Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #133

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.8.09 23:15:26

Edellinen : http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=404999&t=404999

Oletko aina halunnut oman kasarmilaisen? Nyt se on mahdollista!

Re: Suomalaiset #133

Lähettäjä: Karpalo 
Päivämäärä:   12.8.09 23:17:02

Olen aina halunnut kasarmilaisen, mutta tiedän ,että se ei meille lähde:)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.8.09 23:19:19

K, höh inhoon kun ihmisillä on tollanen asenne....

Päivämäärä:   12.8.09 23:20:45

niin mäkin ;D Mutta hei katsellaan huomenna mieli voi muuttua vitsi mä rakastan sun kimoja poikia viiksekkäitä:)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.8.09 23:23:59

No arvaa rakastanko mä! <3 Haha meinasin tossa joku aika sitten ostaa erään oriin, jolle olis tullu mukana tosi himoittavat Jovankan rakennekuvat. Joku olis kyl varmasti vetäny herneet nenään, ku oon parilta henkilöltä saanu hullua valitusta jo nyt kun mulla on kaks heppaa Jovankan kuvilla ;-----))

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   12.8.09 23:24:12

hei mitäs kuuluu =) onko moni jo koulussa?

LähettäjäTuulia 
Päivämäärä:   12.8.09 23:25:26

mul on paluu perjantaina takas kouluun :P ei kyl huvittais

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.8.09 23:30:01

Mulla vasta ens kuussa kutsuu kouluun, mut arvatkaa hei onks mulla täällä tylsää kun kaikki muut on varmaan koulussa / ajoissa nukkumassa koulun takia :D Tääki oli vissii neljäs ellei viides mun alottama suomalaiset-topa! :D

LähettäjäTuulia 
Päivämäärä:   12.8.09 23:31:00

Faylee mites sul nii myöhään alkaa koulu?

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   12.8.09 23:31:24

mun puitäs saaha noita suokkeja myytyä ja tehä vaikka mitä mut nyt ei innosta :D ehkä mä joskus jaksan..

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.8.09 23:38:40

T, ammattikorkee ni vähä erilaisemmat systeemit! Sinne menee ekavuotiset aiemmin, me vanhukset sitte ku jaksaa.. :)

R, eks vielkää oo saanu myytyä niitä superkivoja! Mitä! Fay ottaisi ehdottomasti jonkun söpöläisen, mut nyt alkaa oikeesti huumori loppua kun oon vaihdellu noille miljoonille poneille ulkoasua =)

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   12.8.09 23:48:24

no ei oo kaik menny =/ tuut sit tarjoo ku oot vaihtanu

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.8.09 23:52:38

Et ees nyt ala hei ylipuhumaan! Hmmm, jos tekisit kokonaan uuden topicin niille jäljellä oleville? Ihmisten saattais olla helpompaa lähestyä kokonaan uutta topicia, kuin sellaista, jossa on jo vola isonumero menossa - tai ainakin itsellä ehkä menis näin :)

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   13.8.09 00:03:00

Eeh, 24.08 kouluun.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 00:11:38

Hei osaiskohan joku koodivelho sanoa mistä seuraava johtuu:

Oon laittanu uuteen leiskaan sellasen sukutaulun, jossa ei ole sisällä minkäänlaisia reunoja (border), ei pysty- eikä vaakasuuntaan. Myöskään ulkopystyreunoja ei ole. Ulkovaakareunoiksi on kuitenkin määritelty 7px solid #728031 (kuva). Joskus sivu jää selaimeen niin, että esim. ½ sukutaulusta näkyy ruudulla ja puolet ei. Sitten kun lähtee scrollaamaan ylös/alas, sukutaulussa näkyykin vihreä viiva (samanvärinen kuin tuo ulkovaakareuna, mutta uhuempi kuin tuo 7px) jossain random-kohdassa (kuva). Kun scrollailee eestaas, viiva katoaa. Koodi meneepi näin:

(itse sivulla)
<table style="border-collapse: collapse;" width="500" border="0" class="table1">

... jne..

(css-tiedosto)
.table1 {

border-top: 7px solid #728031;
border-left: 0px solid #728031;
border-right: 0px solid #728031;
border-bottom: 7px solid #728031;
}

Eihän tuosta nyt ihan HIRVEÄÄ haittaa ole, mut häiritsee vain, että mistä moinen johtuu :D Ja saittepas nyt esikatselun uuteen leiskaan ;)

Lähettäjämauks. 
Päivämäärä:   13.8.09 00:28:40

fay, emmää tiiä. jos oot viel paikal ni tuu munkaa msn hetkeks. ite meen viim. 2 nukkumaan niin kyllä mä päästän sut heti nukkumaan kukkumaan kun haluat. :) olisit nyt niiiiin kiltti<3

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 00:31:25

nooo kai mä voin hetkeks tulla :) Tosin meen melko pian nukkumaan jo ja teen samal näit sivuja eli oon varmaa superkivaa seuraa :D

Päivämäärä:   13.8.09 08:13:22

Terveppä terve ja hyvät huomenet pitääpi lähteä hauvojen kanssa kohta puoliin ulos, että kerkeen 9 kouluun :D Faylee mitäs väliä sillä on vaikka oliskin saman hevosen kuvilla?!

Päivämäärä:   13.8.09 13:34:04

Hei missäs te kaikki olette? -_______-

Päivämäärä:   13.8.09 14:07:24

Suomalaiset ovat aina ykkös luokkaa joten ei nyt tiputa!

Lähettäjämauks. 
Päivämäärä:   13.8.09 14:16:19

bwääh. tuntuu oudolta ku päästiin jo 11.35 koulusta :DD

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   13.8.09 14:22:09

Mä pääsin 11.15. :pp Oikeesti ois ollu kahteentoista.

Plaa, pitäis tehä sivut parille hevoselle ja luonteita kirjotella. Vois ehkä joku päivä kattella kasvattilista läpi.

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   13.8.09 14:23:45

ite vääntäny koulujuttuja tässä parisen tuntia, vähänkö olen reipas. nyt vois vähän tuomaroida ja hmm.. Ei ketään kiinnostais http://www.viimakuura.net/raadelma/kasvatus.php sh-varsat? :) mamma antaa kyllä kuvat vaaveille mukaan jos tarve.

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   13.8.09 14:27:25

Ei saa tuoda kivoja myynnissä olevia hevosia mun lähelle.

Lähettäjäneiti m. 
Päivämäärä:   13.8.09 14:54:14

Milja, oikeesti ois ollu 12.10 koulua. :D mut olin niin kiltti sille toiselle maikalle et päästi. :D

Kya, aww<3 nyt mä haluun jonkun raadelmavauvan<3

s. 12.8.09 sh-o. Raadelman --- - M i. Kepponen e. Raadelman Inkeri
toi ois kiva mut suvusta tulis epätasanen. :( ku isä on evm ja emä 1-polvinen. ei sulla mitään muuta tammaa ois kepposelle. *puppyface*

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   13.8.09 14:57:29

Maukka, Kepposen molemmat vanhemmat ovat olleet netissä, joten ei hevonen evm ole vaikka kadonneet onkin. Kepposelle tämä on viimeinen varsa, sillä kunnioitettavan ikänsä vuoksi Kepponen on siirtymässä hevosten taivaaseen.

Meillä itsellä täysin samasta yhdistelmästä 18-vuotias tamma Riitamaan Hulahula.

Lähettäjämauks. 
Päivämäärä:   13.8.09 15:00:03

ai no sitten se on eriasia. :) Oisko mitään mahdollisuutta saada sitä muminaan. :) kepposta kuolannu jo pitemmän aikaa. <3

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   13.8.09 15:03:11

Maukka, eiköhän se tuppaa niin olemaan, että Muminaankin täytyisi Raadelmalainen vahvistus vihdoin saada? :D eli ole hyvä vaan, jos vaikka mesessä katotaan vähän nimeä jne.

Lähettäjämauks. 
Päivämäärä:   13.8.09 15:43:12

jep. niin täytyy ja varsinkin nyt oon ilonen ku oon ihan rakastunu kepposeen ja se on sen isi<3

katellaan nimeä joo vaikka msn. :)

unohdin tänne tulla vastaamaan. =DDD

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   13.8.09 15:48:12

Yritän pohtia uudelle tammalleni nimeä, mutta mitään ei tule mieleen :( Tai jos tuleekin, niin saman nimisiä on jo ja mielelläni haluaisin edes hieman uniikimman.

Lähettäjämauks. 
Päivämäärä:   13.8.09 15:53:38

leandra muuten, Vikkorin jälkeläinen: http://maukan.net/sh/o/tuike.htm jota ei näyttänyt olevan jälkeläisissä. :)

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   13.8.09 15:54:50

mauks., Yritän muistaa lisätä ton sivuille. :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   13.8.09 15:56:29

Koulut alko. Olen nyt yläastelainen o.O

Nyt siis eka "oikea" päivä. Kemian ja äidinkielen kaksoistunti, musiikkia ja ruotsia. Viimeisellä sit jopa viittasin, ku on tän suvun takia hieman paineita sen kielen kanssa. :D Mut ihan kivaa oli.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 18:39:59

Karpalo, niin ei se mua ainakaan haittaa varsinkaan kun Ukon ja Puten kuvat on kuitenkin eri paikoista ja siten "erilaisia" (Putella Vermokuvia, Ukolla muualta otettuja). Ja totuushan on, että jos mulla olisi jonkun perusrautiaan suomiputen kuvat vaikka viidellä hepalla, kukaan ei välde edes huomaisi, mut Jovankka kun on suht erikoinen ni avot.

Kya, himoilin jo eilen tätä:

s. 16.8.09 sh-t. Raadelman --- - M i. Raadelman Tumputtaja e. Kerttu Kertaa Kerttu ILO

@_____@

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   13.8.09 18:52:51

http://revanssi.net/mh/hevoset.php

Kummalla tavalla laitan tiedot?

Lähettäjä: Katiska 
Päivämäärä:   13.8.09 18:54:21

Voin kisata jonkun orille ~10 VVJ-sijoitusta, jos saan orista sitten astutuksen tuolle meidän Marsalle. Ori saisi miellellään olla pienhevoskokoinen ja estepainotteinen, mutta myös muut huomioidaan. 2-polvinen suku pakollinen.

--

2-3 polvisia suokkeja (+ 1 pitkäsukuinen) myynnissä:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=388991&t=388991

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 18:57:48

Leandra, tolleen ku Vikkorilla, mut heitä vähän lisää marginaalia tuonne vasemmalle puolelle. Nyt jotenkin näyttää epätasapainoiselle, kun kuva menee oikealta niin paljon yli teksteistä. Tai sitten vaihtoehto 2: pienennä kuvaa vähän :)

Lähettäjämauks. 
Päivämäärä:   13.8.09 19:31:47

leandra, riippuu monta heppaa sulle on tulossa. :)

yli 15: vikkorin tyyliin
alle 15: mesimarjan tyyliin. :)

nyt syämään^^

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 22:10:24

hophohphphpophp op

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   13.8.09 22:15:01

pomppii pomppii. sain hienot sh kuvat^^

fay muuten mikset huuda siit voikosta tammasta, se 10 paketti ?

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   13.8.09 22:16:42

minä voisin tännekin tulla tökerösti höpöttelemään jotan, nyt kun Karhukorvenkin olen saanut melkein valmiiksi (:

mä ihkutan aina kaikkialla kaikkia kivoja suomenhevosia, mutten uskalla tarjota niitä kun jollain on aina paremmat näytöt. pelkään, ettei Sulokaan lähde Karhukorpeen, mutta toivon parasta ^^

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 22:26:55

m, tykkäsin eniten siitä kuvasta 222.jpg, ja sitä paitsi sä jo tarjosit siitä niin en hypi varpaille :) Eikä ne kuvat nyt niin kivoja ole, että tarjoaisin ihan hulluna.

y, kivaa oikeesti saada lisää suokkari-ihmisiä! Sulon kohtalosta en osaa sanoa vielä yhtään mitään kun on niin paljon tarjouksia, joissa kaikissa on omat hyvät puolensa :S joissakin pidän esim. hevosten sivuista, joissain panostuksen määrästä, joissain pidän tallista eniten ja joissain taas omistaja on ennestään tutumpi, joten siksi haluaisi hänelle antaa. Pitää tossa viikonlopun aikana halkoa taas hiuksia!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   13.8.09 22:29:20

fay, tarjosin muutaman kisan et sä saat ne kuvat. mee tarjoomaan tyylii luonne + maukan kisat.

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   13.8.09 22:30:01

Faylee, uskon :/ kuten topassa sanoitkin, joku voisi oikeasti kehitellä sen virtuaalihevosten kloonauskoneen :)

min olisin tarjonnut siellä olevasta 5-paketista vielä, mutta kun siitä huudettiin 100 kisaa niin meni jo rajan yli, kun edellisestäkinn huusin melkein sata niitä kisoja :D

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 22:38:27

m, emmä jaksa ku se mun himoitsema paketti meni jo :< mut kiitti kuitenkin <3

y, jeba!

PS. Mulle kannattaa myydä kuvia, lukekaan Troyalta saamani maili:

"Moi!
Vau, kaikki tallella ja hyvin perillä, tämähän on aivan excellent. :D
Ensimmäinen kerta ikinä kun olen saanut näin isot palkat perille, propsit
sulle siitä."

Kirjotin siis aika mehevän määrän sukuselvityksiä ja luonteita + yhden valmennuksen ^^'

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   13.8.09 22:47:37

(Troya todistaa, Fay on erinomainen liikekumppani. Tais yhteensä joku 10 tekstiä mulle kirjotella ja sai kanta-asiakaskortin multa!)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 23:01:42

Troya, jee kiitos! ^^

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.8.09 23:36:38

Kya, onko tuo i. Raadelman Tumputtaja e. Kerttu Kertaa Kerttu ILO -vauva vielä vapaana? Jos niin voisin heittää tarjousta tulemaan, nyt oon lopullisesti myyty kun tajusin että tuo ihanuushan on kaiken hyvän lisäksi vielä pienhevonen! Oon ajatellut nimittäin luoda Kassulle pienhevoslinjaa mahd. pontevasti, kun tuossa yks päivä täällä suomalaisissakin päiviteltiin miten vähäsen pienhevosia virtuaalimaailmassa on :(

Päivämäärä:   13.8.09 23:49:55

Voi oon niin onnellinen. :-) Oikean kultakimpaleen kainalossa saan viettää aikaa. <3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   14.8.09 00:14:17

Veena, häh :D etkö sä sit oo saanu aiemmin viettää kultakimpaleen kainalossa(tai vaikka jalkovälissä) aikaa? ;)

Päivämäärä:   14.8.09 00:19:04

Oon saanut (ihan liikaakin!), mutta näitä ahaa- elämyksiä tulee aina välillä oikein kunnolla. ;-)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   14.8.09 00:40:49

Veena, tiekkö, mullekkin tulee välillä semmonen "aaa. rakastan sua"-kohtauksia. :D mut harri suunnilleen osaa jo tunnistaa koska tulee "kohtaus", ku rupeen täriseen vaa yhtäkkii. :D

Päivämäärä:   14.8.09 00:46:04

Aivan, meillä sama! :D

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   14.8.09 00:46:19

mä suunnittelen viehättävälle uutta leiskaa.. maailman mahdottomin tehtävä :D

Päivämäärä:   14.8.09 14:00:36

Näytelkääs nyt niitä tallejanne kun mun tallista ei ole mihinkään:)

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   14.8.09 14:05:22

http://www.revanssi.net/mh/index.php

Ei tostakaan ole oikein mihinkään. Eikä se ole edes valmis vielä :P

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.8.09 18:57:14

Mooi mitäs ootte puhunu? :>

Olisin TODELLA halunut nähdä itseni ratsastamassa eilen, oli kuulemma aika huvittavan näköistä. :D

Iso, lihava (laitsalta tullut), nuori (kuusi se kai oli) hevonen, jolla on jännät askellajit ja joka pitää päätä ylhäällä koko ajan - laski sitä hieman vasta lopputunnista - ja jonka mukana pomppii pieni, huonoryhtinen pikku immeenen pomppien laukassa etunojassa metrin loikkia irti satulasta. Ja se laukka oli isoaskelista, aina hiemankin etupainoiseksi mennessään raville rikkoutuvaa, nuoren hevosen osaamattomalla ratsastajalla menevää kiitoa ja vedettiin vähän väliä kurvit uran ulkopuolelta kun en ehtinyt kääntää. :D Tottunut olen pieniin, kiltteihin poneihin jotka menee kulmat ihan itse.

Sit keskiviikkona turvallisuussyistä pidettävään estetuntiin loikkimaan ja viikonloppuna taas kisat. Pitäkää peukut pystyssä, nyt tarvitaan onnea.

(Elmeri YLA2 & SLA-II!)

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   14.8.09 19:02:58

http://www.geocities.com/tinttijapolle/leevi.html
Leevistä tuli yla1 ^^
jo toinen pienhevosori mulla joka sai ykkösen<3
Ei kellään ole pienhevoslinjaista pitkäsukuista pienhevosta myynnissä??
Tammaa.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.8.09 19:12:04

TINTTI!

Miten meni näyttelyt, en saanu sua kiinni ja sit menin äidille :D

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   14.8.09 19:13:22

Erinomaiset arvostelut mutta punanen väri :D Eh XDD! @!#$ että oli hyvä ku sertejä saanut narttuki sai ehn ja kaikki punaset sai ehn.. Sit tummemmat sai eriä. :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.8.09 19:55:07

En tajunnu mittään mut olkoot :D

Päivämäärä:   14.8.09 20:44:12

Mä haluun tehdä seuraavan topan:) Hei kuulkaas mistä hankitte kopukoille kuvat?

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   14.8.09 20:51:11

Karpalo, kaikkialta (: jos bongaan kivoja kuvia esim. täältä ht.netistä, huutelen sitten niistä jos on huutokaupassa esim.

Tinddi, nojustiin :D lols :D ja Leevi on hiano<3

pitäisi varmaan domaini tilata syntymäpäivärahoilla että pääsisi kunnolla toimeen noiden tallien kanssa.

Päivämäärä:   14.8.09 20:53:02

yukitora:) Kukaan ei koskaan ota vastaan huutojani:( Mikäs sun talli on?

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   14.8.09 20:56:59

pitää huutaa paljon, mullakin on tosi paljon palkkoja tällä hetkellä maksettavana. ja suomenhevostallini on Karhukorpi (:

Päivämäärä:   14.8.09 20:58:43

okei:D Kiva talli, mutta ulkka ei ole ihan mun makuuni:) No pittäpi katsoa missäs olis kuva huutiksia:)

Päivämäärä:   14.8.09 21:08:08

Yukitora en löytänyt yhtäkään huutokauppaa:/ Mitäs nyt:D Kiva kun mulle olis tulossa paljon hevosia ja ei ole kuvia:) MUUTEN jos jollain on suomenhevos kuvia niin sähkäriin virtuaali.karpalo@POISTAgmail.com

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   14.8.09 21:13:44

Karpalo, mulla on tällä hetkellä hiukan ylimääräsiä kuvia huudettuna, mutta niistä tulee vielä pulaa, ainakin uskon näin :D mutta tässä lähiaikoina yritän kaikkeni päästä kuvamaan tamma- ja varsanäyttelyihin kuntaan jossa mökkimme on, ja syyslomalla orinäyttelyihin kaverini luokse.. ja vielä kun saisi järkkärirahat kasaan niin täydellistä (:

jahka saan Karhukorven ulkoasun vaihdettua, enemmän hevosia ja muutenkin vähän toimintaa käytiin ja hevosille sijoituksia niin voisi harkita ensimmäisen kasvatin suunnittelemista :D

Päivämäärä:   14.8.09 21:15:37

Okei kerrrohan sitten mulle kun saat kuvia niin voisin kirjoitella ja niin edelleen sitten vielä kasvatista:) Kerrothan mulle siitä jos olet myymässä vauvaasi:)

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   14.8.09 21:19:32

Karpalo, jees, riippuu vähän :D parhaimmat kuvat menee varmaan itselle käyttöön, mutta enköhän luultavasti jotakin tule tänne kaupittelemaan ^^

ihmiset puhukaa :D

Lähettäjäninuska 
Päivämäärä:   14.8.09 21:35:03

Apua, mun pitäs saada karmiinin sivut tänään kuntoon ja huoneen siivous on kesken...

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   14.8.09 22:50:07

botit...

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   14.8.09 22:50:29

Joku kyseli tallia nähtäväksi, tässähän tämä! Ei kyllä ihan hirveenä mitään näytettävää kun päivitykset tulee sitten uuden leiskan mukana, jonka - toivoa sopii - saan esille tän kuun aikana. Omalle tallille on ihan kamalaa tehdä leiskaa, löydän tosta uudestakin jo nyt hirveesti kaikkea mihin oon jo kyllästynyt eikä se oo esilläkään asti.. Viime leiskakin (julkaisematon kesäleiska) jäi valmiina pois, ku tajusin etten pitänykää siitä :D

Kuvia olen saanut helposti, kun olen itse kuvannut, kasvattien mukana olen saanut kivasti ja kun on kysellyt oikeilta henkilöiltä ja maksaa palkkansa hyvin. Huutokauppoihin en oikein jaksa enää ryhtyä :p Ei vielä toistaiseksi oo tullut sellaista tilannetta, ettei hevosille olisi kuvia ja kasvateillekin olen lähes kaikille ainakin tarjonnut kuvia mukaankin :)

Lähettäjäninuska 
Päivämäärä:   14.8.09 22:52:58

Faylee, minäkin tovin, että saan karmiinin remontin pian valmiiks asti...

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   14.8.09 22:58:56

Kasarmitalli on niin hieno <3 jos Sulo ei Karhukorpeen lähde (mikä olisi todella harmi), niin varmasti haluan ainakin joskus jonkun Kasarmilaisen (:

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   14.8.09 23:00:18

Pitäis varmaan pienentää tallia, et saa sivut valmiiksi ennen kuin alkaa jo itse inhoamaan koko leiskaa : D

Lähettäjäninuska 
Päivämäärä:   14.8.09 23:02:06

mulle käy melkein aina niin, että kylllästyn ulkoasuun, jo ennen kn sitä ole saanut kokonaan edes vaihdettua...

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   14.8.09 23:04:42

no niinpä.. esittele siinä sitten muille uutta juttua, kun itse sitä on jo katsellut ihan kyllästymiseen saakka kuukauden päivät :D No, oon päättänyt et tää nykynen leiska saa tulla ihan vidun sama paljonko inhoan sitä itse siinä vaiheessa, kun se on valmis. Yritin nyt väsäillä sellaisen kokonaisuuden, että sitä saa vuodenajan/muun piristystarpeen vaatiessa helposti päivittää esim. otsikkokuvaa vaihtamalla.

Lähettäjäninuska 
Päivämäärä:   14.8.09 23:12:06

makin pystyn tohon nykyseen tekeen helposti issojakin muutoksia, joten toi on nyt ainakin vuoden karmiinin ulkoasuna, kun en tätä samaa rumbaa jaksa ihan heti uudestaan.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.8.09 23:53:30

näähhh... väsyttää.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   15.8.09 00:50:13

pwääh. olipa hauska pvä tänää^^ fay tyytko nyt kohta msn? :)

Päivämäärä:   15.8.09 13:10:39

En ollu eilen koneella ollenkaan. :) Täällä on ollut hiljaista!

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   15.8.09 13:12:01

Mun pitäis varmaan tehdä nuo viimeiset Metsähovin sivut valmiiksi. Vähän kyllä laiskottaa :P

Lähettäjämaug. 
Päivämäärä:   15.8.09 13:33:29

Veena, mäki olin tosi vähän koneella eilen. :)

Leandra, heh, kaikkia saa joskus laiskottaa. ;)

ketään kiinnostaisi ostaa Muminan-kasvattia. :)

Tamma on koulupainotteinen, ja rekisteröity VRL:ään. Sivuilta saa mukaansa kuvat. Luonne ei tule mukaan koska se ei ole ent. omistajan itse kirjoittama.
Muminan Villasukka

ja nimen perusteellahan ette niitä hevosia osta.. Villasukalla on ihana nimi, mutta mumina on täynnä pitkäsukuisia, niin siksi myyntiin. :)

tarjouksia voi heitellä mulle mailiin tai mesessä nykästä hihasta. :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.8.09 17:46:28

Hei.

LähettäjäWyoda 
Päivämäärä:   15.8.09 17:48:32

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=416700&t=416700

Meilla ois kasvatteja myynnissä!! :)

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   15.8.09 17:54:34

maukkis, mä voisin heitellä tarjousta mailiin kohta (: sen suku on niin kiva <3

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   15.8.09 18:06:29

m, mä olin eilen nii kuollu et kävinki sit nukkumaan :<

Lähettäjämaug. 
Päivämäärä:   15.8.09 18:07:12

wyoda, äh, liian pitkä sukusia. :(

juki, harkintaan. :)

Päivämäärä:   15.8.09 18:13:43

Taaskaan en kerkeä höpöttään teidän kanssa, koska pitää lähteä kaverin tupareihin. :(

Lähettäjämaug. 
Päivämäärä:   15.8.09 18:18:51

Veena, höh. pidä hauskaa!

maikkarin sivuilla luki et Lady gagalla on miehen ja naisen sukupuolielimet!! siin oli videoki.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.8.09 18:44:30

maug., määki oon kuullu tosta, se on kuulemma myöntänykkin sen :D

Nää, mua ei oo kiinnostanu virtuaalikonit yli puoleen vuoteen mut en tahdo palauttaa tai lopettaa kun ne on niin upeita ja työ ootte niin kivoja :<

Kyllä mä vielä kisaamaan alan. Ei ne oo ollu ilman toimintaa ko muutaman kuukauden. :D

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   15.8.09 18:58:48

Veena, oii pidä hauskaa tupareissa! :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   15.8.09 19:05:54

Kamalan vaikeaa päättää kelle Sulo lähtee v___________v

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   15.8.09 19:10:42

maukkis, kiva että on harkinnassa :D

siirtelen justiinsa domainille sivuja.

ja Veenalle mukavaa tupari-iltaa! (:

Lähettäjämaug. 
Päivämäärä:   15.8.09 19:15:24

fay, osta toi muminan kasvatti. ;)

juki. :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   15.8.09 19:50:36

mauggis, tykkään paljon nimestä ja näin, mut ei oo piekkari :( Nyt en osta enää uusia hevosia, ellei kyseessä ole piekkari. Vasta ostin oriin Kirveltäjän Poppakonsti ja tamman Sannin Mariliinun vaikkei pitäny ... :-)

Lähettäjämaug. 
Päivämäärä:   15.8.09 19:54:54

Fay. :( mut eikö VIELÄ yksi normisuokki sovi. :( tuu msn? :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   15.8.09 19:57:07

Tällä hetkellä valitettavasti ei :( Korkeintaan joku tosi helmisukuinen, mutta hänen sukunsa meillä on jo edustettuna :(

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   15.8.09 19:57:45

Eilen ja tänään ahkeroin yhden suomalaisen sivujen kimpussa, tosin kysessä oli puoliverinen.

Huomenna sitten vuorossa kahden suokkikasvatin sivujen teko. Toiselle pitäis kyllä vielä isukki löytää. Molemmat piensuokkeja.

Meidän uusimpia herroja, Uuposta ja Samua saa ihastella. ;) Molemmat voisi jo tässä heti aluksi varmaan yhdet tammat astua.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   15.8.09 20:00:14

Milja, ihastelin tuota Samua kun hän oli Decnellä myynnissä, mut ikä esti tarjoamasta (meillä käytössä VHKR).. Ihana <3

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   15.8.09 20:01:35

Milja, komeita ovat (: harmi ettei löydy itseltä nuille tammoja :D

pitäisi ostaa lisää suokkeja jotta saisi Karhukorven kunnolla toimimaan (:

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.