Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M: hienosukuinen ox-o laukkaradoille!

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   13.10.09 13:38:03

Puhdasta egyptiläistä verilinjaa edustava arabialainen täysiveriori, TH's Morfeus ox etsisi itselleen aktiivista laukkakotia, jossa ukko pääsisi kilpailemaan ahkerasti, sekä tietenkin saisi myöhemmin muutaman jälkeläisenkin.
Todella hieno G1-suku, yli kolmepolvinen. Eikä siltikään mitään yleisimpiä nimiä, jotka jokaisen laukka-arabin suvussa risteilevät.
I: CIF Chioir Apologize ox (40: 4-9-2-4-4, 10% voittoprosentti, 58% sijoitusprosentti)
E: RIFA's Piece of Desert ox (juossut yli 1 000 000v€)
EI: Ashhal ox (VIR MVA Ch, AHAC Legion of Honor)

Tekstit lähtevät mukaan, kuvat ei. Ja luethan myös ostosäännöt. Ruunata ei saa, ei, ennenkuin löytyy vähintään pari jälkeläistä.

No jöö, ehkäpä näillä mennään. Ostotarjoukset alle tai sähköpostiin.

Re: M: hienosukuinen ox-o laukkaradoille!

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   13.10.09 14:41:25

Upitan.

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   13.10.09 15:26:46

1.

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   13.10.09 18:14:23

2.

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   13.10.09 18:45:43

3.

LähettäjäIiñaa 
Päivämäärä:   13.10.09 19:12:02

HEI MULLE MULLE MULLE!
Ensinnäkin, pyydän tosi kovasti anteeksi että oli hankala minut löytää :D Mulla on perusteilla uus, paljon pienempi arabitalli Carpathia, kyllä se vuoden loppuun mennessä valmistuu :D Ja sinne on muuttanu myös Disakin, ettei sen puolesta tartte enää pelätä :)

Joo mutta, haluaisin erittäin ERITTÄIN paljon Morfeuksen luokseni asumaan. Luvassa olisi erittäin aktiivinen ja elinikäinen koti, saisi asua samassa talossa äippänsä kanssa :D Jatkaisimme kisausta laukoissa (vihdoinkin olen saannut niistä kiinni) ja laukkauran loputtua saattaisimme kokeilla myös esimerkiksi esteitä. Mutta ei siitä sen enempää :'D Siitoksessa käyttäisimme ja niin pois päin.

Olisin tosi kiitollinen jos saisin ostaa Morfeuksen :) By the way, miksi myyt Morfeuksen? =)

Mutta, vastaile vaikka sähköpostiini rocotiili[at]hotmail.com, en käy täällä kovin usein niin en välttämättä näkisi vastaustasi.. Ja VRL-tunnukseni on 5849 :)

Kiitos!

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   17.10.09 18:13:20

Morfeus myyty!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.