Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tittididii! Esittelyssä Belvine

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 17:58:39

Hei!

Nyt on pitkä uurastus takana ja on saatu Belvineen uusi ulkoasu. Vanha alkoi jo ärsyttämään ja teidän rakkaiden kanssa harrastelijoiden hyväksyttyä uuden ulkoasun, päätin siis vaihtaa Belvineen uuden ulkoasun. Muutoksia tuli myös monen muun osalta kuin vain ulkoasun. Etusivu teksti muuttui ja lyheni hieman. Esittely-sivun kuvat muuttuivat ja tekstejä vähän muuteltiin. Hevosten listaus muuttui minusta selkeämpään suuntaan. Lisäksi kaikki hevoset ovat nyt samalla sivulla kuin ennen oli 3 sivua, mikä aiheitti ainakin itselläni vaikeuksia selailussa. Hevosten omillakin sivuilla tapahtui muutoksia. Kuvien listaus ja perustietolaatikko muuttuivat selkeämmiksi ja kaksipolvisen sukutaulun tilalle tuli kolmipolvinen. Lisäksi ulkoasun leveys ainakin minusta paransi sivujen käyttäjäystävällisyyttä. Lisäksi kasvattilistaus vuodelta 2009 muutettiin taulukko muotoon. Siinä nyt suurimmat muutokset. Uskon, että kaikki nämä muutokset auttavat ehdottomasti teitä selaajia käyttämään sivuja paremmin ja näin ollen toivon, että Belvineen tulee enemmän kävijöitä.

Belvine itse
"Belvine on loppuvuodesta 2007 (noin 29.11) perustettu saksalaisia puoliverisiä kasvattava talli. Panostamme parhaamme mukaan hevosten kisaukseen ja järkevään jalostukseen. Tavoitteenamme ei ole saada virtuaalimaailmaan mahdollisimman monta nimeämme kantavaa hevosta, vaan pyrimme harkitsemaan jokaisen astutuksen tarkasti. Vanha klisee "Laatu korvaa laadun" on hyvä ohjenuora, mutta emme kuitenkaan noudata sitä orjallisesti. Vaikka tavoitteena ja päämääränä on saada hevosistamme mahdollisimman menestyneitä, emme työskentele suu veressä, vaan pidämme tätä puuhastelua mukavana harrastuksena. Toivottavasti saamme asenteellamme ja positiivisuudellamme sinutkin kiinnostumaan tallistamme ja vierailemaan meillä useamminkin."

Belvinessä kasvatetaan siis pääasiassa brandenburgin hevosia. Lisäksi tallissamme on myös pienimuotoisesti kasvatusta roduista trakehner, ratsuponi ja mecklenburg. Muidenkin rotujen edustajia tallistamme löytyy, mutta niitä on sen verran vähän, ettei niitä voi mainita kasvatusrotuina. Pyrkimyksenä on brandenburgien kanssa saada rotu mahdollisimman hyvään ja vakaasen asemaan virtuaalimaailmassa. Samalla pyrimme saamaan ihmisiä tutustumaan tähän rotuun, eikä ajatella sitä vain yhtä puoliverisenä muiden joukossa. Tottakai se on sitäkin, mutta samalla tavalla kuin esimerkiksi holstein on oma persoonallinen rotu, niin brandenburg on meille se Rotu. Haaveena olisi saada ensimmäisenä kasvattajana virtuaalimaailmassa pyörytetty 3 polvinen brandenburg. Tämä tavoite tulee luultavasti tapahtumaan joko tämän vuoden loppu puolella tai seuraavaan vuoden alussa. Mutta sitä odotellessa nautimme tämän hetkisistä saavutuksistamme.

Belvinen kasvatteja myynnissä
Belvinessä on myös melkein koko ajan myynnissä kasvatteja. Koska tilanne muuttuu koko ajan, on hankala pitää myyntitopicci ajan tasalla. Juuri siksi ostajaehdokkaiden kannattaa seurailla kasvatus-sivua, jota mahdollisimman usein päivitämme. Sieltä löytyy tälläkin hetkellä myynnissä mm. koulubrandenburg, suomenhevonen, saksalainen puoliverinen ja ratsuponi. Sinne siis vain shoppailemaan ja laittamaan viestiä tulemaan joko sähköpostiin tai milloin aktiivisenä olevaan topicciin hevoset.comissa tai hevostalli.netissä.

Kommentoi sinäkin!
Belvine kaipaa nyt kommentteja ja parannusehdotuksia. :)
1. Mitä mieltä olet ulkoasusta? Ovatko muutokset parempaan suuntaan?
2. Mitä mieltä olet teksteistä? Etusivu, esittely yms.
3. Pidätkö tallin hevostarjonnasta?
4. Mitä mieltä olet kasvatusrodusta? Onko se tuttu sinulle? Ostaisitko itse kasvatin kys. rodusta?
5. Vapaa sana.

Belvineen liittyvät topicit
Muistakaa tutustua myös näihin!
Tarjotaan jalostukseen ja etsitään jalos menestyneitä hevosia ja poneja
Linkkilistalle lisää porukkaa (saa laittaa myös tähän topicciin)

Kiitos paljon kun jaksoit tutusta talliini tai jopa kommentoida talliani! Belvine toivottaa kaikille hyvää alkavaa talvea ja joulun odotusta!

Re: Tittididii! Esittelyssä Belvine

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 17:59:22

BELVINE

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 18:00:22

Muistakaa päivittää jos uusi ulkoasu ei näy!

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 18:23:07

1

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 19:16:36

2

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 19:44:21

3

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 20:45:55

4

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 21:29:29

5

Lähettäjä: ninja 
Päivämäärä:   24.10.09 22:00:18

Ihana Belvine <3

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 22:01:18

ninja: Kiitos :)

Lähettäjä: Emmmaa 
Päivämäärä:   24.10.09 22:05:40

- Ulkoasu on todella käyttäjäystävällinen ja pidän väreistä todella paljon, omaan silmään siis miellyttävä. Muutoksista parempaan suuntaan en oikein osaa sanoa, sillä en ole Belvineen aikaisemmin oikein tutustunut.

- Näin nopeasti katsottuna kivan oloisia.

- Kylläkyllä. Oikein lupaavia ja menestyneitä hevosia varustettuna kivoilla kuvilla :)

4. Mitä mieltä olet kasvatusrodusta? Onko se tuttu sinulle? Ostaisitko itse kasvatin kys. rodusta?
- Rotu ei sinänsä ole tuttu, en omista yhtää kys. rodun edustajaa, mutta voisin hyvinkin ostaa ky. rotuisen kasvatin.

5. Vapaa sana.
- Yleisesti ottaen näen Belvinen mukavana kokonaisuutena.

Tässäpä lyhyesti. :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 22:07:41

Emmmaa: Kiitos. Siitä vaan sitten tutustumaan Brandenburgeihin ja ostamaan sellainen vaikka meiltä :).

Päivämäärä:   24.10.09 22:09:56

Voisin kyllä miettiä toisaalta kun toi yksityinen on haussa niin tollasta brandenburgiakin... Mitenkäs niille saa kuvia? :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 22:11:53

Ihan perus pv:n kuvat menee, ei mielellään ihan kaikista siroin pv, mutta esim. fwb:n kuvat kelpaa mainiosti.

Päivämäärä:   24.10.09 22:15:10

Mulla nimittäin olis mustan pv-orin kuvat, tällasesta:

http://i965.photobucket.com/albums/ae132/elliemma/musta2.jpg

Menisköhän toi brandenburgista? Pitää vielä miettiä tota, tai sitten hankin teiltä ihan vaan omalle tallille tollasen jos en nyt yksityiseks. :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 22:18:50

Jos toi on pv niin hyvin menee. Vähän hassussa asennossa niin hankala sanoa.
Hyvin voin myydä yksityiseksikin, kunhan näytöt on muuten kunnossa.

Päivämäärä:   24.10.09 22:24:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=557404&t=557404

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 22:28:07

Emmmaa: Muistin, heti, että sä ootkin sä ku olin laittanut ton viestin. Menee ihmiset sekaisin.
Tällä hetkellä ei näytä estehevosia ainakaan olevan myynnissä. Nykyään ne menee helpommin kaupaksi. Mutta jos sulle kelpaa niin mielelläni sulle 2 polvisen branden jostain yhdistelmästä teetän. Auttaisit samalla saamaan lisään jälkeläisnäyttöä noille hepoille, kun pitäs päästä laatiksiinkin pian. Kelly esim. kaipaa kipeästi jälkeläisiä.

Päivämäärä:   24.10.09 22:31:57

Hmm.. Välttämättä en nyt tollasta brandea kuitenkaan yksityiseksi ota, mutta aktiiviseen kotiin pääsisi kuitenkin meillä Woeverissa* jos vain sellainen koti kelpaa. Suurinpiirtein samat suunnitelmat kuin yksityisellä.

* http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=557404&t=557404

Että jos vaikka tähän topaan viittisit jotain yhdistelmiä laitella niin voisin ehkä hyvinkin tollasen huolia Woeveriin :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 22:36:01

Joo, siis mulle on aivan sama missä se heppa sitten asuu, kunhan käyttöä sille löytyy.

emäksi mielellään Kelly
isäksi http://www.siipirikko.net/belvine/waldo.html
tai http://www.siipirikko.net/belvine/rasse.html (i. hukassa mutta oon sen omistajalle laittanut viestii, en tiedä miten homma tulee etenemään mutta joo.) jos ns. risteytys kelpaa, mutta sillon hepasta tulis dwb eli saksalainen ratsuhevonen/puoliverinen

Päivämäärä:   24.10.09 22:38:42

Toi vois kyllä olla aika kiva että isäks Waldo. Mietin vielä ja juttelen tallin toisen omistajan kanssa.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.10.09 22:41:39

Emmmaa: Jeps. Ilmoittele sitten vaikka tähän topicciin.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   25.10.09 12:54:40

6

Päivämäärä:   25.10.09 12:56:21

Eiköhän me tuo oteta :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   25.10.09 13:05:28

Emmmaa: Jeps. Jos laittaisit minulle sähköpostia niin sovitaan siellä syntymäpäivä ja nimi. Etttei turhaa täytetä tätä topiccia :).

Päivämäärä:   25.10.09 13:08:24

Juu. elliemma AT suomi24.fi

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   25.10.09 13:23:10

Kyllä, edellinen ulkoasu oli mielestäni ihan kauhea värimaailmaltaan. Tästä ulkoasusta pidän taas paljon. Hyvin selkeä ja helppokäyttöinen. Yksinkertaisen kaunis.

Tekstit ovat selkeitä luettavia, ja kieliopillisestikin suhteellisen oikeita. Kuitenkin hyvin tavallisia ja noin pieni fontti noin pienellä rivivälillä on muutenkin tylsän näköistä. Jotakin
Etusivulta bongasin aika oleellisen virheen "laatu korvaa laadun".
Esittelysivulla on todella hyvä tuo alun tiivistelmä, mutta mielestäni kannattaisi miettiä noiden kolmen vaihtuvan koristekuvan tarpeellisuutta kys. sivulla. Kuvia on myös hevossivulla liikaa ja se tekee hyvin sekaisen vaikutelman.

Roduista oikein mikään muu kuin rp ja connemara eivät itseäni kiinnosta, mutta hyvin kilpailleita hevosia näyttivät olevan kaikki. Suurena miinuksena voisin mainita kuitenkin sen, että suurinosa hevosten teksteistä, joilla ne ylipäätään olivat olemassa, olivat jonkun muun kirjoittamia ja itse ainakin arvostan eniten itsekirjoitettuja tekstejä.

Melko tuttu, mutta en ole sen suuremmin perehtynyt esim ominaisuuksiin, jotka erottavat muista puoliverisistä. En ostaisi kasvattia, koska keskityn muihin rotuihin.

5. Vapaa sana.
Eipä oikeastan mitään lisättävää. Sivuilla on nyt huomattavasti miellyttävämpi vierailla. Hyvää jatkoa Belvinen kanssa!

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   25.10.09 13:29:42

Jasmin: Se virhe on korjattu, mutta saattaa näkyä vielä jos ei ole itse päivittänyt sivua.
Asukkaat- sivulle ajattelin tuohon alkuun jotain pientä tekstiä, että se vähän toisi väliä noihin kuviin. Katsotaan mitä keksin siihen.
Mitä voin sille mitään, että joudun palkoiksi pyytämään luonteita kun muulle ei ole tarvetta. Suurimmalle osalle olen kuitenkin tulevaisuudessa kirjoittamassa itse ja suurinta osaa olen itse pikapuoliin pidentämässä.
Kiitos.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   25.10.09 15:42:51

7

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   25.10.09 19:05:11

8

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.10.09 15:47:26

9

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.10.09 18:10:05

10

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.10.09 19:37:55

11

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   27.10.09 20:47:51

12

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   28.10.09 21:06:44

13

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   29.10.09 20:09:18

14

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   30.10.09 16:35:25

15

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   30.10.09 19:40:03

16

Päivämäärä:   30.10.09 20:03:35

Tässä olisi Galesin sivut (lisään hevoset-sivulle kun ehdin):

http://woever.webs.com/gales.htm

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   30.10.09 20:06:11

Kiitos. :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   30.10.09 20:21:47

Wamp.: Kiva kuulla, että ainakin jotakin kiinnostaa mun kasvatit xD.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   31.10.09 18:00:39

17

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   1.11.09 15:58:21

18

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   2.11.09 15:48:25

19

Lähettäjä: Minka 
Päivämäärä:   2.11.09 16:06:21

- ulkoasu on selkeä ja mikään väri ei pompi silmille. Asettelu on kiva mutta otsikko saisi olla näkyvämpi.
Muistelen tässä jotain parin vuoden takaista leiskaa, niin kyllä on parannusta tapahtunut :)
ainoa mikä tuossa uudessa ärsyttää on kun painaa jotain linkkiä niin se jää alleviivatuksi.

- aika perus. helppo lukea, mutta sen tyylinen johon törmää monella tallilla. myös suhteellisen kiinnostava.

- mitä nyt näin äkkiseltään vilaisin, niin mukavan näköisiä otuksia, joihin on panostettu :) tosin, jäi ärsyttämään kun monelta puuttui tekstit mutta oli reilu 50 sijoitusta. Monipuolisesti on brandeista knappeen (<3).
suuni loksahti kirjaimellisesti auki kun katselin noita otuksia, aivan järjetön määrä (minulle ainakin). ilmeisesti on kesken, mutta miksi asukkaat-sivulla puoliverioreilla on kuvat mutta muilla ei?

- ei ole tuttu, enkä varmaankaan ostaisi, sillä en tiedä rodusta mitään ja kasvatan itse vain hollantilaisia. :)

5. Vapaa sana.
- eipä mitään lisättävää.

Lähettäjä: Minka 
Päivämäärä:   2.11.09 16:07:50

^ "myös suhteellisen kiinnostava." eli siis kiinnostava sillä tavalla että jaksaa lukea.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   2.11.09 16:11:35

Minka: Joo, vähän ollut kiireitä, niin ei noita luonteita ole ehditty tekemään. Ihan sopivasti noita hevosia on, enemmänkin kanssa pärjäisi. Ihan valmis talli kyllä. Oreilla vaan on kuvat siksi, että halusin sinne niille kuvat, enkä halunnut änkeä koko sivua täyteen hevosten kubvia.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   3.11.09 20:20:50

20

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   5.11.09 17:53:59

21

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 13:57:40

22

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 20:51:07

23

LähettäjäPetri_Ruusunen 
Päivämäärä:   6.11.09 21:26:29

½ ot. Nyt iski muistikatkos, mutta muistelen silti ostaneeni hevosen teiltä, vai kuvittelevnko aivan harhoja? :D Kuitenkin sen muistan, että oli holstein/brandburger, minkä isä alkoi S-kirjaimella. Kun hevosen nimikin on ***** BE, ja kisattukkin ollaan. :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 21:32:14

Petri_Ruusunen: Hä, koska? Tällä hetkellä ei ainakaan ole kasvattilistalla mitään S-alkuista heppaa vapaana.

LähettäjäJassu 
Päivämäärä:   6.11.09 21:32:19

- Tykkään uudesta ulkoasusta ja sopivan erilainen verrattuna edelliseen. Tykkäsin edellisestäkin, mutta myös tästä.

- Kivan kuuloisia, mitä nyt vähän lueskelin :)

- Mukavan olosia, mitä paria katselin!

- Voisin ostaakkin ;) Rodut itselle mieluisia!

5. Vapaa sana.
- Belvineen voin tulla käymään toistekkin ja varmasti tulenkin ;D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 21:35:29

Jassu: Kiitos :)

LähettäjäPetri_Ruusunen 
Päivämäärä:   6.11.09 21:42:25

Viivuska// En tiedä, joskus kuukausi sitten(?) :D
Isä oli joku Samson, sen muistan. Emästä ei hajuakaan :-D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 21:45:29

Petri_Ruusunen: Ei mulla ole mitään tuollaista muistissa. Samsonille ei kyllä ole varsoja sovittu ennen kuin 28.11.2009 syntyvä, jonka itse kyllä päätin, eikä se ole tilari.

LähettäjäPetri_Ruusunen 
Päivämäärä:   6.11.09 21:50:28

Viivuska// Ei ole tilari, ei. Joskus oli topa, missä myytiin syntyviä varsoja, ja sieltä tämän bongasin ja sainkin. Jännä juttu, noh, sitten täytyy kai muuttaa varsa evm-sukuiseksi... :P Anteeksi häiriö.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 21:54:06

Mikä hevonen? Onko sulle muka jotkut sivutkin vai? Onko sulla muuten ollut käytössä joku toinen nicki ennemmin?
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=499549&t=499549
Tuossa topicci, missä myin noin kuukausi sitten hevosia. Eikä siellä ole kuin yksi Samsonin varsa.

LähettäjäPetri_Ruusunen 
Päivämäärä:   6.11.09 21:56:57

Viivuska// ENtinen nick Varjeltu, mutta tuo topa on aivan liian vanha, se oli joskus lokakuussa. Ja sivut ovat "varsalla" myös.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 22:00:18

Voisitko näyttää kys. hevosen sivut. Muistatko kyseisen topicin missa asia hoidettiin? Kun mitä en yhtään muista ja yleensä laitan tälläiset asiat ylös. Voisiko kyseessä olla ihan erehdys.

LähettäjäPetri_Ruusunen 
Päivämäärä:   6.11.09 22:06:31

Viivuska// Sivut löytyy muistiostani, mutta voin ladata ne toki nettiin, laiska kun olen... Kyseinen topa hukkunut, itse etsin sitä vaikka kuinka kauan, mutta ei ja itsekkin laitan yleensä tälläiset asiat ylös... Erehdys on mahdollinen vain, jos joku muukin käyttää kasvatusnimenään BE, ja omistaa brandburgerin nimeltä samson/sampson tms. :) Mutta anteeksi kun tuhlaan aikaasi. :P

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 22:08:32

Petri_Ruusunen: Joo ei mitään, mutta aika kummallista.

LähettäjäPetri_Ruusunen 
Päivämäärä:   6.11.09 22:10:34

Viivuska// Niin, eniten vain harmittaa se, että siitä varsasta tulee evm, kun niin olen toivonut branburgen oria. Noh, ei voi mitään. :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 22:13:27

Petri_Ruusunen: Voit sä kyllä saada Belvinestä jonkun toisen varsan jos sulla on vaan antaa jotain näyttöä.

LähettäjäPetri_Ruusunen 
Päivämäärä:   6.11.09 22:19:19

Viivuska// Anteeksi että jankkaan edelleen, mutta nyt tuli muistinpalautus! :-D Muistan, että ori oli joku Samson/sampson _BE_. Juu, se siitä.
Toki joku toinenkin varsa kelpaa meille. Varsalla olisi luvassa ahkeraa kisausta ja laatikset sitten tulevaisuudessa. :-)

Näyttöä voi yrittää löytää näistä:
http://107steps.net/yoma/junnus.htm
http://107steps.net/yoma/hapsus.htm
http://107steps.net/yoma/ellis.htm

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.11.09 22:25:34

Joo, siis mulla on Samson BE niminen koulupainoitteinen 1 polvinen brande, että se se varmaan oli.

Joo, näytöt kelpaa.
emäehdokas http://www.siipirikko.net/belvine/miia.html tarttis varsoja pikkuhiljaa
isäehdokas http://www.siipirikko.net/belvine/sampsa.html tai http://www.siipirikko.net/belvine/risto.html tai http://www.siipirikko.net/belvine/rio.html

Tai jos haluat 1 polvisen pollen niin evm-polleja ois.
http://www.siipirikko.net/belvine/niki.html
http://www.siipirikko.net/belvine/toxi.html
http://www.siipirikko.net/belvine/birdie.html
http://www.siipirikko.net/belvine/gabi.html
http://www.siipirikko.net/belvine/affe.html

Käviskö, että jatkettais sähköpostin välityksellä. Eli vastaa seuraavaksi mulle yo. sähköpostiini.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   7.11.09 20:02:50

24

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   8.11.09 13:47:00

25

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   8.11.09 21:39:52

26

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   9.11.09 16:45:31

27

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   9.11.09 19:51:32

28

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   10.11.09 13:07:41

29

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   10.11.09 21:25:31

30

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   11.11.09 13:49:16

31

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.11.09 17:46:03

32

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 17:18:57

33

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 22:16:24

34

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 11:27:34

35

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 18:49:36

36

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 23:08:53

37

LähettäjäEilowy 
Päivämäärä:   14.11.09 23:15:25

1. En muista, millainen edellinen ulkoasunne on ollut, mutat tykkään kyllä nykyisestä. Värit ovat kivan rauhalliset ja kuvat sopivat hyvin. Otsikossa tallin nimi on ehkä jotenkin pieni ja epäselvä.
2. Näin pintapuolisella tarkastelulla tekstit vaikuttavat selkeiltä ja kivoilta.
3. Hevostarjonta näyttää olevan laaja. Toivottavasti ehdit panostaa jokaiseen. Aika monelta tuntuu esimerkiksi luonne puuttuvan kokonaan.
4. Onhan tuo rotu etäisesti tuttu. Siinä se minulle menee missä muutkin puoliveriset. Saattaisin ottaakin kasvatin, jos sattuisin puoliveristä etsimään.
5. Kivan oloinen talli, toivottavasti jaksat panostaa kaikkiin hevosiisi ja saat luonteet ym. valmiiksi.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 23:17:43

Eilowy: Syyksi luonteiden puuttumiseen voin sanoa ajan puuttumisen tai oikeastaan sen, etten ole osannut käyttää sitä aikaa mitä minulla on ollut niin oikein.(koulu) Nyt on tatkoitus tässä pikapuoliin kirjoittaa mahdollisimman monelle hevoselle luonteet.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.11.09 12:50:44

38

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.11.09 20:10:54

39

Lähettäjäjoel. 
Päivämäärä:   15.11.09 20:16:51

äää mä niin tykkään belvinestä <3 emmä tiiä mikä siin on mut iha sika ihana talli :) ja uus ulkoasu on iha mahtava

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.11.09 20:18:21

joel.: Kiitti, kiva, että tykkäät :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   16.11.09 18:00:37

40

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   16.11.09 21:07:57

41

LähettäjäKenya 
Päivämäärä:   16.11.09 23:15:44

Ulkoasu on ihan ok. Siisti ja selkeä, mutta ei kuitenkaan "minun tyyliseni", eli en mitenkään erityisen hienona pidä. Kuvista sivuilla kuitenkin suurta plussaa, niitä voisi katsella pidempäänkin!

Teksteissä oli melko paljon kirjoitusvirheitä, erityisesti sanojen isot alkukirjaimet keskellä lauseita häiritsivät.

Esittelyssä oli turhia asioita, joita ei välttämättä olisi tarvinnut kertoa. Esimerkiksi tallin nurmikoiden pituus ei liene mitenkään oleellinen tieto.

Maneesin koossa on sellainen ongelma, ettei sinne mahdu edes pienempää koulurataa, kun se on jaettu kahtia ja eipä noin pieneen tilaan mahdu oikein esterataakaan :) Kentällä on sama juttu: sinne tosiaan mahtuu se katsomo, mutta ratsastukselle ei sitten jääkään tilaa.

Tekstit ovat paikoin myös hiukan hassun kuuloisia, niissä on turhaa toistoa, jonka voisi ratkaista helposti esim. keksimällä erilaisia sanoja, joita käyttää.

Juoksutusaitausten siirrettävä katto kuulosti jotenkin oudolta, sillä sellaisen toteuttaminen taitaa olla melkoisen hankalaa.

Edellisten lisäksi ainakin muuta -sivulla oli muutama vastaavanlainen juttu. Esim. maininnat että sääntö menee näin, eikä poikkeuksia tehdä kuin erityistapauksissa.

Mitä nyt muutamia hevosia katselin, niin ihan kivalta näytti. Pidin erityisesti hevosten kuvista, kun tällainen kuvaihminen enemmän olen :)

Kasvatusrodusta en paljon tiedä, mutta se on ihan kiinnostava. En näe mitään syytä miksen voisi ostaa brandenburgia.

5. Vapaa sana.
Minulle jäi Belvinestä oikein mukava mielikuva ja rakastan erityisesti kuvia Belvinen sivuilla :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   17.11.09 16:07:04

Kenya: Maneesi ja kenttä ovat erikoiskokoisia eli isompia mitä normaalit. Tuollaisia yksityiskohtia en edes muista, mitä tuossa mainitsit, voi varmaan lukee sen joskus oikein kunnolla ja korjata. Siis esittely.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   17.11.09 16:21:28

Wamp.: pitää varmaan nyt kattoa noi tekstit vielä kerran läpi, kun häiritsee tuo kirjoitusvirheistä mainitseminen. Kun ois vaan aikaa. Mutta pitää yrittää muistaa.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   17.11.09 21:04:48

42

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   18.11.09 15:26:49

43

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   18.11.09 20:57:09

44

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   19.11.09 17:46:15

45

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   19.11.09 20:01:39

46

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.11.09 19:47:16

47

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.11.09 22:50:35

Jatketaan taas joskus, kiitos kaikille vastaajille.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.