Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset #44

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   20.8.09 20:36:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=424622&t=424622

Kattoon simpsoneita --->

Re: Harvinaiset #44

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   20.8.09 20:39:26

En minä usko että se mikään sikainfluessa on :). Oireet ei vastaa, ehkä vaan pientä kuumetta tulossa.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   20.8.09 20:51:58

Itselläkin kipeä olo. :< Ja siskolla todettiin tänään korvatulehdus...

Nyt aloittelen viimein sitä äidinkieltä! Ensin kyllä siivoan lattian kun marsut tekivät taas kakki mahdolliset asiansa joka nurkkaan sillä välin kun kävin varastossa siivoamassa niiden häkit...

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   20.8.09 20:56:48

Ihanaa kun jotkut asiat alkavat viimeinkin hoitua :). Lähinnä noi kela jutut ja lisäksi huomenna olisi se opiskelijakortti hankkia

Päivämäärä:   20.8.09 21:02:45

Mitäpä tässä nyt..... :>

LähettäjäKerppa 
Päivämäärä:   20.8.09 21:03:51

E_P
VF Wry Scorer - saatko tästä vai laitanko mailiin?

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   20.8.09 21:05:04

Kerppa, saan sivut tästäkin ^^

Päivämäärä:   20.8.09 21:08:39

Mitäs sanotte, mä voisin tässä jo julkasta ton VARYn osotteen. se on keskeneräinen, mutta käytettävissä. :)

LähettäjäKerppa 
Päivämäärä:   20.8.09 21:23:45

E_P - okei, kiva :) Kävin heittääs jo rekisterijonoonkin.

Tiju - ihan voi vapaasti julkasta osoitteen ;D

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   20.8.09 21:37:34

tiju, tässä nyt viimeinkin se issikkasepustus.

Islanninhevosia on ollut virtuaalimaailmasta ainakin vuodesta 2003 lähtien. Vuosien varrella on ollut monia hyviä kasvattajia, jo lopettaneista voisin mainita mm. Grettirin, Rindin, Demanturin ja Draugurin. Tunnetuimpia islanninhevosia ovat mm. Bruni frá Hugar, Svallari frá Halastjarni & Rauður frá Mosegård

Sitä saa ihan vapaasti muokkailla, kaikki perustuu mun omaan muistiini :D. Ja olen ihan varma että siinä on jotain korjailtavaa.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   20.8.09 21:40:59

tiju, koska olen tähän asti seisonut tekemättä mitään VARYn hyväksi niin voisin sinne muutaman kopun tuoda :).

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   20.8.09 22:00:05

Tänäänn en ehi enään tuomaan, joten varmaankin sitten ensi viikon aikana :). Viikonloppuna tiedossa kaikkea muuta

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   21.8.09 07:18:09

Oi että on kamala olo. :< Mietin jos menisin äidinkielen tunneille ja sitten lähtisin kotiin. En kyllä äidinkielen ainetta täksi päiväksi tehnyt, mutta teen sen viikonlopun aikana. Tämän illan omistan virtuaalihommille yhtä tilaisuutta lukuunottamatta, jossa pitää käväistä.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   21.8.09 07:32:44

Haa, minulla on treffit tänään (olisko käynyt niin, että mulla oikeasti on jopa elämä toisinaan?). Mutta ensin töihin :(

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   21.8.09 07:34:50

Ohhoh, elämä, mikä se sellainen on? :D

Mun pitäisi pukea, mutta ihastelen vaan omien marsujen kuvia galleriassa... En esimerkiksi voi kävellä varastoon ihastelemaan niitä livenä :D

Lähettäjä: Ireth 
Päivämäärä:   21.8.09 09:38:23

Hmm, olen taas ihan pihalla, en ole ehtinyt pahemmin täällä käydä katsomassa mitä olette kirjoitelleet.

Oma tilanne on vähän tylsä... Ideoita olisi Viisikon suhteen vaikka kuinka paljon, mutten jaksa toteuttaa niistä mitään. Toisaalta koko touhu tympii niin pahasti, että tekisi mieli lopettaa koko talli ja panostaa vain laukkahevosiin. Tiedän kyllä etten pysty siihen :D En pysty edes vähentämään hevosmäärää, koska kaikki ovat niin kivoja. Huoh. Virtuaalimasennus ja burn out tässä vaiheessa ei tunnu kovin kivalta.

Hmm, oli minulla oikeasti ihan asiaakin. Olen yrittänyt etsiä muutamille hevosille sulhasia koko kesän, mutten ole löytänyt mitään sopivaa. Ei teillä olisi tarjota esim. Sallille jotakin sopivaa oria? Juu, sivut ovat ihan päivittämättä, se asia korjaantuu joskus :D

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   21.8.09 10:51:14

Kylläpä oli lyhyt päivä, kotona taas! Juuri imuroin ja autoin äitiä pullien kanssa. :)

Ei multa taida sopivaa oria löytyä, ainoat orit kun ovat appaloosat, walkaloosa, fwb ja muutama poniori :E

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   21.8.09 11:06:49

Mulla oli koulua tänään 10-11 <3. Oli kyllä joku erikoistapaus, mutta tuntuu silti mahtavalta

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   21.8.09 11:37:15

Minäkin pääsin jo töistä, raahasin parit nahkiaiset kotiin ja mussutan niitä tässä nyt sitten :PP Kissakin tuntuu tykkäävän, annoin sille hieman ja nyt se repis multa silmät päästä noiden takia... Iha hullu elukka :D

Ireth, tämmöne löytys http://safiiri.net/djoehem/hevoset/imperioso.html

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   21.8.09 11:39:13

Synduriin olen suunnittelemassa uutta hevoslistausta, toi vanha kusee niin pahasti

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   21.8.09 12:29:34

Pärlaankin ajattelin uutta listausta, ei jaksa tuota kuvasysteemiä niin voisi vain laittaa nimet ja jotain muuta tietoa näkyviin per hevonen. :>

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   21.8.09 12:46:55

Syndurin uusi listaus.
Paljon parempi kun se edellinen, jolloin kaikki hevoset oli samalla sivulla.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   21.8.09 15:52:22

No onpas taas tippunut...

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   21.8.09 15:55:28

Pitäisi kohta pukeutua mutta vaatekaapista ei oikein löydy mitään kivaa :<

Lähettäjä: Caty 
Päivämäärä:   21.8.09 16:40:51

ööm. On jotenki nuutunu olo, mutta kohta pitäis lähtee Itä-Suomeen sukujuhliin viikonlopuks. Tai ei ne koko viikonloppua kestä. Kaikki osallistumaan: http://desordre.webs.com/kis/arj1.htm

LähettäjäNenna VRL-2377 
Päivämäärä:   21.8.09 17:27:23

Mulla kanssa ihan nuutunu olo, vois päikkäreille mennä tossa puolen tunnin päästä kun saa ton helvarin verensokerin katottua... :D

Mä inhoon piikkejä ja piikittämistä yms ja eilen neuvolantäti sano että tarvii nyt seurailla viikonlopun yli kun oli vähän koholla... murh. Edes hetelmiä en saa nyt syödä, joten ostin porkkanaa kaupasta! :D heh...

Oon ollu tänään kuitenkin ihan reipas, sain kahtien kisojen tulokset laitettua VRL:lle, vielä kun jaksais muuten päivitellä niin olis ihan jees :D Kisakalenterissakin varmaan sata uutta kutsua, joihin en vielä oo jaksanu osallistua... :)

Päivämäärä:   21.8.09 18:02:15

Kiitos Heidille issikkakirjoituksesta!

Mulla oli tänään koulua 16:30 asti. Liikkatunnit on tässä koulussa jokseenkin mielenkiintoisia, sali on minimaalinen ja liikka pidetään joskus juoksemalla edestakaisin jotain käytävää.... Nyt heiteltiin palloa about 20min eestaas.

Päivämäärä:   21.8.09 18:17:30

NÄHKÄÄ UPEA HIENO KAUNIS SUSIRUMA.
vary siis. saa katsella ja valittaa tai vaikka kirjoittaa puuttuvia rotuesittelyjä. :D

http://p1.foorumi.info/vary

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   21.8.09 18:20:17

Hyvähän tuo on, kun nyt sitten saadaan sinne vielä vähän elämää :>

Päivämäärä:   21.8.09 18:27:52

kiitos :3

LähettäjäNeea. 
Päivämäärä:   21.8.09 18:30:49

vary : "Yhdistyksen järjestämät ARJ:n alaiset"
Perjaatteessa yhdistys ei voi näitä järjestää, koska ei ole VRL:n alainen paikka vaan siihen tarvitaan joku talli vielä väliin.

Nojuu. Vähän ärsyttää kun ERJ kilpailuanomus hylättiin, koska "Ei mainintaa virallisista tuloksista." Minusta taas tuolla on aika selvästi mistä viralliset tulokset löytää, linkkiä ei tietenkään voi vielä laittaa .... KRJ kutsua ei kahteen päivään ole edes läpi katsottu. WRJ & ARJ nyt menossa...

Päivämäärä:   21.8.09 18:33:46

Neea - no mut mä järjestän tijuanasissa ja pistän vaa kutsun tonne 8D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   21.8.09 19:36:43

VARY vaikuttaa mielenkiintoiselta, tosin voisin ehdottaa sellaista boardia missä muutkin voisivat mainostaa järjestämiään askellajikilpailuja. (:

LähettäjäNenna VRL-2377 
Päivämäärä:   21.8.09 19:50:40

Neea, kieltämättä meni itseltäkin hetki hokata, että oli sielä yläkulmassa :) Näitä sattuu, itellä kans muutamat hylätty sen takia... :D

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   22.8.09 00:46:52

Laitetaanpa tätä ylöspäin yön kunniaksi.

Jouduin sitten jäämään yhtäkkisesti pariksi tunniksi töihin (20 - 24) sen tilaisuuden jälkeen, mihin menin vain käväisemään - no, ainakin saan vähän lisää rahaa :E Nyt kotimatkalla ajoin sitten pilkkopimeässä pyörällä kolarin, hiukan sattuu jalkaan... :<

LähettäjäNenna VRL-2377 
Päivämäärä:   22.8.09 14:19:00

Katariina, mitäs sillain kolaroit? Ei kai mitää isompaa/pahempaa sattunu kuitenkaa? :D

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   22.8.09 14:25:51

Nenna, ei nyt mitenkään pahasti käynyt :> Pienet jäljet jäi jalkoihin kun kaaduin, mutta eniten ehkä ketutti että tää ihminen (tuli siis vastaan kaksi rinnakkain pyöräilevää ihmistä kapealla tiellä) jonka kanssa ajettiin toisiamme pahki (etupyörät tökkäsivät toisiaan), jatkoi vaan matkaa kun ei itse kaatunut :E

Nyt etsin reippaasti kuvat tuolla yhdelle hepalle että saan viimein annettua kasvattajale sen sivut :D

LähettäjäNeea. 
Päivämäärä:   22.8.09 16:24:48

http://dordrechtstall.webs.com/kasvattilista.html
Isäukkoja saa vielä näytellä ja varsoja varailla! (:

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   22.8.09 16:28:41

Mää täällä taas silmäilen noita appaloosakasvatteja ja tuota walkaloosaa... Oon kyllä jotenkin erittäin mieltynyt noihin appaloosiin, jotka toin sulle :'> Mutta taitaa tällä kertaa jäädä tarjoamatta kun Margrit mulla kuitenkin on jo, keskityn siihen ja muihin Pärlan nykyisiin hevosiin.

Tulevaisuudessa tulen kyllä varmasti vielä vierailemaan Dordrechtsissa varsatoiveiden merkeissä.. ;) Ja mikäli nuo appaloosatkaan eivät meinaa millään mennä kellekään tulevaisuudessa niin mulle saa aina tarjota :D

LähettäjäJulianne 
Päivämäärä:   22.8.09 16:32:57

Mulla olis myynnissä friesian sporthorse orivarsa. Kilparadoille hyvät geenit omaava pikkumies. Harvinaisempi, mutta erittäin kilpailukykyinen rotu :)

LähettäjäNeea. 
Päivämäärä:   22.8.09 17:00:22

Photobucketissa ei ole enää sitä vanhaa tapaa ladata kuvia :S Nykyisellä ei onnistu :o Minne nyt kuvat lataan? ;o

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   22.8.09 17:04:08

Oi, voisin hommata friisiläisiä ja friesian sport horsejakin jossain vaiheessa.

Työmääräkin väheni kun toinen äikänopettaja ilmoitti ettei mun tarvitse tehdä sitä jotain viittätoista pikkutehtävää. Voisipa vaikka tehdä hevosille sivuja. <:

Lähettäjä: E_P 
Päivämäärä:   22.8.09 19:12:25

Oiskos jollakulla myynnissä ssh:a? löysin voikonkirjavan ssh-tamman ja rautiaankirjavan ssh-orin kuvat joten nyt tarttis saada kuville käyttöä :)

LähettäjäNenna VRL-2377 
Päivämäärä:   22.8.09 19:30:55

Katariina, ääh, mistä noita tommosia taulapäitä oikein löytyy... Mulle ei kyllä tulis mieleenkään jatkaa matkaa, ennen kun olisin kysyny toisen kunnon... Murh. Vihaks pistävät tuollaset.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   22.8.09 19:32:13

Nenna, niimpä! Onneksi ei sentään käynyt kuitenkaan mitään.

Nyt rakentelen taas vähän sivuja. :>

Päivämäärä:   22.8.09 19:34:24

E_P - Varyssä on myytävänä tuontiori. :)

Päivämäärä:   22.8.09 19:35:50

ja se osoite: http://p1.foorumi.info/vary/

Päivämäärä:   22.8.09 19:39:00

Mäpä kävinkin tänään vähän shoppailemassa. :D
Taiteiden yön jälkeen olin ihan kuitti, mutta lähdinpä silti ja hyvin jaksoin.

LähettäjäNenna VRL-2377 
Päivämäärä:   22.8.09 19:55:04

Mun kans pitäs sivuja päivitellä, mutta laiskottaa tänäänkin... :D Yöllä sit kun vähän heräilee tästä tokkurasta. Heräsin tunti sitten pikkupäikkäreiltä, joille pituutta venyikin sitten taas se melkein 4h... :D
Jos koittais kasvatteja kartottaa hieman, ja jos jaksaa niin vois kaivaa alkukuun kisat hepoille, ettei sit kuun vaihteessa olis ihan niin isoo hommaa :)
Ja varmaan pitäis lakaa etusivulle laittaan viestiä, että päivittely saattaapi katketa hetkellisesti yhtäkkiä, alkanu nyt jo supisteleen mukavasti, joten voipi olla ettei jaksa tyttömme odottaa reilua kuukautta enää :P
Pahus, ei viitti hirveesti kisojakaan anoo nyt tässä syys-lokakuulle... :D

Päivämäärä:   22.8.09 19:56:32

Oho se onkin tamma ja mustankirjava, mutta eepeelle varmaan sallitaan värinvaihdos :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   22.8.09 20:03:56

Nenna, harjotus-supistelu viimeisen kuukauden ajan on ihan normaalia, älä luulekaan että vielä pääsisit pälkähästä :D

LähettäjäNenna VRL-2377 
Päivämäärä:   22.8.09 20:10:52

Mun puolesta voi olla kyllä ihan loppuun asti :D Neuvolantäti vaan ilmotti, että kun kevyen kauppakassin kanto alle puoli km aiheuttaa tuntuviasupistuksia jo tässä välissä, että voipi tulla melkein koska vaan, sama kotona ollessa ihan maatessa tekis mieli välillä huutaa kun puskee :D
Pitäs ottaa rauhassa, mutta empä mä osaa olla vaan mitään tekemättä. Sekoopi pää :D

LähettäjäNenna VRL-2377 
Päivämäärä:   22.8.09 20:34:39

Hahaa, taidampa tänään illemmalla tuoda itselleni haffu-tamman jostain. :D Ja ehkä orinkin... En tiedä vielä :)

Mä sekosin nyt, meikkasin äsken ja sain vaatteet päälle, koiran kanssa lenkille ja sit ajelen muutaman kymmentä km ja käyn neidin tulevalla kummilla kahvilla :) Ja matkalla poikkeen ärrälle hakeen näätevöö! mmmm :)

Päivämäärä:   22.8.09 20:42:46

hmmmm
mäpäs päivitänkin hevosten kisakalenterit ja laitan sivuille rekisterinumerot.

Päivämäärä:   22.8.09 21:11:03

gää mikä työ näissä heppojen rekkauksissa ja myytyjen siirtelemisessä.

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   22.8.09 22:29:23

Tijuana, täytyykin mennä katsomaa kys. tamma josko siitä tarjousta laittaisi :)

LähettäjäKerppa 
Päivämäärä:   22.8.09 22:30:31

Nenna - no mähän kävin juur äitipolilla sen takia, et mulle tulee supistuksia kaikesta vähääkään "raskaammasta", mitä ei ite ees niin raskaaks osaa ajatella. Ja sit noita kivuttomia supistuksia ihan muuten vaan vähän väliä. Ja mulla sentäs la vasta sillon marraskuun alussa..

Mä en taida tänään(kään) tehdä mitään virtuaalihevosten eteen, ku vasta joku aika sit pääsin koneelle ja ajattelin koettaa kuitenkin mennä nukkuun sit ukon kaa samaan aikaan joskus ku se tulee koiran kaa metsältä.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   23.8.09 11:18:17

Mitenköhän tässä on käynyt näin, että Pärlassa asuu nykyään neljä hevosta, jotka eivät rotunsa puolesta sinne kuuluisi? :D (gaited baroque, fwb ja 2 x holst, kolmea viimeisintä en ole sinne vielä linkittänyt)

Yksityisinä ne kyllä ajattelin pitää ja jos jälkeläisiä hankin, niin en käytä mitään kasvattajanimeä ollenkaan. :>

Kohta johonkin ihmeelliselle teatterin työntekijöiden kirpparille kipeän jalan kanssa!

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   23.8.09 11:34:35

Löysin sen verran kivoja kuvia että nyt on pakko hankkia paljon uusia heposia. Joukossa friisiläisiä, percheroneja, quartereita, painteja, tinkereitä, appaloosia, morganeita...vaikka mitä :D

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   23.8.09 11:35:57

Miksen mää löydä kivoja appaloosakuvia mistään :< Miljoonasta paikasta kysyny luvatkin, vastaus aina ei tai sitten ei vastausta ollenkaa nii oon tyytynyt flickrin hyväkikäyttöön :E

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   23.8.09 11:42:17

No siis nämäkin kuvat ovat ihan equusite.comista etsittyjä mutta kivoja kumminkin vaikkei mitään extralaatua.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   23.8.09 16:33:52

Tekisi mieli hankkia laukka-appaloosa Pärlaan, mutta saa nähdä. Yritän tässä lukea noita laukkajaoksen sääntöjä. :D

Ostin iiihanat kengät, mutta onnistuin sitten aiheuttamaan niihin tuohon kärkeen heti kotimatkalla jonkinlaisen hyvin selvän jälken/naarmun :<

Päivämäärä:   23.8.09 17:23:58

Kata - miten tuntuu että aina kaikki ihanat uudet ostokset menee heti pilalle. Ostin eilen kivan hupparin ja tänään möyrin se päällä pusikoissa kissoja ulkoiluttamassa, heti tuli siihen eteen läiskä vihreää jostain puista. ja ei kantti varmaan mainitakaan uusia korkkareita joilla astuin heti semmosen ritilän väliin ja korkoihin tuli hirveet mustat skraadut. :DD

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   23.8.09 17:32:12

Minäkin hajotin juuri yhdet lempikorkkarini baarireissulla... pitäs kai pistää baariin aina vaa jotku lipokkaat ja käyttää noita hienoja kenkiä vaan sillon ku askel on hieman vakaampi :P

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   23.8.09 17:36:20

Tiju - no niimpä! Mää en kyllä ehtiny laittaa noita vielä edes jalkaan asti ennen naarmua :D Tekisi mieli käydä ostamassa yhdet toisetki korkkarit, nam... Määhän en tosiaan ikinä korkkareita käytä, nyt on aika opetella!

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   23.8.09 17:37:32

Shira B. - ite aina onnistun tyylikkäästi kaatamaan ihan kaikki mahdolliset juomat päälleni ihan selvässäkin tilassa - ja jos ei itse kaada, niin sitten joku muu kaataa :D

Päivämäärä:   23.8.09 17:50:55

Mulla kans unohtuu joskus avata suu kun oon juomassa jotain. :/ Siinä menee sitten paita jos toinenkin.

LähettäjäKerppa 
Päivämäärä:   23.8.09 18:12:02

Mei ostettiin kämppä! Tai no, tietty ens viikol pääsee vasta viralliset paperit tekeen, mut päästään ens kuussa jo muuttaan omaan kotiin o__O

Päivämäärä:   23.8.09 19:29:01

Kerppa - Onnee! :D

Päivämäärä:   23.8.09 19:33:22

Kröö. Mulla on jotenkin semmonen olo, että olen unohtanut jotain tärkeetä.

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   23.8.09 19:33:55

Nyt kun oma ainoakainen saddlebredini lähestyy kisaikää voisin ottaa sille kilpailuseuraa ARJ-luokkiin, kun luokkia on vähän tylsää kierrellä yksin. Jos jollakin on siis tarvetta kisaajalle, niin nykäiskää hihasta!

Kerpalle onnea kämpästä!

Päivämäärä:   23.8.09 19:35:47

veya - Oisin kyl enemmän kun kiitollinen jos saisin apua näiden konien kisaamiseen. :D ARJ-luokissa saddlertamma Merle tarttis kisausta.

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   23.8.09 19:42:34

Tijuana, Voin ottaa tuon Merlen ainakin vuoden loppuun asti mukaan kilpareissuille. Kilpaileeko sillä joku muu, ja tamman rek.nro lienee VH-65821? Onko jotain muuta huomioitavaa hevosen suhteen? :)

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   23.8.09 19:43:55

Äää, nyt on sellanen kyllä-ei-tilanne laukka-appaloosan kanssa :D Oi voi voi.

Pitäisi kai tehdä koulujuttuja. :E Pöff.

Päivämäärä:   23.8.09 19:45:52

Veya - tosi kiva, kiitos. rekkaria ei tarvi laittaa jos et jaksa, mäkään en ikinä laita. eipä ole muuta, pitää muistaa etten itse sit kisaa sillä. :)

Päivämäärä:   23.8.09 19:49:24

Plööööh mulla on vielä 16 hevosta rekattavana. ;__;

Päivämäärä:   23.8.09 19:50:56

Mä voisin alkaa kirjottaa virtuaaliblogiin jotain pieniä tarinointeja tallipäiväkirjatyyliin. :>

Päivämäärä:   23.8.09 20:03:19

plöö plää

Päivämäärä:   23.8.09 20:07:54

hitsi ku jotenki nyt haluis jotai tehä mutta mitäää.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   23.8.09 20:16:19

Mulla ei ole yhtään mielenkiintoa näihin, ei sitten yhtään. Tekisi mieli lopettaa ihan kokonaan, tällä kertaa oikeasti. Mitä kauemmin olen tekemättä mitään virtuaalihommien eteen, niin sitä enemmän voisin lopettaa koko touhun ilman mitään omatunnonpistoksia. Syndur saattaisi jäädä vielä mulle, mutta muut hiiteen vain.

Ja silti vaikka mulla olisi Syndur niin tämä harrastelu olisi hyvin pienmuotoista. Tuntuu että olisi aika liueta pikkuhiljaa tästäkin.

Päivämäärä:   23.8.09 20:18:53

Heidi / Hmm... :/ Turha sitä on jatkaa jos ei oikeasti yhtään huvita.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   23.8.09 20:20:18

Tiju, samaa mieltä. Se lopettamisprosessi tulisi sitten olemaan iso ja hankala. Olen kyllä aika varma että edelleen ht.netissä pyörisin kuulumisia seurailemassa sivusilmällä :)

LähettäjäKerppa 
Päivämäärä:   23.8.09 20:25:37

(no hei, mä olin puol vuotta kokonaan pois ja nyt alkaa oleen ees mielenkiinnon kipuna. Ei sitä kannata "lopettaa", vaan tutkailla tilannetta)

Päivämäärä:   23.8.09 20:26:01

Mulle ei sitte tartte palauttaa kasvatteja. :D Pitäisitkö hevosten sivut jossain olemassa silti, tulis ainakin meidän heppojen sukuihin ammottava tyhjyys jos poistuisi. :>

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   23.8.09 20:28:14

Minun mielenkiinto on vaihdellut melkein vuoden alusta kiinnostaa - ei kiinnosta ja ne kuukaudet ovat olleet minulle lähes pelkkää rääkkiä :). Joten mielummin perustan uuden tallin sitten joskus miljoonan vuoden päästä, jos minussa yhä henki silloin pihisee.

Päivämäärä:   23.8.09 20:30:37

Mä en ole ikinä Tijuanasin aikoina jaksanut taukoilla enempää kuin kuukautta. Keväällä oli pitkä kiinnostuksenpuute, mutta jaksoin kuitenkin ja se meni ohi. Nyt kesällä olin ihan lopettamassa mutta nyt innostuin taas. :3

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   23.8.09 20:47:53

Ylöspäin ja valitusta samalla, kouluun pitäis mennä huomenna kymmeneks ja on vaan kolme tuntia, mut en silti jaksais. Jos tän jakson huimat 20 viikkotuntia on näin kauheeta, niin entäs sitten kun tulee 35 tuntia? Kerrottakaan samalla, että löysin eilen aivan ihanat Vagabondin ruskeat nilkkurit. <3

Päivämäärä:   24.8.09 07:25:28

Nostetaas vaikka nyt ei taida kyllä muita olla paikalla? Mä täällä hypin pystyssä, aamupalaksi dieetticolaa ja kuivaa ruisleipää.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   24.8.09 07:38:19

En jaksa lähteä kouluuuuun :<

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   24.8.09 07:42:01

Ää, ei huvittaisi pukeutua tai pakata tavaroita tai mennä syömään tai mitään, kun tietää että edessä on koulua kello neljään asti... Ja pyöräillä pitäisi :E

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   24.8.09 14:08:43

Minua on ruvennut kiinnostamaan oman blogin perustaminen...päiväkirja tallista jo löytyykin mutta sen kirjoittaminen ei tuollaisenaan kiinnosta kauheasti. Tykkään myöskin lueskella muiden blogeja joten voisi olla mukavaa kirjotella omiakin sepustuksia :) ei niitä kyllä varmaan kukaan muu lukisi mutta kuitenkin...

LähettäjäNeea. 
Päivämäärä:   24.8.09 15:57:10

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=434995&t=434995
Ostakaa ostakaa!

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   24.8.09 16:28:55

Olipa pitkästyttävä koulupäivä! :<

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   24.8.09 16:31:11

uusin arj laatiskutsu löytyy nyt muuten kalenterista :)

Lähettäjä: aarnoldyy 
Päivämäärä:   24.8.09 16:34:17

täää on taas back in bisness. Oli ihanaa idässä, voiku pääsis sinne useemminkin.. ihanat ihmiset, luonto, ja se paikka, aah. jotenki haikee olo.

Päivämäärä:   24.8.09 16:39:53

Omggomg heti laatikseeeen!

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   24.8.09 16:47:07

päätin olla luopumatta saddlebredeistä, ne on kuitenkin niin kivoja :).

Päivämäärä:   24.8.09 16:51:05

Soutaa ja huopaa ja soutaa ja huopaa. :D
Mun pitäs hankkia niitä lisää.

Päivämäärä:   24.8.09 17:03:52

:>

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   24.8.09 17:05:16

ratkon tässä parittomat sukat ongelmaa, eli mitkä sopisi parhaiten toistensa pareiksi

Päivämäärä:   24.8.09 17:10:00

mulla on aina parittomat sukat mutta onneksi ne on kaikki mustia. :> Tänään onnistuin tosin tepsuttelemaan reiät molempiin mitä oli jalassa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.