Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jarpan EVO -topsukkainen

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   27.7.09 22:56:45

Mä en vaan osaa taas koodata ;< Mulla on täysin samanlainen ongelma kuin tolla viivallakin eli en saa tätä taustaa tungettua koodiin (tai kyllä saan, mutta en niin, että se toimisi yhteistyössä alaspäin jatkuvan taustan kanssa). Joku koodinero auttaisi varmaan mielellään, jos lupaisin jotain palkkaakin maksaa? Kysy, mitä haluat, Jarppa kyllä hoitaa ;)

Tämän lisäksi joku ihana ihminen varmaankin koodaisi minulle hienot laatikot tiedoille, kuten tässä? Samalla idealla haluaisin taulukon hevosillekin.

Olenpas mä tänään ruinaustuulella, mut ei voi osata <8

Re: Jarpan EVO -topsukkainen

LähettäjäLinnK. 
Päivämäärä:   27.7.09 22:59:04

laita background repeat kohtaan repeat x eikä repeat y. :)

LähettäjäLinnK. 
Päivämäärä:   27.7.09 23:00:19

eikä ku takasi :D ootas ny. tajusin vasta et toi laatikkoki on taustaa. mun moka! heitän sulle tähän pätkän koodia just.

LähettäjäLinnK. 
Päivämäärä:   27.7.09 23:03:46

Lisää tää teksti sinne #otsikko pätkän loppuun font-size:12px; alapuolelle :)

background: url(http://i485.photobucket.com/albums/rr220/ventoksen/koodaus_taustapysty2.jpg) repeat-x;

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   27.7.09 23:14:47

LinnK. >> Eipä toimi ;s

LähettäjäLinnK. 
Päivämäärä:   27.7.09 23:18:46

background-image: url(http://i485.photobucket.com/albums/rr220/ventoksen/koodaus_taustapysty2.jpg);
background repeat: repeat-x;

koita lisätä noin sit siihen #tekstit kohdan loppuun :)

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   27.7.09 23:20:32

LinnK. >> Mutta tuo tausta pitäisi siis saada jatkumaan oikeassa reunassa, nythän se menee vain tekstin alle <:

LähettäjäLinnK. 
Päivämäärä:   27.7.09 23:29:37

No sit musta ei ole apua.. Kun itsellä oon saanu kyl toimiin. :P

Lähettäjä: Sieppari 
Päivämäärä:   27.7.09 23:31:06

Kokeilin koodiasi, ja minulla toimi mainiosti LinnK.'n antamilla ohjeilla. o_o

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   27.7.09 23:31:15

LinnK. >> ;<

Lähettäjä: Blanid 
Päivämäärä:   27.7.09 23:33:07

Jos tuon toteuttais eri tavalla, ratkaisu ongelmaan olis yksinkertainen. Nyt kun tuohon on vaan lätkäisty yksi suuri kuva taustan ja erillisen sisältölaatikon sijaan, asia on vähän hankalampi :S.

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   27.7.09 23:43:58

Blanid >> Siis tuo laatikko "tässä" -linkissä on tarkoituskin tehdä erikseen. Eli tuossahan on periaatteessa vain tämä kuva. Toki minulta löytyy tuo ilman noita kuviakin, mutta itse ainakin ajattelin, että on helpompi mapata nuo kuin alkaa asettelemaan <:

Toki muitakin ehdotuksia koodauksen suhteen otetaan vastaan, ehkä minä oikeasti teen asioista vain liian monimutkaisen :'>

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 00:30:20

oo1

LähettäjäMeleni 
Päivämäärä:   28.7.09 00:31:04

http://lutina.webs.com/vire.html

Pitäisi toimia IE ja MF. Jos haluat tuon höskän lähemmäs yläreunaa niin rajaat kuvankäsittelyohjelmalla sekä koodaus_tausta.jpg että koodaus_otsikko1.jpg tuolta ylhäältä saman verran. :) Koodissa on kaksi png-kuvaa jotka sinun tulee myös tallentaa omalle palvelimellesi (perustietotaulukon taustat). Fontti näyttää vaihtuneen, mutta se johtuu luultavasti siitä pitkästä litaniasta, minkä olet laittanut font-family:-kohtaan. Osaat varmaan itse muokata sopivaksi, minä en siitä litaniasta ymmärtänyt mitään ;>

Kerro jos joku meni vikaan tai haluat jotain muutettavan. :)

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.7.09 00:34:52

Myös Operalla toimii viimeisin.

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 00:38:51

Meleni >> Ihanaa, että joku jaksaa innostua auttamaan (: Itse olen oikeasti välillä todella avuton noiden koodien kanssa ja saa tuntea itsensä niiden suhteen täydeksi dorkaksi. Kiitos hyvin, hyvin paljon!

Mitä haluat moisesta urakasta palkaksi? (:

LähettäjäMeleni 
Päivämäärä:   28.7.09 00:50:55

Olisiko liikaa pyydetty että kirjoittaisit Awerolle luonteen? Kohdat olisivat yleisesti, hoitaessa, ratsastaessa, lastattaessa ja kisoissa, ja pituudeltaan luonne voisi olla keskipitkä (tulkitse ihan miten haluat ;>). Kohtia voi myös vapaasti yhdistellä jos siltä tuntuu :)

LähettäjäSidar 
Päivämäärä:   28.7.09 00:56:45

psst. Mites se arabivarsa? Se, jonka isä orini Rub al Khal ox on.

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 00:58:02

Meleni >> Ei ole todellakaan liikaa pyydetty, et nimittäin uskokkaan, kuinka tappelinkaan tuon ulkoasun kanssa :'> Kirjoittelen tuon mahdollisimman pian, enää tähän aikaan en viitsi alkaa tuhraamaan mitään, kun en kuitenkaan saa järkevää tekstiä aikaan.

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 01:27:31

Meleni >> Vielä sinua kovasti häiritsen. Vaihdoinkin jo tuon koodipahasen oikealle palvelimelle, mutta vielä pienen pientä apua pyytäisin. Voisitkohan mitenkään muunnella tuon sukutaulun samanlaiseksi ulkonäoltään kuin perustietoloodankin? Eli toisin sanoen samanlaiset reunat ja samoja taustoja käyttäen. Itse olin jo vähällä alkaa koodia muuntelemaan, mutta tulin siihen tulokseen, että olen aivan liian monta kertaa saanut koodit sekaisin alkamalla muuntelemaan taulukoiden muotoiluja :'> Sama se, minkäväriset taustat tunkaiset eri kohtiin, niitä pystyn sitten itse sommittelemaan.

Toivottavasti tästä ei koituisi liikaa harmia ;s

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 01:29:35

Meleni >> Ja melkein linkkikin tuli mukaan.

"oikealle palvelimelle"

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 13:50:04

oo2

LähettäjäMeleni 
Päivämäärä:   28.7.09 14:23:05

Juu, tulin äskettäin metsältä ja voin nytten vaikka samantien katsella tuota koodia. Laitan kohta linkkiä :)

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 14:23:23

oo3

LähettäjäMeleni 
Päivämäärä:   28.7.09 14:35:05

http://lutina.webs.com/vire.html

Kas noin :)

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 14:42:43

Meleni >> Ennätin tehdä tuon juuri itse, ainakin toimii itsellä. Mitenkäs, toimiiko tuo minun versioni sinulla? :'>

LähettäjäMeleni 
Päivämäärä:   28.7.09 15:04:10

yaren., Toimii hyvin, kyllä sinulta näyttää luonnistuvan tuo koodaaminen ihan hyvin itseltäsikin ;>

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   28.7.09 15:08:33

Meleni >> Kunhan saa vain hieman apua, niin osaan sumplia niitä sitten itsekin (: Tosin, kohta mä oon varmaan taas pyytelemässä apua syystä tai toisesta sulta :'>

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.