Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset #10

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   24.2.09 22:14:54

Jee ollaan jo kympissä menossa :D Janika H, noteeraa toi edellisen topan viimeinen viesti.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=1

Re: Harvinaiset #10

Lähettäjä: Ilona/ Veena 
Päivämäärä:   24.2.09 22:32:23

Hoh, jutellaan Essin kans mesessä.

LähettäjäLydia 
Päivämäärä:   24.2.09 22:49:57

http://www.freewebs.com/rheastud/

Tuollainen pienisuuri siittola on saamassa alkuaan, ajattelin roduiksi ainakin aussiponia mutta janoan lisää! Ehdotelkaa, mieluiten lämminverisiä ja poneja (<-130cm).

Päivämäärä:   24.2.09 22:51:50

Mulle tuli niin mieleen yks asia, mutta enpä viitsi tokaista sitä tässä.

LähettäjäJanika H. 
Päivämäärä:   24.2.09 22:54:50

Wilhood - Jos tarjoaisit eka mulle 8DD

Kiinnostaako ketään italiantyöhevonen?
Dodman x Glendr's Blossom

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   24.2.09 22:56:01

Janika H, Laitan noi kaikki sulle tohon mailiin mikä sulla on nimessä. Ilmoittele sitten sitä kautta että otatko :)

Päivämäärä:   24.2.09 22:57:02

Janika H., Kiinnostaisi kyllä! :)

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.2.09 22:58:25

Ilona/ Veena > mihi se asias liittyy mitä et uskalla tokaista :D jos se liittyy minuu ni sit ei kannata sanoo mitää :DS

Päivämäärä:   24.2.09 22:59:13

Essi K., Ei suhun. :D Märisen huomenna sitte aamulla sulle, mikä se asia on!

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.2.09 22:59:49

Ilona/ Veena > noooh miks ei vaikka heti :D

Päivämäärä:   24.2.09 23:00:10

Lähen just. :D

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.2.09 23:00:26

aa, ok :<

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   24.2.09 23:04:41

Janika H, siellä odottelevat pollet sähköpostissasi.

VEena, mikset oo ikinä mesessä vai onko vika mun mesessä tai mitätämtiä >:(?

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.2.09 23:08:26

Wilhood > sun meses on vikaa :DDDD koko illanhan se oli meses :D

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.2.09 23:09:07

Wilhood > MIE KEKSIN SIE LISAAT MUT MESEE :DD sit olis seuraa taas <:
munaheikki_69@hotmail.com

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   24.2.09 23:10:23

nooo siis mun mese on vähän.... vikainen. Joten jos lisään sut niin lisää sääki mut (maikumsn@hotmail.com) ja sitte pitää pari kertaa kirjautua ulos ennenku alkaa toimimaa :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   24.2.09 23:14:20

Hei sori jos nyt saarnaan, mutta jättäsittekö noi turhat viestit pois, ettei näitä topicceja syntyis aina sata illassa. Kukaan ei pysy mukana, eikä kukaan tykkää, kun on sata topiccia täynnä jotain "nyt mä meen moi", "nyt mä tulin", "onks täällä ketään", "mullon tylsää" -viestejä.

Puliskaa vaikka täällä.

LähettäjäJanika H. 
Päivämäärä:   24.2.09 23:17:35

'Hei sori jos nyt saarnaan, mutta jättäsittekö noi turhat viestit pois, ettei näitä topicceja syntyis aina sata illassa. Kukaan ei pysy mukana, eikä kukaan tykkää, kun on sata topiccia täynnä jotain "nyt mä meen moi", "nyt mä tulin", "onks täällä ketään", "mullon tylsää" -viestejä.'

Itse ainakin tykkään pulista enemmän täällä - sillä tuo foorumi jumittaa minulla ja muutenkin olen hevostalli.netissä niin helpompi tehdä kaikki täällä. Ja mielestäni ei kenenkään pitäisi valittaa siitä että tulee noita turhia viestejä (mm. noit 'onko tääl ketää' jne.) koska nehän 'yhdistävät' aina yhteishenkeä kuin puhutaan muutakin kuin hevosten myynnistä ja ostosta.

Oma mielipiteeni vain ^.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   24.2.09 23:19:29

Niin mut se on oikeesti ihan ÄLYTTÖMÄN ärsyttävää kun oot yhden illan pois ht.netistä, niin jo on tullut kolme uutta harvinaiset-topiccia, eikä niissä yhdessäkään ole mitään muuta kun turhanpäivästä pskanjauhantaa ja myynti-ilmotuksia. :B masentavaa.

LähettäjäJanika H. 
Päivämäärä:   24.2.09 23:21:37

'eikä niissä yhdessäkään ole mitään muuta kun turhanpäivästä pskanjauhantaa ja myynti-ilmotuksia.'
Mitä muuta pitäisi sitten tässä keskustelussa olla? 8DDD

Noita vartenhan tämä on varmaan alunperin tehtykkin, että voi pulista vapaasti harvinaisista ja samalla vähän muustakin. :-))

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.2.09 23:22:50

hahamiekii tykkään pulissa tässä ku on nopeeta ja vaivatonta :P ku ei jaksa tuola ku on jotenki tönkköä ja en tiiä miksi se vaan ei oikeen oo mun juttu :P Kute kaikissamuissaki rotutopissani miksei täälläkii ;<

myö ollaa nii ihanii ihmisii et kaikki on tervetulleita eikä jutuis tarvii olla mukana, puliskaa työkin <:

oon samaamieltä tosta yhteishenki jutusta. :) Kaikil on oma mielipide kylläkin, ei tarvii aina olla niin asiallista ;<

Wilhood, lisäsin.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   24.2.09 23:23:21

No mut hillitkää itteenne nyt edes vähäsen, jooko. Mua ei ainakaan kiinnosta Essin ja Veenan väliset mesekeskustelut, mua kiinnostaa harvinaiset rodut virtuaalimaailmassa.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   24.2.09 23:24:57

No siis, imo "mullon tylsäät" ja "onko täällä ketään" viestit vois jättää pois, mutta myynti-ilmoitukset on ihan hyödyllisiä :D Nostelut etusivulle sillointällöin on kans ihan okei (vaikkapa "onko täällä ketään"-muodossa), kunhan sitä ei tapahdu 10min välein.

Ite tykkäilen tästä topikista kun täällä on enemmän kuin kaksi ihmistä ja tosi ystävällinen ilmapiiri! Tuo Harvinaisten oma foorumi on kans oikein kiva ja oon koitellu sinne sillontällön kirjotellakkin, mutta tänne on silti aina vähän helpompi tulla. Kuitenkin tsekkaan Harvinaisten Rotujen Ystävätkin vähintään kolme kertaa päivässä.

Joten jos tultais nyt sellaseen tulokseen että täysin turhat ja sisällöttömät viestit koitettas jättää pois, mutta pystään silti yhtä hyvähenkisen yhteisönä kuin viime ajat :>

Kiva muuten miten harvinaisten harrastajia tuntuu tulevan kokoajan lisää (ja itseasiassa kuulun itsekin uusiin harrastajiin)!

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.2.09 23:26:38

vvenla , ei niistä mitn olla täälä puhuttukkaa ku sanalla mainittu :oo Ja harvinaisista puhuttu ja omia on esitelty, ja tullaa esittelemäänkin, kunhan saa sivuja kondiksee. :) No mistäs sie nyt sitten haluat puhua? :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   24.2.09 23:28:12

ihasama mä rupeen boikotoimaan näitä topicceja.

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.2.09 23:35:10

No ei sitten enää puhuta täällä, siirrytään vaikka mesen puolelle, niin eipä tule valituksia. Nimittäin tsekkailin muita rotu topikkeja niin niissäpä näytti olevan vielä enemmän kaikkea offtopik-kamaa... Hohhoijakkaa, menipä tämäkin sitten tälläiseksi..

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   25.2.09 07:57:24

^ Niin niillä on, mutta miksi meillä pitäisi olla? Uudetkin ihmiset uskaltavat paremmin tulla juttelemaan harvinaisista, jos täällä ei ole pelkkää ot-löpinää eikä tämä tunnu miltään pienen piirin suljetulta touhulta.

Djoehemissa on nyt sitten yhdet ARJ-kisat joihin voi osallistua, ja Sárgassa kolmet MEJ-kisat!

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 08:00:49

Nojoo Shira B. on kyllä oikeassa :P Mutta jatketaanko nyt ihan vaan harvinaiset linjalla, esitellään koneja ja rotuja ja talleja ja myytäviä ja kisoja ja ostetaan. Eihän täällä pakko ole käydä (mutta toivotaan kuitenkin että vvenlakin vielä palaa), jos ei miellytä, tai sitten voi vaa koettaa kestää ja ottaa ilon irti niistä hyödyllisistä viesteistä 8)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   25.2.09 08:06:55

Mainostan tässä samalla vähän Maastoestejaosta, kun onhan se alunperin minun lapseni ;> Sopii siis kilpailtavaksi esteiden ja kentän vierellä. Kisoja on ihan hyvin ja niihin mahtuu mukaan (ja niitä on myös helppo järjestää itse). Myös laatuarvostelu toimii! Meno ei ole niin pilkuntarkkaa kun ei ole VRL:n alainen, ja itse ainakin tykkään tuolla kisata.

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   25.2.09 08:07:08

gääh. Ketä oikeesti haittaa että topikkeja on tullut kolme sillä aikaa kun on ollut poissa. Jos puhe kerran on pelkkä páskanjauhantaa, eihän sen pitäisi haitata jos jotain jää välistä...

Kuten sanottua, foorumi on tönkkö ja juttelu kohottaa yhteishenkeä. En mä muuten viitsisi ht.netissä roikkua ollenkaan.

Päivämäärä:   25.2.09 08:12:26

Shira - Mä tässä vähän aikaa sitten taisin MEJ-kisoihin osallistuakin. Noita peurs koulu- ja estehevosia multa ei kyllä kamalasti löydy, niin jää osallistujalistat multa vähän laihoiksi.

LähettäjäScorpio 
Päivämäärä:   25.2.09 08:18:33

Kasvatan awb-hevosia Ivorissa ja hyvin on kyllä rotu otettu vastaan, vaikka onhan tuota rotua nähty jo vuonna 2004 ja aikasemminkin. ;)

Päivämäärä:   25.2.09 08:38:19

On se kiva kun jotkut farmit on todella mukavia virtuaaliharrastajille. Eräskin Australialainen sdb-paikka lähettelee säpöllä ylimääräisiä kuvia ja saan niiltä Australialaisen kirjekaverin niiden yhdistyksestä. 8D

LähettäjäSakkura 
Päivämäärä:   25.2.09 09:31:14

^ Mulla kerran yks ylämaanponifarmin omistaja pyysi mua niille kylään (: Sit se oli kauhia Suomi-fani.

Kiinnostaisko jotakin newfoundlandtilari?
http://sakkis.net/newell/ponit.php

Päivämäärä:   25.2.09 09:34:26

Aha, täällä ollut kunnon catfight. :D Haha!

Wilhood, Lisää mut, vvilmis-@hotmail.com, jos ei mua näy sun listoilla. :)

Päivämäärä:   25.2.09 09:42:04

http://geocities.com/degdera/mat.html
http://geocities.com/degdera/tyo.html
Osallistujia otetaan vielä. :)

Lähettäjä: Wilhood (koulu) 
Päivämäärä:   25.2.09 10:05:33

Veena, aijaa mulla on ollu joku väärä mese! Lisään sut sitte ku oon taas kotona.

Sakkura & Tijuana, mulle kerran yks mies lähetti vastasyntyneestä appaloosaasta kuvia 8D Sitten tuli himo reaali-ikääntyvään appaloosa-oriin.

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   25.2.09 10:53:17

huomenta, uskaltaakohan täällä nyt sitten puhua mistään, mutta joo.

Eilen yöllä vaihdoin koko ulkoasun tallille olipas homma. Ja nyt sitten pitäisi taas ennen mökille lähtöä tuoda kasa koneja.

Veena > miks et ole mesessä?

Päivämäärä:   25.2.09 11:41:33

Hlvetti, kun meidän koneella ei toimi kunnolla ht-net. No, eipä voi mitään, jää mun osalta "turhat" viestit pois. ;)

Mutta niin, tuli tuotua taas muutama kylmäverinen, kun noita niin harvassa, ja hyvät kasvattajat oikeasti kiven alla.

Muutamilta vielä sivut puuttuvat.

LähettäjäRinswe 
Päivämäärä:   25.2.09 15:47:24

Kiinnostaisko teitä puolivuotias kisber-felver ori.
(Kisber-felver on unkarilainen lämminverirotu.)

varsa synty 10.2.2009 http://reclaim.webs.com/hevoset/kasvatit/laku_kevat09.htm

kuvat (sivuilla oleva varsakuva ja aikuiskuva) tulevat mukaan pientä palkkaa vastaan (esim. 2 lyhyttä luonteen tynkää seuraaville varsoille, luonteet antavat vain viitteitä varsasta, ei tarvitse siis olal pitkiä) tsm.

yhteydenotot mielellään yllä olevaan meiliin (varmempi), tai tänne

Päivämäärä:   25.2.09 16:16:36

sakkura - hassua :--D Se on kyllä mukavaa kun jotkut tarjoavat että voisivat lähettää hevosista lisää kuvia sähköpostilla.

Päivämäärä:   25.2.09 17:05:10

Onko täällä ketään? :O

LähettäjäSeiza 
Päivämäärä:   25.2.09 17:37:30

Oho, täällähän pulistaan ties kuinka paljon!
Taisin viimeeksi puhua jotain siinä ensimmäisellä tai toisella sivulla.. ^^'

Päivämäärä:   25.2.09 17:38:56

Hitsi, kun kukaan ei tee tuota grafiikkajuttua Degderan sivuille.. Sen kun haluaisin nyt, niin olisi sitten jotain tekemistä.

Ja Degderassa on nyt kuusi schwarzwaldinrautiasta, ja tulossa on vladimirintyöhevosiakin :)

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 17:39:52

Koitan piirtää heppaa o_o En tiiä mikä tästä tulee.

En löytäny tarpeeks kladrubimaisten lipizzojen kuvia bob langrishilta tai slawikilta >:( Vieläkään Narcissalla ei oo kuvia.

Päivämäärä:   25.2.09 17:47:45

Wilhood - Bob Langrishilla tosiaan näyttääkin olevan vain kyömyjä oreja... >< Etsipä flickr.comista!

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 17:52:22

Jos osaisin piirtää ja VÄRITTÄÄ tietokoneella nii voisin jopa tehä poikkeuksen ja piirtää tolla kladrubille kuvat. Tsekkailempa kohta flickriä :>

Päivämäärä:   25.2.09 17:56:24

Mä tein ennen mutta päätin etten viitsi enää. Dabelilla on edelleen piirretyt kuvat, muille olen pistänyt valokuvat.

Päivämäärä:   25.2.09 18:01:53

Mun pitäs tuoda uusia kladrubeja, mutta mistäpä niillekin kuvat.

Haluaisin mustia. Kelpaiskohan friisiläisen kuvat?

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 18:02:34

Oi ompa söpöt kuvat :D! Mää en tosiaan osaa kovin hyvi värittää koneella + tähän ei ees saa Open Canvasia jolla tykkään värittää tosi paljon. Kai tolla GIMPillä jotain sais aikaan, mutta en ees jaksa yrittää ku se on noi monessa eri osassa tuolla alapalkissa -___-

Eikä mulla ees toimi skanneri. Enkä tosiaan omista piirtopöytää.

Päivämäärä:   25.2.09 18:04:37

Wilhood - Kiitos :--D Mä osaisin paremmin piirtää käsin mutta olen tosi laiska skannaamaan enkä hirveästi tykkää piirretyistä kuvista.

Päivämäärä:   25.2.09 18:04:59

Tuli taas postailtua blogimerkintä Degderan blogiin. Ja pian pääsen taas itse tallin kimppuun ahertelemaan!

Päivämäärä:   25.2.09 18:07:54

Mun tekis mieli tehdä ulkoasu, mutten oikeen tiiä mihin. Ehkä teen orikatalogille.

Tijuana's kasvattajanimi täyttää muuten viikonloppuna vuoden!

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 18:10:33

Jos osais piirtää ja värittää yhtä upeasti ku Java niin ois kyllä kaikilla hepoilla piirretyt kuvat :D Nuohan vastaa melkeen valokuvia...

Mää alotin blogimerkinnän Ponikartanolle mutten jaksanu kirjottaa sitä vielä loppuun asti, nii tallensin vaan ja julkasen joku toinen päivä.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   25.2.09 18:11:33

Olen ollut nyt tosi monta päivää poissa koneelta joten kysynpä vielä kerran :>

MYYTÄVIÄ HEVOSIA SAA TARJOILLA!

Total Ninoon uusia kopukoita kaipailen :>

Päivämäärä:   25.2.09 18:11:36

Oon harkinnu Degderaan uutta ulkoasua, mutta kamala työ vaihtaa se..

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 18:14:18

Sorel, vitsi, just sain kaikki kasvattini myytyä aijemmin päivällä.. :D Mut jos kiinnostaa niin kato löytyiskö täältä yhtään kivaa yhdistelmää, kaikki ei tosin käy koska tammat on vasta varsonu aika moni. Mutta katotaan tilanteen mukaan :>

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.2.09 18:18:45

Sorel, <a href="http://www.geocities.com/vvenla/astutuskalenteri.html> Siellä olis spanish norman.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.2.09 18:23:37

http://www.geocities.com/vvenla/astutuskalenteri.html

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   25.2.09 18:27:18

Jos jotakuta vahingossa kiinnostaisi niin minulta saisi amh kasvatteja:
http://www.freewebs.com/miniatures_/kasvatus.htm

Vanhempien osoitteet löytyy "ponit"-sivulta..

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 18:34:47

Ilona/Veena, lukasin ton sun blogimerkinnän minkä johdosta luin myös Tijuanan blogimerkinnän. Rupesin miettii että mulla on luvat 12 farmille, oon lähettäny ehkä reilulle 20 farmille kyselyitä, yheltä on tullu kieltävä vastaus ja loput ei oo vastannu ollenkaan.

Se on jännä miten USA:laiset on monesti silleen että "kylläpä kirjoitit kauniin viestin englanniksi" tai "puhut hyvin englantia" :D

Mää käytin omissa lupakyselyissä semmosta kaavaa että kerron oikeen nimen, iän, asuinpaikan ja tällee. Selitän mun hevostraumoista ja siitä miten mää joskus vielä ostan just sen rotusen hepan miltä oon kysymässä lupaa, eli siis sitten ku pääsen yli hevospelosta. Kerron että harrastan virtuaalihevosia just sen takia että pelkään niitä irl. Sitte kerron miten kauniita hevosia farmilla on ja plaaplaplaa ja sanon kuinka mää linkitän heidät takaisin.

Tuota linkittämistä monet on kiitelly, kanttii kokeilla ;)

Päivämäärä:   25.2.09 18:41:16

http://www.geocities.com/degdera//hepat.html

Katsokaa! :)

Mun pitäisi saada joku kirjoittamaan mulle kuvalupapyynnön. :D Tai kirjoittamaan sen suomesta englanniksi, koska itellä tulee niin kamalia virheitä..

Päivämäärä:   25.2.09 18:45:38

Wilhood - Mä kans jotain tonsuuntaista kirjotin siihen mun pyyntöön ja linkitin vielä Sim-game for dummies-sivun.

Päivämäärä:   25.2.09 18:48:47

http://tikkaripuisto.net/twh-orikatalogi

Uusi layout, sanokaa mitä tykkäätte! (Joo tykkään valkoisesta...)

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 18:53:13

Aika kiva toi layout 8) Mua vähän ahdistaa ku Ponikartanon ulkoasu on liian semmonen prameileva. Tahon jotain yksinkertasempaa itekki.

Päivämäärä:   25.2.09 18:54:42

Tiju, Tuo on todella kaunis, ja puhdas - valkoisen värin vuoksi.

Päivämäärä:   25.2.09 18:55:55

Mä tykkään yksinkertaisesta ja valkoisesta, mutta sellaisesta että on edes jotain kuvia ja väripilkkuja. :)

Tosin haikailen varmaan ikuisesti Tijuana Walkersin ensimmäisen ulkoasun perään. Tuollaisena se on grafiikkahirmu, mutta pitäisikin joskus jaksaa yrittää tuhertaa siitä yksinkertaisempi versio...

Päivämäärä:   25.2.09 18:58:21

veena - kiitos :)

Päivämäärä:   25.2.09 19:10:08

Ihanaa, nyt toimii ht-net mulla mozillallakin. :)

Päivämäärä:   25.2.09 19:19:13

ostakaa mun hepat pois. ><
http://tikkaripuisto.net/stables/foals09.html

Päivämäärä:   25.2.09 19:27:08

Tympii, kun mulla on niin huonoa musiikkia koneella. ><

Päivämäärä:   25.2.09 19:30:41

Meiltä saa nyt työhevos-tilausvarsoja niin paljon kuin haluaa. Noille löytää helposti kuvat Slovak Horsesista.

Tiju, Minkäslaista musiikkia kuuntelet?

Päivämäärä:   25.2.09 19:35:16

Veena – Kummia. Xiu Xiu, Wolf Parade, The White Stripes, The Raconteurs, Beck, N&L, The Dø... Lista menee loputtomiin, nyt yritän ladata koneelle Tom Jonesia ja Jefferson Airplanea. :D

Päivämäärä:   25.2.09 19:41:28

Eikös olekin ihana? :) Oon aivan rakastunu isoihin, ja raskaisiin hevosiin!

Tiju, Ahaa! :D

Päivämäärä:   25.2.09 19:51:36

Joo. :--D

Ihana toi sun konis. Pitäähän sillä olla mahtava peräsin ja pulleat purjeet, niinku joku joskus sano eräästä irl-tinkeristä meiän tallilla.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 19:53:37

Ooo Jefferson Airplane! Yks kaveripoika yks päivä suositteli The Racounteursia.

Jesjesjes sain paremman kameran käyttööni. Ja ulkosen kovalevyn! Humaltuneet vanhemmat <3 Hahaa tällä kovolla on kuvia ja videoita sen mun ex-hepan Maisan hampaitten raspauksesta :D

Pitäis alkaa tekee noille hevosille sivuja jokupäivä mutta... Ei oo kuvia.

Päivämäärä:   25.2.09 19:56:55

Wilhood - The Raconteurs on ehana, samoin Jefferson Airplane <3

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 20:00:36

Ite latasin tuossa viimeyönä The Soundsia, Nouvelle Vagueta (<3), Husky Rescueta, Paramorea ja Evanescencen tuotannon (joka on noista ainoo semmone laajemmalti tuttu ennestään). Oli kiva ku laitoin Soundsin kaks levyä latauksee, kävin pissalla ja ne oli jo tullu :D Hehe.

Pitäisköhän ottaa kärkiryhmään vielä yks heppa. Nyt siihen kuuluu kladrub, selle, 2 haffua ja suokki. Kuus ois aika hyvä määrä. Oisko kellään tarjota ;)?

Ei askellajihepoja kun nyt on tavoitteena este/koulukisat.

LähettäjäMelissa T. 
Päivämäärä:   25.2.09 20:06:23

Wilhood, nappaa joku tuolta mun topasta > http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2247&t=2247

Päivämäärä:   25.2.09 20:14:10

Wilhood - Husky Rescue!! <3 Mul on kummatki levyt<3
Mä tajusin just katkerasti ja tuntien itseni typeräksi ettei toi yks levy olekaan Wolf Parade - Handsome Fur Hate This City vaan Handsome Furs - Plague Park.... Eli bändi oli eri, vaik wolf parade ja Handsome Furs on kyl melkeen sama asia.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 20:20:50

Nakkasin Melissa T:n topikkiin jonkinlaista ostotarjousta.

Tijuana, joo mitä nyt vähän tota Husky Rescueta kuuntelin nii kuulostaa tosi hyvältä :> Pitäisköhän warettaa Racountersiakin :D

Päivämäärä:   25.2.09 20:26:01

Wilhood - Raconteurs on kiva, erityisesti biisi Broken Boy Soldier.

Päivämäärä:   25.2.09 20:39:29

Tiju, Haha, kiitos! :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   25.2.09 20:49:34

Nyt tuli ekaa kertaa koskaan pakko keksiä uusi hepo koska sain niin loistavan nimi-idean :P En vaan keksi mille rodulle soisin sen kunnian tuon nimisestä hepasta...

Päivämäärä:   25.2.09 20:51:30

Käytiin miehekkeen kanssa just kaupassa, ja ostin sämpyläjauhoja, ja hiivaa. :D Pääsee huomenna leipomaan sämpylöitä! Mukaan tarttui myös mehua ja lehti, ja tietenkin keuhkojen tappaja..

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 21:10:14

Shira B, mikä nimi :D?

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   25.2.09 21:11:26

Hän on Malibu Stacey, hevosmaailman barbinukke :D Myös ulkomuodoltaan.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   25.2.09 21:14:29

Haaa! Niin kyllä onkin ihan barbinukke. Upea koni :>

Päivämäärä:   25.2.09 21:18:39

Shira B., Onpa kaunis! :)

Päivämäärä:   26.2.09 07:31:51

Shira - Ihana! Mulla on vaan Modesty Blaise, se on se ihme naisetsivä jossain sarjakuvassa. 8D

LähettäjäRinswe 
Päivämäärä:   26.2.09 12:28:13

Sorel > puolivuotias kisber-felver varsa
http://reclaim.webs.com/hevoset/kasvatit/laku_kevat09.htm
synty 10.2.2009 VHKR

kuvat (sivuilla oleva varsakuva ja aikuiskuva) tulevat mukaan pientä palkkaa vastaan (esim. 2 lyhyttä luonteen tynkää seuraaville varsoille, luonteet antavat vain viitteitä varsasta, ei tarvitse siis olla pitkiä) tsm.

yhteydenotot mielellään yllä olevaan meiliin (varmempi), tai tänne

Päivämäärä:   26.2.09 12:31:06

Aion tilata itelleni maksullisen sivutilan.. :)

LähettäjäSakkura 
Päivämäärä:   26.2.09 14:45:30

Varattavissa taas pari marwaria!

25.3.09, t. Mawar Avanti (Jayant x Aurangzeb)
10.3.09, o. Mawar Akil (Akanksha x Devika)

Vanhemmat löytyy: http://sakkis.net/maw/marwarit.php
(en jaksa linkittää :>)

Hitsit ku mulla ei oo Mawar Dhavalille puolisoa, ku sillä on niin pitkä suku verrattuna mun muihin.

Päivämäärä:   26.2.09 15:01:07

Muistutanpa tässä, että Tijuana Stables antaa tilausvarsoja halutuista vanhemmista. :)

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   26.2.09 15:46:43

Määki aattelin tässä tilata uuden webhotellin ja domainin 8) Vaihan palveluntarjoajaa paskaräkistä (Rackglobal) SunComettiin, soberphant.orgista maikku.comiin.

Noi marwarit on aika hauskannäkösiä hepoja, pitää harkita :>

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   26.2.09 17:06:01

Noustaampa :>

Päivämäärä:   26.2.09 17:07:23

Ite tilaan Futuronilta, 36€/vuosi.

Ja Degderassa taitaa tapahtua sitten samalla ulkoasunvaihdos. :)

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   26.2.09 17:29:26

Ootte jutellu paljon muutamas päiväs. Onko mitään ihmeellisempää, mitä mun tarttis tietää? En meinaan jaksa lukee kaikkia viestejä läpi... :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   26.2.09 17:34:10

Ilona/Veena, mitenkä sää sieltä? Suncometilta saa 20e hintaan paljon paremman paketin, 4x enemmän tilaa ja rajoittamaton siirtokaista. Lisäksi noilla on tosi hyvä asiakaspalvelu mitä oon kuullu, ja ihan hyvään tahtiin tuli noi tilaus sähköpostitkin :D

Päivämäärä:   26.2.09 17:35:15

Futuron kuulostaa kivoimmalta.

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   26.2.09 17:36:30

Pitäskö kans tänne keskusteluun liittyä, kun meillä kasvatetaan eestinhepoja, ja kohta nousee myös australianhevosia kasvattava talli pystyyn.

(Jos jollain eestinhevosvarsoja olis tarjoilla, niin sanoo heit vaan! :D)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.