Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Piirretyt virtuaaliset #3

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   16.10.09 16:20:06

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=536367&t=536367 edellinen

fei >> siis joo :) kaikki puokkiin ja mm. noitten mainitsemiesi lisäksi molemmilla on jalostusoikeus oli kyseessä sitten tamma tai ori.

Re: Piirretyt virtuaaliset #3

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   16.10.09 16:24:25

nica, kuulostaa hyvältä (: Kuinka kauan mietit? Olen viikonlopun melko epäaktiivinen, mutta olisin kuitenkin kiinnostunut tästä varsasta <:

Sivu-, kisa-, luonne- yms-näyttöä tässä ja tässä. Piirustusnäytöt löytyi sieltä ekan triidin lopusta, mikäli niitä kaipailet. (:

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   16.10.09 16:28:43

fei >> mietin jonkun aikaa :)) mutta jos puolet sinulle antaisin, niin olisiko sinulla toiveita skp:n, värin, asuinpaikan tai jonkun muun suhteen?

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   16.10.09 16:36:05

Hmm.. Ori olis ihan mukava, kun en omista yhtään oria, mutta tammakin kelpaa. Minkäköhän värinen jälkeläinen IRL maailmassa mustalle ja rautiaalle tulee? : D Ei mulla oikeastaan väritoiveita, musta ja ruskea on molemmat kohtuullisen helppoja piirtää, eikä tosta yhdistelmästä muunväristä varmaan tule. Siis esimerkiksi mitään kimoa (; Asuinpaikallakaan ei niin kamalasti väliä, Siili ei asu tällä hetkellä missään, joten olishan se kiva jos sen vois majoittaa samaan paikkaan. Mikä on sulle helpointa.

Jos viikonlopun aikana tulee asiaa, kysyttävää tms., niin mailia käyn lukemassa, sinne voi siis jotain laittaa (: valeija[at]gmail.com (: Jään jännittyneenä odottamaan! Tai pikemminkin lähden tallille jännittynein mielin (;

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   16.10.09 16:47:31

fei >> hmm.. joku kivamerkkinen rautias ois ihan kiva. vaikka sydän ohtaan tai jtn :DD
rautias varmaas siis dominoi.

no mutta katsellaan :)

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   16.10.09 17:29:58

No nyt sitten sekosi piirtopöytä. Hiiri juuttuu näytöllä välillä paikoileen, ja silloinkin kun liikkuu niin se tärisee oudosti. Koitin tossa piirrellä ja jälki on kiharaa kuin puhelinjohto...-.-

Haluaisin kovin oppia piirtämään niin hyvin että kelpuuttaisin hepoilleni itse piirtämäni kuvat, mutta tuntuu että taas on kaikki vastassa.

Vesiväreillä töhersin jonkin sortin suokkirakenteen päiväsellä.

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   16.10.09 18:52:54

Mun amilo kans keksii koko ajan jotain hauskaa, etten vaan missään nimessä sais Villamoa eteenpäin. Piirtopöytä yrittää kyllä auliisti totella ja syytäkin on, mut minkäs mahtaa kun ilkee läppärini on vastassa. :---(

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   16.10.09 22:11:09

Laitan tänne viel tämän. Sain ulkonäönkin tälle varsalle jo valmiiksi :DD Oikein nätti tapaus, tästä nyt hyvä heppa!! (ostakaa!)
--

Oisko joku mahd. kiinnostunut tämän yhdistelmän varsasta vaikka puokkiin? :))

Piirretty varsa siis tulisi, ainakin jos puolet omistuksesta jäisi minulle.

http://melseren.webs.com/Asukit/reeve.html x http://kauhukuva.net/cd/syppe.html

http://i63.photobucket.com/albums/h159/MelSeren/Piirretyt/kasvatti2_2.jpg

Nimeksi tulisi luultavasti ML Amber tai ML Elanor.
puoliomistajan/uuden omistajan kanssa nimestä tietenkin mahd. keskustella :)
Ja tammaltahan tuo ainakin kuvan perusteella näyttääpi..

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   16.10.09 22:20:42

Oijoi mikä söpöliini! Olisin kiinnostunut minäkin. Kisakaverista olen tässä haaveillut, ja tarinoitakin tulisi varmasti rustattua?

Piirtis sen kuin sekoilee; mitähän sille kannattaisi tehdä? En nyt ihan K-rautaan viitsisi kuskata korjattavaksi tai jtn...

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   16.10.09 22:21:04

Hui miten ihanan piirsit siitä! Ja tuo merkkikin, ihana ^^ <3 Olen edelleen ehdottomasti kiinnostunut <: Kamala kun väsyttää, poikaystävän juna olis täällä vasta 2352, hohhoijaa :p No, voin ainakin pulista täällä siihen asti : D

Lähettäjä: Emmmaa 
Päivämäärä:   16.10.09 22:22:45

Mä ihailen nican piirrosta<33

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   16.10.09 22:26:42

Cäpä >> mailiin voisin ottaa jonkun ihan 'kunnon' tarjouksen niin pysyn vähän perässä, että kuka kiinnostunut ja millä kriteereillä :)

ootko kokeillu irottaa sen koneesta? siis jos on usb.. miulla ainakin kun rupee temppuilee nii ottaa vaan irti koneesta.

fei >> good. tammahan tuosta olis sitte tulossa näköjään :D

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   16.10.09 22:29:19

nica, ja ihan hurjan nätti tamma! Voi hitsit, mun sormet ihan syyhyää päästä touhuamaan sen kanssa : D Heh <:

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   16.10.09 22:30:37

nica - Ääh, en nyt sittenkään viitsi tarjota, kun feiarth kuitenkin ehti ensimmäisenä kiinnostuksensa ilmaista.. :D Kokeilin irrottaa joo.

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   16.10.09 22:31:31

Cäpä, tarjoa nyt ihmeessä, mikäli varsasta olet kiinnostunut. En minä suutu, vaikka tamma sinun omistukseen tulisikin (;

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   16.10.09 22:37:07

Hmm, no saas nähdä jos saisin jonkinlaisen hakemuksen väsättyä. Olen kyllä niissä todella huono.. Mutta jos tamma on vielä huomenna illalla ilman omistajaa niin laitan mailia, päivä kun menee HIHSissä. :)

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   16.10.09 22:38:00

On se vielä jonkun aikaa tarjolla :))

LähettäjäKarvaHaamu 
Päivämäärä:   16.10.09 23:02:35

nican tamma kyllä nätti (: minua ei täällä edellisessä töpöttä ilmeisesti huomattu. Mutta taaspa tulen ruinaamaan.

Ketään kinnostaisi piirtää roolaushahmolleni pääkuvaa? Ei tarvitse mikään uberhieno olla voi olla ihan nopsa tylsyyden väkerrys. Voin palkkaakin maksella (:
Hahmon teko kun ei innosta ilman valmista kuvaa ja siis hevonenhan kyseessä.

Lähettäjä: Emmmaa 
Päivämäärä:   16.10.09 23:03:59

Mulla kaks vapaata pääkuvaa hevosista..

http://i965.photobucket.com/albums/ae132/elliemma/piirros5.jpg
http://i965.photobucket.com/albums/ae132/elliemma/piirros4.jpg

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   16.10.09 23:40:50

KarvaHaamu, en yhtään tiedä millaista haet tai mihin, mutta tämä olisi mahdollisesti käytettävissä copy-merkintöjen kera. Mikäli kuvaa tahdot käyttää, kerro paikka sekä merkkaa kuvan alle feiarth ja linkki valeija[at]gmail.com (pidä tuollaisenaan, älä vaihda [at]::in tilalle @:a)

LähettäjäKarvaHaamu 
Päivämäärä:   17.10.09 00:07:03

Emmmaa// ei ehkä aivan hakemaani mutta kiitoksia kun näytit (:

feiarth// enemmän tekkeä kaavailin, mutta tuo voisi kyllä olla ihan kiva. Laitan harkintaan niin ilmoittelen kohta kun katson ensin saanko itse jotain väkerrettyä. Mutta tänne kuitenkin tulisi käyttöön:
http://viuhku.net/caralia/

LähettäjäCarkki 
Päivämäärä:   17.10.09 10:23:17

heippa taas kaikille ;>

mietin tässä just et pitäiskö rekata caraliaan ku poni ois valmis :>

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   17.10.09 11:19:08

Caraliaan kaikki vaan (: Tosin varoituksen sananen: moderaattori kaZAM on viikonlopun poissa, joten hahmoja hyväksytään vasta sunnuntai-iltana tai maanantaina seuraavan kerran. Suosittelen kuitenkin lämpimästi. <:

KarvaHaamu, ilmoittele toki (:

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   17.10.09 20:11:53

nostellaas tää ihmisten ilmoille :)

Lähettäjämeym. (Meleni) 
Päivämäärä:   18.10.09 00:30:57

Mie haluisin kovasti 1-polvisen mounttitamman mutta kriteerinä olisi, että vanhemmilla olisi piirretyt kuvat :D Nyt on yksi mahtava ori löytynyt isäksi, mutta ei emää, enkä ole itse asiassa edes varma tarjotaanko sitä mounttioria ulkopuoliseen jalostukseen :/

Ei kenelläkään olisi piirrettysuvullista mounttitammavarsaa myynnissä? 8)

LähettäjäWilla 
Päivämäärä:   18.10.09 00:37:24

Noo, mä voisin tänne tulla kans näyttelemään mun piirrettyjä=)
Peeässä ja Berry ovat ainokaisiani. Olen piirtänyt ne, mutta värittäjänä on toiminut Fjort.

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   18.10.09 13:34:03

HIHS oli hieno taas kerran, ja sain sieltä kuviakin aikamoisen määrän. Photobuckettiin lataaminen kestää ja kestää, etenkin ku sain sieltä eilen koneelleni viruksen...

Ihan hienojahan nuo ovat, Willa :)

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   18.10.09 18:54:49

Jipii, kiskon panadolilla maustettua vettä, tosi herkkua siis, pitäis saada mielipidekirjoitus huomiseks tehtyä ja kiinnostus nollassa.

Katselin horse shown esteosuuksia teeveestä aiemmin ja inspiroiduin taas lisää, mut en voi piirtää Villamoon ennen kuin oon saanut ton kouluaineen päätökseen. Aaaa!

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   18.10.09 18:56:21

Cäpä >> saikko GP-luokista hyviä kuvia? :))

Lähettäjämeym. (Meleni) 
Päivämäärä:   18.10.09 19:26:43

Cäpä, Eilen mullekin tuli joku herjaus yrittäessäni avata photobuckettia, että sivusto on vaarallinen tms. Anti-Virus <33

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   18.10.09 20:00:21

nica - suurin osa hieman tärähtäneitä, mutta muutama helmi seassa :) http://s822.photobucket.com/albums/zz150/Camdy/HIHS%20koulukuvat/ Puolet olen vasta ehtinyt latailla pelkästään koulukuvista, joten lähipäivinä tulossa lisää, myös esteiltä.

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   18.10.09 20:10:29

Hee, sain nyt vähän eteenpäin Heathermoorin remppaa, ulkoasua on vähän modattu talvisempaan kuosiin. Voisin vielä harkita uuden etusivun koristekuvan piirtämistä mutta sen voisi toisaalta jättää lähemmäs joulua.

Suurin urakka on kuitenkin vasta edessä kun pitää rempata koko talli sisältöineen edustavampaan kuntoon, kirjoittaa paljon lisäinformaatiota ja päättää hevosten kohtaloista. En varmaan kaikkia vanhoja hevosia jätä Heathermooriin mutta tärkeimmät kyllä ja sitten rupean täyttämään sumuisia nummia irlantilaisilla hevosilla 8)...

Ja sitten pitää piirtää.... PALJON. Mm nican meille tuomalle vaihdokkaalle kuva! En muista nyt että oonko jo sulta kysynyt mutta minkälaisen kuvan piirrän ja minkälaiset piirteet poitsullamme onkaan?

RAAH MIKÄ URAKKA. Olen niiin perfektionisti.

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   18.10.09 20:23:57

Java >> uus ulkka näyttää hienolta :) Talvinen se ainkin on sinisine väreineen ^^

Tarkotakko nyt hevosta vai hahmoa? :D (olettaisin että Jesseä..?)

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   18.10.09 20:26:19

Täällä päässä kanssa vähän työmäärää.

Lisäks hoksasin, että rakas Corelini umpeutui tänään. Ja postista olisin hakenut ohjelman jo ajat sitten ellei täällä perheenjäsenet olis hukannut lähetyskoodia sillä välin kun olin Vihdissä lomailemassa! Vielä kun posti on niin helggarin kehittymätön, ettei edes huomautuslappua voi lähettää paketista (kysyin tätä paikanpäällä ja vastaus oli ei) tai etsiskellä koodia vaikka henkkareita vastaan mistään koneelta niin jes, joudun varmaan soittelemaan huomenna firmaan josta ohjelma on alunperin tilattu. En tajua enkä jaksakaan tajuta miten voi mennä noin vaikeesti vielä nykypäivänä. Kettuuntuneisuus oli huipussaan eilen kun postin tädin kanssa yritin hienovaraisesti asioida ja tämä on vielä lisäksi niin hapanta naamaa että.

Canvasin kans siis periaatteessa voisin nyt jatkella Villamoon tämän illan kuvittamisia, jos vaan saan tuolla enää järkevää jälkeä aikaiseksi.

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   18.10.09 20:26:40

OIJ! Äippä lupas, että jos otan selvää millon on MailmanCupin finaali ni lähetään kahtoo sitä :DD Vähä ois siistiä.

Miusta vähän tuntuu, että ne yrittää hyvittää miulle sen, kun ne ei osta miulle hevosta tai jtn.

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   18.10.09 20:29:52

Jesseä Jesseä!

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   18.10.09 20:31:45

Java >> en oo varma, mutta saattaa olla, että laitoin ekaan tarinaan jtn tuntomerkkejä

jos ei oo tai tarviit lisää ni voisin raapustella

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   18.10.09 20:35:11

Okei, pitänee lukaista uudelleen :)

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   18.10.09 20:50:10

hyi, huomenna kouluun. ois niin kuva ollu olla lomalla vielä toinenki viikko :D

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   18.10.09 20:53:46

Mietiskelin täs, että vois viskasta tonne tallin toimistoon pari virtuaalimarsua. :--)

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   18.10.09 20:58:53

Miäkin voisin tässä vähän esitellä omia elikoitani:

Itselläni on siis yksityisenä Virtuaalitalli Seppeleessä minun elämäni ensimmäinen piirretyin kuvin varustettu hevonen Blondi, jonka kanssa harrastan työhevoskilpailuja tamman jytkyn ulkomuodon ansiota.

Lisäksi minulla asustaa Artsilassa oma turboahdettu poniformula Börje

Oma tallini on aikanaan saanut alkunsa siitä että halusin alkaa jälleen vaalia Colorado Ranger- rodun virtuaalimaailmaan tuomista. Siksi siis talli sai nimekseen Ros Rangers. Tällä hetkellä tallissa asustaa rodun edustajina kolme tammaa sekä yksi ori ja toista oria vielä odottelemme saapuvaksi tähän maahan. Nimestään huolimatta tallissa köllöttää myös kaksi Sveitsinpuoliveristä, joita tässä pitäs alkaa kisakausien välissä parittamaan. Pikkutallissa asustaa tällä hetkellä kovia kokenut sekasikiö, gymkhanaponi Sohvi sekä suomenpienhevostamma Kalla ja hänen poikansa Tero.

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   18.10.09 21:02:34

Mä voisin myös lomailla vielä toisen viikon :| Inhottava mennä huomenna kouluun. Poikaystäväkin olis vielä meillä, niin nyt ei kyllä yhtään innosta. Sit menee taas aikaa että nähdään. Vaikka ilmeisesti ovat AUKissa kilttejä ja lomaa on myös ensi vkl : D Jeejeejee!

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   18.10.09 21:05:00

fei >> kyl miust tuntuu, että se tammuskainen lähteepi siun osaomistukseen.

Eli puokkiin laitellaan. Onko 'nimiehdotuksia'? :)

Lähettäjäwilberi 
Päivämäärä:   18.10.09 21:07:29

mistäs täällä höpötellään ihan ohi mennyt tällainenkin topa :o

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 11:11:38

nica, jeij! Nimiä.. hmm, hmm, hmm yritän laittaa aivot työskentelemään, mutta syysloman jälkeen käynnistys on vähän hitaammanpuoleista.. Palajan asiaan jahka olen heivannut murun junaan (;

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 11:18:47

Haha, postista soitettiin ja voin vihdoin noutaa pakettini. Tiedossa siis piirtämistä kunnes kuukahdan.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   19.10.09 11:26:33

Minulta löytyy kaksi piirrettyä, vuonoja molemmat :).

Got joka ei ole vielä näyttelyitä kierrellyt sekä Susa jolle pitäisi anoa vip mva arvonimi

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 14:02:32

Heidi M, onpas näyttäviä otuksia kyllä. :-)

Miten näiden amiloiden kans kaikki menee aina niin vaikeaksi? Yhden Corelinkin asentaminen oli pienimuotoinen multihuipentuma kun rakas tekniikkani onnistui jälleen vaivuttamaan mut syvään epätoivoon.

Mutta ah, NYT SE ON TÄÄLLÄ! Koko versio ja koko loppuelämä aikaa sen parissa tuhlattavaksi! Kynä heilumaan ennen kuin amilo keksii taas uuden jäynän joka saa mut lähentymään paistinpannun kans.

Trallalaa.

Lähettäjä: Myrte (/Riikka) 
Päivämäärä:   19.10.09 14:06:30

Heidi M., ihania nuo sinun;pp<3 nam !

minä olin tuolla hihsissä mutta kun idioottina otin väärän objektiivin mukaan niin eihän niistä kuvista mitään tullut >: harmittaa ihan kauheesti.

pitäis jaksaa väritellä kuvia mutta ei oikein innosta.. ;ss ja kouluhommatki tekemättä.

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   19.10.09 14:08:10

Ihania nuo colorado rangerssit!

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   19.10.09 14:08:29

Meikän hevot on nyt täällä ainakin rempan ajan.. :D

http://www.kauhumieli.net/heathermoor/h/yksityishevoset.html

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 14:09:31

Koulu on jostain syvältä.. tää lähtee nyt hakeen ruotsin kokeen... en haluu tietää mikä tuli

Päivämäärä:   19.10.09 14:12:15

lainaan #2:
Javalle vielä, tahtoisitko samalla tyylillä piirtä meidän heppaa goldsua vielä, sori kun rongun mutta vaikka karsinan oveen sais sun piirroksen niin ois nammmii<3 täältä kansiosta voit kattoo mallikuvaa, --> http://www.ii2.org/user.php?nick=riikkayy&s=images&foldid=2013868 joku söpö ilman ratsastajaa;> ja vaikka semmonen ruskea nahkariimu ilman mitän härveleitä päähän. TACK JOS JAKSAT !

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 15:49:51

Nica, oliskos sulla meseä, jossa voitais hieman keskustella tulevasta tammastamme? (: Jos löytyy, niin lisäilehän melin.le[at]hotmail.com <:

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   19.10.09 16:15:03

Ei ketään kiinnostaisi piirtää conn-tammalleni kuvia? Pääkuva olisi tärkein, liike/rakenne tosin myös aika pop :D Palkkaa olisi, kisata voisin, tekstit onnistuu ja kuviakin on. Jos nyt ei mitään ihan järkkäritasoista vaadi.

Tallipaikka myös haussa.

LähettäjäWinky 
Päivämäärä:   19.10.09 17:06:18

Oh piirrettyjen topa jes :)
Itte tykkään valtavasti piirretyistä, ja löytyyhän multa talli Revonlahti. Olen kamalan on-off-tyyppi täällä virtuaalimaailmassa, mutta tällä hetkellä oon ainaskin hengissä :)
Ajattelin vaan esittäytyä kun tulen varmaan täyttämään tämän topan kaikella turhalla..

Mutta hei, olisiko joku kiinnostunut ostamaan piirretyn shettistamman, shettisorin tai vuonisorin? Mukaan piirustukset ja tekstit. Heittäkää mailia jos kiinnostaa :)

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 17:11:39

Winky, tykkäilen kauheasti Revonlahdesta, voisin oikeastaan lisäillä Villamon linkkeihinkin. :-) Sen verran suloisella tyylillä kuvitettu tuo!
Myytävät ponitkin hurjan kivoja, mutta en ainakaan uskalla lähteä tarjoamaan ennen kuin tallistani löytyy enemmän koristekuvia ja ensimmäinen asukas. :-D

LähettäjäWinky 
Päivämäärä:   19.10.09 17:13:57

Ääh Kia mä myisin sulle heti minkä tahansa konin vaikkei sulla olis tallia ollenkaan :D

Lähettäjä: Jokeri 
Päivämäärä:   19.10.09 17:19:30

heeeei..

Tarvitsisin Ansakujalle <http//www.ansakuja.webs.com/etusivu.htm> naapuri/yhteistyötalleja 3 kipaletta.. Ei kukaan haluaisi ruveta? (: Tehtäis yhdessä joku paikka tai jtn.. niinkun Annella ja Jossulla on toi Liekkijärvi? (:

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 17:21:56

Winky, hoh äläpäs nyt liioittele, en mä silti kehtais ottaa tuonne vielä kenenkään kasvatteja. :-D

Ei luoja, oon vääntänyt marsujen yhteiskuvaa kohta koko päivän.

LähettäjäWinky 
Päivämäärä:   19.10.09 17:34:13

Kia, eiku kehtaanko mä myydä edes noita.. :D

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 17:34:15

Voih, Winky(kin) omistaa ihanan tallin! <: Mukava tyyli piirtää (:

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   19.10.09 17:39:10

Vitsit, teillä on kyllä NIIIIIN ihania kuvituksia talleillanne! RAAH, olen kateellinen! Ansakujallakin (olit linkittänyt vähän hosuen Jokeri :D http://www.ansakuja.webs.com/hevoset.htm tosi kiva kokoelma eri piirtäjien töitä. Yksi taisi olla tuo minun hutasu :D). Rakastan etenkin Jennin plastisen tarkkaa tyyliä. Ihan kuin valokuvia rajauksilla ja mattapintaisemmilla väreillä. Grool.

Tänään projektina uusia ja päivittää Heathermoorin tekstejä. Haluan sen taas julkaisukuntoon pian.. :5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 17:51:36

Winky, no tietysti kehtaat!

Java, mäkin haluan sen julkasukuntoon, pääsen taas ihmettelemään miten saatkin niin loistokasta jälkeä aikaan. :-) Ja vielä Canvasilla jota yritin parkana eilen käyttää eikä lopputulos ollut kuin kasa pelkkää pikselisöhröä.

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 19:21:36

Nostellaas tätä.

Toinenkin marsu alkaa jo edistyä.

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 19:29:58

fei >> kahvipannu_@hotmail.com

Päivämäärä:   19.10.09 19:54:44

Kia K., vitsit marsujako piirtelet ! Näytähhän sitten täällä, varmasti ihania söpöläisiä;><3

Itse löysin just äsken jostain kaapin nurkasta (vaikka itse sanonkin) tosi ihanan welshpiirrustuksen. Varmaan parhaita tekeleitäni, pitäisin laittaa koneelle + väritellä:>

Ja sitten vielä; olisiko kellään vinkkiä hyvään värittelyohjelmaan, ilmaseen sellaiseen (testiversiokin käy) ::D Nyt on käytössä Gimp niin parempaa kuin se ? jos löytyypi.

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 20:11:24

Myrte, no joo, yritän piirtää Villamon toimistoon pari marsutinta, vähän oudossa vaiheessa vielä mut ilmottelen kun nakkaan tonne tallin sivuille.
Ja edelleenkin mainostelen openCanvasin ilmaista kokeiluversiota. Se on kyllä mainio, mä en vaan enää osaa käyttää kun oon tottunut ihan toiseen ohjelmaan. :-D

Lähettäjä: Jokeri 
Päivämäärä:   19.10.09 20:11:45

Java, no pakkohan se on kun itse on niin saa**nan huono piirtäjä :D

Hööh.. pakko itse yrittää nyt piirrellä niitä lampaitaah.. Ja Raddan kuva, kanejakin ois tallille kiva saaha..

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   19.10.09 20:22:03

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/ultimate.jpg - mikä pää xD

Mitäs luulette, saisko tosta väritettyä säädyllistä konia (ja kuka uskaltaisi yrittää)?

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 20:27:58

Milka, kyllä mä voisin ainakin hyvin kuvitella tuosta onnistuneen värillisen lopputuloksen. :-)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   19.10.09 20:30:35

Kia, jes! Oon tosissaan aika (vähättelyä) urpo piirtämään hevosia ja varsinkin niiden päitä mikä tost tosiaankin näkyy, nyt vaan sain jonkun ahaa-elämyksen shetikoiden kanssa.

Mut joku ihana ihminen jos uskaltaisi värittää? Palkkaa voi tietty kysästä tarpeen mukaan.

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 22:03:35

nica., lisäsin (:

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 22:08:11

fei >> mää tässä yrittelen päästä meseen, mutta kone jumii. murr.

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 22:12:44

nica, ärsyttävä messenger. Se kyllä temppuilee niin usein ettei ole enää henkiselle tasapainolle hyväksi : D

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 22:14:27

fei >> pääsin mää nyt sisälle, mutta ei siulta oo tullu mitään pyyntöä? :D

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 22:18:47

nica, ihan varmasti laitoin : D Voi ärsytys, pistän uuden tai voit säkin koittaa laittaa? Se oli se melin.le@hotmail.com <:

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   19.10.09 22:19:14

Eri ohjelmat sopivat eri ihmisille! Open Canvas toimi mulle heti kun ihmisen mieli mutta toi kallis Painter x ei todellakaan aukene. Ei mitenkään. En saa sillä mitään siedettävää aikaiseksi ja opiskelijaversiona maksoi joku 150e ja normiversiona jotain olisko ollu 300e tienoilla... Se on enemmänkin tarkoitettu kai jäljittelemään aitoa maalaustyyliä ja ennenkaikkea kai tarkoitettu valokuvista maalaamiseen, eli käytetään pohjalla valokuvaa ja tehdään siitä maalaus.

Sitten mulla on tietenkin Art Rage joka tuli Bamboo Fun piirtopöydän mukana. Varsin mallikas tapaus tämäkin mutta kaikkein miellyttävin minulle on tuo Open Canvas. Haluaisin kokoversion mutta vanhemmat ei suostu maksamaan netissä luottokortilla. Pitää venata pari kuukautta että itse täytän 18 ja saan itse ostettua...

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 22:21:25

Mie taas oon ihan alunperin aina piirrelly corelin ohjelmilla ja ne tuntuu kaikista kotoisimmilta :)
Painterit on hyvä ja Essentialskin toimi, vaikka siinä oli hitusen erilaiset siveltimet yms.

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 22:24:57

Huomaa taas, että ihan huvittavan kokoisiin kuviin saan uhrattua kokonaisen päivän. :-D Siellä nyt kuitenkin ne mursuttimet uteliaille, en ole tosin vielä aivan päättänyt kumpi on kumpi. Tekstiä pitäis vielä perään läntätä.

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 22:32:11

Voi Kia K. tuota sun Villamoas! Olen niin korviani myöten rakastunut, eikä tallissa ole edes hevosia vielä <3

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 22:33:20

fei >> lisäsin siut.. näkyykö? :D

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 22:37:16

nica, ei näy. Voi himputti : D kokeilenpas bootata mesen.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   19.10.09 22:37:22

Kia, damn, piirrätkö vähän hienosti 8o<3

Olen silti ylpeä shetikastani.

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 22:37:45

fei, toi on pelottavaa. :-D

Mut samalla tosi jännää. Inspiroidun entistä enemmän tähän projektiini kun tiedän, että edes muutamaa muutakin kasvoa koko homma kiinnostaa. Hihi!

Seuraava melko ajankohtanen juttu ois talvisempi otsikko, ah, käsiparkani!

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 22:39:58

Kia K., pelottavaa? Kylläpäs pelästyt helposti ;D Odotahan kun saat hevoset talliin >8D

nica, eipä auttanut buuttaus, ehkä se vika on siellä sun mesessäs? :F

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 22:43:39

fei >> ei hitto tätä nykyteknologiaa, oltais vaan pysytty lankapuhelimissa!

koklaan sammuttaa ton

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   19.10.09 22:45:10

On kyllä ihanan lämminhenkinen tuo Kian talli

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 22:51:55

Apuaa, pitää varmaan pinkaista karkuun heppoineni ambomaalle. :---) No ei kai sentään, hjuumoria.

Sitten ei muuta kuin talvimaisemaideointia kehiin. Yhtä juttua vois jo koklata.

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 22:52:12

nica, lankapuhelimet saattais tulla kalliimmiksi, mutta ne kyllä pelas varmemmin kun nämä tietotekniset rakkineet. Webbimese on aina hätävara, ainakin itse olen joutunut muutaman kerran turvautumaan siihen :p

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 22:54:41

fei >> no ilmeisesti me ei nyt saada tuota meseä pelittämään :D voi hittojen hitto

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 22:58:38

nica, ilmeisesti ei : D Mitä jos heittelet sähköpostia? Nimestä löytyy <:

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   19.10.09 23:17:38

fei >> joo jossain vaiheessa :)

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   19.10.09 23:49:26

Voi että kun pääsis jo nautiskelemaan varsinaisista asukkaista, vaikea noihin tassullisiin on toistaseks tyytyä. Mun ehdoton ensimmäinen unelma on eläkeläisherra (kuva keskeneräinen), traksu tai vastaava, joka olis menestynyt aiemmin erittäin mallikkaasti painotuslajissaan ja viettäisi nyt Villamossa leppoisia vanhuuspäiviä muun muassa kevyiden maastolenkkien merkeissä. Kyseessä tulisi olemaan täydellisen varmajalkainen, viisas, aristokraattisen tyyni konkari... Ah, mulla on sellanen erittäin vahva, vastustamaton mielikuva. Talvinen kuutamo, uninen maastopolku, riimunnarun varressa suurtakin suurempi hevonen (jonka selkään on nakattu fleeceloimi lämmikkeeksi), etenee vastustelematta pienen naisen vierellä. Vaan kukahan innostuu mulle myymään niin komeaa virheetöntä miestä, sitä en halua tietää!

Paljastan jo ihan liikaa suunnitelmistani, pitäis kai opetella olemaan hiljempaa! :-)

Dallas on pulla, dallas on pikku pulla pikku pulla! Tarttuva kipale. Äiti jo nauroi mulle kun hoilasin liikaa.

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   19.10.09 23:52:02

Kia K., täälläkin sait kyllä kuvitelmat lentämään. Nimim. kuutamossa lumisella pellolla laukannut. Isolla suokilla, kaks päällä, ilman satulaa ja turhia varusteita (lue: kypärä. Okei, se oli hölmöä ;D), kädet levitettyinä sivuille ja silmät kiinni. Ah ja nam <3

Lähettäjä: Heidie (kännykkä) 
Päivämäärä:   20.10.09 07:47:32

Miehän siis omistan Lehtolan, mun puskarakkauteni on nyt suuren kynnyksen edessä - jokin radikaali muutos tai sitten lopetus.
En millään tosta haluais luopua mutta kun mikään ei innosta päivittämään... Talvisempi ulkoasukin pitäis vaihtaa.

Toki voisin ottaa taas rinnalle jonkun innokkaan henkilön jolla päästäis lehtolan tunnelmaa eteenpäin viemään. Häpeäksi en ole vuoden aikana yhtäkään tapahtumaa pidettyä - tuntejakin vain kaksi. Hoitajat sentään ovat olleet todella reippaita.
Lähinnä hakusessa joku joka haluaa järjestää toimintaa ja huolehtis myös hoitajista.

Ja lähes kaikki hevosten kuvat uusiks / ainakin uusia kuvia jokaiselle - mahdollisesti myös realistisempia.

Ja bottien takia Lehtolan linkki vasta seuraavassa.

Lähettäjä: Heidie (kännykkä) 
Päivämäärä:   20.10.09 07:55:40

http://haaveet.net/lehtola

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   20.10.09 08:04:56

Heidie, lopettaminen ei ole mikään ratkaisu! Nyt vaan reippaasti eteenpäin mutta älä stressaa, ei kaiken tarvitse olla täydellistä ja mikä voisi ollakkaan sen mukavampaa että taistella sen tallin kanssa ja kehittää sitä. Vuoden tai parinkin päästä on mukava miettiä vanhoja aikoja ja etenkin sitä ettei lopettanut kesken.

On mullakin palanut käämit Heathermoorin kanssa ties kuinka monesti, auttamaton perfektionisti kun vähän joka suhteessa tuppaan olemaan. Sitten pistin tallin vaan päivitystauolle ja rupesin ideoimaan uusia juttuja ja jatkoa tallille, joka ei ole edes mitenkään kamalan vanha. Hyvin tässä porskutetaan etiäppäin.

Eikä kannata ressata sitä että kaikki uusiksi heti ja nyt. Pikkuhiljaa muutellaan ja mennään sen kanssa. Ei virtuaalitallin pito ja remontointi voi olla kokopäivätyötä. (Nyt kyllä syön omia sanojani kun pitäisi oman tallin kanssa mennä asiat niin. Kai sitä voisi sivut jo julkaista ja remppailla pikkuhiljaa tekstejä etiäppäin :)

Päivämäärä:   20.10.09 08:24:45

Oii toi Kia K.'n marsukuva !<3 Myöskin se idea heppavanhuksesta oli niin ihana, todentuntuinen jne että slurps. sori tynkäviesti mutta pakko oli laittaa.. :)

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   20.10.09 10:15:46

Kiitosta kiitosta. :-)

Mäkin tunnustaudun erittäin malttamattomaksi täydellisyydentavoittelijaksi, joka sitten alkaa stressailla jos mitään ei saa aikaiseksi. Villis on nyt ilmeisesti mun toinen piirrostalli ja ei kyllä aavistustakaan minne Pörhölä katosi, mut oletettavasti jotain inspiraation puutetta ja omaa tyytymättömyyttä piirrosjälkeen. Sen olen kuitenkin laittanut merkille, että piirretty hevostelu on huomattavasti enemmän mun juttu kuin valokuvat. Mun mielestä on ihanaa kun ei tarvi metsästää tietynnäköistä ponia viikkotolkulla, saa vaikuttaa sataprosenttisesti kullannuppujensa ulkonäköön eikä tarvi tyytyä vähän mielikuvasta poikkeaviin valokuviin. Tässä saa käyttää paljon mielikuvitusta ja ideoida jatkuvasti!

Ehkäpä se oli vähän siinäkin, että mun oli tosi vaikea löytää Pörhikselle soveltuvaa ulkoasua, joka miellyttäis vielä omiakin silmiä. Ja jos ulkomuoto ei tyydyttänyt, sivujen päivittely tuntui yhdeltä mössöltä. Ylipäätään olen aina ollut leiskojen kanssa niin tarkka. Ehkä pitäis aloittaa pohjien tekemisellä ja lähteä jossain vaiheessa oikeasti kartoittamaan koodaustaitoja.

No, ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että Villamosta tulee onnistunein ja pitkäaikaisin projektini tähän mennessä, ellei se ole jo. Kaikki mahdolliset tallivaihtoehdot on kyllä kokeiltu, mutta minkään parissa en ole vielä ikinä ehtinyt nousta oikein kunnolla kävijöidenkin ilmoille.

Alan taas tarinoida. :-D

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   20.10.09 10:19:30

No pitää kai sitten vaan ryhdistäytyä - laitan Lehtolan tauolle ja Javan innottamana yritän keksiä jotain kiinnostavaa ja uutta. Ja ulkoasunkin sain jo aloiteltua - yllätin itseni.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.