Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset #36

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   10.8.09 23:28:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=404572&t=404572

:3

Re: Harvinaiset #36

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   10.8.09 23:30:19

No minäpä sitten rekisteröin neidin tilastona :>

Päivämäärä:   10.8.09 23:31:34

jee sain tehä ekan

Päivämäärä:   10.8.09 23:33:25

Katariina / hyvähyvä. :)

Päivämäärä:   10.8.09 23:41:29

plöö kauheen vaikeeta taas löytää näitä kuvia 8<

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   10.8.09 23:46:22

Haluan kyllä nyt sen ara-appaloosan! Jos sitä hiljalleen alkaisi sellaista itselleen kasvattaa. :o Pitäisi vain päättää että kenellä noista tammoista aloittaisi :) Oikeastaan olisi kiva, jos tuo appaloosa, jolta väri sitten periytyy, olisi Pärlan omia kasvatteja, mutta pitäisi sitten odottaa että Pärla Maisie-Lou tai Pärla Sacagawea kasvaa. :< Toisaalta, jos aloittaisikin jollain tuonnilla (Magdalena esimerkiksi, Pärlan ensimmäinen asukas), niin kyllähän siihen sukuun jokatapauksessa Pärlan nimiä tulisi ihan hyvä määrä. :)

Puhtaita arabeja en tuonne talliin haluaisi asumaan, niin pitäisi ulkopuolisia sitten käyttää. Jos sitä vaan syntyisi tamma tamman perään, niin ainakin Pärla pysyisi kasvattajanimenä kun ei tarvisi ulkopuolisten tammoja lainailla. :> Olisi jo ensimmäiselle askeleelle, arabi-appaloosa-risteytykselle suloiset kuvatkin!

Päivämäärä:   10.8.09 23:50:28

Kata - käytä tuonteja, niiden varsat on kuitenkin Pärlan kasvatteja.

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   10.8.09 23:53:16

Olette kyllä hyvin nopeita lörpöttelijöitä. Aktiivisuutenne takia jo on pitkän aikaa tehnyt mieli väsätä talli harvinaisille hevosille

Päivämäärä:   10.8.09 23:54:44

Hitsi mistäköhän saisin nyt tähän hätään kuvia galicenoille ku langrish on selattu läpi.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   10.8.09 23:56:39

Tijuana, jep, se on varmaan järkevintä :> Pitänee hiljalleen alkaa katsella sopivaa evm-sukuista arabioria sulhoksi.

Java, itsehän tosiaan eksyin harvinaisten pariin aivan vasta juuri siksi, kun erehdyin näitä topikkeja katselemaan! :)

Päivämäärä:   10.8.09 23:57:01

Java - Ai mitenniin :D
No mutta, aina sitä mahtuu pari harvinaista vaikka tallinnurkkaakin koristamaan.

Lähettäjä: Neea. 
Päivämäärä:   10.8.09 23:57:20

Dordrecht Stall nimistä suurtallia olen pystyyn laittamassa, tosin hankin sinne vain evm-sukuisia hevosia kun en halua palauttaa enää yhtään hevosta :P Sivut paljastan kun ensimmäiset kasvatit syntyy, mahdollisesti jo huomenna, kunhan saataisiin lisää hevosia.

Eli pääasianihan on se, että onko kellään myynnissä tuontihevosia? Hevosia en osta jos niille on myyntiehtoja, eli en palauta hevosia tuojille / kilpaile hevosille välttämättä ollenkaan. Keskeneräiset sivut voit katsoa täältä. Tallin tarkoitus on siis kasata suuri lauma erirotuisia hevosia (evm-sukuisia) ja pitää aktiivista kasvatustoimintaa yllä, samalla tuomme hevosia ulkomailta mahdollisimman paljon ja kilpailemme hevosille sillointällöin.

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   10.8.09 23:57:47

jospa niitä irkkuhepparotuja rupeen pällistelemään kunhan nuo nykyiset alkaa kupsahtelemaan :D

Päivämäärä:   11.8.09 00:00:29

Neea. - Tuontien ottaminen on hyvä suunnitelma. Teetät niillä varsoja niin saat suvullisia ja siihen vielä plussana äärimmäisen sisäsiittoisen hevoskannan. :D
No siis, meiltä löytyy, ei myyntiehtoja.

Päivämäärä:   11.8.09 00:02:16

No johan on muuten pylly, kun slawikilta löytyy vielä vähemmän hyviä kuvia galicenoille! ><
Kaikki on vaan hevosista eikä poneista. Tykkään muutenkin Langrishin kuvista enemmän kun niissä hepat ei aina oo semmosia öljytyn kiiltäviä ja laukkaa ihanaisesti harja hulmuten jossain niityllä perhosten ja kukkien keskellä. :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 00:03:27

Neea, kaikista nopeiten käy kun tuo vaan itse :P Mutta minäkin voin muutaman vaikka huomenna tuoda...

Päivämäärä:   11.8.09 00:06:27

Mä luulen, että Slawikin kuvia varten niitä hevosia töräytetään semmosella torvella korvaan niin lähtevät kuvauksellisesti juoksemaan. :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 00:14:04

Tai jossain puskissa avustajat hakkaa kattilankansia yhteen :D

Päivämäärä:   11.8.09 00:15:47

No niinpä. Ja ne aina öljytään kiiltäviks ennen ku päästetään tarhaan.

Ja tietty flickrinki pitää just nyt lagaa.

Päivämäärä:   11.8.09 00:26:29

yy älkää menkö nukkumaan :<

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 00:29:06

En mää mee vielä ku on leffan kattominen kesken! :>

Pitäisi reipastua ja päivitellä Beattieta ja kirjoittaa vielä yhdelle appaloosalle luonne. Ja ilmoitella noita kisoihin.

Päivämäärä:   11.8.09 00:31:23

hmm nytpäs on kerääntynyt jo pari kuvaa. hyvä, pääsen vihdoin tekemään niitä hevosia.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 00:33:15

Hyvä sinä! Itse voisin metsästää valmiiksi aikuiskuvat tulevaisuutta varten noille Pärlan kahdelle tyttövauvalle kun varsakuvilla ovat nyt :>

Päivämäärä:   11.8.09 00:34:22

http://dordrechtstall.webs.com/hevoset.html
Onko tuo kamalan epäselvä? :S

Päivämäärä:   11.8.09 00:36:26

neea - aikas hienosti <3

Päivämäärä:   11.8.09 00:37:17

... tosin noi tummat ja varjostetut tekstit on aika sillee räikeet.

Mä meen nyt nukkumaan. heippa. <3

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   11.8.09 07:44:01

EIKÄÄH, nyt mä haluan nimenomaan harvinaisia kasvattavan tallin, enkä askellaji heppa tallia. @!#$ teijän kanssa, te ootte liian koukuttavia.. -.-

Dordrecht Stall on aivan ihastuttava, mä tykkäsin ja rakastuin! Tuonteja mulla ei tällä hetkellä oo, enkä laiskana jaksa alkaa tuomaankaan.

Päivämäärä:   11.8.09 10:33:39

Hanna/ sitä se teettää. :D

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 10:40:26

Huomenta!

Mua ei onneksi ole hirveästi himottanut muut harvinaiset kuin nuo appaloosat ja walkaloosat (ja se ara-appaloosa...). Enkä kyllä enää mitään lisärotua kasvatettavaksi ota, mieluummin hankin vaikka yhden kappaleen kiinnostavaa rotua ja kisaan sillä ja hankin korkeintaan varsan tai pari kun hepalle ikää kertyy. :)

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   11.8.09 10:42:54

mieluummin hankin vaikka yhden kappaleen kiinnostavaa rotua ja kisaan sillä ja hankin korkeintaan varsan tai pari kun hepalle ikää kertyy.

Heh...tuo tarkoittaa myös sitä että niitä varsojakin rupeaa kertymään ja kohta sulla onkin niitä muitakin rotuja laumoittain tallissasi ;)

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 10:48:30

E_P, hahaa, ehkäpä ;) Hankin kuitenkin yleensä varsoja vasta suht ikälopuille hevosille, jos en rotua kasvata, niin yleensä toinen ehtii kuolla pois alta sillä välin kun toinen kasvaa aikuiseksi. :> Ja tämänkin vain silloin, jos rotu edelleen kiinnostaa.
Mutta joo, pitää tosiaan vähän seurailla ettei noin käy. :D Itseni tuntien tykkään hamstrata jos jonkinlaista hevosta.

Lähettäjä: TK 
Päivämäärä:   11.8.09 10:51:28

Jaaha, koulu alkoikin sitten tänään, tosin huomenna vasta eka varsinainen koulupäivä. Näyttää tämä jakso vähän siltä että virtuaalihommat jää vähemmälle ajalle. Nytkin pitäisi vajaassa viikossa saada kokonaisen kurssin työt kasaan, enkä tiedä edes että onko mulla sitä kirjaa... :'D

Nojaa. Eiköhän virtuaaliheppailua aina johonkin väliin mahdu.

Päivämäärä:   11.8.09 10:53:34

Mäpäs aloinkin kisata nyt. jee.
Tosin ei ole kuin yksi sopiva ARJ-kisa kalenterissa. :<

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   11.8.09 10:55:38

Mun täytyykin pelastaa tilanne ja anoa kohta muutamat kisat. ARJ-kisoja saisin järjestää näköjään rajattoman määrän :D

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 10:55:45

Meillä alkaa onneksi vasta torstaina, tosin huomenna pitäisi värkätä aika monta rästijuttua kasaan kun kotin pääse...

TK, säähän olit Tijuanalta ostamassa tuota Felipe WAta? :) Omistan nimittäin herran tyttären, niin olisi mukava jos vaikka täällä voisit sitten joskus heittää Felipen uudella osoitteella, että Salomen sukutaulu pysyy ajan tasalla. :>

Päivämäärä:   11.8.09 11:03:14

mulla alkaa koulu huomenna. :((

Eikää, mä en osaa päättää nyt, kasvatanko askellaji heppoja vai kaikenlaisia harvinaisia. murr.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 11:04:01

Hanna, ota nyt ensin niitä askellajihevosia ja kokeile miten niiden kanssa sujuu. Ehdit kyllä niitä muita hankkia sitten myöhemmin, jos siltä tuntuu :>

Lähettäjä: TK 
Päivämäärä:   11.8.09 11:04:20

Katariina, oi kun on nätti. Ilmoittelen kyllä. <:

Päivämäärä:   11.8.09 11:06:34

Shira, se taitaa olla juu järkevin vaihtoehto.. :D Nyt jatkan siis taas tallin tekstejä, kun sain ongelman ratkaistua. (: Kunhan saan etusivun ja vähän muitakin tekstejä kirjoitettua niin alan haalimaan lisää heppoja, tällä hetkellä on kaks twh'ta. :)

Päivämäärä:   11.8.09 11:12:53

E_P - pelasta mut! ;___;
Mäkin varmaan saisin ja ne menis suoraan kalenteriin mutta pershana ku en viitsis yhtään.

Päivämäärä:   11.8.09 11:14:09

joo, järkätkää vaan paljon arj kisoja!!

Päivämäärä:   11.8.09 11:14:54

pitäsköhän mun osallistua noilla mineillä valjakkoon. Jaksaako vai eikö jaksaa.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 11:16:49

Minuakin voisi ehkä nuo ARJ:t kiinnostaa... aika kurjalta näytti tilanne vrl:n kalenterissa. Kattoo nyt jos saisi itsestään jotain irti... :P

Päivämäärä:   11.8.09 11:21:22

no eipä näytä olevan vvj-kisojakaan mitenkään turhan paljon. Yksiin sain osallistua.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 11:23:04

Nyt on appaloosat (ja tuo yksi quarab) ilmoitettu ehkä miljoonaan (=neljään) WRJn kilpailuun D: Sivuille voisi vielä ne merkitä.

Itse en vielä pääse ARJta kisaamaan, kun tuo walkaloosa on vielä niiiiin pieni >:E Mutta voisi seuraavaksi ilmoitella Salomea vaikka valjakkoon.

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   11.8.09 11:23:09

No mä anon vielä tänään niitä kilpailuja <:

Mua harmittaa eniten nyt nuo vvj:n kisat kun en saa järjestettyä uusia kun vanhojen tuloksia ei ole vieläkään hyväksytty ):<

Päivämäärä:   11.8.09 11:23:29

Mun pitäis tuoda ja tehä uusia hevosia taas.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 11:25:27

Mun pitäs tehä paint-kasvatteja... painteja on jo aika paljon, mutta jotenkaan en ole saanut tehtyä itselleni juurikaan yhtään kasvatteja niistä :P Olen ostanut vaan muilta koko ajan...

Päivämäärä:   11.8.09 11:26:55

Tijuanasissa on tällä hetkellä vaan 7 hevosrotua. Ennen oli 15. :D

Päivämäärä:   11.8.09 11:29:18

...Hevosia tosin on varmaan enemmän kuin ikinä.

Päivämäärä:   11.8.09 11:30:43

Nyt mä meen suihkuun ja ruokaa tekemään. Tänään pitää lähteä kaverin estevalmennusta seuraamaan. Näen oikeita hevosia ekaa kertaa puoleen vuoteen, jee. ._.

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 11:33:28

Näin muuten viime yönä unta, että olin ilmottautunut estekisoihin hyppäämään 40, 50 ja 60 cm luokat, vaikka (kuten ihan oikeastikin, ei vain unessa) en ollut ratsastanut yli vuoteen ja viimeksikin olin päivän kestävällä lännenratsastuskurssilla, jota ennen oli myös yli vuoden tauko. D:

Päivämäärä:   11.8.09 11:34:09

Vähän pelottaa kun oon laiskotellut päivät pitkät kauan aikaa (eli nukkunu koneelle nukkunu) ja nyt pitäisi alottaa työt ravitallilla, mitenköhän tuun selvii :S Vois alottaa kuntoilee nii ei heti ekanpäivän uupuis :'D Ja se on myös syy siihen, että en täällä enää niin paljoa pyöri. Tarkkaa päivää ei olle päätetty koska menen, mutta tässä kuussa vielä.

Vähän ot ^.... Kauhee ongelma mul mitä rotua tuon itelleni, kun sillä ei ole edes melkein mitään väliä :'D

Päivämäärä:   11.8.09 11:36:40

JEE, sain mun VMJ konin moniin kisoihin pitkästä aikaa! osallistutin sen siis jopa 7 kilpailuun!!

Päivämäärä:   11.8.09 11:37:53

mä boikotoin KRJ ja ERJ kisoja, tosin mun on pakko osallistutella mun omia ja muiden koneja niihin. :(

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   11.8.09 12:15:10

http://www.freewebs.com/miniatures_/arj40.htm - arj49.htm

Osallistumaan!

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 13:02:49

Tididii. Kohta on kaikilla hepoilla kisat sivuilla. <3

Päivämäärä:   11.8.09 13:08:56

Osallistuin E_P'n kisoihin. :)

LähettäjäKatariina 
Päivämäärä:   11.8.09 14:27:53

Hmm. Voisi pitää joskus Pärlassa lännenratsastusvalmennuksen tai useammankin. :) Sellaisiin en ole itse ainakaan vielä törmännyt, este- ja kouluvalmennuksia on taas joka puolella. Itseasiassa voisi pitää valmennuksen jo aika pian! Tänään iltasella voisi suunnitella vähän lisää :>

Osallistuinpa E_Pn kisoihin minäkin (:

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   11.8.09 15:08:21

Kiva :)
Seuraavaksi tulossa varmaan WRJ-kisoja, mutta hoitelen nuo meneillään olevat kenttäkisat ensin pois alta ennen kuin anon lisää kisoja.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   11.8.09 15:10:55

Minäpä hyppään ihan uutena tuttavuutena mukaan keskusteluun (ei oletettavasti ollut mikään inside?).

Mielenkiinnosta kyselen, kuinka moni kasvattaa walkereita, saddlebredeja ja/tai morganeita? Tallien linkkejä kaipailisin. :D
Olen tässä pidemmän aikaa valmistanut juuri näitä ko. rotuja kasvattavaa tallia ja haluaisin hiukan kartoittaa rotujen tilannetta Suomen virtuaalimaailmassa. :)

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.8.09 16:11:45

moi.

Ootte puhunut kamalasti viimeisen parin päivän aikana jolloin mulla ei ole ollut konetta. Kouluhan minulla alkoi maanantaina ja täytyy myöntää että tykkään kamalasti :). Sunnuntaina tänne Virroille saavuin ja olen ympäri kaupunkia kierrellyt, aika pieni mutta paljon kauppoja (liian vähän vaatekauppojoa, ei edes Seppälää tai H&Mää!). Läppärin menin suuressa viisaudessani unohtamaan kotio sunnuntaina ja sain koneen vasta eilen. Nettijohdon ostin vasta tänään. Mun kämppäkaveri ei ole vielä saapunut, joten saa nähdä millainen on. On kai korkeakoululainen kun niillä alkaa koulu kai vasta keskiviikkona..
Datanomiksi siis olisi tarkoitus kouluttautua (ja sitten tradenomiksi), samassa ryhmässä tosin myös merkonomit (yhteisiä aineita) mutta muuten datanomeissa on vain kaksi tyttöä jos mut lasketaan mukaan.

Ja löysin hyvän rannankin, jossa voi otta aurinkoa :). Ja se on vain parinsadan metrin päässä. Täällä on melko kaunista eikä ole kovin kaupunkimainen.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.8.09 16:13:11

Ja järjestäkää ARJ kisoja koska kalenteri on pelottavan tyhjä. Voisin kohta tarkistaa että montako anomusta on jonossa.

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   11.8.09 16:15:39

Virrat on kyl kiva paikka, vaikka siel tosiaan ei oo mitään mitä kauppoihin tulee. Mein mökki on sielläpäin niin on tullut Virroillakin poikettua aina silloin tällöin. :'D

Tosiaan, pieni tutkiskelu osoitti että oon aika hyvin pulassa näitten koulutöitten kanssa, eli sivujen teko tosissaan hidastuu joksikin aikaa. ._.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.8.09 16:15:58

Lukujärjestyskin on aika kiva :). Ikinä ei tarvi mennä kahdeksaan, yleensä päivä alkaa yhdeksältä mutta torstaina saakin nukkua pidempään kun koulu alkaa yhdeltätoista (mutta päättyy neljältä). Harmi vain että lukkari vaihtuu viikottain

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 16:17:05

tangerine, Djoehem kasvattaa walkereita.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 16:17:25

Djoehem

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.8.09 16:19:31

v-hommat ei jaksa kiinnostaa nyt yhtään kun olen liian innostunut tästä paikasta ja koulusta. Harmi vain että en oikein rannalle viitti mennä, kun ei ole aurinkirasvaa eikä ole oikein rahaa ostaa sellaista hyvää.

Päivämäärä:   11.8.09 16:48:18

tangerine - mulla on saddlereita, walkereita ja muita: Tijuana Stables.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 17:07:19

Saatiin nyt sitten se meidän eka walkaloosa:
Coralinn DJH

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   11.8.09 17:08:20

Shira B., kiitoksia, Djoeheim onkin uusi tuttavuus. :D Pitää tutustua paremmin, sillä mukavalta näytti!

Tijuana, Tijuana Stables on vakipaikka minulle. :) Ja Jimmy The Exploderia olen jumaloinut varmaan jo vuoden verran.

Lisää tulemaan. =D

Päivämäärä:   11.8.09 17:10:14

tangerine - Kiva kuulla että on tuommoisia "salaisia kävijöitä" :D <3

Päivämäärä:   11.8.09 17:18:14

tangerine - Ionicista, RDN:stä ja Bayousta löytyy, jälkimmäisten aktiivisuus tosin on vähän niin ja näin.

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   11.8.09 17:21:41

Puuh, pitkästä aikaa edes vilkaisee vheppafoorumia. On vähän jäänyt kun ei ole vieläkään ratkaisua tuon geon tilalle, mikään muu ei toimi joko ollenkaan tai yhtään hyvin ja aargh. Sit kyllä ketuttaa jos kaikki tiedostot häviävät tuhkana tuuleen. :|

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   11.8.09 17:23:43

tangerine meiltä löytyy Jamie RDN :)

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   11.8.09 17:26:27

Aktiivisuus vähän niin ja näin, juurikin täydellinen ilmaisu. :D Täytyy kyllä myöntää että into on mennyt aika lailla kokonaan kun ei pääse tekemäänkään mitään.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.8.09 17:27:03

mmango, pyydä jotakuta hostaamaan? Jos bayoun sivut häviävät niin tulee aika paljon reikiä sukutauluihin :)

Päivämäärä:   11.8.09 17:27:49

mmango - se on hirveetä kun geo lopettaa :<

Mä päätin pistää twh-orikatalogin pois, koska ei sitä tunnu kukaan kaipaavan kun se on tauolla. :D Jätän sivut nettiin ja orilistan sellaisekseen, sitä saa katsella jos huvittaa.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   11.8.09 17:28:19

mmango, oletko kokeillut muita ilmaispalvelimia jo? Tai sitten se hostaus / oma sivutila ;>

Päivämäärä:   11.8.09 17:36:20

mmango voisi ehkäpä päästä tikkaripuisto.nettiin hostiin. ftp:tä en tosin osaa käyttää eikä tunnu oikein toimivan, mutta cpanel ja file manager löytyy.

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   11.8.09 17:45:11

Heidi, niimpä se juuri huolettaa tässä. :D Ei se vielä ole katastrofi että sukutaulun hevosten sivut ovat hiukan päivittämättä mutta kun ne katoavat kokonaan...

Shira, olen aika montaa kokeillut ja todennut että ne eivät ole ollenkaan hyviä, tai sitten ne eivät vain suostu toimimaan minulla ollenkaan. :/ Monet ovat myös paljon hankalampia käyttää, joten turhaudun aika nopeasti jos ja kun mikään ei lähde rullaamaan. :D

Tijis, mitenkähän Bayoun miljoona sivua mahtuisi teille, kun sullakin on aika paljon sivuja. :D Saattaisi olla oikee megaläjä!

Päivämäärä:   11.8.09 17:49:57

mmango - ehkä... :D En ajatellutkaan. Mulla on tallin lisäksi joku kolme-neljä muutakin sivustoa eikä ne vie kuin viidesosan muistista.

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   11.8.09 18:02:09

Hohoh, pitäisi varmaan hankkia omaa sivutilaa mutta ei tälleen uutena opiskelijana viitsisi heittää rahaa menemään ihan mihin sattuu. Mulla kun ei ole niin vakaita tuloja. :o Enkä kyllä varmaan osaisi käyttääkään mitään webbihotelleja. :D

LähettäjäNeea. 
Päivämäärä:   11.8.09 18:02:52

Mullakin walkaloosia kolme kappaletta, yksi ori ja kaksi tammaa.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   11.8.09 18:05:41

Tijuana, kunhan omia walkereitani saan hiukan kisautettua, tulen melko varmasti kinumaan sun oreilta astutuksia. Ja kiitoksia muuten muistakin linkeistä.

Ionic on kanssa vanha tuttavuus. :D Itse asiassa yksi morganeistani (se ainoa suvullinen) onkin Ionicilainen.

Kya, oi ihanaa! Muutkin omistavat morganeita. :D Tulen varmasti joku kerta vierailemaan tamman kera tuon herran luona.. jahka vain omistan suvullisen tamman.

Minua harmittaa hirveästi kanssa se, että Geo lopettaa. Itse en ole Geota piiiitkään aikaan käyttänyt, mutta ihan vaan hevosten sukujen takia. Englantilaisten täysiveristen pitkäaikaisena kasvattajana ketuttaa, sillä joidenkin (melko useiden) hevosten suvut vievät sinne vuoden 2001 hevosiin asti - jotka kaikki ovat tietysti Geossa. Siinä menee samalla sitten pala virtuaalimaailman historiaa. :/

Päivämäärä:   11.8.09 18:06:13

mmango - kun on käytössä cpanel, se toimii ihan helposti. :3 Mun domaini maksaa 28€ vuodessa, tosin samankokoisen saisi muualta halvemmalla mutta en jaksa vaihtaa.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.8.09 18:07:34

tangerine, eikös tuonne olla koottu joitain noita laukkahevosia?

Päivämäärä:   11.8.09 18:07:58

tangerine - Twh-orikatalogista muuten löytyy myös noin 50 walkerioria. Pistin sen kyllä tänään lopetetuksi mutta en poista listaa kummiskaan.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   11.8.09 18:08:35

Heidi M., onhan niitä, mutta minä haluaisin pitää ne hevosten alkuperäiset sivut. :D

Päivämäärä:   11.8.09 18:09:56

Niin ja muuten, O'Cottonissakin on joukko älyttömän hienoja walkereita. Ei ole näköjään päivitetty vähään aikaan mutta kaippa se kuitenkin jotenkin toiminnassa on.

Päivämäärä:   11.8.09 18:13:32

olin päivän poissa ja te menitte täyttään melkein kok topan. -.-

tangerine, mun talli tulee kasvattamaan walkereita ja saddlebredeja sekä myös muita askellaji rotuja.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.8.09 18:16:05

Branwenin lopettaessa mulle jää vain n. 30 saddlebrediä ja näillä näkymin kaksi walkeria (jossain vaiheessa hommaan pari evm tammaa jatkan kasvattamista hyvin pienmuotoisesti) :)

Päivämäärä:   11.8.09 18:16:24

Mä olin muuten tänään kuvaamassa kun kaveri kävi yksityistunnilla jollain tallilla. Näin eläviä hevosia ekaan kertaan puoleen vuoteen. :D

Kyllä siellä tuli semmonen olo, että en mä kyllä enää mene mihinkään ratsastuskouluun. Olisi kiva jos saisi ratsastaa vapaasti silloin tällöin esimerkiksi jonkun tutun hevosta eikä kiertää kenttää aina eri tuntiponilla ja maksaa siitä vielä tosi suolasesti.
Mutta kun ei täällä oikein ole muuta mahdollisuutta hevosten kanssa puuhata kuin ratsastuskoulut, niin taitaapa mun heppaharrastus olla aika ohitse.

Päivämäärä:   11.8.09 18:18:17

Mä en vois kuvitellakkaan lopettavani heppaharrastustani, ainakaan tällä hetkellä. Mulla on ihana hoitohevonen, ja tunneilla käyn satunnaisesti. (:

Päivämäärä:   11.8.09 18:27:46

Hanna/ no oiskin joku hoitohevonen, mutta kun ei. :D semmonen kerranviikossatunnillakäynti-touhu ei oikeen oo kivaa.
kaveri ehkä hankkii hevosen, sitä saisin sitten käydä satunnaisesti ratsastelemassa.

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   11.8.09 18:30:44

Sanokaa miksi freewebsissä tuolla minulla ei ole mitään sivuja, ei edes indexiä, mutta sitten se ei anna tehdä sitä? Tulee ilmoitus että on kiellettyjä merkkejä tai sitten on jo olemassa?

Miten hitossa tonne voi tehdä sivuja kun se ei anna tehdä niitä? :D Apuvaa!

Päivämäärä:   11.8.09 18:31:12

:D Mulla on onneks Tuiskurakas <3

Päivämäärä:   11.8.09 18:34:09

Paljon sulla on tiedostoja bayoulla geossa? Voisin arvioida paljon tilaa veis jos tulisit mulle hostiin. :) Ja kaippa tässä pystyy myös pistämään jonkun rajan miten paljon yks kansio saa viiä tilaa.

Omat sivut, joita on 5, vievät 25.95/150 MB.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   11.8.09 18:35:01

Mua on alkanut vähemmän ja vähemmän kiinnostamaan ratsastaminen. Lähinnä varmaan sen takia, että tallilla jossa käyn ei ole mitenkään erityisen hyvät mahdollisuudet kehittyä. :/ Haluaisin tallille, jossa on hyvä opetus ja hyvät hevoset.

Naapurissa oli jossain vaiheessa aivan loistava kouluratsu, mutta ei omistajalla ollut aikaa joten se myytiin ennen kuin edes aloitin ratsastamaan "kunnolla" (=muuta kuin hepan selässä istumista 4-vuotiaana).

Yhtäkkiä tuli mieleen, että omistan yhden Branwenin kasvatin, enkä ole tainnut antaa sen sivuja sinulle Heidi. o.o
Metropolitan BRN

Päivämäärä:   11.8.09 18:36:16

Kommentoikaa nyt tuiskurakasta! :D

Päivämäärä:   11.8.09 18:36:37

MÄ TEEN UUDEN JEIJ

LähettäjäNeea. 
Päivämäärä:   11.8.09 18:39:03

Kertokaa miten laitan hevoset sivulle esille, en keksi mitään selvää tapaa :S
http://dordrechtstall.webs.com/pohjoisamerikka.html

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.