Lähettäjä: ei omalla
Päivämäärä: 11.10.09 15:43:15
Tästä on jo aikaa, mutta...
Nähtävästi ideoitaan ei kannata tuoda täällä julki etukäteen, kas kun virtuaalimaailmassa näköjään edetään terävin kyynärpäin ja se voittaa, kuka ehtii ensin.
Esittelin täällä kauan sitten erästä ideaa, ja idea saikin jonkin verran kannatusta. Sanotaan nyt suoraan että kyseessä ei ollut talli, vaan eräänlainen muu virtuaalihevosiin liittyvä sivusto. Aiheesta käytiin aikanaan kehityskeskustelua parinkin topicin verran.
No, kun olin jo muutaman viikon tehnyt kehitystyötä idean eteen, huomasin, että joku oli perustanut samanlaisen sivuston itse! Kaikki ideani ja koko suunnittelemani konsepti olivat käytössä. Ja tämä henkilö, joka paikan oli perustanut, oli aiemmin kommentoinut siihen aikaisempaan ketjuun ja kehunut ideaa, eli tietämättömyyestäkään ei ollut kyse - vaan ideavarkaudesta. Otin tähän henkilöön yhteyttä säpolla ja hän sanoi, että luuli minun unohtaneen idean ja siksi otti ohjat omiin käsiinsä. Eikä suostunut lopettamaan sivustoa, vaikka kerroin, etten suinkaan ollut unohtanut ideaa vaan tehnyt koko ajan töitä sen eteen.
No, asia on minun osaltani menneen talven lumia, ei enää kiinnosta. Mutta onko teillä muilla kokemuksia ideavarkauksista? Millaisista?
|