis jotain ongelmia täällä missä asun (mikä ei sinäänsä ole ihme). No, täytyy katsella ja kuunnella.

Heidi M:lle vihdoin nää sen kasvatit:
http://merzona.awardspace.com/Teamania.html
http://merzona.awardspace.com/Laprimavera.html

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   28.11.09 21:59:59

Meillä on netti DNA:lta ja hyvin toimii. :)

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   29.11.09 10:15:06

Huomenta kaikille!

Tänään anoin viimäset kisat tälle vuodelle. Joka lajin kalenterissa on viisi kutsuani joten menkääs osallistumaan.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   29.11.09 11:37:21

Vvenlalta huhuilisin VTWY:stä ostamansa tuontiorin sivuja! :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   29.11.09 11:53:07

Meidän netti on elisan mokkula, ja suoraan sanottuna ihan puaska. :DD onneksi saadaan piakkoin parempi.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.11.09 12:16:49

Olisko kukaan kiinnostunut LEWITZEREISTÄ?
Djoehemin lewitzereistä vois nyt ottaa tilareita tai ostaa Leopoldin, koska menevät kohta kuoppaan ja uusia poneja ei tule.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   29.11.09 12:41:35

Shira, multa löytyy kaksi suvutonta lewitzeriä. Saattaisin jopa olla kiinnostunut varsinkin noista lyhytsukuisista.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.11.09 13:00:29

aavistus, no ota Leopold tai katso jotkut hyvät vanhemmat varsalle noista muista :> Syntymäaika voi olla koska vaan. Joulukuun aikana nuo menevät kuoppaan...

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   29.11.09 13:04:54

Shira, Leopoldin tahtoisin ostaa, mutta noissa muissa tulee se ongelmaksi, että tammoilla näkyy vain emä ja isä olevan netissä, mutta tuolla orilla on kaksi polvea sukua.. Et olisi valmis myymään jomman kumman tamman? :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.11.09 13:06:28

No eiköhän se niinkin onnistu... Schecke Ponys ei näy olevan kovin aktiivinen enää, joten tuskin haittaa heitäkään. Kumman ottaisit?

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   29.11.09 13:20:03

Joelyn von Schecke sopis meille paremmin, koska tuo toinen on sitten taas Leopoldin emä ja haen sellaisia poneja nyt, mitkä sopivat jalostuksellisesti sitten joskus toisilleen :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.11.09 13:24:18

Ok, ilmoittele uusia sivuja mailitse sitten kun saat tehtyä.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   29.11.09 13:25:52

Shira, jup. :)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   29.11.09 13:47:59

Sainpas päivitettyä amerikanshettisten tilanteenkin... kolme uutta kasvattia ja pari vanhaa ponia kuoppaan. Olivat olleet vähän retuperällä nekin :P

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   29.11.09 19:33:06

Ei pysty enää vastustamaan. Pakko hankkia andalusianhevosia.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   29.11.09 19:35:37

Minäkin tahtoisin joitain "ulkonäkörotuja" talliini, kuten jotain miniatyyrihevosia tai nsh:ta tai andalusialaisia tai friisuja. Pitäisi varmaan tehdä joku lista jonnekin kaikista unelmistani. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   29.11.09 19:36:37

Jos mä ottaisin kaikkia rotuja mitä oon ikinä halunnu kasvattaa virtuaalimaailmassa ja/tai mille mulle löytyy edes pari kuvaa lista olisi loputon. :D

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   29.11.09 19:40:15

Moi :)

Plääh, minua ei jaksa jälleen kerran (yllätys, yllätys..) virtuaalihommat jaksa kiinnostaa. Asun nyt taas vaihteeksi viisi viikkoa kotona ja ompahan joulumieli jo tarttunut muhunkin :D.
Hmm.. milloinkohan kävisin jouluostoksilla? Viikolla työpäivän jälkeen vaiko vkl ja raahaisin siskoni mukaan?

Mä en jaksa tehdä mitään virtuaalijuttuihin liittyvää, ei vaan huvita. Laittaisin pillit pussiin, jos musta olisi siihen. Mutta tod. näkösesti en täältä kauaa erossa pysyisi ja palaisin viikon tai kuukauden päästä. Talleille, jotka lopetan käy melko usein niin (Syndur, Rajab).

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.11.09 20:22:09

http://showbiz.tuima.net/amelie/kasvatus.html Ostakaa tuolta nuo pois.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 11:17:41

Uuteen aamuun. Ostelin eilen vähän hevosia, nyt täytyy alkaa tekemään sivuja niille kun on aikaa.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.11.09 11:34:44

Pitäs varmaan keksiä mitä tehdä tuolle Sárgalle. Ehdotuksia? :P

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 11:38:24

Shira, pidät sen taka-alalla ja sitten jos kiinnostus joskus palaa, jatkat sen kanssa. :P

http://iparkkisat.blogspot.com/2009/11/arjn-askellajiratsastus-08122009.html
Osallistukaa. =)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.11.09 11:46:39

Koitin osallistua noihin aavistuksen arj-kisoihin... onko muuten hiukan ärsyttävää, kun siihen tekstikenttään ei pysty liittäämään/kopioimaan? :P

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 12:14:46

Shira, mitäh?? :O

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 12:19:43

MERKILLISTÄ O_o
Se kommenttikenttä oli ensin tekstin alapuolella, ja laitoin sen nyt aukeamaan ponnahdusikkunaan niin nyt minulla itselläni ainakin toimii tuo, että sinne kommenttikenttään voi kopioida tekstiä. Toivottavasti muillakin nyt toimii.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.11.09 12:26:03

Joo nyt toimii.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 12:57:39

Kiitos kun Shira sanoit tuosta ongelmasta. :P
Olenkin vähän ihmetellyt kun kilpailuihin on niin vähän osallistujia. :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   30.11.09 13:08:34

Eikös muuten VRL-tunnuksessa pitäisi olla viisi numeroa eikä neljä? :)

Se siitä koeviikosta. Edelleen vaan olisi se historian tutkielma tekemättä, en saa aikaan.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 13:11:52

TK, ai missä niin sanotaan? :o Tuolta tulostenlähettämissivulta itse poimin: "Tuloksissa tulee näkyä ratsastajan NELINUMEROINEN VRL-tunnus, hevosen mahdollinen VIISINUMEROINEN VH-numero ja ratsukon sijoitus. Koskee myös ei-sijoittuneita!"

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 13:12:59

" * kaikilla kilpailuihin osallistuvilla henkilöillä tulee olla VRL-tunnus ja kilpailijoiden tulee kuulua johonkin VRL:n alaiseen seuraan, hevosten VH-numerot ovat pakollisia vain porrastetuissa kilpailuissa

Lisäksi VRL suosittelee käytettäväksi osallistumismuodoksi
Luokka
Ratsastaja (VRL-0000) - Hevonen VH-00000

Ratsastajan seura tarkistetaan VRL:n seurarekisterin tietokannasta, joten seuran ilmoittaminen kilpailuosallistumisessa on tarpeetonta. Osallistumismuodosta riippumatta jokaisen osallistujan tulee ilmoittaa nelinumeroinen VRL-tunnus. Hevosen VH-numeron ilmoittaminen on vapaaehtoista tasottomissa kilpailuissa. VH-numerossa tulee aina olla viisi numeroa.
"

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   30.11.09 13:23:15

VRL-tunnuksessa tosiaan pitäisi olla viisi numeroa ja näin Feanaro tai joku muu "päättäjä" kertoi joskus jossakin VRL-topikissa täällä ht.netissä. Mutta tätä ei tosiaan mistään VRL:n sivuilta löydy ja siinä yhdessäkin tiedotteessa (ei mitään hajua missä niistä, jos sitä edes on olemassa enää) vain suositeltiin käyttämään viisinumeroista tunnusta.

Loppujen lopuksi sitä ei siis voida pitää pakollisena, koska VRL:ssä ei todellakaan missään lue tarkkaan, että sen pitää olla viisinumeroinen. Mutta itse ainakin pidän sen pakollisena, koska tiedän että sen pitäisi olla pakollinen, koska niin nämä päättäjät siinä yhdessä topikissa sanoi, kun asiasta kysyttiin.

Mutta kai sie hyväksyt viisinumeroisetkin tunnukset? Meinaan vain, että joillakin on jo sellaiset eli he eivät voi antaa nelinumeroista muotoa, koska tunnuksensa edessä on se ykkönen, kun käyttämätön tunnus on annettu uudelleen käyttöön.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 13:44:42

Tuire, itse olen osallistunut kilpailuihin nyt tunnuksella 01354, mutta en ole laittanut sitä kisakutsuihin pakolliseksi, sillä en ole löytänyt mistään mainintaa, että viisinumeroinen VRL-tunnus olisi jo pakollinen. :S

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 13:49:04

Voi p!!!!
Minä olen tässä päiväkausia muokannut hevosten kilpailulistoja, että osallistuisin oikeisiin luokkiin niiden kanssa. Ja silti tulokset näyttävät tältä:
http://www.virtuaalihevoset.net/kilpailut/tulos.php?id=28258
Ja siitä ei ole kuin oikeasti kolme tai neljä päivää kun kisalistoille päivitin oikeat tasot..

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.11.09 13:57:44

aavistus, just tuon takia inhoan porrastettuja. :b aina kun viitsii nähdä vaivaa osallistumiseen niin hevoset hylätään kuitenkin. olis niin paljon helpompaa vaan osallistua normikisoihin, mutta kun porrastetuissa on sitä jotain.

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   30.11.09 13:58:51

Porrastetut on ihan hölkötin kölköti hömpän pömppää :>

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 14:16:30

Nyt sitten taas uudet kisalistat tekemään, jotka pätevät ehkä neljä päivää. >:( Ai mitä turhaa työtä..? :D

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 14:56:41

http://107steps.net/aavistus/park/kisalistat3

Olihan siinä muuten homma! Taas.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.11.09 14:59:54

E_P, ne on kivoja ku pystyy kisaamaan vähän realistisemmin eikä tarvii olla miljoonaa kisaa että hevonen olis 'hyvä', mutta osallistuminen on perseestä.

aavistus, ite vaan kirjottelen sähköpostiin ne, vielä isompi homma. :B

--

mille roduille olis tarvetta? olis hirvee hinku hommata jotain uusia rotuja.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 15:00:57

Mä taidan olla nykyään ainoa aktiivinen budjonnykasvattaja. :S eikä mullakaan ole kasvatteja syntynyt koko vuonna. :D

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   30.11.09 15:05:58

Mä niin inhoan virtuaalisessa maailmassa sanaa "realistinen" tai "realistisemmin" :p
Enkä tykkää tommosesta "nipo nipo"-meiningistä esim. tuon osallistumisen suhteen :>

Mutta joo, kukin harrastaa tyylillään :)

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   30.11.09 15:07:01

Ai hitsi ku mun tekis mieli kans hommata budjonnyja. Yks eläkeläinen kyllä tallista löytyy, mutta mutta. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.11.09 15:12:59

TK, nyt kun suakin taas näkee täällä niin mulla oli sulle pari kasvatin sivua.

http://showbiz.tuima.net/amelie/sparrow.html

okei, ehkä mulla ei ollu muita. :b

E_P, joo just tommonen niposysteemi muakin ärsyttää, kun pitää just millilleen olla oikein tms. :b Jos pystyis niin jättäisin noi normilajit kokonaan pois. :b

Työhevoset kiinnostas kovasti, mutta en jaksas perehtyä noihin työhevosluokkiin. :B

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   30.11.09 15:15:12

vvenla, haa kiitoksia. :D
Kyl mä täällä aika poikkeuksetta joka päivä roikun vaikka ei aina tuu kirjoteltua jotain. :)

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 15:15:46

Minä harrastan porrastettuja siksi, koska olen vain alkanut tykkäämään niistä. On kivaa, kun ominaisuuspisteet periytyy kasvateille ja yleensä porrastettuihin mahtuukin toisin kuin normaaleihin kilpailuihin. Systeemi sopii paremmin tällaiselle, joka ei niin ahkerasti lisäile kilpailuja hevosten kalentereihin, sillä porrastettujen tulokset on helpompi löytää kun niitä on vähemmän. :P

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.11.09 20:58:27

Porrastetut ei selkeestikään sovi sellaselle jolla on hevosia yli 100, ja joka lisää kisat ensin muistioon ja sitten sivuille. :b

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   30.11.09 21:58:15

http://immortellepark.blogspot.com/2009/11/laskenta-30112009.html
Tein ensimmäistä kertaa kattavan laskennan Immortelle Parkiin.

Päivämäärä:   30.11.09 21:58:50

Piti vielä kysyä, että mitä minulta puuttuu? :D

Lähettäjäonniina VRL-02777 
Päivämäärä:   30.11.09 22:08:43

njäh.. Mulla oli joskus budjonnyitä huimat viisi kappaletta (mm. Bronz RTT)
ja nykyää ois vaan yks, mun pikkumussukka Nastrojka<3
sekä vielä nanan syntymätön varsa, jolla ei ole nimeä eikä syntymäaikaa (:D)joka on pakastesperma bronzista :)

mutta tuon varsomisen jälkeen nastrojka taitaisi olla myynnissä,kelläään kiinnostusta ostaa pieni söpö budjonnyi :D

Lähettäjäonniina VRL-02777 
Päivämäärä:   30.11.09 22:10:47

anteeksi bronzin osoite siis
http://www.freewebs.com/bronz/tiedot.htm

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.11.09 22:32:45

Oisko kellään suvuttomia/suvullisia, aikuisia/tilareita friisiläisiä myyynnissä ? :)

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   30.11.09 22:44:20

vvenla, jos mein kasvatit vielä kelpaa niin friisiläisiäkin löytyy ;D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.11.09 22:51:31

TK, tottakai kelpaa, onko jotain syntyneitä kasvatteja vapaana vai tilausvarsa-meiningillä?

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   30.11.09 22:53:39

Tilausvarsameiningillä vaan, en oo vielä viitsinyt ruveta miettimään kasvattien myytäväks tehtailua. :)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   30.11.09 22:57:22

Pitäs nyt huomenna muistaa lähetellä TK:lle astutuspyyntöjä :P

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   30.11.09 23:00:12

Haa. :D

Päivämäärä:   30.11.09 23:14:04

Milloin Shira hommaa niitä saddlebredejä? Tai Sorel? :P

Puolitoista litraa vettä juotu. En viitti mennä nukkuun vielä koska joudun herään kuitenkin armottomaan kusihätään.

Päivämäärä:   30.11.09 23:15:32

aavustuskin voisi niitä saddlebredejä hommata niin oon tyytyväinen :D. Kellä muulla ei ole vielä saddlebredejä?

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   30.11.09 23:16:22

Niin ihmiset, hankkikaa saddlebredeja!

Voisikin tässä alkaa suunnitella sen yhdistyksen leiskaa. Ja harvinaisten foorumille pitäisi viimein taas raahautua.

Päivämäärä:   30.11.09 23:17:56

Mun kirjoitustaito toimii taas!

Ja tarkoitin Aavistus, en aavustus :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   30.11.09 23:19:19

Kaikille saddlebredeja, saddlebredit valtaa virtuaalimaan

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.11.09 23:21:34

TK, http://villarulla.net/dalek/yeren.html x http://villarulla.net/dalek/goema.html ?

Päivämäärä:   30.11.09 23:28:44

Jaahans. Kävin nukkumassa, mutta silmät ei edes pysyneet kiinni niin päätin nousta ylös.

Lisäsin osallistujat kaikkiin kisoihin.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.