Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 137

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   14.9.09 09:33:35

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=462047&t=462047

Vielä 63 topikkia to go :D (magnetien piilohaaste, älkää yrittäkö urkkia :p)

Geocities lopettaa, joten hevosten sivuja pitäisi ottaa talteen. Iso kasa raviharrastuksen historiaa menee hukkaan, jollemme me tee mitään asian eteen. Teethän myös sinäkin osasi?
http://www.phpbbserver.com/virtravurit/

Re: Ravikeskustelu 137

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   14.9.09 09:37:30

Avoimia raveja/tapahtumia

http://freewebs.com/jymy/villit19.htm
http://freewebs.com/jymy/villit20.htm
http://freewebs.com/jymy/villit21.htm
http://freewebs.com/jymy/villit22.htm
http://paulan.atspace.com/trot/huutokauppa.htm

(varmasti on lisää, mutta nämä bongasin pikana ed. ravitopicista)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   14.9.09 09:53:33

Tiedoksi kaikille että minä alan pitämään VRER:n ravikalenteria.
Icengard siirtää VRER:n sivut uudelle palvelimelle ja tekee minulle kalenteria varten tunnukset, jonka jälkeen pääsen aloittamaan toimessa.
Ilmoittelen kun saan lisätietoa, jos Icengard ei itse tänne ilmesty kirjoittamaan :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   14.9.09 09:57:29

Niin, ja kun nyt yllyin yksinpuhelemisen makuun, niin puhutaan vähän aikaa rakkaasta Rapu-seurastamme (klick). Ne yhdet jo menneet ravit, joista ei ole tuloksia johtuvat ihan miun konerikosta ja koitan tuunailla niihin tulokset jotakin kautta (kukaan ei sitten suutu jos sieltä puuttuu jonkun hevosia, joohan?).

VRL:n alaisia kisoja saa järjestää. Kripsillä on nyt vähän liikaakin irl-elämää ainakin miun mielestä (;D) ja miulla taas tämä konerajoittuneisuus tekee tehtävänsä.

Seuralistoja päivitetään toistaiseksi vain VRL:n osalta (miun takia taas), joten toistaiseksi riittää että on siellä vrl:n listoilla, joskin se pahapaha lomake pitää silti lähettää.

Lähettäjä: Krips ruokatauolla 
Päivämäärä:   14.9.09 11:24:42

Kripsillä on nyt vähän liikaakin irl-elämää ainakin miun mielestä (;D)
Kiitti vaan :D No mutta ei vaan, aika oikeassa kyllä olet... Ehkä kuukauden päästä helpottaa. Sit keskityn vain ihkuihin virtuaaliheppailuihin :D
Lupaan sitten marraskuussa järkkäillä raveja ja kaikkea muuta mukavaa :)))))

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   14.9.09 12:30:17

Heltsu, hienoa :) Jäämmä odottelemaan.

Krips... Kripa, krimps... voi voi voi...

aika oikeassa kyllä olet
Simps on AINA oikeassa. Ei saa typotella aikaa ja ainaa :D Ihan varmasti typotit ;D

Ja mie muistan tuon lupauksen. Marraskuussa vähintään neljät ravit! En muuten selviä sinne asti!

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   14.9.09 15:39:19

http://www.freewebs.com/rt_winsome/ravit Tulokset tulleet!

2 muuhun + mestaruuksiin otetaan vielä osallistujia...
http://www.freewebs.com/rt_winsome/ravit
http://www.freewebs.com/rt_winsome/ravit
http://www.freewebs.com/rt_winsome/kv/ra

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   14.9.09 16:16:42

Saakelin botit..

Päivämäärä:   14.9.09 16:18:35

Jymykunkkarit - osallistumisaikaa tämän viikon loppuun!
http://freewebs.com/jymy/villit18.htm

Mulla on koeviikko tän viikon keskiviikosta ens viikon tiistaihin, pitäis lukea + käydä tallilla niin v-hommat kusee.. Koittakaa kestää :D

Lähettäjä: Varjeltu 
Päivämäärä:   14.9.09 16:42:24

Peppi// En tiedä huomasitko tuolta edellisestä topasta, mutta kuitenkin...

Neppis ja Fasu
ovat molemmat "aloittaneet ihan hyvin. Pari starttia tosin vielä sivuille lisäämättä.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.9.09 17:19:02

hei mihinkäs se oli se 200 topan tavoite?
tätä vauhtia ainaki iha jees, mulla meni koko edellinen topa ihan ohi XD

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   14.9.09 17:35:36

Musta tuntui, että edellisen topan täyttämiseen menee ikuisuus. :D

Mutta siis, hienoa kuulla, että ravikalenterille saatiin uusi ylläpitäjä. Itse en uskaltanut hommaan ryhtyä, koska tänä vuonna koulukiireitä on vain yksinkertaisesti liikaa.

Yhyy, mä en pääse meidän myytävistä hepoista eroon, varmaan niiden kanssa pitää siis vielä kestää...

Lähettäjä: Sini 
Päivämäärä:   14.9.09 17:45:17

MYYNNISSÄ UPEA RUSS-VARSA!

gr-o/t Nimeen ja sukupuoleen 100% mahd. vaikuttaa! (ei kasvattajaliitettä)
e. JM Pernilla 1.48,7
i. Svante JM 2.28,5

Haluatko russponivarsan, jolla riittää kapsiteettia kilparadoille? Hienoista Jymyn kasvateista on nyt saatavilla upea tulevaisuuden lupaus! Emänsä puolelta varsa perii vauhtia ja hurjapäisyyttä, isänsä puolelta matkaavoittavia askeleita ja hurjaa päättäväisyyttä.

Älä missaa tätä mahdottoman hienoa tarjousta, vaan vie tämä karvapallero suoraan kotiisi. :) Ostajalta en vaadi muuta kuin sivuja mielellään noin kahdessa viikossa sekä kattoa pään päälle, kisaamisen määrän yms. saat päättää ihan itse.

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   14.9.09 17:49:49

Myynnissä

lv-o. Captain Kind
s. 17.07.2009
Corden Demo x Memory Of Major
Ei kilpailtu ?

lv-o. Gangster Kind
s. 02.08.2009
Glorious Master x Blaze Loisto
Ajattu koelähtö + muita lähtöjä (~10starttia)

Oreille saa halutessaan kuvat mukaan.

Päivämäärä:   14.9.09 17:54:01

Captain Kind <3 Tykkään. Toi olis meille ihan kiva, mut ääh. inhoan sivujen tekemistä.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.9.09 17:55:33

eipä oo rasselle mittään myynnissä..

kellään sattuis olee pitkäsukusta shetutammaa kaupata? tilari, syntyvä, syntyny, nuori, vanha, startattu, starttaamaton, ei ainakaa kovin läheistä sukua fiaskolle?

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   14.9.09 17:55:38

Magnetie -- osta osta, teen sulle ne sivut sitten vaikka : D

Päivämäärä:   14.9.09 18:51:38

Rasse, mein kopuista saa aina varsaa ;D Tosin ne on sukua siun kopuille kuitenkin.

Heltsu, julmaa :p Tosin öö.. Jos oletetaan, ettei se ole kilpaillut, niin se menis miulla vielä varsana.. Ääh.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.9.09 18:52:40

simps >> no nii on XD eli dissaan sua XD

Lähettäjä: October 
Päivämäärä:   14.9.09 19:11:48

On se hienoa että täällä on jaksettu näin pitkälle. Hieno homma.

Kertoilkaas vaikka vähän kuulumisia. :-)

Lähettäjä: veya 
Päivämäärä:   14.9.09 19:27:48

Pisti silmään noista Miraclen raveista, on aika suuret ryhmäkoot :D

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   14.9.09 19:38:28

Hei Peppi huomasitko edellisessä topassa ilmotin Ressun juoksevan 34-aikaa. :)

Ja Magnis, ellperi@hotmail.com on uus msn ni sen voipi lisäillä. ;)

Päivämäärä:   14.9.09 19:54:38

Rasse, ihan rauhassa dissaat sitten ;D

veyaa kompppailen, ryhmäajoon tulee 12 os. ja tasoitusajoon 16 osallistujaa, että on noissa aika paljon ilmaa.

October, mitäs tässä. Samaa vanhaa: Ponit juoksee umpisolmua ja menestyy tai kusee sukkaansa, että ei mitään uutta ;D Siulle?

riella, mie lisäsin siut (riepulainen@hotmail.com)

Päivämäärä:   14.9.09 20:31:12

Heltsu, eikös Kapu ole meillä, ja olen sivutkin jo muistaakseni laittanut? http://feewebs.com/jymy/kapu.htm

Riella, joo huomasin, en muistanut vastata :D

Varejeltu, hienoahienoa :)

Päivämäärä:   14.9.09 20:32:16

Helsu, hups olinpas mä hyvä =D Katoin hevosen nimen väärin, eri heppa mulla ;)

Päivämäärä:   14.9.09 20:40:12

Hyvä Peps, siul menee lujaa xDDDDDDDDDDDD
(näin raviporukka kannustaa toisiaan!)

No mites Huuko juoksi?

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   14.9.09 20:41:28

Peppi -- haha :'D onnistuit kirjottamaan toiseen viestiin mun nimimerkinkin väärin, ärrr :D

LähettäjäPäivänsäde 
Päivämäärä:   14.9.09 21:10:21

Oi voi, miten tuo Sinin varsa olisi perfekto.

Päivämäärä:   14.9.09 21:18:48

Heltsu, joo huomasin xD

Simppa, Huuuuuuko meni ihan ok, vähän meni persiilleen noi "viime hetken varustemuutokset" ja näin :D Kolmas oli ja saatiin pokaali! :DD

Päivämäärä:   14.9.09 21:24:00

Miracle, taitaa olla pikkuruinen virhe tuolla Winsomen ravituloksissa - joku yli 20 heppaa samassa lähdössä :D Tasoitusajossa on se 16 maksimi ja ryhmäajossa 12. Sun pitää jakaa noi lähdöt ryhmiin ;)

Lähettäjä: kuRr 
Päivämäärä:   14.9.09 21:40:24

Tuon lämminveriravureita Ruotsista ja USAsta http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=473055&t=473055. Kiinnostuneet tekemään tarjousta tunotitopan puolelle..

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   15.9.09 14:31:29

Joo huuuuups. :D Kannattaa tosiaan vääntää tuloksia puol 12 illalla... -.-

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   15.9.09 15:37:27

Sini, Pernilla sivut varsin sekavat Firefoxilla (kaikki ravikisojen alapuolella hyppää tekstin päälle), IE:llä toimivat.

Lähettäjä: October 
Päivämäärä:   15.9.09 15:46:53

Magnetie, Tässä taistelen irl-elämän kiireiden keskellä ja yritän kuumeisesti keksiä ratkaisua näihin pitkäksi ajaksi hyvin pahasti jääneisiin ja unohdettuihin virtuaalipuolen hommiin. :-)

Lähettäjä: Varjeltu 
Päivämäärä:   15.9.09 16:18:41

Taas tylsät 8h koulussa....

Käykä muilla niin, että päivittävät rakkaimpiensa v-hevosten kalenterit useammin, kuin "niiden tavallisten" hevosten kalenterit, vai olenko poikkeus? :D

Lähettäjä: Sinii 
Päivämäärä:   15.9.09 16:21:10

Fanny / Yritän korjailla jos vaikka saisin toimimaan. Näitten sivujen kanssa on tullu kyllä taisteltua sen verran, että... :D

Päivänsäde / Vie ihmeessä pois vaan! ;)

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   15.9.09 17:59:33

Olin siis aikaisemmin puhunut nimellä Lemona, että olen tekemässä tallia ravi puolelle, tallin tekeminen venähtää erinäisistä syistä jotuen, mutta toivon mukaan voin tille linkin anttaa ennen joulua =)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   15.9.09 18:08:40

Lintu >> jes, aina kaivataan lisää porukkaa :D

ja hei, en oo minäkään M&B:tä julkassu vaikka oon jostain alkuvuodesta asti rakennellu XD

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   15.9.09 18:10:17

Mieltäni kaivaa yksi kysymys: Täytyykö myös virtuaalisille hevosille ajaa ensiksi koelähtö, että voi osallistyua muihin sarjoihin?

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   15.9.09 18:11:28

Lintu
Kyllä myös virtuaalihevosten täytyy suorittaa koelähtö hyväksytysti ennen kuin alkaa juosta muissa starteissa :) Ponien ei tarvitse juosta koelähtöä

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   15.9.09 18:25:39

Kiitos, kiitos paljon Wella
*kiittää ja kumartaa*

Päivämäärä:   16.9.09 10:42:12

Aamunosto (ja jos vaikka sais vähän vähemmäksi noita etusivun roskaviestejä...)

Päivämäärä:   16.9.09 13:35:41

Käykä muilla niin, että päivittävät rakkaimpiensa v-hevosten kalenterit useammin, kuin "niiden tavallisten" hevosten kalenterit, vai olenko poikkeus? :D

Mien itte asiassa päivittele niitä useammin, mutta yleensä sit osaan sanoa niiden viime aikaisien starttien menestyksestä enemmän (ajat, sijoitus jne melko tarkasti, kun yleensä sitten osaan sanoan vaan että onko mennyt hyvin vai huonosti). Nyt tosin ei ole varsinaista erikoissuosikkia ollut pitkään aikaan, edellinen kun lopetti uransa jo aikoja sitten. Mutta on tuolta kyllä uusia tulossa ;D

Millaiset hevoset teidän suosikkejanne ovat? Mietin tässä itte, että miulla on ollut sellaisiakin suosikkihevosia, jotka ei ole pärjänneet mitenkään kummosesti, ja myös sitten niitä tallin tähtiä. Ja toisaalta taas varsasta asti suosikkeja olleet on joskus pärjänneet hyvin ja täten vaan parantaneet asemaansa, toisaalta taas flopanneet ja siten mennettäneet asemaansa.

Sulo muuten leikkas miun tukan, yey ;D

Päivämäärä:   16.9.09 14:44:45

Mä kyllästyin lukemaan ruotsia kun en tajuu siitä mitään :D Äikän koe meni ihan kohtuullisesti, tekstitaito päin vttua mutta teoriakoe oli yllättävän helppo :P Hmpph, pitäis käydä ostaa ens jakson kirjat + sellasta, ei jaksa. (*Selittää elämänkiekuroita teille*, varmaan kiinnostaa)

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   16.9.09 14:54:19

Mun suosikit vaan on suosikkeja jostain syystä.
Nykyisistä kaakeista suosikki on varmaanni Tyynymies :> Johtuu varmaan siitä Magnin myyntilausahduksesta, en tiä :D

Päivämäärä:   16.9.09 15:02:47

Mun mokkula katkee kohta keskeltä, kun veli yritti ryövätä konetta multa :D Verinen tappelu.. Eli älkää ihmetelkö jos mun netti jossain vaiheessa katkeaa enkä tuu enää ikinä tänne xD

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   16.9.09 15:10:36

Mahdollisuudet saada J.E.P. Vauhtiveikosta varsa alkavat hiljalleen käymään vähiin. Ori poistuu (julkisesta) siitoskäytöstä viikon 39 (eli su 27.9.) jälkeen eikä siitä tule tarjolle pakastetta.

Jos tallista löytyy tai on muuten tietoa Conartist Yepin mahdollisesti listaamattomasta jälkikasvusta, ovat ilmoitukset tervetulleita. Sukulaisille kannattaa toki myös vaihtaa oriin linkitys nykyiseen olinpaikkaan.

LähettäjäPäivänsäde 
Päivämäärä:   16.9.09 15:15:07

Sinii, oikeesti? Tuo olis kyllä oikein kiva lisä meidän poneihin, hiukkasen erisukuinen :)

Lähettäjäonniina 
Päivämäärä:   16.9.09 18:31:07

mulle mitään lämminverisiä ravureita tarjolla?? :) tuossa topicistani kopsaistu ostotarjous ehkäpä juuri sinun hevosestasi.

"irl-elämän ravitausta tahtoo v-maailmaan. Itse olen v-maailmassa kyllä ennenkin pyörinyt raviradoilla, muunmuassa serkkuni omisti redpapers stablen jonka hevosia/tuonteja saattaa edelleen olla teiänkin suvuissa (mm. hopealehdon kanssa yhteisiä varsoja löytyy paljonkin)

joten, nyt olisi oman ravurin hankinta. joko Lv tai Sh, tarpeen vaatiessa molemmat.
Nyt olen suvun kanssa erittäin tarkka ; parhaat näytille ;)

vanhat sukulinjat aina etusijalla.

Hevonen tulisi Ovaloniin, ratsujen joukkoon ravailemaan..

kisanäyttönä vaikkapa Hessun valitettavasti tällä hetkellä ei ole ravuria antaa näytöksi."

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   16.9.09 18:42:11

miun suosikki on Fiasko <3
Se vaan on niin paras :D ja miun eka ravuri :D

Päivämäärä:   16.9.09 18:48:15

onniina, osaatko yhtään sanoa että minkä tyyppistä sukua arvostat? Vanhoja sankareita (Moneymaker, Rockefeller jne) vai sitten muuten vaan hyvin menestyneitä jne. (joo, en osaa selittää tänään). Ku muuten voidaan tarjota vähän vaikka mitä xD

Vauhtiveikosta pitää kyllä meille saada vielä yksi varsa, pitää vaan kehitellä kiva tamma jostain... Vai löytyykö Leena siulta jotain tammaa josta meille saisi varsaa?

Lähettäjäonniina 
Päivämäärä:   16.9.09 19:01:43

vanhat sankarit on nam <3 varsinkin moneymakerin tai rockefellerin sisältävät suvut.

mutta myös muut tuon ajan orit olis kiva saada :D

eli siis tamma saa olla linjoiltaan "uusi" kunhan orilla löytyisi suvustaan näitä vanhoja sankareita, / hyvin menestyneitä.

Öh :D eli siis näin jotenkin supistettuna, hevosen suvussa arvostan isäorin menestystä ja hyvää sukua suuresti, emätamma voi olla sanomattomampi.

Lähettäjäonniina 
Päivämäärä:   16.9.09 19:15:10

myös ori Further loiston ja gt Hard as rockin varsat/varsanvarsanvarsat tms olis kiva saada näytille :D

Päivämäärä:   16.9.09 19:45:14

onniina, Further Loistosta voi kyllä saada varsaa (kiva että joku muuki ku mie tietää sen ^^) On vielä vähän aikaa jalostuskäytössä. Kattele jos meiltä löytyisi sopivaa tammaa.

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   16.9.09 21:42:45

Noniin, tallia rakensin tänään lisää, enää pari sivullista tekstiä ja voin näyttää sitä yhdelle halukkaalle, joka sitten kertokoot kaikki viat.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   16.9.09 21:44:52

Vauhtiveikosta pitää kyllä meille saada vielä yksi varsa, pitää vaan kehitellä kiva tamma jostain... Vai löytyykö Leena siulta jotain tammaa josta meille saisi varsaa?

Noh, meiltähän ei oikeastaan tilauksesta varsoja saa. J.E.P. Huvitar olisi kuitenkin teoriassa mahdollista saada emäksi, kun ei "tänä vuonna" astutettu. Varsa kuitenkin syntyisi aikaisintaan viikolla 45 ja siihen vielä pari viikkoa päälle ennen kuin mihinkään lähtisi. Toinen teoreettinen mahdollisuus olisi "myyntitamma" J.E.P. Huumatar 26,2a (J.E.P. Hurmos - N.I.N. Amatsooni, Veroralli), jos 13.9. starttinsa jälkeen jäisi kilpailuttamatta. Tämäkin varsa syntyisi aikaisintaan viikolla 45 ja siihen vielä samat pari viikkoa päälle.

Helpommalla siis pääsee, jos ei ole meidän tamma... ;)

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   16.9.09 22:01:43

Myyttekö te ravi-ihmiset täällä hevosianne tallille, joka on hevosia vaille valmis? Entä rekisteröittekö lv ravuritkin VH:n rekisteriin?

Ja kolmas asia vielä: Löytyisikö jotakin ihmistä antamaan minulle sukutaulu koodin vaikkapa s-postilla?

Jos näihin vastaukset saan, niin voinkin olla hiljaa vähän aikaa, ehkä..

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   16.9.09 22:23:31

3-polvinen sukutaulu

<table width="600" border="1">
<tr>
<td width="193" rowspan="4">isä</td>
<td width="193" rowspan="2">isänisä</td>
<td width="192">isänisänisä</td>
</tr>
<tr>
<td>isänisänemä</td>
</tr>
<tr>
<td rowspan="2">isänemä</td>
<td>isänemänisä</td>
</tr>
<tr>
<td>isänemänemä</td>
</tr>
<tr>
<td rowspan="4">emä</td>
<td rowspan="2">emänisä</td>
<td>emänisänisä</td>
</tr>
<tr>
<td>emänisänemä</td>
</tr>
<tr>
<td rowspan="2">emänemä</td>
<td>emänemänisä</td>
</tr>
<tr>
<td>emänemänemä</td>
</tr>
</table>

Koska jokseenkin pelkistetty copypaste Yepissä esiintyvästä sukutaulusta, leveydet ne mitkä meillä toimivat. Lopullinen ulkonäkö on tällä siis erilainen kuin tuo sivuilta löytyvä, tämä vain pelkkä "pohja". Värit, fontit, fonttikoot, reunatyylit jne. ovat kiinni CSS-määrittelyistä.

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   16.9.09 22:57:56

Pokeri is bäk..

Lähettäjä: Krips ruokatauolla 
Päivämäärä:   17.9.09 11:10:28

Mulla olikin Pokerille jotain asiaa Kendallista. Tämä muistutuksena itselleni. Kotiin päästyäni pitääpi tarkistaa mitä se oli. :)

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   17.9.09 11:14:14

ahh vika koe oli äsken <3

nyt vois vaikka lähtee tallille :--)

Päivämäärä:   17.9.09 13:08:12

Etusivulle..

Mä myöhästyin enkun preppaustunnilta, kun sain älynväläyksen käydä tallilla ajamassa ponin kun oli 2h aikaa :D En sitten jaksanut mennä ollenkaan :D

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   17.9.09 17:15:55

Noni joku teistä ostaa vielä tämän kasvatin pois:

sh-t. Vapina KND
Statistiikka: 23 : 4-1-2-3
Enn. 29,8ke
Vs. 16 850 v€
Kuvat ja luonne halutessa mukaan.

Päivämäärä:   17.9.09 17:34:31

Leena, no miun pitää katsastaa asia äkkiä. Eihän tuo toisaalta liian myöhään syntyisi, mutta hmm. Mie mailailen sitten vaikka, olen nyt niin pihalla virtuaalijutuista että ei mitään rajaa -.-

Lintu, kyllä hevosia myydään uusillekin talleille (tosin yleensä ei mitään kymmentä kerralla, mutta siis joo). Jotkut rekisteröivät hevosensa VRL:n rekisteriin, mutta useimmat ei. Itselläni on ehkä kolmasosa hevosista rekisterissä. Sukutaulukoodeja löytyy myös esim. täältä, mikäli haluat lyhyempää/pidempää taulua.

LähettäjäSinii 
Päivämäärä:   17.9.09 18:02:25

Päivänsäde, tsekkaa: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=473584&t=473584
Varsa lähti sulle, jos sen vielä haluat ;)

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   17.9.09 18:04:52

Heltsu, tuleeko luonne mukaan?
Magnetie ja muut, kiitos sukutaulu avuista :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   17.9.09 18:06:30

Lintu -- juu luonteen ja kuvat saa halutessa mukaan :>

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   17.9.09 18:35:43

tämän näköinen talli siitä tuli. Jos kelpaa, niin rupean sitten tallia täyttämään.

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   17.9.09 18:44:17

Yääh, haluun uuden koneen :'<< Oon jo varmaan 4 kertaa saanut laitettua tulokset raveista, kun kone ilmottaa että netti käynnistyy uudelleen ja pam, taas täytyy aloittaa koko juttu alusta, kun ei tallennu...

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   17.9.09 19:33:30

Käykääpä hakemassa itsellenne sopiva Taikasumulainen kisaamaan, siitokseen tai sitten vain tallin koristeeksi!
Useita vanhempia kasvatteja myynnissä ja viimmeistään 1.10. tulee loputkin, joiden omistajan nimen perässä on kysymysmerkki.

Lähettäjä: Sinii 
Päivämäärä:   17.9.09 20:04:25

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=473584&t=473584

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   17.9.09 20:05:22

hei kenelt löytyis meidän Pinnille (ranskis, evm-suku, tamma, 17,8ly) mies?

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   17.9.09 20:06:35

http://www.freewebs.com/abilitatrotters/tammat/pinni.htm

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.9.09 20:09:59

APUA! Oon ollu niin ton Cornirin lumoissa ettei innostusta ole juurikaan Demonille riittänyt. Tänään myös huomasin kuinka idiootti oon ollu että oon periaatteessa taulukolla laittanut kisat hevosten sivuille, vaikka yksin kertasinta olisi laittaa ne näin. Nyt pitäisi sitten varmaan kaikkien hevosten (paitti eläkeläisten) kisakalenterit muuttaa tommoseks ja jessus mikä vaiva! Apua mitä teen, sillä kovasti tekisi mieli lisätä kisoja mutta ei todellakaan inspistä ton taulukkohärdellin kanssa :(

Haluun takasi messiin! <3 Mutta miten, mitä teen? :(

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   17.9.09 20:56:26

Sorel -- Oonkin ihmetelly kun sua ei oo näkyny täällä keskustelussa :> Mä voin laittaa tylsyyksissäni muutamien hevosten kisat tuohon muotoon :D Laittelen sulle vaikka maililla ne sitten :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.9.09 21:48:47

Heltsu: OIKEESTI?! Ihanaa kiitos tuhannesti! Kyllä tämä tästä, pian oon taas aktiivisesti teitä kiusimassa :D

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   17.9.09 21:57:03

skipidibot

Päivämäärä:   17.9.09 21:58:55

Pokeri > Kendall 21. Vanhoilla sivuilla ei ollut syntymäaikaa, joten sävelsin sen itse. Onko muuta korjattavaa, huomautettavaa? Ja olikos sulla vielä jotain merkkaamattomia kisauksia orille?

Lilla > Lunedista voi tarkastella meidän ranskisorheja. Kaikki eivät vielä jalostuskäytössä, mutta kysy ihmeessä, jos joku kiinnostaa. :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   17.9.09 22:00:09

Sorel -- seitsemäs hevonen menossa :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.9.09 22:02:44

Heltsu: O.o Wau!

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   17.9.09 22:14:05

Sorel -- tuossa nyt nuo mitä olen laittanu:
http://wywwen.net/kind/demon.txt
Jotain pikku virheitä saattaa sit olla :D

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   17.9.09 22:15:39

Sorel, nappaa muistioon copypastella sivuilta (siis ei koodia, vaan siitä itse sivulta)? Sit vaan nakkaa tarpeelliset koodinpätkät sinne?

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.9.09 22:16:37

Heltsu: Suuren suuret kiitokset suuren suuresta avusta! <333333

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   17.9.09 22:18:05

Sorel -- voin ainakin noi loput lv:t laittaa huomenna ja katsoo sit jaksaako suokkejakin laittaa :>

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.9.09 22:27:12

Heltsu: Olet kyllä enkeli <3

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   17.9.09 22:29:24

Sorel -- heh :D päivittelen tuolle samalle sivulle sit uusia, nuo äskeiset näköjään laitoitkin jo sivuille :>

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   17.9.09 22:32:17

Sorel, Btw NK Lämminveriset on vielä sun vastuulla? Kun onkohan mun Champion-anomus tullu ollenkaan perille, kun wippies on taas viime aikoina kiukutellu jonkun verran.

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   17.9.09 22:37:10

Minut ja [link=www.kariban.webs.com]tallini[/link] unohdettiiin vallan? katsokaa ja kertokaa, mitä mieltä olette. Rakentavaa palautetta, kiitos :)

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.9.09 22:37:13

veya: Voisin huomenna katsoa sen sivuston päivityksen :)

Päivämäärä:   18.9.09 07:23:50

Lintu, me ollaan skippaamisen ammattilaisia ^^ En mie nyt oikeen osaa sanoa mitään tuohon, ihan jees alku. Mie oon siinä mielessä huono että kattelen lähinnä hevosia enkä tallia ;D Ravipuolen porukat on huonoja siinä suhteessa, hahaha.

Hanna[VRL-0847], huomasin tuon Taikasumun Jokerin kysymysmerkillä. Ei Ake miun mielestä oo hevosia jättäny heitteille ^^ Sharletin omistuksessa olevat voi ainakin myydä huoletta eteenpäin ja samoin uskoisin Ravitalli Mailin omistuksessa olevat, kun ei Elyse tunnu sen suuremmin v-heppailevan enää.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   18.9.09 13:56:30

Oivoi taas Heltsu oli tehny lisää <3

Päivämäärä:   18.9.09 14:35:01

Pienen pieni tarina teille. Olipa kerran Simppasimomagnumagnetiemikälie, joka onnistui hajottamaan koneensa (tai no veljen se mukamas on, mutta simppa omistaa oikeasti kaiken). Sitten Simppa piti taukoa virtuaalitalleilusta kun Simpalla ei yksinkertaisesti ollut konetta, jolla tehdä mitään (ymmmärtänette tuskan ^^). Sitten Simpsin luo tuli Sulounicorn, joka päättikin sitten antaa koneensa Simpsilandiaan ja ostaa itselleen uuden koneen (*kateudesta vihreä*). Simps keksi, että hei, nythän Simps voi tehdä rästisivut.

Mutta tiedättekös mihin Simps törmäsi? Tyyppiin nimeltä No Can Do. Kaikki tiedot ostetuista ovat sillä toisella koneella (joo-o, niin. Yllättäen simps tyhmä ei pitänyt niitä tiedostoja tällä toisella koneella), joten nyt Simps on jumissa. Simps ei muista kaikkia ostamiaan hevosia, koska Simps on tehnyt vaikka mitä tässä välillä.

Haluattekos te auttaa? Te voitte antaa linkkejä tietoihin. Simps muistaa ostaneensa Pepiltä Fredrika JM:n ja kaksi muuta (prh ja oliko russ - haluaisko Peps kenties heitellä vaikka msn välityksellä niiden tietoja?), pari Demonilaista (jotka tosin löydän varmasti kasvattilistan kautta), Hessiltä Kekan Roiston (senkin tiedot löytyy) jajaja... Kasvatit on sitten asia erikseen, omille kasvateille (muiden orit) löytyy kyllä tiedot, niistä lähtee mailia mm. Leenalle mahdollisimman pian.

Simps tonkii vielä forran läpi mutta Simps ei muista kaikkea kun Simpsillä on liikaa muita asioita nyt mielen päällä, ja siitä Simps on pahoillaan. Pikkusimppa koittaa kuitenkin palailla takaisin ja ryhdistäytyä. Nythän te kiltit sitten autatte Simpparaukkaa?

(Ja haluaako joku muuten kertoa missä Lokki on? Ei oo näkynyt eikä kuulunut vähään aikaan.)

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   18.9.09 14:38:30

Magnetie: Juu teille edelleen varattuna nuo kaksi suokkia :>

http://www.launiel.net/demon/kasvatus.htm

Päivämäärä:   18.9.09 15:01:16

Kiitos Sorel, etenkin kun olet pitänyt noita varattuna miulle :)

Inhottavaa ku ei oo mitään kirjanmerkkejä eikä mitään tällä koneella. Itken verta. Kaikki puuttuu :s

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   18.9.09 15:11:31

Magnetie: Noo kyllä se siitä =)

Päivämäärä:   18.9.09 15:15:14

Kripsinen näköjään osaa linkittääkin. Tai lähinnä kirjoittaa linkit loppuun :D Kendall 21...

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   18.9.09 15:15:33

Tehdäänpä sit ihan selväksi lopullekin populalle, että mun elikoiden sivut voi todellakin olla epäaktiivit useamman kuukauden. Ellei tää oo tullut hirveen selväksi sillon kun hevosia oon ostanut, niin nyt sitten pitäis olla. Muistaakseni olen useampaan otteeseen maininnut että olen erittäin laiska päivittämään sivuja.
Mun kohdalla se päivittämätön sivu ei tarkota että hevonen ois hylätty. (Jos mie jostain eroon haluan, niin uskokaa tai älkää, mie laitan postia kasvattajalle..)

Ugh.

Päivämäärä:   18.9.09 15:20:00

Sorel, joo eiköhän. Nyt on kiva Sulppasen ex-kone, saa taas hankittua kunnon nettielämän. Rrrrrakastan. Pitäs vaa päästä väliveljen ohitte sinne ;D

Akeya, näinpä. Mie ihmettelen miksei miult viedä ikinä kasvatteja, oon superlaiska päivittelemään sivuja vaikka kisaisinkin. En mie ainakaa siult tuu kasvatteja penäämään takasin ennen ko sivut on kaks vuotta päivittämättä ;D Sie oot niin kiltti tyttö että postailet. Eipä sillä, nää pitempään harrastaneet kuten sie osaa jo sen verran, oot vanhus :p

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   18.9.09 15:25:03

Mag, siis hyvähän se on että kasvatin perään kysellään jos sivut on päivittämättä, mutta aika ikävällä sävyllä tuli :|
Nyt kun sais vielä nettiin asti Jokerin päivitetyn sivun, ni ois aika jees. Oon vaan jostain syystä kadottanu herralta pari montestarttia. Pitää varmaan koluta vielä läpi uusiksi noi kisapostit.

Päivämäärä:   18.9.09 15:27:04

Ake, nojoo. Mailaaminen ensteks perään on aika pop. No mut ehk sie oot vaa nii huomaamaton ^^

Päivämäärä:   18.9.09 15:27:39

täytän ^^

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.