|
Lähettäjä: Magnetie
Päivämäärä: 4.10.09 11:28:49
Miulla on totaalisen uuno olo leiskojen tekemisen suhteen, joten turvaudun nyt teidän avuliaisuuteenne. Varoitan jo valmiiksi, että olen nirso, vaikka annankin suhteellisen vapaat kädet. Odotan, että sinulta löytyy taitoa toteuttaa myös vähän haastavampaakin tuotosta, osaan ihan itse tehdä tavalliset tablet.
Asiaan siis. Savitaival kaipaa tallin pääsivujen teemaan liittyvää hevosulkoasua, eli käytännössä värimaailma pyörisi vihreän ympärillä. En ole aikeissa vaihtaa pääsivujen ulkoasua pariin vuoteen, joten... Pääsivujen taustavihreän värikoodi on #9CAD67, jota voi hyödyntää tai olla hyödyntämättä, jonkin sortin vihreä on kuitenkin avainsana. Myös muita värejä saa toki käyttää, mutta toivoisin vihreää näkyvän jossain määrin ulkoasussa, kun se on kuitenkin vallitseva väri pääsivuilla.
Ulkoasuun ei ole tulossa mitään kuvia (muuten kuin tietysti hevosten kuvat itsessään, muttei mitään yleisiä kuvia), joten grafiikalla voi kehitellä jotain eloa ulkoasuun.
Otathan huomioon, että leiska on tulossa ravureiden käyttöön. Perusperiaatteena tiedoissa tulee näkymään tällaiset asiat, eli perustiedot, sukutaulu ja kilpailutulokset. En halua mitään tiettyyn alueeseen kutistettua kilpailukalenterialuetta, joten se kannattaa myös ottaa huomioon.
Leiskan tulisi toimia sekä IE:lla että MF:lla, muuten touhu on aika lailla turhaa (ihan pikkufibat voidaan antaa anteeksi, mutta suuret heitot...).
Pidän tämäntyylisistä:
http://derwin.webs.com/hevoset/eetu.htm - asettelu, värimaailman tasapainoisuus
http://luned.net/totti.html - asettelu, selkeys
Ei mikään pakko ole, mutta tykkäisin siitä, että ensin olisi hevosesta iso kuva, ja sen alla pikkukuvia, tai sitten vaihtoehtoisesti tuollainen listaus kuvista, niinkuin esimerkeissä näkyy - listauksen tulisi kuitenkin olla vasemmalla, en tykkää oikeasta ;D.
Palkka on se, mitä te haluatte, eikö totta?
- Kirjoittelen mielelläni tekstejä (lukiotason äidinkieli, joten ihan kohtuullista suomen kieltä luvassa). Sukuselvityksiä, luonteita jne.
- Voin palkita sinut ravikuvilla (sekä poni, että hevoskuvia) (- ratsukuvia ei tällä hetkellä ole konerikon johdosta saatavilla, eikä niitä muutenkaan ole paljoa)
- kilpailen (joskaan en kovin mielelläni isoja määriä yhdellä hevosella, ne voivat jäädä muuten roikkumaan pitkäksi aikaa)
- keksi ja kysele, minä kyllä puraisen jos ei kelpaa :D
|