Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 134

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   28.8.09 20:36:27

edellinen

sparrow hommaa karkkiauton
miia pyöräilee ja kuvaa
peppi oli tarkkaa
entäs muuta?

Re: Ravikeskustelu 134

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   28.8.09 20:38:28

+ että Sparrow rakentaa pihaton!
+ Sparrow vauva menee ihan oikeasti opetuslähtöön maanantaina
+ Sparrowlla on lääkärintarkastus ensi viikolla
= sitten Sparrow alkaa ajamaan kilipaa

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   28.8.09 20:39:25

Onko kenelläkään sen Fabulous Master-tammasarjan osoitetta missaan, epävirallinen suurkilpailu oli?)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   28.8.09 20:41:27

wooow :o

+ rasse kävi taas lääkärillä polven takia ja sai kuulla viisaita sanoja:
-> polvi on turvoksissa
-> polvessa on nestettä
-> ei oo luu paskana
-> no en @!#$ älynny -.-'
+ rasse on tän viikonlopun jälkeen kuollu
+ rassen pitäs tehä läksyjä
+ rasse unohti mitä sen piti kirjottaa
+ rassen pitäs siivota
+ rassen säbäjoukkueesta tulee paska ku tullu iha hemmetisti uusia huonoja surkeita paskoja
+ rasse on kiltti ja ystävällinen ja ajattelee muita
+ rasse vois lopettaa jo näitten lisäyksien duunailun

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   28.8.09 20:47:05

Haha :D

+ Smirren vauva opetettiin menemään autoon eilen. Sitten kovasuina haukuttiin Vepsä ja naureskeltiin jälkeenpäin kun ratsutytöt itkeä pillittivät kun kaksivuotias Responselainen ottaa rysäytti kyljelteen hevosautoa vasten. Naureskeltiin siis vasta tunnin jälkeen kun kaapinkokoinen varsa mussutti kauroja autossa hiessäpäin.

Hopsansaa.

(+ että vauvan puolisokea tarhakaveri (alias Kääkkä) luuli onnellisena pääsevänsä raveihin kun meni kaksivuotiaan kaveriksi autoon (= meni tänään kuin vanhatekijä eilisen shown jälkeen). Kääkkää kiukutti kun ei päässyt raveihin. Mokomakin kilpahevonen pääsee seuraneidiksi... siis ruunaksi maanantaina vauvalle :D)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   28.8.09 20:48:12

Tierra pillittää huoneessaan ja yrittää aloittaa elukoiden vesien vaihdon tai tehdä jotain muuta hyödyllistä.. lisäksi koulumotivaatio (jo nyt) ihan hukassa.. :D

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   29.8.09 10:54:52

Sparrow-Mind -- Tuossa Fabulous Master-tammasarjan osoite;
http://paulan.atspace.com/trot/tammasarja.htm

--

Osallistukaa:
1.9.
6.9.

Myynnissä:
sh-t. Vapina KND
enn. 35,0ake
vs. 12 550 v€

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   29.8.09 11:02:23

Heltsulle suurkiitos!

Lähettäjä: Nella 
Päivämäärä:   29.8.09 11:35:35

Mitä mieltä olette suvuttoman ja "ulkomailla kilpailleen" (sivuilla keksitty statistiikka ja ennätykset) ravihevosen/ponin tuomisesta virtuaalimaailmaan kilpailukäyttöön/siitokseen? Onko suhtautuminen eri kilpailukäyttöön ja siitokseen tuodun kohdalla?

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   29.8.09 11:44:51

Nella, semmosiahan täällä on pilvin pimein, mutta siitoksessa arvostetaan enemmän semmoista jolla on "oikeasti" kisattu, vaikka olisikin tuonti.. Omia kasvattejahan voi tuommoisilla tehtailla miten paljon vaan, kyllä ne käy kaupaksi siinä missä muutkin. :)

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   29.8.09 12:14:59

Joo, ehkä parempi että olisin hiljaa, mut joo.

Arvostan sata kertaa enemmän oikeasti kilpaillutta suvutonta - vaikkei sillä olisi kuin 20 startttia takanaan- kuin kokonaan ulkomailla kilpaillutta. Okei, ne on ihan kivaa vaihtelua, mutta miun mielestä se on sitä, että omistaja hommaa hevosen, jonka maineen tekee sitten ne muiden omistamat ja kilpailuttamat jälkeläiset.

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   29.8.09 12:24:06

" jonka maineen tekee sitten ne muiden omistamat ja kilpailuttamat jälkeläiset "

Meillä on kymmenvuotias Dowling Mystery (toistaiseksi kilpailematon, ja saa ehkä jäädäkin sellaiseksi) josta kaksi jälkeläistä Suomessa. Ja nämä molemmat ovat omissa nimissäni, ja saa jäädäkin. Meille Dowling Mystery tuli ainoastaan Thoughtfulia (<>) varten ja ihan kokeilumielisenä hankkeena. Minä olen ainakin tyytyväinen Mysteryn näyttöihin Suomessa; sen tytär Joyful on menestynyt ihan mukavasti.

Oristamme huolimatta minä arvostan eniten maahantuotuja ja Suomessa kilpailleita yksilöitä. Maahantuodut ja ulkomailla kilpailleet orit asettavat myös kiperiä kysymyksiä koskien Virtuaalisten Lämminverikasvattajien kantakirjausta, olen harkinnut sen rajoittamista ainoastaan Suomessa kilpailleille hevosille, mutta kuitenkin olisi surullista sulkea piiristä ne oriit joilla on ihan oikeasti hyviä jälkeläisiä.

Päivämäärä:   29.8.09 12:29:05

sparrow, yleistystä. yleistystä :p

Pitää saada jotain tappelua tänneki aikaan, ku ootte nykyään niin hiljasia. Paha vaan että olen liian itsesensuroiva, muuten voisin pistää tappelun pystyyn :D

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   29.8.09 12:31:23

Mangusti, yleistäminen on hyvä tapa ;)

Njääh. Mun pitäisi keksiä joku hauska ulkoasu BBT:hen kun tämä edellinen on taas jo alkanut kyrpimään (http://www.sinweaver.net/bbt/).

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   29.8.09 12:39:35

Hmph, pikemminkin koko BBT on alkanut kyrpimään. Se on taas lihonnut turhan suuriin mittoihin. Sivusto liian laajaksi ja näin, haluan vähentää linkkimäärää.

Lähettäjä: Unicorn 
Päivämäärä:   29.8.09 12:56:12

Tuli hienoinen takauma tuosta Rassen polvesta:

+ rasse kävi taas lääkärillä polven takia ja sai kuulla viisaita sanoja:
-> polvi on turvoksissa
-> polvessa on nestettä
-> ei oo luu paskana

Sama vika Rahikaisellakin, vois sanoa. Taitaa taas olla siellä seuduilla ammattimaisia lääkäreitä liikenteessä. Tai sitten siellä on taas kerran se lekuriepidemia, että alle 60-vuotiaita potilaita ei voi ottaa tosissaan, eikä niiden vaivoja voi ainakaan hoitaa. Sehän voi vaikka tarttua, iiks!

Miun polvessa oli ekat 2 kuukautta nestettä ja se oli turvoksissa ja ihanan kipee. Sitten se vähän helpotti tai sen kanssa oppi vaan elämään. Kevät meni silti harakoille... Vastahan se polvi tuli kolautettua joulun alla. Mutta joo, täälläpäin mie sentään olen jo leikkausjonossa. Lokakuussa se leikataan just sopivasti liukkaiden alkaessa, että mie voin sitten raajarikkona teloa itteni vielä pahemmin ja sairastua siinä rytäkässä possulentsuunkin. Kaikki samalla kertaa vaan, niin ei tartte vuoroja jakaa, eikös se niin menis?

Mutta joo, mie tänään väsäilen koelähtöravien kutsun. Ihan just kohta xDD

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   29.8.09 12:59:31

Njääh. Mun polvissa ei enää ole kamalasti vikaa, keräävät nestettä. Mutta kai nua ristinivelsiteet ovat parempaan päin.

Hyvä, hyvä! Meiltä pitäisi tulla pari kakaraa koelähtöön.

Päivämäärä:   29.8.09 13:35:24

Okkei, tässä se sitten on.

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   29.8.09 15:05:45

Myynnissä

2-v o. BBT Farewellmyson, enn.

01.08.2009 syntynyt o. BBT Uncrowned (muutettavissa)
i. Aladino, 11,1aly
e. Thoughtful, 11,0aly

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   29.8.09 17:04:42

Tänään palautui taas ajatus siitä, että pitäisi varmaan yrittää löytää rokotuskortti.
Oltiin pomon kanssa viemässä kahta bokseria ulos, mulla toinen, hällä toinen. No, mun taluttama kaveri repäisi ihan kunnolla+mulla hihna huonosti kädessä+kompastuin+liukas lattia.
Ake luonnollisesti oli turvallaan, puoliksi ovesta ulkona, tuloksena kolme haavaa sääressä (jota ennestäänkin olen koirien kanssa telonut) ja komea alkava mustelma oikeassa käsivarressa..

Eihän toi ainoa tapaus, tämän viiden päivän aikana yksi koira on ehtinyt purra (tosin ei purrut ihoa rikki), ei siis näykkäissyt vaan _PURI_, toinen koira hyppäsi päälle (etutassuilla kiinni) ja oli kirjaimellisesti parista sentistä ja sekunnista kiinni ettei ois tullu naamalle..

Tämän siitä saa kun alalle antautuu.

Nyt tää laittaa Unicille postia ja sit herättelee pennun <3

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   29.8.09 18:02:44

Unic >> no mulla ei onneks tossa ilmeisestikään oo mitää muuta ku et se nyt vaan turpoo.. kai?

ja ake yrittää olla telomatta ihteensä :D

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   29.8.09 18:27:40

Mä tiesin, et ois pitänyt veikata Erikassonia voittajaksi tänään Vermossa, MÄ TIESIN.

No pelasinko? Tietysti en.

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   29.8.09 20:07:22

Heli, just niin tyypillistä. :D Ja sit kun pelaat, niin ei varmasti kukaan juokse yhtään minnekkään.. xD

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   29.8.09 20:31:01

Tai pelaat ja oikea hevonen voittaa, mut huomaat et lipukkeessa on väärä hevonen x) Näin kävi Ylivieskan Malja-ajossa vuonna pipo :D

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   29.8.09 20:52:49

Derby oli kyllä hieno :) Tulin juuri vähän aikaa sitten, ravibussilla mentiin :D Kuvia on kivasti, mutta taisi tulla taas "laatukuvia"..

Mitäs työ täällä?

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   29.8.09 21:04:10

oliver twist oli kuulemma ollu viimonen ja jim småbo viides. jimi teki sen mitä oli odotettu (ainaki savarin mukaan), olli ei..
kaveri tuntee ne omistajat :D

ite olin kansallisia estekisoja kuvaamassa ja jep, tuli TOSI laadukkaita kuvia..

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   29.8.09 21:06:51

Oliwer Twist taisi laukata lähtöön kun oli jo etusuoralla kaukana muista. Otti muut kyllä kiinni mut ei noussut enää.
Ihan odotettu hevonen kyllä voitti.

Onneksi sadekkin pysyi poissa päälähtöön asti.

Päivämäärä:   29.8.09 21:21:57

Jim Småbo, Etoile Etain ja sitten se nro 12 osui eniten linssin eteen, kun ne on söööööööööööpöjä!

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   29.8.09 21:29:26

Katoin 6. lähdön loppuun, sitten piti lähteä :/ Kuvat näyttäisi suurimmalta osalta ainakin kamerassa ok:lta, koneelle en ole vielä purkanut.

Tässä ois muuten Heltsun ja Wellan varsat; voin pistää kyllä mailissakin tiedot, jos ette tähän kuittaa :)

Wella, 20.8. t. Pillow Talk UJ
http://burn.atspace.com/uni.html

Heltsu, 20.8. o. Oriental KND
http://burn.atspace.com/oriental.html

Päivämäärä:   29.8.09 21:44:24

HeliK, mun kaikki kuvat on pirun huonolaatuisia :D Mut kivaa ainakin oli =)

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   30.8.09 11:24:33

Heli K
Nappailen tästä tuon varsan osoitteen :)

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   30.8.09 11:29:06

Pitäis tämän päivän aikana tosiaan purkaa nuo Derby kuvat koneelle. Huomaa kyllä ettei ole kuvannut vähään aikaan kun laatu ei taida olla ihan toivomaani :D

Päivämäärä:   30.8.09 11:43:24

Mulla on koneella jo ja oon nimennyt jotain 200 kuvaa :D Vielä ainakin 500, wouu..

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   30.8.09 13:02:03

Heli, Rock's Key To My Soul löytyy meiltä, heitän linkin seuraavaan viestiin.. :)

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   30.8.09 13:03:07

Heli, http://bjt.harha.net/rokki.htm :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   30.8.09 14:42:01

HeliK -- kiitos sivuista, ei tarvitse mailitse laittaa :>

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   30.8.09 16:25:18

Sain purettua Derby-kuvat, tuli varmaan joku kuutisensataa :D Alkupään kuvia nimesin jo ja hyviltä näyttävät, värisävyt vaan heittävät välillä häränpyllyä...

Jennille kiitokset linkistä :)

Päivämäärä:   30.8.09 19:39:35

ylös tääkin

Sain just toisen englannin kirjoitelman valmiiksi.. Vielä riittäisi läksyjä :P

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   30.8.09 19:51:18

Mä oon taas töissä ja tekis mieli repiä ihmisiltä päitä irti :S

Päivämäärä:   30.8.09 19:56:28

Vieläkö tulee osallistujia? Lisäilen taas tänään osallistujia jos vaan jaksan :)

http://freewebs.com/jymy/villit18.htm
http://freewebs.com/jymy/villit19.htm
http://freewebs.com/jymy/villit20.htm
http://freewebs.com/jymy/villit21.htm
http://freewebs.com/jymy/villit22.htm

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   30.8.09 19:58:07

en oo ilmeisesti pepsin raveihin vielä osallistunu?
pittää osallistua kun ehtii :D

LähettäjäSinii 
Päivämäärä:   30.8.09 20:04:53

Viekääs pois yksi söpö russivarsa, tiedot löytyvät Jälkeläiset-kohdasta, täältä:

http://www.sininmurmelit.webs.com/penni.htm

Päivämäärä:   30.8.09 20:12:21

Miia, et kai :D Osallistu sitten kaikkiin! :D Huomasin että jotkut osallistuu vaan noihin päälähtöihin :D @!#$!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   30.8.09 20:14:24

Pepin tavislähtöihin tulee osallistumisia sitten kun ollaan lähempänä ravien ajankohtaa. Ilmosin noihin päälähtöihin jo aiemmin että ehtii mukaan, mutta muihin en vielä viitsinyt kun ennätykset ja kaikki oli ihan mitä sattuu silloin. :)

Päivämäärä:   30.8.09 20:25:22

Kride, joo kyllähän noihin mukaan ettii, voi olla ettei tällä menolla jouduta ees karsimaan paljoa :S Niin vähän on noita heppoja tullut toistaiseksi :/

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   30.8.09 20:39:52

höh ei vieläkään oo tullut virtuaali derbyn tuloksia :<
missäköhän pokeri mahtaa olla..?

Päivämäärä:   30.8.09 20:44:50

Minäkin kaipailen Pokeria. Häneltä ostamani hevosen syntymäajasta olisi kysyttävää... :)

Lisäksi kaipailussa Bismark Trottersin omistaja. Bismarkin sivuille pyrkiessä vastaan tulee tämä??

Näiden lisäksi olisi mukava kuulla Icengardin kuulumisia - miten Australiassa oleskelu on lähtenyt käyntiin ja miltä näyttää VRER:n tulevaisuus.

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   30.8.09 20:47:42

Jee! Selvisin viimesestä työpäivästä ilman ruhjeita!

Päivämäärä:   30.8.09 20:51:38

Hmmph, säälittäviä osallistujamääriä Jymykunkkareissa! 3 hevosta kuninkuuslähdössä, 5 kuningatarlähdössä, Jymyprinssissä ja -prinsessa molemmissa yhdet osallistujat. Omat onneksi vielä lisäämättä ja moni osallistuu varmasti myöhemmin, mutta kuitenkin =) Onko tosiaan liikaa vaadittu ennätykseksi 1.23,0 tai alle? Multa löytyisi kolme oria ja kaksi tammaa kuninkuuskarkeloihin eikä Jymy ole edes mikään putteparatiisi, ei meillä ole kuin parisen kymmentä suokkia :D

Kitinää kitinää

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   30.8.09 22:35:47

Mie taisin olla ainut joka oli lauantaina sellaisessa räkäkännissä että Derbyt meni täysin ohi. Minä olen kyllä eniten otettu Photonin ja Korven Pekan suorituksista :)

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   30.8.09 23:13:26

Peppi, ääh, joko kunkkareihin oli ilmot?? :P Mulla olis noita oreja kyllä. :D

s-m, et oo ainut.. xD Tosin, en olis kyl päässy anyway tonne, mut suht kiitettävä promillemäärä oli varmaan veressä koko ton päivän. :DD

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   30.8.09 23:43:36

Peppi, mä kyllä osallistun vielä tonne kunkkarien päälähtöihin, mut on ollut nyt niin paljon kiireitä, etten oo ehtinyt, enkä näin myöhään ala ilmoa laittaan. Toivottavasti ehdin mukaan vielä myöhemminkin, tosiaan nyt on muutto edessä ja koulun työmäärä ei ole vieläkään inhimillisissä rajoissa. Näin ollen Kerystonin Kartano nyt lepää vähän laakeireillaan, kisakalenterit ovat nyt päivityksen alla ja jne jne.

Ehkä sitten ensi viikonloppuna.

LähettäjäNeea. 
Päivämäärä:   31.8.09 12:32:07

Meidän poni taitaa olla syntynyt voittamaan (tai siis sijoittumaan) ;)

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   31.8.09 16:55:07

Jenni & sparrow-mind,
ois kannattanut ottaa vasta lauantai-iltana, niinku eräät ;) Tosin sunnuntaina oli iltavuoro, eli ei kovin voinut vaihtaa viihteelle... Ja sitäpaitsi, olinhan mä viihteellä jo edellisenä lauantaina... *rolleyes*

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   31.8.09 17:05:10

eilen osallistuin pepsin 19-20 raveihin, pitäis varmaan jaksaa muihinki osallistua :D

Lähettäjä: Varjeltu 
Päivämäärä:   31.8.09 17:38:24

Neea// Vähän saman tapainen juttu täällä... Meillä Warresta oli tarkoitus tulla vain kyytikaveri muille ravureille, mutta pojastahan löytyi vauhtia. :D
Ikätaulukko vain päivittämättä...

Päivämäärä:   31.8.09 17:54:36

Varjeltu, wautsi mitä vauhteja mennyt :D Ja rahaakin kivasti ;)

Päivämäärä:   31.8.09 18:20:46

Hmm tylsää

*odottelee että yksi tyyppi tulis meseen*

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   31.8.09 18:20:52

Jenni T. -- Joko olet alkanut tehdä Hurmuri-Herralle sivuja? Ei oo kiire mutta muistuttelen vaan :>

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   31.8.09 19:02:09

päisää taas :D tulin moikkaamaan.. ne sivut pitäs tehä.. -.-

Päivämäärä:   31.8.09 19:08:49

Pitäiskö tehdä tunnus facebookiin? :D

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   31.8.09 19:20:25

Hei ketokaa mulla

http://dereka.net/starberry/Falcon.html <3
http://www.viaton.org/usvajarvi/iina.htnm

Pidänkö itse vai myynkö? hmm...

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   31.8.09 19:29:14

Ja jos vaikka opettelisit kirjottamaan ja kyselis vasta sitte :D Tosiaan noiden varsasta kyse

Päivämäärä:   31.8.09 20:21:53

Hei lol!

Joku holesteintopa menee jo yli vol 200, meijänkin pitäisi! Tämän vuoden loppuun mennessä menee jo päälle 300 eikös? :D

Lähettäjä: Kripsi 
Päivämäärä:   31.8.09 20:28:45

Jos 200 päästään vuoden loppuun niin oon positiivisesti yllättynyt ;)
Ja jos nyt saatais edes jotain järkevää keskusteltavaa niin olis ihan kiva. Ja ettei mene samanlaiseen höpönhöpöön kuin viime vedon aikaan...

Päivämäärä:   31.8.09 20:30:13

Melkein osasin kirjoittaakin..

Päivämäärä:   31.8.09 20:39:50

Krips, joo höpöä vaan :D Ei kai se mitään haittaa :D Mä ainakin tykkään höpötellä ihmejuttuja ;)

Päivämäärä:   31.8.09 20:52:47

Mä voisin kirjottaa jotain höpöä, kun oon niin väsynyt etten tajua oikeastaan mistään mitään enää. xD

Meiltä saa ostaa a-luokan makkaroita, nimeltään Hopsu, Kalliope ja Hemmo. Hemmon voin kyllä jättää kotiinkin, on niin hiano poika. :D Mutta tytöt heivaan muualle.

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   31.8.09 21:23:44

Heltsu, joo, yritän saaha ne tehtyä tän viikon aikana, koska pitää tehä myös Sarille yhen tamman sivut. :D

Päivämäärä:   1.9.09 10:43:16

Yyy, en löydä oikeeta web messengerii mistään, eli en pääse meseen koulun koneelta. :( Haluu päästä jutteleen Simon kaa!

Tällaista tänään. Raviporukka on tosi addiktoitunutta toisiaan kohtaan. xD

Päivämäärä:   1.9.09 11:29:22

Addiktoituminen on hyvä asia. Nettikavereissa kun on onneksi se hyvä puoli, että niistä pääsee eroon, kun bannaa ne mesestä - tosin eipä teitä ole vielä tarttenu. Ootte liian hauskoja ja miun omia lellikkejä :D

Mie koitan kehitellä niitä tuloksia suht äkkiä mut nyt oon kyl kivassa lentsussa, että eijoosyksyonkivaaaikaa. Elkee syökö Kripsiä, kun ne raputuloksetkin on mun vastuulla. En oikeen ottanu huomioon että kone vois sanoo mulle heihei, oli kivaa mut nyt riitti. :p

(Krips jos on koneella ruokatauollaan, nii tulee meseen tai syön.)

Päivämäärä:   1.9.09 13:47:56

Muistuttelen osallistumaan näihin. Peruskoelähdöt löytyy ja sitten hännänhuippuna on lähdöt peitsareille, joita kaipailen erityisesti osallistumaan, ettei tartte vaan omia peitsareita juoksuttaa.

Hohhoijakkaa, miun pitäis varmaan päivitellä taas kisakalentereita. Tosin kohta vois lämmitellä ruuan, niin sen jälkeen voi hyvällä omalla tunnolla vaipua dataamiskoomaan.

Lähettäjä: Tierra (koulu) 
Päivämäärä:   1.9.09 14:38:01

Wella pitää ehdottomasti kun mun ori isukkina ;)

Päivämäärä:   1.9.09 14:52:52

Jesjesjes :D

Joo ei mitään.. Koulussa on tylsää, pitäis lähtee illalla vielä rautaa nostamaan ;)

Päivämäärä:   1.9.09 16:32:04

Tulkaa meseen juttelee mun kanssa.. :D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   1.9.09 16:58:13

simpan idea muuten ilmeisesti toimii :D

Päivämäärä:   1.9.09 17:03:00

Rasse, mikä idea? Nevöhööd.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   1.9.09 17:16:17

simpan idea linkittää "edelliseks topaks" jotain sekundasontaa, eikä kukaan huomaa tai ainakaa huomauta :'D

Päivämäärä:   1.9.09 17:45:06

Mie kyl huomasin mut en viittiny sanoa mitään kun oli jo joku kymmenen viestiä kirjoitettu. Kirosin kyllä kun en päässytkään edelliseen linkistä :(
(mur simppa!!)

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   1.9.09 17:47:02

Jenni T
Kävisikö astutus J.T.Komun Ralli x Usvajärven Flirtti?
http://www.viaton.org/usvajarvi/iiris.htm

Tammavarsa jäisi Usviskeen. Syntyisi tässä syys-lokakuussa

Tierra
Päätin nyt että varsa jää meille, syntyy vasta tosin tuossa lokakuun alussa :)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   1.9.09 17:59:58

krips >> ähää XD

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   1.9.09 18:02:05

Wella, soppii soppii. :D

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   1.9.09 18:50:08

nykyisin olen sit irl mikko :--)))

LähettäjäNeea. 
Päivämäärä:   1.9.09 18:52:15

Missään A-poneille (ei enn.) avoimia ravilähtöjä? Pepin omiihin osallistuin, mitä ylempänä mainosti. Stig haluaa meinaan juoksemaan!

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   2.9.09 16:20:46

Missä kaikki ovat? :o

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   2.9.09 16:26:53

rasse on täällä

tunnistelen just viikonlopun kansallisista otettuja kuvia :D
helppoo sillon ku tiiän ratsastajan, ei niin helppoo sillon ku en tiiä ratsastajaa..

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   2.9.09 18:24:35

Täällä on juu hiljasta taas :p

Kaksi uutta ravikutsua:
Villit 10.9.
Villit 13.9.

Ja tänne mahtuu vielä joihinkin lähtöihin:
Villit 6.9.

Päivämäärä:   2.9.09 18:41:29

Mäkin olen täällä :P Tosi hiljasta ravirintamalla, joka tosin sopii mulle, kun on muutakin tekemistä kun roikkua koneella + siinä koneella vähän muuta tekemistä kun v-konien pyörittelyä :D

Jospa osallistuisi Heltsun raveihin..

Lähettäjä: Varpu 
Päivämäärä:   2.9.09 19:41:53

Kipeänä olo hidasti tulosten tulemista vanhoista raveista, mutta nyt sain ne arvottua!

Ja heti ollaan uusia raveja järjestämässä:
3.9
4.9
5.9

Päivämäärä:   3.9.09 07:39:34

bööööö!

Päivämäärä:   3.9.09 07:53:42

BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   3.9.09 07:56:06

BÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Varpu > meiltä ainakin osallistutaan! :)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   3.9.09 12:50:14

Härre gud miten paljon raveja. Nyt täytyy päivitellä ravureiden sivut ja osallistua niihin joihin ehdin ja mahdun ;D jos ees ehdin/mahdun mihihkään :<

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   3.9.09 17:11:17

Pitää munkin laitella osallistumisia raveihin :)

Burnoutin 1.9. raveista tuli tulokset eilen ja linkitin tulossivun kutsusivulle, kuten joku joskus pyysi :)

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   3.9.09 17:14:24

Miksmiksmiks mulle ei kukaan tee ulkoasua? Tarttis noille hurttapojille ulkoasun ja tarjolla ois palkkana kuvia tai rahaa. On se ihmehomma..

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   3.9.09 17:28:08

sikssikssiks kukaan ei tee akelle ulkoasua ku kukaan ei jaksaosaahalua :D

joku tunnistaa päälle 200 kuvaa mun puolesta kiitos?

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   3.9.09 17:29:01

Mikseihaluistehärahapalkalla.. xD

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   3.9.09 17:56:28

koskakaikkionlaiskojanineeihaluutehämilläänpalkalla

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   3.9.09 18:01:28

Tylsää.

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   3.9.09 18:02:03

Ake, ei oo kohta !

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   3.9.09 18:10:44

Pitää taas vähän sanoa sanasia.. Taas on tullut yksi uusi talli ravipuolelle, jälleen kerran on samanlainen ulkoasu kuin kymmenellä muulla tallilla, jotka on tässä hiljattain perustettu ja sitten yhtäkkiä hävinny..

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   3.9.09 18:11:42

Mä voisin tehdä Akeyalle vaikka ihan ilmatteeks, mut en tiedä vielä viikonlopun aikatauluista ja oon muuteski vähän laiska :S Enkä tiedä, kelpaisko mun tekeleet edes :D

(Jei, saatiin töissä tänään kakkua ja taidan käydä kattomassa, vieläkö sitä ois jäljellä...)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.