Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M: Upeita Siljalaisia (kuvat, tekstit & kisoja)

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 19:41:34

Eli nyt on suuri kasa Siljalaisia myynnissä! Muistakaa ennen tarjoamista lukea myyntiehdot. Hevosten kohdalla lukee mitä kaikkea tulee mukaan, kaikille on kuvat, osalle saa mukaan luonteen ja osa on kisanneita.

http://mollamaija.net/virt/suokit/myynti.htm

Ja sitten vaan tarjoamaan !

Re: M: Upeita Siljalaisia (kuvat, tekstit & kisoja)

LähettäjäTuulia 
Päivämäärä:   2.8.09 19:44:17

Rinsessa <3<3

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 19:45:02

Tuulia, jep, se on aika herkku ^^

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   2.8.09 19:49:56

Taapertaja ja Samueeli! :o Tosin mulla on tulossa Severiinistä jo kuvat toiselle hevosella, mutta mutta.. :-D

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.8.09 19:51:37

Siljan Serenan kuvat olet minulle luovuttanut yksinoikeudella valmennusta vastaan...??

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.8.09 19:52:01

..tai kaksi vikaa :)

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 19:52:55

Faylee, kaksi vikaa voi olla, koskakohan olen luovuttanut? ekaa en ainakaan ole ennen edes nettiin ladannut.

Lähettäjäweeram 
Päivämäärä:   2.8.09 19:53:50

sitronell :o<3 pitäsköhä mu harkita tarjoomista mun elämän ekasta virt suokista..

Lähettäjäweeram 
Päivämäärä:   2.8.09 19:54:04

sitronella siis.. ;)

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 19:54:47

weeram, tottakai pitää tarjota ;)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.8.09 19:54:48

Hänellä ovat käytössä ja valmennuksen kirjoittelin tuolloin Siljan Ehdottomalle :) Suunnilleen vähän ennen taukoiluasi nuo kolme Saimin sivuilta löytyvää kuvaa annoit.

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 19:55:40

Faylee, jees, ei vaan ollut missään ylhäällä o_o

LähettäjäMea 
Päivämäärä:   2.8.09 19:56:28

Onneks ovat vähän liian pitkäsukuisia mulle, himottais muuten liikaa :B

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.8.09 19:57:22

Onko sulla vielä se Ennin valmennus tallella? Mietin vaan kun sitä ei tuolta neidin sivuilta löydy.. voisin yrittää etsiä mun mailista sitä mut en lupaa mitään..

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 19:57:45

Mea, äläs nyt on siellä sentään yks evm ja ykspolvisia ;)

LähettäjäMea 
Päivämäärä:   2.8.09 20:00:12

No enpä tietenkään jaksanut kunnolla katsoa. Jos tarjoan tosta kookosmiehestä, niin olisko sulla mukaan antaa jotain yksittäistä kuvaa? Mulla on meinaa uudessa ulkassa paikka vaan yhelle kuvalle, ja olis turhaa ottaa noista vaan yks kun voisit antaa jollekkin toiselle koko pakettina. u know what i mean..

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   2.8.09 20:00:21

Arvaa kuka rakastu Samueeliin ja sen emään! :o<3 Mut pidän näppini erossa niin kauan että saan Harhakuvalle sivut.. Hävettää vieläki!

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 20:02:10

Mea, voin yrittää kattoo jos löytyy, kyl jotain pitäis olla :)
riella, :D
Faylee, ei oo, maili oli tyhjentyny ikävästi :/

Lähettäjäweeram 
Päivämäärä:   2.8.09 20:02:47

Siljan Sitronella

Pitäähän nyt jokaisella olla yks suomalainen - ja vielä mulle sopivassa pienoiskoossa. En useemmin iske suokkeihin silmiäni - mut tällanen kirpakka tapaus nyt ihastuttaa varmasti kaikki.

Tamman kanssa kirjoitettaisiin päiväkirjaa ja valmennuksissa käytäisiin, pääsisi mun ainooks suomalaiseks ja oikeeks silmäteräks.

Siis lopullinen, aktiivinen koti olis tarjolla - ja tosiaan sinne ERJ laatiksene tietyt tähdättäisiin kaikin mahdollisin keinoin. Ellei nyt taivas niskaan putoa tai muute yhtä traagista - uskoisin että sinne hyvin tuloksin ennätettäisiin.

Jalostukseen käytettäisiin harkitusti - tällainen kultakimpalehan ei nyt ihan kaikkien tasoa olekaan. Kuitenkin siinä alle viiden pysyttäisiin.

shreediläisiltä voi kilpailunäyttöjä kattella.

Tällä hetkellä tulis ihan mulle yksityiseksi hengaamaan ja muuta.

Lähettäjä: turjake 
Päivämäärä:   2.8.09 20:07:20

Siljan Samueeli - oooh! apua, vähän komeee <3 pitäiskö tarjoo, varmaan, on pakko :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.8.09 20:07:35

Sulla kävi hullu tsägä kun tää maili oli viel tallessa :D Eli tässä olis kokonaisuudessaan s'il vous plaît:

"Heip! Tässä olisi nyt tämä valmennus Ennille, jos jotkut kohdat ei mätsää tulevaan luonteeseen niin saa vapaasti muokkailla :)

Lämmittelyssä Enni hieman yritti laistaa ja pyrki voimakkaasti oikomaan kulmissa, mutta pienestä niskuroinnista huolimatta tammasta huomaa kyllä heti, että sen sydän sykkii koulukiemuroille. Koska tamma on vielä melko nuori, keskityimme valmennuksessa pääosin eri askellajeihin ja siirtymisiin. Ennillä on oikein mukava, matkaavoittava käynti, reipas ravi ja lennokas laukka. Siirtymisissä Ennillä on vielä hieman treenattavaa, koska toisinaan tamma tuntuu häilyvän hieman omissa ajatuksissaan ja ratsastaja joutuu käyttämään melko selviä apuja, jotta Enni saatiin takaisin tarkkaavaiseksi. Käynnissä Enni on hieman malttamaton eikä keskikäynnin kokoaminen oikein tupannut onnistumaan, mutta ravityöskentely sujui oikein hyvin, myös lisätty ravi. Laukassa harjoittelimme laukanvaihtoja, jotka sujuivat pääosin oikein mainiosti, joskin apujen piti edelleen olla melko selkeät, että viesti meni perille. Myös lisätty laukka sekä vastalaukka onnistuivat hyvin. Kaikenkaikkiaan Ennin askellajit ovat vielä hieman hiomista vaille johtuen tamman nuoresta iästä ja tarkkaavaisuudessa on parantamisen varaa, mutta jo nyt näkee, että Ennillä riittää kapasiteettia ainakin Helppo A -luokkiin tulevaisuuden kilpailuissa.

Fay"

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   2.8.09 20:12:47

Siljan Rinsessa ja Samueeli
Tämä pariskunta olisi kiva saada meille Hovikartanoon, jossa muuttuu ulkoasu - johon en olekaan tyytyväinen. :-D Syksyllä aletaan hepoilla kilpailemaan ihan kunnolla, kun nyt kevät meni siihen, että teetin muutamille varsoja, ja kesä menee taasen hepoilla lomaillessa ansaitusti.

Molemmille lupaan ehdottoman pitkäaikaiset eli elinikäiset kodit, jossa ne pääsevät näyttämään kykyjänsä kilpailuradoilla, etenkin porrastetuissa ratsastuskilpailuissa, joihin olen päässyt vihdoin ja viimein jyvälle! Tähtäimessä olisi ainakin yleislaatuarvostelu, ja mikäli joskus hamassa tulevaisuudessa löydän rakennekuvat, niin koitettaisiin myös onneamme näyttelykehissä.

Hovikartano juurtaa juurensa aina Muistoraunioon saakka, sillä talli on muuttanut vain nimeään ja toimintaperiaatteitaan. Tärkeintä meille on hevosten hyvinvointi ja se, että jokainen saa yksilöllistä huolenpitoa läpi elämän. Tähän hyvinvointiin kuuluu tietenkin kohtuullinen valmentautuminen omien valmentajien kanssa, varsojen saattaminen maailmaan ja tammojen astutus sekä kilpaileminen aina kohtuullisesti myöskin. Molemmat siis pääsisivät viettämään oikeaa suomenhevosten elämää meidän perinteiselle tilalle, jossa vaalitaan meidän kotimaamme upeaa, ja vahvaa hevosrotua! :-)

Molemmat saisivat omat sivut sekä kattavat luonnekuvaukset, jossa tulee ilmi yksityiskohtaisesti niiden luonteenpiirteet sekä käyttäytymiset eri tilanteissa.

Ja tässäpä näitä linkkejä, jotta voit tutustua näyttöihin ja itse talliin
Taukoilmoitus - Uusi ulkoasu sekä etusivu, tästä voit selailla tallia, jossa näkyy kumminkin vanha ulkoasu.

Sivunäyttö
Sivunäyttö
Sivunäyttö

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.8.09 20:15:15

Harmiharmiharmi, että suurin osa on noin lyhytsukusia - mutta Rinsessan ottaisin luokseni koska tahansa tolla suvulla ;) Mä en kuitenkaan justiinsa nyt ennätä tekemään tarjousta, niin että pitää kattoa jos mä joskus myöhemmin... ellei toi oo menny jo.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   2.8.09 20:21:27

oih että <3 :> Suositteleppa aloittelevalle suokeistatietämättömälle aktiiviharrastajalle jotain noista komistuksiasta/kaunottarista kasvatuksen alkuunsaamiseen. (:

LähettäjäMea 
Päivämäärä:   2.8.09 20:24:39

Jep, eli Pallo siis kiinnostaa kovasti. Tiedossa pysyvä ja aktiivinen koulupainoitteinen koti. Pidemmän linjan tähtäyksessä krj-laatis ja yla. Kotitalli vielä pitkälti wordpad -muodossa, mutta valmistuu kovaa tahtia. Asukkaitakin on jo rynnännyt sisään, mm. Pallon tuleva vihamies Joonatan ja sen posset. Tarkoitus olisi aloitella pienimuotoista kasvatusta evm sukuisilla, ja omien kasvattien kanssa siirtyä sitten pidemmän suvun kasvatukseen.

Näytöksi tauolta palaileva Cornell tynkäjalkoineen.

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 20:27:43

Toi, :D
Maijunen, no riippuen siitä mistä haluat aloittaa ;) Haluatko tunnetumpaa vai vähemmän käytettyä sukua? Itse henkilökohtaisesti pidän varsinkin Sesiljan jälkeläisistä (Samueeli & Serena) sekä sitten Siljan Simpan jälkeläisistä (Hetelmä) mutta myös pidemmistä suvusta Rinsessa on ykkönen. Kaikkihan nuo oikeestaan on helmiä, tavalla tai toisella ;)

kaikki tarjoat harkinnassa :)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   2.8.09 20:28:57

Hmm, menempäs sitten kuolailemaan ja tarjoan sitten yhdestä tai kahdesta hienoudesta :)

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   2.8.09 20:28:57

Koivulan Kookospallo, Siljan Serena & Siljan Taapertaja
Nämä kolme hianoa pollea ottaisin enemmän kuin mielelläni yksityisiksini jollekin erittäin mukavalle yksityistallille, aluksi muuttaisivat kuitenkin toiselle tallilleni. Jokainen pääsee ehdottomasti kilpailemaan painotuslajissaan ja tottakai myös jatkossa laatiksiin suunnataan. Ainakin painotuslajin laatikset, sekä mahdollisesti YLA. Jälkeläisittä nämä eivät myöskään jäisi, sillä heillähän on mitä hienompi suku :)

Näyttöinä voisin antaa vaikkapa tämän ja tämän.

Lähettäjäwilberi 
Päivämäärä:   2.8.09 20:33:32

Siljan Taapertaja

Nyt tuli vastaan niin suloinen 2-polvinen ori ettei voi olla tarjoamatta! Taapertajaa havittelisin siis asustelemaan Oravanpyörään, piirretyillä kuvilla liikkeelle lähdettäisiin. Herra pääsisi pitkäaikaiseen, aktiiviseen kotiin jossa saisi näyttää koulutaitojaan kun niitä on upeasti! Myöhemmällä iällä (tai miksei aiemminkin) käytettäisiin suomenhevosjalostukseen, ja näyttelyitä kierretään PKK:n tahtiin. SLA ja YLA käydään ainakin katsastamassa, samoin kuin KRJ-laatis jos sijoitukset antavat myöten.

Kisanäyttöinä ei ole antaa kovin erikoisia, talli vasta valmistunut niin eipä näillä vielä ole ehtinyt paljoa kierrellä kisoissa. Mutta siis:
http://www.oravan-pyora.webs.com/H/kyllikki.htm
http://www.oravan-pyora.webs.com/H/piitu.htm
http://www.oravan-pyora.webs.com/h/jaska.htm

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.8.09 20:42:45

Njaa. Pakko mikä pakko, ei voi pitää näppejä kurissa.
Rinsessalle tarjoan kotia pikku-Valhallastani muiden pitkäsukuisten suomenheppojeni seurasta. Olen Aatun seuraksi hankkinut viehättäväläisen pikkuorikakrun, joten leidirintama kaipaisi vahvistusta. Sivunäyttöä voi toki katsoa tuolta linkitetyn nelikon sivuilta, joskin, yllätys yllätys, saatiin justiinsa uusi ulkoasu sulta itseltäs, ja jahka saan palkat makseltua, sitten siirrellään sivut uuteen uskoon. Valhallassa Rinsessa pääsee kisaradoille tavoitteenaan KRJ:n laatis sekä YLA, ja mahdollisesti myös SLA. SLA ei kuitenkaan ole itselle toistaiseksi kovin tuttu (yarrr, vaikka ehkäpä pitäisi olla kun noiden suomenheppojen kanssa yritän pyöriä), mutta miksi ei, jos siltä tuntuu.
Muun aktiviteettina toimisi päiväkirja sekä valmennukset. Itse olen "vanhanaikaisen meiningin" alias hoitajatoiminnan kannattaja, ja niinpä näitä hoitajia tulee meilläkin tuolla pyörimään. Myös valmennusjubailu on aina ollut mielestäni mukava lisä tavalliseen arkeen.

Jaajaa. Mitähän sitä vielä löpisemään? Ei kai tässä mitään kummempaa. Kisanäyttö on valitettavan vähäinen etenkin sen jälkeen kun vanha hostidomaini kaatui ja sivut katosivat niin että paukkui, mutta eiköhän tästä jaloilleen päästä.

Lähettäjävennla 
Päivämäärä:   2.8.09 20:43:59

Headwayhyn olisi upeaa saada Siljalainen - niitä kun ei vielä ennestään meiltä löydy, ja kun kyseessä on näin kivoja tapauksia, niin on vaikeaa olla tarjoamatta. ;--)

Siljan Rinsessa ja/tai Siljan Hetelmä

pääsisivät siis täydentämään Headwayn suomenhevoskantaa - luvassa olisi aktiivinen tulevaisuus kilpailujen (painotuslajistaan 40-60 sijoitusta), valmennuksien, jälkeläisten ja laatuarvostelujen saralla. Tavoitteenahan olisi päästä painotuslajin & YLA:n laatiksiin.

Näyttöinä esimerkiksi Riku, Tiuhti ja Silke.

Lähettäjä: kisko 
Päivämäärä:   2.8.09 20:47:02

pallo <3

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   2.8.09 20:52:13

Sulla on kyllä ihan liikaa noita myynnissä : D En mä osaa valita, ottaisin vaikka kaikki <3

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   2.8.09 23:17:52

hienoa hienoa paljon tarjouksia tullut, kaikki harkinnassa :)

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 10:01:42

nostetaas ^^

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 10:21:51

ei saa tippua :>

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   3.8.09 10:43:32

oooh Mörköpeelo <3 ;ooo

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 10:45:06

zane, jepjep ^^

LähettäjäChewy. 
Päivämäärä:   3.8.09 10:50:28

Tarjoon :P

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   3.8.09 10:58:37

Siljan Hetelmä

Tämä suloisuus pisti jotenkin vaivihkaa silmään jo tuolta suuresta joukosta silloin aivan ekaa kertaa, kun sivuja avasin. Hieno estetamma saisi kunnian olla Miitsun ensimmäinen suomenhevonen. (Miitsu on juuri lopettanut väkisin aloitetun nyffikasvatuksen, vaikka sivuilla vielä muuta lukeekin. Nyt tilalle on tulossa uusi unelmarotu :))

"Helillä" kisattaisiin ERJ:n alaisissa omalla tasollaan sijoituksia mahdollisimman paljon, se saisi luultavasti nyt nuorena yhden varsan keräämään menstystä ja laatisnäyttöjä Hetelmälle itselleen. Ja tosiaan ERJ-laatis on sitten tähtäimessä, ehdottomasti. Sitten laatisten jälkeen jatkaisi luultavasti vielä kevyttä kisausta, ja saisi harkitusti muutaman hienon varsan.

Sivunäyttöä: 1 & 2

Kisanäyttöä: 1

Kisanäyttö ei ehkä vakuuta, mutta toivotaan parasta. :)

LähettäjäChewy. 
Päivämäärä:   3.8.09 11:07:32

Tarjosin mailiisi :)

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 12:15:37

jaa hop ^^

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 12:34:00

pitäisikö jo laittaa uusiin koteihin?

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   3.8.09 12:46:51

Hetelmä minulta pois?
Olen tässä jonkin aikaa pitänyt jotain tauon tapaista, kun ei ole kiinnostus ollut entisensä, mutta kisannut kyllä olen? En paljoa, mutta olen.

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   3.8.09 12:48:21

Siljan Mollamaija

Tähän rakastuin, kenttäpainotteinen ja kaikkea<3 Cheval Delamer tarjoaa tammalle pitkäaikaisen ja aktiivisen kodin kenttäratsastuksen parissa, siinä sivussa sitten tulisi myös este- ja koulukisoja kierreltyä. Ikää löytyy myös jo sen verran, että kisaaminen saataisin heti aloitettua ja kenttäratoja valloittamaan! Jälkeläisiä tulisi sopivasti, näin hienosta tammasta kelpaa kyllä teettää varsoja. ;) Laatiksista en lupaa muuta kuin YLA:n, KERJ:n laatis myös jos vain menestytään kisoissa tarpeeksi.

Näyttö, näyttö, näyttö, näyttö, näyttö.

LähettäjäTuulia 
Päivämäärä:   3.8.09 12:50:26

vois tosta Rinsessasta heittää tarjousta

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 13:01:55

Miia R, olen itse ollut puolivuotta tauolla ja nyt kun palasin otin rankalla kädellä kaikki joiden sivuja ei oltu päivitelty. Ei sivuille oltu lisätty ollenkaan kisoja tms, niin en tiennyt oletko vielä virtuaalimaailmassa vai et. Voit tamman kyllä pitää jos halajat.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   3.8.09 13:04:17

Decne >> mielelläni neidin pitäisin, varmaan itsekin ymmärrät että edes pienimuotoinen taukoilu tekee joskus hyvää. Eiköhän tämä tästä lähde taas nousuun tämä ahkeruuden tynkä. Kuvia olen tässä metsästellyt viimeisimmäksi..

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   3.8.09 13:04:25

Tätä ihanaa tilaisuutta olen odottanutkin! Lyhyt sukuinen kenttäpainotteinen suokki on syntynyt<3 Aivan pakko tarjous on jättää, ei tämmöstä voi sivuuttaa :)

Siljan Mollamaija
Tamma olisi enemmänkin kuin tervetullut Jäpäkkään toiseksi kenttäpainotteiseksi hevosekseni. Kisaisimme pääpainotteisesti kenttää, mutta koulu- ja esteratoja tulisimme koluamaan, jotta tammasta tulisi mahdollisimman monipuolinen. Olen ruvennut kiinnostumaan erityisesti kenttäratsastuksesta, joten olisi mukava saada toinen poni, ylläpitämään mun innostusta.

Kisaamiseen kaikki aktiivisuus ei todellakaan jää, pidän päiväkirjaa ja käyn aktiivisesti valmennuksissa. Päiväkirjasta (vaihtumassa juuri jokaisen ponin sivuille) näkee hyvin kasvattaja kasvattinsa kuulumiset ja vaikka kisakalenteri täyttyisikin hidasta vauhtia, ei hevosia unohdeta. Mollamaija haluaa varmasti olla äiti, joten jälkeläisiä tulisi saamaan hienoista oreista 2-5 kpl suurella harkinnalla.

Mitäköhän vielä?
Kisanäyttö
Kisanäyttö
Sivunäyttö

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 13:06:09

Miia R., jees, ymmärränhän minä, se vaan on paha kun ei sit tiedä että taukoillaanko vai ollaanko unohdettu ;) Noi kuvat saa ottaa sille jos kelpaa, aika kämäset ne kyl on :D

Re: M: Upeita Siljalaisia (kuvat, tekstit & kisoja

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   3.8.09 13:09:36

Siljan Samueelista kohta tarjousta!

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 13:10:48

Milja, hienoahienoa ^^

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   3.8.09 13:14:34

hei tuo Siljan Serena, jos on okei niin voisin vielä tamman ottaa takaisin ?
On ollut vähän into loppu hevosten kanssa, mutta vermostakin tuli ihan hyviä kuvia niin päästäisiin NJ'tä kokeilemaan ja lähdettäisiin oikeasti nyt kisaamaan =)

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 13:15:24

corbin, juuh onnistuu ilmotteletko sit osotetta?

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   3.8.09 13:19:28

Siljan Samueeli

Tarjoaisin herralle kotia Fiktiosta. Meillä on oreja tällä hetkellä hirmu vähän, varsinkin estepainotteisia. Oikeastaan esteorien lukumäärä muistuttaa jotain soikeaa numeroa. Meillä ori pääsisi jatkamaan kilpailemista esteillä ja astumaan tammoja.

Koska mulla ei ole estehevosia yhtä paljon, kuin koulu, niin oriilla on hyvät mahikset päästä kys. lajin laatuarvosteluun niin pian, kun vain suinkin kisa- ja jälkeläisnäytöt saadaan kasaan. Toki oriin kanssa käydään myös ylassa ja sla:ssa.

Rakastuin noissa kuvissa olevaan heppaan. <3

Kisanäyttöä
http://www.lasileija.net/fiktio/hilkka.php
http://www.lasileija.net/h/parodio/

Lähettäjädamn 
Päivämäärä:   3.8.09 13:39:05

Voi ei! taas tälläsiä nameja :s

Siljan Samueeli
Tälle todella näppärän näköiselle suomenpoijjalle minulla olisi tarjota loppu elämän kotia B&W:stä. Oriille voin melkeinpä taata ERJ-laatuarvostelussa käymisen sekä YLA-tilaisuuteen menemisen. Tietenkin kilpailtaisiin ensin ERJ:n parissa vielä tarvittavat sijoitukset läpi.

Myöhemmin poika jäisi sitten ansaitulle eläkkeelle, mikäs sen parempaa kuin tammojen kanssa tietenkin. Siitosorina saisikin sitten vaikuttaa, mutta välillä kierreltäisiin ihan pieniä kisoja pään virkistämikseksi.

kisa - & sivunäyttö
kisanäyttö
kisanäyttö
kisanäyttö

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.8.09 14:04:39

up

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 14:26:02

hops

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 14:52:35

hopsan

LähettäjäTuulia 
Päivämäärä:   3.8.09 14:56:00

otan päivätorkut ja sit tulee Rinsessasta tarjousta

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   3.8.09 15:06:32

anteeksi joudun perumaankin tuon Serenan takaisin oton.. Aion lopettaa koko touhun tähän paikkaan koska kun koulu alkaa joudun muuttamaan enkä silloin kerkeä hoitamaan virtuaalihevosia.

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 15:52:45

Tuulia, jeps

corbin, selma

LähettäjäTuulia 
Päivämäärä:   3.8.09 15:57:21

Rinsessa/Kookospallo lähtisikö meille Aarnioon. Kodista lupaan pitkäaikaisen ja rakastavan. tavoitteena olisi kerätä ainakin 20 sijoitusta painotuslajissa sekä mahdollisesti käyttää laatuarvostelussa. Varsoja teettäisimme max viisi ja niille pyrittäisiin etsimään hyvät kodit. Sivunäyttönä toimikoon koko Aarnio. Olen nyt ollu kisauksesta melkein totaalisesti tauolla viimeiset pari vuotta ja vasta palailemassa sen pariin joten tuoretta kisanäyttöä ei löydy. Näytöksi annettakoon kuitenkin Illuusia ja Sara.

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   3.8.09 16:35:38

Unohtui tietysti tärkeimmät kun hosumalla kirjoitti: eli tavoitteena Mollamaijan kanssa YLA ja lajilaatikset.

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 16:51:14

jees, hienoa, voisin tästä alkaa kattelemaan uusia koteja, viimeiset hetket tarjota ^^

Lähettäjä: Aye(eo) 
Päivämäärä:   3.8.09 17:08:44

käydää Decnen kanssa valmennuksessa, tullaa 9 jälkeen, silloin lähtevät heposet uusiin koteihin ! Nostelkaas topiikkia sillä välin ;)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   3.8.09 19:42:47

no nostellaan (;

LähettäjäChewy. 
Päivämäärä:   3.8.09 20:55:04

ylöspäin ;>

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 21:26:42

nyt syömään ja sitten palailen katsomaan tarjoukset ^^

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   3.8.09 21:55:58

ja vielä nostelkaas, käyn pesemässä heppojen varusteet (huomenna kenttäkisoihin pitää mennä puti puhtaissa varusteissa ;D)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   3.8.09 22:03:30

Mä voisin melkein harkita jotain mikä tulee suoraan Sesiljasta, mut mut :d

Lähettäjävennla 
Päivämäärä:   4.8.09 09:54:10

nostellaas :)

Lähettäjä: karpalo 
Päivämäärä:   4.8.09 10:05:33

Nyt tarjoaisin kotia Mollamaijalle,Rinsessalle ja Taapertajalle. Ostaisin nämä leidit ja herran meille karpalolaaksoon http://karpalolaakso.webs.com/Etusivu.htm mistä saisivat pysyvän kodin. Ulkoasun vaihdos vielä kesken :D

Lähettäjä: Aino P. 
Päivämäärä:   4.8.09 12:22:43

Oooh. Siljan Brinsessalle ja Siljan Sonjalle tarjoaisin kotia. Pääsisivät yksityisiksi ja asuisivat toistaiseksi virtuaalitalli Hiprakassa yksityisinä, kunnes saisin oman tallin pystyyn. Pääsisivät molemmat pitkäaikaiseen ja aktiiviseen kotiin, pyrkisin siihen, että kummatkin pääsisivät estelaatikseen ja kisauran loputtua siitokseen. Kunnon kisanäyttöä ei tällä hetkellä löydy. VRL-tunnus löytyy ja sivunäyttöä on tässä:
http://paapafi.webs.com/happikanni.htm

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   4.8.09 12:26:56

Samueeli tai Serena ois kiva mutta kun kun..

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   4.8.09 18:04:36

hei, ketään ei mieti turhia vaan tarjoo ;)

LähettäjäIpsu 
Päivämäärä:   4.8.09 19:02:39

OT / decne katos säpöäs webmaster@mollamaija.net

Lähettäjä*Nöpsy* 
Päivämäärä:   5.8.09 09:15:22

Siljan Brinsessa
Saisi pysyvän ja suhteellisen aktiivisen kodin meiltä Vignetestä. Kisattaisiin ERJ:tä ja tavoitteena olisi tietysti laatis, mutta arpaonnella kun mennään niin niin. Koti olisi kuitenkin ehdottoman pysyvä. Kirjoitettaisiin päiväkirjaa ja saisi oman hoitajankin ehkäpä. Jälkeläisiä hankittaisiin kivoista oreista, estepainotteisista tietysti. Vauveleille etsittäisiin hyvät kodit. Ja muistosivu jäisi nettiin tietysti myös.

Sivunäyttö
http://www.freewebs.com/windyswinner/leanna.htm

Kisanäyttö
http://www.freewebs.com/windyswinner/rontti.htm
http://www.freewebs.com/onnelanmuut/melli.htm
http://www.freewebs.com/onnelanmuut/sanni.htm

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   5.8.09 11:15:12

vieläkö tulee tarjouksia vai laitetaanko uusiin koteihin?

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   5.8.09 13:49:40

nyt kauppaan ja sen jälkeen uusiin koteihin, pitäkääs hetki vielä ylhäällä ^^

LähettäjäMea 
Päivämäärä:   5.8.09 14:13:44

Mä niiiiiin haluan ton! (up)

LähettäjäMea 
Päivämäärä:   5.8.09 14:15:02

ps. mulla olis nyt omasta takaa rakennekuvat hänelle (:

LähettäjäMea 
Päivämäärä:   5.8.09 14:41:03

Huomasin ettei mulla ollut kovin kattavat näytöt, laitetaas vielä Enni, Kelly ja Raci. (up)

LähettäjäMea 
Päivämäärä:   5.8.09 15:21:11

nostan vielä kert piti ylhäällä pitää :>

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   5.8.09 17:03:20

hienoa, kiitos paljon Mea! :))

nyt lukaisen ostotarjoukset, saa vielä tarjota, päivittelen aina välillä, mutta nyt siis lähtee hepat uusiin koteihin ^^

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   5.8.09 17:36:28

Koivulan Kookospallo lähtee Mealle!
Siljan Samueeli lähtee Miljalle!
Siljan Serena lähtee Fenellalle!
Siljan Sonja lähtee Ayelle!
Siljan Sitronella lähtee weeramlle!
Siljan Mollamaija lähtee Zikille!
Siljan Rinsessa lähtee vennlalle!
Siljan Taapertaja lähtee wilberille!
Siljan Mörköpeelo lähtee Chewylle!

Siljan Brinsessa jää ainakin hetkeksi Siljaan kilpailemaan :)

Kaikille uusille omistajille, HUOM! Ilmoittakaa sivuja max 2 viikon päästä tai lähettelen vihaisia mulkaisuja ja hyökkään kimppuunne verkkovirran kautta ;) Kertokaa kun olette huomanneet saaneenne hevosen ja sanokaa otatteko vai ettekö kuvia mukaan (tässä topikissa vielä kiitos!)

Kaikille muille, kiitos tarjouksista, oli todella vaikea päättää minne nämä lähtisi, seuraavalla kerralla sitten kanssa kaikki tarjoilemaan ;)

Lähettäjäweeram 
Päivämäärä:   5.8.09 17:37:22

okei - ja otan noi kuvat tosta messiin :>

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   5.8.09 17:41:30

Kiitos, kuvat otan mielelläni mukaan, tuo otus on niin upea! <3

Lähettäjävennla 
Päivämäärä:   5.8.09 17:46:51

kiitoksia paljon, kuvat voisin kyllä ottaa mukaan :) sivuja saat tässä viimeistään huomenna!

LähettäjäChewy. 
Päivämäärä:   5.8.09 21:26:37

Kiitoksia kovasti ja kuvat voisin kanssa ottaa mukaan :)

LähettäjäMea 
Päivämäärä:   5.8.09 21:49:02

jee jee, tässä sivut, laitanko vielä johonkin mailiin?
http://virelia.net/outokumpu/hevoset/pallo.htm

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   5.8.09 22:24:05

Kiitoksia kiitoksia, kuvat mukaan ottaisin. :)

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   7.8.09 12:19:49

hops vielä

LähettäjäChewy. 
Päivämäärä:   8.8.09 18:10:22

Tässä olis nää Siljan Mörköpeelon sivut. Laitanko vielä mailiin vai otatko tästä :)
http://kumisaapas.net/cadell/eero.html

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   8.8.09 18:46:21

teen sivuja tässä viikonlopun aikana, nyt vähän kiirettä :D

Lähettäjäweeram 
Päivämäärä:   8.8.09 21:04:30

tulihan muuten ne sivut perille?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.